|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 26 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polska reklama urośnie w tym roku o 3-4 proc. Prasa bez szans z telewizją i internetem
Dalszy wzrost wydatków na reklamę, m.in. w efekcie przeniesienia części budżetów z telewizji do serwisów VoD i wideo oraz z prasy na mobile’u, kolejne spadki reklamowe w dziennikach i magazynach - prognozują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Maciej Kita, Izabela Albrychiewicz, Paulina Sobieszek i Dariusz Sachajko.
więcej
|
Dziennikarze o publikacji ,,Wprost" o Durczoku: bez anonimowych źródeł nie ma dziennikarstwa śledczego
Bez anonimowych źródeł nie ma dziennikarstwa śledczego, ale redakcja powinna się zabezpieczyć przed ewentualnym procesem, podpisując z osobami oskarżającymi Kamila Durczoka oświadczenia - publikację „Wprost” z anonimowymi relacjami pracowników oceniają Ewa Wanat, Agnieszka Gozdyra, Tomasz Terlikowski, Sławomir Jastrzębowski, Mikołaj Lizut i Mikołaj Wójcik.
więcej
|
Prawnicy o sprawie Durczoka: mobbing trudny do udowodnienia, to ,,Wprost" może zostać oskarżony
|
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (raport za 2014 rok)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Festiwal w Opolu potrwa trzy dni. W planach koncert na 90-lecie Polskiego Radia
Tegoroczny 52. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu odbędzie się w połowie czerwca br. i potrwa trzy dni. Ostatniego dnia planowany jest koncert z okazji 90-lecia Polskiego Radia - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dzieci najchętniej oglądają Polsat. Nickelodeon przed TVP2 i TVP1 (raport top 20 stacji)
Polsat pozostaje najpopularniejszym kanałem wśród dzieci. W czołowej trójce, oprócz TVN, znajduje się też Nickelodeon. W rankingu top 20 kanałów połowę miejsc zajmują stacje dziecięce. Raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Agora pracuje nad Zone TV i czeka na konkurs na MUX-8
Agora przygotowała ofertę programową kanału kulturalnego Zone TV, ale z dalszymi krokami czeka na postępowanie w sprawie multipleksu ósmego. - Od dyskusji o MUX-8 zależeć będzie kierunek strategii rozwoju spółki w segmencie telewizyjnym - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kossakowski, członek zarządu Agory.
więcej
|
|
Nagie randki w ,,Adam szuka Ewy" hitem TLC
Program randkowy „Adam szuka Ewy” po czterech odcinkach przyciąga do TLC średnio 118 tys. widzów. Reality-show notuje kilkukrotnie wyższy udział od średniego udziału stacji, a kanał w czasie jego emisji pokonuje konkurencję.
więcej
|
|
,,Tajemniczy składnik" wiosną w Polsacie. Poprowadzi go Joanna Koroniewska
Telewizja Polsat w wiosennej ramówce umieści kilkuminutowy cykl kulinarny „Tajemniczy składnik”, który poprowadzi aktorka Joanna Koroniewska. Program będzie sponsorowany przez firmę Electrolux Poland.
więcej
|
|
Czwórka wiosną postawi na sprawdzone polskie formaty
W wiosennej ramówce TV4 nie zaplanowano nowych polskich produkcji. Widzowie zobaczą kolejne sezony seriali „Sekrety sąsiadów” i „Policjantki i policjanci” oraz programów „Galileo” i „Drogówka”. Będą również nowości zagraniczne.
więcej
|
|
Cztery nowości wiosną w Polonii 1. Stacja celuje w 0,5 proc. udziału
Kanał Polonia 1 wiosną br. wprowadzi na antenę cztery nowe programy rozrywkowe, w tym reality-show i talk-show z gwiazdami. - Do końca roku naszym celem jest osiągnięcie 0,5 proc. udziału w rynku - mówi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Fajęcka, dyrektor programowa stacji.
więcej
|
|
Mroczne seriale, dokumenty i telenowela wiosną w TVN7
Kanał TVN7 w wiosennej ramówce, która rusza 1 marca br., umieści nowe seriale „Tajemnice Laury” i „Czarne lustro”, premierowy show z celebrytami „Gwiazdy wierzą w duchy” oraz meksykańską telenowelę „Kobieta ze stali”.
więcej
|
|
TVP reklamuje seriale ,,Strażacy", ,,Talianka" ,,Służby specjalne", ,,Rodzinka.pl" i ,,O mnie się nie martw"
Seriale TVP1 i TVP2 będą promowane w ramach wiosennej kampanii reklamowej Telewizji Polskiej. Reklamy przygotował nadawca we własnym zakresie, a media do kampanii zakupił Maxus Warszawa.
więcej
|
|
Polsat będzie reklamować widowiska z gwiazdami i ,,Przyjaciółki"
Programy „Taniec z Gwiazdami”, „Celebrity Splash!”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Hell’s Kitchen” oraz serial „Przyjaciółki” będą promowane w wiosennej kampanii reklamowej Polsatu.
więcej
|
|
Drugi sezon serialu "Wspaniałe stulecie" od marca w TVP Historia
We wtorek 3 marca br. kanał TVP Historia rozpocznie emisję drugiej serii tureckiego serialu „Wspaniałe stulecie”. Wcześniej planowano emisję serialu dopiero jesienią.
więcej
|
|
UPC Biznes wprowadza biznesowe sieci Wi-Fi
UPC Biznes wprowadza usługę Biznes Wi-Fi, która umożliwia bezprzewodowy dostęp do internetu. Rozwiązania te mają służyć do budowy i zarządzania sieci firmowych.
więcej
|
|
Miniserial szpiegowski ,,Uczciwa kobieta" w Ale kino+
W środę 4 marca br. na antenie Ale kino+ zadebiutuje sensacyjny miniserial „Uczciwa kobieta”. Produkcja emitowana będzie w cyklu „W roli głównej: kobieta”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Ekonomiczna audycja RMF FM z kolumną w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej"
RMF FM i „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) rozpoczynają stałą współpracę. Od 2 marca br. „Twoje pieniądze”, cykliczna audycja stacji RMF FM, będzie miała stałą kolumnę w „Dzienniku Gazeta Prawna”.
więcej
|
|
Trójka nie obroniła pozycji lidera we Wrocławiu, VOX FM i Eska do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Dziennikarz Polskiego Radia do Bronisława Komorowskiego: My, czyli ci którzy popierają pana. ,,Niezręczność językowa, będzie wyjaśniona"
Dziennikarz radiowej Jedynki Krzysztof Grzesiowski w rozmowie z Bronisławem Komorowskim zapytał: „Dlaczego musimy tyle czekać? My, czyli ci którzy popierają pana osobę?”. - Dziennikarz popełnił niezręczność językową w konstrukcji zdania. Poprosiłem go o wyjaśnienie mi tej sprawy - informuje Kamil Dąbrowa, dyrektor Jedynki.
więcej
|
|
Awaria w Muzo.fm: przez ponad godzinę emitowano tylko dżingle i podkłady
W środę po północy stacja radiowa Muzo.fm przez ponad godzinę nie emitowała normalnego programu. Usłyszeć można było jedynie dżingle, pokłady dźwiękowe i reklamy.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Policjanci, strażacy i żołnierze jako bohaterowie w kampanii proszą o pomoc dla swoich dzieci
Ruszyła kampania Fundacji Dorastaj z Nami zajmującej się dziećmi osób, które straciły życie lub zdrowie w trakcie pełnienia służby publicznej. Akcja została przygotowana we współpracy z firmami Telescope, Mojo Films, Media On i AM Art-Media.
więcej
|
|
Lotnisko Olsztyn-Mazury z logo od Gravite Design
Studio Gravite Design zaprojektowało logo dla lotniska na Mazurach. W konkursie wygrało z czternastoma innymi zgłoszeniami.
więcej
|
|
Adam Małysz i Rafał Marton reklamują Red Bull Mobile Collect (wideo)
Adam Małysz i jego pilot w rajdach samochodowych Rafał Marton w nowej kampanii promują Red Bull Mobile Collect - program lojalnościowy wprowadzony wspólnie przez Red Bull Polska, Red Bull Mobile i Play.
więcej
|
|
,,Tato Polski" w rządowej kampanii promującej aktywne ojcostwo
Pod hasłem „Tato Polski” zaplanowano trzymiesięczną kampanię, która ma promować aktywne ojcostwo. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wyda na nią 460 tys. zł brutto.
więcej
|
|
Tomasz Zgliczyński-Cuber: ze Stratec do Czteryczwarte
Tomasz Zgliczyński-Cuber dołączył do działu identyfikacji korporacyjnej w agencji Czteryczwarte. Wcześniej pracował w firmach Stratec i Codes.
więcej
|
|
Senat ogłosił konkurs na logo kampanii zachęcającej do petycji
Kancelaria Senatu planuje kampanię społeczną dotyczącą petycji. Właśnie ogłosiła konkurs na jej logo.
więcej
|
|
Provident reklamuje pożyczki z ,,szybką premią" (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca różnego typu pożyczek gotówkowych oferowanych przez Provident Polska wraz z opcją „Szybka premia”. Akcję przygotowały agencja Opus B i dom mediowy OMD.
więcej
|
|
PGE przez trzy lata sponsorem tytularnym Ekstraligi Żużlowej
PGE Polska Grupa Energetyczna podpisała umowę sponsorską ze spółką Ekstraliga Żużlowa. W ramach porozumienia do końca 2017 roku pierwsza liga żużlowa będzie nosić nazwę PGE Ekstraliga.
więcej
|
|
Ślusarski, Szwilling i Godlewski i w multiscreenowym dziale K2 Media
Agencja K2 Media (Grupa K2) w związku z rozwojem oferty wideo utworzyła dział Multiscreen. Na jego czele stoją Piotr Ślusarski, Maciej Godlewski i Joanna Szwilling.
więcej
|
|
,,Złap Zebrę" w kampanii Princessy Zebra (wideo)
W telewizji, internecie i kinach zaczęła się kampania reklamowa wafelków Princessa Zebra (produkowanych przez Nestlé Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Złap Zebrę”, przygotowały firmy Lemon Sky JWT i MEC.
więcej
|
|
Sztafeta pechowców reklamuje Coca-Colę (wideo)
Zawsze znajdzie się w pobliżu ktoś, kto potrzebuje naszego wsparcia - takie jest główne przesłanie nowego spotu promującego Coca-Colę, w którym sztafeta pechowców potrafi oddać butelkę napoju komuś, kto ma jeszcze większego pecha.
więcej
|
|
Mind Progress z obsługą reklamową CH Janki
Agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group nawiązała współpracę z Centrum Handlowym Janki. Poprowadzi działania z obszaru kreacji i social media.
więcej
|
|
Polskie Mięso szuka agencji interaktywnej
Związek Polskie Mięso zaprasza agencje interaktywne do składania ofert na projekt jego nowej strony internetowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Tele Tydzień" spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku
W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
więcej
|
|
Ekonomiczna audycja RMF FM z kolumną w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej"
RMF FM i „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) rozpoczynają stałą współpracę. Od 2 marca br. „Twoje pieniądze”, cykliczna audycja stacji RMF FM, będzie miała stałą kolumnę w „Dzienniku Gazeta Prawna”.
więcej
|
|
,,Charlie Hebdo" wraca do sprzedaży w 2,5-milionowym nakładzie
Po zapowiadanej przerwie tygodnik „Charlie Hebdo” pojawił się na rynku z nowym numerem, który wydrukowano w nakładzie 2,5 mln egzemplarzy. „Charlie powraca” - głosi tytuł na okładce pisma.
więcej
|
|
,,Sielska kuchnia" - nowy kwartalnik kulinarny od Burdy
W czwartek 26 lutego br. w sprzedaży zadebiutuje nowy magazyn kulinarny Grupy Burda „Sielska kuchnia”. Pismo będzie kwartalnikiem.
więcej
|
|
Wydanie specjalne ,,Gala Ślub" z Halinką Mlynkovą
Grupa Burda przygotowała kolejne wydanie specjalne magazynu „Gala”. W czwartek 26 lutego br. do sprzedaży trafi „Gala Ślub” poświęcona tematyce ślubnej. Na jej okładce znajdzie się Halinka Mlynkova.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|