|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 10 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Michał Kreczmar: Wyścig Onetu i WP na akwizycje może potrwać kilka lat
Akwizycja Money.pl przez Grupę Wirtualna Polska bardziej niż chęć zarobienia na niej pieniędzy może oznaczać wywarcie dobrego wrażenia na potencjalnym nabywcy. Wyścig pomiędzy Onetem a WP szybko się nie skończy, a reforma Megapanelu może oznaczać poważne zmiany w krajobrazie polskiej sieci - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar, e-commerce director w Hypermedia linked by Isobar.
więcej
|
|
Wydawca ,,Wprost" wygrał z Romanem Giertychem. Sąd apelacyjny zniósł zakaz sprzedaży tytułu
Sąd Apelacyjny w Warszawie uchylił postanowienie o zabezpieczeniu tytułu „Wprost” (AWR „Wprost”), wydane przez sąd okręgowy na wniosek Romana Giertycha we wrześniu ub.r. - Nie było podstaw do tak daleko idącego zabezpieczenia, a wcześniejsza decyzja była niesprawiedliwa - uzasadniał sąd.
więcej
|
|
Farmacja i medycyna w social media, walka MTV i TVN24, wciągająca Wiedza Bezużyteczna (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)
W styczniu br. wśród polskich fanpage’y facebookowych najwięcej nowych użytkowników zdobył profil Roberta Lewandowskiego, a największe zaangażowanie wygenerowała Wiedza Bezużyteczna. Na YouTubie najchętniej oglądane były teledyski, a na Twitterze równie szybko nowych followersów pozyskiwały MTV Polska i TVN24. W raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl badacze i marketingowcy analizują, jak w social media funkcjonują marki farmaceutyczne.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Praktyki Wirtualnej Polski nieetyczne, ich upublicznienie przez Onet to początek otwartej konfrontacji (opinie)
Przenoszenie użytkownika na główną stronę zamiast do konkretnego artykułu to nieczyste zagranie ze strony Wirtualnej Polski, a Onet nagłaśniając je chce złagodzić skutki utraty pozycji lidera w Megapanelu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Rafał Agnieszczak, Paweł Nowacki, Michał Bonarowski i Paweł Stremski.
więcej
|
TVP ubolewa nad niestosownym pytaniem Kulczyckiego do Warzechy. ,,To ekwiwalent dla subiektywnej retoryki"
- Wyrażamy ubolewanie z powodu incydentu, do którego doszło w sobotę w programie „Z dnia na dzień” w TVP Info - poinformował w oświadczeniu rzecznik prasowy Telewizji Polskiej. - Niestosowne pytanie zadane przez Jarosława Kulczyckiego, a także jego zbyt emocjonalne zachowanie w rozmowie z Łukaszem Warzechą było jednak próbą znalezienia ekwiwalentu dla dalekiej od obiektywizmu retoryki red. Warzechy - zaznaczył.
więcej
|
Wirtualna Polska wyłączyła maskowanie w Google. Onetowi wytyka hipokryzję i manipulacje
|
Serial ,,Słoiki" wiosną w Polsacie
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN Style liderem. Rosną wyniki TVN Turbo i Polsat Play (top stacji lifestylowych)
W styczniu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych był kanał TVN Style, drugie miejsce w grupie wszystkich widzów zajął Polsat Play, ale w grupie komercyjnej wiceliderem było TVN Turbo. Największy wzrost odnotowała stacja Domo+.
więcej
|
|
Rafał Betlejewski poprowadzi program ,,Betlejewski. Prowokacje" w TTV
Rafał Betlejewski wiosną br. poprowadzi w stacji TTV nowy program „Betlejewski. Prowokacje”.
więcej
|
|
,,Bądź kumplem, nie dokuczaj" - Marcin Gortat i Małgorzata Ohme w kampanii Cartoon Network (wideo)
Cartoon Network zainaugurował ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem "Bądź kumplem, nie dokuczaj", której ambasadorem jest koszykarz Marcin Gortat.
więcej
|
|
Drugi sezon ,,Szkoły" z konkursem na teledysk do piosenki Dawida Kwiatkowskiego
Stacja TVN rozpoczęła emisję odcinków drugiego sezonu serialu paradokumentalnego „Szkoła”. Piosenkę do czołówki produkcji napisał wokalista Dawid Kwiatkowski. Stacja ogłosiła konkurs na nakręcenie teledysku do tego utworu.
więcej
|
|
TVP2 ostro w dół. Udany tydzień stacji newsowych
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
VOX Music TV z nowościami i powtórkami z Polo TV
Kanał VOX Music TV wprowadził od poniedziałku 9 lutego br. zmiany w oprawie i ramówce. Odświeżona została baza muzyczna stacji, a na jej antenie pojawiły się nowe pasma i programy, w tym pozycje znane z Polo TV takie jak „Miłość w rytmie disco” i „Disco star”.
więcej
|
|
Wraca "Dolina Krzemowa". Nadchodzi drugi sezon (wideo)
W internet zadebiutował trailer drugiego sezonu "Doliny Krzemowej".
więcej
|
|
Radio |
|
|
Tomasz Brhel: z RMF FM do Radia Złote Przeboje
Tomasz Brhel, przez wiele lat związany z RMF FM, od lutego br. dołączył do zespołu Radia Złote Przeboje.
więcej
|
|
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport za II półrocze 2014 roku)
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Radio Plus reklamowane z linerem ,,Moc przebojów. Moc zabawy"
Radio Plus od poniedziałku 9 lutego br. zmieniło liner na „Moc przebojów. Moc zabawy” i pod takim właśnie hasłem rozpoczęło wizerunkową kampanię reklamową połączoną z konkursem dla słuchaczy.
więcej
|
|
Dorota Chrobak w Radiu Bajka z audycją ,,Dorota Movie"
Dziennikarka Dorota Chrobak dołączyła do zespołu Radia Bajka, gdzie została prowadzącą cotygodniowej audycji filmowej „Dorota Movie”. Wcześniej program pod tą sama nazwą prowadziła w Radiu PiN.
więcej
|
|
Naczelny Radia Jard informuje słuchaczy o odejściu, a kierownictwo zaprzecza
Redaktor naczelny białostockiego Radia Jard (P.W. „Jard”) Wojciech Kuczyński pożegnał się w sobotę ze słuchaczami i poinformował, że odchodzi z rozgłośni po 15 latach pracy. - To nie jest jeszcze pewne - odpowiada Eugeniusz Trochimowicz, dyrektor naczelny radia.
więcej
|
|
KRRiT szuka członków rad programowych ośrodków regionalnych TVP i mazowieckiego radia RDC
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaprosiła organizacje społeczne do zgłaszania kandydatów do rad programowych działających w ośrodkach regionalnych Telewizji Polskiej w Gorzowie Wielkopolskim, Kielcach, Olsztynie, Opolu, a także Polskim Radiu RDC. Czteroletnie kadencje upływają w maju br.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Bądź kumplem, nie dokuczaj" - Marcin Gortat i Małgorzata Ohme w kampanii Cartoon Network (wideo)
Cartoon Network zainaugurował ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem "Bądź kumplem, nie dokuczaj", której ambasadorem jest koszykarz Marcin Gortat.
więcej
|
|
Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w walentynkowej kampanii Empiku, bez Nergala i Czubaszek
Wystartowała walentynkowa odsłona kampanii reklamowej sklepów Empik. W spotach występują Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated, Play Production i Lowe Media.
więcej
|
|
Lidia Popiel reklamuje serum wypełniające Bioliq (wideo)
Aflofarm Farmacja Polska rozpoczął kampanię reklamową marki Bioliq, serum wypełniającego z innowacyjnym aplikatorem w pędzelku. Produkt firmuje swoim wizerunkiem Lidia Popiel.
więcej
|
|
PKO BP reklamuje aplikację mobilną ,,w jednym palcu" i kredyt hipoteczny ,,z otwartymi ramionami" (wideo)
W nowych kampaniach reklamowych PKO Bank Polski promuje swoją aplikację mobilną IKO oraz ofertę kredytów hipotecznych. Działania przygotowały i realizują agencje DDB & Tribal i OS3 oraz domy mediowe Value Media i Universal McCann.
więcej
|
|
Męski świat Kłosiaków reklamuje jogurt Bakoma 7 Zbóż Men (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca wariant Men jogurtu Bakoma 7 Zbóż. Bohaterami akcji, przygotowanej przez firmy Orka Film i Universal McCann, są animowane Kłosiaki, brand heroes marki Bakoma.
więcej
|
|
Agencje Isobar i Hypermedia definitywnie rozdzielone
Zakończył się rozdział specjalizacji biznesowej pomiędzy agencją reklamową Isobar Polska i Hypermedia - hubem technologicznym, świadczącym usługi w zakresie rozwoju i utrzymania zaplecza dla zintegrowanej komunikacji marketingowej (obie firmy należą do Dentsu Aegis Network Polska). Zwieńczeniem procesu jest uruchomienie odświeżonej witryny internetowej Hypermedia.
więcej
|
|
,,Odbieraj nagrody z prędkością światła" w promocji BP
Koncern paliwowy BP rozpoczyna związaną z punktami Payback promocję pod hasłem „Odbieraj nagrody z prędkością światła”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Cezary Śledziak prezesem agencji Semtec
Cezary Śledziak awansował na nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko prezesa agencji Semtec, będącej spółką portfelową Grupy Cube. Od 2013 roku pełnił funkcję dyrektora zarządzającego.
więcej
|
|
,,Absolutna harmonia" promuje wódkę Absolut
Pod hasłem „Absolutna harmonia” rozpoczęła się związana z muzyką promocja wódki Absolut (produkowanej przez Pernod Ricard Polska). Akcję przygotowały i realizują agencje Smolar i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Marcin Łyźniak i Piotr Gatys w agencji Gong
Do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Gong dołączyli Piotr Gatys i Marcin Łyźniak. Obaj objęli funkcje project managerów w dziale obsługi klienta.
więcej
|
|
Daniel Biegaj, Michał Brzeczkowski i Michał Tomaszewski w agencji Fenomem
Pracę w agencji social mediowej Fenomem zaczęli Daniel Biegaj (poprzednio pracujący w Netii), Michał Brzeczkowski (poprzednio w PLL LOT) oraz Michał Tomaszewski (poprzednio w Nowej Erze). Z kolei Maria Łukasik objęła nową funkcję.
więcej
|
|
Bartłomiej Niedbał: z Benefit Systems do HRS Polska
Bartłomiej Niedbał objął w HRS Polska funkcję regionalnego dyrektora działu corporate dolutions na Europę Centralną i Rosję. Wcześniej pracował m.in. w Benefit Systems, Grupie Pracuj i Akces-Benefit.
więcej
|
|
Sporty motorowe są trudne dla widzów, a przez to mniej atrakcyjne dla sponsorów
Sukces Rafała Sonika w tegorocznym Rajdzie Dakar to szansa na popularyzację i przyciągnięcie nowych sponsorów do sportów motorowych w Polsce. Dotychczasowi sponsorzy muszą jednak przemyśleć swoją strategię – sukces w Ameryce Południowej odniosło bowiem dwóch kierowców, których nie wspierają największe polskie koncerny.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Michał Kreczmar: Wyścig Onetu i WP na akwizycje może potrwać kilka lat
Akwizycja Money.pl przez Grupę Wirtualna Polska bardziej niż chęć zarobienia na niej pieniędzy może oznaczać wywarcie dobrego wrażenia na potencjalnym nabywcy. Wyścig pomiędzy Onetem a WP szybko się nie skończy, a reforma Megapanelu może oznaczać poważne zmiany w krajobrazie polskiej sieci - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar, e-commerce director w Hypermedia linked by Isobar.
więcej
|
|
Farmacja i medycyna w social media, walka MTV i TVN24, wciągająca Wiedza Bezużyteczna (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)
W styczniu br. wśród polskich fanpage’y facebookowych najwięcej nowych użytkowników zdobył profil Roberta Lewandowskiego, a największe zaangażowanie wygenerowała Wiedza Bezużyteczna. Na YouTubie najchętniej oglądane były teledyski, a na Twitterze równie szybko nowych followersów pozyskiwały MTV Polska i TVN24. W raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl badacze i marketingowcy analizują, jak w social media funkcjonują marki farmaceutyczne.
więcej
|
|
Google walczy z oszustami, w 2014 r. usunął 524 mln reklam
W 2014 r. koncern Google zablokował w swoich serwisach ponad 214 tys. reklamodawców promujących produkty niezgodnie z prawem i regulaminem internetowego giganta. - Uważamy, że jakość reklam publikowanych na naszych platformach powinna być równie wysoka jak jakość wszystkich naszych produktów - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Marek Zalewski z polskiego oddziału Google.
więcej
|
|
Przez 5 miesięcy o 40 proc. więcej wniosków o dane użytkowników Twittera
Rosja, Turcja i USA to kraje, z których w ciągu ostatnich 5 miesięcy 2014 r. napłynęło do Twittera najwięcej wniosków o udostępnienie informacji o kontach użytkowników serwisu. Polska nie została ujęta w tym zestawieniu.
więcej
|
|
Ruszyła Mnews.tv - internetowa telewizja od Newsroommedia (wideo)
Wystartował internetowy kanał telewizyjny Mnews.tv prezentujący treści informacyjne, poradnikowe i lifestylowe. Jego nadawcą jest firma produkcyjna Newsroommedia związana z agencją Procontent Communication.
więcej
|
|
CDP.pl chce być liderem sprzedaży online w kategorii kultura i rozrywka. ,,Wyprzedzimy Empik i Merlin.pl"
Sprzedająca do niedawna multimedia jedynie w kanale cyfrowej dystrybucji platforma CDP.pl zdecydowała się na sprzedaż również na fizycznych nośnikach. Decyzja wynika stąd, że użytkowników cyfrowych mediów wciąż jest na rynku niewielu, a sprzedaż tradycyjnych form ma się bardzo dobrze. Za 2-3 lata platforma chce osiągnąć pozycję lidera sprzedaży w obszarze kultury i rozrywki i tym samym prześcignąć Empik i Merlina. Klienci bowiem coraz częściej wybierają bardziej specjalistyczne sklepy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|