|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 26 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
"Dobry Tydzień" - tygodnik o religii i gwiazdach od Bauera. Odniesie sukces rynkowy? (opinie)
Wydawnictwo Bauer wprowadza dzisiaj na rynek tygodnik “Dobry Tydzień” o gwiazdach, poradnictwie i religii, adresowany do kobiet ceniących wartości rodzinne i religijne. - Pomysł na magazyn jest dobry i ma szansę na sukces - uważają przedstawiciele branży prasowej.
więcej
|
|
OLX.pl równie popularny jak Tablica.pl, ale nie w mobile'u (analiza)
W kwartał po zmianie nazwy z Tablica.pl na OLX.pl serwis (należący do Grupy Allegro) notuje równie dużo użytkowników i odsłon jak przed tą zmianą, natomiast zdecydowanie mniej krajowych odsłon mobilnych. We wrześniu na stronie dodano 2,27 mld ogłoszeń, o 12 proc. więcej niż w marcu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Prezydent odznaczy dziennikarzy, którzy zginęli w wybuchu w Katowicach
Prezydent Bronisław Komorowski, na wniosek KRRiT, podjął decyzję o pośmiertnym odznaczeniu Złotymi Krzyżami Zasługi dwojga dziennikarzy: Brygidy Frosztęgi-Kmiecik oraz Dariusza Kmiecika, którzy zginęli w katastrofie budowlanej w Katowicach.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Prezydent odznaczy dziennikarzy, którzy zginęli w wybuchu w Katowicach
Prezydent Bronisław Komorowski, na wniosek KRRiT, podjął decyzję o pośmiertnym odznaczeniu Złotymi Krzyżami Zasługi dwojga dziennikarzy: Brygidy Frosztęgi-Kmiecik oraz Dariusza Kmiecika, którzy zginęli w katastrofie budowlanej w Katowicach.
więcej
|
|
Wieczorem widzowie najchętniej oglądają TVN, duży spadek TVP2 i TVP1
TVN jest najchętniej oglądaną stacją wieczorami od startu jesiennych ramówek. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który odnotował spory wzrost. Za to dużo straciły Jedynka i Dwójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Janusz Korwin-Mikke stałym gościem "Bez pardonu" nowego talk-show Tele 5
Satelitarny kanał Tele 5 wprowadza na antenę nowy talk-show "Bez pardonu”. Jego gospodarzem będzie znany z TVP Info Adrian Klarenbach, a stałym gościem - Janusz Korwin-Mikke - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Uwaga!" na czele magazynów interwencyjnych. ,,Reporter polski" z bardzo słabą widownią
W jesiennej ramówce wśród codziennych programów reporterskich największą popularnością cieszy się emitowany w TVN magazyn „Uwaga!”. Zdecydowanie najsłabiej wypada zaś „Reporter polski” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP stawia na współpracę z czeską telewizją. W planach dwa seriale historyczne
Telewizja Polska jest zainteresowana współpracą z czeską telewizją publiczną przy realizacji dwóch projektów fabularnych. Będą to seriale historyczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Prowadzimy takie rozmowy - przyznaje w rozmowie z nami Juliusz Braun, prezes TVP.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat i ipla pokażą walkę Adamek - Szpilka w pay-per-view za 40 zł
Cyfrowy Polsat i telewizja internetowa ipla w systemie pay-per-view transmitować będą galę Polsat Boxing Night, podczas której odbędzie się pojedynek Tomasza Adamka z Arturem Szpilką. Dostęp do wydarzenia kosztuje 40 zł.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Omnicom Group z 7,4-proc. wzrostem wpływów i 244 mln dol. zysku
Koncern marketingowy Omnicom Group w III kwartale br. zanotował wpływy wyższe niż rok wcześniej o 7,4 proc. i o 24,4 proc. wyższy zysk netto. 1,5 proc. organicznego wzrostu wyników firmy stanowił programmatic buying, wpływy w USA wzrosły o 10 proc., a przychody z samych usług reklamowych - o 12,5 proc.
więcej
|
|
Ponad 1,6 mln zł na kampanię propagującą korzystanie z internetu
Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji planuje kampanię społeczną propagującą korzystanie z internetu w życiu codziennym. Przeznaczy na nią ponad 1,6 mln zł netto.
więcej
|
|
Dyskryminacja kobiet i zagrożenie dla młodych w reklamie zupek Profi
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że plakaty zup instant pokazujące palec na otwartych ustach kobiety z hasłem „Jeszcze nie miałam tego w ustach” dyskryminują kobiety oraz mogą zagrażać rozwojowi dzieci i młodzieży.
więcej
|
|
Instytut Badań Outdooru prowadzi GPS-owy pomiar odbiorców reklamy zewnętrznej
Trwa pierwszy etap badania polskiego rynku reklamy zewnętrznej realizowanego przez Instytut Badań Outdooru w oparciu o brytyjską metodologię Route 2013. Obejmuje on pomiar mobilności konsumentów z użyciem urządzeń GPS.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień", ,,Viva!" i ,,Przyjaciółka" dużo więcej z reklam - w dół ,,Wprost" i ,,Polityka" (TOP10)
We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 7 proc. wyższe niż rok wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły „Tele Tydzień”, „Viva!”, „Przyjaciółka”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party”, natomiast spadki zanotowały „Wprost” i „Polityka”.
więcej
|
|
Amazon sponsoruje Śląsk Wrocław - na razie w dwóch meczach
Amerykański koncern Amazon został oficjalnym partnerem klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław, przy czym umowę na razie zawarto zaledwie na dwa mecze. Ta współpraca jest związana z otwarciem przez firmę centrów logistycznych we Wrocławiu.
więcej
|
|
Sceny z ,,Hobbita" reklamują linie lotnicze Air New Zealand (wideo)
Peter Jackson i postacie z filmu „Hobbit” występują w spocie przypominającym pasażerom linii lotniczych Air New Zealand zasady bezpieczeństwa podczas podróży lotniczych.
więcej
|
|
Junior designer reklamuje eKonto mobilne z 4 proc. w mBanku (wideo)
Wystartowała druga odsłona kampanii reklamującej eKonto mobilne oferowane przez mBank. Bohaterem nowego spotu jest początkujący grafik. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group Poland, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Paweł Wojciechowski: z Grupy PWN do agencji Next
Paweł Wojciechowski objął nowo utworzoną funkcję dyrektora departamentu e-commerce w agencji Next (należącej do Starcom MediaVest Group). Wcześniej pracował m.in. w Grupie PWN, Weltbildzie, Novem i Interii.
więcej
|
|
Rynek mediów poza strefą komfortu (relacja z Purple Day 2014)
Zmiany są nieuchronne, dzieją się tu i teraz, również na rynku mediów. Choć czasem trudno przewidzieć ich konsekwencje, ważne, aby próbować i działać. O tym, jak zmienia się konsument, w którym kierunku rozwijają się nowe technologie i czy za tymi zmianami podąży rynek mediów rozmawialiśmy podczas Purple Day 2014 - corocznej konferencji organizowanej przez dom mediowy Mindshare Polska - relacjonuje Maciej Świątek.
więcej
|
|
Bezpieczna wycieczka górska reklamuje MetLife Invest (wideo)
Ruszył drugi, produktowy etap kampanii reklamującej firmę ubezpieczeniową MetLife. Akcję, prezentującą ofertę ochronno-inwestycyjną MetLife Invest, przygotowały firmy PZL, Mindshare Polska i ComPress.
więcej
|
|
,,Nie ma jak dawniej" - dania Międzychód pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa dań Międzychód, podkreślająca ich naturalny, tradycyjny charakter. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, AdStone, MEC i Q&A Communications.
więcej
|
|
Dr. Oetker reklamuje Babeczkę z kubeczka (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamująca Babeczkę z kubeczka, nowy deser marki Słodka Chwila (należącej do Dr. Oetker Polska). Akcję przygotowały firmy BBDO Düsseldorf i Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,Advertising Insider" w parodii pracy agencji marketingowych (wideo)
Humorystyczny blog Adweak wspólnie z serwisem Dissolve przygotował klip „Advertising Insider” wyśmiewający wybrane aspekty pracy agencji marketingowych różnych specjalizacji.
więcej
|
|
,,Ryzyko zostaw konkurencji, w biznesie działaj bezpiecznie" w kampanii Coface
W internecie ruszyła kampania reklamowa firmy Coface oferującej rozwiązania w zakresie ochrony przed ryzykiem niewypłacalności ze strony klientów. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Ryzyko zostaw konkurencji, w biznesie działaj bezpiecznie”.
więcej
|
|
Jadwiga Pikulska event managerem w El Padre
Jadwiga Pikulska objęła stanowisko event managera w agencji El Padre.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Dobry Tydzień" - tygodnik o religii i gwiazdach od Bauera. Odniesie sukces rynkowy? (opinie)
Wydawnictwo Bauer wprowadza dzisiaj na rynek tygodnik “Dobry Tydzień” o gwiazdach, poradnictwie i religii, adresowany do kobiet ceniących wartości rodzinne i religijne. - Pomysł na magazyn jest dobry i ma szansę na sukces - uważają przedstawiciele branży prasowej.
więcej
|
|
Krzysztof Skowroński dalej prezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich
Zjazd delegatów Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich przyjął w miniony weekend sprawozdanie odchodzącego zarządu i udzielił mu absolutorium. Dokonał też wyboru nowych władz Stowarzyszenia. Na jego czele nadal będzie stał Krzysztof Skowroński.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Życie na Gorąco" to tygodniki z najwyższą sprzedażą (TOP 61)
W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 61 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień", ,,Viva!" i ,,Przyjaciółka" dużo więcej z reklam - w dół ,,Wprost" i ,,Polityka" (TOP10)
We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 7 proc. wyższe niż rok wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły „Tele Tydzień”, „Viva!”, „Przyjaciółka”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party”, natomiast spadki zanotowały „Wprost” i „Polityka”.
więcej
|
|
Szok i spór dziennikarzy po agenturalnej teorii Ewy Stankiewicz o śmierci Brygidy i Dariusza Kmiecików
Według Ewy Stankiewicz, publicystki Telewizji Republika i Radia Wnet, śmierć Dariusza Kmiecika, Brygidy Frosztęgi-Kmiecik i ich dziecka może być znakiem ostrzegawczym rosyjskiego wywiadu dla polskich mediów. Zdecydowana większość dziennikarzy przyjęła tę teorię z niedowierzaniem i niesmakiem.
więcej
|
|
Bauer wydaje "Dobry Tydzień". Tygodnik o gwiazdach i religii
Wydawnictwo Bauer w poniedziałek 27 października br. wprowadzi na rynek tygodnik “Dobry Tydzień”, poświęcony gwiazdom, religii i poradnictwu. Będzie to pismo dla kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne. Na okładce pierwszego numeru znajdzie się Małgorzata Kożuchowska.
więcej
|
|
Weekendowa ,,Rzeczpospolita" w całości jako magazyn ,,Plus Minus"
Sobotnio-niedzielne wydanie „Rzeczpospolitej” (Gremi Media Communication) na stale zostało przekształcone w całości w magazyn „Plus Minus”: jest w nim więcej artykułów publicystycznych, a usunięto sekcje z bieżącymi informacjami.
więcej
|
|
Coraz większa sprzedaż e-gazet
Rynek prasy zmienia się stopniowo. Nadal dominują u nas wydania drukowane, choć coraz częściej Polacy czytają elektroniczne wersje prasy i wiadomości.
więcej
|
|
Internet |
|
|
OLX.pl równie popularny jak Tablica.pl, ale nie w mobile'u (analiza)
W kwartał po zmianie nazwy z Tablica.pl na OLX.pl serwis (należący do Grupy Allegro) notuje równie dużo użytkowników i odsłon jak przed tą zmianą, natomiast zdecydowanie mniej krajowych odsłon mobilnych. We wrześniu na stronie dodano 2,27 mld ogłoszeń, o 12 proc. więcej niż w marcu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Skradziony telefon blogerki Maffashion okazał się reklamą Orange Cloud (wideo)
Dwa tygodnie temu blogerka modowa Julia „Maffashion” Kuczyńska poskarżyła się, że ukradziono jej telefon, po czym publikowała zdjęcia, które rzekomy złodziej robił i nieświadomie w internecie. W niedzielę okazało się, że cała sytuacja jest akcją promującą usługę Orange Cloud.
więcej
|
|
Google ostrzega przed skróconymi linkami bit.ly
Google Safe Browsing uznał linki ukryte pod skrótem bit.ly za potencjalnie niebezpieczne. Niektóre z nich mogą zawierać szkodliwe oprogramowanie infekujące komputery.
więcej
|
|
Twitter przejmuje serwis Twitpic, zdjęcia użytkowników zostaną zachowane
Twitter stał się właścicielem serwisu Twitpic.com wraz z jego archiwum milionów zdjęć. Fotografie pozostaną dostępne dla użytkowników i będą odpowiednio chronione - zapewnia szef Twitpica.
więcej
|
|
GG z funkcją ,,losuj rozmówcę", kampania za 2,5 mln zł
Komunikator GG został wzbogacony o funkcję „losuj rozmówcę”, która umożliwia poznawanie nowych osób otwartych na rozmowę. Nowość wspiera kampania w radiu i internecie, za którą odpowiada dział marketingu GG Network.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|