Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 26 Października 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
"Dobry Tydzień" - tygodnik o religii i gwiazdach od Bauera. Odniesie sukces rynkowy? (opinie)

Wydawnictwo Bauer wprowadza dzisiaj na rynek tygodnik “Dobry Tydzień” o gwiazdach, poradnictwie i religii, adresowany do kobiet ceniących wartości rodzinne i religijne. - Pomysł na magazyn jest dobry i ma szansę na sukces  - uważają przedstawiciele branży prasowej. więcej

 
OLX.pl równie popularny jak Tablica.pl, ale nie w mobile'u (analiza)

W kwartał po zmianie nazwy z Tablica.pl na OLX.pl serwis (należący do Grupy Allegro) notuje równie dużo użytkowników i odsłon jak przed tą zmianą, natomiast zdecydowanie mniej krajowych odsłon mobilnych. We wrześniu na stronie dodano 2,27 mld ogłoszeń, o 12 proc. więcej niż w marcu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Prezydent odznaczy dziennikarzy, którzy zginęli w wybuchu w Katowicach

Prezydent Bronisław Komorowski, na wniosek KRRiT, podjął decyzję o pośmiertnym odznaczeniu Złotymi Krzyżami Zasługi dwojga dziennikarzy: Brygidy Frosztęgi-Kmiecik oraz Dariusza Kmiecika, którzy zginęli w katastrofie budowlanej w Katowicach. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

FOX International Channels poszukuje osoby na stanowisko
Ad Sales Manager

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Marketingu Pism Wnętrzarskich

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz - reporter

Havas Sports & Entertainment poszukuje osoby na stanowisko
Account Director

Burda International poszukuje osoby na stanowisko
Online Editor Glamour.pl

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek

Sieć reklamy on-line poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Publisher

zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Content Management Coordinator

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Wieczorem widzowie najchętniej oglądają TVN, duży spadek TVP2 i TVP1

TVN jest najchętniej oglądaną stacją wieczorami od startu jesiennych ramówek. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który odnotował spory wzrost. Za to dużo straciły Jedynka i Dwójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Janusz Korwin-Mikke stałym gościem "Bez pardonu" nowego talk-show Tele 5

Satelitarny kanał Tele 5 wprowadza na antenę nowy talk-show "Bez pardonu”. Jego gospodarzem będzie znany z TVP Info Adrian Klarenbach, a stałym gościem - Janusz Korwin-Mikke - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Krzysztof Skowroński dalej prezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Zjazd delegatów Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich przyjął w miniony weekend sprawozdanie odchodzącego zarządu i udzielił mu absolutorium. Dokonał też wyboru nowych władz Stowarzyszenia. Na jego czele nadal będzie stał Krzysztof Skowroński. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVN Fabuła i TVN Sportive - dwa nowe kanały TVN. Trafią do telewizji naziemnej?

Grupa TVN chce poszerzyć swoje portfolio o dwie nowe stacje - TVN Fabuła i TVN Sportive. Decyzja spółki zaskoczyła branżę, która spekuluje, że nowe kanały mogą trafić do naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

Omnichannel to sprzedażowa konieczność. Ale nie ma w nim uniwersalnej metody (opinie)

Stosowanie wielu kanałów dotarcia do klienta może znacząco zwiększyć sprzedaż, dobór mediów jest zależny od branży i produktu, a w stosowaniu omnichannel najważniejsza jest elastyczność - uważają eksperci z rynku e-commerce. więcej

Kevin Roberts, prezes Saatchi & Saatchi: Za trzy lata Facebook przestanie istnieć
Koniec "X Factor" w TVN. Będzie nowy show
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Prezydent odznaczy dziennikarzy, którzy zginęli w wybuchu w Katowicach

Prezydent Bronisław Komorowski, na wniosek KRRiT, podjął decyzję o pośmiertnym odznaczeniu Złotymi Krzyżami Zasługi dwojga dziennikarzy: Brygidy Frosztęgi-Kmiecik oraz Dariusza Kmiecika, którzy zginęli w katastrofie budowlanej w Katowicach. więcej

 
Wieczorem widzowie najchętniej oglądają TVN, duży spadek TVP2 i TVP1

TVN jest najchętniej oglądaną stacją wieczorami od startu jesiennych ramówek. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który odnotował spory wzrost. Za to dużo straciły Jedynka i Dwójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Janusz Korwin-Mikke stałym gościem "Bez pardonu" nowego talk-show Tele 5

Satelitarny kanał Tele 5 wprowadza na antenę nowy talk-show "Bez pardonu”. Jego gospodarzem będzie znany z TVP Info Adrian Klarenbach, a stałym gościem - Janusz Korwin-Mikke - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Uwaga!" na czele magazynów interwencyjnych. ,,Reporter polski" z bardzo słabą widownią

W jesiennej ramówce wśród codziennych programów reporterskich największą popularnością cieszy się emitowany w TVN magazyn „Uwaga!”. Zdecydowanie najsłabiej wypada zaś „Reporter polski” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP stawia na współpracę z czeską telewizją. W planach dwa seriale historyczne

Telewizja Polska jest zainteresowana współpracą z czeską telewizją publiczną przy realizacji dwóch projektów fabularnych. Będą to seriale historyczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Prowadzimy takie rozmowy - przyznaje w rozmowie z nami Juliusz Braun, prezes TVP. więcej

 
Cyfrowy Polsat i ipla pokażą walkę Adamek - Szpilka w pay-per-view za 40 zł

Cyfrowy Polsat i telewizja internetowa ipla w systemie pay-per-view transmitować będą galę Polsat Boxing Night, podczas której odbędzie się pojedynek Tomasza Adamka z Arturem Szpilką. Dostęp do wydarzenia kosztuje 40 zł. więcej

 
 
Radio  
 
Rusza "Ring Wyborczy Radia ZET". Stacja odwiedzi osiem miast

Radio ZET organizuje akcję “Ring Wyborczy Radia ZET” podczas której odwiedzi ze specjalnym miasteczkiem osiem polskich miast. W każdym z nich mieszkańcy będą mieli szansę rozliczyć prezydentów z danych im obietnic. więcej

 
Polskie Radio Kielce i Radio ZET ostro w dół. Trójka i Jedynka do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od kwietnia do września 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Wulgaryzmy w lokalnym serwisie Eurozetu

Przygotowany przez Eurozet serwis informacyjny, który w czwartek 23 października br. został udostępniony lokalnym stacjom radiowym, zawierał wulgaryzmy. Cześć z nich go wyemitowała. więcej

 
Reklama  
 
Omnicom Group z 7,4-proc. wzrostem wpływów i 244 mln dol. zysku

Koncern marketingowy Omnicom Group w III kwartale br. zanotował wpływy wyższe niż rok wcześniej o 7,4 proc. i o 24,4 proc. wyższy zysk netto. 1,5 proc. organicznego wzrostu wyników firmy stanowił programmatic buying, wpływy w USA wzrosły o 10 proc., a przychody z samych usług reklamowych - o 12,5 proc. więcej

 
Ponad 1,6 mln zł na kampanię propagującą korzystanie z internetu

Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji planuje kampanię społeczną propagującą korzystanie z internetu w życiu codziennym. Przeznaczy na nią ponad 1,6 mln zł netto. więcej

 
Dyskryminacja kobiet i zagrożenie dla młodych w reklamie zupek Profi

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że plakaty zup instant pokazujące palec na otwartych ustach kobiety z hasłem „Jeszcze nie miałam tego w ustach” dyskryminują kobiety oraz mogą zagrażać rozwojowi dzieci i młodzieży. więcej

 
Instytut Badań Outdooru prowadzi GPS-owy pomiar odbiorców reklamy zewnętrznej

Trwa pierwszy etap badania polskiego rynku reklamy zewnętrznej realizowanego przez Instytut Badań Outdooru w oparciu o brytyjską metodologię Route 2013. Obejmuje on pomiar mobilności konsumentów z użyciem urządzeń GPS. więcej

 
,,Tele Tydzień", ,,Viva!" i ,,Przyjaciółka" dużo więcej z reklam - w dół ,,Wprost" i ,,Polityka" (TOP10)

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 7 proc. wyższe niż rok wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły „Tele Tydzień”, „Viva!”, „Przyjaciółka”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party”, natomiast spadki zanotowały „Wprost” i „Polityka”. więcej

 
Amazon sponsoruje Śląsk Wrocław - na razie w dwóch meczach

Amerykański koncern Amazon został oficjalnym partnerem klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław, przy czym umowę na razie zawarto zaledwie na dwa mecze. Ta współpraca jest związana z otwarciem przez firmę centrów logistycznych we Wrocławiu. więcej

 
Sceny z ,,Hobbita" reklamują linie lotnicze Air New Zealand (wideo)

Peter Jackson i postacie z filmu „Hobbit” występują w spocie przypominającym pasażerom linii lotniczych Air New Zealand zasady bezpieczeństwa podczas podróży lotniczych. więcej

 
Junior designer reklamuje eKonto mobilne z 4 proc. w mBanku (wideo)

Wystartowała druga odsłona kampanii reklamującej eKonto mobilne oferowane przez mBank. Bohaterem nowego spotu jest początkujący grafik. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group Poland, Flota Filmowa i Mindshare Polska. więcej

 
Paweł Wojciechowski: z Grupy PWN do agencji Next

Paweł Wojciechowski objął nowo utworzoną funkcję dyrektora departamentu e-commerce w agencji Next (należącej do Starcom MediaVest Group). Wcześniej pracował m.in. w Grupie PWN, Weltbildzie, Novem i Interii. więcej

 
Rynek mediów poza strefą komfortu (relacja z Purple Day 2014)

Zmiany są nieuchronne, dzieją się tu i teraz, również na rynku mediów. Choć czasem trudno przewidzieć ich konsekwencje, ważne, aby próbować i działać. O tym, jak zmienia się konsument, w którym kierunku rozwijają się nowe technologie i czy za tymi zmianami podąży rynek mediów rozmawialiśmy podczas Purple Day 2014 - corocznej konferencji organizowanej przez dom mediowy Mindshare Polska - relacjonuje Maciej Świątek. więcej

 
Bezpieczna wycieczka górska reklamuje MetLife Invest (wideo)

Ruszył drugi, produktowy etap kampanii reklamującej firmę ubezpieczeniową MetLife. Akcję, prezentującą ofertę ochronno-inwestycyjną MetLife Invest, przygotowały firmy PZL, Mindshare Polska i ComPress. więcej

 
,,Nie ma jak dawniej" - dania Międzychód pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)

Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa dań Międzychód, podkreślająca ich naturalny, tradycyjny charakter. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, AdStone, MEC i Q&A Communications. więcej

 
Dr. Oetker reklamuje Babeczkę z kubeczka (wideo)

W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamująca Babeczkę z kubeczka, nowy deser marki Słodka Chwila (należącej do Dr. Oetker Polska). Akcję przygotowały firmy BBDO Düsseldorf i Media Direction OMD. więcej

 
,,Advertising Insider" w parodii pracy agencji marketingowych (wideo)

Humorystyczny blog Adweak wspólnie z serwisem Dissolve przygotował klip „Advertising Insider” wyśmiewający wybrane aspekty pracy agencji marketingowych różnych specjalizacji. więcej

 
,,Ryzyko zostaw konkurencji, w biznesie działaj bezpiecznie" w kampanii Coface

W internecie ruszyła kampania reklamowa firmy Coface oferującej rozwiązania w zakresie ochrony przed ryzykiem niewypłacalności ze strony klientów. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Ryzyko zostaw konkurencji, w biznesie działaj bezpiecznie”. więcej

 
Jadwiga Pikulska event managerem w El Padre

Jadwiga Pikulska objęła stanowisko event managera w agencji El Padre. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
ClubMed: Travel Wise Up English School: Learn without fear. 13th Street: Two and a half men Hoje em Dia: Helps you to choose your next trip Babel - szkoła językowa
 
Prasa  
 
"Dobry Tydzień" - tygodnik o religii i gwiazdach od Bauera. Odniesie sukces rynkowy? (opinie)

Wydawnictwo Bauer wprowadza dzisiaj na rynek tygodnik “Dobry Tydzień” o gwiazdach, poradnictwie i religii, adresowany do kobiet ceniących wartości rodzinne i religijne. - Pomysł na magazyn jest dobry i ma szansę na sukces  - uważają przedstawiciele branży prasowej. więcej

 
Krzysztof Skowroński dalej prezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Zjazd delegatów Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich przyjął w miniony weekend sprawozdanie odchodzącego zarządu i udzielił mu absolutorium. Dokonał też wyboru nowych władz Stowarzyszenia. Na jego czele nadal będzie stał Krzysztof Skowroński. więcej

 
,,Tele Tydzień" i ,,Życie na Gorąco" to tygodniki z najwyższą sprzedażą (TOP 61)

W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 61 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Tele Tydzień", ,,Viva!" i ,,Przyjaciółka" dużo więcej z reklam - w dół ,,Wprost" i ,,Polityka" (TOP10)

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 7 proc. wyższe niż rok wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły „Tele Tydzień”, „Viva!”, „Przyjaciółka”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party”, natomiast spadki zanotowały „Wprost” i „Polityka”. więcej

 
Szok i spór dziennikarzy po agenturalnej teorii Ewy Stankiewicz o śmierci Brygidy i Dariusza Kmiecików

Według Ewy Stankiewicz, publicystki Telewizji Republika i Radia Wnet, śmierć Dariusza Kmiecika, Brygidy Frosztęgi-Kmiecik i ich dziecka może być znakiem ostrzegawczym rosyjskiego wywiadu dla polskich mediów. Zdecydowana większość dziennikarzy przyjęła tę teorię z niedowierzaniem i niesmakiem. więcej

 
Bauer wydaje "Dobry Tydzień". Tygodnik o gwiazdach i religii

Wydawnictwo Bauer w poniedziałek 27 października br. wprowadzi na rynek tygodnik “Dobry Tydzień”, poświęcony gwiazdom, religii i poradnictwu. Będzie to pismo dla kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne. Na okładce pierwszego numeru znajdzie się Małgorzata Kożuchowska. więcej

 
Weekendowa ,,Rzeczpospolita" w całości jako magazyn ,,Plus Minus"

Sobotnio-niedzielne wydanie „Rzeczpospolitej” (Gremi Media Communication) na stale zostało przekształcone w całości w magazyn „Plus Minus”: jest w nim więcej artykułów publicystycznych, a usunięto sekcje z bieżącymi informacjami. więcej

 
Coraz większa sprzedaż e-gazet

Rynek prasy zmienia się stopniowo. Nadal dominują u nas wydania drukowane, choć coraz częściej Polacy czytają elektroniczne wersje prasy i wiadomości. więcej

 
Jedynki  
 
 
Do Rzeczy - 2014-10-27 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-10-27 Newsweek - 2014-10-27 Wprost - 2014-10-27 Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych - 2014-10-26
 
Internet  
 
OLX.pl równie popularny jak Tablica.pl, ale nie w mobile'u (analiza)

W kwartał po zmianie nazwy z Tablica.pl na OLX.pl serwis (należący do Grupy Allegro) notuje równie dużo użytkowników i odsłon jak przed tą zmianą, natomiast zdecydowanie mniej krajowych odsłon mobilnych. We wrześniu na stronie dodano 2,27 mld ogłoszeń, o 12 proc. więcej niż w marcu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Skradziony telefon blogerki Maffashion okazał się reklamą Orange Cloud (wideo)

Dwa tygodnie temu blogerka modowa Julia „Maffashion” Kuczyńska poskarżyła się, że ukradziono jej telefon, po czym publikowała zdjęcia, które rzekomy złodziej robił i nieświadomie w internecie. W niedzielę okazało się, że cała sytuacja jest akcją promującą usługę Orange Cloud. więcej

 
Google ostrzega przed skróconymi linkami bit.ly

Google Safe Browsing uznał linki ukryte pod skrótem bit.ly za potencjalnie niebezpieczne. Niektóre z nich mogą zawierać szkodliwe oprogramowanie infekujące komputery. więcej

 
Twitter przejmuje serwis Twitpic, zdjęcia użytkowników zostaną zachowane

Twitter stał się właścicielem serwisu Twitpic.com wraz z jego archiwum milionów zdjęć. Fotografie pozostaną dostępne dla użytkowników i będą odpowiednio chronione - zapewnia szef Twitpica. więcej

 
GG z funkcją ,,losuj rozmówcę", kampania za 2,5 mln zł

Komunikator GG został wzbogacony o funkcję „losuj rozmówcę”, która umożliwia poznawanie nowych osób otwartych na rozmowę. Nowość wspiera kampania w radiu i internecie, za którą odpowiada dział marketingu GG Network. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Większość Polaków interesuje się wydarzeniami na Ukrainie

83 proc. Polaków interesuje się wydarzeniami na Ukrainie, a 67 proc. badanych uważa, że tamtejszy konflikt zagraża bezpieczeństwu Polski - wynika z październikowego sondażu CBOS. Zdaniem 58 proc. Ewa Kopacz kontynuuje politykę poprzedniego rządu wobec Ukrainy. więcej

 
Public Relations  
 
Mariusz Odziemczyk public affairs managerem w Procontent Communication
 
Heima PR wypromuje warszawski butik Delsey Paris
 
Bio Planet klientem Unicorn Media
 
Technologie  
 
Znak Microsoftu zamiast logo Nokii tylko na obudowach Lumii
 
Samsung: 4,5 mln Galaxy Note 4 sprzedanych w miesiąc
 
MultiPad Ranger 7.0 3G - nowy tablet z funkcją telefonu od Prestigio za 399 zł
 
LG: ośmiordzeniowy procesor Nuclun w smartfonie G3 Screen
 
Huawei: sprzedaż smartfonów w górę - 16,8 mln w III kw.
 
Zacharias Piperidis prezesem T-Mobile Polska, odchodzą Rakowski i Bors
 
Gospodarka  
 
Dwa z badanych polskich banków miały problem z zaliczeniem stress testów
 
Ewa Kopacz: pakt klimatyczny bez dodatkowych obciążeń dla Polski
 
Koniec spadków bezrobocia. Jeszcze w tym roku możliwa reakcja pracodawców na słabą koniunkturę
 
Obowiązkowy wkład własny może zmniejszyć szansę na kredyt
 
Bez współpracy nauki i biznesu rozwój gospodarki jest niemożliwy. Polska w ogonie UE
 
Stress-testy w polskich bankach. "Wykażą stabilność i wiarygodność systemu bankowego"
 
100 mln zł krajowego wsparcia dla rolników dotkniętych embargiem
 
Coraz większa sprzedaż e-gazet
 
Polacy pokochali wino. Największą popularnością cieszą się trunki z Nowego Świata i polski cydr
 
Kultura/Rozrywka  
 
Od wtorku Muzeum Historii Żydów Polskich. "To odzwierciedlenie życia Żydów w Polsce"
 
Julia Hartwig laureatką Nagrody im. Wisławy Szymborskiej
 
Niemal 60 tys. osób na Targach Książki w Krakowie. "To rekord"
 
"The Endless River" - nowa płyta Pink Floyd od 10 listopada 2014
 
Danny DeVito z One Direction w "Steal My Girl" (wideo)
 
"Scarlett" - nowa płyta zespołu LemON
 
Martin Scorsese zrobi dokument o Grateful Dead
 
Foo Fighters pokazali "The Feast and the Famine"
 
David Hasselhoff zagra w filmie "Ted 2"
 
Radiohead dla ludzi inteligentnych, dla mniej Beyoncé
 
Mroczna Jennifer Lawrence, premiera filmu "Serena"
 
Blog  
 
Jest pięknie - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Sikorski człowiekiem zaufania społecznego - wg GW... - Andrzej Bober
 
Jak wkurzyć klienta - Ada Kiryluk
 
Teoria wyciszania - ks. Artur Stopka
 
Kto trzyma grupę trzymającą władzę? - Krzysztof Czabański
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl