Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 16 Grudnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polska branża interaktywna: podsumowanie 2014 roku, prognozy na 2015

Jaki był mijający rok w polskiej branży interaktywnej? Co wydarzy się w przyszłym roku? Dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Dariusz Andrian, Jacek Celiński, Łukasz Lewandowski, Bartek Cymer, Michał Siejak, Bartłomiej Juszczyk, Magdalena Szmidt, Anna Robotycka i Bartłomiej Pawluk. więcej

 
Bauer szykuje nowy tytuł prasowy. Tygodnik o polityce?

Wydawnictwo Bauer pracuje nad projektem nowego magazynu, prawdopodobnie  z segmentu yellow. Wydawca szuka jego redaktora naczelnego. więcej

 
Hiszpańscy wydawcy prasowi przeciwko zamknięciu Google News. Czy podobna sytuacja jest możliwa w Polsce?

Związek Wydawców Prasy w Hiszpanii apeluje do rządu o powstrzymanie Google przed zamknięciem tamtejszej wersji Google News. - Wycofując tę usługę, Google pokazał, że nie ugnie się łatwo przed lokalnymi naciskami - ocenia polska branża internetowa. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
montażysta

FCB poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Disneymedia+ poszukuje osoby na stanowisko
Ad Sales Supervisor

Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Naczelny

Polsat Media Biuro Reklamy poszukuje osoby na stanowisko
specjalista ds. projektów specjalnych

agencja reklamowa BARDZO poszukuje osoby na stanowisko
Team Kreatywny

Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds sprzedaży reklamy on-line

GoldenSubmarine poszukuje osoby na stanowisko
Community Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser Finance

Firma Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Branża reklamowa mniej solidarna niż PR ws. nieuczciwych przetargów?

Szybka reakcja Związku Firm Public Relations na prowadzony przez Kompanię Piwowarską przetarg na obsługę PR, sprzeciw części agencji PR, a potem oficjalny protest ZFPR pokazały solidarność branży public relations. Podobne nieprawidłowości mają też miejsce przy przetargach reklamowych. Dlaczego agencje nie mówią o nich publicznie? więcej

 
Małgorzata Ohme w Grupie naTemat dla kobiet i rodziców. Anna Kowalczyk odchodzi z Mamadu.pl

Z początkiem przyszłego roku Małgorzata Ohme dołączy do Grupy naTemat, gdzie będzie kierować treściami dla kobiet i rodziców, m.in. serwisem Mamadu.pl. Z funkcji redaktor naczelnego tej witryny odchodzi Anna Kowalczyk. więcej

 
Wardęga liderem polskich youtuberów. Dominują kanały z żartami i gameplayami (TOP 50)

SA Wardęga jest zdecydowanie najpopularniejszym polskim autorskim kanałem youtube’owym - zarówno pod względem liczby subskrybentów, jak i wyświetleń zamieszczonych klipów. W czołówce więcej jest kanałów o grach komputerowych niż tych z treściami humorystycznymi. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Celebrity Splash" w Polsacie. Gwiazdy będą skakać do wody. W jury Otylia Jędrzejczak

Polsat wiosną 2015 roku pokaże widowisko „Celebrity Splash”, w którym gwiazdy rywalizować będą w skokach do wody. - To będzie połączenie sportu i rozrywki - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu. więcej

Omnichannel najważniejszy w e-commerce w 2015 r. (prognozy)

Dopasowanie kanałów sprzedaży do potrzeb klienta, rozwój aplikacji mobilnych, beacony w sklepach, pogrzeb zakupów grupowych - to trendy oczekiwane na rynku handlu internetowego w 2015 r. przez ekspertów z tej branży. więcej

Redakcja ,,Secret Service" uruchomi ,,Pixel", branża nie daje mu szans
Koniec serialu ,,Moda na sukces" w TVP. Ostatnio 490 tys. widzów, 17 lat temu ... 5 mln
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Jarosław Burdek: ,,Celebrity Splash" będzie kolejnym sukcesem Polsatu. Krytyka internautów ma się nijak do gustu widzów

Dobra passa Polsatu w temacie produkcji formatów rozrywkowych trwa i „Celebrity Splash” będzie kolejnym sukcesem tej stacji. Gwiazdy muszą wykazać się odwagą, a takie poświęcenie na pewno jest korzystne wizerunkowo - ocenia Jarosław Burdek, dyrektor programowy Tele5. więcej

 
TVN Media podaje rabaty i koszty dla reklamodawców w 2015 r. ,,Do negocjacji" od 17 mln zł budżetu

Biuro reklamy TVN Media (oprócz kanałów Grupy TVN obsługujące wiele innych stacji) opublikowało szczegółowe warunki strategii sprzedażowej na 2015 rok. Marketerzy są podzieleni na trzy grupy (rozwojowi, kluczowi, strategiczni) w zależności od wielkości ich rocznych budżetów, od których zależą też dostępne rabaty i ceny dotarcia w poszczególnych kanałach i pakietach. więcej

 
TVP zakończyć ma 2015 rok bez straty. Znika ośrodek iTVP HD

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej na poniedziałkowym posiedzeniu przyjęła plan ekonomiczno-finansowy i plan inwestycyjny spółki na rok 2015. Zgodziła się też na likwidację ośrodka iTVP HD. więcej

 
Serial ,,Afryka" w TVP1 pokonał konkurencję

Niemiecki miniserial „Afryka - za głosem serca” oglądało w TVP1 średnio 2,8 mln osób. Produkcja miała zdecydowanie więcej widzów niż nadawany wcześniej o tej samej porze serial „Tajemnice hotelu Adlon”. Wpływy z reklam wyniosły 2,1 mln zł. więcej

 
Agnieszka Romaszewska-Guzy o relacji ,,Faktów" TVN z marszu PiS: patrzyłam na to z obrzydzeniem

Agnieszka Romaszewska-Guzy, wiceprezes SDP oraz szefowa TV Biełsat, stwierdziła na antenie TOK FM, że materiał Macieja Knapika o sobotnim marszu PiS „szydził z ludzi”. Reporter przygotował relację dla „Faktów” TVN i rozmawiał z uczestnikami zgromadzenia. - Kiedyś też się pokazywało zwariowane staruszki i zakonnice kiedy pokazywano papieża - mówiła oburzona dziennikarka. więcej

 
TVP1 nowym liderem. Udany tydzień stacji informacyjnych

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Ekstraliga Żużlowa na platformie nc+ do 2018 roku

Platforma nc+ pozyskała wyłączne prawa do transmisji rozgrywek Ekstraligi Żużlowej na trzy kolejne sezony. Nowy kontrakt będzie obowiązywał w latach 2016-2018, a zawody będą pokazywane nadal w kanale nSport+. więcej

 
TVN Media pozostaje brokerem reklamowym Telewizji Puls

TVN Media i Telewizja Puls podpisały umowę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego w kanałach TV Puls i Puls 2 w 2015 roku. więcej

 
TVP zacieśnia współpracę z PKOl

Telewizja Polska i Polski Komitet Olimpijski zawarły porozumienie o współpracy. Jest ono wstępem do podpisania umów dotyczących szczegółowych obszarów współdziałania. więcej

 
Czeska i słowacka telewizja publiczna nadają w Ultra HD

Czeska telewizja publiczna Ceska Televize, słowacki nadawca publiczny RTVS, czeski dostawca infrastruktury cyfrowej Ceske Radiokomunikace i firma SES rozpoczęły testową emisję programu w jakości Ultra HD. więcej

 
Ukraiński serial ,,Tropiciel" w TV Puls

11 stycznia 2015 roku TV Puls rozpocznie emisję nowego serialu kryminalnego „Tropiciel”. Będzie to premiera tej produkcji w polskiej telewizji. więcej

 
 
Radio  
 
Magdalena Jethon: Nie ma mowy o tendencji spadkowej PR III

Wyniki fali za okres od września do listopada 2014 roku pokazują, że radiowa Trójka zaliczyła spadek udziału i ma najgorszą słuchalność od kilku lat. - Jednorazowe wahnięcia są normalnym zjawiskiem w prowadzonych badaniach i nie uprawniają do stwierdzenia, że spada słuchalność - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Jethon, dyrektor programowa PR III. więcej

 
Monika Olejnik, Szymon Majewski, Rafał Bryndal i ekipa ,,Dzień dobry bardzo" śpiewają kolędę w Radiu ZET

Dziennikarze Radia ZET specjalnie dla słuchaczy zaśpiewali kolędę „Gdy się Chrystus rodzi”. W ten sposób złożyli życzenia świąteczne w imieniu całej rozgłośni. W nagraniu udział wzięli m.in. Monika Olejnik, Rafał Bryndal i Szymon Majewski. więcej

 
RMF FM nokautuje w Aglomeracji Śląskiej, Trójka wyprzedziła Radio Piekary i Jedynkę

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Branża reklamowa mniej solidarna niż PR ws. nieuczciwych przetargów?

Szybka reakcja Związku Firm Public Relations na prowadzony przez Kompanię Piwowarską przetarg na obsługę PR, sprzeciw części agencji PR, a potem oficjalny protest ZFPR pokazały solidarność branży public relations. Podobne nieprawidłowości mają też miejsce przy przetargach reklamowych. Dlaczego agencje nie mówią o nich publicznie? więcej

 
Initiative przejmuje od MEC obsługę mediową Orange Polska

Po sześciu latach współpracy dom mediowy MEC traci obsługę mediową Orange Polska, jednego z największych reklamodawców na naszym rynku. Od początku 2015 r. zajmować się tym będzie Initiative Media Warszawa. więcej

 
TVN Media podaje rabaty i koszty dla reklamodawców w 2015 r. ,,Do negocjacji" od 17 mln zł budżetu

Biuro reklamy TVN Media (oprócz kanałów Grupy TVN obsługujące wiele innych stacji) opublikowało szczegółowe warunki strategii sprzedażowej na 2015 rok. Marketerzy są podzieleni na trzy grupy (rozwojowi, kluczowi, strategiczni) w zależności od wielkości ich rocznych budżetów, od których zależą też dostępne rabaty i ceny dotarcia w poszczególnych kanałach i pakietach. więcej

 
Trzy czwarte więcej na reklamy wędlin. Liderem Tarczyński, najbardziej w górę Henryk Kania

W br. cennikowe wydatki reklamowe branży wędliniarskiej wzrosły o 76 proc. Liderami pod tym względem są firmy Tarczyński, ZPM Henryk Kania, Sokołów i Animex. - Producenci wędlin zwiększają nakłady na reklamę w mediach, chcąc nie tylko zwiększać sprzedaż, ale też budować świadomość swoich marek - komentują dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele firm i stratedzy reklamowi. więcej

 
Monika Greszta: z VML do Isobar Poland

Monika Greszta dołączyła jako account manager do zespołu agencji Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała w VML Poland oraz jako dziennikarka. więcej

 
TVN Media pozostaje brokerem reklamowym Telewizji Puls

TVN Media i Telewizja Puls podpisały umowę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego w kanałach TV Puls i Puls 2 w 2015 roku. więcej

 
Ben Richards globalnym szefem strategii w Ogilvy & Mather

Ben Richards objął stanowisko global chief strategy officera w agencji reklamowej Ogilvy & Mather. Będzie raportował bezpośrednio do Milesa Younga, globalnego prezesa i chief executive agencji. więcej

 
VML Poland będzie reklamować Lay's w internecie

Agencja VML Poland wygrała przetarg na obsługę marki chipsów Lay’s (produkowanych przez firmę Frito-Lay Poland należącą do koncernu PepsiCo) w internecie. więcej

 
Koszty reklamy w firmie - o czym pamiętać?

Reklamowanie swojego biznesu ma zapewnić wzrost sprzedaży danego produktu czy usługi, często też dzięki poszerzeniu grona klientów przyczynia się do rozwoju działalności. Innymi słowy, ma na celu wzrost przychodów, stąd wydatki na reklamę działalności – na ulotkach, w internecie czy w ramach sponsoringu – przedsiębiorca rozliczy w kosztach firmy. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Macpac: Get Lost Montecable: Music Samsung: Just 80mm flat. Nike: Risk Everything Adidas: Basketball Footwear
 
Prasa  
 
Bauer szykuje nowy tytuł prasowy. Tygodnik o polityce?

Wydawnictwo Bauer pracuje nad projektem nowego magazynu, prawdopodobnie  z segmentu yellow. Wydawca szuka jego redaktora naczelnego. więcej

 
Hiszpańscy wydawcy prasowi przeciwko zamknięciu Google News. Czy podobna sytuacja jest możliwa w Polsce?

Związek Wydawców Prasy w Hiszpanii apeluje do rządu o powstrzymanie Google przed zamknięciem tamtejszej wersji Google News. - Wycofując tę usługę, Google pokazał, że nie ugnie się łatwo przed lokalnymi naciskami - ocenia polska branża internetowa. więcej

 
Polacy stawiają na tradycyjne sposoby korzystania z mediów

Polscy konsumenci nadal korzystają z mediów w tradycyjny sposób, w niewielkim stopniu wykorzystując pełnię możliwości nowinek technicznych - wynika z badania zrealizowanego przez Federację Konsumentów. więcej

 
,,Moje Mieszkanie" nowym liderem wśród pism wnętrzarskich w 2014 r.

W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”, zaś najwięcej straciły „Cztery Kąty”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Joy - 2014-12-16 The New Yorker - 2014-12-15 Harper's Bazaar (świat) - 2014-12-15 VOGUE - 2014-12-15 Marie Claire - 2014-12-15
 
Internet  
 
Polska branża interaktywna: podsumowanie 2014 roku, prognozy na 2015

Jaki był mijający rok w polskiej branży interaktywnej? Co wydarzy się w przyszłym roku? Dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Dariusz Andrian, Jacek Celiński, Łukasz Lewandowski, Bartek Cymer, Michał Siejak, Bartłomiej Juszczyk, Magdalena Szmidt, Anna Robotycka i Bartłomiej Pawluk. więcej

 
Hiszpańscy wydawcy prasowi przeciwko zamknięciu Google News. Czy podobna sytuacja jest możliwa w Polsce?

Związek Wydawców Prasy w Hiszpanii apeluje do rządu o powstrzymanie Google przed zamknięciem tamtejszej wersji Google News. - Wycofując tę usługę, Google pokazał, że nie ugnie się łatwo przed lokalnymi naciskami - ocenia polska branża internetowa. więcej

 
Małgorzata Ohme w Grupie naTemat dla kobiet i rodziców. Anna Kowalczyk odchodzi z Mamadu.pl

Z początkiem przyszłego roku Małgorzata Ohme dołączy do Grupy naTemat, gdzie będzie kierować treściami dla kobiet i rodziców, m.in. serwisem Mamadu.pl. Z funkcji redaktor naczelnego tej witryny odchodzi Anna Kowalczyk. więcej

 
Wardęga liderem polskich youtuberów. Dominują kanały z żartami i gameplayami (TOP 50)

SA Wardęga jest zdecydowanie najpopularniejszym polskim autorskim kanałem youtube’owym - zarówno pod względem liczby subskrybentów, jak i wyświetleń zamieszczonych klipów. W czołówce więcej jest kanałów o grach komputerowych niż tych z treściami humorystycznymi. więcej

 
Michał Kołodziejczyk pokieruje redakcją sportową Grupy Wirtualna Polska

Z początkiem przyszłego roku Michał Kołodziejczyk obejmie nowo utworzoną funkcję redaktora naczelnego serwisów sportowych Grupy Wirtualna Polska. Poprzednio przez ponad siedem lat pracował w „Rzeczpospolitej”. więcej

 
Microsoft uruchomił testowo Skype Translator (wideo)

Microsoft rozpoczął testy wersji poglądowej aplikacji Skype Translator, której zadaniem jest tłumaczenie w czasie rzeczywistym rozmów prowadzonych za pomocą komunikatora. więcej

 
L'Oréal Paris z e-sklepem w Strefie Marek Allegro

Na platformie Allegro Strefa Marek ruszył autoryzowany sklep L’Oréal Paris, który obsługuje bdsklep.pl. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy stawiają na tradycyjne sposoby korzystania z mediów

Polscy konsumenci nadal korzystają z mediów w tradycyjny sposób, w niewielkim stopniu wykorzystując pełnię możliwości nowinek technicznych - wynika z badania zrealizowanego przez Federację Konsumentów. więcej

 
Technologie  
 
MA424 - pierwszy smartwatch od Manty za 299 zł
 
Cortana i pełna obsługa Xboksa w Windows 10
 
UKE: 6 firm w drugim etapie aukcji na 800 i 2600 MHz
 
Plus: nowe startery Plus Internet na Kartę z 2 GB
 
BT chce kupnem sieci EE wrócić na rynek komórkowy
 
Celnicy przygotowali aplikację mobilną dla osób przekraczających granicę
 
Co piąty Polak chciałby założyć firmę. Przybywa start-upów w obszarze nowych technologii
 
Pranie pieniędzy pozostawia ,,cyfrowe" odciski palców
 
Gospodarka  
 
Kolejny miesiąc spadku cen w polskiej gospodarce. Najbliższe pod znakiem deflacji
 
Jan Krzysztof Bielecki: W 2015 roku PKB wzrośnie co najmniej 2,5 proc.
 
Co piąty Polak chciałby założyć firmę. Przybywa start-upów w obszarze nowych technologii
 
UOKiK ukarał firmę Harmedy za wprowadzanie starszych konsumentów w błąd
 
Ustawa o odwróconym kredycie hipotecznym wchodzi w życie
 
Koszty reklamy w firmie - o czym pamiętać?
 
Japońska gospodarka jest w recesji. Jen będzie słabł w najbliższym roku
 
Świąteczna gorączka w centrach handlowych
 
W 2015 roku spółki handlowe mogą liczyć na niewielką poprawę wyników
 
Światowy popyt na węgiel sięgnie 9 mld ton rocznie do 2019 r.
 
Pranie pieniędzy pozostawia ,,cyfrowe" odciski palców
 
Paweł Majtkowski głównym analitykiem Centrum Finansów Aviva
 
Kultura/Rozrywka  
 
Hakerzy wykradli scenariusz Bonda
 
Powstanie film "Łowcy androidów 2". Harrison Ford zachwycony scenariuszem
 
Metronomy gwiazdą Electronic Beats Festival w Warszawie
 
"The New Yorker" zachwycony "Idą". Najlepszy obraz 2014 roku
 
Rihanna, Mila Kunis i Ashton Kutcher w "MoonQuake Lake" (wideo)
 
Mojżesz podbija Amerykę
 
Nicole Scherzinger pokazała "Bang"
 
Blog  
 
Wyrachowanie - ks. Artur Stopka
 
Bal maskowy III RP dobiega końca - Krzysztof Czabański
 
Millward Brown sprawdził moją znajomość rynku radiowego - Zbigniew Brzeziński
 
Zegarek - Andrzej Bober
 
TVP sprzedaje ustawki Sikorskiego - Piotr Barełkowski
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl