|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 4 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Panorama" i ,,Wydarzenia" z największymi spadkami. ,,Fakty" na trzech kanałach wyżej od ,,Wiadomości"
W lutym 2015 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Teleexpressu”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Panorama” i „Wydarzenia”.
więcej |
|
TVP Info i TVN24 na czele oglądalności kanałów tematycznych (top 25)
W lutym 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, zaś wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
OS3 zmienia identyfikację wizualną. ,,Widzimy więcej głębiej ostrzej"
Agencja OS3 po 19 latach istnienia zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej, żeby podkreślić swoje pozycjonowanie jako agencji oferującej szersze usługi marketingowe od tradycyjnego digital marketingu.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Prawnik szefa ,,Faktów": pozwy przeciwko wszystkim, którzy wkroczyli w życie prywatne Kamila Durczoka
Kancelaria adwokacka mecenasa Jacka Duboisa pracuje nad przygotowaniem pozwów przeciwko podmiotom, które naruszyły dobra osobiste i zniesławiły Kamila Durczoka. W sądzie dokumenty mogą zostać złożone jeszcze w tym tygodniu, a pozwanymi - oprócz wydawcy „Wprost” - będą prawdopodobnie dziennikarze tygodnika.
więcej
|
81-letnia aktorka promująca Bohoboco pokazuje, że pomarszczona twarz nie przeszkadza w reklamie odzieży (opinie)
Pomarszczona twarz nie jest przeszkodą, żeby zachwycić. Udział w reklamie kobiety w podeszłym wieku demonstruje szacunek marki dla nienaruszalnych wartości, nabiera rysu prawdziwości uważają eksperci z agencji reklamowych. O tym, czy udział 81-letniej aktorki Heleny Norowicz w kampanii odzieży Bohoboco stanie się początkiem nowego trendu w komunikacji polskich marek modowych mówią dla Wirtualnemedia.pl m.in. Ewa Sieńkowska, Magdalena Brodka-Makara, Michał Siejak i Robert Sosnowski.
więcej
|
Bohdan Tomaszewski był ostatnim dżentelmenem polskiego dziennikarstwa (wspomnienia)
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowane, wysoko Wirtualnemedia.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Panorama" i ,,Wydarzenia" z największymi spadkami. ,,Fakty" na trzech kanałach wyżej od ,,Wiadomości"
W lutym 2015 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Teleexpressu”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Panorama” i „Wydarzenia”.
więcej
|
|
TVP Info i TVN24 na czele oglądalności kanałów tematycznych (top 25)
W lutym 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, zaś wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
800 tys. zł dla Nielsen Audience Measurement za kolejny miesiąc pracy dla TVP
Nielsen Audience Measurement podpisał kolejną miesięczną umowę z Telewizją Polską na dostarczanie jej danych telemetrycznych. Otrzyma za to 799,5 tys. zł brutto.
więcej
|
|
Magazyn ,,WOK - Wszystko o kulturze" w TVP2 z nową formułą i prowadzącymi
W piątek 6 marca br. na antenę TVP2 powraca program „WOK - Wszystko o kulturze”. Zmieni się formuła oraz pora emisji magazynu, a prowadzącymi będą teraz znani artyści i ludzie kultury.
więcej
|
|
,,Kamienie na szaniec", ,,Jack Strong" i ,,Non-Stop" w otwartym oknie na 20-lecie Canal+
Z okazji 20. urodzin Canal+ przygotował dla widzów filmowe cykle, w których pokazanych zostanie więcej premier, a także animacje i koncerty. Część pozycji abonenci platformy nc+ obejrzą w otwartym oknie.
więcej
|
|
,,Fantastyczna Trójka Mocna jak nigdy" - Inea zmienia ofertę i ruszą z kampanią
Wielkopolska sieć kablowa Inea wprowadziła nową ofertę promocyjną z tańszym internetem w pakiecie oraz nową ofertę telefoniczną i mobilną. Operator zaoferował też pakiet usług dla seniora i zwiększa liczbę kanałów telewizyjnych. Zmiany wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
ATM Grupa ze wzrostem przychodów i zysku w 2014 roku
Grupa kapitałowa ATM Grupa w ub.r. zanotowała wzrost przychodów i zysku netto. Najmocniej poszły do góry przychody z produkcji telewizyjnej i filmowej.
więcej
|
|
Mistrzostwa Świata w biathlonie w Eurosporcie. Tomasz Sikora ekspertem
W czwartek 5 marca kanał Eurosport rozpocznie transmisje z Mistrzostw Świata w biathlonie, które odbywają się w finlandzkim Kontiolahti i potrwają do 15 marca br. Ekspertem stacji będzie Tomasz Sikora.
więcej
|
|
Cykl dokumentalny ,,Krajobraz po wojnie" w marcu w TVP Kultura
W marcu TVP Kultura będzie emitowała dokumenty o konsekwencjach wielkich zbrodni XX wieku w ramach cyklu „Krajobraz po wojnie”. Filmy można oglądać w środowe wieczory.
więcej
|
|
,,Słoiki" od 7 marca w Polsacie. Nowy serial paradokumentalny (wideo)
7 marca 2015 roku Polsat rozpocznie emisję nowego serialu paradokumentalnego „Słoiki”. Przedstawia on losy ludzi, którzy niedawno przeprowadzili się z prowincji do Warszawy.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Raiffeisen Polbank słusznie ograniczył rolę Justyny Kowalczyk, ale zastąpił ją reklamami bez wyrazu
Decyzja o mocnym ograniczeniu przez Raiffeisen Polbank współpracy reklamowej z Justyną Kowalczyk wydaje się dobrym posunięciem. W nowej komunikacji banku nie wprowadzono jednak żadnego wyraźnego formatu kreatywnego - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy z agencji reklamowych: Tomasz Bartnik, Marcin Łojewski, Alicja Kwiatkowska-Kłącz, Robert Sosnowski.
więcej
|
|
Nestlé: słowo ,,kakao" w reklamie Nesquika to nasz błąd
Spot napoju Nesquik nadużywa zaufania i wykorzystuje brak doświadczenia lub wiedzy - orzekła Komisja Etyki Reklamy. Nestlé Polska, właściciel marki, przyznał, że użyte w reklamie słowo „kakao” było błędem i więcej się w niej nie pojawi.
więcej
|
|
Internauci wkręcani przez youtuberów w kampanii Orange Yes (wideo)
W ramach kampanii promującej taryfę Orange Yes youtuberzy Martin Stankiewicz i Szparagi wkręcili telefonicznie wybrane osoby wskazane przez internautów. Realizacją akcji zajęła się agencja VML Poland.
więcej
|
|
Tauron wybrał agencje do realizacji eventów
Spółka Tauron Sprzedaż (Grupa Tauron) po blisko pół roku rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę organizowanych przez nią wydarzeń specjalnych. Przez najbliższych 18 miesięcy zajmą się nimi agencje: Brand Republic, Jet Events, Yongers Pl oraz konsorcjum złożone z Concept Music Art, Grupa Manta Górka i Pasaj.
więcej
|
|
,,uThoruj sobie drogę na staż" - PZU promuje się wśród studentów
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „PZU. Przyciągamy najlepszych”, promująca ogólnopolski program staży i praktyk w PZU. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy VML Poland i Starlink, we współpracy z działami marketingu i zarządzania kadrami ubezpieczyciela.
więcej
|
|
PKP Intercity szuka agencji social mediowej
Spółka PKP Intercity chce zatrudnić agencję, która kompleksowo zajmie się jej obsługą w social mediach. Agencja ta będzie pracować dla przewoźnika przez trzy lata od chwili podpisania umowy.
więcej
|
|
Tarraya za 2,5 mln zł będzie promować ,,owoce i warzywa w szkole"
Agencja Tarraya zajmie się na zlecenie Agencji Rynku Rolnego realizacją kampanii pod hasłem „Owoce i warzywa w szkole”. Budżet akcji wynosi 2,5 mln zł.
więcej
|
|
Dr. Oetker wiosennie reklamuje Kopiec Kreta (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa ciasta i babeczek Kopiec Kreta (produkowanych przez Dr. Oetker Polska). Akcję przygotowały agencja reklamowa BBDO Düsseldorf i dom mediowy OMD Media Direction.
więcej
|
|
,,#jestemYgrekiem. nie jestem leniem" w kampanii studenckich staży i praktyk
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami zaczyna kampanię pod hasłem „#jestemYgrekiem. nie jestem leniem” promującą pozytywny wizerunek młodych osób (tzw. pokolenia Y) wchodzących na rynek pracy.
więcej
|
|
Parodie reklam promują Geico
Pies buszujący po zastawionym stole, faceci - marionetki przy grillu, weseli sprzątacze i długi uścisk rąk w windzie w zabawny sposób reklamują samochodowe ubezpieczenia kpiąc z tradycyjnych spotów.
więcej
|
|
,,Porcja wiosennej energii" w kampanii Sodexo
Zaczęła się kampania reklamowa usług Sodexo z kategorii motywacji pracowników. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Podaruj pracownikom porcję wiosennej energii”, przygotowały i realizują firmy Peppermint, Mindshare Polska i ConTrust Communication.
więcej
|
|
Anna Jendernal: z My Place do Endorfina Events
Anna Jendernal objęła funkcję project managera w agencji Endorfina Events. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach My Place, Perfectto i SeiSei Communications.
więcej
|
|
RTB House ma oddział w Rosji, na jego czele Anton Melekhov
RTB House założyła spółkę w Rosji. Na jej czele stanął Anton Melekhov.
więcej
|
|
Opcom w social media dla Air Wick
Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na obsługę w social media marki odświeżaczy powietrza Air Wick (produkowanych przez Reckitt Benckiser Polska).
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Zwolnienia w Wydawnictwie Bauer. Duże cięcia w pismach młodzieżowych
Wydawnictwo Bauer zwolniło kilkunastu etatowych pracowników - redaktorów i grafików - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Największe cięcia objęły tytuły młodzieżowe. Wydawca zapowiada jednak, że pracuje nad nowym magazynem dla młodzieży.
więcej
|
|
Spada sprzedaż dwutygodników people, liderem ,,Party" (raport za 2014 rok)
W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, najwięcej straciły „Grazia” i „Gala”, a najmniej - „Viva!”.
więcej
|
|
Polska Press Grupa zadowolona z płatnych e-tygodników lokalnych, planuje kolejne
Jesteśmy zadowoleni z wyników uruchomionych pięć miesięcy temu sześciu płatnych wydań internetowych tygodników lokalnych - deklaruje Polska Press Grupa, nie ujawniając jednak konkretnych danych. Wydawca zapowiada rozszerzenie tego projektu o kolejne tytuły.
więcej
|
|
,,M jak Mama" z nową makietą i w mniejszym formacie
Od kwietniowego wydania, które trafi na rynek 5 marca br., miesięcznik parentingowy „M jak Mama” (ZPR Media) zyska nową makietę i logo. Zmieni się też jego format i zawartość.
więcej
|
|
Marlena Jezierska odchodzi z RASP, zarządzanie marką ,,Przegląd Sportowy" przejmuje Marcin Biegluk
Z początkiem marca z Ringier Axel Springer Polska odeszła Marlena Jezierska, dyrektor zarządzająca marką „Przegląd Sportowy”. Jej obowiązki przejmuje Marcin Biegluk, dyrektor zarządzający marki „Fakt”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google zmienia algorytm, bo podąża za ewolucją internetu w kierunku mobilnym (opinie)
Decydując się na promowanie stron mobilnych w wyszukiwarce Google odpowiada na kierunek, w jakim zmierza korzystanie z treści w sieci. Mniejsze firmy powinny zdążyć z przystosowaniem się do nowych warunków, większe mogą mieć problem - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci branży SEO/SEM.
więcej
|
|
OS3 zmienia identyfikację wizualną. ,,Widzimy więcej głębiej ostrzej"
Agencja OS3 po 19 latach istnienia zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej, żeby podkreślić swoje pozycjonowanie jako agencji oferującej szersze usługi marketingowe od tradycyjnego digital marketingu.
więcej
|
|
Polska Press Grupa zadowolona z płatnych e-tygodników lokalnych, planuje kolejne
Jesteśmy zadowoleni z wyników uruchomionych pięć miesięcy temu sześciu płatnych wydań internetowych tygodników lokalnych - deklaruje Polska Press Grupa, nie ujawniając jednak konkretnych danych. Wydawca zapowiada rozszerzenie tego projektu o kolejne tytuły.
więcej
|
|
Twitter pozwala na wklejanie w obcych serwisach filmów od swoich użytkowników
Serwis Twitter wprowadza nową funkcję pozwalającą właścicielom stron internetowych na wklejanie na ich witrynach filmów opublikowanych przez użytkowników Twittera. Wcześniej taka możliwość dotyczyła tylko wpisów tekstowych i ze zdjęciami.
więcej
|
|
Google pokazuje swój futurystyczny campus (wideo)
Koncern Google przedstawił szczegóły architektury swojej głównej siedziby w Mountain View w Kalifornii. - To nie tylko zbiór biurowych budynków, ale część okolicznej społeczności - podkreśla koncern w opisie.
więcej
|
|
WP.tv w nowej ,,kafelkowej" odsłonie
Serwis WP.tv, zawierający treści wideo Grupy Wirtualna Polska, został udostępniony w nowej wersji opartej na prezentacji materiałów w formie graficznych „kafelków”.
więcej
|
|
Google ogłasza projekt Nova, chce być wirtualnym operatorem komórkowym
Koncern Google zapowiada, że będzie udostępniał połączenia z internetem jako operator komórkowy MVNO. - Nie chcemy konkurować z firmami telekomunikacyjnymi, ale dać ludziom więcej szans na dostęp do globalnej sieci - zapowiada Sundar Pichai, wiceprezes Google.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|