|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 25 Stycznia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Robert Feluś: chcę ocieplić wizerunek ,,Faktu"
- „Fakt” był i będzie tabloidem, ale chcę ocieplić wizerunek gazety, zmienić jej postrzeganie jako tytułu, który wszystko neguje i jest zasypanymi dramatycznymi historiami - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Feluś, redaktor naczelny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
|
Wearables to nowe możliwości i wyzwania dla branży reklamowej (opinie)
Smartwatche i inne urządzenia wearables mogą być skutecznym kanałem komunikacji i źródłem cennych danych o klientach. Ale specyfika tego sprzętu będzie wymagała nowego podejścia do przekazu reklamowego, i postawienia na kontekst - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci branży interaktywnej i reklamowej.
więcej
|
|
Serwisy z humorem: w dół Demotywatory, Kwejk i Besty - zyskała Bezuzyteczna (TOP 15)
Wśród serwisów z zabawnymi multimediami liderami pozostają Demotywatory.pl i Kwejk.pl, przy czym w ostatnim roku zanotowały spadki liczby użytkowników. Do czołówki dzięki dużemu wzrostowi awansowała Bezuzyteczna.pl, natomiast po wielkim spadku wypadły z niej Besty.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama radiowa w 2014 r. 17,8 proc. w górę. Trójka i Jedynka z największymi wzrostami, Aflofarm liderem marketerów (TOP 10)
W 2014 roku stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam o 17,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Z wstępnych szacunków wynika, że również wzrosły też netto. Wśród rozgłośni liderem na rynku reklamowym jest RMF FM, a wśród marketerów - Aflofarm Farmacja Polska.
więcej |
|
Ranking czytelnictwa: ,,Newsweek" i ,,Wprost" wyżej od ,,Gościa Niedzielnego"
W okresie od czerwca do listopada ub.r. liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce przypadło „Przyjaciółce” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,Malemen" publikuje zapis rozmowy dziennikarki i bohatera wywiadu. ,,To zakończy dyskusję o jego autentyczności"
W bieżącym wydaniu dwumiesięcznika „Malemen” (Next Media) opublikowano rozmowę ze stylistą Robertem Kiełbem ułożoną z fragmentów felietonów blogera Romana Zaczkiewicza. Kiełb zaprzecza, że udzielił wywiadu, a redakcja publikuje jego rozmowę z dziennikarką.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Piekielny hotel" w TVN w niedziele przed ,,Faktami"
Nowy program TVN „Piekielny hotel”, w którym Małgorzata Rozenek przeprowadzać będzie metamorfozy hoteli i pensjonatów, będzie nadawany wiosną w niedziele o godz. 18.00. Premiera 1 marca br.
więcej
|
|
Tomasz Sekielski będzie wydawał książki. ,,Czas trochę zamieszać na rynku wydawniczym"
W marcu br. nakładem wydawnictwa Od Deski Do Deski, którego współwłaścicielem jest Tomasz Sekielski, w sprzedaży pojawi się premierowa powieść „Preparator”. Dziennikarz nie planuje porzucenia zawodu. - Konkurencja może przynieść jedynie korzyści i czytelnikom i autorom - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Sekielski.
więcej
|
|
Program ,,Tydzień" ze studia wirtualnego i w HD
Od niedzieli 25 stycznia br. rolniczy magazyn TVP1 „Tydzień” ma nową oprawę graficzną i czołówkę, jest też nadawany ze studia wirtualnego. Nowością jest jego realizacja audycji w jakości HD.
więcej
|
|
Ceny reklam w Polsacie wyższe średnio o 9,2 proc. Najdroższe ,,Mega Hit" i ,,Pierwsza miłość"
W cenniku Polsatu na luty br. ceny reklam są średnio wyższe o 9,2 proc. niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit” i serialu „Pierwsza miłość”.
więcej
|
|
Kulinarne ,,Moje 5 minut z Moniką Mrozowską" w Polonii 1
W weekend 24 i 25 stycznia br. kanał Polonia 1 pokaże pilotowe odcinki nowego cyklu kulinarnego „Moje 5 minut”, który poprowadzi aktorka Monika Mrozowska.
więcej
|
|
Wraca ,,Warsaw Shore". Trzeci sezon wiosną w MTV
Kanał MTV Polska zdecydował się na realizację trzeciej, dłuższej serii programu „Warsaw Shore” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki kontrowersyjnego reality-show trafią na antenę stacji wiosną br. Pojawić się w nich mają nowe twarze.
więcej
|
|
Multimedia Polska wprowadza nowe kanały HD i usuwa część SD
Od 26 stycznia br. operator kablowy Multimedia Polska wprowadzi zmiany do oferty telewizji cyfrowej. Zniknąć ma większość kanałów SD dublujących się z odpowiednikami w wersji HD, pojawi się też pięć nowych stacji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wearables to nowe możliwości i wyzwania dla branży reklamowej (opinie)
Smartwatche i inne urządzenia wearables mogą być skutecznym kanałem komunikacji i źródłem cennych danych o klientach. Ale specyfika tego sprzętu będzie wymagała nowego podejścia do przekazu reklamowego, i postawienia na kontekst - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci branży interaktywnej i reklamowej.
więcej
|
|
Reklama radiowa w 2014 r. 17,8 proc. w górę. Trójka i Jedynka z największymi wzrostami, Aflofarm liderem marketerów (TOP 10)
W 2014 roku stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam o 17,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Z wstępnych szacunków wynika, że również wzrosły też netto. Wśród rozgłośni liderem na rynku reklamowym jest RMF FM, a wśród marketerów - Aflofarm Farmacja Polska.
więcej
|
|
TVN na czele telewizyjnego lokowania produktu, najdroższe ,,Kuba Wojewódzki" i ,,Dzień dobry TVN"
Nawet blisko 100 tys. zł za product placement w jednym odcinku na antenie TVN muszą zapłacić reklamodawcy. Zdaniem ekspertów od branded content mimo że stacja jest pod tym względem najdroższa na rynku, to właśnie w jej produkcjach najbardziej chcą lokować swoje marki producenci.
więcej
|
|
Marcin Prokop będzie reklamował odzież Rodrigo de la Garza
Marcin Prokop, dziennikarz i prezenter TVN, został ambasadorem marki odzieżowej Rodrigo de la Garza.
więcej
|
|
Gutenberg Networks z ofertą produkcyjną Happy Endians, szefem Sebastian Gill
W ramach agencji Gutenberg Networks Warszawa (należącej do Grupy CP DDB) uruchomiono strukturę Happy Endians specjalizującą się w produkcji digital. Zarządza nią Sebastian Gill, wcześniej związany m.in. z Ars Thanea, MRM Worldwide i Ogilvy Interactive.
więcej
|
|
Szymon Urbański na czele działu analitycznego w Amplifi Polska
Agencja Amplifi Polska, należąca do holdingu reklamowego Dentsu Aegis Network Polska, uruchomiła dział analityczny Amplifi Data Science. Kieruje nim Szymon Urbański, wcześniej związany z MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Ceny reklam w Polsacie wyższe średnio o 9,2 proc. Najdroższe ,,Mega Hit" i ,,Pierwsza miłość"
W cenniku Polsatu na luty br. ceny reklam są średnio wyższe o 9,2 proc. niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit” i serialu „Pierwsza miłość”.
więcej
|
|
Włochy łamią stereotypy w nowym filmie promującym kraj
Zaawansowana produkcja przemysłowa, innowacyjne projekty, kompetentni pracownicy i kosmiczna technologia zamiast pizzy, imprezowania, wiecznych dzieci i nawyku gestykulowania - tak włoski rząd chce zmienić potoczne myślenie o Italii i jej mieszkańcach w nowym promocyjnym spocie.
więcej
|
|
Znamy najlepsze produkty 2015 roku!
Już po raz jedenasty konsumenci wybrali, ich zdaniem, najlepsze produkty z branży FMCG jakie pojawiły się na polskim rynku w minionym roku. Uhonorowano laureatów polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2015”. Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy Ipsos.
więcej
|
|
,,Trenuj modnie" - zwyciężczyni ,,Top Model" i blogerzy modowi reklamują odzież sportową H&M (wideo)
Na Facebooku trwa kampania reklamowa sportowej linii odzieży H&M z udziałem zwyciężczyni ostatniej edycji „Top Model” oraz trójki blogerów modowych. Akcję przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i Platige Image.
więcej
|
|
Maciej Bruzgo: z ZenithOptimedia do K2 Media
Maciej Bruzgo zaczął pracę jako senior performance manager w agencji mediowej K2 Media (należącej do Grupy K2). Wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia, Omnicom Media Group i Universal McCann.
więcej
|
|
Michał Desowski: z DDB Warszawa do Saatchi & Saatchi Interactive Solutions
Michał Desowski dołączył do działu kreacji w agencji Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Poprzednio pracował w DDB Warszawa, a wcześniej był już krótko związany z Saatchi & Saatchi.
więcej
|
|
,,Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców" w kampanii IKEA (wideo)
Z początkiem lutego wystartuje druga odsłona kampanii społecznej „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców” realizowanej przez sieć sklepów IKEA i należącą do niej fundację na rzecz Biura Wysokiego Komisarza Narodów Zjednoczonych do spraw Uchodźców (UNHCR).
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Robert Feluś: chcę ocieplić wizerunek ,,Faktu"
- „Fakt” był i będzie tabloidem, ale chcę ocieplić wizerunek gazety, zmienić jej postrzeganie jako tytułu, który wszystko neguje i jest zasypanymi dramatycznymi historiami - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Feluś, redaktor naczelny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
|
Ranking czytelnictwa: ,,Newsweek" i ,,Wprost" wyżej od ,,Gościa Niedzielnego"
W okresie od czerwca do listopada ub.r. liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce przypadło „Przyjaciółce” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Malemen" publikuje zapis rozmowy dziennikarki i bohatera wywiadu. ,,To zakończy dyskusję o jego autentyczności"
W bieżącym wydaniu dwumiesięcznika „Malemen” (Next Media) opublikowano rozmowę ze stylistą Robertem Kiełbem ułożoną z fragmentów felietonów blogera Romana Zaczkiewicza. Kiełb zaprzecza, że udzielił wywiadu, a redakcja publikuje jego rozmowę z dziennikarką.
więcej
|
|
,,W Sieci Historii" liderem pism historycznych. ,,Newsweek Historia" na trzecim miejscu
W październiku 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród magazynów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.
więcej
|
|
Publicysta ,,Krytyki Politycznej" zgłosił do prokuratury wpis Ziemkiewicza o ,,papieżu idiocie"
Związany z „Krytyką Polityczną” pisarz Jaś Kapela zawiadomił warszawską prokuraturę o twitterowym wpisie pisarza i publicysty Rafała Ziemkiewicza „Papież idiota”. Ziemkiewicz szybko za to przeprosił, natomiast według Kapeli zachował się podobnie jak Jerzy Urban i Ewa Wójciak ostro krytykujący poprzednich papieży.
więcej
|
|
,,Daily Mirror" sikorkami wyśmiewa nagie modelki w ,,The Sun"
Brytyjski tabloid „Daily Mirror” w sobotnim wydaniu zażartował z fotografii roznegliżowanych modelek, z których publikowania na kilka dni zrezygnował konkurencyjny „The Sun”, zamieszczając na swojej trzeciej stronie zdjęcie sikorek.
więcej
|
|
,,Gala" z Katarzyną Glinką wsparta kampanią reklamową
Na okładce najnowszego wydania „Gali” (Grupa Burda), które ukazuje się w poniedziałek 26 stycznia br., znajduje się Katarzyna Glinka. Numer wsparty będzie kampanią reklamową.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy z humorem: w dół Demotywatory, Kwejk i Besty - zyskała Bezuzyteczna (TOP 15)
Wśród serwisów z zabawnymi multimediami liderami pozostają Demotywatory.pl i Kwejk.pl, przy czym w ostatnim roku zanotowały spadki liczby użytkowników. Do czołówki dzięki dużemu wzrostowi awansowała Bezuzyteczna.pl, natomiast po wielkim spadku wypadły z niej Besty.pl.
więcej
|
|
Twitter zniechęca użytkowników do zamieszczania linków do Instagrama
Twitter rozesłał do niektórych użytkowników apel, by nie umieszczali w swoich postach linków do zdjęć na Instagramie, ale publikowali fotografie w tweetach. - Dzięki temu wasi fani będą zawsze widzieć te zdjęcia - przekonuje Twitter.
więcej
|
|
Snapchat z własnymi treściami, m.in. od CNN i National Geographic i Yahoo
Według nieoficjalnych informacji Snapchat przygotowuje sekcję Discover, w której będzie umieszczać ekskluzywne materiały przygotowywane dla niego przez stacje telewizyjne i wydawców. Wymienia się wśród nich ESPN, CNN, National Geographic i Yahoo.
więcej
|
|
Marika Mstowska: z Gremi Business Communication do Grupy AdTaily
Marika Mstowska dołączyła do zespołu agencji Codest, działającej w ramach Grupy AdTaily, gdzie objęła stanowisko head of business development.
więcej
|
|
Facebook z prawie miliardem mobilnych użytkowników
Niemal miliard użytkowników Facebooka będzie w 2015 r. przynajmniej raz w miesiącu korzystać ze społecznościowego serwisu z poziomu telefonów komórkowych - szacuje firma eMarketer.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|