|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 10 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w czerwcu 2014 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (czerwiec 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce i informacje?
więcej |
|
"Gala" wymieniła sporą część redakcji
Joanna Łazarz i Piotr Dunaj to nowi sekretarze redakcji “Gali” (Burda International Polska), do zespołu magazynu dołączył też m.in. Marcin Cejrowski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. To kolejne zmiany wprowadzane przez nową naczelną tytułu Annę Zejdler-Ibisz.
więcej |
|
Onet i Grupa WP rosną dzięki akwizycjom, Allegro z GG blisko YouTube'a (Megapanel)
W wynikach Megapanelu z czerwca br. do danych Grupy Onet - RASP po raz pierwszy doliczono ruch z serwisów Skąpiec.pl i Opineo.pl, a do Grupy Wirtualna Polska - ze Sportowefakty.pl. Wszystkie polskie portale zanotowały spore wzrosty zasięgu, ale więcej w skali roku zyskały Google, Facebook i YouTube.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jerzy Dzięgielewski nie kieruje już MTV Polska. Został szefem ds. produktu i portfolio
Jerzy Dzięgielewski, dotąd dyrektor ds. programowych kanałów MTV Polska i VH1 Polska, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. produktu i portfolio w Viacom International Media Networks - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Marta Leleniewska prowadzi ,,Drugą stronę gwiazdy" w Disco Polo Music
Marta Leleniewską została nową gospodynią talk-show „Druga strona gwiazdy” nadawanego w kanale Disco Polo Music, należącym do Telewizji Polsat. Zastąpiła w tej roli Justynę Adamczak.
więcej
|
|
,,Dwie prawdy" Wróbla i Kurkiewicza ogląda w TVN24 ponad 200 tys. widzów
Nowy program Jana Wróbla i Romana Kurkiewicza „Dwie prawdy” ogląda w TVN24 średnio 204 tys. widzów. Stacja w czasie emisji audycji przegrywa z TVP Info w rynku, ale w grupie komercyjnej jest liderem wśród kanałów newsowych.
więcej
|
|
,,Grubi i wściekli" i ,,Zaplątani w survival" jesienią w Discovery Channel
Jesienią w Discovery Channel zadebiutują dwa nowe programy „Grubi i wściekli” i „Zaplątani w survival”. Z nowymi odcinkami powrócą na antenę takie pozycje jak m.in. „Dynamo: więcej niż magia”, „Fani czterech kółek” i „Anatomia magii”.
więcej
|
|
Fokus TV z dwiema polskimi nowościami. "Para daje radę" w nowej formule
Kanał Fokus TV w jesiennej ramówce umieści dwa nowe polskie programy: “1000 miejsc w Polsce, które musisz zobaczyć” oraz “Wędkarz na tropie” oraz premierowe serie zagraniczne. Cykl “Para daje radę” wróci na antenę w odświeżonej formule.
więcej
|
|
Artur Rojek, Grzegorz Hyży, Jamal i Mrozu powalczą o MTV Europe Music Awards 2014
Stacja MTV ogłosiła nominacje w kategorii Najlepszy Polski Artysta w ramach plebiscytu MTV Europe Music Awards 2014. O nagrodę powalczą Grzegorz Hyży, Jamal, Mrozu oraz Artur Rojek. W tym roku fani mogą przyznać „dziką kartę” piątej gwieździe. Rozdanie nagród nastąpi w listopadzie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Plush na Kartę z ,,tedowym" misiem odmłodzi Plusa i powalczy z nju mobile (opinie)
Koncepcja marki Plush na Kartę to powiew młodości i rozrywki w dość zachowawczej komunikacji sieci Plus. Symbolizujący nową ofertę misiek Plushak jest inspirowany filmem „Ted” i można go zestawić z animowanym śmieszkiem reklamującym nju mobile - oceniają kreatywni i stratedzy reklamowi.
więcej
|
|
Ogilvy & Mather obroniła obsługę reklamową sieci Saturn
Agencja reklamowa Ogilvy & Mather nadal będzie obsługiwać w zakresie strategii i kreacji sieć elektromarketów Saturn (należącą do Media Saturn Holding Polska). Zlecenie obroniła w przetargu.
więcej
|
|
Tomasz Frankowski jako ,,łowca marek" reklamuje z rodziną sklepy 50 style (wideo)
Ruszyła telewizyjno-internetowa kampania reklamowa sklepów odzieżowych 50 style (należących do Marketing Investment Group) z udziałem ich ambasadora - byłego piłkarza Tomasza Frankowskiego.
więcej
|
|
Saxo Bank reklamuje okazje inwestycyjne na SaxoTrader (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Saxo Bank Polska promuje swoją platformę internetową SaxoTrader zapewniającą stały dostęp do rachunku inwestycyjnego. Akcja - przygotowana przez firmy AdPeople, MediaMocni i Codemedia - jest prowadzona w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Reklamy telewizyjne nie docierają do ponad 2 mln polskich internautów
2,3 mln polskich internautów nie ogląda telewizji, nie można więc do nich dotrzeć poprzez reklamy w tym medium. Większość użytkowników sieci aktywnie korzysta z serwisów społecznościowych, które mogą być pierwszym kanałem dotarcia - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Think Kong.
więcej
|
|
,,Me. By Me" - klienci w jesiennej kampanii TK Maxx (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca jesienną ofertę w sklepach odzieżowych TK Maxx. Bohaterami akcji, prowadzonej pod hasłem „Me. By Me”, są autentyczni klienci tych sklepów.
więcej
|
|
Microsoft i Energa: Office 365 z rachunkami za prąd
W ramach promocji nowi i obecni klienci Energi dostaną pakiet Office 365 w wersji Personal lub dla Użytkowników Domowych.
więcej
|
|
Norbert Mazur: z Codemedia do Reprise Media
Norbert Mazur dołączył do zespołu agencji Reprise Media, gdzie objął stanowisko senior mobile specialist.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Gala" wymieniła sporą część redakcji
Joanna Łazarz i Piotr Dunaj to nowi sekretarze redakcji “Gali” (Burda International Polska), do zespołu magazynu dołączył też m.in. Marcin Cejrowski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. To kolejne zmiany wprowadzane przez nową naczelną tytułu Annę Zejdler-Ibisz.
więcej
|
|
Piano Media łączy się z Press+, na czele była szefowa ,,Wall Street Journal"
Właściciel słowackiej firmy Piano Media oferującej system płatnego dostępu do treści w internecie przejął świadczącą podobne usługi amerykańską spółkę Press+. Oboma firmami będzie kierować Kelly Leach, poprzednio zarządzająca wydawaniem dziennika „Wall Street Journal”.
więcej
|
|
Sprzedaż miesięczników poradnikowych w I półroczu 2014 - nowym liderem ,,Kobieta i Życie"
W I półroczu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Claudia”.
więcej
|
|
Ruch chce świadczyć usługi finansowe, gotówkowe i pocztowe. Inwestycja w e-Kiosk
Krajowy potentat dystrybucji będzie sprzedawać prasę zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej. Zamierza także poszerzyć zakres swojej działalności o usługi, lepiej wykorzystując potencjał największej w kraju sieci kiosków. Dariusz Stolarczyk, wiceprezes Ruchu, zapowiada, że firma chce być przedsiębiorstwem nowoczesnym, ukierunkowanym na realizację najpilniejszych potrzeb klientów.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nowa strona główna Interii pod lupą interaktywnych. Lepsza czy gorsza od WP.pl?
Strona główna Interii została udostępniona w nowej odsłonie. To drugi po WP.pl czołowy portal, który zmienia właśnie swoją wersję, a także identyfikację wizualną na czele z logo. Nową „jedynkę” Interii dla Wirtualnemedia.pl oceniają specjaliści z agencji interaktywnych.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w czerwcu 2014 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (czerwiec 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce i informacje?
więcej
|
|
Onet i Grupa WP rosną dzięki akwizycjom, Allegro z GG blisko YouTube'a (Megapanel)
W wynikach Megapanelu z czerwca br. do danych Grupy Onet - RASP po raz pierwszy doliczono ruch z serwisów Skąpiec.pl i Opineo.pl, a do Grupy Wirtualna Polska - ze Sportowefakty.pl. Wszystkie polskie portale zanotowały spore wzrosty zasięgu, ale więcej w skali roku zyskały Google, Facebook i YouTube.
więcej
|
|
Klipy wideo na Facebooku oglądane miliard razy dziennie, pojawi się licznik odtworzeń
Facebook ogłosił, że zamieszczane na nim krótkie filmiki są oglądane coraz częściej. Od maja do lipca 2014 roku liczba odtworzeń klipów na portalu wzrosła o 50 procent.
więcej
|
|
Twitter promuje się kioskami społecznościowymi (wideo)
Portal Twitter ustawił w amerykańskich miastach elektroniczne kioski dla swoich użytkowników. Za dokonanie wpisu można dostać w prezencie drobny gadżet.
więcej
|
|
Francja nakłada opłaty na Netflix, żeby chronić lokalne serwisy VoD
Francuski Instytut Kinematografii postanowił wprowadzić specjalny podatek dla zagranicznych firm oferujących usługi VoD. Opłata uderzy między innymi w Netfliksa, który niebawem zadebiutuje we Francji.
więcej
|
|
Jak egzekwować "prawo do bycia zapomnianym"? Google otrzymało już ponad 120 tys. wniosków
Prezes wykonawczy Google'a Eric Schmidt wraz z panelem ekspertów uczestniczył we wtorek w Madrycie w pierwszej z siedmiu publicznych narad w Europie, mających pomóc tej firmie w określeniu, jak egzekwować "prawo do bycia zapomnianym".
więcej
|
|
Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku udostępnia nowe widoki z kamer internetowych
Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku uruchomił dwie dodatkowe kamery internetowe, które zostały zawieszone na hangarze. Na stronie lotniska pasażerowie mogą obserwować w czasie rzeczywistym płyty postojowe nr 1 i 5.
więcej
|
|
Nasz gość |
|
|
,,To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram" - Jarosław Kuźniar o Twitterze
- Moja aktywność na Twitterze mnie samemu i programowi „Wstajesz i Wiesz” dała siłę, jakiej nie dałaby żadna akcja promocyjna. Twitter nie jest błahy, jak potrafi być YouTube, nie jest pstry, jak bywa Instagram. Tu wciąż jest więcej profesjonalizmu niż niepotrzebnej prywatności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar z TVN24, opisując swoją aktywność w social media.
więcej
|
|
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe
|
|
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|