|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 28 Stycznia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Biedronka z tygodnikiem ,,7 dni". W środku teksty z magazynów RASP
W przyszłym tygodniu w sieci sklepów Biedronka pojawi się nowy tygodnik „7 dni. Przegląd tygodnia”, w którym znajdą się przedruki z magazynów i portali internetowych Grupy Ringier Axel Springer w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Związek Firm Public Relations i Kompania Piwowarska omówili nowy standard przetargów PR
Związek Firm Public Relations zapowiada wypracowanie rynkowych reguł fair-play w przetargach na obsługę public relations. Pretekstem to podjęcia tych działań był ostatni przetarg Kompanii Piwowarskiej.
więcej
|
|
Reklama zewnętrzna wyszła na plus w IV kwartale 2014 r.
W ub.r. wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce wyniosły 448,5 mln zł, minimalnie mniej niż rok wcześniej. Przy czym w samym czwartym kwartale wzrosły o 3,9 proc., głównie dzięki kampaniom przed wyborami samorządowymi. Wydatki na reklamę tranzytową w całym ub.r. wyniosły 15,3 mln zł, a jej udział w rynku outdoorowym - 3,4 proc.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Antyradio zwiększy zasięg kosztem ZET Chilli. ,,Nie planujemy zwolnień"
Rockowe Antyradio 15 lutego przejmie częstotliwości Radia ZET Chilli, które dostępne będzie tylko w trzech miastach. Eurozet liczy, że operacja poprawi pozycję spółki na rynku radiowym.
więcej
|
Redaktorzy naczelni krytykują wywiady mailowe. ,,Dopuszczalne tylko w wyjątkowych sytuacjach"
Mail jako sposób udzielania wywiadu raczej niedopuszczalny- uważają zapytani przez Wirtualnemedia.pl redaktorzy naczelni Robert Feluś, Michał Broniatowski i Agata Młynarska, komentując zamieszanie wokół niedawnej publikacji Malemena”.
więcej
|
Robert Feluś: chcę ocieplić wizerunek ,,Faktu"
|
Wearables to nowe możliwości i wyzwania dla branży reklamowej (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Reklama zewnętrzna wyszła na plus w IV kwartale 2014 r.
W ub.r. wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce wyniosły 448,5 mln zł, minimalnie mniej niż rok wcześniej. Przy czym w samym czwartym kwartale wzrosły o 3,9 proc., głównie dzięki kampaniom przed wyborami samorządowymi. Wydatki na reklamę tranzytową w całym ub.r. wyniosły 15,3 mln zł, a jej udział w rynku outdoorowym - 3,4 proc.
więcej
|
|
Dystyngowana i poważna Kim Kardashian reklamuje T-Mobile (wideo)
W nowym spocie T-Mobile Kim Kardashian z przesadną powagą opowiada o przykrych konsekwencjach utraty połączenia z internetem i dostępu do interesujących zdjęć, także tych, które ona sama publikuje na Instagramie.
więcej
|
|
Adobe: większe ekrany mobilne napędzają rynek reklamy
Rosnąca popularność urządzeń przenośnych z dużymi ekranami ma coraz większy wpływ na segment reklamy mobilnej - wynika z raportu firmy Adobe. - Współczynnik zaangażowania i konwersji w tych urządzeniach jest uderzający - podkreśla Tim Waddell, dyrektor marketingu w Adobe.
więcej
|
|
Pięć domów mediowych walczy o obsługę BZ WBK
Pięć domów mediowych złożyło oferty w przetargu na obsługę mediową BZ WBK. Są to ZenithOptimedia Group, Starcom, Carat, PHD i Havas Media.
więcej
|
|
,,Czas na coś nowego" w reklamie ,,młodszej" Škody Fabia (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję samochodu Škoda Fabia. Akcja, przygotowana przez firmy Opcom, MediaCom Warszawa i Kalicińscy.com.
więcej
|
|
Piwny spot reklamuje krakersy Lay's Strong (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca wprowadzone niedawno do sprzedaży krakersy ziemniaczane Lay’s Strong (produkowane przez firmę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo). Akcję przygotowały firmy BBDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Starcom zdobył 18 mln zł budżetu mediowego Poczty Polskiej
Dom mediowy Starcom wygrał przetarg Poczty Polskiej na planowanie i zakup mediów przez dwa lata. Pokonał w nim siedmiu konkurentów, m.in. Universal McCann, Mindshare Polska i Lowe Media.
więcej
|
|
Blueberry dla T-Mobile Polska w social media
Agencja Blueberry wygrała przetarg firmy telekomunikacyjnej T-Mobile Polska na obsługę w social media. Będzie pracować dla marek T-Mobile, Heyah i T-Mobile Usługi Bankowe.
więcej
|
|
,,Warzywne inspiracje" reklamują Bonduelle Gotowane na parze
Startuje internetowa kampania reklamowa warzyw w puszkach „Gotowane na parze” i „Już przygotowane na parze” marki Bonduelle. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Insignia i Codemedia.
więcej
|
|
Jędrzej Piotrowski: z John Pitcher do Pompidou
Jędrzej Piotrowski zaczął pracę jako copywriter w agencji kreatywnej Pompidou. Wcześniej pracował w agencjach John Pitcher, Havas Worldwide Warsaw i White Octopus.
więcej
|
|
4Frame z shopper marketingową obsługą wody Żywiec Zdrój
Agencja 4Frame zwyciężyła w przetargu na obsługę shopper marketingową niegazowanej wody Żywiec Zdrój (produkowanej przez spółkę Żywiec Zdrój należącą do Danone Polska).
więcej
|
|
Mariusz Rzeczkowski: z Polish Sport Promotion do Totolotka
Mariusz Rzeczkowski objął funkcję specjalisty ds. sponsoringu i PR w firmie Totolotek. Poprzednio pracował w agencji Polish Sport Promotion.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Biedronka z tygodnikiem ,,7 dni". W środku teksty z magazynów RASP
W przyszłym tygodniu w sieci sklepów Biedronka pojawi się nowy tygodnik „7 dni. Przegląd tygodnia”, w którym znajdą się przedruki z magazynów i portali internetowych Grupy Ringier Axel Springer w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ilona Szajkowska szefową custom publishingu w ZPR Media
Ilona Szajkowska od stycznia 2015 roku została redaktor naczelną działu custom publishing w spółce ZPR Media - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. To jej powrót do wydawnictwa.
więcej
|
|
Michał Sztand: dawno zrezygnowałem z pensji, wolę procent od zysków
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Sztand, CEO Direct Publishing Group.
więcej
|
|
,,Fakt" został liderem czytelnictwa na Dolnym Śląsku, w Małopolsce i w Wielkopolsce
W pięciu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od czerwca do listopada 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży. Tylko ,,Tina" na plusie (dane dwutygodników poradnikowych)
W październiku 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”. Zyskała tylko „Tina”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
LinkedinIn z rekordem, GoldenLine blisko 2 mln użytkowników
Pod koniec ub.r. GoldenLine odwiedziało prawie 2 mln internautów miesięcznie, dzięki czemu serwis zbliżył się do swojej rekordowej popularności. Z kolei LinkedinIn osiągnął najwyższy jak dotąd zasięg wynoszący 1-1,2 mln polskich użytkowników.
więcej
|
|
Blogerzy modowi wysłani do fabryki ubrań w Kambodży w norweskim reality-show. "Szok"
Norweski dziennik „Aftenposten” w 5-odcinkowym reality-show pokazuje skrajny wyzysk siły roboczej w fabrykach tekstylnych w Kambodży. Uczestnicy programu, blogerzy modowi, nie kryją łez.
więcej
|
|
Twitter wprowadza prywatne grupy i klipy wideo
Serwis Twitter wprowadził do swojej aplikacji nowe opcje pozwalające na wymianę wiadomości wewnątrz grupy znajomych użytkowników, a także na umieszczanie filmowych tweetów o długości 30 sekund.
więcej
|
|
Wyrzuć nowych fanów postaw na promocje wpisów na fanpage'u (felieton)
Branża social media marketingu dużo i nieustająco mówi o obniżaniu zasięgów organicznych postów na fanpage’ach facebookowych. A ja ciągle i nieustająco obserwuję kampanie like-ads, nawet dla znaczących reklamodawców. Jak to możliwe? - zastanawia się Agnieszka Stelmaszczyk z agencji Fenomem.
więcej
|
|
Adobe: większe ekrany mobilne napędzają rynek reklamy
Rosnąca popularność urządzeń przenośnych z dużymi ekranami ma coraz większy wpływ na segment reklamy mobilnej - wynika z raportu firmy Adobe. - Współczynnik zaangażowania i konwersji w tych urządzeniach jest uderzający - podkreśla Tim Waddell, dyrektor marketingu w Adobe.
więcej
|
|
Technologia cross-device zdominuje e-commerce w 2015 r.
Zwiększone możliwości rozwiązań cross-device, wzrost transakcji mobilnych, gwałtowny rozwój reklamy natywnej i angażowanie użytkowników aplikacji mobilnych - to najważniejsze trendy e-commerce w 2015 r. według raportu Criteo.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|