|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 2 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Spóźniona sprzedaż NK.pl, cena będzie okazyjna (opinie)
NK.pl wciąż ma dużą i specyficzną grupę użytkowników, ale dotychczasowi właściciele serwisu w ostatnich latach niewiele robili, by zahamować spadek jego popularności. Dlatego cena witryny nie będzie imponująca, a przejmujący ją portal stanie przed wyzwaniem, jak ją zmodyfikować i ożywić - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci.
więcej
|
Cyfrowy Polsat bez Dominika Libickiego. "Koniec pewnej epoki"
Dominik Libicki, uznawany za prawą rękę Zygmunta Solorza-Żaka, po 20 latach odchodzi z Grupy Polsat. Rynek spekuluje, czemu zdecydował się na taki krok, ale wszyscy nie szczędzą mu słów uznania. - Jest wybitnym, charyzmatycznym managerem - ocenia branża.
więcej
|
4,4 tys. skarg na polskie reklamy, najwięcej na spot Grześków i kampanię Heyah (analiza)
|
Janina Paradowska najbardziej cenionym autorem ,,Polityki", czytelnicy chcą mniej Kuby Wojewódzkiego
|
|
|
|
|
|
|
|
Prasa |
|
|
"K Mag" staje się dwumiesięcznikiem. Wydawca stawia na internet
Od przyszłego roku kierowany przez Mikołaja Komara magazyn “K Mag” (K Mag) zostanie przekształcony z miesięcznika w dwumiesięcznik. Wydawca postawi za to na rozwój portalu Kmag.pl. Efektem zmian będzie zmniejszenie redakcji pisma.
więcej
|
|
Pisma poradnikowe w czołówce miesięczników, ,,Dobre Rady" na czele sprzedaży (top 103)
W lipcu 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników należała do „Dobrych Rad”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 103 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Odmieniona "Kropka" TV z oddzielnym grzbietem poradnikową
W poniedziałek 3 listopada br. ukaże się odświeżone wydanie tygodnika “Kropka TV” (P&P). Magazyn zwiększył objętość i zyskał podział na część z programem telewizyjnym i poszerzoną część poradnikową. Tytuł ma też nową szatę graficzną i wyższą cenę.
więcej
|
|
,,New York Times" z pierwszym szefem marketingu. Reklama natywna i mobilna rekompensują spadki w druku
W III kwartale br. przychody „The New York Times” wzrosły w skali roku o 0,8 proc. do 364,7 mln dolarów, a same wpływy reklamowe zmalały o 0,1 proc. do 137,9 mln dolarów, przy czym wpływy z reklamy internetowej zwiększyły się o 16,5 proc. W ramach reorganizacji dziennik utworzy funkcję dyrektora marketingu.
więcej
|
|
,,Dziennik Wschodni" z dodatkiem po angielsku
W piątek 31 października br. po raz pierwszy ukazał się przygotowany przez redakcję „Dziennika Wschodniego” (Corner Media) anglojęzyczny dodatek „Welcome to Lublin”. Jest on bezpłatnie dystrybuowany na terenie Lublina.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Trybunał Sprawiedliwości UE: umieszczanie filmów z YouTube'a na dowolnych stronach jest legalne (opinie)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości uznał, że osadzanie na internetowych witrynach filmów i linków do nich nie jest naruszeniem praw autorskich. „To dobra wiadomość dla internautów, ale nie dla twórców” – mówi Wirtualnemedia.pl prawnik Jakub Kralka.
więcej
|
|
GG dalej traci użytkowników - najwięcej nastolatków, studentów i osób ze wsi (analiza)
W tym roku komunikator GG - zarówno jako aplikacja, jak i serwis - zanotował dalsze spadki odwiedzalności, wynoszące w skali roku 30-50 proc. Najwięcej użytkowników stracił wśród internautów w wieku 15-34 lat, mających podstawowe i średni wykształcenie oraz mieszkających na wsi i w dużych miastach.
więcej
|
|
"Dzieciaka i Loco przygody w sieci" - MAC uczy dzieci jak bezpiecznie korzystać z internetu
Każdego dnia w Polsce 170 tys. - 300 tys. komputerów pada ofiarą wirusów, a w zeszłym roku ponad 1,3 mln komputerów rozsyłało spam - alarmuje MAC w filmach animowanych, które mają uczyć dzieci bezpiecznego korzystania z sieci. Od poniedziałku będzie można zobaczyć je w telewizji.
więcej
|
|
Facebook w Polsce: liderem Facebook for Every Phone (raport za październik 2014)
Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
Ponad 4 urządzenia podłączone do sieci na osobę w 2020 r.
Średnio ponad cztery podłączone do sieci urządzenia będzie w 2020 roku posiadał każdy człowiek na ziemi - prognozuje firma badawcza Strategy Analytics.
więcej
|
|
Andy Rubin, twórca Androida, odchodzi z Google
Andy Rubin, autor mobilnego systemu operacyjnego Android, po 9 latach pracy odchodzi z Google, ponieważ miał inną koncepcję rozwoju koncernu niż kierownictwo. Teraz zamierza stworzyć inkubator technologicznych startupów.
więcej
|
|
LinkedIn: niewielka strata w III kw. W górę przychód, 332 mln zarejestrowanych użytkowników
Portal społecznościowy LinkedIn zakończył III kwartał bieżącego roku niewielką stratą. Znacznie wzrósł za to jego przychód, jak również liczba zarejestrowanych użytkowników serwisu.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome zdecydowanym liderem, rywale tracą
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w październiku br. zanotowała wyraźny wzrost udziału i umocniła się na pozycji zdecydowanego lidera zarówno na globalnym, jak i polskim rynku.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|