|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 15 Stycznia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Onet, WP i Interia: prasa też bezprawnie kopiuje
Przedstawiciele czołowych polskich portali internetowych - Onetu, Wirtualnej Polski i Interii - ze spokojem podchodzą do ogłoszonego przez część wydawców prasowych regulaminu korzystania z ich treści przez inne media. Podkreślają, że omówienia publikacji prasowych stanowią niewielką część ich contentu, a ich autorskie treści też bywają bezprawnie kopiowane.
więcej
|
|
Allegro, GG, OLX, Ceneo na sprzedaż. Wśród chętnych Onet i WP
Według nieoficjalnych informacji południowoafrykański koncern Naspers dopuszcza możliwość sprzedaży swoich polskich aktywów, wśród których są między innymi serwisy Allegro i OLX, porównywarka Ceneo oraz komunikator GG. - Nie potwierdzamy i nie zaprzeczamy informacjom na ten temat - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Klimiuk, rzecznik Allegro.
więcej
|
|
Dekoder Horizon w ofercie komercyjnej UPC. Pakiet TV+internet od 149 zł
Sieć UPC Polska dziś wprowadza do komercyjnej sprzedaży pełną ofertę platformy Horizon wraz z dedykowanym jej dekoderem. Pakiety z telewizją i internetem oraz usługami dodatkowymi oferowane są od 149 zł miesięcznie.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM umacnia się na pozycji lidera. Trójka z najsłabszym wynikiem od lat, rekord VOX FM
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w IV kwartale 2014 roku należała do RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło VOX FM, zaś Trójka zanotowała najgorszy wynik od lat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2014 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej |
|
,,Newsweek" musi usunąć z internetu tekst o Marku Jakubiaku
Artykuł „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) na temat firmy Marka Jakubiaka musi na rok zniknąć z serwisu internetowego tygodnika. Tak zdecydował sąd, w którym toczy się proces wytoczony przez Browar Ciechan naczelnemu „Newsweeka” Tomaszowi Lisowi.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Google, FB i YT liderami polskiego internetu - w dół Allegro, Gazeta.pl i NK.pl (Megapanel z listopada)
Najpopularniejszymi serwisami w Polsce niezmiennie są Google, Facebook i YouTube, które w skali roku osiągnęły spore wzrosty zasięgu. Za to duże spadki zanotowały strony Allegro i GG, Gazeta.pl oraz NK.pl.
więcej
|
Wydawcy walczą z piractwem w internecie. ,,Nowa epoka w mediach"
Część wydawców prasy wprowadza od dziś regulamin, doprecyzowujący prawo prasowe. Zawiera on zasady korzystania z ich artykułów w innych mediach i ma przeciwdziałać kradzieży tych treści. - To nowa epoka w polskich mediach - mówi Bogusław Chrabota, szef „Rzeczpospolitej”, która dołączyła do akcji.
więcej
|
Branża telewizyjna podsumowuje 2014 rok. Trendy na 2015
|
Branża prasowa podsumowuje 2014 rok. Trendy na 2015
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dekoder Horizon w ofercie komercyjnej UPC. Pakiet TV+internet od 149 zł
Sieć UPC Polska dziś wprowadza do komercyjnej sprzedaży pełną ofertę platformy Horizon wraz z dedykowanym jej dekoderem. Pakiety z telewizją i internetem oraz usługami dodatkowymi oferowane są od 149 zł miesięcznie.
więcej
|
|
TVN już w lutym ożywi popołudniową ramówkę premierami
Telewizja TVN już w pierwszej połowie lutego br. rozpocznie emisję premierowych odcinków programów z pasma popołudniowego. Stacja podobną strategię stosuje już od kilku lat.
więcej
|
|
TVP Seriale na czele kanałów filmowych w 2014 roku, FOX podwoił wynik (top 33)
W 2014 roku pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowo-serialowych zajęła stacja TVP Seriale, a na podium uplasowały się jeszcze AXN i Stopklatka TV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał FOX, zaś najwięcej stracił FilmBox.
więcej
|
|
Piotr Rubik trenerem w show ,,Mali Giganci"
Piotr Rubik będzie czwartym opiekunem uczestników w programie „Mali Giganci”, który wiosną na antenie pokaże telewizja TVN.
więcej
|
|
Ruszyły zdjęcia do serialu ,,Przypadki Cezarego P."
Rozpoczęły się prace na planie serialu komediowego TV Puls „Przypadki Cezarego P.”, w którym główną rolę gra Cezary Pazura. Produkcja będzie jedną z nowości wiosennej ramówki stacji.
więcej
|
|
Peter Hutton nowym szefem Eurosportu, Jean-Thierry Augustin przeszedł do Discovery Networks
Peter Hutton został nowym dyrektorem generalnym sieci Eurosport. Zastąpił na stanowisku Jean-Thierry Augustina, który objął funkcję dyrektora ds. strategii i rozwoju segmentu sportowego w Discovery Networks.
więcej
|
|
,,Spis treści" o książkach w Polsacie i Polsat News. Prowadzącym Mariusz Cieślik z ,,Rzeczpospolitej"
W niedzielę 18 stycznia w paśmie porannym „Nowy Dzień” nadawanym m.in. w Polsacie i Polsat News zadebiutuje mowy cykl o książkach „Spis treści”. Po południu widzowie Polsat News obejrzeć będą mogli dłuższą wersję programu.
więcej
|
|
Vectra musi zapłacić 500 tys. zł kary, bo automatycznie przedłużała umowy klientów
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na sieć kablową Vectra karę w wysokości pól miliona zł za zbiorowe naruszenie interesów konsumentów.
więcej
|
|
Rozmus, Paschalska, Terrazzino i Cerekwicka w ,,Twoja twarz brzmi znajomo 3"
Robert Rozmus, Kaja Paschalska, Stefano Terrazzino i Katarzyna Cerekwicka wystąpią w trzeciej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” - potwierdziło portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Telewizji Polsat.
więcej
|
|
Polonia 1 z nowym logo i oprawą graficzną. Stacja wprowadza pasma muzyczne i ezoteryczne
W sobotę 17 stycznia br. na antenie Polonia 1 pojawią się dwa nowe pasma - muzyczne „Disco Start” oraz ezoteryczne „MagicznaTV”. Stacja zmieniła logo, odświeżyła oprawę i szykuje kolejne formaty.
więcej
|
|
Puls 2 ukarany za przekroczenie limitu reklam
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na Telewizję Puls, nadawcę stacji Puls 2, karę w wysokości 15 tys. zł za przekroczenie ustawowego limitu czasu emisji reklam na antenie tego kanału
więcej
|
|
Cykl ,,Świat oczami Jodie Marsh" w TLC
Kanał TLC rozpoczyna emisję cyklu „Świat oczami Jodie Marsh”, serii programów prowadzonych przez brytyjską celebrytkę.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wartość reklam w tabletowych wydaniach polskich pism wzrosła do 27 mln zł
2014 był dla polskiego rynku reklamy na tabletach rokiem wzrostu. Czytelników magazynów cyfrowych wykorzystujących tablety przybywa powoli, ale reklamodawcy coraz bardziej doceniają to medium w swoich działaniach marketingowych.
więcej
|
|
Męski pocałunek reklamuje kosmetyki Axe
Element zaskoczenia to klucz wykorzystany przez markę Axe w reklamie nowych kosmetyków do włosów. Uwagę odbiorcy przyciąga niespodziewany pocałunek między dwoma mężczyznami.
więcej
|
|
Reklama Car-Service z modelką i hasłem ,,My się Tobą zajmiemy" skrytykowana za seksualizację kobiet
Reklama outdoorowa serwisu samochodowego Car-Service poprzez wykorzystanie wizerunku skąpo ubranej kobiety i hasła „My się Tobą zajmiemy” promuje przedmiotowe traktowanie kobiet - uznała Komisja Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy.
więcej
|
|
Kura na wolności w reklamie Reeboka (wideo)
Pragnienie wyrwania się z utartych torów codzienności i przyzwyczajeń to myśl przewodnia nowej kampanii „Live Free Range” promującej sportowe stroje marki Reebok.
więcej
|
|
Agata Kulesza z wujciem u babci w kieszeni reklamuje konto w ING Banku Śląskim (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa z udziałem Agaty Kuleszy promująca konto oszczędnościowe oferowane przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy Lowe Media.
więcej
|
|
Filmy na Filmboxlive.com promują chipsy Lay's (wideo)
Ruszyła promocja chipsów Lay’s (produkowanych przez Frito-Lay Poland), w której przy zakupie ich opakowania zyskuje się dostęp do wybranego filmu w serwisie Filmboxlive.com. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy BBDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,Mistrzowie Kodowania" w kampanii edukacyjnej Samsunga (wideo)
Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Mistrzowie Kodowania”. Jego celem jest upowszechnienie nauki programowania w polskich szkołach podstawowych i gimnazjalnych z całej Polski. Projekt realizowany jest przez firmę we współpracy z partnerami społecznymi.
więcej
|
|
KFC reklamuje ,,smak szlachetnych serów" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca kanapki z serem w menu restauracji KFC. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Smak szlachetnych serów”, przygotowały i realizują firmy McCann Worldgroup, OMD Media Direction i FFW Communication.
więcej
|
|
70 mln dolarów na reklamę Studio City w Makau. Robert De Niro, Brad Pitt, Leonardo DiCaprio i Martin Scorsese
Martin Scorsese nakręcił kolejną reklamówkę. Do współpracy reżyser zaprosił swych ulubionych aktorów.
więcej
|
|
Beata Szcześniak business development directorem w grupie OMD
Beata Szcześniak po powrocie z rocznego urlopu macierzyńskiego objęła stanowisko business development directora w grupie domów mediowych OMD. Wcześniej jako managing director stała na czele OMD Macroscope (w tej roli zastąpił ją Robert Plesko).
więcej
|
|
Stadion Legii Warszawa bez nowego sponsora za Pepsi
Z nazwy stadionu stołecznej Legii zniknęła już nazwa Pepsi Arena. Obiekt nie pozyskał nowego sponsora tytularnego i wrócił do dawnej nazwy.
więcej
|
|
Grupa Havas i Universal Music tworzą Global Music Data Alliance
Zarządy Grupy Havas i firmy fonograficznej Universal Music Group ogłosiły utworzenie Global Music Data Alliance (GMDA).
więcej
|
|
Katarzyna Konecka przeszła z Idea Bank do Leo Burnett Warszawa
Katarzyna Konecka opuściła dział marketingu Idea Banku i rozpoczęła pracę w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, gdzie objęła funkcję senior account executive.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Newsweek" musi usunąć z internetu tekst o Marku Jakubiaku
Artykuł „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) na temat firmy Marka Jakubiaka musi na rok zniknąć z serwisu internetowego tygodnika. Tak zdecydował sąd, w którym toczy się proces wytoczony przez Browar Ciechan naczelnemu „Newsweeka” Tomaszowi Lisowi.
więcej
|
|
Sprzedaż kioskowa: ,,Super Express" powiększył przewagę nad ,,Gazetą Wyborczą", ,,Rzeczpospolita" wyprzedziła ,,DGP"
W listopadzie 2014 roku najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
Rekordowy numer ,,Charlie Hebdo" wyprzedany w trzy godziny
Pierwszy nakład nowego numeru „Charlie Hebdo” po ubiegłotygodniowym ataku na redakcję pisma został sprzedany w błyskawicznym tempie. W internecie pojedyncze egzemplarze osiągają cenę kilkuset dolarów.
więcej
|
|
Rafał Oracz: Regulamin korzystania z artykułów to akcja spóźniona o kilka lat
Dostęp do wysokiej jakości treści w sieci jest coraz większy dzięki eksperckiej blogosferze oraz na skutek pauperyzacji zawodu dziennikarzy. Wprowadzenie regulaminu korzystania z artykułów to akcja spóźniona o kilka lat - ocenia Rafał Oracz, szef OMG Poland.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet, WP i Interia: prasa też bezprawnie kopiuje
Przedstawiciele czołowych polskich portali internetowych - Onetu, Wirtualnej Polski i Interii - ze spokojem podchodzą do ogłoszonego przez część wydawców prasowych regulaminu korzystania z ich treści przez inne media. Podkreślają, że omówienia publikacji prasowych stanowią niewielką część ich contentu, a ich autorskie treści też bywają bezprawnie kopiowane.
więcej
|
|
Allegro, GG, OLX, Ceneo na sprzedaż. Wśród chętnych Onet i WP
Według nieoficjalnych informacji południowoafrykański koncern Naspers dopuszcza możliwość sprzedaży swoich polskich aktywów, wśród których są między innymi serwisy Allegro i OLX, porównywarka Ceneo oraz komunikator GG. - Nie potwierdzamy i nie zaprzeczamy informacjom na ten temat - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Klimiuk, rzecznik Allegro.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2014 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Gazeta.pl odświeżyła logo, dalej stawia na kropki (wideo)
Portal Gazeta.pl (należący do Agory) wprowadził zmienioną wersję swojego logotypu. Jego niezmiennym elementem, oprócz nazwy serwisu, pozostaje kompozycja dziewięciu kropek.
więcej
|
|
Google, FB i YT liderami polskiego internetu - w dół Allegro, Gazeta.pl i NK.pl (Megapanel z listopada)
Najpopularniejszymi serwisami w Polsce niezmiennie są Google, Facebook i YouTube, które w skali roku osiągnęły spore wzrosty zasięgu. Za to duże spadki zanotowały strony Allegro i GG, Gazeta.pl oraz NK.pl.
więcej
|
|
Dailymotion uruchamia serwis streamingowy dla graczy
Dailymotion Games to nazwa nowej platformy internetowej, która pozwoli graczom na umieszczanie filmów z ich rozgrywek. Serwis ma być bezpośrednim konkurentem należącego do Amazona Twitcha.
więcej
|
|
Facebook udostępnia aplikację mobilną Facebook at Work
Facebook wspólnie z kilkoma partnerami rozpoczął testy aplikacji Facebook at Work.
więcej
|
|
Polscy mężczyźni częściej niż kobiety rano na Facebooku
Ok. 60 proc. polskich mężczyzn częściej niż kobiety korzysta z Facebooka w godzinach porannych - wynika z badania IRCenter. W weekendy więcej użytkowników rano wybiera natomiast Instagram.
więcej
|
|
Onet z cyklami wideo o show-biznesie i historii we współpracy z pismami RASP
Na Plejadzie.pl (Grupa Onet.pl) i w serwisie „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) zadebiutował rozrywkowy program wideo „(Nie) tylko plotki”. Z kolei Onet.tv przygotowuje cykl klipów o tematyce historycznej wspólnie z „Newsweek Historia” i „Fakt Historia”.
więcej
|
|
Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć przez internet
Jednoosobowa działalność gospodarcza to najczęściej spotykana w naszym kraju forma prowadzenia firmy. Na drugim miejscu zaś lokuje się spółka z ograniczoną odpowiedzialność. Jej popularność wynika ze stosunkowo niskich kosztów, ponoszonych przy tworzeniu firmy z o.o., oraz łatwości rejestracji.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|