|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 9 Stycznia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Następny numer ,,Charlie Hebdo" w milionie egzemplarzy dzięki Google i francuskim wydawcom
Ocalała z masakry część zespołu „Charlie Hebdo” postanowiła, że kolejny numer tygodnika ukaże się w nakładzie miliona egzemplarzy. Finansowe wsparcie projektu deklaruje Google oraz grupa francuskich wydawców.
więcej |
|
Brooklyn Beckham będzie reklamował odzież Reserved
Brooklyn Beckham będzie bohaterem wiosenno-letniej kampanii reklamowej odzieży Reserved (produkowanej przez LPP). Przy sesji zdjęciowej na potrzeby akcji pracowały firmy Afphoto i Warsaw Creatives.
więcej |
|
Dziennikarze oburzeni wyrzuceniem TV Republiki z konferencji WOŚP. ,,Złamanie prawa, standardy z Mińska"
Po tym jak dziennikarz Telewizji Republika Michał Rachoń został siłą wyproszony z konferencji prasowej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, krytycznymi opiniami zareagowało wielu dziennikarzy - nie tylko z mediów określanych jako prawicowe, lecz także m.in. z „Wprost”, „Rzeczpospolitej”, „Gazety Wyborczej”, RMF FM i TVN24.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN International Extra nowym kanałem TVN
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała w czwartek Grupie TVN koncesję satelitarną na nadawanie kanału TVN International Extra przez dziesięć lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziennikarze oburzeni wyrzuceniem TV Republiki z konferencji WOŚP. ,,Złamanie prawa, standardy z Mińska"
Po tym jak dziennikarz Telewizji Republika Michał Rachoń został siłą wyproszony z konferencji prasowej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, krytycznymi opiniami zareagowało wielu dziennikarzy - nie tylko z mediów określanych jako prawicowe, lecz także m.in. z „Wprost”, „Rzeczpospolitej”, „Gazety Wyborczej”, RMF FM i TVN24.
więcej
|
|
Od lutego Discovery Life zastąpi Animal Planet. W ramówce filmy i seriale
Kanał Discovery Life wystartuje 1 lutego br. zastępując stację Animal Planet. W ofercie nowej telewizji pozostaną programy podróżnicze, a dołączą do nich programy lifestylowe oraz filmy i seriale fabularne.
więcej
|
|
TVN24 liderem stacji tematycznych. TVP Rozrywka wyżej od Polsat News (top 25)
W grudniu 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazł się TVN24. Największym wzrost w czołówce zanotowało TVP Info. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Danuta Stenka nową twarzą stacji ID. Poprowadzi ,,Zabójcze zauroczenie"
Danuta Stenka poprowadzi nowy program kanału ID „Zabójcze zauroczenie”, przedstawiający historie osób, które zabiły z miłości. Cykl trafi na antenę stacji 11 lutego br.
więcej
|
|
Polsat Media tworzy nowy pakiet dziecięcy z kanałami Turner Broadcasting
Biuro reklamowe Polsat Media, po tym jak przejęło obsługę reklamową stacji należących do Turner Broadcasting, wprowadza do swojej oferty nowy pakiet dziecięcy. Tworzą go cztery kanały: Cartoon Network, Boomerang, Polsat JimJam i CBeebies.
więcej
|
|
Albert Stawiszyński za Kamilę Wronowską w radzie programowej Telewizji Polskiej
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji powołała Alberta Stawiszyńskiego w skład rady programowej Telewizji Polskiej. Zmiana podyktowana jest rezygnacją Kamili Wronowskiej.
więcej
|
|
Puchar Świata w Zakopanem i Wiśle przez sześć lat w TVP
Telewizja Polska nabyła od Polskiego Związku Narciarskiego prawa medialne do konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich, które odbędą się w naszym kraju w latach 2015-2020.
więcej
|
|
NTL Radomsko z nową koncesją, a TVT z jej rozszerzeniem
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała w czwartek o przyznaniu nowej koncesji lokalnej stacji NTL Radomsko. Dodatkowo zgodziła się na to, by telewizja TVT mogła nadawać na lokalnym multipleksie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Edyta Pasińska przeszła z Radia Zet do Polsat Media
Edyta Pasińska dołączyła do zespołu biura reklamowego Polsat Media. Wcześniej przez ponad 5 lat pracowała w Radiu ZET.
więcej
|
|
,,Piekielny hotel Gordona Ramsaya" od lutego w Puls 2
W poniedziałek 2 lutego br. na antenie kanału Puls 2 zadebiutuje reality-show „Piekielny hotel Gordona Ramsaya”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Brooklyn Beckham będzie reklamował odzież Reserved
Brooklyn Beckham będzie bohaterem wiosenno-letniej kampanii reklamowej odzieży Reserved (produkowanej przez LPP). Przy sesji zdjęciowej na potrzeby akcji pracowały firmy Afphoto i Warsaw Creatives.
więcej
|
|
ZenithOptimedia Group utrzymuje obsługę Reckitt Benckiser
Reckitt Benckiser Polska, właściciel takich marek jak Vanish, Finish, Woolite zakończył trwający od października ub.r. przetarg na obsługę mediową. W jego wyniku firma kontynuuje współpracę z dotychczasowym domem mediowym ZenithOptimedia Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sprzedano 95 proc. reklam przy Super Bowl (wideo)
Przed tegorocznym finałem Super Bowl marki nadające reklamy w trakcie tej imprezy wykupiły już 95 proc. czasu antenowego. Mniej niż rok temu jest firm motoryzacyjnych i technologicznych, ale pojawiło się kilkunastu nowych reklamodawców.
więcej
|
|
MediaVest dalej dla Valeant Pharmaceuticals
Dom mediowy MediaVest (grupa Starcom MediaVest) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy farmaceutycznej Valeant Pharmaceuticals (właściciela takich marek, jak Falvit, 4Flex i Vitaral).
więcej
|
|
Szukający i znajdujący reklamują ,,idealnie dopasowaną pożyczkę" w Providencie (wideo)
Provident rozpoczął kampanię reklamową swojej oferty pożyczek dla różnych grup konsumentów. Akcję - prowadzoną w telewizji, radiu, prasie i internecie - przygotowały i realizują firmy Opus B, Film Produkcja i OMD.
więcej
|
|
Owocowy Kubek Delecta reklamowany jako ,,kisiel, który rozgrzewa smakiem" (wideo)
Z początkiem roku wystartowała zimowa kampania reklamowa kisieli Owocowy Kubek marki Delecta (produkowanych przez Rieber Foods Polska). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Kisiel, który rozgrzewa smakiem” - przygotowały firmy DDB Warszawa, Ambasada Brand Communications, Starcom i Kolterman Media Communications.
więcej
|
|
Ryby z pieca i Złote paluszki rybne w nowej kampanii Frosty (wideo)
W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa produktów rybnych Frosty. Tym razem wsparcie otrzymały Ryby z pieca i Złote paluszki rybne - flagowe pozycje w ofercie marki.
więcej
|
|
Bartosz Nowak przeszedł z TVN do Intermedia
Bartosz Nowak dołączył do zespołu domu mediowego Intermedia. Po ponad ośmiu latach rozstał się z TVN.
więcej
|
|
Ruszył nabór do konkursu Young Creatives Cannes
Do 30 stycznia br. dwuosobowe zespoły mogą nadsyłać swoje zgłoszenia do tegorocznej polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes.
więcej
|
|
Przemysław Mańkowski nowym dyrektorem generalnym agencji QuarticON.com
Przemysław Mańkowski dołączył do zespołu agencji QuarticON.com i objął stanowisko dyrektora generalnego. Zastąpił Pawła Wyborskiego, który będzie teraz sprawował funkcję chief technology officera.
więcej
|
|
Mikołaj Czajkowski: z K2 do Isobar Polska
Mikołaj Czajkowski dołączył do działu client service w pionie social mediowym agencji Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował w agencjach K2 i Engine.
więcej
|
|
Marta Klepka: z Publicis Groupe do Audioteki
Marta Klepka została business development & marketing managerem w firmie Audioteka. Ostatnio przez półtora roku pracowała w strukturze Publicis Groupe.
więcej
|
|
Think Kong dla marki Prima
Agencja social mediowa Think Kong będzie odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych marki Prima (Prima Poland).
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Spada sprzedaż dzienników. ,,GP Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" na największym minusie
W listopadzie 2014 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, zyskał tylko „Parkiet”. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a liderem segmentu pozostał „Fakt”.
więcej
|
|
Następny numer ,,Charlie Hebdo" w milionie egzemplarzy dzięki Google i francuskim wydawcom
Ocalała z masakry część zespołu „Charlie Hebdo” postanowiła, że kolejny numer tygodnika ukaże się w nakładzie miliona egzemplarzy. Finansowe wsparcie projektu deklaruje Google oraz grupa francuskich wydawców.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z nowym dodatkiem ,,Kultura". Bez programu TV
Od dziś „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) ukazuje się z odświeżonym dodatkiem „Kultura”, który zmienił logo i format. Z jego łamów zniknął jednak program telewizyjny, a z nazwy słowo „TV”.
więcej
|
|
,,New York Times" wymyśla nowy kraj Kyrzbekistan. Internet się śmieje
„New York Times” opublikował tekst, w którym zamiast Kirgistanu pojawił się nieznany wcześniej kraj o nazwie Kyrzbekistan. Pomyłka autora i wydawców, choć poprawiona, szybko zyskała w internecie własne życie.
więcej
|
|
150 tys. egz. sprzedaży pierwszego wydania pisma ,,Retro"
Pierwszy numer miesięcznika „Retro” wydawanego pod marką „Życia na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer) zanotował sprzedaż wynoszącą ponad 150 tys. egz. - wynika z prognoz wydawcy do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Po masakrze w Paryżu ,,Fakt" i ,,Super Express" z okładkami o życiu prywatnym Tuska i Marcinkiewicza
W czwartek większość europejskich dzienników, także tabloidów, zamieściło na okładkach zdjęcia ze środowego ataku terrorystycznego na redakcję satyrycznego tygodnika „Charlie Hebdo” w Paryżu. Za to pierwsze strony „Faktu” i „Super Expressu” są poświęcone prywatnym sprawom Kazimierza Marcinkiewicza i Donalda Tuska.
więcej
|
|
Magdalena Chudzikiewicz członkiem zarządu Grupy Polskapresse
Magdalena Chudzikiewicz, dyrektor zarządzająca pionem internet, IT i marketingu w Polskapresse, 1 stycznia dołączyła do zarządu Grupy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|