|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 30 Grudnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Media Expert ogranicza reklamy z Eweliną Lisowską. ,,Wsłuchujemy się w krytykę"
Wskutek wielu negatywnych opinii odbiorców sieć elektromarketów Media Expert w najbliższych dniach zmniejszy liczbę emisji w telewizji spotu z Eweliną Lisowską. - Wsłuchujemy się w głosy odbiorców, także mniej słyszalne tych lubiących naszą reklamę - podkreśla rzecznik prasowy firmy.
więcej
|
|
Joanna Brodzik w nowym serialu komediowym TVN
Telewizja TVN rozpoczęła zdjęcia do serialu komediowego, który oparty będzie na izraelskim formacie „Little Mom”. Produkcja trafi na antenę stacji wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Jedynka liderem w Święta. ,,Kevin sam w domu" pokonał ,,Listy do M."
TVP1 była najchętniej oglądaną stacją podczas tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia, ale w grupie komercyjnej wygrał TVN. Najwięcej widzów zgromadziły „Wiadomości” TVP1, ale hitem filmowym okazał się pokazany w wigilię “Kevin sam w domu”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Głośna krytyka reklam z mniejszą szkodą, bo większym rozgłosem dla Empiku i Media Expert (opinie)
Ostra krytyka kampanii Empiku z Marią Czubaszek i Nergalem czy naśmiewanie się ze spotu Media Expert z Eweliną Lisowską pokazują z jednej strony, jak ważna dla konsumentów jest jakość reklam, a z drugiej nie szkodzą, lecz wręcz pomagają reklamowanym markom - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy marketingowi: Ewa Sieńkowska, Łukasz Skalik, Karolina Majewska i Marcin Kalkhoff.
więcej |
|
Jerzy Owsiak tęczowo reklamuje WOŚP z Play także w krytykującej go Telewizji Republika (wideo)
Zaczęła się kampania z udziałem Jerzego Owsiaka reklamująca zaangażowanie Play w najbliższy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Spot jest emitowany m.in. w krytykującej Owsiaka Telewizji Republika. - Były u nas reklamy, które bardziej mnie doprowadzały do szału niż Owsiak. Ale żaden dziennikarz nie może ingerować w treść reklam - komentuje Cezary Gmyz, jeden z głównych publicystów stacji.
więcej |
|
Polski e-commerce: jaki był w 2014 roku, co wydarzy się w 2015?
Polski rynek handlu internetowego w mijającym roku podsumowują i prognozy na nadchodzących 12 miesięcy formułują menedżerowie z czołowych podmiotów tej branży, m.in. Grupy Allegro, Grupy Wirtualna Polska, Groupon Polska i Media Saturn Holding Polska.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Joanna Brodzik w nowym serialu komediowym TVN
Telewizja TVN rozpoczęła zdjęcia do serialu komediowego, który oparty będzie na izraelskim formacie „Little Mom”. Produkcja trafi na antenę stacji wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Jedynka liderem w Święta. ,,Kevin sam w domu" pokonał ,,Listy do M."
TVP1 była najchętniej oglądaną stacją podczas tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia, ale w grupie komercyjnej wygrał TVN. Najwięcej widzów zgromadziły „Wiadomości” TVP1, ale hitem filmowym okazał się pokazany w wigilię “Kevin sam w domu”.
więcej
|
|
OPZZ apeluje do premier Kopacz o abolicję dla osób zwolnionych z płacenia abonamentu rtv
Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych apeluje o wprowadzenie abolicji dla osób, które nie złożyły deklaracji o prawie do niepłacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. - KRRiT w ramach swoich kompetencji informuje rząd o pilnej konieczności zmiany prawa - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sławomir Rogowski, członek KRRiT.
więcej
|
|
,,Po przecinku" w TVP Info codziennie. Tomasz Wolny prowadzącym
Od stycznia 2015 roku program publicystyczny „Po przecinku” będzie nadawany w TVP Info także w weekendy. Wówczas jego gospodarzem będzie Tomasz Wolny.
więcej
|
|
TVP wydłuża ,,Sportową Sobotę" i ,,Niedzielę" oraz wprowadza ,,Echa Stadionów"
Telewizja Polska od stycznia wydłuży programy „Sportowa Sobota” i „Sportowa Niedziela”, w których pojawią się prowadzący i goście. Nowością będzie też emitowane w poniedziałki sportowe podsumowanie tygodnia „Echa Stadionów”.
więcej
|
|
4,4 mln widzów bloku ,,Reklama Dzieciom" w TVP1. 830 tys. zł dla chorych dzieci
Tegoroczny charytatywny blok „Reklama Dzieciom”, wyemitowany w TVP1 25 grudnia po „Wiadomościach”, obejrzało 4,4 mln widzów. Telewizji Polskiej udało się dzięki temu zebrać od reklamodawców kwotę 830 tys. zł, którą przeznaczy dla chorych dzieci.
więcej
|
|
,,Babilon" znika z TVN24. Od stycznia w TVN24 BiŚ
Od 3 stycznia 2015 roku stacja TVN24 Biznes i Świat przejmie nadawanie premierowych odcinków programu publicystycznego „Babilon”. Magazyn zniknie z anteny TVN24 po ponad pięciu latach emisji.
więcej
|
|
TVP2 wyprzedziła TVN. Udany tydzień TV Puls i Puls 2. ,,M jak miłość" ratingowym hitem
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Kanały Disneya od stycznia w Multimedia Polska
W czwartek 1 stycznia 2015 roku oferta sieci kablowej Multimedia Polska powiększy się o kanały Disney Channel, Disney XD i Disney Junior, należące do The Walt Disney Company.
więcej
|
|
Polska animacja ,,Parauszek i przyjaciele" w Puls 2
Pod koniec stycznia kanał Puls 2 rozpocznie emisję polskiej animacji lalkowej „Parauszek i przyjaciele”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Media Expert ogranicza reklamy z Eweliną Lisowską. ,,Wsłuchujemy się w krytykę"
Wskutek wielu negatywnych opinii odbiorców sieć elektromarketów Media Expert w najbliższych dniach zmniejszy liczbę emisji w telewizji spotu z Eweliną Lisowską. - Wsłuchujemy się w głosy odbiorców, także mniej słyszalne tych lubiących naszą reklamę - podkreśla rzecznik prasowy firmy.
więcej
|
|
Głośna krytyka reklam z mniejszą szkodą, bo większym rozgłosem dla Empiku i Media Expert (opinie)
Ostra krytyka kampanii Empiku z Marią Czubaszek i Nergalem czy naśmiewanie się ze spotu Media Expert z Eweliną Lisowską pokazują z jednej strony, jak ważna dla konsumentów jest jakość reklam, a z drugiej nie szkodzą, lecz wręcz pomagają reklamowanym markom - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy marketingowi: Ewa Sieńkowska, Łukasz Skalik, Karolina Majewska i Marcin Kalkhoff.
więcej
|
|
Jerzy Owsiak tęczowo reklamuje WOŚP z Play także w krytykującej go Telewizji Republika (wideo)
Zaczęła się kampania z udziałem Jerzego Owsiaka reklamująca zaangażowanie Play w najbliższy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Spot jest emitowany m.in. w krytykującej Owsiaka Telewizji Republika. - Były u nas reklamy, które bardziej mnie doprowadzały do szału niż Owsiak. Ale żaden dziennikarz nie może ingerować w treść reklam - komentuje Cezary Gmyz, jeden z głównych publicystów stacji.
więcej
|
|
GroupM uruchamia w Polsce agencję e-reklamową Plista
Holding marketingowy GroupM otwiera w Polsce oddział firmy Plista zajmującej się reklamą internetową. Kieruje nim Jarosław Pająk, który właśnie przeszedł do GroupM z Universal McCann.
więcej
|
|
Czochranie Plushaka reklamuje ,,minush ceny smartfonów" w Plush Mix (wideo)
W taryfie Plush Mix (oferowanej przez sieć Plus) rusza promocja cenowa smartfonów. Wspiera to kampania reklamowa z brand hero tej marki - Plushakiem przygotowana i realizowana przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction.
więcej
|
|
Colgate-Palmolive wytyka reklamie Oral-B nieprecyzyjne hasło, KER nakazuje je zmienić (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że hasło „Polecane przez 9/10 użytkowników w Polsce” w spocie szczoteczek elektrycznych do zębów Oral-B (produkowanych przez Procter & Gamble) jest niedokładne, a rozwijający je tekst przy gwiazdce został użyty nieodpowiednio. Skargę w tej sprawie złożyła konkurencyjna firma - Colgate-Palmolive.
więcej
|
|
Zbigniew Bródka jako strażak w kampanii ,,Nie dla czadu" (wideo)
Państwowa Straż Pożarna wspólnie z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych prowadzą kolejną odsłonę kampanii społecznej „Nie dla czadu”. Jej ambasadorem został mistrz olimpijski w łyżwiarstwie szybkim Zbigniew Bródka, który pracuje też jako strażak zawodowy.
więcej
|
|
Fabryka Komunikacji Społecznej zareklamuje dla Ministerstwa Gospodarki centra obsługi inwestorów i eksporterów
Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizuje na zlecenie Ministerstwa Gospodarki ogólnopolską kampanię informacyjną promującą projekt „Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)” oraz jednostki tworzące tę sieć, zlokalizowane na terenie Polski.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polski e-commerce: jaki był w 2014 roku, co wydarzy się w 2015?
Polski rynek handlu internetowego w mijającym roku podsumowują i prognozy na nadchodzących 12 miesięcy formułują menedżerowie z czołowych podmiotów tej branży, m.in. Grupy Allegro, Grupy Wirtualna Polska, Groupon Polska i Media Saturn Holding Polska.
więcej
|
|
,,Gra o tron" najpopularniejszym serialem wśród internetowych piratów w 2014 r. (Top 10)
Największą popularnością spośród seriali telewizyjnych w sieci BitTorrent cieszyła się w mijającym roku „Gra o tron” - podał serwis TorrentFreak. Kolejne miejsca zajęły „The Walking Dead” i „Teoria wielkiego podrywu”.
więcej
|
|
Facebook przeprasza użytkowników za ,,Podsumowanie roku 2014"
Specjalna aplikacja pozwalająca na przegląd najważniejszych wydarzeń 2014 r. w życiu użytkowników Facebooka wywołała falę krytyki. Facebook oficjalnie przeprasza oburzonych. - Mogliśmy zrobić to lepiej - mówi Jonathan Gheller odpowiedzialny za feralny projekt.
więcej
|
|
Gmail zablokowany w Chinach, władze się odcinają
Dostęp do Gmaila, należącej do Google usługi poczty mailowej, został zablokowany dla użytkowników w Chinach. Chińskie władze twierdzą, że nie mają z blokadą nic wspólnego.
więcej
|
|
Najchętniej nielegalnie ściągane filmy - na czele "Wilk z Wall Street"
Ostatni film Martina Scorsese, "Wilk z Wall Street", był najchętniej nielegalnie ściąganą premierą mijającego roku.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|