|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 22 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Polityka", ,,Newsweek", ,,Do Rzeczy" i ,,W Sieci" powtarzają hasła i spoty Dudy i Komorowskiego - ,,Wprost", ,,TP" i ,,GN" bez sugestii wyborczych
W ostatnich wydaniach przed drugą turą wyborów prezydenckich „Polityka”, „Newsweek”, „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska” na okładkach i w tekstach czołowych publicystów wskazały swoich faworytów, odnosząc się do ich spotów i haseł wyborczych. Bezstronność zachowały natomiast „Wprost”, „Tygodnik Powszechny” i „Gość Niedzielny”.
więcej |
|
Poprzez ,,zhakowany" fanpage Serca i Rozumu Orange promuje bezpieczne korzystanie z internetu (wideo)
Orange Polska prowadzi niestandardową akcję zwracającą na zagrożenia w internecie, czyhające przede wszystkim na dzieci. Głównym elementem kampanii jest jak na razie facebookowy fanpage Serca i Rozumu przejęty przez Ligę Internetowych Cwaniaków Hakujących Okrutnie.
więcej |
|
YouTube wprowadza reklamy wideo z cenami i przyciskiem do kupowania
Nowy format spotów reklamowych proponowany przez YouTube zawiera umieszczone na ekranie informacje na temat cen pokazywanych produktów i miejsc ich sprzedaży. Jest też przycisk prowadzący wprost do oferty reklamodawcy.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". ,,Do Rzeczy" z największym spadkiem
W marcu 2015 roku większość tygodników opinii zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
Wyborczy hejt przeciw Tomaszowi Karolakowi trafił też w Orange. Telekom odcina się od polityki
Wielu internautów oburzonych zaangażowaniem Tomasza Karolaka w kampanię wyborczą Bronisława Komorowskiego i poniedziałkowym występem aktora w programie „Tomasz Lis na żywo” wyraża swoje niezadowolenie także na fanpage’u reklamowanej przez niego sieci Orange. - Poglądy polityczne i działania Tomasza Karolaka poza jego zobowiązaniami wobec Orange Polska są jego prywatną sprawą - tłumaczy firma.
więcej
|
Koniec seriali ,,Nie rób scen" i ,,Mąż czy nie mąż" w TVN
|
Plus w wielu barwach stawia na reklamy do młodych. ,,To oni uczą starszych nowych technologii"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" jesienią po raz czwarty w Polsacie
Telewizja Polsat zamierza jesienią br. pokazać czwartą edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Ruszyły właśnie poszukiwania uczestników show, a zdjęcia rozpoczną się latem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Top Chef" stracił 100 tys. widzów. Jesienią piąta edycja
Czwarty sezon programu „Top Chef” gromadził średnio 1,59 mln oglądających, o 100 tys. widzów mniej niż drugą serię formatu. Polsat w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 17,3 mln zł.
więcej
|
|
Michał Kozicki prezesem HBO Polska, odchodzi Aleksander Kutela
Michał Kozicki, dotychczasowy dyrektor sprzedaży HBO Polska, obejmie stanowisko nowego prezesa spółki. Zastąpi Aleksandra Kutelę, który po 18 latach pracy odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Płatna telewizja zdecydowanie popularniejsza na zachodzie Polski
Penetracja telewizji płatnej jest zdecydowanie większa na zachodzie i północnym-zachodzie Polski niż na wschodzie naszego kraju - pokazuje analiza instytutu GfK. Wynikać to może z różnicy w sile nabywczej mieszkańców i sieci sprzedaży.
więcej
|
|
Turniej tenisowy French Open 2015 w Eurosporcie
W niedzielę 24 maja br. w Paryżu rozpocznie się wielkoszlemowy turniej French Open, który będzie relacjonowany na antenach Eurosportu i Eurosportu 2. Jednym z ekspertów stacji będzie amerykański tenisista John McEnroe.
więcej
|
|
Serial ,,Lekarze" z TVN trafił do USA
Telewizja TVN sprzedała serial „Lekarze” amerykańskiej stacji V-me skierowanej do hiszpańskojęzycznej widowni w USA. Produkcja emitowana jest tam od 14 maja br.
więcej
|
|
,,Stróż prawa 2" w Ale Kino+
7 czerwca 2015 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu kryminalnego „Stróż prawa”.
więcej
|
|
Marcin Gortat i teleToon+ zachęcają do gry w koszykówkę
Stacja teleToon+ zorganizowała ogólnopolską Akademię Sportu, której celem było zachęcanie dzieci do aktywności ruchowej i promocja sportu. Laureaci akcji wezmą udział w treningu z koszykarzem Marcinem Gortatem, a zwycięzca pojedzie do USA.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Komorowski się ożywił, Duda po amerykańsku (marketingowe podsumowanie kampanii)
Sztaby kandydatów chwytając się brzytwy obiecują wyborcom w ostatnich dniach wszystko. Kampania Bronisława Komorowskiego nabrała tempa, a jego wizerunek został bardziej ożywiony. Z kolei działania Andrzeja Dudy są konsekwentne i realizowane zgodnie z planem, jeszcze bardziej amerykańskie. Jednak w ostatnich dniach kampanii to właśnie wizerunek i PR decydują o wynikach poparcia - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od reklamy, public relations i wizerunku politycznego.
więcej
|
|
Poprzez ,,zhakowany" fanpage Serca i Rozumu Orange promuje bezpieczne korzystanie z internetu (wideo)
Orange Polska prowadzi niestandardową akcję zwracającą na zagrożenia w internecie, czyhające przede wszystkim na dzieci. Głównym elementem kampanii jest jak na razie facebookowy fanpage Serca i Rozumu przejęty przez Ligę Internetowych Cwaniaków Hakujących Okrutnie.
więcej
|
|
,,Twój Styl" najwięcej z reklam wśród magazynów, ,,Party" i ,,Pani" z najbardziej w górę (TOP10)
W kwietniu br. wśród magazynów najwyższy cennikowy wzrost wpływów z reklam zanotowały „Party”, „Pani” i „Wprost”. Mniej niż rok wcześniej zarobiły z kolei „Viva”, „Twój Styl” i „Polityka”.
więcej
|
|
Popowska, Przedlacki i Gajewski wrócili do Schulz Brand Friendly, awansował Leśniak
Do zespołu agencji reklamowej Schulz Brand Friendly po kilku latach przerwy wrócili Monika Popowska, Michał Przedlacki i Michał Gajewski, na stanowisko dyrektorskie awansował zaś Artur Leśniak.
więcej
|
|
Dwie trzecie małych i średnich polskich firm prowadzi działania reklamowe, najczęściej w internecie
66 proc. polskich przedsiębiorców z sektora MŚP prowadzi działania reklamowe. Najczęściej stawiają oni na pozycjonowanie swoich stron internetowych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
,,Duda was wyduda" w spocie Bronisława Komorowskiego do rolników i Ślązaków (wideo)
Nowy spot wyborczy Bronisława Komorowskiego zarzuca Andrzejowi Dudzie ukrywanie prawdziwych poglądów w sprawie dopłat dla rolników i ograniczenia wydobycia węgla. Pierwszy raz urzędujący prezydent wysunął te zarzuty w czasie debaty w TVP i Polsacie.
więcej
|
|
1,2 mln zł budżetu mediowego Ministerstwa Środowiska do obsługi
Na lipiec i sierpień resort środowiska zaplanował dwie kampanie: jedną dotyczącą segregowania odpadów, drugą na temat oszczędzania energii. Będą mieć ogólnopolski charakter, a ich łączny budżet mediowy wynosi 1,17 mln zł brutto.
więcej
|
|
Murale w Warszawie i Krakowie z okazji stulecia Coca-Coli
Przemek „Trust” Truściński i Mateusz Kołek przygotowali dwa oniryczne, nostalgiczne i surrealistyczne murale z okazji jubileuszu stulecia charakterystycznej butelki Coca-Coli. Znajdują się one w centrum Warszawy i Krakowa.
więcej
|
|
Wszystkie marki lodów Nestlé Schöller reklamowane jako ,,więcej niż lody" (wideo)
Zaczęła się multibrandowa kampania reklamowa lodów Nestlé Schöller. W akcji, pod hasłem „Więcej niż lody”, prezentowane są wszystkie produkty tej marki: Kaktus, Banani, Nesquik, Cortina, Manhattan, Lion i Kit Kat.
więcej
|
|
Pułkownik Sanders po 20 latach znów w reklamach KFC
Sieć restauracji KFC chce odświeżyć swój wizerunek, dlatego przywraca w reklamach telewizyjnych postać pułkownika Harlanda Sandersa, założyciela tej sieci.
więcej
|
|
Adam Kaczmarek: z BrainJuice Group do WebTalk
Adam Kaczmarek objął funkcję stratega w agencji interaktywnej WebTalk. Wcześniej pracował w BrainJuice Group i Harder & Harder.
więcej
|
|
Piotr Strzelczyk pokieruje sprzedażą, a Karolina Markiewicz-Kuskowska marketingiem kosmetyków w Henkel Polska
Piotr Strzelczyk objął w Henkel Polska stanowisko dyrektora sprzedaży w pionie kosmetyków, a na zwolnioną przez niego funkcję dyrektora marketingu w tym dziale awansowała Karolina Markiewicz-Kuskowska.
więcej
|
|
Drożeją reklamy w stacjach Grupy RMF, w RMF FM o 2,7 proc.
Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na okres wakacyjny. Stawki w poszczególnych rozgłośniach są 2-4 proc. wyższe niż obecnie.
więcej
|
|
Maciej Dziedzic i Miłosz Jacyna w K2 Media
Maciej Dziedzic i Miłosz Jacyna dołączyli do działu social mediowego agencji K2 Media (należącej do Grupy K2). Dziedzic wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia i DigitalOne, a Jacyna w Brasil.
więcej
|
|
Miss Polski 2014 ambasadorką butów Nessi
Miss Polski 2014 Ewa Mielnicka została ambasadorką polskiej marki obuwniczej Nessi. Sesja z jej udziałem i kampania jesienno-zimowej kolekcji zostaną zrealizowane późnym latem.
więcej
|
|
Emirates sponsorem klubu piłkarskiego Benfica Lizbona
Linie lotnicze Emirates zostały głównym sponsorem portugalskiego klubu piłkarskiego Benfica Lizbona. Zawodnicy klubu stroje z logo Fly Emirates będą nosić do końca sezonu 2017/2018.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Polityka", ,,Newsweek", ,,Do Rzeczy" i ,,W Sieci" powtarzają hasła i spoty Dudy i Komorowskiego - ,,Wprost", ,,TP" i ,,GN" bez sugestii wyborczych
W ostatnich wydaniach przed drugą turą wyborów prezydenckich „Polityka”, „Newsweek”, „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska” na okładkach i w tekstach czołowych publicystów wskazały swoich faworytów, odnosząc się do ich spotów i haseł wyborczych. Bezstronność zachowały natomiast „Wprost”, „Tygodnik Powszechny” i „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele tygodników lokalnych po I kwartale, ,,Tygodnik Ostrołęcki" najbardziej w dół
W I kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, zaś najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
Ewelina Dziewiela szefem działu moda w ,,Harper's Bazaar"
Ewelina Dziewiela została nowym szefem działu moda w miesięczniku „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska). W ostatnich miesiącach stanowisko to nie było obsadzone.
więcej
|
|
,,Skarb" drugim najchętniej czytanym miesięcznikiem, liderem ,,Twój Styl"
W okresie od października ub.r. do marca br. najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce był „Twój Styl”, a tuż za nim znalazł się „Skarb”. Natomiast na czele dwumiesięczników był „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z badania PBC opracowanego przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Twój Styl" najwięcej z reklam wśród magazynów, ,,Party" i ,,Pani" z najbardziej w górę (TOP10)
W kwietniu br. wśród magazynów najwyższy cennikowy wzrost wpływów z reklam zanotowały „Party”, „Pani” i „Wprost”. Mniej niż rok wcześniej zarobiły z kolei „Viva”, „Twój Styl” i „Polityka”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Aleksander Kutela jako CEO to wyraźny kurs Onetu w stronę segmentu wideo (opinie)
- Stojący przed dużym wyzwaniem wizjoner z żywym intelektem znający się na nowoczesnym biznesie, pod którego kierownictwem Onet przesunie się stronę segmentu wideo - tak Aleksandra Kutelę na stanowisku CEO Grupy Onet oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci branży internetowej.
więcej
|
|
Poprzez ,,zhakowany" fanpage Serca i Rozumu Orange promuje bezpieczne korzystanie z internetu (wideo)
Orange Polska prowadzi niestandardową akcję zwracającą na zagrożenia w internecie, czyhające przede wszystkim na dzieci. Głównym elementem kampanii jest jak na razie facebookowy fanpage Serca i Rozumu przejęty przez Ligę Internetowych Cwaniaków Hakujących Okrutnie.
więcej
|
|
YouTube wprowadza reklamy wideo z cenami i przyciskiem do kupowania
Nowy format spotów reklamowych proponowany przez YouTube zawiera umieszczone na ekranie informacje na temat cen pokazywanych produktów i miejsc ich sprzedaży. Jest też przycisk prowadzący wprost do oferty reklamodawcy.
więcej
|
|
Uber zapewnia darmowy dojazd na wybory w Warszawie i Krakowie
Firma Uber oferuje w najbliższą niedzielę możliwość darmowego dojazdu do lokali, w których odbywać się będzie druga tura wyborów prezydenckich. Nominalna wartość kursu nie może jednak przekroczyć wartości 25 zł.
więcej
|
|
Microsoft szykuje zmiany w poczcie mailowej Outlook.com (wideo)
Koncern Microsoft udostępnił grupie testerów odświeżoną wersję usługi poczty mailowej Outlook.com. Wśród nowości jest lepsze sortowanie e-maili, nowy mechanizm wyszukiwania, integracja serwisu z OneDrive i podgląd filmów pod linkami do YouTube’a.
więcej
|
|
Aleksander Kutela nowym CEO Grupy Onet
Aleksander Kutela, odchodzący prezes HBO Polska, z początkiem sierpnia obejmie funkcję CEO Grupy Onet. Zastąpi na tym stanowisku Jonnego Crowe’a, który zajmował je tymczasowo po odejściu z firmy Roberta Bednarskiego.
więcej
|
|
Taylor Swift z rekordem Vevo - 20,1 mln wyświetleń teledysku ,,Bad Blood" w ciągu doby (wideo)
20,1 mln wyświetleń w pierwsze 24 godziny - to nowy rekord na platformie Vevo, który należy do teledysku Taylor Swift do piosenki "Bad Blood”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|