|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 17 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Blisko 100 tys. osób kupiło dostęp do mundialu w kablówkach
Blisko 100 tys. abonentów największych sieci kablowych wykupiło już dostęp do Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Polsat nie chce podać żadnych danych, ale zapewnia, że mundial cieszy się popularnością.
więcej
|
|
Wirtualna Polska, Allegro i Onet przechodzą na nowe odsłony w Megapanelu. Interia niezadowolona
Grupa Wirtualna Polska, Allegro z GG oraz Murator i Time w ramach badania Megapanel wprowadziły już pomiar ruchu w swoich serwisach oparty na nowej definicji odsłony, a w najbliższym czasie zrobią to Grupa Onet i Filmweb. - Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru, która nie wprowadza żadnych zmian w rozumieniu samego wskaźnika - przekonuje Emil Pawłowski z Gemiusa.
więcej
|
|
"Top model" z mężczyznami pokonuje konkurencję, widownia cały czas rośnie
Czwarta edycja “Top model” po trzech odcinkach ma 2,23 mln widzów, czyli niemal tyle samo, ile gromadziła trzecia seria. Widownia programu, w którym po raz pierwszy występują modele, rośnie z odcinka na odcinek, a TVN w czasie emisji reality-show jest liderem rynku.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Fakt" powiększa przewagę nad ,,Gazetą Wyborczą" (raport o czytelnictwie dzienników)
„Fakt” pozostaje najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce, zwiększając przewagę nad „Gazetą Wyborczą” - wynika z badania PBC General za okres od lutego do lipca 2014 roku, zrealizowanego na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa.
więcej |
|
Nowe gatunki muzyczne i nacisk na interakcję ze słuchaczami w nowej ramówce Czwórki
W poniedziałek 29 września startuje jesienna ramówka Programu IV Polskiego Radia, w której znajdą się m.in. „Tryb głośnomówiący” Tomasza Kosiorka i „Audycja numer 1” Michała Migały i Mariusza Infuleckiego. W playliście Czwórki pojawią się nowe gatunki muzyczne, a stacja kładzie jeszcze większy nacisk na interakcję ze słuchaczami.
więcej |
|
Polsat kontra TVP: niekompetencja i nieskuteczność Telewizji Polskiej. "To manipulacja"
Telewizja Polsat twierdzi, że choć za pełnię praw do transmisji Mistrzostw Świata w piłce siatkowej zapłaciła kilkadziesiąt milionów złotych to TVP zaoferowała jej „tyle, ile kosztuje ją kilka odcinków sobotniego show”. - W naszym odczuciu to nie była poważna oferta - wyjaśnia Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu. - To manipulacja - odpowiada Jacek Rakowiecki, rzecznik TVP.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Blisko 100 tys. osób kupiło dostęp do mundialu w kablówkach
Blisko 100 tys. abonentów największych sieci kablowych wykupiło już dostęp do Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Polsat nie chce podać żadnych danych, ale zapewnia, że mundial cieszy się popularnością.
więcej
|
|
"Top model" z mężczyznami pokonuje konkurencję, widownia cały czas rośnie
Czwarta edycja “Top model” po trzech odcinkach ma 2,23 mln widzów, czyli niemal tyle samo, ile gromadziła trzecia seria. Widownia programu, w którym po raz pierwszy występują modele, rośnie z odcinka na odcinek, a TVN w czasie emisji reality-show jest liderem rynku.
więcej
|
|
Polsat kontra TVP: niekompetencja i nieskuteczność Telewizji Polskiej. "To manipulacja"
Telewizja Polsat twierdzi, że choć za pełnię praw do transmisji Mistrzostw Świata w piłce siatkowej zapłaciła kilkadziesiąt milionów złotych to TVP zaoferowała jej „tyle, ile kosztuje ją kilka odcinków sobotniego show”. - W naszym odczuciu to nie była poważna oferta - wyjaśnia Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu. - To manipulacja - odpowiada Jacek Rakowiecki, rzecznik TVP.
więcej
|
|
,,Perfekcyjna pani domu" zyskała widzów. TVN liderem rynku
Trzy pierwsze odcinki nowego sezonu „Perfekcyjnej pani domu” oglądało średnio 1,09 mln osób, o 80 tys. więcej niż format śledziło rok temu. TVN w paśmie emisji reality-show jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
,,Studio Teatralne Dwójki" znów w TVP2. ,,(A)pollonia" Warlikowskiego pierwsza premierą
W niedzielę 28 września TVP2 wznawia „Studio Teatralne Dwójki”. Tego dnia stacja pokaże pierwszą część spektaklu Krzysztofa Warlikowskiego „(A)pollonia”.
więcej
|
|
TVP: Polsat zakulisowo zdobył siatkarski mundial. Polsat: TVP dawała kilka razy mniej niż za piłkę nożną
Telewizja Polska twierdzi, że pozbawiono ją możliwości zakupu praw telewizyjnych do siatkarskiego mundialu z powodu „zakulisowego sposobu ich przyznawania”. Dyrektor sportu w Polsacie twierdzi natomiast, że TVP za sublicencję do najważniejszych meczów proponowała kilka razy mniej niż płaciła za prawa do meczów piłkarskiej reprezentacji Polski.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Dziennikarz Polskiego Radia reklamuje ,,kujawsko-pomorskie menu kulturalne" (wideo)
Zaczęła się kampania promująca atrakcje kulturalne województwa kujawsko-pomorskiego. Ambasadorem akcji, pod hasłem „Kujawsko-pomorskie menu kulturalne”, jest Kuba Marcinowicz, dziennikarz związany z Polskim Radiem.
więcej
|
|
,,Come and See" - średniowieczny futbol i jelenie w mieście reklamują Canon (wideo)
Canon Europe zaczyna największą w swojej historii konsumencką kampanię marketingową. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Come and See”, przygotowały agencja JWT i dom mediowy PHD Media Direction.
więcej
|
|
Podkarpackie reklamuje się ,,po naszej myśli" (wideo)
Zaprezentowano nowy spot promujący województwo podkarpackie. Klip, pod hasłem „Podkarpackie po naszej myśli”, przygotowała agencja reklamowa Bogaczewicz.
więcej
|
|
Pepsi dziękuje za ,,Wyzwanie smaku" (wideo)
W ostatnim etapie tegorocznej kampanii „Wyzwanie smaku” Pepsi dziękuje konsumentom za udział w akcji oraz ujawnia jej wyniki. Działania przygotowały i realizują firmy Graffiti, OMD Media Direction, Digital One i Questia.
więcej
|
|
Axellus wybrał w przetargu Universal McCann
Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy Axellus, dystrybutora leków bez recepty i suplementów diety.
więcej
|
|
,,Przymierz, to nic nie kosztuje" - Zalando.pl reklamuje nowe opakowania (wideo)
Internetowy sklep odzieżowy Zalando.pl zaczął telewizyjną kampanię reklamową pod hasłem „Przymierz, to nic nie kosztuje”, prezentującą m.in. nowe opakowania, w których wysyłane są klientom zakupione ubrania.
więcej
|
|
Urbańska, Kofta i Wolszczak w kampanii ,,Dotykam = Wygrywam"
1 października wystartuje trzecia edycja kampanii „Dotykam = Wygrywam”, w której Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy. Akcję, przygotowaną przez markę Panache i stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny, wspierają m.in. Grażyna Wolszczak i Krystyna Kofta.
więcej
|
|
Marek Włodarczyk dyrektorem sprzedaży w optivo
Marek Włodarczyk dołączył do zespołu firmy optivo, obejmując stanowisko dyrektora sprzedaży.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" powiększa przewagę nad ,,Gazetą Wyborczą" (raport o czytelnictwie dzienników)
„Fakt” pozostaje najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce, zwiększając przewagę nad „Gazetą Wyborczą” - wynika z badania PBC General za okres od lutego do lipca 2014 roku, zrealizowanego na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa.
więcej
|
|
Magazyn ,,Dobre Wnętrze" z nowym layoutem
Od październikowego wydania, które ukaże się w piątek 19 września br., miesięcznik “Dobre Wnętrze” (Murator) zyska nowy layout. - Zmiany podkreślają pozycję “Dobrego Wnętrza” jako magazynu wnętrzarskiego z najwyższej półki - mówi Małgorzata Tomczyk, naczelna pisma.
więcej
|
|
Grażyna Jagielska i Wojciech Jagielski nagrodzeni za działalność dziennikarską
Ta nagroda jest dowodem na to, że praca mojego męża i jej konsekwencje dla rodziny miały sens - powiedziała Grażyna Jagielska, odbierając wczoraj wraz z Wojciechem Jagielskim - dziennikarzem, korespondentem wojennym - Nagrodę im. Jerzego Zimowskiego, przyznawaną przez Instytut Spraw Publicznych.
więcej
|
|
,,Liberation" oraz ,,Le Monde" tną koszty i zwalniają
Jeden z największych francuskich dzienników, „Liberation” poszukuje oszczędności i odchudza redakcję. Wprowadzenie oszczędności zapowiada też „Le Monde”.
więcej
|
|
Burda wydaje magazyn ,,Claudia Apetyt"
„Claudia Apetyt” to nowy magazyn kulinarny wydawnictwa Burda International Polska. Dwumiesięcznik, który zadebiutuje na rynku w piątek 19 września br., kierowany będzie do pasjonatów gotowania i osób zainteresowanych zdrowym stylem życia.
więcej
|
|
,,Świat Wiedzy" liderem pism popularnonaukowych, ,,Newsweek Historia" na czele historycznych
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”, natomiast wśród magazynów historycznych na pierwsze miejsce awansował magazyn „Newsweek Historia”.
więcej
|
|
Prezesi i inwestorzy zachęcają do czytania ,,Parkietu"
Wystartowała kampania wizerunkowa „Gazety Giełdy Parkiet” (Gremi Business Communcation). Do czytania e-wydania dziennika zachęcają w niej prezesi spółek, instytucji finansowych oraz stowarzyszeń rynkowych, a także maklerzy, doradcy inwestycyjni i inwestorzy giełdowi.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska, Allegro i Onet przechodzą na nowe odsłony w Megapanelu. Interia niezadowolona
Grupa Wirtualna Polska, Allegro z GG oraz Murator i Time w ramach badania Megapanel wprowadziły już pomiar ruchu w swoich serwisach oparty na nowej definicji odsłony, a w najbliższym czasie zrobią to Grupa Onet i Filmweb. - Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru, która nie wprowadza żadnych zmian w rozumieniu samego wskaźnika - przekonuje Emil Pawłowski z Gemiusa.
więcej
|
|
YouTube udostępni na smartfonach filmy w trybie offline
Google pozwoli mieszkańcom Indii przeglądać filmy z serwisu YouTube na telefonach komórkowych bez konieczności łączenia się z internetem.
więcej
|
|
TVN stworzył portal Veedo.pl. Internauci dostaną pieniądze za umieszczone filmy
Grupa TVN uruchomiła portal Veedo.pl - rozrywkowy serwis wideo prezentujący głównie talenty i pasje internautów. Witryna umożliwia dodawanie filmów przez użytkowników, zamieszcza też treści pochodzące z mediów.
więcej
|
|
Amazon wydaje najwięcej na reklamę w Google (top 25)
Amazon, Priceline Group i AT&T są na czele listy amerykańskich firm, które wydały najwięcej pieniędzy na reklamy w wyszukiwarce Google.
więcej
|
|
Nowy serial ,,Transparent" we wrześniu w Amazonie
26 września będzie miała miejsce premiera serialu „Transparent” wyprodukowanego przez Amazon. Ma to być konkurencja dla „House of Cards” Netflixa.
więcej
|
|
Dysk WP: 5 GB darmowego miejsca na pliki
Grupa Wirtualna Polska uruchomiła Dysk WP - bezpłatne narzędzie pozwalające na przechowywanie i udostępnianie plików.
więcej
|
|
K2 z 10 mln zł za udziały w Audiotece i poniżej 100 mln zł wpływów
Grupa K2 sprzedała funduszowi Giza za 10 mln zł 40 proc. udziałów w spółce Audioteka prowadzącej internetową księgarnię z audiobookami, której udziałowcem i partnerem była przez 5,5 roku. Wbrew zapowiedziom K2 nie osiągnie w br. poziomu 100 mln zł wpływów ze sprzedaży.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|