|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 11 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Paweł Kukiz kontra TVN24: mistrzowie propagandy, przebiliście komunistów (wideo)
Kandydat na prezydenta Paweł Kukiz, dziękując wyborcom po ogłoszeniu wyników głosowania, oskarżył media m.in. o szerzenie propagandy na jego temat. Szczególne słowa krytyki padły pod adresem TVN24. - Wy jesteście czarni, źli, okrutni. Mało co nie wykończyliście mojej rodziny - stwierdził Kukiz.
więcej
|
|
Strony główne: WP.pl spadła poniżej Onetu, w dół Gazeta.pl
W lutym br. strona główna WP.pl po dwóch miesiącach liderowania spadła na drugie miejsce, wyprzedzona przez stronę główną Onetu. W skali roku obie zyskały na zasięgu, za to spadki zanotowały strony główne pozostałych czołowych portali, największy Gazeta.pl.
więcej
|
|
Usunięcie reklam z TVP i Polskiego Radia z korzyścią dla nadawców komercyjnych i wzrostem cen
Planowane przez KRRiT ograniczenie reklam w mediach publicznych przyniesie korzyści wszystkim nadawcom komercyjnym, mniejsza podaż spowoduje z jednej strony wzrost cen reklam, ostatecznie może jednak poprawić rynek pod tym kątem, a dla mniejszych reklamodawców może oznaczać konieczność całkowitej rezygnacji z reklamy telewizyjnej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marek Wochna, Maciej Kita, Szymon Śliwiński i Tomasz Ramza.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Ja + nowe możliwości" - Plus zmienia komunikację reklamową (wideo)
Startuje kampania reklamowa sieci Plus wprowadzająca nowy format kreatywny, przygotowany przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Akcja - przy której pracowały też firmy TFP, Lunapark i Media Direction OMD - jest prowadzona pod hasłem „Plus. Nowe możliwości”.
więcej |
|
Będzie druga edycja programu ,,Żony Hollywood" w TVN
Telewizja TVN zamierza zrealizować drugą edycję reality-show „Żony Hollywood”. Wkrótce ruszają zdjęcia do nowych odcinków - Program okazał się strzałem w dziesiątkę - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, producent formatu.
więcej |
|
Robert Schütze: Zalando zdobyło zaufanie polskich internautów, będzie więcej lokalnych produktów
- Zaufanie Polaków do sklepów online rośnie, a coraz więcej z nich robi zakupy drogą mobilną - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Robert Schütze, country manager Zalando w Wielkiej Brytanii i Polsce.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Odświeżony pakiet Canal+ rusza w poniedziałek (wideo)
W poniedziałek 11 maja br. ruszy odświeżona oferta kanałów premium pod marką Canal+, których liczba zwiększy się z sześciu do ośmiu. - Zmieniamy pozycjonowanie oferty z okazji 20 urodzin Canal+ - zapowiada Manuel Rougeron, wiceprezes platformy nc+ ds. programowych.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" sprzedaje już poniżej 160 tys. egz. a ,,Przegląd Sportowy" poniżej 30 tys.
W marcu br. prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej - kolejny miesiąc z rzędu - stracił „Przegląd Sportowy”. Wzrost sprzedaży zanotował jedynie „Parkiet”.
więcej
|
,,Wiadomości" liderem, mimo utraty 200 tys. widzów. ,,Fakty" straciły w TVN 400 tys. oglądających
|
Polsat liderem. Udział ,,wielkiej czwórki" spadł do 44,77 proc.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Paweł Kukiz kontra TVN24: mistrzowie propagandy, przebiliście komunistów (wideo)
Kandydat na prezydenta Paweł Kukiz, dziękując wyborcom po ogłoszeniu wyników głosowania, oskarżył media m.in. o szerzenie propagandy na jego temat. Szczególne słowa krytyki padły pod adresem TVN24. - Wy jesteście czarni, źli, okrutni. Mało co nie wykończyliście mojej rodziny - stwierdził Kukiz.
więcej
|
|
Usunięcie reklam z TVP i Polskiego Radia z korzyścią dla nadawców komercyjnych i wzrostem cen
Planowane przez KRRiT ograniczenie reklam w mediach publicznych przyniesie korzyści wszystkim nadawcom komercyjnym, mniejsza podaż spowoduje z jednej strony wzrost cen reklam, ostatecznie może jednak poprawić rynek pod tym kątem, a dla mniejszych reklamodawców może oznaczać konieczność całkowitej rezygnacji z reklamy telewizyjnej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marek Wochna, Maciej Kita, Szymon Śliwiński i Tomasz Ramza.
więcej
|
|
Będzie druga edycja programu ,,Żony Hollywood" w TVN
Telewizja TVN zamierza zrealizować drugą edycję reality-show „Żony Hollywood”. Wkrótce ruszają zdjęcia do nowych odcinków - Program okazał się strzałem w dziesiątkę - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, producent formatu.
więcej
|
|
Górniak, Kuszyńska, Rodowicz, Donatan i Kazadi wystąpią w Opolu
Telewizja Polska wybrała artystów, którzy wezmą udział w koncertach SuperPremiery i SuperDebiuty podczas tegorocznego Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Podczas obu koncertów zaplanowano też występy specjalne.
więcej
|
|
Disco Polo Music na podium kanałów muzycznych. TV Disco z największym spadkiem
W kwietniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciło TV Disco. Z kolei Disco Polo Music zepchnęło z podium stację 4fun.tv.
więcej
|
|
Będzie 10. edycja ,,Tylko muzyki" w Polsacie. Ruszają castingi
Telewizja Polsat nie zamierza kończyć emisji programu „Tylko muzyka. Must be the music”. Jesienią widzowie stacji zobaczą dziesiątą odsłonę muzycznego talent-show.
więcej
|
|
10 nowych kanałów HD w sieci Toya
Sieć kablowa Toya w najbliższym czasie wprowadzi do oferty 10 nowych kanałów w jakości HD. Dodatkowo część dostępnych w ofercie stacji trafi do szerszych pakietów.
więcej
|
|
Platforma nc+ promuje nowy pakiet Canal+
Platforma nc+ rusza w poniedziałek z kampanią reklamową nowego pakietu Canal+, który składać się będzie z ośmiu kanałów. Działania obejmą m.in. telewizję, radio, prasę, internet i kina.
więcej
|
|
Wieczór wyborczy w telewizji, radiu i internecie
Nie tylko główne telewizyjne kanały informacyjne (TVP Info, TVN24, Polsat News) przygotowały własne wieczory wyborcze. Specjalne programy po zakończeniu głosowania w wyborach prezydenckich pojawią się też w stacjach radiowych (RMF FM, Radiu ZET, Jedynce, Trójce, TOK FM) i w portalach internetowych (Wirtualnej Polsce, Onecie, Gazeta.pl, Interii).
więcej
|
|
Serial ,,Agentka Carter" na kanale FOX (wideo)
We wtorek 19 maja br. stacja FOX rozpocznie emisję serialu „Agentka Carter”. Tego dnia widzowie obejrzą dwa pierwsze odcinki produkcji, wyprodukowanej przez Marvel Entertainment.
więcej
|
|
TVN Style na czele stacji lifestylowych. Polsat Play wyżej niż TVN Turbo
W kwietniu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Drugie miejsce zajął Polsat Play, który wyprzedził TVN Turbo. Najwięcej zyskał Polsat Food, zaś najwięcej straciła Kuchnia+.
więcej
|
|
UPC Polska ma już milion klientów internetu
W I kwartale br. sieć UPC Polska przekroczyła milion abonentów usługi internetowej. Do tego progu zbliża się też liczba użytkowników telewizji cyfrowej. Jednak łączna liczba klientów operatora, mimo przejęć, spadła w ciągu roku o 6 tys.
więcej
|
|
Nowe kanały Canal+ w UPC
W poniedziałek 11 maja sieć kablowa UPC włączy nowe kanały - Canal+ Discovery i Canal+ Sport2. Natomiast od czerwca operator wprowadzi nową ofertę premium ze stacjami pod tą marką.
więcej
|
|
Nowa oferta Canal+ w Multimedia Polska
W poniedziałek 11 maja br. operator kablowy Multimedia Polska włączy do oferty dwa nowe kanały - Canal+ Discovery HD oraz Canal+ Sport 2 HD. Sieć czasowo umożliwi swoim abonentom dostęp do pełnej oferty Canal+.
więcej
|
|
Gala KSW 31 w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Materla vs Drwal walką wieczoru
23 maja br. odbędzie się Gala KSW 31. Dostępna ona będzie w systemie „pay-per-view” (PPV) dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników Ipli w cenie 40 zł.
więcej
|
|
Rob Bradley szefem działu reklamy cyfrowej, programmatic i analizy danych w CNN International Commercial
Rob Bradley dołączył do zespołu CNN International Commercial i objął nowo utworzone stanowisko kierownika działu digital advertising sales and data. Bradley pracuje w londyńskim biurze firmy.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Usunięcie reklam z TVP i Polskiego Radia z korzyścią dla nadawców komercyjnych i wzrostem cen
Planowane przez KRRiT ograniczenie reklam w mediach publicznych przyniesie korzyści wszystkim nadawcom komercyjnym, mniejsza podaż spowoduje z jednej strony wzrost cen reklam, ostatecznie może jednak poprawić rynek pod tym kątem, a dla mniejszych reklamodawców może oznaczać konieczność całkowitej rezygnacji z reklamy telewizyjnej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marek Wochna, Maciej Kita, Szymon Śliwiński i Tomasz Ramza.
więcej
|
|
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w polskich miastach
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2014 roku i I kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Nowe dżingle na antenie Antyradia
W poniedziałek Antyradio wprowadza na antenę nowe dżingle. Stacja zapowiada, że łączyć będą one klasyczne brzmienia rockowe i nowoczesne rozwiązania aranżacyjne.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Usunięcie reklam z TVP i Polskiego Radia z korzyścią dla nadawców komercyjnych i wzrostem cen
Planowane przez KRRiT ograniczenie reklam w mediach publicznych przyniesie korzyści wszystkim nadawcom komercyjnym, mniejsza podaż spowoduje z jednej strony wzrost cen reklam, ostatecznie może jednak poprawić rynek pod tym kątem, a dla mniejszych reklamodawców może oznaczać konieczność całkowitej rezygnacji z reklamy telewizyjnej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marek Wochna, Maciej Kita, Szymon Śliwiński i Tomasz Ramza.
więcej
|
|
,,Ja + nowe możliwości" - Plus zmienia komunikację reklamową (wideo)
Startuje kampania reklamowa sieci Plus wprowadzająca nowy format kreatywny, przygotowany przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Akcja - przy której pracowały też firmy TFP, Lunapark i Media Direction OMD - jest prowadzona pod hasłem „Plus. Nowe możliwości”.
więcej
|
|
Kamil Stoch latająco reklamuje Formułę Smartfon Unlimited w Play (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa nowej wersji Formuły Smartfon Unlimited wprowadzonej właśnie przez sieć Play. Bohaterem akcji, przygotowanej i realizowanej przez firmy Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom Warszawa, jest Kamil Stoch.
więcej
|
|
Katarzyna Kondej: z Grupy CP DDB do Publicis Poland
Katarzyna Kondej dołączyła do zespołu agencji reklamowej Publicis Poland, obejmując funkcję account managera. Poprzednio pracowała w agencji Gutenberg Networks Warszawa należącej do Grupy CP DDB.
więcej
|
|
Beata Antoniak: z MEC do Isobar Polska
Beata Antoniak rozpoczęła pracę w agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała w MEC i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Platforma nc+ promuje nowy pakiet Canal+
Platforma nc+ rusza w poniedziałek z kampanią reklamową nowego pakietu Canal+, który składać się będzie z ośmiu kanałów. Działania obejmą m.in. telewizję, radio, prasę, internet i kina.
więcej
|
|
Marcus Brown pokieruje rozwojem Starcom MediaVest Group w regionie EMEA
Marcus Brown z początkiem czerwca obejmie stanowisko global growth officer w Starcom MediaVest Group. Będzie odpowiadać za region EMEA (Europę, Bliski Wschód i Afrykę).
więcej
|
|
Grzegorz Adamski przeszedł z Hypermedia do Coca-Cola Poland Services
Grzegorz Adamski dołączył do działu marketingu Coca-Cola Poland Services. Ostatnio pracował w agencji Hypermedia (należącej do Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
|
Zofia Mróz group account directorem w Media Direction OMD
Zofia Mróz awansowała na stanowisko group account directora w domu mediowym Media Direction OMD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Małgorzata Szulc: z Quisma do iProspect Polska
Małgorzata Szulc zaczęła pracę jako senior SEM specialist w agencji iProspect Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Quisma, Outrider, Yasne.pl i 4Grow.
więcej
|
|
TVN wyprzedził Polsat we wpływach z reklam, Aflofarm na czele reklamodawców
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w kwietniu 2015 roku były o 8 proc. wyższe niż rok wcześniej. Nowym liderem przychodów z reklam został TVN, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Coca-Cola, Dove, Honda, Volkswagen i stwardnienie rozsiane (wideo)
Tym razem w naszym cotygodniowym zestawieniu najlepszych reklam mijających dni znalazły się trzy reklamy polskie i dwie zagraniczne. Wśród nich komercyjne spoty promujące Volkswagena Polo i kosmetyki Dove oraz społeczna kampania dotycząca stwardnienia rozsianego a także nowa europejska reklamowa Coca-Coli i globalny spot Hondy.
więcej
|
|
Zagraniczny wyciąg reklam: O2, Guiness, MetLife i ,,The Guardian" (wideo)
Zawsze najbardziej przemawiały do mnie reklamy, które opowiadały jakąś historię, wzruszającą, zabawną, niewciskającą nachalnie produktu, który się za nią kryje. Ucieczka od opowiadania wprost, sięganie do najgłębszych emocji i wyobraźni odbiorcy, zabawa skojarzeniami - to właśnie siła kampanii, które wybrałam - najciekawsze jej zdaniem zagraniczne reklamy dla Wirtualnemedia.pl opisuje Anna Łazowska, art director w agencji Peppermint.
więcej
|
|
Reklamodawcy coraz częściej stawiają na oryginalne cyfrowe programy wideo
Dwie trzecie marketerów twierdzi, że w ciągu najbliższych pięciu lat oryginalne cyfrowe programy wideo staną się tak samo ważne jak telewizja - wynika z badania Advertiser Perceptions.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Grupa Onet i RASP ze wspólnym działem marketingu, na czele Piotr Bubak
Grupa Onet i Ringier Axel Springer Polska (obie firmy należą do Ringier Axel Springer Media) uruchomiły wspólny dział marketingu. Jako chief marketing officer będzie nim kierować Piotr Bubak, a jednym z dwóch głównych departamentów będzie zarządzać Joanna Kloskowska.
więcej
|
|
,,Lego Legends of Chima" na czele pism dziecięcych
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima”. Najwięcej zyskał miesięcznik „Scooby - Doo!”, zaś najwięcej stracił „Monster High”. Trzecie miejsce zajął nowy tytuł „Lego Ninjago”.
więcej
|
|
Michał M. Lisiecki: za mało polskiego kapitału w mediach, Agora prorządowa, taśmy ,,Wprost" antybiznesowe
Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” Michał M. Lisiecki skrytykował zbyt duży udział zagranicznych wydawców w polskim rynku prasowym, zarzucając im niepodejmowanie trudnych tematów. Agorę z „Gazetą Wyborczą” określił jako zależne od rządu, a „W Sieci” jako „przedsięwzięcie quasi-polityczne”. Dodał, że publikacja w ub.r. przez „Wprost” zapisów podsłuchanych rozmów polityków przyniosła negatywne skutki biznesowe.
więcej
|
|
,,Polityka", ,,GW", ,,Newsweek", ,,Do Rzeczy" i ,,W Sieci" radziły na kogo głosować - ,,Rz" i ,,Wprost" bezstronne
W ostatnich wydaniach przed ciszą wyborczą redaktorzy naczelni i czołowi publicyści „Polityki”, „Gazety Wyborczej” i „Newsweeka” mniej lub bardziej bezpośrednio wyrazili poparcie dla Bronisława Komorowskiego i krytykę Andrzeja Dudy, dziennikarze „Do Rzeczy” i „W Sieci” skrytykowali Komorowskiego, a naczelni „Rzeczpospolitej” i „Wprost” tylko zachęcili do głosowania.
więcej
|
|
Hajdarowicz odpowiada Inforowi i RASP ws. ,,Dziennika Gazety Prawnej": nasza pozycja tak silna, że konsolidacja prawdopodobna
- Jestem dumny, że w ocenie zarządów Ringier Axel Springer Polska i Infor PL pozycja Grupy Gremi jest na tyle silna, a prawdopodobieństwo konsolidacji rynku na tyle realne, że wymagało to wydania specjalnego oświadczenia w tej sprawie - stwierdził Grzegorz Hajdarowicz w odpowiedzi na dementi RASP i Inforu dotyczące sprzedaży „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
|
,,Fakt" na pierwszej stronie przeprasza Magdę Gessler za tekst o chudnięciu dzięki tasiemcowi
Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Faktu”, na pierwszych stronach wydania papierowego i serwisu internetowego dziennika przeprasza Magdę Gessler, gwiazdę programów TVN „Kuchenne rewolucje” i „MasterChef”, za tekst twierdzący, że połknęła ona tasiemca, żeby schudnąć.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Strony główne: WP.pl spadła poniżej Onetu, w dół Gazeta.pl
W lutym br. strona główna WP.pl po dwóch miesiącach liderowania spadła na drugie miejsce, wyprzedzona przez stronę główną Onetu. W skali roku obie zyskały na zasięgu, za to spadki zanotowały strony główne pozostałych czołowych portali, największy Gazeta.pl.
więcej
|
|
Robert Schütze: Zalando zdobyło zaufanie polskich internautów, będzie więcej lokalnych produktów
- Zaufanie Polaków do sklepów online rośnie, a coraz więcej z nich robi zakupy drogą mobilną - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Robert Schütze, country manager Zalando w Wielkiej Brytanii i Polsce.
więcej
|
|
Rafał Mandes odchodzi z Grupy Onet-RASP
Grupa Onet-RASP rozstaje się z Rafałem Mandesem, dyrektorem pionu Biznes w Onecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego stanowisko zostało zlikwidowane.
więcej
|
|
Grupa Onet i RASP ze wspólnym działem marketingu, na czele Piotr Bubak
Grupa Onet i Ringier Axel Springer Polska (obie firmy należą do Ringier Axel Springer Media) uruchomiły wspólny dział marketingu. Jako chief marketing officer będzie nim kierować Piotr Bubak, a jednym z dwóch głównych departamentów będzie zarządzać Joanna Kloskowska.
więcej
|
|
Snapchat wprowadza 10-sekundowe reklamy wideo w sekcji Discover
Aplikacja Snapchat zamierza wprowadzić format 10-sekundowych reklam wideo w cenie 2 centów za odtworzenie. Spoty będą się pojawiały na platformie Discover tworzonej wspólnie przez Snapchat i dostawców treści.
więcej
|
|
Sztab Pawła Kukiza zgłasza na policję złamanie ciszy wyborczej przez TVN24.pl, Onet i PAP
Sztab wyborczy kandydata na prezydenta Pawła Kukiza zgłosił na policję złamanie ciszy wyborczej przez serwisy internetowe tvn24.pl, Onet.pl oraz Polską Agencję Prasową. Sztabowcy zarzucają tym mediom agitację na rzecz kandydatów.
więcej
|
|
Koniec pirackich serwisów VoD Ekino.tv, Iitv.info i Scs.pl
W piątek około południa niespodziewanie zniknęły z sieci serwisy Ekino.tv, Iitv.info i Scs.pl nielegalnie udostępniające w systemie VoD filmy i seriale. Najprawdopodobniej ma to związek z zatrzymaniem przez policję ich właścicieli.
więcej
|
|
Kampania prezydencka w social media: Janusz Korwin-Mikke liderem, najwięcej zyskał Paweł Kukiz
Z kandydatów w wyborach prezydenckich najwięcej obserwujących na portalach społecznościowych ma Janusz Korwin-Mikke, wyprzedzając Janusza Palikota i Pawła Kukiza. W czasie kampanii najwięcej działo się na profilach Korwina-Mikkego, a najwięcej nowych użytkowników zyskały konta Kukiza.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|