|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 13 Stycznia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Wydawcy walczą z piractwem w internecie. ,,Nowa epoka w mediach"
Część wydawców prasy wprowadza od dziś regulamin, doprecyzowujący prawo prasowe. Zawiera on zasady korzystania z ich artykułów w innych mediach i ma przeciwdziałać kradzieży tych treści. - To nowa epoka w polskich mediach - mówi Bogusław Chrabota, szef „Rzeczpospolitej”, która dołączyła do akcji.
więcej
|
|
Branża telewizyjna podsumowuje 2014 rok. Trendy na 2015
Jaki był miniony rok w branży nadawców i producentów telewizyjnych i operatorów płatnej telewizji? Co wydarzy się w 2015 roku? Podsumowują m.in. Dariusz Dąbski, Olgierd Dobrzyński, Dariusz Janczewski, Julien Verley i Grzegorz Piekarski.
więcej
|
|
Mniej widzów transmisji z WOŚP w TVP2. ,,Atrakcyjność relacji lekko słabnie"
Relacje z XXIII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w TVP2 oglądało średnio niecałe 900 widzów, czyli mniej niż w poprzednich latach. Telewizja Polska z wyników jest jednak zadowolona, podkreślając dużą widownię relacji w TVP Regionalnej.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polki.pl dzięki Wieszjak.pl liderem serwisów kobiecych. W dół Wizaz.pl i VUmag.pl, w górę Kafeteria.tv (TOP 15)
Po wchłonięciu treści z Wieszjak.pl, Polki.pl został najpopularniejszym serwisem kobiecym, wyprzedzając dotychczasowych liderów: Wizaz.pl i Kafeteria.pl. W skali roku duży wzrost odwiedzalności zanotowała Kafeteria.tv, a spore spadki - Wizaz.pl i VUmag.pl. Wśród głównych portali najpopularniejsze sekcje kobiece ma WP.pl, wyprzedzająca Interię, Onet i Gazeta.pl.
więcej |
|
,,The Voice of Poland 6" wiosną w TVP2, ale bez Justyny Steczkowskiej
Szóstą odsłonę programu muzycznego „The Voice of Poland” widzowie Dwójki będą mogli obejrzeć wiosną tego roku, ale w fotelu trenera nie zasiądzie już Justyna Steczkowska.
więcej |
|
Jaromir Łański pokieruje Skąpcem i Opineo, Mariusz Janiszewski i Paweł Kucharzak zajmą się e-commerce w Grupie Onet
Prezes Skapca.pl Mariusz Janiszewski i prezes Opineo.pl Paweł Kucharzak skupią się na zarządzaniu i rozwoju oferty e-commerce Grupy Onet.pl. Operacyjne kierowanie oboma serwisami przejmie Jaromir Łański, poprzednio związany z Kayak Europe.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Branża prasowa podsumowuje 2014 rok. Trendy na 2015
Jaki był miniony rok w branży prasowej? Co wydarzy się w tym roku? Podsumowują i prognozują przedstawiciele wydawnictw: Edyta Sadowska, Ewa Lampart, Wojciech Fusek, Katarzyna Kolanowska i Tomasz Przybek, oraz eksperci z domów mediowych Universal McCann i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Spada sprzedaż dzienników. ,,GP Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" na największym minusie
W listopadzie 2014 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, zyskał tylko „Parkiet”. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a liderem segmentu pozostał „Fakt”.
więcej
|
Branża radiowa: podsumowanie 2014 roku i trendy na 2015
|
Skargi do KRRiT na e-papierosa Adama Michnika w ,,Tomasz Lis na żywo"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Branża telewizyjna podsumowuje 2014 rok. Trendy na 2015
Jaki był miniony rok w branży nadawców i producentów telewizyjnych i operatorów płatnej telewizji? Co wydarzy się w 2015 roku? Podsumowują m.in. Dariusz Dąbski, Olgierd Dobrzyński, Dariusz Janczewski, Julien Verley i Grzegorz Piekarski.
więcej
|
|
Mniej widzów transmisji z WOŚP w TVP2. ,,Atrakcyjność relacji lekko słabnie"
Relacje z XXIII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w TVP2 oglądało średnio niecałe 900 widzów, czyli mniej niż w poprzednich latach. Telewizja Polska z wyników jest jednak zadowolona, podkreślając dużą widownię relacji w TVP Regionalnej.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland 6" wiosną w TVP2, ale bez Justyny Steczkowskiej
Szóstą odsłonę programu muzycznego „The Voice of Poland” widzowie Dwójki będą mogli obejrzeć wiosną tego roku, ale w fotelu trenera nie zasiądzie już Justyna Steczkowska.
więcej
|
|
,,Gogglebox" powróci wiosną na antenę TTV
Telewizja TTV wyemituje wiosną drugą serię programu „Gogglebox”. Stacja poszukuje uczestników do reality-show - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP1 i Polsat liderami oglądalności. Udany tydzień dla TVP Info i TVN24
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Kevin Spacey ma nowe problemy w "House of Cards". Oto zwiastun trzeciego sezonu
W internecie pojawił się pierwszy trailer trzeciego sezonu serialu "House of Cards".
więcej
|
|
Od kwietnia ostatni sezon serialu "Mad Men"
Serial "Mad Men" powróci z ostatnim odcinkami na wiosnę.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Viva!" i ,,Flesz" dużo więcej z reklam - w dół ,,Wprost", ,,Newsweek" i ,,Claudia" (TOP 10)
Dwutygodnik „Viva!” zanotował największy wśród magazynów procentowy wzrost wpływów z reklam. Sporo zyskały również „Flesz” oraz liderujące w zestawieniu „Twój Styl” i „Tele Tydzień”, natomiast niewielkie spadki zanotowały „Wprost”, „Newsweek” i „Claudia”.
więcej
|
|
Mali odkrywcy na rowerach reklamują Danonki (wideo)
Do emisji trafiła nowa reklama jogurtów Danone (produkowanych przez Danone Polska), której bohaterami są dzieci uczące się jeździć na rowerze. Kampanię przygotowały firmy Y&R Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Maria Sadowska i Liliana Urbańska w kampanii ,,Pięknie proste" Samsunga (wideo)
Bohaterkami kolejnej odsłony wizerunkowej kampanii Samsunga pod hasłem „Pięknie proste” są piosenkarka Maria Sadowska i jej matka Liliana Urbańska. Akcja, skierowana do kobiet, jest prowadzona głównie w internecie.
więcej
|
|
Maciej Żmijewski pokieruje sprzedażą i marketingiem Toshiby w Polsce, odchodzi Marcin Habzda
Maciej Żmijewski objął funkcję szefa sprzedaży i marketingu na rynku polskim w Toshiba Europe. Przejął obowiązki Marcina Habzdy, dotychczasowego szefa pionu telewizyjnego w Polsce i krajach bałtyckich.
więcej
|
|
,,Wszystko, co kochasz" - polska żywność reklamuje Kaufland (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa supermarketów Kaufland prezentująca dostępną w nich polską żywność. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Wszystko, co kochasz”.
więcej
|
|
Brasil będzie reklamować Apap
Agencja reklamowa Brasil wygrała przetarg na obsługę kreatywną leku przeciwbólowego Apap (produkowanego przez USP Zdrowie). Przy obsłudze marketingowej Apapu pracują również firmy One Eleven, Connectmedica i Starcom.
więcej
|
|
Orange Sport w ofercie reklamowej TVN Media
TVN Media przejęła sprzedaż reklam w kanale sportowym Orange Sport. Dotąd zajmował się tym broker Atmedia, który zostanie zlikwidowany.
więcej
|
|
Monika Szot: z ZenithOptimedia do Amplifi Polska
Monika Szot dołączyła do zespołu agencji Amplifi Polska działającej w ramach Dentsu Aegis Network Polska. Poprzednio przez ponad 15 lat pracowała w domu mediowym ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Gordo uruchamia dział badawczy na czele z Martą Marchlewską
Agencja reklamowa Gordo powołała dział Gordo LAB wyspecjalizowany w badaniach marketingowych. Będzie on realizować badania, testy i service design. Nową strukturą kieruje Marta Marchlewska, wcześniej pracująca m.in. w L'Oréal Polska.
więcej
|
|
Olga Adamkiewicz z szerszymi kompetencjami w Jeronimo Martins
Olga Adamkiewicz, która w Jeronimo Martins Polska (Biedronka) odpowiada za marketing drogerii kosmetycznych Hebe i aptek Na Zdrowie, poszerzyła swoje kompetencje.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wydawcy walczą z piractwem w internecie. ,,Nowa epoka w mediach"
Część wydawców prasy wprowadza od dziś regulamin, doprecyzowujący prawo prasowe. Zawiera on zasady korzystania z ich artykułów w innych mediach i ma przeciwdziałać kradzieży tych treści. - To nowa epoka w polskich mediach - mówi Bogusław Chrabota, szef „Rzeczpospolitej”, która dołączyła do akcji.
więcej
|
|
,,Twój Styl" na czele sprzedaży pism luksusowych. ,,Zwierciadło" na podium
W październiku 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Glamour”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Shape”.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" liderem miesięczników po trzech kwartałach (top 121 tytułów)
W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 121 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
PulsHistorii.pl - nowy portal o historii gospodarki od Bonnier Business Polska
Spółka Bonnier Business Polska, wydawca dziennika „Puls Biznesu”, uruchomiła serwis PulsHistorii.pl, w którym publikowane są materiały poświęcone historii polskiej gospodarki. Redaktorem prowadzącym został Marcin Dobrowolski.
więcej
|
|
SDP krytykuje wyrok sądu w procesie szpital kontra działacze pro-life
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich wyraziło dezaprobatę treścią wyroku sądu w procesie Pro-Familia kontra Jacek Kotula i Przemysław Sycz z Fundacji Pro-Prawo do Życia, nakazującego przeproszenie szpitala za antyaborcyjne protesty. - Wyrok krępuje prawa i swobody obywatelskie i uniemożliwia pozwanym korzystanie z praw i wolności - ocenia SDP.
więcej
|
|
Jak korzystać z artykułów prasowych (pełna treść regulaminu)
Wprowadzony przez grupę wydawców i Izbę Wydawców Prasy regulamin, który ma na celu uporządkowanie i doprecyzowanie zagadnień związanych z dozwolonym użytkiem chronionych utworów.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polki.pl dzięki Wieszjak.pl liderem serwisów kobiecych. W dół Wizaz.pl i VUmag.pl, w górę Kafeteria.tv (TOP 15)
Po wchłonięciu treści z Wieszjak.pl, Polki.pl został najpopularniejszym serwisem kobiecym, wyprzedzając dotychczasowych liderów: Wizaz.pl i Kafeteria.pl. W skali roku duży wzrost odwiedzalności zanotowała Kafeteria.tv, a spore spadki - Wizaz.pl i VUmag.pl. Wśród głównych portali najpopularniejsze sekcje kobiece ma WP.pl, wyprzedzająca Interię, Onet i Gazeta.pl.
więcej
|
|
Jaromir Łański pokieruje Skąpcem i Opineo, Mariusz Janiszewski i Paweł Kucharzak zajmą się e-commerce w Grupie Onet
Prezes Skapca.pl Mariusz Janiszewski i prezes Opineo.pl Paweł Kucharzak skupią się na zarządzaniu i rozwoju oferty e-commerce Grupy Onet.pl. Operacyjne kierowanie oboma serwisami przejmie Jaromir Łański, poprzednio związany z Kayak Europe.
więcej
|
|
Twitter wprowadzi klipy wideo. 30 sekund dla użytkowników, 10 minut dla marek
Według nieoficjalnych informacji za kilka tygodni Twitter wprowadzi możliwość publikowania filmów wideo za pomocą wewnętrznej aplikacji. Chce bardziej angażować użytkowników w treści zamieszczane w serwisie.
więcej
|
|
Spotify z 60 mln użytkowników, 15 mln płacących
Liczba użytkowników serwisu Spotify przekroczyła 60 mln. 80 proc. spośród 15 mln płatnych subskrybentów korzystało wcześniej z darmowej wersji platformy.
więcej
|
|
Więcej Polaków w sieci, 6,7 mld zł wydatków na internet
9,7 mln gospodarstw domowych w Polsce ma komputer, a 9,4 mln dostęp do internetu. Miesięczne wydatki na dostęp do sieci w polskiej rodzinie to 60 zł - wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego.
więcej
|
|
NSZZ ,,Solidarność" w polskim Amazonie
W spółce Amazon Fulfillment Poland, która prowadzi w Polsce centra logistyczne Amazona, powstała komórka związku zawodowego „Solidarność”. Związkowcy zapowiadają walkę o lepsze warunki pracy i wyższe pensje dla pracowników.
więcej
|
|
App Store podnosi ceny aplikacji w Europie
Koncern Apple podniósł ceny aplikacji i gier oferowanych w swoim sklepie internetowym App Store. Podwyżki dotyczą oddziałów serwisu funkcjonujących w państwach Unii Europejskiej.
więcej
|
|
PulsHistorii.pl - nowy portal o historii gospodarki od Bonnier Business Polska
Spółka Bonnier Business Polska, wydawca dziennika „Puls Biznesu”, uruchomiła serwis PulsHistorii.pl, w którym publikowane są materiały poświęcone historii polskiej gospodarki. Redaktorem prowadzącym został Marcin Dobrowolski.
więcej
|
|
Grupa Onet z nowymi serwisami turystycznymi MlecznePodroze.pl i Skiraport.onet.pl
Grupa Onet.pl rozpoczęła współpracę z serwisem o tanim podróżowaniu MlecznePodroze.pl oraz uruchomiła wspólnie z firmą Deltamind serwis partnerski Skiraport.onet.pl z kamerami pokazującymi na żywo stoki narciarskie.
więcej
|
|
Czerwona Torebka chce sprzedać Merlin.pl? ,,Nie wykluczamy tego"
Spółka Czerwona Torebka nie wyklucza sprzedaży w najbliższym czasie przejętego prawie dwa lata temu sklepu internetowego Merlin.pl. - Nie chcemy wykluczyć żadnej opcji korzystnej dla dalszego rozwoju tego projektu - komentuje Paweł Ciszek, prezes firmy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|