|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 7 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Pochwały dla nowych logotypów WP i Interii. ,,Nowoczesne i dynamiczne"
Specjaliści z agencji brandingowych pozytywnie oceniają zmiany logotypów wprowadzone przez portale Wirtualna Polska i Interia. Podkreślają, że nowe znaki są nowocześniejsze i - m.in. dzięki brakowi końcówki „.pl” - lepiej odzwierciedlają specyfikę obecnego internetu.
więcej
|
TVN24 BiŚ wyprzedziło Superstację, TV Republika powalczy o awans z ostatniej pozycji
TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w sierpniu br. Największy wzrost zanotował kanał TVN24 Biznes i Świat, który wyprzedził Superstację. Ostatnie miejsce zajęła TV Republika, która liczy na zwiększenie widowni jesienią.
więcej
|
,,Super Express" dogonił ,,Gazetę Wyborczą". Ostro w dół ,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie"
|
Interia z nowym logo - już bez tarczy i ,,.pl"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tomasz Bednarek poprowadzi nowy program w Fokus TV
Kanał Fokus TV jesienią wprowadzi do ramówki program „1000 miejsc w Polsce, które musisz zobaczyć”. Jego gospodarzem będzie znany z serialu „Klan” Tomasz Bednarek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kalina Ben Sira gospodynią programu ,,Beauty Inspector"
W jesiennej ramówce kanału Polsat Cafe znajdzie się nowy program „Beauty Inspector”, w którym Kalina Ben Sira będzie przeprowadzać metamorfozy salonów kosmetycznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Ugotowani" gromadzą 1,4 mln widzów. TVN przegrywa z konkurencją
Po tygodniu emisji „Ugotowanych” program w nowej formule ma średnio 1,41 mln widzów, mniej niż śledziło rok temu w tym paśmie „W11”. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z głównymi konkurentami w rynku, ale w grupie 16-49 pokonuje TVP1.
więcej
|
|
,,Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!" - nc+ reklamuje sport (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca ofertę sportową platformy nc+. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”, przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Ewa Baj szefową wszystkich wydań ,,Dzień dobry TVN"
Ewa Baj, dotychczas producentka wydań magazynu „Dzień dobry TVN” nadawanych w dni powszednie, od września br. została także szefową redakcji weekendowej programu. Tym samym odpowiada za wszystkie wydania morning-show.
więcej
|
|
Siatkarski mundial: 1,25 mln widzów meczów Polski
Średnio ok. 1,25 mln widzów oglądało w kanale Polsat Volleyball 1 dwa kolejne mecze polskiej reprezentacji na siatkarskim mundialu – spotkania fazy grupowej z Australią i Wenezuelą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Piąty - finałowy sezon - serialu ,,Zakazane imperium" w HBO
15 września 2014 roku HBO rozpocznie emisję piątego, a zarazem ostatniego sezonu serialu „Zakazane imperium”. Produkcja będzie dostępna również w serwisie internetowym HBO GO.
więcej
|
|
Mecz Polska-Gibraltar w Polsacie, 13 innych spotkań w kanałach sportowych
Telewizja Polsat rozpoczyna pokazywanie meczów eliminacji Mistrzostw Europy 2016. W niedzielę wieczorem na głównej antenie stacji transmitowane będzie spotkanie Polska-Gibraltar. Pozostałe 13 meczów nadawca pokaże w kanałach sportowych, w tym w naziemnym Polsat Sport News.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Instagram ma duży potencjał marketingowy, ale trzeba umieć go wykorzystać
Specjaliści z agencji interaktywnych uważają, że Instagram rozwija się w sposób wymarzony do prowadzenia kampanii reklamowych. Ale jego specyfika wymaga nowego podejścia do działań promocyjnych i marketingowych.
więcej
|
|
Coca-Cola tłumaczy: spot Sprite'a jest żartobliwy i skierowany do dorosłych (wideo)
Produkująca Sprite firma Coca-Cola Poland Services wyjaśnia, że zakwestionowana przez Stowarzyszenie Twoja Sprawa reklama napoju żartobliwie pokazuje, że do pewnych sytuacji życiowych należy dorosnąć, a ponadto nie jest adresowana do dzieci, tylko dorosłych.
więcej
|
|
Endorfiny w mózgu reklamują Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)
PKO BP rozpoczął kampanię reklamową Konta dla Młodych, obejmującą m.in. konkurs dla osób wykonujących płatności zbliżeniowe. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
Sukcesy technologiczne w kampanii ,,Tworzymy Śląskie" (wideo)
Rozpoczęła się kampania prezentująca osiągnięcia i projekty technologiczne województwa śląskiego. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tworzymy Śląskie”, przygotowały i realizują agencje Locativo oraz Brainbox.
więcej
|
|
,,Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!" - nc+ reklamuje sport (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca ofertę sportową platformy nc+. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”, przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Joanna Jankowska i Katarzyna Kowalska na czele działu sprzedaży agencyjnej Evolution Media Net
Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net podzieliła swój dział sprzedaży agencyjnej na dwa zespoły, którymi kierować będą Joanna Jankowska i Katarzyna Kowalska. Ponadto pracę w firmie zaczęli Tomasz Postępski i Jakub Bohdan.
więcej
|
|
Macademian Girl reklamuje nowe Renault Twingo jako ,,zawrotnie zwrotne" (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Renault Twingo. Akcję, z udziałem blogerki modowej Macademian Girl, przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Digital Wonderland i OMD.
więcej
|
|
Znajomy maratończyk reklamuje Jump! w T-Mobile (wideo)
Sieć T-Mobile Polska rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamującej taryfy Jump!. Akcję, podkreślającą najważniejsze zalety tej oferty, przygotowały firmy DDB Warszawa i Starcom.
więcej
|
|
WWF Polska wybiera Starcom za Lowe Media i Universal McCann
Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego fundacji WWF Polska. Poprzednio zajmowały się tym Lowe Media i Universal McCann.
więcej
|
|
STS reklamuje się jako partner reprezentacji Polski (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Star-Typ Sport podkreślająca, że jest ona partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Lunar Six, Blueway Com i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Grupa Medicover klientem K2 Media
Agencja mediowa K2 Media wygrała przetarg na obsługę w zakresie SEM i SEO serwisów internetowych Grupy Medicover.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Polscy wydawcy apelują do polityków: zatrzymajcie monopol Google
- Zatrzymajcie quasi-mopolistyczną wyszukiwarkę (samo)promującą własne komercyjne produkty i usługi - zwracają się do polityków polskie i międzynarodowe organizacje zrzeszające głównie wydawców prasowych, apelując, by Komisja Europejska odrzuciła ugodę w tej sprawie zaproponowaną przez Google.
więcej
|
|
Joanna Góra przestała kierować ,,Hot Modą", nową naczelną Magdalena Soszyńska
Magdalena Soszyńska została nową redaktor naczelną miesięcznika lifestylowo-shoppingowego „Hot Moda” (Marquard Media Polska). Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Górę.
więcej
|
|
,,Super Express" w kioskach sprzedaje o połowę więcej niż ,,Wyborcza", ,,Przegląd Sportowy" stracił najwięcej
Najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach w lipcu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskał tylko „Super Express”.
więcej
|
|
,,Express Bydgoski" i ,,Nowości" w rękach Polskapresse
Grupa Polskapresse podpisała umowę kupna spółki Express Media, wydawcy lokalnych dzienników „Express Bydgoski” i „Nowości - Dziennik Toruński”. Wydawnictwo nie ujawnia wartości transakcji.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polscy wydawcy apelują do polityków: zatrzymajcie monopol Google
- Zatrzymajcie quasi-mopolistyczną wyszukiwarkę (samo)promującą własne komercyjne produkty i usługi - zwracają się do polityków polskie i międzynarodowe organizacje zrzeszające głównie wydawców prasowych, apelując, by Komisja Europejska odrzuciła ugodę w tej sprawie zaproponowaną przez Google.
więcej
|
|
Onet liderem portali, WP i o2 przyciągają na najdłużej, w dół Interia (raport)
Wśród czołowych portali horyzontalnych Onet.pl notuje najwięcej użytkowników i odsłon, a WP.pl i o2.pl - najdłuższy średni czas korzystania przez internautów. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Onet.pl i Gazeta.pl, za to spory spadek - Interia.pl.
więcej
|
|
Instagram ma duży potencjał marketingowy, ale trzeba umieć go wykorzystać
Specjaliści z agencji interaktywnych uważają, że Instagram rozwija się w sposób wymarzony do prowadzenia kampanii reklamowych. Ale jego specyfika wymaga nowego podejścia do działań promocyjnych i marketingowych.
więcej
|
|
Akcja Ice Bucket Challenge w Polsce dała w miesiąc milion złotych
Odd sierpnia akcja Ice Bucket Challenge przyniosła Stowarzyszeniu Dignitas Dolentium 950 tys. zł. - Pieniądze wpłacają duże korporacje, osoby publiczne oraz anonimowi darczyńcy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sławomir Jurzyc, sekretarz Stowarzyszenia.
więcej
|
|
Gigantyczny pies-pająk podbija internet. SA Wardęga z 2 mln subskrybentów (wideo)
Nowy klip youtubera Sylwestra Wardęgi zdobył globalną popularność, dzięki czemu w trzy dni zanotował ponad 45 mln obejrzeń. Natomiast kanał Wardęgi zyskał ok. 300 tys. nowych subskrybentów i przekroczył poziom 2 mln.
więcej
|
|
Getty Images kontra Microsoft. "Masowe łamanie praw autorskich"
Amerykańska agencja fotograficzna Getty Images oskarżyła koncern Microsoft o stosowanie w wyszukiwarce Bing narzędzi łamiących jej prawa autorskie.
więcej
|
|
Ogłoszenia z Domiporta.pl i Autotrader.pl w Wirtualnej Polsce
W sekcji ogłoszeniowej portalu Wirtualna Polska będą publikowane anonse z serwisów Domiporta.pl i Autotrader.pl, należących do spółki Tader.com (Polska), wchodzącej w skład Agory.
więcej
|
|
Robert Smaza dyrektorem sprzedaży w Stopklatka.pl
Robert Smaza dołączył do zespołu portalu Stopklatka.pl, gdzie objął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży.
więcej
|
|
Mark Zuckerberg: WhatsApp będzie miał trzy miliardy użytkowników
Szef Facebooka zapowiada, że z kupionego przez jego firmę komunikatora WhatsApp za kilka lat będzie korzystać kilkakrotnie więcej internautów niż obecnie.
więcej
|
|
Wojciech Cejrowski zmienia Ruskich na Rosjan po usunięciu wpisu przez Facebook
Po tym jak facebookowy wpis Wojciecha Cejrowskiego popierający zakaz obsługi w restauracji w Sopocie został usunięty z portalu, prezenter zmienił w nim słowa „Ruscy” na „Rosjanie”. - Fejsbuk usuwał mi już kilkakrotnie różne teksty, ale zawsze podawano konkretne słowo, które ich zdaniem „narusza” coś tam. Po wymianie jednego słowa na inne podobne, cały tekst wracał - stwierdził Cejrowski.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|