Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 1 Lutego 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVP1 wiosną postawi na seriale. Sześć produkcji w prime-time

Telewizyjna Jedynka wiosną po „Wiadomościach” pokaże w sumie cztery seriale polskie i dwa zagraniczne. Cztery z nich zadebiutują w TVP1. - Stawiamy na polskie seriale - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, szef stacji. więcej

 
Polski rynek sprzyja startupom, ale ich prowadzenie bywa trudną sztuką (opinie)

Polskie startupy z powodzeniem konkurują z odpowiednikami na Zachodzie, a do plajty młodych firm prowadzi zwykle brak wiary w sukces i czysto biznesowych kompetencji – oceniają dla Wirtualnemedia.pl założyciele startupów i eksperci tej branży: Michał Sadowski, Aureliusz Górski, Marek Rusiecki, Grzegorz Sperczyński, Artur Racicki i Tomasz Czapliński. więcej

 
Pochwały dla nowych serwisów ,,Guardiana" i Bloomberga: nowocześnie i czytelnie

Nowe serwisy dziennika „Guardian” i agencji Bloomberg zebrały pozytywne oceny od ekspertów z polskich agencji interaktywnych. Podkreślają oni, że witryny są nowocześniejsze i bardziej przejrzyste niż poprzednio, świetnie wykorzystują technologię Responsive Web Design i lepiej eksponują treści wideo. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Jake Vision poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji Telewizyjnej

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Focus Advantage poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Product PR Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Manager Projektów E-Commerce

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager Serwisu Zumi

Carat poszukuje osoby na stanowisko
Communications Media Planner

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Director/ Account Supervisor

A+E Networks poszukuje osoby na stanowisko
Programming Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Dziennikarze oburzeni Hieną Roku dla Wojciecha Czuchnowskiego. ,,Nienawiść odbiera rozum"

Przyznanie przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich tytułu Hieny Roku dziennikarzowi „Gazety Wyborczej” Wojciechowi Czuchnowskiemu (wspólnie z jego redakcyjnym kolegą Piotrem Stasińskim) skrytykowali dziennikarze z różnych mediów, m.in. TVN, Tok FM, „Wprost”, RMF FM, „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazety Polskiej”. - Gdy nienawiść odbiera rozum - skomentował to sam Czuchnowski. więcej

 
TVP wznawia przetarg na telemetrię, kryteria bez zmian

Telewizja Polska ponownie ogłosiła przetarg na dostarczanie danych telemetrycznych w latach 2015-2019. więcej

 
Reklamy Volvo, Hondy i Fiata oraz agencje BBDO i Forsman & Bodenfors najczęściej nagradzane w 2014 r. (wideo)

W konkursach i festiwalach reklamowych na całym świecie w ub.r. najczęściej nagradzane były spoty Volvo, Harvey Nichols, Fiata i Hondy, agencje Forsman & Bodenfors i tokijski oddział Dentsu oraz sieci agencji BBDO i DDB. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Twitter, Instagram, Pinterest i Ask.fm już nie zyskują polskich użytkowników (analiza)

Po dużych wzrostach w latach 2012-2013 serwisy społecznościowe Twitter, Instagram, Pinterest i Ask.fm w ub.r. nie zwiększyły już znacząco swoich zasięgów w polskim internecie. Liczba użytkowników Twittera ustabilizowała się u nas na poziomie 2,5-3 mln miesięcznie, Instagrama - 2-2,3 mln, Pinteresta - 1,4-1,7 mln, a Ask.fm - 2-2,5 mln. więcej

Zasady przetargów dzielą branżę PR: spóźniona, nie wszystkim potrzebna fikcja rynkowa?

Czy w branży public relations potrzebne są zasady regulujące procedury przetargowe? Z jednej strony tak, z drugiej jednak mogą okazać się czystą fikcją - przedstawiciele agencji PR mają na ten temat podzielone zdania. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Piotr Czarnowski, Eliza Misiecka, Iwona Michalczyk i Paweł Usakowski. więcej

17 tys. mniej nośników reklamy zewnętrznej. Najwięcej w Warszawie oraz w ofercie AMS i Ströera
Biedronka z tygodnikiem ,,7 dni". W środku teksty z magazynów RASP
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP1 wiosną postawi na seriale. Sześć produkcji w prime-time

Telewizyjna Jedynka wiosną po „Wiadomościach” pokaże w sumie cztery seriale polskie i dwa zagraniczne. Cztery z nich zadebiutują w TVP1. - Stawiamy na polskie seriale - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, szef stacji. więcej

 
TVP wznawia przetarg na telemetrię, kryteria bez zmian

Telewizja Polska ponownie ogłosiła przetarg na dostarczanie danych telemetrycznych w latach 2015-2019. więcej

 
,,Mamy Cię!" wraca do TVN. Nowe odcinki wiosną

Wiosną na antenie TVN znajdzie się nowy sezon programu rozrywkowego „Mamy Cię!”, w którym gwiazdy wkręcane są w zabawne sytuacje. To powrót tego show do ramówki stacji po 10 latach. więcej

 
TVP trzykrotnie powtórzy dokument ,,Ciemności skryją ziemię"

Telewizja Polska zdecydowała o powtórzeniu filmu dokumentalnego „Ciemności skryją ziemię” na trzech antenach - TVP2, TVP Kultura i TVP Historia. To skutek tego, że pierwsza jego emisja w 70. rocznicę wyzwolenia obozu koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau cieszyła się dużym zainteresowaniem widzów. więcej

 
Kino Polska Muzyka zmienia ramówkę

Kanał Kino Polska Muzyka od lutego br. wprowadza nowe popołudniowe pasmo muzyczne, zmiany obejmą też audycję „Młoda Polska top 12”. więcej

 
BBC Brit i BBC Earth już nadają w Polsce (szczegóły ramówki)

Od dzisiaj można w Polsce oglądać nowe kanały: skierowany do mężczyzn wielotematyczny BBC Brit i popularnonaukowy BBC Earth. Pojawiły się one u operatorów w miejsce BBC Entertainment i BBC Knowledge. więcej

 
Kanał Power TV w ofercie Orange TV

Stacja Power TV od poniedziałku 2 lutego br. będzie dostępna w ofercie operatora Orange TV. więcej

 
Kanały FOX, Nickelodeon, BBC, TLC i Romance TV promocyjnie dla wszystkich abonentów nc+

W niedzielę 1 lutego br. platforma nc+ udostępni wszystkim swoim abonentom możliwość oglądania kilku wybranych kanałów z oferty FOX, Nickelodeon, BBC, TLC i Romance TV. Stacje będą dostępne dla klientów, którzy do tej pory nie mieli ich w swoich pakietach. więcej

 
,,Wiza na miłość" w TLC

15 lutego 2015 roku TLC rozpocznie emisję programu „Wiza na miłość”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM codziennie dociera do 8,4 mln osób, a Radio ZET - do 5,9 mln (raport za 2014 rok)

Największy średni dobowy zasięg słuchalności w 2014 roku zanotowało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze: Radio ZET i sieć Eska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio Mazury zmieniło się w Radio ZET Gold Mazury

Od wczoraj Radio Mazury nadaje już jako Radio ZET Gold. Dzięki temu najmłodsza sieć radiowa Eurozetu zwiększyła swój zasięg do 22 miast. więcej

 
Reklama  
 
Reklamy Volvo, Hondy i Fiata oraz agencje BBDO i Forsman & Bodenfors najczęściej nagradzane w 2014 r. (wideo)

W konkursach i festiwalach reklamowych na całym świecie w ub.r. najczęściej nagradzane były spoty Volvo, Harvey Nichols, Fiata i Hondy, agencje Forsman & Bodenfors i tokijski oddział Dentsu oraz sieci agencji BBDO i DDB. więcej

 
Tauron sponsorem tytularnym Kraków Areny

Po blisko półrocznych poszukiwaniach nowa hala sportowo-widowiskowa w Krakowie ma sponsora tytularnego. Została nim spółka Tauron Polska Energia. więcej

 
Cannes Lions 2015: SY Lau z Tencent człowiekiem roku mediów

SY Lau, twórca sukcesu firmy Tencent i grupy Tencent OMG, odbierze wyróżnienie dla Człowieka Roku Mediów na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. więcej

 
Vizeum Polska przejmuje od Havas Media obsługę Agata Meble

Producent mebli Agata Meble od lutego br. zaczyna współpracę w zakresie planowania i zakupu mediów z domem mediowym Vizeum Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio odpowiadał za to Havas Media. więcej

 
,,Jak dwie krople wody" w kampanii filtrów Dafi (wideo)

Formaster, producent filtrów do wody i dzbanków Dafi, rozpoczyna kampanię reklamową. Za jej realizację odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. więcej

 
,,Ten smak nie jest kwestią przypadku" w kampanii ketchupu Pudliszki (wideo)

Zaczęła się nowa kampania reklamowa ketchupu Pudliszki (produkowanego przez HJ Heinz Polska) pod hasłem „Ten smak nie jest kwestią przypadku”. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Bomaye i Macroscope OMD. więcej

 
,,Be more human" w globalnej kampanii Reeboka (wideo)

Reebok rozpoczął nową globalną kampanię reklamową pod hasłem „Be more human”. Przekonuje w niej, że można być nie tylko dobrym sportowcem, ale też lepszym człowiekiem. więcej

 
Erotine reklamowany jako ,,stosunkowo najlepszy"

Rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa suplementów diety Erotine (dystrybuowanych przez Global Net) poprawiających jakość życia seksualnego. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stosunkowo najlepszy”, przygotowała agencja Szczepański PR. więcej

 
GAZ-System szuka agencji do wizerunkowej kampanii reklamowej

Spółka GAZ-System planuje na jesień br. trzymiesięczną kampanię wizerunkową. Ma mieć zasięg ogólnopolski i obejmować wszystkie media. więcej

 
Reklamy tygodnia: Škoda, Durex, Biedronka, Volvo i NFL przeciw przemocy (wideo)

Spoty Volvo, Biedronki, Durexu, Škody i kampania przeciw przemocy domowej to najlepsze według Wirtualnemedia.pl reklamy minionego tygodnia. więcej

 
McDonald's w kampanii na Super Bowl pozwala płacić miłością (wideo)

Sieć restauracji McDonald’s przy okazji Super Bowl prezentuje swój nowy spot. Reklama nawiązuje do zbliżających się walentynek. więcej

 
Matt Damon i Stella Artois wspierają kobiety z całego świata noszące wodę

W spocie promującym kampanię na rzecz oszczędzania wody Matt Damon i piwna marka Stella Artois opowiadają o tym, jak ciężko miliony kobiet na świecie pracują każdego dnia, by zapewnić swoim rodzinom wodę i normalne życie. więcej

 
Mobilny marketing zyskuje na popularności

W ostatnim roku wśród marketerów z całego świata znacząco wzrosła popularność mobilnego marketingu - wynika z badania Salesforce Marketing Cloud. więcej

 
Filmowe zachcianki Megarodzinki reklamują MyPrime w UPC (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamującej usługę MyPrime Filmy i Seriale oferowaną przez UPC Polska. Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy Heart & Brain, Arip i Film Produkcja, jest Megarodzinka, której członków odgrywają m.in. Ewa Kasprzyk i Sylwia Gliwa. więcej

 
115 mln widzów obejrzy Super Bowl. Półminutowa reklama za 4,5 mln dolarów

Nawet 115 mln widzów obejrzy w nocy z niedzieli na poniedziałek polskiego czasu telewizyjną relację z Super Bowl, czyli finału rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego NFL. To niemal dziesięciokrotnie więcej widzów niż podczas emisji wydarzeń związanych z piłką nożną i siatkówką. Koszt emisji półminutowego spotu reklamowego w trakcie wydarzenia w tym roku sięgnie 4,5 mln dolarów. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Nissan: More Drive May Fair Kitchen: Tomato Sunweb Travel: Early booking discount Las Vegas Convention and Visitors Authority: Here, the game never ends. Vespa Ecuador: Solution
 
Prasa  
 
Dziennikarze oburzeni Hieną Roku dla Wojciecha Czuchnowskiego. ,,Nienawiść odbiera rozum"

Przyznanie przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich tytułu Hieny Roku dziennikarzowi „Gazety Wyborczej” Wojciechowi Czuchnowskiemu (wspólnie z jego redakcyjnym kolegą Piotrem Stasińskim) skrytykowali dziennikarze z różnych mediów, m.in. TVN, Tok FM, „Wprost”, RMF FM, „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazety Polskiej”. - Gdy nienawiść odbiera rozum - skomentował to sam Czuchnowski. więcej

 
Joanna Żarnoch-Chudzińska naczelną ,,Gazety Wyborczej" w Łodzi

Joanna Żarnoch-Chudzińska od połowy lutego pokieruje zespołem redakcyjnym łódzkiego oddziału „Gazety Wyborczej” (Agora). Zastąpi Barbarę Piegdoń-Adamczyk, która będzie pracować w warszawskiej redakcji dziennika. więcej

 
Pro Media zamyka drukarnię w Opolu. Będą zwolnienia

Wchodząca w skład grupy Media Regionalne spółka Pro Media, wydająca „Nową Trybunę Opolską”, zdecydowała o zamknięciu drukarni w Opolu. Z firmy odejdą jej pracownicy. więcej

 
Tomasz Haładyj szefem redakcji ,,Gazety Wyborczej" w Częstochowie

Tomasz Haładyj pokieruje od marca br. zespołem redakcyjnym „Gazety Wyborczej” (Agora) w Częstochowie. Zastąpi Pawła Krysiaka, który zostanie redaktorem naczelnym w lubelskim oddziale dziennika. więcej

 
Piotr Stasiński i Wojciech Czuchnowski z Hieną Roku 2014, a Maria Dłużewska z Nagrodą Wolności Słowa

Maria Dłużewska, Anna Śmigulec oraz redakcja magazynu „Państwo w państwie” zostali uhonorowani Nagrodą Wolności Słowa za 2014 rok w konkursie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Antynagrody Hieny Roku otrzymali dziennikarze „Gazety Wyborczej” - Wojciech Czuchnowski i Piotr Stasiński. więcej

 
,,Życie na Gorąco" na czele tygodników plotkarskich. ,,Dobry Tydzień" na ostatnim miejscu

W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, notujące największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”. więcej

 
Gmyz i Lisicki wygrali z Dziedzic. Nie będzie przeprosin ani 500 tys. zł odszkodowania

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew Ireny Dziedzic, znanej dziennikarki telewizyjnej w czasach PRL, przeciw Cezaremu Gmyzowi i Pawłowi Lisickiemu (obecnie pracującym w „Do Rzeczy”) za artykuł relacjonujący jej proces lustracyjny. więcej

 
Paweł Krysiak redaktorem naczelnym ,,Gazety Wyborczej" w Lublinie

Paweł Krysiak otrzymał nominację na funkcję redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” (Agora) w Lublinie. Kierowanie redakcją lubelskiego oddziału dziennika rozpocznie od marca br. więcej

 
Joanna Żołyniak szefem działu analiz i wsparcia sprzedaży Wydawnictwa Bauer

W strukturze biura reklamy Wydawnictwa Bauer powołano dział oferty specjalnej oraz dział analiz i wsparcia sprzedaży. Jednocześnie zmienili się szefowie reklamy pism telewizyjnych i młodzieżowych. więcej

 
,,Tele Świat" na czele dwutygodników przed ,,Party" i ,,Przyjaciółką" (TOP 26)

W październiku ub.r. pozycja lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników należała do „Tele Świata”. Na podium znalazły się jeszcze „Party” i „Przyjaciółka”. Top 26 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Samuel Pereira przyjęty do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. ,,Proszono o dosłanie kilku artykułów"

Dziennikarz „Gazety Polskiej Codziennie” Samuel Pereira, którego kandydaturę warszawski oddział Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich odrzucił w grudniu ub.r., został przyjęty do organizacji. - Uzupełniłem wniosek o kolejne publikacje, m.in. z 2006 roku - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Pereira. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2015-02-02 Do Rzeczy - 2015-02-02 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-02-02 Wprost - 2015-02-02 Dobry Tydzień - 2015-02-01
 
Internet  
 
Pochwały dla nowych serwisów ,,Guardiana" i Bloomberga: nowocześnie i czytelnie

Nowe serwisy dziennika „Guardian” i agencji Bloomberg zebrały pozytywne oceny od ekspertów z polskich agencji interaktywnych. Podkreślają oni, że witryny są nowocześniejsze i bardziej przejrzyste niż poprzednio, świetnie wykorzystują technologię Responsive Web Design i lepiej eksponują treści wideo. więcej

 
Michał Sadowski: polskim startupom brakuje globalnych aspiracji

- Błędem startupów jest zbytnie skupianie się na pozyskaniu inwestora. To sprzedaż jest najważniejsza! Nieliczne projekty upadają przez brak technologii. Większość upada przez brak sprzedaży i klientów. Moje obserwacje są takie, że kasa od inwestora rozpuszcza - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, prezes Brand24. więcej

 
Artur Racicki: polskie startupy z ułatwieniami finansowymi i ograniczeniami wiekowymi

- W USA pracowałem z 50-60 letnimi startupowcami, którym inwestorzy powierzyli środki na ich biznes. W Polsce jest to trudne do wyobrażenia. Jestem przekonany, że mając 60 lat można stworzyć i poprowadzić dobry startup. Przewagą jest doświadczenie, przeszkodą siły i mniejsza skłonność do ryzyka - ocenia Artur Racicki z Social WiFi i Pozytywnie.pl. więcej

 
Aureliusz Górski: startupowiec musi być ekspertem w swojej dziedzinie i świetnym managerem

- Startupu nie trzeba zakładać, bo w wielu przypadkach do zbudowania modelu biznesowego nie trzeba mieć nawet firmy - wystarczy grupa ludzi, która ma między sobą pewne ustalenia o tym na jakiej zasadzie będą działać. Do momentu gdy startup nie zarabia, nie musi mieć formy prawnej. Formalizowanie działalności zbyt wcześnie może utrudnić pozyskiwanie kapitału na rozwój - opisuje Aureliusz Górski, dyrektor zarządzający Business Link. więcej

 
Marek Rusiecki: nowatorski pomysł może być najmniej potrzebny startupowi

- W Polsce jest bardzo łatwo uruchomić startup. Genialny i nowatorski pomysł paradoksalnie może być najmniej potrzebny… Mamy mnóstwo przykładów startupów, które są kopią jakieś sprawdzonej idei. Przede wszystkim potrzebne są pieniądze na przeżycie pierwszego roku i dostarczenie pierwszych dowodów na to, że wybrana koncepcja biznesowa sprawdza się - uważa Marek Rusiecki z Xevin Investments. więcej

 
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone na czele, w górę Radio Eska i Wiedza bezużyteczna

Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej

 
Tomasz Czapliński: polskie startupy wyróżnia fantastyczne przygotowanie technologiczne

- W Polsce startupy są coraz bardziej popularne. Z roku na rok interesuje się nimi coraz większa grupa osób, i przestaje to być temat dotyczący tylko wąskiego grona. W Polsce mamy kilka głównych ośrodków startupowych, takich jak Warszawa, Poznań, Gdańsk czy Kraków oraz co najmniej kilka innych dużych miast, w których są ludzie zainteresowani tematem startupów - opisuje Tomasz Czapliński, partner w SpeedUp Venture Capital Group. więcej

 
Internetowe wyszukiwarki najbardziej zaufanym źródłem medialnym na świecie

Dla blisko 2/3 internautów najbardziej zaufanym źródłem informacji są internetowe wyszukiwarki. Po raz pierwszy pokonały one pod tym względem media tradycyjne - wynika z badania firmy Edelman. więcej

 
Grzegorz Sperczyński: także inwestorzy startupowi muszą się jeszcze dużo nauczyć

- Celem samym w sobie startupu nie powinno być zdobycie finansowania i późniejsze martwienie się, co będzie dalej. Na etapie rozmów z inwestorami powinny być ściśle sprecyzowane cele i wizja, która pokaże ścieżkę rozwojową projektu. Inwestor, gdy zauważy, że jest tylko elementem większego planu, zobaczy perspektywę zwrotu środków w przyszłości, na pewno zainwestuje - uważa Grzegorz Sperczyński. więcej

 
TVP liderem telewizyjnym na YouTubie. Najaktywniejsze TV Republika, TV Trwam i Superstacja, słabo Polsat (TOP 25)

Wśród 25 najpopularniejszych kanałów youtube’owych związanych z polskimi nadawcami telewizyjnymi aż dziewięć, w tym liderujące iTVP i „The Voice of Poland”, należy do Telewizji Polskiej. Najwięcej klipów dodano na kanałach TV Trwam, TV Republika, iTVP i Superstacji. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Internetowe wyszukiwarki najbardziej zaufanym źródłem medialnym na świecie

Dla blisko 2/3 internautów najbardziej zaufanym źródłem informacji są internetowe wyszukiwarki. Po raz pierwszy pokonały one pod tym względem media tradycyjne - wynika z badania firmy Edelman. więcej

 
Technologie  
 
Polski rynek sprzyja startupom, ale ich prowadzenie bywa trudną sztuką (opinie)
 
Aureliusz Górski: startupowiec musi być ekspertem w swojej dziedzinie i świetnym managerem
 
Marek Rusiecki: nowatorski pomysł może być najmniej potrzebny startupowi
 
Tomasz Czapliński: polskie startupy wyróżnia fantastyczne przygotowanie technologiczne
 
Adam Sawicki rezygnuje z funkcji prezesa i odchodzi z Netii
 
57,6 mln abonentów i użytkowników telefonii komórkowej w Polsce
 
Gospodarka  
 
Przez tanią ropę i sankcje Rosja znajdzie się w 2015 r. wśród trzech najwolniej rozwijających się gospodarek świata
 
Od lutego wchodzą w życie maksymalne stawki opłat za śmieci
 
Program luzowania ilościowego w strefie euro powinien mieć pozytywny wpływ na polską giełdę
 
Lepsza koniunktura w branży budowlanej, ale głównie dla małych i średnich firm
 
Złoty może dalej tracić w relacji do głównych walut
 
Drogi dolar i niepewna pogoda pogorszą wyniki spółek odzieżowych
 
W 2014 roku na sprzedaż trafiło 14 mld zł wierzytelności
 
8 proc. VAT na karnet na siłownie i basen
 
Kultura/Rozrywka  
 
Następne "Gwiezdne wojny" w 2017 i 2019
 
Brad Pitt robi serial "Lewis and Clark" dla HBO
 
"Irracjonalny człowiek" - nowy film Woody'ego Allena
 
Dream Theater gwiazdą Metal Hammer Festival 2015
 
Nicole Kidman w filmie "Królowa pustyni"
 
"The Original High" - nowa płyta Adama Lamberta
 
1 lipca premiera filmu "Terminator Genisys" (wideo)
 
Blog  
 
Mama Kazika i ciocia Danusia - Paweł Tomczyk
 
Dość tego jadu! - Jan Pawlicki
 
KURIER WNET za 5000 PLN - Andrzej Bober
 
Lustracja nasza powszechna - Marek Kacprzak
 
Doradca - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl