Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 9 Października 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVN przesuwa "Żony z Hollywood" na wiosnę. "Względy produkcyjne"

W jesiennej ramówce telewizji TVN nie znajdzie się zapowiadany wcześniej reality-show “Żony z Hollywood”. Zrealizowany w Los Angeles program trafi na antenę stacji dopiero wiosną przyszłego roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Dziennikarze "Gazety Polskiej Codziennie" bez pensji na czas. "Gazeta przynosi zysk"

Dziennikarze “Gazety Polskiej Codziennie” nie mogą się doprosić zaległych wynagrodzeń, a część rozważa nawet odejście z tytułu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny “GPC”, zapewnia, że gazeta płaci jak otrzyma pieniądze od kolporterów i cały czas jest rentowna. więcej

 
Allegro zaczyna zwolnienia grupowe i outsourcing, stawia na mobile

Grupa Allegro w najbliższym czasie zwolni ok. 90 pracowników, a kolejnych 80 przeniesie do firm zewnętrznych, mimo że jednocześnie ogłasza otwarcie swojego nowego biura. Spółka zamierza działać elastyczniej i skupić się na segmencie mobilnym. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Radio ZET Gold poszukuje osoby na stanowisko
DJ / Prowadzący audycję

Radio ZET poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Wydania

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Podstawowy kurs prezenterski

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Junior Strategy Planner (Researcher)

Sare poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. ecommerce

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Senior Event Manager

IRCenter poszukuje osoby na stanowisko
Digital Marketing Specialist

IRCenter poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Creative / Senior Creative

Blue Angels poszukuje osoby na stanowisko
New Business Director

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager (Daily Needs)

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Jolanta Fajkowska z programem w TVP Info i w Polsat News 2. "Nie obowiązuje zakaz konkurencji"

Jolanta Fajkowska, prowadząca program „Pożyteczni.pl” w TVP Info, poprowadzi w kanale Polsat News 2 magazyn „Fajka pokoju”. TVP nie ma nic przeciwko pojawieniu się dziennikarki u konkurencji, bo formalnie zatrudnia ją LeasingTeam. więcej

 
Golden Drum: Grand Prix dla McCann Worldgroup i 180heartbeats+JvM, potrójne złoto dla Cheil Poland

Na festiwalu Golden Drum agencja McCann Worldgroup otrzymała Grand Prix, złoto i srebro za akcję „It wasn’t a game”, 180heartbeats + Jung von Matt - Golden Drum za aplikację „Game is not over”, a Cheil Poland - trzy złota za „Bardzo dobre maniery”. Nagrody zdobyły też Havas Worldwide Warsaw i Artegence. więcej

 
Pies-pająk Wardęgi hitem września, marki modowe w social media (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)

Konta Roberta Lewandowskiego, Sylwestra Wardęgi i Wojciecha Szczęsnego cały czas są najpopularniejsze wśród polskich profili na Facebooku, YouTubie i Twitterze. W najnowszym raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl eksperci analizują, jak w serwisach społecznościowych funkcjonują marki modowe. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVP pozwana o plagiat przy serialu "Rezydencja"

Telewizja Polska została pozwana za naruszenie praw autorskich przez autora serialu “Podkowa leśna”. Domaga się on odszkodowania, bo uważa, że fragmenty jego scenariusza wykorzystano przy tworzeniu serialu “Rezydencja” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. TVP odpiera zarzuty. więcej

Effie 2014: Grand Prix dla PKO BP z Szymonem Majewskim, najwięcej nagród dla DDB i Starcom MediaVest Group

W tegorocznym konkursie Effie nagrodę Grand Prix przyznano za kampanie PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Najbardziej efektywną agencją reklamową została DDB Warszawa, a domem mediowym - Starcom MediaVest Group. więcej

Beacony usunięte z Nowego Jorku jako zagrożenie dla prywatności (wideo)
,,Super Express" dogania ,,Gazetę Wyborczą". ,,Fakt" na czele sprzedaży dzienników
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN przesuwa "Żony z Hollywood" na wiosnę. "Względy produkcyjne"

W jesiennej ramówce telewizji TVN nie znajdzie się zapowiadany wcześniej reality-show “Żony z Hollywood”. Zrealizowany w Los Angeles program trafi na antenę stacji dopiero wiosną przyszłego roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jolanta Fajkowska z programem w TVP Info i w Polsat News 2. "Nie obowiązuje zakaz konkurencji"

Jolanta Fajkowska, prowadząca program „Pożyteczni.pl” w TVP Info, poprowadzi w kanale Polsat News 2 magazyn „Fajka pokoju”. TVP nie ma nic przeciwko pojawieniu się dziennikarki u konkurencji, bo formalnie zatrudnia ją LeasingTeam. więcej

 
BBC Brit, BBC First i BBC Earth - nowe kanały BBC na polskim rynku

Spółka BBC Worldwide chce wprowadzić do Polski trzy nowe kanały tematyczne: BBC Brit, BBC First i BBC Earth.  Stacje te mogłyby zacząć nadawanie w naszym kraju w przyszłym roku. więcej

 
Koniec ,,The Voice of Poland"? ,,Piąta edycja nie będzie ostatnią"

TVP2 nie planuje zakończenia formatu muzycznego „The Voice of Poland” na trwającej obecnie piątej jego odsłonie. Obecnie toczą się rozmowy na temat kontynuacji talent-show, ale może on mieć przerwę w emisji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Pierwsza miłość" ma 400 tys. widzów mniej, Polsat nadal na czele grupy 16-49

W nowym sezonie serial „Pierwsza miłość” gromadzi średnio 1,66 mln widzów, o 400 tys. osób mniej niż rok temu. Obyczajowa produkcja Polsatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN, ale w grupie komercyjnej jest liderem. więcej

 
,,I love Violetta" polską produkcją Disney Channel

Kanał Disney Channel w drugiej połowie października br. rozpocznie emisję nowego polskiego programu „I love Violetta”. Będzie on prowadzony przez fanki serialu “Violetta”. więcej

 
Ale kino+ promuje się jak kanał dla wybrednych (wideo)

Stacja filmowa Ale kino+ rozpoczęła kampanią wizerunkową, w której promuje się jako kanał dla widzów o wysmakowanych gustach. Działania obejmują m.in. telewizję, internet i komunikację miejską. więcej

 
Mecze Polska-Niemcy i Polska-Szkocja w Polsacie i Polsacie Sport

W najbliższą sobotę 11 października 2014 roku reprezentacja Polski w eliminacjach do Euro 2016 zmierzy się z Niemcami, a we wtorek 14 października br. - ze Szkocją. Oba mecze będzie można zobaczyć w Polsacie i Polsacie Sport. więcej

 
Odkodowana premiera ,,Watahy" w HBO

11 i 12 października 2014 roku w związku z premierą serialu „Wataha” kanał HBO będzie odkodowany. więcej

 
 
Radio  
 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport III-VIII 2014)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Golden Drum: Grand Prix dla McCann Worldgroup i 180heartbeats+JvM, potrójne złoto dla Cheil Poland

Na festiwalu Golden Drum agencja McCann Worldgroup otrzymała Grand Prix, złoto i srebro za akcję „It wasn’t a game”, 180heartbeats + Jung von Matt - Golden Drum za aplikację „Game is not over”, a Cheil Poland - trzy złota za „Bardzo dobre maniery”. Nagrody zdobyły też Havas Worldwide Warsaw i Artegence. więcej

 
Krystyna Loska ostrzega klientów Orange przed nieuczciwymi handlowcami

Orange Polska rozpoczął kampanię reklamową, w której przestrzega swoich klientów przed nieuczciwymi przedstawicielami handlowymi innych firm telekomunikacyjnych podszywającymi się pod tego operatora. Twarzą akcji jest była prezenterka telewizyjna Krystyna Loska. więcej

 
,,Bicie uczy, ale tylko złych rzeczy" - demoniczny Radziwiłowicz w kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)

W połowie października ruszy kampania Rzecznika Praw Dziecka podkreślająca negatywne skutki przemocy wobec dzieci. Akcję - opartą na spocie z Jerzym Radziwiłowiczem w reżyserii Jana Komasy - przygotowały firmy Telescope i Papaya Films. więcej

 
,,Nasze produkty, Twoje pytania" w kampanii McDonald's (wideo)

McDonald’s Polska rozpoczął kolejną wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą wysoką jakość produktów serwowanych w tej sieci restauracji. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nasze produkty, Twoje pytania”, przygotowały firmy DDB Warszawa, Macroscope OMD i 24/7 Communication. więcej

 
Pomysły, a nie celebryci czy brand heroes przepisem na efektywność reklamową

To, że dużej części kampanii nagrodzonych złotem w tegorocznym konkursie Effie znalazł się ten element wspólny, nie znaczy, że użycie celebryty lub brand hero jest przepisem na sukces. Nie ma prostych rozwiązań, za każdym razem analizę i budowę strategii należy przeprowadzić od podstaw - ocenia Michał Wolniak z VML Poland. więcej

 
,,Klucz do Twoich pasji" reklamuje BMW serii 2 Active Tourer (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek samochód BMW serii 2 Active Tourer. Akcję, pod hasłem „Klucz do Twoich pasji”, przygotowały firmy MAB i Initiative Warszawa. więcej

 
Facebook wprowadza system reklamowy Audience Network

Serwis Facebook ogłosił dostępność swojej sieci reklamy mobilnej Audience Network dla wszystkich reklamodawców i twórców zewnętrznych aplikacji. więcej

 
Aflofarm przedłużył umowę z Mindshare Polska

Aflofarm Farmacja Polska, największy reklamodawca na naszym rynku, przedłużył na przyszły rok umowę z Mindshare Polska dotyczącą obsługi jego budżetu reklamowego w telewizji i internecie. więcej

 
,,Do you note?" - dwie nowe reklamy Samsunga Galaxy Note 4 (wideo)

Samsung zaprezentował dwie nowe reklamy telewizyjne phabletu Galaxy Note 4. więcej

 
Bosch szuka ambasadorów w kampanii suszarek do ubrań

Wystartowała internetowa kampania reklamowa suszarek do ubrań Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) obejmująca konkurs na ambasadorów marki. Akcję przygotowały i realizują agencje Insignia i Hyper Crew. więcej

 
Ale kino+ promuje się jak kanał dla wybrednych (wideo)

Stacja filmowa Ale kino+ rozpoczęła kampanią wizerunkową, w której promuje się jako kanał dla widzów o wysmakowanych gustach. Działania obejmują m.in. telewizję, internet i komunikację miejską. więcej

 
Katarzyna Pachel awansowała w strukturach firmy Whirlpool

Z początkiem listopada Katarzyna Pachel obejmie stanowisko product marketing managera w regionie Europe Middle East & Africa w kategorii home cleaning w firmie Whirlpool. więcej

 
S4 zareklamuje dla UOKiK-u szersze prawa konsumentów

Agencja S4 wygrała zorganizowany przez UOKiK konkurs na kreację i produkcję spotów prezentujących nowe uprawnienia konsumentów. Kampania oparta na klipach ruszy na początku przyszłego roku. więcej

 
K2 Media wypromuje w social media sprzęt Philips

Agencja mediowa K2 Media wygrała konkurs ofert na obsługę w mediach społczneściowych urządzeń audio i wideo marki Philips, dystrybuowanych w Polsce przez Woox Innovations. więcej

 
"Słuchać Polaków, zmieniać Polskę" - to hasło PiS w wyborach samorządowych

"Słuchać Polaków, zmieniać Polskę" - to hasło Prawa i Sprawiedliwości w nadchodzących wyborach samorządowych. Hasło odwołuje się do potrzeby prawdziwej demokracji i potrzeby służby, bez której nie ma dobrej władzy - podkreślił prezes PiS Jarosław Kaczyński. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Nasze produkty, Twoje pytania - reklama McDonald’s Pinkberry: Swirly Goodness ! PornHub: All you need is hand Garage: It's in our nature Chery: Recover the smile you lost in the taxi.
 
Prasa  
 
Dziennikarze "Gazety Polskiej Codziennie" bez pensji na czas. "Gazeta przynosi zysk"

Dziennikarze “Gazety Polskiej Codziennie” nie mogą się doprosić zaległych wynagrodzeń, a część rozważa nawet odejście z tytułu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny “GPC”, zapewnia, że gazeta płaci jak otrzyma pieniądze od kolporterów i cały czas jest rentowna. więcej

 
,,Twój Styl" i ,,Avanti" tracą czytelników, ,,Cosmopolitan" i ,,Elle" ich zyskują

W lipcu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Shape”. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Gazeta Pomorska" na czele sprzedaży e-wydań

W sierpniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”, a najwięcej zyskał „Parkiet”. Natomiast wśród dzienników regionalnych pierwsze miejsce należało do „Gazety Pomorskiej”. więcej

 
40-lecie magazynu ,,People". Taylor Swift jako Mia Farrow na okładce

Tygodnik „People” obchodzi 40. rocznicę wydania pierwszego numeru. Z tej okazji magazyn ukaże się z dwiema wersjami okładki. więcej

 
,,Chip" stawia na rozszerzoną rzeczywistość

W środę 8 października br. ukazał się listopadowy numer miesięcznika „Chip” (Grupa Burda). Od tego wydania czytelnicy będą mieli dostęp do dodatkowych materiałów multimedialnych w ramach tzw. rozszerzonej rzeczywistości. więcej

 
Grzegorz Hajdarowicz: nie chcę kupić Wisły Kraków

- Nie byłem i nie jestem zainteresowany nabyciem klubu piłkarskiego Wisła Kraków - oświadczył Grzegorz Hajdarowicz, właściciel Grupy Gremi, odnosząc się do plotek w tej sprawie, które pojawiły się w ostatnich dniach. więcej

 
Media Regionalne kupiły tygodnik "Dzień za dniem"

Należące do Grupy Polskapresse Media Regionalne przejęły ukazujący się w powiecie świebodzińskim tygodnik lokalny “Dzień za dniem”. 8 października br. ukazał się pierwszy numer gazety w nowej szacie graficznej. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2014-10-09 Rolling Stone - 2014-10-08 Marie Claire - 2014-10-08 Najwyższy CZAS! - 2014-10-08 Życie na Gorąco - 2014-10-08
 
Internet  
 
Allegro zaczyna zwolnienia grupowe i outsourcing, stawia na mobile

Grupa Allegro w najbliższym czasie zwolni ok. 90 pracowników, a kolejnych 80 przeniesie do firm zewnętrznych, mimo że jednocześnie ogłasza otwarcie swojego nowego biura. Spółka zamierza działać elastyczniej i skupić się na segmencie mobilnym. więcej

 
Pies-pająk Wardęgi hitem września, marki modowe w social media (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)

Konta Roberta Lewandowskiego, Sylwestra Wardęgi i Wojciecha Szczęsnego cały czas są najpopularniejsze wśród polskich profili na Facebooku, YouTubie i Twitterze. W najnowszym raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl eksperci analizują, jak w serwisach społecznościowych funkcjonują marki modowe. więcej

 
Onet i WP najpopularniejszymi polskimi serwisami za granicą, Gazeta.pl i Interia przed Allegro (TOP 20)

Wśród polskich stron internetowych zdecydowanie największy ruch z zagranicy notują Onet.pl i WP.pl, a kolejne miejsca zajmują Gazeta.pl, Interia.pl i Allegro.pl. Duży spadek w skali roku zanotowało Chomikuj.pl, a anglojęzyczny Gamepressure.com prawie wszystkich odwiedzających ma spoza Polski. więcej

 
Eliminacje Euro 2016 w ipli. Wszystkie mecze za 99,90 zł

Telewizja internetowa ipla zaoferowała dostęp do wszystkich meczów eliminacyjnych do mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2016 troku. Oglądać je można, wykupując m.in. jeden z dwóch typów pakietów. Bezpłatnie ipla transmitować będzie mecze z udziałem Polaków. więcej

 
Laczynaspilka.pl - serwis dla kibiców reprezentacji od PZPN-u i Alior Banku

Polski Związek Piłki Nożnej uruchomił serwis Laczynaspilka.pl poświęcony wszystkim polskim reprezentacjom piłkarskim. Strona została przygotowana we współpracy z Alior Bankiem, nowym sponsorem seniorskiej drużyny narodowej. więcej

 
Facebook wprowadza system reklamowy Audience Network

Serwis Facebook ogłosił dostępność swojej sieci reklamy mobilnej Audience Network dla wszystkich reklamodawców i twórców zewnętrznych aplikacji. więcej

 
Facebook pracuje nad aplikacją do anonimowych kontaktów

Możliwość anonimowej rejestracji i logowania się oraz wymiany poglądów w sieci - takie mają być możliwości w nowej aplikacji mobilnej, którą przygotowuje Facebook. więcej

 
Twitter pozywa FBI i resort sprawiedliwości. ,,Raport przejrzystości"

Twitter pozywa FBI i resort sprawiedliwości domagając się prawa do ujawniania większej liczby informacji dotyczących skali inwigilowania jego użytkowników przez agencje federalne. więcej

 
Zalando odwiedza co dziesiąty polski internauta (infografika)

Internetowy sklep odzieżowy Zalando.pl odwiedza prawie co dziesiąty polski internauta, a interesują się nim głównie kobiety. Podobnie jest w Danii, gdzie ośmiu na dziesięciu internautów odwiedzających Zalando.dk to przedstawicielki płci pięknej - wynika z danych Gemiusa. więcej

 
Prawie trzy czwarte polskich internautów korzysta z YouTube'a (infografika)

Agencja Tube.AD przygotowała infografikę prezentującą popularność serwisu YouTube wśród polskich internautów. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co drugi senior narzeka na brak pieniędzy, pożycza i nie kontroluje wydatków

Niemal połowa seniorów (44 proc.) przyznaje, że nie zawsze wystarczy im pieniędzy do końca miesiąca, a 14 proc. często zdarzają się problemy z dopięciem domowego budżetu - wynika z badań TNS Polska na zlecenie Grupy Kruk. więcej

 
Public Relations  
 
Solski Burson-Marsteller dla Colgate-Palmolive
 
Krzysztof Machocki rzecznikiem Stowarzyszenia Wikimedia Polska
 
Reebok postawił na 24/7Communication
 
Technologie  
 
Krystyna Loska ostrzega klientów Orange przed nieuczciwymi handlowcami
 
Facebook pracuje nad aplikacją do anonimowych kontaktów
 
HTC przedstawił model HTC Desire Eye
 
16 października premiera nowych iPadów. Apple rozesłał zaproszenia
 
,,Do you note?" - dwie nowe reklamy Samsunga Galaxy Note 4 (wideo)
 
Tomasz Nowak: z T-Mobile Polska do Action
 
Gospodarka  
 
Piotr Duda wybrany ponownie na szefa NSZZ "Solidarność"
 
RPP obniżyła stopy procentowe o 50 pkt. Najniższa wartość w historii polskiego rynku finansowego
 
Ewa Kopacz: przyszłoroczny budżet - odpowiedzialny i stabilny
 
Elektroniczny pobór opłat to priorytet nowej minister infrastruktury. "Czas na strategie na 7 lat"
 
Odsetki karne od zaległości podatkowych spadną z 10 do 8 proc.
 
Nowe zasady przyznawania płatności bezpośrednich. "Około 110 euro za hektar"
 
Łatwiej będzie inwestować w specjalnych strefach ekonomicznych. Rząd przyjął nowe przepisy
 
Minister Cezary Grabarczyk podpisał rozporządzenia dot. zniesionych sądów
 
Nowelizacja ustawy o zamówieniach publicznych. "Nie pomoże rozwiązać problemu roszczeń wykonawców"
 
Jemy coraz mniej chleba. Na rynku coraz więcej produktów chlebopodobnych
 
Na rynku pracy brakuje specjalistów z branży IT. Przybywa za to cudzoziemców
 
Po decyzji RPP maksymalne odsetki nie wyższe niż 12 proc.
 
Kultura/Rozrywka  
 
Scarlett Johansson zagra w serialu "The Custom Of The Country"
 
Gandalf promuje film "Hobbit: Bitwa pięciu armii"
 
"The Mindsweep" - nowy album Enter Shikari
 
"DK3" - nowy album Danity Kane. Promuje go "Tell Me"
 
"Sonic Highways" - serial Foo Fighters dla HBO
 
Powstanie film "Iron Man 4" (wideo)
 
Sinéad O'Connor wyda pamiętnik. "Opowiem z kim spałam"
 
Blog  
 
Jakie zadanie ma wykonać Ewa Kopacz? Czy jest rozsądne ją lekceważyć? I co za nią załatwią media... - Krzysztof Czabański
 
Brudna Kuchnia - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Kim są K.Dunin,A.Passent,W.Kuczok i inni..? - Andrzej Bober
 
Łańcuszki i wyzwania w social mediach - w poszukiwaniu sensu - Zbigniew Brzeziński
 
Fachowiec - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Marcin Bisiorek: W Muzo.tv będziemy grać dobre piosenki (wywiad)

- Wierzę, że jeszcze wszyscy nie zgłupieli i chcą zobaczyć kawał dobrej muzyki, a nie produkcje typu “Warsaw Shore” - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Bisiorek, szef stacji muzycznej Polsatu Muzo.tv, która w piątek 26 września br. rozpoczyna nadawanie. więcej

 
Iwona Kostka-Kwiatkowska: Rozszerzamy profil muzyczny stacji o nowe gatunki
 
Emil Pawłowski: Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru
 
Kwestionariusz  
 
Katarzyna Meller: najbardziej stresuje mnie brak porozumienia

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Katarzyna Meller, właścicielka agencji tet.a.tet. więcej

 
Barbara Berkan: bywa, że pensja mi wystarcza
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl