|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 20 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Telewizja Puls wejdzie na giełdę? ,,Decyzja po analizie rynku"
- Wejście Telewizji Puls na giełdę to realny scenariusz na koniec roku, ale decyzje podejmiemy po analizie rynku - zapowiada Dariusz Dąbski, prezes spółki, która w tym roku może przekroczyć próg 200 mln zł przychodów.
więcej
|
|
Reklama natywna i content marketing skuteczne, jeśli stosowane z wyczuciem i dopracowaniem (opinie)
- Reklama natywna i content marketing to modne terminy, ale nie wszyscy marketerzy wiedzą, co dokładnie oznaczają. Oba narzędzia wymagają dużego wyczucia i dokładnie opracowanej strategii - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Robert Bednarski, Tomasz Machała, Natalia Chrzanowska, Magdalena Mulenga, Rafał Dubrawski i Jakub Polakowski.
więcej
|
|
Będzie kontrola przestrzegania prawa pracy w TVN. ,,Decyzja pod wpływem doniesień medialnych"
Okręgowa Inspekcja Pracy w Warszawie rozpocznie w przyszłym tygodniu kontrolę w Grupie TVN i sprawdzi, czy wobec pracowników nie było łamane prawo pracy.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Strażacy", ,,Uwikłani" i ,,Sensacje XX wieku" wiosną w TVP1
Wśród nowości wiosennej ramówki TVP1 znalazły się dwa seriale - „Strażacy” i „Uwikłani”. Na antenę powrócą z nowymi odcinkami „Ranczo” i „Ojciec Mateusz”, a po latach pojawi się premierowa seria „Sensacji XX wieku”.
więcej |
|
,,Super Express" usunął tekst o ,,klątwie 'Faktów' nad Durczokiem". Jastrzębowski: jestem bez cienia hipokryzji
W czwartek serwis „Super Expressu” po kilku godzinach skasował artykuł sugerujący, że Kamil Durczok może powtórzyć los tragiczne zmarłych dziennikarzy „Faktów” TVN. Tabloid szybko podjął różne wątki głośnego artykułu „Wprost” o Durczoku, chociaż Sławomir Jastrzębowski skrytykował tę publikację. - Nie widzę tu cienia hipokryzji - deklaruje Jastrzębowski.
więcej |
|
Serwisy pism RASP podwoiły wyniki. Na czele Fakt.pl i Komputerświat.pl - najwięcej zyskały Newsweek.pl, Przeglądsportowy.pl i Auto-świat.pl
W ub.r. mocno wzrosła odwiedzalność serwisów internetowych wszystkich tytułów prasowych Ringier Axel Springer Polska. Najwięcej użytkowników mają witryny „Faktu” i „Komputer Świata”, a procentowo największe wzrosty osiągnęły strony „Newsweeka”, „Przegląd Sportowego”, „Forbesa”, „Auto Świata” i „Top Gear”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Helsińska Fundacja Praw Człowieka krytykuje artykuł ,,Wprost" o Kamilu Durczoku
- Osoby publiczne nie są całkowicie pozbawione prawa do prywatności, a publikacje przygotowane z naruszeniem standardów dziennikarskich sprawiają, że istotne zagadnienia o publicznym znaczeniu przykrywane są tanią sensacją - podkreśla Helsińska Fundacja Praw Człowieka (HFPC) w stanowisku dotyczącym publikacji „Wprost” na temat Kamila Durczoka.
więcej
|
,,Celebrity Splash!" i ,,Słoiki" wiosennymi nowościami Polsatu
Wiosną Telewizja Polsat zaproponuje swoim widzom dwie nowości - show „Celebrity Splash!” oraz paradokument „Słoiki”. Pojawią się kolejne serie „Tańca z gwiazdami”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Hell’s Kitchen” czy „Tylko muzyki”. Jedynym dużym serialem cotygodniowym będą „Przyjaciółki”.
więcej
|
TVN musi zmierzyć się z tematem mobbingu, Kamil Durczok nie wyjdzie z tego bez wizerunkowego szwanku (opinie)
|
Dwójka stawia na polskie seriale i filmy. ,,Inaczej niż u konkurencji"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Telewizja Puls wejdzie na giełdę? ,,Decyzja po analizie rynku"
- Wejście Telewizji Puls na giełdę to realny scenariusz na koniec roku, ale decyzje podejmiemy po analizie rynku - zapowiada Dariusz Dąbski, prezes spółki, która w tym roku może przekroczyć próg 200 mln zł przychodów.
więcej
|
|
Będzie kontrola przestrzegania prawa pracy w TVN. ,,Decyzja pod wpływem doniesień medialnych"
Okręgowa Inspekcja Pracy w Warszawie rozpocznie w przyszłym tygodniu kontrolę w Grupie TVN i sprawdzi, czy wobec pracowników nie było łamane prawo pracy.
więcej
|
|
,,Strażacy", ,,Uwikłani" i ,,Sensacje XX wieku" wiosną w TVP1
Wśród nowości wiosennej ramówki TVP1 znalazły się dwa seriale - „Strażacy” i „Uwikłani”. Na antenę powrócą z nowymi odcinkami „Ranczo” i „Ojciec Mateusz”, a po latach pojawi się premierowa seria „Sensacji XX wieku”.
więcej
|
|
,,Sekrety lekarzy", ,,Sprzątaczki" i Agnieszka Szulim w Tokio wiosną w TVN Style
„Sekrety lekarzy”, „Sprzątaczki”, „Afera fryzjera”, „Niebezpieczne związki” i „Szalone Tokio” to wiosenne nowości kanału TVN Style. Zmiany czekają m.in. programy „Stylowy magazyn” i „Sablewskiej sposób na modę”.
więcej
|
|
Codzienny daily-show i ,,Przypadki Cezarego P." wiosną w TV Puls. Ponad 100 mln zł na program
W wiosennej ramówce TV Puls znajdzie się pierwszy autorski sitcom stacji „Przypadki Cezarego P.” oraz nowatorski codzienny daily-show. Nadawca zamierza przeznaczyć w tym roku na program ponad 100 mln zł.
więcej
|
|
Puls 2 w jakości HD
Telewizja Puls uruchamia wersję HD swojego drugiego kanału. Puls 2 HD nadawać będzie od poniedziałku 23 lutego br., trafiając na początek do sieci kablowych.
więcej
|
|
Paramount Channel HD w nc+ i Cyfrowym Polsacie
Kanał Paramount Channel, który 19 marca br. zastąpi Viacom! Blink, znajdzie się m.in. w ofercie platform cyfrowych Cyfrowy Polsat i nc+ oraz w sieci kablowej Multimedia Polska.
więcej
|
|
Omenaa Mensah, Tomasz Pągowski i Ewa Czerny znów w Domo+
Wiosną w Domo+ znajdą się nowe sezony znanych już pozycji jak „Domy gwiazd”, „Remont w 48 godzin” i „Podzielić M2”. Prowadzą je Omenaa Mensah, Tomasz Pągowski i Ewa Czerny.
więcej
|
|
Gala KSW 30 w Cyfrowym Polsacie i Ipli
W Cyfrowym Polsacie i Ipli będzie można obejrzeć galę KSW 30, która odbędzie się już 21 lutego 2015 roku w poznańskiej Arenie. Podczas sportowej imprezy odbędzie się osiem walk.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama natywna i content marketing skuteczne, jeśli stosowane z wyczuciem i dopracowaniem (opinie)
- Reklama natywna i content marketing to modne terminy, ale nie wszyscy marketerzy wiedzą, co dokładnie oznaczają. Oba narzędzia wymagają dużego wyczucia i dokładnie opracowanej strategii - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Robert Bednarski, Tomasz Machała, Natalia Chrzanowska, Magdalena Mulenga, Rafał Dubrawski i Jakub Polakowski.
więcej
|
|
Michał Brański: Forma reklamy natywnej jest uwarunkowana kontekstem
- Mówiąc o ewolucji reklamy natywnej należy poczynić rozróżnienie między reklamą natywną skalowalną od customowych akcji natywnych. Ta pierwsza będzie dynamiczne rosła, a druga może stanowić poniżej 5 proc. wydatków marketingowych - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, wiceprezes ds. strategii Grupy Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Tomasz Machała: W reklamie natywnej wygrają firmy z profesjonalnymi działami strategii
- Reklama natywna i content marketing będą odgrywały coraz większą rolę w planowaniu działań przez marketerów. Na początku dlatego, że są modne, a w przyszłości dlatego, że widać będzie konkretne efekty ich działań - przewiduje dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, dyrektor zarządzający Grupy naTemat.
więcej
|
|
Jakub Polakowski: Przywiązanie marketerów do przekazu sprzedażowego zabija treść
- Zarówno marketerzy jak i agencje szukają sposobów na wyjście poza clutter reklamowy i jednym z kierunków jest rozwój treści - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Jakub Polakowski, strategy manager w K2 Media.
więcej
|
|
,,Poczuj różnicę!" w reklamach makaronu Lubella (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa makaronu Lubella (produkowanego przez Maspex Wadowice) pod hasłem „Poczuj różnicę!”. Akcję przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Magdalena Andrzejuk: z DSK na art directora w FCB Warsaw
Magdalena Andrzejuk objęła funkcję art directora w agencji reklamowej FCB Warsaw. Poprzednio pracowała w agencji DSK.
więcej
|
|
Podróżujący superbohaterowie reklamują Bakuś Shake (wideo)
W kolejnej odsłonie kampanii serków dla dzieci Bakuś (produkowanych przez Bakomę) reklamowana jest ich nowa wersja - Bakuś Shake. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Kolman Advertising i Universal McCann.
więcej
|
|
Ciastka belVita reklamowane ,,dla mistrzów poranka" (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach startuje kampania reklamowa ciastek śniadaniowych belVita (produkowanych przez Mondelez Polska). Akcja - przygotowana przez firmy VML Poland, Carat Polska i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants - przebiega pod hasłem „Dla mistrzów poranka”.
więcej
|
|
Magda Mulenga: w content marketingu chodzi o wciągające historie
- Dobrze, że mówi się o reklamie natywnej i content marketingu. Niedobrze, że przez brak precyzji potencjalnie mocny koncept, zupełnie traci na kaloryczności i chwilami trąci pustką - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Magda Mulenga, managing director iProspect Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Super Express" usunął tekst o ,,klątwie 'Faktów' nad Durczokiem". Jastrzębowski: jestem bez cienia hipokryzji
W czwartek serwis „Super Expressu” po kilku godzinach skasował artykuł sugerujący, że Kamil Durczok może powtórzyć los tragiczne zmarłych dziennikarzy „Faktów” TVN. Tabloid szybko podjął różne wątki głośnego artykułu „Wprost” o Durczoku, chociaż Sławomir Jastrzębowski skrytykował tę publikację. - Nie widzę tu cienia hipokryzji - deklaruje Jastrzębowski.
więcej
|
|
Wszystkie dzienniki straciły czytelników w II półroczu
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znalazły się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Super Express” - wynika z badania PBC General za II półrocze 2014 roku, zrealizowanego na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa.
więcej
|
|
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. Wszystkie tytuły ze spadkami od 34 proc. do 46 proc.
W listopadzie 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
,,Świat Motocykli" odświeżony i z wyższą ceną
Miesięcznik „Świat Motocykli” (Agora) od marcowego wydania, które ukazało się w czwartek 19 lutego br. ma odświeżoną szatę graficzną i logo oraz zmieniony układ działów. W związku ze zmianami wydawca podwyższył cenę pisma.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy pism RASP podwoiły wyniki. Na czele Fakt.pl i Komputerświat.pl - najwięcej zyskały Newsweek.pl, Przeglądsportowy.pl i Auto-świat.pl
W ub.r. mocno wzrosła odwiedzalność serwisów internetowych wszystkich tytułów prasowych Ringier Axel Springer Polska. Najwięcej użytkowników mają witryny „Faktu” i „Komputer Świata”, a procentowo największe wzrosty osiągnęły strony „Newsweeka”, „Przegląd Sportowego”, „Forbesa”, „Auto Świata” i „Top Gear”.
więcej
|
|
YouTube za kilka miesięcy z opłatami za brak reklam
Serwis YouTube potwierdził, że w ciągu najbliższych miesięcy wprowadzi model płatnych subskrypcji dla użytkowników platformy. W zamian za opłaty nie będą oni musieli oglądać reklam.
więcej
|
|
Ponad 2,5 mln aktywnych domen .pl, polski rejestr w światowej czołówce
W 2014 roku zanotowano najwyższy od pięciu lat wskaźnik odnowień nazw z końcówką .pl. Z kolei sama domena .pl zakończyła rok na 11 miejscu wśród największych światowych rejestrów pod względem liczby aktywnych nazw - wynika z raportu firmy NASK.
więcej
|
|
Michał Brański: Forma reklamy natywnej jest uwarunkowana kontekstem
- Mówiąc o ewolucji reklamy natywnej należy poczynić rozróżnienie między reklamą natywną skalowalną od customowych akcji natywnych. Ta pierwsza będzie dynamiczne rosła, a druga może stanowić poniżej 5 proc. wydatków marketingowych - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, wiceprezes ds. strategii Grupy Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Tomasz Machała: W reklamie natywnej wygrają firmy z profesjonalnymi działami strategii
- Reklama natywna i content marketing będą odgrywały coraz większą rolę w planowaniu działań przez marketerów. Na początku dlatego, że są modne, a w przyszłości dlatego, że widać będzie konkretne efekty ich działań - przewiduje dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, dyrektor zarządzający Grupy naTemat.
więcej
|
|
Robert Bednarski: w reklamie natywnej liczy się zdobycie zaufania użytkowników, autentyczność i wartość przekazu
- Sadzę, że dobrym pomysłem byłoby stworzenie branżowych standardów reklamy natywnej, które stanowiłyby punkt odniesienia dla rynku - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, były prezes Grupy Onet.pl.
więcej
|
|
Microsoft udostępnia w Polsce darmowe 100 GB w OneDrive
Koncern Microsoft rozszerzył na polskich użytkowników usługi OneDrive promocję, w ramach której mogą oni powiększyć przestrzeń swojego chmurowego dysku o dodatkowe 100 GB. Muszą jednak w zamian pozwolić Microsoftowi na dostęp do niektórych danych.
więcej
|
|
Facebook coraz ważniejszy pod kątem zdrowotnym (infografika)
Użytkownicy Facebooka z Polski deklarują, że interesują się zdrowiem. Według badań Catvertiser dotyczących preferencji aktywnych osób w serwisie, 4,6 mln osób w naszym kraju odbiera treści dotyczące zdrowia.
więcej
|
|
"Kup zestaw" - nowa funkcja w Zalando
Zalando uruchomiło nową funkcję o nazwie "Kup zestaw", która ma zachęcać klientów do kupowania kolejnych artykułów w internetowym sklepie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|