|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 14 Grudnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert Bednarski zostaje w branży internetowej. Jak zmienił się Onet pod jego kierownictwem?
Odchodzący prezes Grupy Onet Robert Bednarski deklaruje, że dalej będzie pracował w branży internetowej. - Moja decyzja o odejściu z Onetu, nie jest nagła, jest przemyślana, zostawiam wspaniały zespół, który będzie z powodzeniem realizował naszą strategię - podkreśla. Wirtualnemedia.pl analizują najważniejsze wydarzenia w Grupie Onet w ostatnich trzech latach, w których Bednarski był jej prezesem.
więcej |
|
Jerzy Kryszak i Cezary Pazura w nowym programie TVP1 ,,Jak szaleć to szaleć"
Na początku stycznia w TVP1 zadebiutuje nowy program rozrywkowy pt. „Jak szaleć to szaleć”, który ma być elementem zimowej ramówki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W produkcji występować będą m.in. Joanna Kołaczkowska, Cezary Pazura, Jerzy Kryszak i Tamara Arciuch.
więcej |
|
Premier Węgier chce narkotestów dla dziennikarzy
Premier Węgier Viktor Orban planuje wprowadzenie obowiązkowych testów dla dziennikarzy i polityków na obecność narkotyków. - To stosowanie zbiorowej odpowiedzialności i powrót do dawnych mrocznych czasów - alarmują przedstawiciele węgierskich mediów.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Redakcja ,,Secret Service" uruchomi ,,Pixel", branża nie daje mu szans
Zespół tworzący - przez krótki okres wznowiony - magazyn „Secret Service” będzie wydawał nowy tytuł o grach komputerowych - „Pixel”. Eksperci z branży nie wróżą mu jednak sukcesu. - „Pixel” będzie genetycznie obciążony aferą wokół marki „SS” - oceniają.
więcej
|
Koniec serialu ,,Moda na sukces" w TVP. Ostatnio 490 tys. widzów, 17 lat temu ... 5 mln
„Modę na sukces”, której emisję TVP1 zakończyła we wtorek, śledziło w tym roku tylko 490 tys. osób, czyli około co dziesiąty widz serialu z 1997 roku. Oglądalność telenoweli mocno spadła, gdy Jedynka przeniosła na kilka miesięcy jej emisję na poranek.
więcej
|
Trójka z najgorszym wynikiem od lat. Spadki RMF FM i Radia ZET
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2014 roku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Celebrity Splash" w Polsacie. Gwiazdy będą skakać do wody. W jury Otylia Jędrzejczak
Polsat wiosną 2015 roku pokaże widowisko „Celebrity Splash”, w którym gwiazdy rywalizować będą w skokach do wody. - To będzie połączenie sportu i rozrywki - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu.
więcej
|
|
Atmedia znikną z Polski. ,,Skutek utraty klientów telewizyjnych"
Po 16 latach istnienia na polskim rynku broker reklamy telewizyjnej Atmedia zakończy działalność. - Decyzja została podjęta przez udziałowców wskutek utraty większości klientów z rynku telewizyjnego - tłumaczy prezes firmy Marcin Boroszko.
więcej
|
|
Jerzy Kryszak i Cezary Pazura w nowym programie TVP1 ,,Jak szaleć to szaleć"
Na początku stycznia w TVP1 zadebiutuje nowy program rozrywkowy pt. „Jak szaleć to szaleć”, który ma być elementem zimowej ramówki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W produkcji występować będą m.in. Joanna Kołaczkowska, Cezary Pazura, Jerzy Kryszak i Tamara Arciuch.
więcej
|
|
,,Świat się kręci" zyskał widzów. TVP1 pokonuje Dwójkę
Drugą edycję programu „Świat się kręci” ogląda średnio 1,27 mln osób, więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVP1 w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam od września wyniosły 24,3 mln zł.
więcej
|
|
Ruszają castingi do ,,You Can Dance 8". W jury Rusin, Piróg i Egurrola
Rozpoczynają się castingi do ósmej edycji tanecznego talent-show „You Can Dance. Po prostu tańcz!”. Format wróci na antenę TVN wiosną przyszłego roku po trzech latach przerwy w emisji. Skład jury programu pozostaje bez zmian.
więcej
|
|
Ścibakówna, Bołądź, Krzywkowska i Pawlicki w serialu ,,Żony więźniów"
Monika Krzywkowska, Antoni Pawlicki, Olga Bołądź, Beata Ścibakówna, Ireneusz Czop i Paulina Gałązka zagrają w nowym serialu pod roboczym tytułem „Żony więźniów”. Produkcja w przyszłym roku trafi na antenę Polsatu.
więcej
|
|
TVN24 kończy emisję ,,Tu Europa", Anna Kalczyńska odchodzi ze stacji
W minioną sobotę TVN24 wyemitowała ostatni odcinek programu „Tu Europa”. Wraz z zakończeniem tego projektu Anna Kalczyńska, która prowadziła magazyn wspólnie z Jackiem Pałasińskim, odchodzi ze stacji.
więcej
|
|
,,Przewodnik historyczny Bogusława Wołoszańskiego" w TVP Historia
W sobotę 3 stycznia 2015 roku TVP Historia wyemituje premierowy odcinek nowego programu „Przewodnik historyczny Bogusława Wołoszańskiego”. Prowadzący opowie w nim o ważnych wydarzeniach dla historii Polski i Europy.
więcej
|
|
Osiem ofert kupna TVN, m.in. od Time Warnera, Discovery, Foxa i Axel Springera
Wstępne oferty kupna 51 proc. akcji Grupy TVN złożyło osiem podmiotów, wśród których są Time Warner, Discovery Communications, 21st Century Fox i Axel Springer. Wybór kupującego i realizacja transakcji jest planowana na I kwartał 2015 roku.
więcej
|
|
Nietypowa promocja "Hobbit: Bitwa Pięciu Armii". Smaug gościem amerykańskiego talk-show
W medialną promocję filmu "Hobbit: Bitwa Pięciu Armii" zaangażował się sam Smaug. Smok odwiedził program "The Colbert Report".
więcej
|
|
Funkcja PVR we wszystkich dekoderach HD sieci Toya
Sieć kablowa Toya wprowadziła możliwość podłączenia zewnętrznych nośników pamięci do portu USB w jej dekoderach HD i 3G. Dzięki temu ich posiadacze mogą korzystać z funkcji PVR.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Atmedia znikną z Polski. ,,Skutek utraty klientów telewizyjnych"
Po 16 latach istnienia na polskim rynku broker reklamy telewizyjnej Atmedia zakończy działalność. - Decyzja została podjęta przez udziałowców wskutek utraty większości klientów z rynku telewizyjnego - tłumaczy prezes firmy Marcin Boroszko.
więcej
|
|
14 proc. więcej na reklamy farmaceutyków. Dominują Aflofarm i USP, najmocniej promowane Apap i Ibuprom (analiza)
W pierwszych 10 miesiącach br. cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) producentów farmaceutyków były o 14,3 proc. wyższe niż rok wcześniej. Aż 93 proc. budżetów trafiło do telewizji i radia, 37 proc. to inwestycje Aflofarmu Farmacji Polska i USP Zdrowie. Wśród marek najmocniej reklamowane były Apap, Ibuprom, Polocard i Linea.
więcej
|
|
Rafał Wyszyński na czele DNA w Starcom MediaVest Group
Grupa Starcom MediaVest, do której należą m.in. domy mediowe Starcom i MediaVest oraz agencja Next, tworzy nową strukturę pod nazwą DNA. Jej szefem został Rafał Wyszyński.
więcej
|
|
Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski: z K2 do VML Poland
Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski dołączyli do zespołu agencji reklamowej VML Poland. Na stanowiskach creative group head oraz jako niezależny team będą wspierać Karolinę Kałużną - dyrektor kreatywną warszawskiego oddziału agencji.
więcej
|
|
Dziennikarze z piłkarzami Ekstraklasy w spocie ,,Nie dla rasizmu" (wideo)
Z inicjatywy Ekstraklasa SA przygotowano spot „Nie dla rasizmu”, w którym oprócz piłkarzy różnych klubów występują działacze i dziennikarze sportowi. Realizacją klipu zajęła się agencja Tribal DDB Warszawa.
więcej
|
|
Prawie 600 miliardów dolarów przeznaczą marketerzy na reklamę w 2015 r.
W 2015 roku reklamodawcy na całym świecie przeznaczą na reklamę 592,43 miliarda dolarów, czyli o 6 proc. więcej niż w roku 2014 - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Ponad 170 miliardów dolarów na reklamę cyfrową w 2015 r.
W 2015 roku reklamodawcy na całym świecie przeznaczą na reklamę cyfrową 170,5 miliarda dolarów, czyli o 16,4 proc. więcej niż w roku 2014 - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Przemysław Rosa: z TNS Polska do Quisma
Przemysław Rosa dołączył do zespołu social mediowego agencji Quisma (należącej do GroupM). Wcześniej pracował w firmach badawczych TNS Polska, GfK Polonia i TNS OBOP.
więcej
|
|
,,Czułe historie" filmowo reklamują biżuterię Tous (wideo)
Trwa międzynarodowa kampania reklamowa biżuterii Tous pokazująca historię miłość niczym z klasycznego filmu. Akcja przebiega pod hasłem „Czułe historie”.
więcej
|
|
Najtańsze produkty spożywcze źle oznakowane. Są nowe przepisy dotyczące etykiet
Inspekcja Handlowa skontrolowała najtańsze produkty spożywcze. Najwięcej zastrzeżeń wzbudziło nieprawidłowe oznakowanie. Tymczasem właśnie weszły w życie nowe przepisy dotyczące etykiet, mówiące m.in. o większej czcionce, wyraźnej informacji o alergenach oraz dacie zamrożenia żywności.
więcej
|
|
Piotr Cudny tv group account managerem w Havas Media
Piotr Cudny objął stanowisko tv group account managera w domu mediowym Havas Media.
więcej
|
|
Piotr Ciechowicz: z Burda Media Polska do Blomedia.pl
Piotr Ciechowicz rozpoczął pracę jako account manager w spółce Blomedia.pl (należącej do NextWeb Media). Wcześniej był związany z Burda Media Polska i Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Premier Węgier chce narkotestów dla dziennikarzy
Premier Węgier Viktor Orban planuje wprowadzenie obowiązkowych testów dla dziennikarzy i polityków na obecność narkotyków. - To stosowanie zbiorowej odpowiedzialności i powrót do dawnych mrocznych czasów - alarmują przedstawiciele węgierskich mediów.
więcej
|
|
Michał Kołodziejczyk odchodzi z ,,Rzeczpospolitej". ,,Wracam do pracy dziennikarskiej"
Dziennikarz sportowy Michał Kołodziejczyk, ostatnio pełniący funkcję redaktora ds. nowych mediów, po ponad 7 latach pracy odchodzi z „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communications). Prawdopodobnie przejdzie do „Przeglądu Sportowego”.
więcej
|
|
,,CD Action" liderem wśród pism komputerowych. ,,PC World" o 44 proc. w dół
W pierwszych dziewięciu miesiącach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Większość pism zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC World”. Zyskał jedynie „Komputer Świat”.
więcej
|
|
,,Naj" w nowej odsłonie. Więcej o zdrowiu i kuchni
Od wydania, które ukaże się w poniedziałek 15 grudnia br., magazyn „Naj” (Wydawnictwo Bauer) zyska odświeżoną szatę graficzną oraz powiększone działy o zdrowiu i kuchni. Zmiany wsparte będą kampanią o wartości 1,1 mln zł.
więcej
|
|
Monika Radaszewska szefem zespołu e-commerce w RASP. Płatne treści wkrótce na Newsweek.pl
Ringier Axel Springer Polska powołał zespół, który będzie odpowiadał za e-commerce. Pokieruje nim Monika Radaszewska. Oferta płatnych treści pojawi się na początek w serwisie Newsweek.pl.
więcej
|
|
Świąteczna ,,Gala" z Agatą Młynarską
W poniedziałek 15 grudnia br. na rynku ukaże się świąteczne wydanie dwutygodnika „Gala” (Grupa Burda). Na jego okładce znajdzie się Agata Młynarska, a numer wsparty będzie kampanią promocyjną.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Omnichannel najważniejszy w e-commerce w 2015 r. (prognozy)
Dopasowanie kanałów sprzedaży do potrzeb klienta, rozwój aplikacji mobilnych, beacony w sklepach, pogrzeb zakupów grupowych - to trendy oczekiwane na rynku handlu internetowego w 2015 r. przez ekspertów z tej branży.
więcej
|
|
Robert Bednarski zostaje w branży internetowej. Jak zmienił się Onet pod jego kierownictwem?
Odchodzący prezes Grupy Onet Robert Bednarski deklaruje, że dalej będzie pracował w branży internetowej. - Moja decyzja o odejściu z Onetu, nie jest nagła, jest przemyślana, zostawiam wspaniały zespół, który będzie z powodzeniem realizował naszą strategię - podkreśla. Wirtualnemedia.pl analizują najważniejsze wydarzenia w Grupie Onet w ostatnich trzech latach, w których Bednarski był jej prezesem.
więcej
|
|
BIQdata.pl wystartował z 27 tys. czytelników, Agora zadowolona
Uruchomiony we wrześniu br. serwis BIQdata.pl (należący do Agory), z dostępnymi odpłatnie infografikami, w październiku odwiedziło 26,8 tys. internautów. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak BIQdata.pl został przyjęty przez użytkowników i rynek - zapewnia Wojciech Fusek, dyrektor wydawniczy i zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Jakie cyfrowe trendy na 2015 r.?
Responsywny przekaz w sieci, wyszukiwanie mobilne, rozwój programmatic buying i internet rzeczy - to najważniejsze trendy 2015 roku według eMarketera.
więcej
|
|
Facebook wprowadzi przycisk ,,Nie lubię!"
Szefostwo Facebooka rozważa wprowadzenie w serwisie dodatkowego przycisku „Nie lubię!”. - To interesująca koncepcja, która może się przydać w niektórych sytuacjach - przyznaje Mark Zuckerberg, twórca i szef Facebooka.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|