|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 23 Kwietnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Branża: tygodniki ,,ABC" i ,,Od A do Z" podobne do siebie. Przypominają ,,Fakt"
Nowe tygodniki tabloidowe „ABC” i „Od A do Z” są bardzo podobne do siebie i przypominają dziennik „Fakt”. Ich wejście na rynek to zagospodarowanie pewnej niszy rynkowej, ale niekoniecznie oba na nim przetrwają - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Królewska Republika" reklamująca Roleski to oryginalny chaos, ale marka na tym zyska (opinie)
Reklamy przypraw Roleski pokazujące „Królewską Republikę” ocierają się o groteskę i zły smak, więc mogą wprawić wielu odbiorców w konsternację. Z drugiej strony pozwalają marce wyróżnić się w natłoku reklamowym - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych.
więcej
|
|
Producent AdBlocka Plus wygrał w sądzie z ,,Die Zeit" i ,,Handelsblatt"
Wydawcy niemieckich dzienników „Die Zeit” i „Handelsblatt” przegrali przed sądem w Hamburgu spór z firmą Eyeo, producentem blokującego programy narzędzia AdBlock Plus. - Sąd stanął w obronie użytkowników, którzy mają prawo decydować o tym co chcą oglądać na ekranach swoich urządzeń - komentuje werdykt Ben Williams, menedżer projektu AdBlock Plus.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erytrea, Korea Północna i Arabia Saudyjska z najostrzejszą cenzurą na świecie (Top 10)
Komitet Obrony Dziennikarzy opublikował listę krajów, które w największym stopniu ograniczają dziennikarzom wolność wypowiedzi i stosują cenzurę. Na czele znalazły się Erytrea, Korea Północna i Arabia Saudyjska. Najczęściej stosowane metody to nękanie, zastraszanie i więzienie dziennikarzy oraz ograniczanie obywatelom dostępu do internetu.
więcej |
|
Nowe kanały Canal+ trafią do kablówek. Pierwsze umowy w tym tygodniu
Operatorzy kablowi dążą do włączenia do swoich ofert nowych kanałów z portfolio Canal+. Negocjacje z ITI Neovision wciąż trwają, ale pierwsze umowy mają być podpisane jeszcze w tym tygodniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,ABC" przypomina ,,Bild am Sonntag"? Tomasz Przybek: interesuje nas czytelnik, a nie walka wydawców
- Obserwując reakcję Ringier Axel Springer Polska, widać, że decyzja o wydaniu tygodnika „ABC” była strzałem w dziesiątkę - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Przybek, prezes spółki Fratria.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nowe kanały Canal+ trafią do kablówek. Pierwsze umowy w tym tygodniu
Operatorzy kablowi dążą do włączenia do swoich ofert nowych kanałów z portfolio Canal+. Negocjacje z ITI Neovision wciąż trwają, ale pierwsze umowy mają być podpisane jeszcze w tym tygodniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN jesienią pokaże drugą edycję ,,Kto poślubi mojego syna"
Telewizja TVN szuka uczestników do drugiej edycji programu „Kto poślubi mojego syna”. Widzowie stacji nowe odcinki reality-show zobaczą jesienią br.
więcej
|
|
Adam Kuklewicz odchodzi z Polsatu, ,,Interwencję" będzie prowadzić Marcin Łukasik
Adam Kuklewicz, prowadzący „Interwencję” w Polsacie, z końcem kwietnia br. odchodzi ze stacji. Nowym gospodarzem magazynu zostanie Marcin Łukasik - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Uwaga!" na czele codziennych magazynów interwencyjnych
Wśród codziennych programów reporterskich w br. największą popularnością cieszy się emitowana w TVN „Uwaga!”. Najmniej widzów ma magazyn „Blisko ludzi”, który pokazuje niszowa stacja TTV - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
MiniMini+ pokaże seriale w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami. ,,Pilotażowy projekt"
W maju kanał dziecięcy MiniMini+ będzie emitować seriale animowane „Tupcio Chrupcio”, „Duzersi” oraz „Peg+Kot” w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami.
więcej
|
|
TVP latem postawi na premiery seriali i transmisje festiwali
W sezonie wakacyjnym Telewizja Polska pokaże na swoich antenach premierowo seriale zagraniczne, w tym „Skandal” i „Grimm”. Widzowie obejrzą również relacje z organizowanych w miesiącach letnich wydarzeń kulturalnych, kabaretowych i sportowych.
więcej
|
|
Dariusz Kowalewski przeszedł z Atmediów do nadawcy AXN
Dariusz Kowalewski objął nowo utworzone stanowisko ad sales analysis managera w SPT Networks, nadawcy kanałów pod marką AXN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
CI Polsat promuje ,,Z archiwum 997" Michała Fajbusiewicza (wideo)
Firma A+E Networks Poland rozpoczęła kampanię promującą nowy cykl dokumentalny „Z archiwum 997”, który będzie nadawany na antenie CI Polsat.
więcej
|
|
,,Tennis for Evert" - nowy magazyn z Chris Evert w Eurosporcie
Z okazji tenisowych rozgrywek French Open 2015 kanał Eurosport rozpocznie emisję nowego programu „Tennis for Evert”, gwiazdą którego będzie amerykańska gwiazda tenisa Chris Evert. Zawodniczka podsumuje najważniejsze wydarzenia turnieju.
więcej
|
|
Reality-show ,,Cosplay: Bohaterowie w kostiumach" w Scifi Universal
W poniedziałek 27 kwietnia na antenie Scifi Universal zadebiutuje nowy reality-show „Cosplay: Bohaterowie w kostiumach”, opowiadający o wielbicielach przebierania się za postaci z filmów i kreskówek.
więcej
|
|
Rusza ,,Seks bez tajemnic" na antenie TLC
Kanał TLC zaczyna emisję czteroodcinkowego programu „Seks bez tajemnic”, poświęconego zwyczajom seksualnym Polaków. Cykl poprowadzi Marta Szulawiak-Turska.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Królewska Republika" reklamująca Roleski to oryginalny chaos, ale marka na tym zyska (opinie)
Reklamy przypraw Roleski pokazujące „Królewską Republikę” ocierają się o groteskę i zły smak, więc mogą wprawić wielu odbiorców w konsternację. Z drugiej strony pozwalają marce wyróżnić się w natłoku reklamowym - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych.
więcej
|
|
Karpińska i Kopeć szefami marketingu ,,Wyborczej". Jaworowska szykuje nowy projekt
Magdalena Karpińska i Jarosław Kopeć awansowali na stanowiska dyrektorów marketingu „Gazety Wyborczej” (Agora). Przejęli obowiązki Beaty Jaworowskiej, która pracuje nad nowym projektem internetowym w ramach zespołu „Wyborczej”.
więcej
|
|
Krystyna Czubówna reklamuje Termy Bukovina
Zaczęła się radiowa kampania reklamowa Term Bukovina, do której głosu użyczyła dziennikarka i lektorka filmowa Krystyna Czubówna. Akcję dział marketingu ośrodka przygotował wspólnie z agencją Cappuccino PR.
więcej
|
|
IGRZ: ustawa krajobrazowa także z poprawkami senatorów nadaje się do kosza
- Najlepiej byłoby wyrzucić ustawę krajobrazową do kosza, a potem przygotować i napisać nową. Bez emocji i koniunkturalizmu, pamiętając o pracach nad generalnymi zmianami prawa w ramach tak zwanego Kodeksu urbanistyczno-budowlanego. Obecna ustawa nie gwarantuje pozytywnych zmian polskiego krajobrazu, w tym „krajobrazu reklamowego” - ocenia Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
więcej
|
|
,,Loteria na wypasie" promuje Góralki (wideo)
27 kwietnia rusza „Loteria na wypasie” promująca wafelki Góralki (produkowane przez I.D.C. Polonia), wspierana przez działania reklamowe w telewizji, internecie i punktach sprzedaży. Akcję I.D.C. Holding przygotował i realizuje wspólnie z agencją Veneo.
więcej
|
|
,,Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku" w reklamach TXM (wideo)
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci dyskontów odzieżowych TXM (należącej do grupy kapitałowej Redan). W ramach akcji, prowadzonej pod hasłem „Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku”, ubrania prezentowane w spocie zostaną w sklepach oznaczone metkami „Produkt z TV”.
więcej
|
|
Piotr Kania: z Dragon Rouge do Logic Design
Piotr Kania objął funkcję dyrektora kreatywnego w agencji projektowo-doradczej Logic Design. Wcześniej pracował jako art director w agencjach Dragon Rouge i Lothar Boehm.
więcej
|
|
Didżej miksujący smaki reklamuje lody Algida Big Milk Yogurt (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca nową wersję lodów Algida Big Milk (produkowanych przez Unilever) - Yogurt. Kampanię, prowadzoną też w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, przygotowały firmy DDB & Tribal, Cut/Cut, Platige Image i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Karolina Barczak i Małgorzata Osiadacz awansowały w Universal McCann
W domu mediowym Universal McCann Karolina Barczak awansowała na stanowisko digital project managera, a Małgorzata Osiadacz - senior media plannera/buyera.
więcej
|
|
Dariusz Sachajko: ,,ABC" i ,,Od A do Z" będą rywalizowały o te same budżety co dzienniki tabloidowe oraz tygodniki opinii
- Ukazanie się dwóch tytułów tworzących nowy segment tygodników tabloidowych jest wyrazem dostrzeżenia niezagospodarowanej niszy na rynku przez wydawców - pisze Dariusz Sachajko, commercial director w domu mediowym Universal McCann.
więcej
|
|
Zmienia się rola agencji reklamowych. Odbiorca nie jest już skazany na reklamy
Sytuacja na rynku reklamowym wymusza zmiany w działających na nim agencjach. Przestają one być podwykonawcami, których zadaniem jest prosta promocja danego produktu czy usługi, a stają się dostawcą kontentu, który zainteresuje odbiorców. Warunkiem skutecznego dotarcia do klientów jest nie tylko ciekawa treść. Powinna ona być także użyteczna i dopasowana do zainteresowań odbiorcy.
więcej
|
|
,,Pozytywne obroty" i ,,Świeć przykładem #oddziś" w kampanii Skandia Życie
Rozpoczęła się kampania reklamowa towarzystwa ubezpieczeniowego Skandia Życie. Jej odsłona wizerunkowa, pod hasłem „Pozytywne obroty”, dotyczy rowerzystów i jest związana z zawodami Skandia Maraton Lang Team, natomiast produktowa pod hasłem „Świeć przykładem #oddziś” promuje program Smart Start. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Grupa Walk i GoldenSubmarine.
więcej
|
|
Biuro Podróży Reklamy z facebokoową obsługą BIK i BIG InfoMonitor
Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji na Facebooku dla Biura Informacji Kredytowej oraz Biura Informacji Gospodarczej - BIG InfoMonitor. Z tym pierwszym kontynuuje współpracę w takim zakresie.
więcej
|
|
Magdalena Wilicka, Maciej Wysocki i Marcin Topolski w MediaMocni
Magdalena Wilicka, Maciej Wysocki i Marcin Topolski dołączyli do zespołu agencji MediaMocni, zasilając działy kreatywny i client service.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Branża: tygodniki ,,ABC" i ,,Od A do Z" podobne do siebie. Przypominają ,,Fakt"
Nowe tygodniki tabloidowe „ABC” i „Od A do Z” są bardzo podobne do siebie i przypominają dziennik „Fakt”. Ich wejście na rynek to zagospodarowanie pewnej niszy rynkowej, ale niekoniecznie oba na nim przetrwają - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Erytrea, Korea Północna i Arabia Saudyjska z najostrzejszą cenzurą na świecie (Top 10)
Komitet Obrony Dziennikarzy opublikował listę krajów, które w największym stopniu ograniczają dziennikarzom wolność wypowiedzi i stosują cenzurę. Na czele znalazły się Erytrea, Korea Północna i Arabia Saudyjska. Najczęściej stosowane metody to nękanie, zastraszanie i więzienie dziennikarzy oraz ograniczanie obywatelom dostępu do internetu.
więcej
|
|
,,ABC" przypomina ,,Bild am Sonntag"? Tomasz Przybek: interesuje nas czytelnik, a nie walka wydawców
- Obserwując reakcję Ringier Axel Springer Polska, widać, że decyzja o wydaniu tygodnika „ABC” była strzałem w dziesiątkę - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Przybek, prezes spółki Fratria.
więcej
|
|
Edipresse nie musi przepraszać Anny Janickiej, byłej redaktor naczelnej ,,Show"
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił apelację byłej redaktor naczelnej „Show” Anny Janickiej w sprawie przeciwko wydawnictwu Edipresse Polska o ochronę dóbr osobistych. Janicka zarzucała spółce bezprawne oskarżenie jej o naruszenie zasady poufności.
więcej
|
|
Karpińska i Kopeć szefami marketingu ,,Wyborczej". Jaworowska szykuje nowy projekt
Magdalena Karpińska i Jarosław Kopeć awansowali na stanowiska dyrektorów marketingu „Gazety Wyborczej” (Agora). Przejęli obowiązki Beaty Jaworowskiej, która pracuje nad nowym projektem internetowym w ramach zespołu „Wyborczej”.
więcej
|
|
,,Motor" i ,,Top Gear" na czele pism motoryzacyjnych (dane za styczeń)
W styczniu 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Top Gear”.
więcej
|
|
Sławomir Jastrzębowski: Tygodniki ,,ABC" i ,,A do Z" są jak ,,Fakt". Oba znikną z rynku
- Czy jest miejsce na dwa prawie takie same tygodniki na rynku? Nie, nie ma. Znikną oba. Trochę to potrwa, ale znowu nie tak długo - pisze Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy „Super Expressu”.
więcej
|
|
Katarzyna Kozłowska: Nowe tygodniki nie są nowatorskie, ale mogą długo utrzymać się na rynku
- Tygodniki „ABC” i „Od A do Z” mogą w dłuższym terminie spowodować przyspieszenie spadków sprzedaży codziennych gazet tabloidowych - pisze Katarzyna Kozłowska była wicenaczelna "Wprost" i "Super Expressu".
więcej
|
|
Katarzyna Sielicka: Podróbka ,,Faktu" może paść od ciosu zadanego przez własną podróbkę
- Bardzo duże podobieństwo „ABC” i „Od A do Z” oznacza, że cel Ringier Axel Springer Polska został osiągnięty - ludziom się wszystko pomiesza - pisze Katarzyna Sielicka, były zastępca redaktora naczelnego dziennika „Fakt”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Producent AdBlocka Plus wygrał w sądzie z ,,Die Zeit" i ,,Handelsblatt"
Wydawcy niemieckich dzienników „Die Zeit” i „Handelsblatt” przegrali przed sądem w Hamburgu spór z firmą Eyeo, producentem blokującego programy narzędzia AdBlock Plus. - Sąd stanął w obronie użytkowników, którzy mają prawo decydować o tym co chcą oglądać na ekranach swoich urządzeń - komentuje werdykt Ben Williams, menedżer projektu AdBlock Plus.
więcej
|
|
Mniejszy zysk Facebooka w I kw. 2015, 1,44 mld aktywnych użytkowników
Przychód i liczba użytkowników Facebooka stale rosną. Pierwszy kwartał tego roku przyniósł jednak spadek zysku firmie Marka Zuckerberga.
więcej
|
|
Ruszyła europejska wersja Politico, skupi się na ośrodkach władzy w Brukseli
Amerykański serwis Politico wystartował z platformą Politico Europe, która ma relacjonować wydarzenia z różnych dziedzin na obszarze Europy. - Myślałem o tym projekcie trochę jak o ciąży. Mam nadzieję, że urodziliśmy zdrowe dziecko, które szybko będzie dojrzewać - mówi Matthew Kaminski, redaktor naczelny Politico Europe.
więcej
|
|
eBay na plusie w I kw., w górę przychód
Wzrostem przychodu i zyskiem zakończył się I kwartał br. dla eBay. Dobre wyniki zanotował należący do firmy system PayPal, który jeszcze w tym roku stanie się samodzielnym podmiotem.
więcej
|
|
Zalando uruchamia centrum informatyczne w Dublinie (wideo)
Niemiecki internetowy sklep odzieżowy Zalando otworzył w Dublinie nowe centrum analizy i przetwarzania danych, które ma zatrudniać 200 specjalistów. - Dzięki wnikliwemu badaniu danych dostarczanych przez naszych klientów możemy wciąż ulepszać naszą ofertę. Centrum w Dublinie będzie odgrywało w tym procesie znaczącą rolę - podkreśla Robert Gentz, współzałożyciel i członek Rady Dyrektorów Zalando.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|