|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 4 Grudnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Protest przeciw czeskiej reklamie T-Mobile z Polakiem naciągaczem (wideo)
Ambasador Polski w Pradze ostro zaprotestowała przeciw nowej reklamie czeskiego T-Mobile, w której Polak jest drobnym handlarzem naciągającym na zakup felernego telefonu. - Spot jest niezgodny z wszelkimi zasadami reklamy, etyki medialnej i dobrego smaku, ale przede wszystkim szkodzi dobrym relacjom polsko-czeskim - oceniła.
więcej |
|
Rośnie sprzedaż ,,Super Expressu" i ,,Parkietu". ,,Gazeta Polska Codziennie" poniżej 20 tys. egz.
W październiku 2014 roku tylko dwa dzienniki ogólnopolskie zanotowały wzrosty sprzedaży - „Super Express” i „Parkiet”. Wyniki pozostałych tytułów spadły, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej |
|
,,Newsweek" i ,,Do Rzeczy" potroiły wyniki, w dół ,,Wprost" (tygodniki opinii w internecie)
W ostatnim roku liczba użytkowników i odsłon serwisu „Newsweeka Polska” potroiła się, w efekcie czego umocnił się on jako lider stron internetowych tygodników opinii. Duży wzrost zanotowała też witryna „Do Rzeczy”, natomiast spory spadek - serwis „Wprost”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Służby specjalne" nowym serialem TVP2. Patryk Vega opowie o likwidacji WSI
W wiosennej ramówce TVP2 znajdzie się pięcioodcinkowy miniserial Patryka Vegi „Służby specjalne”. Będzie to serialowa wersja filmu o takim samym tytule, ale rozwinięta o nowe historie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Koniec Religia.tv. Emisja tylko do 31 stycznia
Kanał Religia.tv z końcem stycznia 2015 roku definitywnie zakończy nadawanie. - To naturalna konsekwencja wcześniejszych decyzji - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Kostrzewa, prezes Grupy ITI.
więcej
|
|
,,Szkoła" hitem TVN. Wiosną drugi sezon
Nowy serial paradokumentalny TVN „Szkoła” oglądało średnio milion osób. Produkcja podniosła udziały stacji względem ub.r. i dała jej pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,3 mln zł.
więcej
|
|
TVP uruchamia serwis VoD dla płacących abonament rtv. ,,Chcemy podziękować"
Serwis Strefa Widza, dostępny tylko dla osób płacących abonament radiowo-telewizyjny, ruszy w piątek 5 grudnia br. - Chcemy w ten sposób podziękować za uczciwe płacenie na media publiczne - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP.
więcej
|
|
,,Wstajesz i wiesz" dłuższy o godzinę, ,,Dzień na żywo" w zmienionej formule
Stacja informacyjna TVN24 testuje wydłużenie poranka „Wstajesz i wiesz”. W zmienionej formule nadawane jest również pasmo „Dzień na żywo” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sylwester Dwójki ,,Przebojowa Europa" z Wrocławia. Wystąpią Drupi, Thomas Anders i zespół Bajm
W tym roku TVP2 po raz kolejny pokaże imprezę sylwestrową z Wrocławia. Widzowie będą bawić się w rytm największych europejskich przebojów. Na scenie pojawią się m.in. zespoły Bajm i Perfect, Donatan & Cleo, Afromental, uczestnicy „The Voice”, a także Drupi i Thomas Anders.
więcej
|
|
Bończyk, Fraszyńska i Żak w cyklu TVP1 ,,Gotuj się na święta". Sponsorem Sokołów
Telewizyjna Jedynka rozpoczęła emisję kulinarnego cyklu „Gotuj się na święta”, którego sponsorem jest firma Sokołów. Prowadzącą program została Odeta Moro.
więcej
|
|
Polsat z największymi wpływami z reklam, duży spadek TVN. Liderem Aflofarm
W październiku br. cennikowe wpływy reklamowe telewizji były wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, zaś TVN zanotował spory spadek. Najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm.
więcej
|
|
HBO promuje ,,kultowe seriale". Odcinki odkodowane w HBO GO
Stacja HBO rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem „Kultowe seriale HBO”, promującą własne produkcje serialowe nadawcy. Towarzyszy jej odkodowanie pierwszych odcinków wybranych seriali w serwisie HBO GO.
więcej
|
|
Facecje24 - słynni artyści i postaci historyczne parodiują telewizję (wideo)
Twórcy satyrycznego fanpage’a facebookowego Facecje przygotowali klip parodiujący obecną telewizję, zwłaszcza programy informacyjne i reklamy. W spocie role dziennikarzy, prezenterów i ekspertów telewizyjnych odgrywają słynni artyści, bohaterowie książek i dzieł sztuki sprzed wieków oraz postaci historyczne.
więcej
|
|
Mick Jagger i Martin Scorsese producentami nowego serialu od HBO
Stacja HBO dała zielone światło na realizację serialu o rockowej scenie lat 70.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Protest przeciw czeskiej reklamie T-Mobile z Polakiem naciągaczem (wideo)
Ambasador Polski w Pradze ostro zaprotestowała przeciw nowej reklamie czeskiego T-Mobile, w której Polak jest drobnym handlarzem naciągającym na zakup felernego telefonu. - Spot jest niezgodny z wszelkimi zasadami reklamy, etyki medialnej i dobrego smaku, ale przede wszystkim szkodzi dobrym relacjom polsko-czeskim - oceniła.
więcej
|
|
Rafał Ryś i Mirosław Charkot przeszli do Grey Group
Do zespołu Grey Group Poland dołączyli Rafał Ryś, który objął stanowisko deputy creative directora, i Mirosław Charkot, który będzie zarządzał działem BTL & design.
więcej
|
|
Darmowe Wi-Fi na przystankach promuje płatności MasterPass
W ramach kampanii reklamującej system płatności MasterPass przy wybranych wiatach przystankowych w Warszawie udostępniono darmowe Wi-Fi, o czym informują citylighty na przystankach i spoty w pojazdach komunikacji miejskiej. Akcję koordynuje firma AMS.
więcej
|
|
Polsat z największymi wpływami z reklam, duży spadek TVN. Liderem Aflofarm
W październiku br. cennikowe wpływy reklamowe telewizji były wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, zaś TVN zanotował spory spadek. Najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm.
więcej
|
|
Małgorzata Bazior i Łukasz Mróz zajmą się social media w OMD Digital
Do zespołu digitalowego grupy domów mediowych OMD dołączyli Małgorzata Bazior i Łukasz Mróz. Oboje poprzednio pracowali w agencji faceAddicted.
więcej
|
|
Muzyczne życzenia Kamila Bednarka reklamują Play Mix (wideo)
Wystartowała bożonarodzeniowa kampania reklamowa Formuły Mix Elastycznej w Play z udziałem piosenkarza Kamila Bednarka. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Sieć restauracji Arby's przeprasza Pepsi, że zapomniała o jej reklamie
Amerykańska sieć restauracji Arby’s zapomniała wyemitować spot z reklamą Pepsi. Przeprasza za to partnera w specjalnym filmowym klipie.
więcej
|
|
Piwo Żywiec kronikarsko reklamowane w wersji APA (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wprowadzony niedawno do sprzedaży wariant produkowanego przez Kompanię Piwowarską piwa Żywiec - APA. Akcję przygotowały firmy Timecode, Discovery Media, MediaVest i TBWA PR.
więcej
|
|
Żuzlowiec Jarosław Hampel reklamuje narzędzia Proline (wideo)
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa narzędzi Proline (produkowanych i dystrybuowanych przez firmę Profix) z udziałem Jarosława Hampela, indywidualnego wicemistrza świata na żużlu. Akcję przygotowała agencja Aveex.
więcej
|
|
Włodzimierz Zientarski w kampanii wyprzedażowej Toyoty (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Toyoty z udziałem Włodzimierza Zientarskiego. Tym razem dziennikarz promuje wyprzedaż aut z rocznika 2014. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland, Clos Brothers i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Kulinarne podróże Roberta Makłowicza w świątecznych reklamach Tesco (wideo)
Bożonarodzeniowa kampania reklamowa hipermarketów Tesco jest oparta na spotach, w których Robert Makłowicz pokazuje świąteczne zwyczaje kulinarne w różnych krajach. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Gazeta.pl przejęła od Spolecznosci.pl sprzedaż reklam na Kwejk.pl
Biuro reklamy portalu Gazeta.pl rozpoczęło obsługę na wyłączność serwisu z zabawnymi multimediami Kwejk.pl w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Dotychczas serwis znajdował się w ofercie sieci Spolecznosci.pl
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rośnie sprzedaż ,,Super Expressu" i ,,Parkietu". ,,Gazeta Polska Codziennie" poniżej 20 tys. egz.
W październiku 2014 roku tylko dwa dzienniki ogólnopolskie zanotowały wzrosty sprzedaży - „Super Express” i „Parkiet”. Wyniki pozostałych tytułów spadły, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
Jaka sprzedaż miesięcznika ,,Uroda Życia"? Oto pierwsze dane
Szacowana przez Edipresse Polska sprzedaż pierwszego numeru nowego miesięcznika „Uroda Życia” wyniosła ok. 75 tys. egz. - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawnicza tytułu.
więcej
|
|
Dwutygodniki people coraz słabiej się sprzedają. ,,Przez internet i brak zmian"
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Grazia” i „Gala”
więcej
|
|
Jeff Bezos: ,,Washington Post" musi zmienić strategię
„Washington Post” powinien stać się tytułem o charakterze globalnym, a najlepszym środkiem do osiągnięcia tego celu jest internet - uważa Jeff Bezos, właściciel dziennika i szef Amazona.
więcej
|
|
Ruszyła IV edycja Konkursu Dziennikarskiego im. Krystyny Bochenek
Do 25 stycznia br. można zgłaszać publikacje prasowe do IV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Dziennikarskiego im. Krystyny Bochenek. Tematyka nadsyłanych prac powinna mieć związek z województwem śląskim.
więcej
|
|
Maciej Głogowski najlepszym dziennikarzem ekonomicznym 2014 r.
Maciej Głogowski z Radia TOK FM został uznany za najlepszego dziennikarza ekonomicznego 2014 r. w XII edycji Konkursu im. Władysława Grabskiego organizowanego przez Narodowy Bank Polski.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet i RASP poniżej Grupy WP nawet po zakupie Bankiera (analiza)
Po zakupie Grupy Money.pl Grupa Wirtualna Polska pod względem zasięgu wyprzedzi Grupę Onet - RASP, nawet gdy ta druga zdecyduje się na przejęcie Bankiera.pl - wynika z symulacji dokonanej przez PBI. - Akwizycja Money.pl przez Grupę WP nie ma na celu uzyskania lepszej pozycji w TOP10 Megapanelu, lecz zdobycie dominacji w kategorii biznesowo-prawnej - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar z Hypermedia linked by Isobar.
więcej
|
|
,,Newsweek" i ,,Do Rzeczy" potroiły wyniki, w dół ,,Wprost" (tygodniki opinii w internecie)
W ostatnim roku liczba użytkowników i odsłon serwisu „Newsweeka Polska” potroiła się, w efekcie czego umocnił się on jako lider stron internetowych tygodników opinii. Duży wzrost zanotowała też witryna „Do Rzeczy”, natomiast spory spadek - serwis „Wprost”.
więcej
|
|
TVP uruchamia serwis VoD dla płacących abonament rtv. ,,Chcemy podziękować"
Serwis Strefa Widza, dostępny tylko dla osób płacących abonament radiowo-telewizyjny, ruszy w piątek 5 grudnia br. - Chcemy w ten sposób podziękować za uczciwe płacenie na media publiczne - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP.
więcej
|
|
Spotify: Ed Sheeran, Pharrell Williams, Coldplay i Artur Rojek najchętniej słuchani w 2014 r. (TOP na świecie i w Polsce)
Serwis streamingowy Spotify przygotował podsumowujące ostatnie 12 miesięcy zestawienie "Year in Music" - zarówno globalne, jak i dla polskiego rynku. Kto był najczęściej słuchanym wykonawcą? Który utwór najczęściej odtwarzano? Który zespół był najczęściej słuchany?
więcej
|
|
E-commerce najsilniejszym czynnikiem zmieniającym centra handlowe w Europie
Handel internetowy jest najważniejszym czynnikiem zmieniającym sposób działania centrów handlowych, a ich właściciele muszą nadążać za potrzebami klientów kupujących w sieci - takie wnioski płyną z badania firmy Cushman & Wakefield.
więcej
|
|
Gazeta.pl przejęła od Spolecznosci.pl sprzedaż reklam na Kwejk.pl
Biuro reklamy portalu Gazeta.pl rozpoczęło obsługę na wyłączność serwisu z zabawnymi multimediami Kwejk.pl w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Dotychczas serwis znajdował się w ofercie sieci Spolecznosci.pl
więcej
|
|
Opera 26 pozwala na udostępnianie zakładek (wideo)
Opera Software zaktualizowała przeglądarkę Opera na platformy Windows, Mac i Linux do wersji 26.
więcej
|
|
"Gangnam Style" zniszczył licznik YouTube
Informatycy YouTube musieli ulepszyć swój serwis z powodu hitu "Gangnam Style" koreańskiego piosenkarza Psy.
więcej
|
|
Agnieszka Michalik: z Valkea Media do Mamadu.pl
Agnieszka Michalik zaczęła pracę jako senior key account manager w serwisie Mamadu.pl (należącym do Grupy naTemat.pl). Poprzednio pracowała w wydawnictwie Valkea Media, m.in. kierując sprzedażą reklam w magazynie „GaGa”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|