Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 10 Lutego 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Michał Kreczmar: Wyścig Onetu i WP na akwizycje może potrwać kilka lat

Akwizycja Money.pl przez Grupę Wirtualna Polska bardziej niż chęć zarobienia na niej pieniędzy może oznaczać wywarcie dobrego wrażenia na potencjalnym nabywcy. Wyścig pomiędzy Onetem a WP szybko się nie skończy, a reforma Megapanelu może oznaczać poważne zmiany w krajobrazie polskiej sieci - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar, e-commerce director w Hypermedia linked by Isobar. więcej

 
Wydawca ,,Wprost" wygrał z Romanem Giertychem. Sąd apelacyjny zniósł zakaz sprzedaży tytułu

Sąd Apelacyjny w Warszawie uchylił postanowienie o zabezpieczeniu tytułu „Wprost” (AWR „Wprost”), wydane przez sąd okręgowy na wniosek Romana Giertycha we wrześniu ub.r. - Nie było podstaw do tak daleko idącego zabezpieczenia, a wcześniejsza decyzja była niesprawiedliwa - uzasadniał sąd. więcej

 
Farmacja i medycyna w social media, walka MTV i TVN24, wciągająca Wiedza Bezużyteczna (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)

W styczniu br. wśród polskich fanpage’y facebookowych najwięcej nowych użytkowników zdobył profil Roberta Lewandowskiego, a największe zaangażowanie wygenerowała Wiedza Bezużyteczna. Na YouTubie najchętniej oglądane były teledyski, a na Twitterze równie szybko nowych followersów pozyskiwały MTV Polska i TVN24. W raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl badacze i marketingowcy analizują, jak w social media funkcjonują marki farmaceutyczne. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wytwórnia Muzyczna MTJ poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEM Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

ZenithOptimedia poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Planner Buyer

ZenithOptimedia poszukuje osoby na stanowisko
Digital Media Planner Buyer

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Video Marketing Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Product PR Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Manager Projektów E-Commerce

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager Serwisu Zumi

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Google walczy z oszustami, w 2014 r. usunął 524 mln reklam

W 2014 r. koncern Google zablokował w swoich serwisach ponad 214 tys. reklamodawców promujących produkty niezgodnie z prawem i regulaminem internetowego giganta. - Uważamy, że jakość reklam publikowanych na naszych platformach powinna być równie wysoka jak jakość wszystkich naszych produktów - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Marek Zalewski z polskiego oddziału Google. więcej

 
Sześć polskich banków wprowadza system płatności mobilnych BLIK

Możliwość szybkich transakcji w 5 tys. sklepów internetowych, 7,5 tys. stacjonarnych oraz wypłata pieniędzy z bankomatów przy użyciu telefonu - to zalety nowego systemu płatności mobilnych BLIK. - W planie są szybkie przelewy p2p i płatności zbliżeniowe - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Klukowski z Polskiego Standardu Płatności. więcej

 
,,Twój Styl" na czele sprzedaży pism luksusowych. ,,In Style" z największym spadkiem

W listopadzie 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Pani”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „In Style”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Praktyki Wirtualnej Polski nieetyczne, ich upublicznienie przez Onet to początek otwartej konfrontacji (opinie)

Przenoszenie użytkownika na główną stronę zamiast do konkretnego artykułu to nieczyste zagranie ze strony Wirtualnej Polski, a Onet nagłaśniając je chce złagodzić skutki utraty pozycji lidera w Megapanelu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Rafał Agnieszczak, Paweł Nowacki, Michał Bonarowski i Paweł Stremski. więcej

TVP ubolewa nad niestosownym pytaniem Kulczyckiego do Warzechy. ,,To ekwiwalent dla subiektywnej retoryki"

- Wyrażamy ubolewanie z powodu incydentu, do którego doszło w sobotę w programie „Z dnia na dzień” w TVP Info - poinformował w oświadczeniu rzecznik prasowy Telewizji Polskiej. - Niestosowne pytanie zadane przez Jarosława Kulczyckiego, a także jego zbyt emocjonalne zachowanie w rozmowie z Łukaszem Warzechą było jednak próbą znalezienia ekwiwalentu dla dalekiej od obiektywizmu retoryki red. Warzechy - zaznaczył. więcej

Wirtualna Polska wyłączyła maskowanie w Google. Onetowi wytyka hipokryzję i manipulacje
Serial ,,Słoiki" wiosną w Polsacie
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN Style liderem. Rosną wyniki TVN Turbo i Polsat Play (top stacji lifestylowych)

W styczniu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych był kanał TVN Style, drugie miejsce w grupie wszystkich widzów zajął Polsat Play, ale w grupie komercyjnej wiceliderem było TVN Turbo. Największy wzrost odnotowała stacja Domo+. więcej

 
Rafał Betlejewski poprowadzi program ,,Betlejewski. Prowokacje" w TTV

Rafał Betlejewski wiosną br. poprowadzi w stacji TTV nowy program „Betlejewski. Prowokacje”. więcej

 
,,Bądź kumplem, nie dokuczaj" - Marcin Gortat i Małgorzata Ohme w kampanii Cartoon Network (wideo)

Cartoon Network zainaugurował ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem "Bądź kumplem, nie dokuczaj", której ambasadorem jest koszykarz Marcin Gortat. więcej

 
Drugi sezon ,,Szkoły" z konkursem na teledysk do piosenki Dawida Kwiatkowskiego

Stacja TVN rozpoczęła emisję odcinków drugiego sezonu serialu paradokumentalnego „Szkoła”. Piosenkę do czołówki produkcji napisał wokalista Dawid Kwiatkowski. Stacja ogłosiła konkurs na nakręcenie teledysku do tego utworu. więcej

 
TVP2 ostro w dół. Udany tydzień stacji newsowych

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
VOX Music TV z nowościami i powtórkami z Polo TV

Kanał VOX Music TV wprowadził od poniedziałku 9 lutego br. zmiany w oprawie i ramówce. Odświeżona została baza muzyczna stacji, a na jej antenie pojawiły się nowe pasma i programy, w tym pozycje znane z Polo TV takie jak „Miłość w rytmie disco” i „Disco star”. więcej

 
Wraca "Dolina Krzemowa". Nadchodzi drugi sezon (wideo)

W internet zadebiutował trailer drugiego sezonu "Doliny Krzemowej". więcej

 
 
Radio  
 
Tomasz Brhel: z RMF FM do Radia Złote Przeboje

Tomasz Brhel, przez wiele lat związany z RMF FM, od lutego br. dołączył do zespołu Radia Złote Przeboje. więcej

 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport za II półrocze 2014 roku)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Radio Plus reklamowane z linerem ,,Moc przebojów. Moc zabawy"

Radio Plus od poniedziałku 9 lutego br. zmieniło liner na „Moc przebojów. Moc zabawy” i pod takim właśnie hasłem rozpoczęło wizerunkową kampanię reklamową połączoną z konkursem dla słuchaczy. więcej

 
Dorota Chrobak w Radiu Bajka z audycją ,,Dorota Movie"

Dziennikarka Dorota Chrobak dołączyła do zespołu Radia Bajka, gdzie została prowadzącą cotygodniowej audycji filmowej „Dorota Movie”. Wcześniej program pod tą sama nazwą prowadziła w Radiu PiN. więcej

 
Naczelny Radia Jard informuje słuchaczy o odejściu, a kierownictwo zaprzecza

Redaktor naczelny białostockiego Radia Jard (P.W. „Jard”) Wojciech Kuczyński pożegnał się w sobotę ze słuchaczami i poinformował, że odchodzi z rozgłośni po 15 latach pracy. - To nie jest jeszcze pewne - odpowiada Eugeniusz Trochimowicz, dyrektor naczelny radia. więcej

 
KRRiT szuka członków rad programowych ośrodków regionalnych TVP i mazowieckiego radia RDC

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaprosiła organizacje społeczne do zgłaszania kandydatów do rad programowych działających w ośrodkach regionalnych Telewizji Polskiej w Gorzowie Wielkopolskim, Kielcach, Olsztynie, Opolu, a także Polskim Radiu RDC. Czteroletnie kadencje upływają w maju br. więcej

 
Reklama  
 
,,Bądź kumplem, nie dokuczaj" - Marcin Gortat i Małgorzata Ohme w kampanii Cartoon Network (wideo)

Cartoon Network zainaugurował ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem "Bądź kumplem, nie dokuczaj", której ambasadorem jest koszykarz Marcin Gortat. więcej

 
Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w walentynkowej kampanii Empiku, bez Nergala i Czubaszek

Wystartowała walentynkowa odsłona kampanii reklamowej sklepów Empik. W spotach występują Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated, Play Production i Lowe Media. więcej

 
Lidia Popiel reklamuje serum wypełniające Bioliq (wideo)

Aflofarm Farmacja Polska rozpoczął kampanię reklamową marki Bioliq, serum wypełniającego z innowacyjnym aplikatorem w pędzelku. Produkt firmuje swoim wizerunkiem Lidia Popiel. więcej

 
PKO BP reklamuje aplikację mobilną ,,w jednym palcu" i kredyt hipoteczny ,,z otwartymi ramionami" (wideo)

W nowych kampaniach reklamowych PKO Bank Polski promuje swoją aplikację mobilną IKO oraz ofertę kredytów hipotecznych. Działania przygotowały i realizują agencje DDB & Tribal i OS3 oraz domy mediowe Value Media i Universal McCann. więcej

 
Męski świat Kłosiaków reklamuje jogurt Bakoma 7 Zbóż Men (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca wariant Men jogurtu Bakoma 7 Zbóż. Bohaterami akcji, przygotowanej przez firmy Orka Film i Universal McCann, są animowane Kłosiaki, brand heroes marki Bakoma. więcej

 
Agencje Isobar i Hypermedia definitywnie rozdzielone

Zakończył się rozdział specjalizacji biznesowej pomiędzy agencją reklamową Isobar Polska i Hypermedia - hubem technologicznym, świadczącym usługi w zakresie rozwoju i utrzymania zaplecza dla zintegrowanej komunikacji marketingowej (obie firmy należą do Dentsu Aegis Network Polska). Zwieńczeniem procesu jest uruchomienie odświeżonej witryny internetowej Hypermedia. więcej

 
,,Odbieraj nagrody z prędkością światła" w promocji BP

Koncern paliwowy BP rozpoczyna związaną z punktami Payback promocję pod hasłem „Odbieraj nagrody z prędkością światła”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather i Mindshare Polska. więcej

 
Cezary Śledziak prezesem agencji Semtec

Cezary Śledziak awansował na nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko prezesa agencji Semtec, będącej spółką portfelową Grupy Cube. Od 2013 roku pełnił funkcję dyrektora zarządzającego. więcej

 
,,Absolutna harmonia" promuje wódkę Absolut

Pod hasłem „Absolutna harmonia” rozpoczęła się związana z muzyką promocja wódki Absolut (produkowanej przez Pernod Ricard Polska). Akcję przygotowały i realizują agencje Smolar i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
Marcin Łyźniak i Piotr Gatys w agencji Gong

Do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Gong dołączyli Piotr Gatys i Marcin Łyźniak. Obaj objęli funkcje project managerów w dziale obsługi klienta. więcej

 
Daniel Biegaj, Michał Brzeczkowski i Michał Tomaszewski w agencji Fenomem

Pracę w agencji social mediowej Fenomem zaczęli Daniel Biegaj (poprzednio pracujący w Netii), Michał Brzeczkowski (poprzednio w PLL LOT) oraz Michał Tomaszewski (poprzednio w Nowej Erze). Z kolei Maria Łukasik objęła nową funkcję. więcej

 
Bartłomiej Niedbał: z Benefit Systems do HRS Polska

Bartłomiej Niedbał objął w HRS Polska funkcję regionalnego dyrektora działu corporate dolutions na Europę Centralną i Rosję. Wcześniej pracował m.in. w Benefit Systems, Grupie Pracuj i Akces-Benefit. więcej

 
Sporty motorowe są trudne dla widzów, a przez to mniej atrakcyjne dla sponsorów

Sukces Rafała Sonika w tegorocznym Rajdzie Dakar to szansa na popularyzację i przyciągnięcie nowych sponsorów do sportów motorowych w Polsce. Dotychczasowi sponsorzy muszą jednak przemyśleć swoją strategię – sukces w Ameryce Południowej odniosło bowiem dwóch kierowców, których nie wspierają największe polskie koncerny. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Adidas:  Sport Mini: Always open Record Pocket Books: Pocket objects Proya: Total protection The Art of Shaving: I will learn to navigate the topography of my face
 
Prasa  
 
Wydawca ,,Wprost" wygrał z Romanem Giertychem. Sąd apelacyjny zniósł zakaz sprzedaży tytułu

Sąd Apelacyjny w Warszawie uchylił postanowienie o zabezpieczeniu tytułu „Wprost” (AWR „Wprost”), wydane przez sąd okręgowy na wniosek Romana Giertycha we wrześniu ub.r. - Nie było podstaw do tak daleko idącego zabezpieczenia, a wcześniejsza decyzja była niesprawiedliwa - uzasadniał sąd. więcej

 
,,Twój Styl" na czele sprzedaży pism luksusowych. ,,In Style" z największym spadkiem

W listopadzie 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Pani”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „In Style”. więcej

 
Iwona Kielak dyrektorem w pionie projektów specjalnych Agory

Iwona Kielak została dyrektorem handlowym w pionie projektów specjalnych Agory. To nowe stanowisko w strukturze spółki. więcej

 
Jedynki  
 
 
Bitwa Tytanów - 2015-02-10 Aktivist - 2015-02-09 Hot Moda & Shopping - 2015-02-09 Show - 2015-02-09 Harper's Bazaar (świat) - 2015-02-09
 
Internet  
 
Michał Kreczmar: Wyścig Onetu i WP na akwizycje może potrwać kilka lat

Akwizycja Money.pl przez Grupę Wirtualna Polska bardziej niż chęć zarobienia na niej pieniędzy może oznaczać wywarcie dobrego wrażenia na potencjalnym nabywcy. Wyścig pomiędzy Onetem a WP szybko się nie skończy, a reforma Megapanelu może oznaczać poważne zmiany w krajobrazie polskiej sieci - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar, e-commerce director w Hypermedia linked by Isobar. więcej

 
Farmacja i medycyna w social media, walka MTV i TVN24, wciągająca Wiedza Bezużyteczna (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)

W styczniu br. wśród polskich fanpage’y facebookowych najwięcej nowych użytkowników zdobył profil Roberta Lewandowskiego, a największe zaangażowanie wygenerowała Wiedza Bezużyteczna. Na YouTubie najchętniej oglądane były teledyski, a na Twitterze równie szybko nowych followersów pozyskiwały MTV Polska i TVN24. W raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl badacze i marketingowcy analizują, jak w social media funkcjonują marki farmaceutyczne. więcej

 
Google walczy z oszustami, w 2014 r. usunął 524 mln reklam

W 2014 r. koncern Google zablokował w swoich serwisach ponad 214 tys. reklamodawców promujących produkty niezgodnie z prawem i regulaminem internetowego giganta. - Uważamy, że jakość reklam publikowanych na naszych platformach powinna być równie wysoka jak jakość wszystkich naszych produktów - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Marek Zalewski z polskiego oddziału Google. więcej

 
Przez 5 miesięcy o 40 proc. więcej wniosków o dane użytkowników Twittera

Rosja, Turcja i USA to kraje, z których w ciągu ostatnich 5 miesięcy 2014 r. napłynęło do Twittera najwięcej wniosków o udostępnienie informacji o kontach użytkowników serwisu. Polska nie została ujęta w tym zestawieniu. więcej

 
Ruszyła Mnews.tv - internetowa telewizja od Newsroommedia (wideo)

Wystartował internetowy kanał telewizyjny Mnews.tv prezentujący treści informacyjne, poradnikowe i lifestylowe. Jego nadawcą jest firma produkcyjna Newsroommedia związana z agencją Procontent Communication. więcej

 
CDP.pl chce być liderem sprzedaży online w kategorii kultura i rozrywka. ,,Wyprzedzimy Empik i Merlin.pl"

Sprzedająca do niedawna multimedia jedynie w kanale cyfrowej dystrybucji platforma CDP.pl zdecydowała się na sprzedaż również na fizycznych nośnikach. Decyzja wynika stąd, że użytkowników cyfrowych mediów wciąż jest na rynku niewielu, a sprzedaż tradycyjnych form ma się bardzo dobrze. Za 2-3 lata platforma chce osiągnąć pozycję lidera sprzedaży w obszarze kultury i rozrywki i tym samym prześcignąć Empik i Merlina. Klienci bowiem coraz częściej wybierają bardziej specjalistyczne sklepy. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy podzieleni w kwestii walentynek (infografika)

Niemal identyczny odsetek Polaków obchodzi i nie obchodzi walentynek - wynika z badania SW Research. więcej

 
Grupa IQS i Interaktywny Instytut Badań Rynkowych połączyły się w IQS (wideo)

Grupa IQS i przejęty przez nią pół roku temu Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (obie spółki należą do holdingu Medicap) połączyły się pod marką IQS. Jej hasłem przewodnim jest „research. thinkforward”. więcej

 
Public Relations  
 
adidas Poland wybrał agencję Tailor Made PR
 
Bright Agency obsłuży warszawską klinikę Medintel
 
Technologie  
 
Sześć polskich banków wprowadza system płatności mobilnych BLIK
 
Microsoft zastrzega nazwę Windows 365. Planuje system jako usługę?
 
Samsung pokaże dwa nowe smartfony Galaxy S6
 
Gospodarka  
 
3,3 mln zł kary dla Alior Banku za zmianę regulaminu lokat we frankach
 
Witold Orłowski: Większość postulatów związkowców to tani populizm
 
Fiskus będzie dzwonił do podatnika. ,,Urzędnik telefonuje i zapisuje"
 
Sporty motorowe są trudne dla widzów, a przez to mniej atrakcyjne dla sponsorów
 
CDP.pl chce być liderem sprzedaży online w kategorii kultura i rozrywka. ,,Wyprzedzimy Empik i Merlin.pl"
 
Banki stawiają na ekspertów od e-bankowości i obsługi zamożnych klientów
 
Kultura/Rozrywka  
 
Limp Bizkit zagrają w Krakowie
 
,,Ida" zdobyła BAFTĘ za najlepszy film nieanglojęzyczny
 
Powstaną sequele filmu ,,Pięćdziesiąt twarzy Greya"
 
Collage i Osada Vida wystąpią na Metal Hammer Festival 2015
 
Międzynarodowi wrogowie Jamesa Bonda
 
Wraca "Dolina Krzemowa". Nadchodzi drugi sezon (wideo)
 
Blog  
 
Nie podstawiać nogi prezesowi PiS - Krzysztof Czabański
 
Komunikat Agencji APA: redaktor Warzecha histeryzuje! - Ewaryst Fedorowicz
 
Logiczny rozbiór zdania - Paweł Tomczyk
 
Skrzynka z przerwą - ks. Artur Stopka
 
Mój obiad jest ważny! (wpis z okazji 11 urodzin Facebook.com) - Zbigniew Brzeziński
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl