|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 17 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Scripps Networks Interactive: nie planujemy zwolnień w TVN
- TVN to firma oparta na zdrowych biznesowych zasadach, dobrze funkcjonująca na rynku i odpowiednio zarządzana, więc nie zamierzamy dokonać w niej rewolucji. Może stanowić jednak platformę dla oferowania naszych treści nieobecnych dotąd na polskim rynku - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joe NeCastro, dyrektor ds. rozwoju Scripps Networks Interactive.
więcej
|
|
Zakup TVN przez Scripps nie zaskoczył rynku. Rewolucji nie będzie (opinie)
Decyzja o przejęciu pakietu kontrolnego TVN przez amerykańską firmę Scripps Networks Interactive nie zaskoczyła rynku. Zdaniem przedstawicieli branży, w TVN niewiele się zmieni, a koncern dzięki tej inwestycji stworzy przyczółek do dalszej ekspansji w naszym regionie Europy.
więcej
|
|
,,Strażacy" hitem TVP1. Serial ma więcej widzów niż ,,Komisarz Alex"
Nowy serial „Strażacy” ogląda średnio 2,92 mln widzów, czyli o 50 tys. osób więcej niż rok temu śledziło piąty sezon „Komisarza Alexa”. Produkcja daje Jedynce pozycję lidera oglądalności w rynku, a w grupie 16-49 stacja jest druga.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Mamy Cię!" od startu straciło milion widzów. TVN wiceliderem rynku
Pierwsze trzy odcinki powracającego po latach programu rozrywkowego „Mamy Cię!” oglądało średnio 2,7 mln widzów. TVN w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku, ale widownia show spada z odcinka na odcinek.
więcej |
|
Serwisy gazet: Fakt.pl i Przeglądsportowy.pl mocno w górę, Wyborcza.pl przed SE.pl, tracą Wyborcza.biz i Polskatimes.pl
Wśród serwisów internetowych dzienników ogólnopolskich zdecydowanie najpopularniejszy jest niezmiennie Fakt.pl, wyprzedzający witryny Wyborcza.pl i SE.pl. Fakt.pl, podobnie jak Przeglądsportowy.pl, osiągnął duży wzrost odwiedzalności w ub.r., natomiast spore spadki zanotowały Wyborcza.biz i Polskatimes.pl.
więcej |
|
Polsat: chcemy nadal współpracować ze Scripps Networks
Telewizja Polsat nie zamierza rezygnować ze współpracy przy kanale Polsat Food z firmą Scripps Networks, która przejmie wkrótce pakiet kontrolny głównego konkurenta Polsatu - Grupy TVN.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Adam Pieczyński nowym redaktorem naczelnym ,,Faktów" TVN
Adam Pieczyński, członek zarządu TVN ds. programów informacyjnych, został nowym redaktorem naczelnym „Faktów” TVN. Zastąpił Kamila Durczoka, który w trybie natychmiastowym rozstał się ze stacją.
więcej
|
TVN bez szwanku po mobbingu i zamieszaniu z Kamilem Durczokiem? (komentarze)
Stwierdzone w stacji przypadki mobbingu i molestowania, którymi zajmie się prokuratura, oraz zarzuty medialne pod adresem Kamila Durczoka i natychmiastowe rozstanie z nim raczej nie wpłyną niekorzystnie na wizerunek TVN - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska, Karolina Maria Siudyła, Sebastian Hejnowski i Zbigniew Lazar.
więcej
|
Unikanie mediów przez Magdalenę Ogórek samobójczą strategią kampanii wyborczej
|
Podzielone opinie o ,,Celebrity Splash!" - emocjonujący i świetnie realizowany czy nudny i sztucznie wydłużony?
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Scripps Networks Interactive: nie planujemy zwolnień w TVN
- TVN to firma oparta na zdrowych biznesowych zasadach, dobrze funkcjonująca na rynku i odpowiednio zarządzana, więc nie zamierzamy dokonać w niej rewolucji. Może stanowić jednak platformę dla oferowania naszych treści nieobecnych dotąd na polskim rynku - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joe NeCastro, dyrektor ds. rozwoju Scripps Networks Interactive.
więcej
|
|
Zakup TVN przez Scripps nie zaskoczył rynku. Rewolucji nie będzie (opinie)
Decyzja o przejęciu pakietu kontrolnego TVN przez amerykańską firmę Scripps Networks Interactive nie zaskoczyła rynku. Zdaniem przedstawicieli branży, w TVN niewiele się zmieni, a koncern dzięki tej inwestycji stworzy przyczółek do dalszej ekspansji w naszym regionie Europy.
więcej
|
|
,,Strażacy" hitem TVP1. Serial ma więcej widzów niż ,,Komisarz Alex"
Nowy serial „Strażacy” ogląda średnio 2,92 mln widzów, czyli o 50 tys. osób więcej niż rok temu śledziło piąty sezon „Komisarza Alexa”. Produkcja daje Jedynce pozycję lidera oglądalności w rynku, a w grupie 16-49 stacja jest druga.
więcej
|
|
,,Mamy Cię!" od startu straciło milion widzów. TVN wiceliderem rynku
Pierwsze trzy odcinki powracającego po latach programu rozrywkowego „Mamy Cię!” oglądało średnio 2,7 mln widzów. TVN w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku, ale widownia show spada z odcinka na odcinek.
więcej
|
|
Polsat: chcemy nadal współpracować ze Scripps Networks
Telewizja Polsat nie zamierza rezygnować ze współpracy przy kanale Polsat Food z firmą Scripps Networks, która przejmie wkrótce pakiet kontrolny głównego konkurenta Polsatu - Grupy TVN.
więcej
|
|
1,5 mln widzów ,,Nie rób scen". TVN przegrywa tylko z TVP1
Nowy serial obyczajowo-komediowy TVN „Nie rób scen” po trzech odcinkach ogląda średnio 1,45 mln widzów, co daje stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Lepsza w tym paśmie jest tylko Jedynka.
więcej
|
|
Cennik reklamowy w TVP w dół o 27 proc. Najdroższe spoty przy ,,Sporcie", ,,Wiadomościach" i ,,M jak miłość"
W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na kwiecień br. spoty są niższe średnio o 27,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy głównym wydaniu „Wiadomości” i emitowanym po nim „Sporcie” w TVP1.
więcej
|
|
Serial ,,Mąż czy nie mąż" nie jest hitem TVN. Stacja przegrywa z konkurencją
„Mąż czy nie mąż” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,59 mln widzów, co daje TVN dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Oglądalność serialu spada z odcinka na odcinek.
więcej
|
|
Juliusz Braun: Zakup TVN to pierwszy krok Scripps w ekspansji w Europie
- Myślę, że inwestycja w TVN to dla Scripps Networks Interactive pierwszy krok w „długim marszu” na rynek europejski - mówi Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, prezes TVP.
więcej
|
|
KRRiT ukarała TVN Style 50 tys. zł za nadmierne lokowanie produktu
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na Grupę TVN, nadawcę stacji TVN Style, karę w wysokości 50 tys. zł za naruszenie przepisów dotyczących lokowania produktu w programie „O tym się mówi”.
więcej
|
|
Biedroń, Kopacz, Kuźniar, Olejnik i Stoch nominowani do Wiktorów
Robert Biedroń, Ewa Kopacz, Donald Tusk, Jarosław Kuźniar, Monika Olejnik, Piotr Kraśko, Tomasz Kot, Margaret i Kamil Stoch znaleźli się wśród nominowanych w plebiscycie Wiktory 2014. Gala rozdania nagród zostanie pokazana na antenie TVP1.
więcej
|
|
Dariusz Dąbski: wejście Scripps do Polski to bardzo duża zmiana dla całego rynku
- Wejście Scripps do Polski traktuje jako bardzo dużą zmianę nie tylko dla TVN, ale i dla całego rynku. To duży sukces zarządu i akcjonariuszy ITI i TVN - mówi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
więcej
|
|
1,6 mln widzów ogląda ,,Służby specjalne". TVP2 przegrywa z konkurencją
Nowy serial TVP2 „Służby specjalne” po trzech odcinkach ogląda średnio 1,56 mln widzów. Produkcja przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku.
więcej
|
|
Zbigniew Benbenek: 2,4 mld zł pakiet kontrolny TVN to bardzo dobra cena
- 2,4 mld zł za pakiet kontrolny spółki zadłużonej na prawie 900 mln euro to bardzo dobra cena, mistrzostwo świata w negocjacjach - mówi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej Grupy ZPR.
więcej
|
|
Marek Sowa: Przejęcie TVN to zamknięcie pewnego etapu rozwoju polskich mediów
- Zakup TVN przez Scripps Networks Interactive to zamknięcie pewnego etapu rozwoju polskich mediów - po raz pierwszy zmienia się kontrola w jednej z trzech rodzimych grup telewizyjnych - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Sowa, ekspert rynku mediów, były prezes Agory i wiceprezes UPC Polska.
więcej
|
|
Izabella Wiley: Scripps doceni dokonania i skuteczność TVN
- Scripps z pewnością doceni eksperckość, dokonania i skuteczność Grupy TVN na polskim rynku - mówi Wirtualnemedia.pl Izabella Wiley, dyrektor generalna w A+E Networks Poland.
więcej
|
|
Polsat wyprzedził TVN. Seriale TVP hitami tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Canal+: po wyjściu z TVN skupimy się na płatnej telewizji
Grupa Canal+, która sprzedaje swoje udziały w Grupie TVN, zamierza skoncentrować się w Polsce na rozwoju strategii związanej z płatną telewizją. Na tym rynku działa dzięki platformie nc+ i kilkunastu kanałom tematycznym.
więcej
|
|
7 mln widzów ,,Rancza", ,,Mali giganci" na czele widowisk rozrywkowych
„Mali giganci” TVN byli drugi tydzień z rzędu najpopularniejszym programem rozrywkowym w polskiej telewizji, tuż za nimi znalazł się „Taniec z gwiazdami”. Hitem tygodnia było niezmiennie „M jak miłość”, wiceliderem rankingu pozostało zaś „Ranczo”.
więcej
|
|
Scripps Networks kupuje większościowy pakiet TVN za 584 mln euro
Southbank Media Ltd., brytyjska spółka należąca do amerykańskiego koncernu Scripps Network Interactive kupiła od Grupy ITI i Grupy Canal + większościowy pakiet udziałów TVN - Scripps Networks Interactive, firma rodzinna ze 140-letnią historią na rynku mediów, jest idealnym partnerem dla Grupy TVN i wszystkich zainteresowanych udziałowców - podkreśla Bruno Valsangiacomo, prezydent Grupy ITI.
więcej
|
|
KRRiT: reklamy najgłośniejsze w TVP Warszawa, Fokus TV i Polo TV, najcichsze w innych kanałach TVP i Stopklatka TV
Z pomiaru Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wynika, że 12 proc. bloków reklamowych w telewizyjnych kanałach naziemnych i 6 proc. w kanałach satelitarnych jest znacząco głośniejszych od sąsiadujących z nimi programów. KRRiT podkreśla, że przekroczeń pod tym względem jest mniej niż we wcześniejszych latach.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cennik reklamowy w TVP w dół o 27 proc. Najdroższe spoty przy ,,Sporcie", ,,Wiadomościach" i ,,M jak miłość"
W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na kwiecień br. spoty są niższe średnio o 27,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy głównym wydaniu „Wiadomości” i emitowanym po nim „Sporcie” w TVP1.
więcej
|
|
Elthon John bojkotuje markę Dolce & Gabbana za krytykę rodzin homoseksualnych i dzieci z in vitro
Elton John wezwał do bojkotu marki odzieżowej Dolce & Gabbana po tym, jak projektanci tego duetu skrytykowali rodziny homoseksualne, a dzieci poczęte przez in vitro nazwali syntetycznymi. Do bojkotu muzyka przyłączają się kolejne osoby, m.in. Victoria Beckham.
więcej
|
|
Radosław Kotarski na motocyklu reklamuje konto 360° w Banku Millennium (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamującej konto 360° oferowane przez Bank Millennium. Akcję przygotowały firmy Change, Initiative Media Warszawa i Isobar Poland.
więcej
|
|
BBDO Warszawa szykuje nową strategię reklamową marki Tena
Agencja BBDO Warszawa rozwija współpracę ze szwedzkim koncernem SCA, właścicielem marki Tena. Obecnie pracuje nad strategią marketingową dla produktów tego brandu, niebawem ruszy ich kampania reklamowa.
więcej
|
|
Krzysztof Kowalewski śpiewająco z wnuczką reklamuje majonez Mosso (wideo)
Bohaterem wielkanocnej kampanii reklamowej Majonezu Napoleońskiego marki Mosso został aktor Krzysztof Kowalewski. Akcję przygotowały i realizują firmy Adbirds, Vitelloni, Havas i Quote Me.
więcej
|
|
Marcin Dorociński w kampanii ,,Godzina dla Ziemi" WWF (wideo)
Rozpoczęta właśnie tegoroczna akcja „Godzina dla Ziemi” organizowana przez WWF jest poświęcona ochronie morświna, a jej polskim ambasadorem został aktor Marcin Dorociński. Inicjatywę wspiera kampania telewizyjna przygotowana przez agencje Brasil i First Aid Communication.
więcej
|
|
Wojciech Kowalczyk szefem sprzedaży i marketingu w Modern Times Group
Wojciech Kowalczyk, były dyrektor marketingu Atmediów, objął nowo utworzone stanowisko head of advertising sales and marketing na Polskę w międzynarodowym koncernie Modern Times Group.
więcej
|
|
Nicole Kidman w globalnej kampanii Etihad Airways (wideo)
Etihad Airways, narodowe linie lotniczne Abu Dhabi, rozpoczęły pierwszą globalną kampanię reklamową. Jej bohaterką jest aktorka Nicole Kidman.
więcej
|
|
Fantazja z puszczonymi wodzami reklamuje Mini Ratkę w PKO BP (wideo)
Pod hasłem „Puść wodze fantazji z Mini Ratką” ruszyła kolejna kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez PKO Bank Polski. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
,,Wypełnij skórę młodością" w reklamach AA Oil Infusion (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek linię kosmetyków przeciwzmarszczkowych Oil Infusion marki AA (należącej do firmy Oceanic). Akcja, przygotowana przez firmy Change, Easy Hell, TPS i Star Media, przebiega pod hasłem „Wypełnij skórę młodością”.
więcej
|
|
Plushak w słoiku reklamuje Plush na Kartę ,,bez konsekwencji" (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa taryfy Plush na Kartę oferowanej przez Polkomtel. Akcję, której głównym bohaterem jest brand hero marki - niesforny misiek Plushak, przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Agata Majecka chief digital officerem w ZenithOptimedia Group
Agata Majecka objęła w domu mediowym ZenithOptimedia Group nowo utworzoną funkcję chief digital officera. Jednocześnie pozostała dyrektorem zarządzającym struktur Performics i Newcast.
więcej
|
|
Przychody i zyski SALESmanago wzrosły o 100 proc.
6,5 mln zł przychów i 1,5 mln zł zysku zanotowała w 2014 roku firma Benhauer, producent systemu SALESmanago Marketing Automation. Było to 100 proc. więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Liberty Ubezpieczenia reklamuje się w gwarze śląskiej
Kampania reklamowa Liberty Ubezpieczenia skierowana do mieszkańców Śląska jest oparta na hasłach napisanych w tamtejszej gwarze. Akcję przygotowały oraz realizują firmy We Love Ads i Lowe Media.
więcej
|
|
Tomasz Grzegorek: z Teatru Dramatycznego do EM Labu
Tomasz Grzegorek dołączył do zespołu agencji eventowej EM Lab (należącej do holdingu Mediacap). Poprzednio pracował w Teatrze Dramatycznym.
więcej
|
|
Łukasz Żelechowski: z MediaCom Warszawa do Initiative Warszawa
Łukasz Żelechowski dołączył do zespołu domu mediowego Initiative Warszawa. Przeszedł z MediaCom Warszawa, gdzie pracował przez ostatni rok.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy gazet: Fakt.pl i Przeglądsportowy.pl mocno w górę, Wyborcza.pl przed SE.pl, tracą Wyborcza.biz i Polskatimes.pl
Wśród serwisów internetowych dzienników ogólnopolskich zdecydowanie najpopularniejszy jest niezmiennie Fakt.pl, wyprzedzający witryny Wyborcza.pl i SE.pl. Fakt.pl, podobnie jak Przeglądsportowy.pl, osiągnął duży wzrost odwiedzalności w ub.r., natomiast spore spadki zanotowały Wyborcza.biz i Polskatimes.pl.
więcej
|
|
Facebook aktualizuje regulamin, więcej tolerancji wobec nagości i imion wybieranych przez użytkowników (wideo)
Facebook poinformował o zmianach w swojej polityce dotyczącej niektórych zachowań użytkowników. Serwis będzie bardziej liberalnie traktował wybór tożsamości przez internautów, dopuści także obrazy nagości uzasadnione odpowiednim kontekstem.
więcej
|
|
Łukasz Skalik dyrektorem programowym w Agora Internet Artists
Agora Internet Artists, należąca do Agory sieć partnerska skupiająca polskich youtuberów, planuje nowe projekty oraz poszerza zespół. Nowo utworzone stanowisko dyrektora programowego objął Łukasz Skalik, poprzednio przez wiele lat pracujący w Wirtualnej Polsce.
więcej
|
|
Durex z najpopularniejszą reklamą wśród polskich użytkowników YouTube'a (wideo)
W lutym br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był walentynkowy spot firmy Durex. Kolejne miejsca zajęły reklamy „Clash of Clans”, „Just Cause 3: Firestarter”, Play i Disney Channel.
więcej
|
|
Rośnie liczba żądań udostępnienia danych z Facebooka, z Polski ponad 300
W drugiej połowie 2014 r. wzrosła liczba żądań udostępnienia danych, kierowanych do Facebooka przez instytucje państwowe. Ich liczba przekroczyła 35 tys., serwis zareagował zablokowaniem treści i udostępnieniem informacji w prawie 10 tys. przypadków - wynika z raportu udostępnionego przez portal.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|