|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 22 Kwietnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BMW, Google i Daimler firmami z najlepszym wizerunkiem (Top 100)
Najnowszy ranking Global RepTrak 100 wyłonił najbardziej cenione firmy na świecie w 2015 r. BMW zdetronizowało Google i Walt Disney Company. - Reputacja firm stabilizuje się po kryzysie, marki odbudowują zaufanie i szacunek klientów - podkreśla Jamie Bedard, szef Reputation Institute.
więcej |
|
,,ABC" debiutuje z bohaterem afery Art-B. na czołówce. Trzy grzbiety za 3,50 zł
W środę 22 kwietnia br. w sprzedaży pojawi się nowy tygodnik tabloidowy „ABC”, który wprowadzi na rynek Fratria. Na jedynce znalazł się materiał o tym, że bohater afery Art-B. pojawił się w Sejmie.
więcej |
|
3,5 proc. więcej na reklamę zewnętrzną. Handel i telekomunikacja z największymi wydatkami
W I kwartale br. wpływy firm z sektora reklamy zewnętrznej wyniosły 94,16 mln zł, o 3,5 proc. więcej niż rok wcześniej. 22,5 proc. tej kwoty stanowiły wydatki reklamodawców z branży sprzedaży, 15,4 proc. - tych z branży telekomunikacyjnej, a 14,7 proc. - z sektora rozrywki i kultury.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Trzy zgłoszenia w konkursie na prezesa TVP. Napływ aplikacji pod koniec tygodnia?
W konkursie na stanowisko prezesa Telewizji Polskiej napłynęły do tej pory trzy zgłoszenia od kandydatów. Rada nadzorcza spodziewa się jednak, że więcej aplikacji wpłynie pod koniec tygodnia, gdy mija termin zgłoszeń - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Na Wspólnej" z mniejszą widownią. TVN przegrywa tylko z TVP2
Serial „Na Wspólnej” w bieżącym roku gromadzi średnio 2,63 mln widzów, o 180 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji przegrywa jedynie z TVP2, która wtedy pokazuje „Barwy szczęścia”.
więcej
|
|
Telewizja Polska wyemituje łącznie 25 godzin audycji wyborczych
W sobotę 25 kwietnia br. Telewizja Polska rozpocznie emisję na swoich antenach bloków ze spotami, prezentującymi kandydatów na urząd prezydenta. W sumie nadawca pokaże 25 godzin bezpłatnych audycji wyborczych.
więcej
|
|
Sky z wyższymi przychodami i zyskiem podnosi ceny usług
W ostatnich trzech kwartałach medialny koncern Sky zwiększył o 5 proc. swoje przychody, odnotował większy o 20 proc. zysk operacyjny i liczbę użytkowników swoich usług telewizyjnych. Musi jednak podnieść ceny, aby zrekompensować wydatki z ostatnich miesięcy. - Użytkownicy zrozumieją, że dzięki podwyżkom otrzymają treści wyższej jakości - podkreśla Jeremy Darroch, dyrektor wykonawczy Sky.
więcej
|
|
NIK pozytywnie o digitalizacji zbiorów Telewizji Polskiej
Najwyższa Izba Kontroli po przeprowadzonej kontroli uznała, że działalność Telewizji Polskiej w zakresie „Digitalizacji dóbr kultury w Polsce” jest prawidłowa.
więcej
|
|
Wraca serial "Pełna chata"
John Stamos potwierdził oficjalnie, że platforma Netflix zrealizuje nowe odcinki popularnego familijnego sitcomu, "Pełna chata".
więcej
|
|
Serial ,,Nowy Świat" w AXN White
W poniedziałek 4 maja br. na antenie kanału AXN White zadebiutuje brytyjski miniserial kostiumowy „Nowy Świat”.
więcej
|
|
Kittel i Jabrzyk autorami reportażu ,,Gangsterzy ze stadionu". Pokaże go TVN
Dziennikarze śledczy Bertold Kittel i Jarosław Jabrzyk zrealizowali reportaż „Gangsterzy ze stadionu”, opowiadający o życiu gangu chuliganów stadionowych. TVN pokaże go we wtorkowym wydaniu „Superwizjera”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
RMF FM zaprasza dyrektora FBI do Muzeum Auschwitz
RMF FM zdecydowało się zaprosić Jamesa Comeya, dyrektora amerykańskiego Federalnego Biura Śledczego, na lekcję historii do Muzeum Auschwitz-Birkenau. Stacja zachęca też swoich słuchaczy, aby sami wysyłali zaproszenia do szefa FBI.
więcej
|
|
Radio Eska pojawi się w Ostrzeszowie
Radio Eska wygrało konkurs na nadawanie na częstotliwości 96,9 FM w Ostrzeszowie w województwie wielkopolskim. O przyznaniu koncesji dla rozgłośni na emisję programu w tym mieście zdecydowała we wtorek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Eska nowym liderem w Poznaniu, zyskało Radio Merkury
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2014 roku i I kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
BMW, Google i Daimler firmami z najlepszym wizerunkiem (Top 100)
Najnowszy ranking Global RepTrak 100 wyłonił najbardziej cenione firmy na świecie w 2015 r. BMW zdetronizowało Google i Walt Disney Company. - Reputacja firm stabilizuje się po kryzysie, marki odbudowują zaufanie i szacunek klientów - podkreśla Jamie Bedard, szef Reputation Institute.
więcej
|
|
3,5 proc. więcej na reklamę zewnętrzną. Handel i telekomunikacja z największymi wydatkami
W I kwartale br. wpływy firm z sektora reklamy zewnętrznej wyniosły 94,16 mln zł, o 3,5 proc. więcej niż rok wcześniej. 22,5 proc. tej kwoty stanowiły wydatki reklamodawców z branży sprzedaży, 15,4 proc. - tych z branży telekomunikacyjnej, a 14,7 proc. - z sektora rozrywki i kultury.
więcej
|
|
Analiza smaku w reklamach piwa Książęce (wideo)
Startuje pierwsza kampania piwa Książęce (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) przygotowana przez agencję PZL. Akcja przebiega pod hasłem głównym marki: „Nie jedno do odkrycia”.
więcej
|
|
IAA i Effie Worldwide ogłaszają porozumienie, wspólnie zajmą się galą Effie Awards
Stowarzyszenie reklamy International Advertising Association (IAA) i Effie Worldwide zawarły porozumienie, oba podmioty będą wspólnie organizować wręczenie nagród Effie Awards. - Dzięki współpracy nasza nagroda ma szansę na dodatkowe rozszerzenie zasięgu - podkreśla Neal Davies, CEO Effie Worldwide.
więcej
|
|
DDC Media zmienia nazwę na Media DDB & Tribal
Internetowy dom mediowy DDC Media (należący do Grupy CP DDB) zmienia nazwą na Media DDB & Tribal. Firmą tak jak poprzednio będzie kierował Krzysztof Dębski.
więcej
|
|
,,Królewska Republika" różnych ras i nacji reklamuje przyprawy Roleski (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa przypraw Roleski przedstawiająca osoby z różnych stron świata w oryginalnych stylizacjach symbolizujących poszczególne produkty tej marki. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Królewska Republika Roleski”, producent przygotował wspólnie z fotografem Olivierem Toscanim i agencją Creative Media.
więcej
|
|
Kia Sorento reklamowana jako ,,stworzona dla perfekcjonistów, idealna dla każdego" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowej wersji samochodu Kia Sorento. Akcja, przygotowana przez agencję Interactive Partners i dom mediowy Havas Media, przebiega pod hasłem „Nowa Kia Sorento. Stworzona dla perfekcjonistów. Idealna dla każdego”.
więcej
|
|
Rodzinna rywalizacja o dostęp do konsoli reklamuje Xbox One (wideo)
W nowej kampanii promującej konsolę Xbox One Microsoft przekonuje, że do zabawy z konsolą nie brakuje chętnych wśród domowników. Aby wywalczyć swoje pięć minut dostępu do tej zabawki trzeba mieć mocne argumenty.
więcej
|
|
Bank Pekao znów reklamuje pożyczkę w muzeum niezrealizowanych marzeń (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa gotówkowej Pożyczki Ekspresowej w Banku Pekao pokazująca muzeum niezrealizowanych marzeń. Akcję przygotowały agencja McCann Worldgroup i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ringier Axel Springer kontra Fratria. Wydaje tygodnik ,,Od A do Z"
Ringier Axel Springer Polska wprowadza dziś na rynek nowy tygodnik popularny „Od A do Z” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Będzie on bezpośrednim konkurentem dla debiutującego właśnie w sprzedaży tygodnika Fratrii „ABC”, który tworzą byli dziennikarze „Faktu”.
więcej
|
|
Tegoroczny laureat Pulitzera odszedł z dziennikarstwa do PR, bo nie starczało mu na rachunki
Rob Kuznia, jeden ze zdobywców tegorocznej nagrody Pulitzera w kategorii dziennikarstwa lokalnego w ub. r. zrezygnował z kariery dziennikarza i został pracownikiem branży PR. Powodem była niska pensja, która nie wystarczała mu na opłacanie miesięcznych rachunków.
więcej
|
|
,,ABC" debiutuje z bohaterem afery Art-B. na czołówce. Trzy grzbiety za 3,50 zł
W środę 22 kwietnia br. w sprzedaży pojawi się nowy tygodnik tabloidowy „ABC”, który wprowadzi na rynek Fratria. Na jedynce znalazł się materiał o tym, że bohater afery Art-B. pojawił się w Sejmie.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" sprzedaje poniżej 850 tys. egz. Zyskał tylko ,,Kurier TV"
W lutym 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Niemal wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
więcej
|
|
Rafał Woś laureatem Nagrody im. Dariusza Fikusa
Laureatem tegorocznej edycji Nagrody im. Dariusza Fikusa za dziennikarstwo najwyższej próby został Rafał Woś. Nagrodzono go za cykl wywiadów publikowanych w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, w których desakralizuje liberalne dogmaty ekonomiczne dominujące w polskiej debacie.
więcej
|
|
Miesięcznik ,,Ekspress reporterów" zadebiutuje w cenie 9,90 zł
W piątek 24 kwietnia ukaże się pierwsze wydanie nowego miesięcznika ”Ekspress reporterów”, wydawanego przez wydawnictwo Fabuła Fraza. W każdym numerze pisma znajdą się trzy obszerne reportaże.
więcej
|
|
,,Halowawa.pl" zmienia się w dwutygodnik
Bezpłatna warszawska gazeta miejska „Halowawa.pl” (D&K Group) z miesięcznika została przekształcona w dwutygodnik. Od nowego wydania, które ukazało się w tym tygodniu, ma też większy nakład.
więcej
|
|
Trzy Pulitzery dla ,,The New York Timesa", Bloomberg jako pierwszy nagrodzony w internecie
Dziennik „The New York Times” okazał się zwycięzcą tegorocznych Nagród Pulitzera, tytuł wyróżniono w trzech kategoriach. Wśród nagrodzonych są także „The Wall Street Journal”, Bloomberg News i „The Washington Post”.
więcej
|
|
Karnowski: teorie o Kaczyńskim i Tusku w katyńskiej grafice ,,W Sieci" są absurdalne
Na okładce kwietniowego wydania miesięcznika „W Sieci Historii” (Fratria) opublikowano grafikę, która zdaniem niektórych publicystów przedstawia polskich polityków - Donalda Tuska i Lecha Kaczyńskiego. - To absurdalne i nieprawdziwe teorie - twierdzi Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Jak motoryzacja promuje się w social media (raport z Faceboka, YouTube'a i Instagrama)
Youtube’owy kanał Sylwestra Wardęgi przekroczył poziom 3 mln subskrybentów, a na Facebooku Robert Lewandowski ma 6,1 mln fanów, prawie trzy razy więcej niż Serce i Rozum, Wojciech Szczęsny i Play. W raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl prezentowane są też statystyki czołowych profili na Instagramie oraz opinie specjalistów, jak w social media radzą sobie marki motoryzacyjne.
więcej
|
|
Facebook wprowadza zmiany w serwisie, wpisy znajomych przed informacjami
Serwis Facebook zmodyfikował działanie swojego serwisu. Najważniejsze zmiany to nacisk na posty publikowane przez znajomych właściciela konta kosztem informacji pochodzących ze stron. O skali zmian będą decydowały zachowania użytkowników.
więcej
|
|
6,9 mld dol. z muzyki cyfrowej, serwisy streamingowe z największym wzrostem
W 2014 r. przychody ze sprzedaży muzyki cyfrowej osiągnęły poziom popularności tradycyjnych nośników, w ciągu 5 lat artyści zarobili ponad 1,5 mld dol. Problemem dla branży jest dysproporcja pomiędzy przychodami z serwisów streamingowych i platform udostępniających treści - wynika z dorocznego raportu Międzynarodowej Ferderacji Przemysłu Muzycznego.
więcej
|
|
Yahoo!: w I kw. przychód w górę, ale zysk w dół
Yahoo! zaprezentowało swoje wyniki finansowe za I kwartał bieżącego roku. Co prawda wyraźnie wzrósł przychód firmy, ale znacząco spadł jej zysk.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|