|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 10 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Tylko ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" zyskały czytelników, ,,Przegląd Sportowy" najbardziej w dół
W styczniu 2015 roku spadki sprzedaży ogółem w skali roku zanotowały wszystkie dzienniki ogólnopolskie oprócz „Parkietu” i „Rzeczpospolitej”. Najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”, a liderem pozostał „Fakt”.
więcej
|
Optymistyczne prognozy przed debiutem giełdowym Grupy WP: rozsądna wycena, sukces inwestorów
Jeśli Grupa Wirtualna Polska wejdzie na giełdę z wyceną na poziomie miliarda złotych, która z kilku powodów jest uzasadniona, fundusze Innova Capital i MCI częściowo wyjdą z inwestycji w spółkę z dużym zyskiem. Debiutowi sprzyja dobra sytuacja na rynkach kapitałowych - oceniają dla Wirtualnemedia.pl analitycy inwestycyjni.
więcej
|
TVP Info zwiększyło wynik o połowę i pokonało TVN24. TV Republika przedostatnia
|
Zwolnienia w Wydawnictwie Bauer. Duże cięcia w pismach młodzieżowych
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tomasz Kin dyrektorem artystycznym Polsat News
Tomasz Kin objął nowo utworzone stanowisko dyrektora artystycznego kanału informacyjnego Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Skandaliści" hitem Polsat News, stacja wygrywa z TVN24. Jerzy Urban przyciągnął najwięcej widzów
Nowy program Polsat News „Skandaliści” po trzech odcinkach gromadzi średnio 270 tys. widzów. Talk-show daje stacji lepszy wynik od TVN24. Dotąd największą popularnością cieszył się odcinek z Jerzym Urbanem, który obejrzało prawie 300 tys. osób.
więcej
|
|
LeasingTeam rusza z oceną kwalifikacji pracowników z TVP. Wizja: proces jest nieważny
Firma LeasingTeam rozpoczęła proces oceny kompetencji i kwalifikacji pracowników, którzy przeszli do niej z TVP. Zdaniem związku zawodowego Wizja cała procedura oceny jest nieważna, bo nie skonsultowano jej ze związkowcami.
więcej
|
|
TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Prawie 7 mln widzów serialu ,,Ranczo"
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Telewizja Polska wybrała Monikę Kuszyńską na Eurowizję 2015
Telewizja Polska ogłosiła wczoraj, że Polskę w tegorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji reprezentować będzie wokalistka Monika Kuszyńska. W Wiedniu zaśpiewa piosenkę „In the Name of Love”.
więcej
|
|
,,Mali Giganci" hitem rozrywkowym tygodnia, ,,Celebrity Splash" miał o milion mniej widzów
W zeszłym tygodniu najpopularniejszym programem rozrywkowym był show TVN „Mali Giganci”, który miał o milion widzów więcej niż nadawany w tym samym czasie „Celebrity Splash” Polsatu. Lepsze wyniki od „Splasha” osiągnęły też „Taniec z Gwiazdami” i „Twoja twarz brzmi znajomo”.
więcej
|
|
Właściciel Travel Channel najbliżej kupna TVN
Scripps Networks Interactive, właściciel Travel Channel, złożył najatrakcyjniejszą ofertę kupna 51 proc. akcji Grupy TVN - wynika z ustaleń „Pulsu Biznesu”. Wcześniej jako faworyta rywalizacji o udziały TVN wskazywano Bauer Media Group.
więcej
|
|
Rusza ,,Hell's Kitchen 3". Piotr Ogiński i Paulina Sawicka sous chefami
Piotr Ogiński i Paulina Sawicka będą sous chefami w trzeciej edycji programu „Hell’s Kitchen”, którą od wtorku emitować będzie Polsat. W programie rywalizować będzie 14 uczestników, a dodatkowo pojawią się gwiazdy.
więcej
|
|
UPC prowadza nową ofertę dla firm z gwarancją SLA
Operator kablowy UPC Polska wprowadził nowe pakiety usług UPC Biznes z Gwarancją SLA, dzięki której klient biznesowy ma pewność przywrócenia działania usług w czasie nie dłuższym niż 12 godzin.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Martin Sorrell: w 2015 r. klienci będą ostrożnie wydawać pieniądze na reklamę
- W 2015 r. zabraknie spektakularnych wydarzeń w rodzaju olimpiady czy mistrzostw świata w futbolu, co przy braku pewnej sytuacji na rynkach może spowodować, że klienci nie będą skłonni do podejmowania większego ryzyka w wydatkach na marketing - prognozuje Martin Sorrell, CEO holdingu WPP.
więcej
|
|
Menedżerowie Mode Design Group nago reklamują rebranding firmy
Szefowie firmy Mode Design Group postanowili przekształcić ją w agencję marketingu zintegrowanego Viceroy Creative. Aby zwrócić uwagę branży i klientów na tę zmianę wystąpili na plakatach w strojach Adama i Ewy.
więcej
|
|
Komisja Etyki Reklamy: cydr Cider Inn nie może mieć konta na Instagramie
Cydr, który jest napojem alkoholowym, nie może być promowany na Instagramie, bo dostęp do tego serwisu mają dzieci - uznała Komisja Etyki Reklamy rozpatrując skargę złożoną na reklamę internetową marki Cider Inn (należącej do JRBB).
więcej
|
|
CBA zatrzymało menedżerów PZU i firmy eventowej za korpucję
W poniedziałek funkcjonariusze CBA zatrzymali trzech menedżerów PZU i dwóch z pracującej dla ubezpieczyciela agencji eventowej, podejrzewanych o udzielenie i przyjęcie korzyści majątkowych w zamian za faworyzowanie przy przyznawaniu zleceń.
więcej
|
|
Obama, Czerwony Kapturek i Łąki Łan reklamują cyfrowe Polskie Radio (wideo)
Polskie Radio ruszyło z kolejną odsłoną kampanii promującej cyfryzację radia. Działania obejmujące telewizję, radio, prasę i internet przygotowały agencja Isobar Polska i dom mediowy Carat (należące do Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
|
,,Tajemniczy składnik" z Joanną Koroniewską reklamuje Electrolux (wideo)
Electrolux rozpoczął jedną z największych w swojej historii kampanii wizerunkowo-produktowych. Pod hasłem „Tajemniczy składnik” zrealizuje szereg działań obejmujących telewizję, prasę, internet i punkty sprzedaży. Za kampanię, przygotowaną lokalnie w Polsce, odpowiadają należące do ZenithOptimedia Group agencje Newcast, Zenith, Performics i DriveR.
więcej
|
|
Hellena lokowana także w ,,You can dance" i ,,Twoja twarz brzmi znajomo"
Colian promuje oranżadę Hellena poprzez product placement w kolejnych produkcjach telewizyjnych. Napój będzie się pojawiać także w programach „You can dance - po prostu tańcz” w TVN i „Twoja twarz brzmi znajomo” w Polsacie. Działania realizują GonnaBe i Universal McCann.
więcej
|
|
Kucharz Michel Roth w atelier reklamuje Intermarché (wideo)
Sieć supermarketów Intermarché rozpoczęła kampanię reklamową „Atelier Intermarché”, w ramach której znany kucharz Michel Roth prezentuje przepisy na dania łączące kuchnię polską i francuską.
więcej
|
|
Poduszka pod truskawki i kamizelki dla krów reklamują jogurty Bakoma Premium Gold (wideo)
Pod hasłem „Zrobimy wszystko, by do Bakomy trafiło to, co najlepsze” zaczęła się kampania reklamowa jogurtów Bakoma Premium Gold. Akcję przygotowały firmy Opus B, Oto Film i Universal McCann.
więcej
|
|
Śledzik na raz zamiast burgera - Michel Moran znów reklamuje Lisnera (wideo)
Ruszył kolejny etap kampanii reklamującej przekąski rybne Śledzik na raz marki Lisner. Akcję - której bohaterem jest Michel Moran, kucharz znany m.in. z programu „Masterchef” w TVN - przygotowały firmy GPD Agency i Starcom.
więcej
|
|
The Digitals promuje Bank Pekao SA w social media
Agencja interaktywna The Digitals od końca ub.r. zajmuje się obsługą Banku Pekao SA w internetowych serwisach społecznościowych. Komunikacja jest prowadzona pod hasłem „Od ponad 85 lat Klienci lubią to”.
więcej
|
|
Para pracowników reklamuje kredyt na PIT z premią w Getin Banku (wideo)
W drugim etapie obecnej kampanii Getin Banku reklamowany jest kredyt gotówkowy dostępny na podstawie PIT-u. Akcję, której bohaterami jest specyficzna para pracowników banku, przygotowały firmy Good i MediaVest.
więcej
|
|
,,Słodko i wytrawnie" w kolejnej kampanii słodyczy Wedel (wideo)
Startuje następna odsłona kampanii reklamowej „W kuchni z E.Wedel” obejmującej m.in. mini program „Słodko i wytrawnie” w TVP2. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OMD, Cosmo i 24/7 Communication.
więcej
|
|
Grupa Eskadra zrealizuje kampanię ,,Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym"
Agencja Grupa Eskadra wygrała przetarg Państwowej Inspekcji Pracy i na jej zlecenie przygotuje kreację oraz wyprodukuje spot telewizyjny do kampanii pod hasłem „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”.
więcej
|
|
,,Tak to się robi!" - Chrzanowska Manufaktura Wędlin reklamuje Kruche z Chrzanowa (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wędlin Kruche z Chrzanowa produkowanych przez Chrzanowską Manufakturę Wędlin. Akcja - przygotowana przez firmy Henyo Behrendt i Maxus - jest prowadzona pod hasłem „Tak to się robi!”.
więcej
|
|
,,Magiczne momenty" z Małgorzatą Sochą reklamują CH Forum
Aktorka Małgorzata Socha została tegoroczną ambasadorką reklamową centrum handlowego Forum w Gliwicach. Zdjęcia do kampanii z Sochą - z których pierwsza przebiega pod hasłem „Magiczne momenty” - wykonał fotograf Marcin Tyszka.
więcej
|
|
VICE Polska dla Polskiej Organizacji Turystycznej podczas Expo 2015
Agencja VICE Polska przygotuje dla Polskiej Organizacji Turystycznej internetową kampanię promującą Tydzień Turystyki Polskiej na Światowej Wystawie w Mediolanie Expo 2015.
więcej
|
|
,,Razem smakuje lepiej" w największej kampanii samplingowej Coca-Coli
Trwa największa jak dotąd na polskim rynku kampania samplingowa promująca Coca-Colę. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Razem smakuje lepiej”, realizuje agencja Havas Engage Warsaw we współpracy z firmami Next, McCann, MediaCom Warszawa i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Marcin Kusideł new business directorem w SEOgroup
Marcin Kusideł objął funkcję new business directora w agencji SEOgroup. Awansował ze stanowiska new business managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Kancelaria Prezydenta: poinformowaliśmy dziennikarza ,,Do Rzeczy", że informacje o premiach nie mogą być udzielone
Kancelaria Prezydenta RP wyjaśnia, że odmówiła podania informacji o wysokości nagród finansowych pracowników etatowych, ponieważ pytania Wojciecha Wybranowskiego zawierały żądanie udostępnienia informacji niejawnych lub naruszających prywatność osób fizycznych.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży miesięczników (top 111)
W listopadzie ub.r. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”, która rok wcześniej zajmowała miejsce szóste. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 111 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy" skarży Kancelarię Prezydenta za brak informacji o premiach doradców Bronisława Komorowskiego
Spółka Orle Pióro, wydawca „Do Rzeczy”, złoży skargę sądową na Kancelarię Prezydenta, która w opinii firmy złamała ustawę o dostępie do informacji publicznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Redakcji odmówiono odpowiedzi na pytania o premie doradców Bronisława Komorowskiego argumentując to m.in. brakiem podpisu elektronicznego w emailu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
HBO Now ruszy w kwietniu, będzie kosztować 14,99 dol. miesięcznie
Podczas zorganizowanej w poniedziałek konferencji przez Apple, stacja HBO zapowiedziała nowy serwis typu VoD o nazwie HBO Now. Platforma będzie dostępna na początek w ramach usługi Apple TV.
więcej
|
|
Twitter barometrem popularności programów telewizyjnych
Istnieje ścisła zależność pomiędzy popularnością konkretnych programów i seriali w telewizji, a aktywnością ich widzów w serwisie Twitter - wynika z nowych badań przeprowadzonych przez Nielsena.
więcej
|
|
Mark Cuban: obecna bańka internetowo-technologiczna gorsza od tej z 2000 roku
- 15 lat temu był Broadcast.com, AOL, Netscape i inni. Dzisiaj jest Uber, Twitter i Facebook, a prywatni inwestorzy wkładają miliardy w startupy, z których nie będą mogli uciec - przewiduje Mark Cuban, amerykański inwestor.
więcej
|
|
Damian Krawczyk: dobry SEOwiec innowacyjny jak startupowiec
- Patrząc na ilość różnych działań podejmowanych wraz z uruchomieniem kampanii SEO, można by rzecz, że kampania to taki wewnętrzny startup. Trzeba ją przyjmować z całym inwentarzem szans i zagrożeń, jakie niosą ze sobą właśnie startupy - uważa Damian Krawczyk z K2 Search.
więcej
|
|
Facebook zmienia sposób liczenia "like'ów"
Już wkrótce administratorzy stron na Facebooku mogą zaobserwować mniejszą liczbę fanów. To efekt zapowiedzianych przez społecznościowy portal zmian w sposobie liczenia polubień.
więcej
|
|
Polski handel mobilny rośnie trzy razy szybciej niż cały e-commerce
Handel mobilny rośnie w Polsce trzykrotnie szybciej niż cały sektor e-commerce - wynika z badania firmy Ipsos.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|