Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 22 Maja 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Komorowski się ożywił, Duda po amerykańsku (marketingowe podsumowanie kampanii)

Sztaby kandydatów chwytając się brzytwy obiecują wyborcom w ostatnich dniach wszystko. Kampania Bronisława Komorowskiego nabrała tempa, a jego wizerunek został bardziej ożywiony. Z kolei działania Andrzeja Dudy są konsekwentne i realizowane zgodnie z planem, jeszcze bardziej amerykańskie. Jednak w ostatnich dniach kampanii to właśnie wizerunek i PR decydują o wynikach poparcia - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od reklamy, public relations i wizerunku politycznego. więcej

 
Aleksander Kutela jako CEO to wyraźny kurs Onetu w stronę segmentu wideo (opinie)

- Stojący przed dużym wyzwaniem wizjoner z żywym intelektem znający się na nowoczesnym biznesie, pod którego kierownictwem Onet przesunie się stronę segmentu wideo - tak Aleksandra Kutelę na stanowisku CEO Grupy Onet oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci branży internetowej. więcej

 
,,Twoja twarz brzmi znajomo" jesienią po raz czwarty w Polsacie

Telewizja Polsat zamierza jesienią br. pokazać czwartą edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Ruszyły właśnie poszukiwania uczestników show, a zdjęcia rozpoczną się latem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Streetcom Polska poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Vizeum poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner

Carat poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner

Firma z branży eventowej poszukuje osoby na stanowisko
Managing Director (eventy)

Radio Merkury poszukuje osoby na stanowisko
Doradca ds. reklamy

Wydawnictwo Gospodarcze poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik ds. sprzedaży Sponsoringu i Konferencji

Wydawnictwo Gospodarcze poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik ds. Kluczowych Klientów

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive (Social Media)

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Agency Sales Executive

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Development Producer Discovery

PBC poszukuje osoby na stanowisko
Członek Zarządu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Polityka", ,,Newsweek", ,,Do Rzeczy" i ,,W Sieci" powtarzają hasła i spoty Dudy i Komorowskiego - ,,Wprost", ,,TP" i ,,GN" bez sugestii wyborczych

W ostatnich wydaniach przed drugą turą wyborów prezydenckich „Polityka”, „Newsweek”, „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska” na okładkach i w tekstach czołowych publicystów wskazały swoich faworytów, odnosząc się do ich spotów i haseł wyborczych. Bezstronność zachowały natomiast „Wprost”, „Tygodnik Powszechny” i „Gość Niedzielny”. więcej

 
Poprzez ,,zhakowany" fanpage Serca i Rozumu Orange promuje bezpieczne korzystanie z internetu (wideo)

Orange Polska prowadzi niestandardową akcję zwracającą na zagrożenia w internecie, czyhające przede wszystkim na dzieci. Głównym elementem kampanii jest jak na razie facebookowy fanpage Serca i Rozumu przejęty przez Ligę Internetowych Cwaniaków Hakujących Okrutnie. więcej

 
YouTube wprowadza reklamy wideo z cenami i przyciskiem do kupowania

Nowy format spotów reklamowych proponowany przez YouTube zawiera umieszczone na ekranie informacje na temat cen pokazywanych produktów i miejsc ich sprzedaży. Jest też przycisk prowadzący wprost do oferty reklamodawcy. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". ,,Do Rzeczy" z największym spadkiem

W marcu 2015 roku większość tygodników opinii zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

Wyborczy hejt przeciw Tomaszowi Karolakowi trafił też w Orange. Telekom odcina się od polityki

Wielu internautów oburzonych zaangażowaniem Tomasza Karolaka w kampanię wyborczą Bronisława Komorowskiego i poniedziałkowym występem aktora w programie „Tomasz Lis na żywo” wyraża swoje niezadowolenie także na fanpage’u reklamowanej przez niego sieci Orange. - Poglądy polityczne i działania Tomasza Karolaka poza jego zobowiązaniami wobec Orange Polska są jego prywatną sprawą - tłumaczy firma. więcej

Koniec seriali ,,Nie rób scen" i ,,Mąż czy nie mąż" w TVN
Plus w wielu barwach stawia na reklamy do młodych. ,,To oni uczą starszych nowych technologii"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Twoja twarz brzmi znajomo" jesienią po raz czwarty w Polsacie

Telewizja Polsat zamierza jesienią br. pokazać czwartą edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Ruszyły właśnie poszukiwania uczestników show, a zdjęcia rozpoczną się latem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Top Chef" stracił 100 tys. widzów. Jesienią piąta edycja

Czwarty sezon programu „Top Chef” gromadził średnio 1,59 mln oglądających, o 100 tys. widzów mniej niż drugą serię formatu. Polsat w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 17,3 mln zł. więcej

 
Michał Kozicki prezesem HBO Polska, odchodzi Aleksander Kutela

Michał Kozicki, dotychczasowy dyrektor sprzedaży HBO Polska, obejmie stanowisko nowego prezesa spółki. Zastąpi Aleksandra Kutelę, który po 18 latach pracy odchodzi z firmy. więcej

 
Płatna telewizja zdecydowanie popularniejsza na zachodzie Polski

Penetracja telewizji płatnej jest zdecydowanie większa na zachodzie i północnym-zachodzie Polski niż na wschodzie naszego kraju - pokazuje analiza instytutu GfK. Wynikać to może z różnicy w sile nabywczej mieszkańców i sieci sprzedaży. więcej

 
Turniej tenisowy French Open 2015 w Eurosporcie

W niedzielę 24 maja br. w Paryżu rozpocznie się wielkoszlemowy turniej French Open, który będzie relacjonowany na antenach Eurosportu i Eurosportu 2. Jednym z ekspertów stacji będzie amerykański tenisista John McEnroe. więcej

 
Serial ,,Lekarze" z TVN trafił do USA

Telewizja TVN sprzedała serial „Lekarze” amerykańskiej stacji V-me skierowanej do hiszpańskojęzycznej widowni w USA. Produkcja emitowana jest tam od 14 maja br. więcej

 
,,Stróż prawa 2" w Ale Kino+

7 czerwca 2015 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu kryminalnego „Stróż prawa”. więcej

 
Marcin Gortat i teleToon+ zachęcają do gry w koszykówkę

Stacja teleToon+ zorganizowała ogólnopolską Akademię Sportu, której celem było zachęcanie dzieci do aktywności ruchowej i promocja sportu. Laureaci akcji wezmą udział w treningu z koszykarzem Marcinem Gortatem, a zwycięzca pojedzie do USA. więcej

 
 
Radio  
 
Radio Białystok awansowało na podium, Radio Jard ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Adam Rudawski pokieruje Radiem Szczecin

Rada nadzorcza Radia Szczecin prezesa nowego jednoosobowego zarządu spółki. Został nim dotychczasowy szef rozgłośni Adam Rudawski. więcej

 
Piotr Ostrowski dalej prezesem Radia Koszalin

Rada nadzorcza Radia Koszalin zdecydowała, że rozgłośnią kierować będzie dotychczasowy prezes Piotr Ostrowski. Wygrał on konkurs na to stanowisko i został wybrany na kolejną kadencję. więcej

 
Tomasz Duda ponownie prezesem Radia Wrocław

Rada nadzorcza Radia Wrocław wybrała Tomasza Dudę na prezesa jednoosobowego zarządu tej rozgłośni. więcej

 
Radio Września współpracuje z Grupą Radiową Time

Nadające w Wielkopolsce Radio Września br. od 21 maja br. współpracuje programowo-reklamowo z VOX FM w ramach oferty dla stacji lokalnych, którą stworzyła Grupa Radiowa Time. więcej

 
Drożeją reklamy w stacjach Grupy RMF, w RMF FM o 2,7 proc.

Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na okres wakacyjny. Stawki w poszczególnych rozgłośniach są 2-4 proc. wyższe niż obecnie. więcej

 
Mariusz Szymyślik zostanie prezesem Radia Merkury

Rada nadzorcza Radia Merkury w Poznaniu zdecydowała, że prezesem rozgłośni przez kolejne cztery lata pozostanie Mariusz Szymyślik, który pełni również funkcję redaktora naczelnego. więcej

 
Reklama  
 
Komorowski się ożywił, Duda po amerykańsku (marketingowe podsumowanie kampanii)

Sztaby kandydatów chwytając się brzytwy obiecują wyborcom w ostatnich dniach wszystko. Kampania Bronisława Komorowskiego nabrała tempa, a jego wizerunek został bardziej ożywiony. Z kolei działania Andrzeja Dudy są konsekwentne i realizowane zgodnie z planem, jeszcze bardziej amerykańskie. Jednak w ostatnich dniach kampanii to właśnie wizerunek i PR decydują o wynikach poparcia - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od reklamy, public relations i wizerunku politycznego. więcej

 
Poprzez ,,zhakowany" fanpage Serca i Rozumu Orange promuje bezpieczne korzystanie z internetu (wideo)

Orange Polska prowadzi niestandardową akcję zwracającą na zagrożenia w internecie, czyhające przede wszystkim na dzieci. Głównym elementem kampanii jest jak na razie facebookowy fanpage Serca i Rozumu przejęty przez Ligę Internetowych Cwaniaków Hakujących Okrutnie. więcej

 
,,Twój Styl" najwięcej z reklam wśród magazynów, ,,Party" i ,,Pani" z najbardziej w górę (TOP10)

W kwietniu br. wśród magazynów najwyższy cennikowy wzrost wpływów z reklam zanotowały „Party”, „Pani” i „Wprost”. Mniej niż rok wcześniej zarobiły z kolei „Viva”, „Twój Styl” i „Polityka”. więcej

 
Popowska, Przedlacki i Gajewski wrócili do Schulz Brand Friendly, awansował Leśniak

Do zespołu agencji reklamowej Schulz Brand Friendly po kilku latach przerwy wrócili Monika Popowska, Michał Przedlacki i Michał Gajewski, na stanowisko dyrektorskie awansował zaś Artur Leśniak. więcej

 
Dwie trzecie małych i średnich polskich firm prowadzi działania reklamowe, najczęściej w internecie

66 proc. polskich przedsiębiorców z sektora MŚP prowadzi działania reklamowe. Najczęściej stawiają oni na pozycjonowanie swoich stron internetowych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
,,Duda was wyduda" w spocie Bronisława Komorowskiego do rolników i Ślązaków (wideo)

Nowy spot wyborczy Bronisława Komorowskiego zarzuca Andrzejowi Dudzie ukrywanie prawdziwych poglądów w sprawie dopłat dla rolników i ograniczenia wydobycia węgla. Pierwszy raz urzędujący prezydent wysunął te zarzuty w czasie debaty w TVP i Polsacie. więcej

 
1,2 mln zł budżetu mediowego Ministerstwa Środowiska do obsługi

Na lipiec i sierpień resort  środowiska zaplanował dwie kampanie: jedną dotyczącą segregowania odpadów, drugą na temat oszczędzania energii. Będą mieć ogólnopolski charakter, a ich łączny budżet mediowy wynosi 1,17 mln zł brutto. więcej

 
Murale w Warszawie i Krakowie z okazji stulecia Coca-Coli

Przemek „Trust” Truściński i Mateusz Kołek przygotowali dwa oniryczne, nostalgiczne i surrealistyczne murale z okazji jubileuszu stulecia charakterystycznej butelki Coca-Coli. Znajdują się one w centrum Warszawy i Krakowa. więcej

 
Wszystkie marki lodów Nestlé Schöller reklamowane jako ,,więcej niż lody" (wideo)

Zaczęła się multibrandowa kampania reklamowa lodów Nestlé Schöller. W akcji, pod hasłem „Więcej niż lody”, prezentowane są wszystkie produkty tej marki: Kaktus, Banani, Nesquik, Cortina, Manhattan, Lion i Kit Kat. więcej

 
Pułkownik Sanders po 20 latach znów w reklamach KFC

Sieć restauracji KFC chce odświeżyć swój wizerunek, dlatego przywraca w reklamach telewizyjnych postać pułkownika Harlanda Sandersa, założyciela tej sieci. więcej

 
Adam Kaczmarek: z BrainJuice Group do WebTalk

Adam Kaczmarek objął funkcję stratega w agencji interaktywnej WebTalk. Wcześniej pracował w BrainJuice Group i Harder & Harder. więcej

 
Piotr Strzelczyk pokieruje sprzedażą, a Karolina Markiewicz-Kuskowska marketingiem kosmetyków w Henkel Polska

Piotr Strzelczyk objął w Henkel Polska stanowisko dyrektora sprzedaży w pionie kosmetyków, a na zwolnioną przez niego funkcję dyrektora marketingu w tym dziale awansowała Karolina Markiewicz-Kuskowska. więcej

 
Drożeją reklamy w stacjach Grupy RMF, w RMF FM o 2,7 proc.

Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na okres wakacyjny. Stawki w poszczególnych rozgłośniach są 2-4 proc. wyższe niż obecnie. więcej

 
Maciej Dziedzic i Miłosz Jacyna w K2 Media

Maciej Dziedzic i Miłosz Jacyna dołączyli do działu social mediowego agencji K2 Media (należącej do Grupy K2). Dziedzic wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia i DigitalOne, a Jacyna w Brasil. więcej

 
Miss Polski 2014 ambasadorką butów Nessi

Miss Polski 2014 Ewa Mielnicka została ambasadorką polskiej marki obuwniczej Nessi. Sesja z jej udziałem i kampania jesienno-zimowej kolekcji zostaną zrealizowane późnym latem. więcej

 
Emirates sponsorem klubu piłkarskiego Benfica Lizbona

Linie lotnicze Emirates zostały głównym sponsorem portugalskiego klubu piłkarskiego Benfica Lizbona. Zawodnicy klubu stroje z logo Fly Emirates będą nosić do końca sezonu 2017/2018. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Nissan:  350Z De Cabrón Mirim Pepper: Gentle to your mouth Tok & Stok: Ages Colombina Xtime Mint Gum: Bad Breath Moms Liceu Politecnic: Spelling & Writing
 
Prasa  
 
,,Polityka", ,,Newsweek", ,,Do Rzeczy" i ,,W Sieci" powtarzają hasła i spoty Dudy i Komorowskiego - ,,Wprost", ,,TP" i ,,GN" bez sugestii wyborczych

W ostatnich wydaniach przed drugą turą wyborów prezydenckich „Polityka”, „Newsweek”, „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska” na okładkach i w tekstach czołowych publicystów wskazały swoich faworytów, odnosząc się do ich spotów i haseł wyborczych. Bezstronność zachowały natomiast „Wprost”, „Tygodnik Powszechny” i „Gość Niedzielny”. więcej

 
,,Tygodnik Zamojski" na czele tygodników lokalnych po I kwartale, ,,Tygodnik Ostrołęcki" najbardziej w dół

W I kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, zaś najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”. więcej

 
Ewelina Dziewiela szefem działu moda w ,,Harper's Bazaar"

Ewelina Dziewiela została nowym szefem działu moda w miesięczniku „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska). W ostatnich miesiącach stanowisko to nie było obsadzone. więcej

 
,,Skarb" drugim najchętniej czytanym miesięcznikiem, liderem ,,Twój Styl"

W okresie od października ub.r. do marca br. najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce był „Twój Styl”, a tuż za nim znalazł się „Skarb”. Natomiast na czele dwumiesięczników był „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z badania PBC opracowanego przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Twój Styl" najwięcej z reklam wśród magazynów, ,,Party" i ,,Pani" z najbardziej w górę (TOP10)

W kwietniu br. wśród magazynów najwyższy cennikowy wzrost wpływów z reklam zanotowały „Party”, „Pani” i „Wprost”. Mniej niż rok wcześniej zarobiły z kolei „Viva”, „Twój Styl” i „Polityka”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Czas na Relaks   - 2015-05-22 Z życia wzięte - 2015-05-22 Marie Claire - 2015-05-21 Rolling Stone - 2015-05-21 Moje Gotowanie - 2015-05-21
 
Internet  
 
Aleksander Kutela jako CEO to wyraźny kurs Onetu w stronę segmentu wideo (opinie)

- Stojący przed dużym wyzwaniem wizjoner z żywym intelektem znający się na nowoczesnym biznesie, pod którego kierownictwem Onet przesunie się stronę segmentu wideo - tak Aleksandra Kutelę na stanowisku CEO Grupy Onet oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci branży internetowej. więcej

 
Poprzez ,,zhakowany" fanpage Serca i Rozumu Orange promuje bezpieczne korzystanie z internetu (wideo)

Orange Polska prowadzi niestandardową akcję zwracającą na zagrożenia w internecie, czyhające przede wszystkim na dzieci. Głównym elementem kampanii jest jak na razie facebookowy fanpage Serca i Rozumu przejęty przez Ligę Internetowych Cwaniaków Hakujących Okrutnie. więcej

 
YouTube wprowadza reklamy wideo z cenami i przyciskiem do kupowania

Nowy format spotów reklamowych proponowany przez YouTube zawiera umieszczone na ekranie informacje na temat cen pokazywanych produktów i miejsc ich sprzedaży. Jest też przycisk prowadzący wprost do oferty reklamodawcy. więcej

 
Uber zapewnia darmowy dojazd na wybory w Warszawie i Krakowie

Firma Uber oferuje w najbliższą niedzielę możliwość darmowego dojazdu do lokali, w których odbywać się będzie druga tura wyborów prezydenckich. Nominalna wartość kursu nie może jednak przekroczyć wartości 25 zł. więcej

 
Microsoft szykuje zmiany w poczcie mailowej Outlook.com (wideo)

Koncern Microsoft udostępnił grupie testerów odświeżoną wersję usługi poczty mailowej Outlook.com. Wśród nowości jest lepsze sortowanie e-maili, nowy mechanizm wyszukiwania, integracja serwisu z OneDrive i podgląd filmów pod linkami do YouTube’a. więcej

 
Aleksander Kutela nowym CEO Grupy Onet

Aleksander Kutela, odchodzący prezes HBO Polska, z początkiem sierpnia obejmie funkcję CEO Grupy Onet. Zastąpi na tym stanowisku Jonnego Crowe’a, który zajmował je tymczasowo po odejściu z firmy Roberta Bednarskiego. więcej

 
Taylor Swift z rekordem Vevo - 20,1 mln wyświetleń teledysku ,,Bad Blood" w ciągu doby (wideo)

20,1 mln wyświetleń w pierwsze 24 godziny - to nowy rekord na platformie Vevo, który należy do teledysku Taylor Swift do piosenki "Bad Blood”. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Płatna telewizja zdecydowanie popularniejsza na zachodzie Polski

Penetracja telewizji płatnej jest zdecydowanie większa na zachodzie i północnym-zachodzie Polski niż na wschodzie naszego kraju - pokazuje analiza instytutu GfK. Wynikać to może z różnicy w sile nabywczej mieszkańców i sieci sprzedaży. więcej

 
Dwie trzecie małych i średnich polskich firm prowadzi działania reklamowe, najczęściej w internecie

66 proc. polskich przedsiębiorców z sektora MŚP prowadzi działania reklamowe. Najczęściej stawiają oni na pozycjonowanie swoich stron internetowych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Virgin Mobile postawiło na 24/7Communication
 
Gospodarka  
 
Polacy popierają patriotyzm ekonomiczny, ale nie umieją dokonywać takich wyborów
 
30 proc. stanowisk ma szkodliwy wpływ na zdrowie zajmujących je ludzi
 
Eksperci oczekują stabilizacji cen ropy lub ich spadków
 
Dynamiczny rozwój gospodarki Meksyku. Szansa dla polskich firm z branż motoryzacyjnej i górniczej
 
Kultura/Rozrywka  
 
Snoop Dogg, Stevie Wonder i Pharrell Williams pokazali "California Roll"
 
"Show Me a Hero" - nowy serial HBO
 
Tom Hardy o "Mad Max: Na drodze gniewu"
 
Taylor Swift z rekordem Vevo - 20,1 mln wyświetleń teledysku ,,Bad Blood" w ciągu doby (wideo)
 
,,Stróż prawa 2" w Ale Kino+
 
Blog  
 
Przelało się - Krzysztof Czabański
 
Wybory w cieniu WIELKIEGO BRATA - Wanda Konarzewska
 
Wielki Hamulcowy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
APEL... - Andrzej Bober
 
Open-trash - oddadzą ludziom śmieci - Ada Kiryluk
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl