Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 7 Września 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polscy wydawcy apelują do polityków: zatrzymajcie monopol Google

- Zatrzymajcie quasi-mopolistyczną wyszukiwarkę (samo)promującą własne komercyjne produkty i usługi - zwracają się do polityków polskie i międzynarodowe organizacje zrzeszające głównie wydawców prasowych, apelując, by Komisja Europejska odrzuciła ugodę w tej sprawie zaproponowaną przez Google. więcej

 
Onet liderem portali, WP i o2 przyciągają na najdłużej, w dół Interia (raport)

Wśród czołowych portali horyzontalnych Onet.pl notuje najwięcej użytkowników i odsłon, a WP.pl i o2.pl - najdłuższy średni czas korzystania przez internautów. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Onet.pl i Gazeta.pl, za to spory spadek - Interia.pl. więcej

 
Instagram ma duży potencjał marketingowy, ale trzeba umieć go wykorzystać

Specjaliści z agencji interaktywnych uważają, że Instagram rozwija się w sposób wymarzony do prowadzenia kampanii reklamowych. Ale jego specyfika wymaga nowego podejścia do działań promocyjnych i marketingowych. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Multikino Media poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

Idea Bank poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

Warhol Studio poszukuje osoby na stanowisko
EVENT & PR Manager

Przeagencja poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Head of Financial Services

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

LeadBullet poszukuje osoby na stanowisko
Account executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej

Radio ZET Gold poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca portalu sportowego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Akcja Ice Bucket Challenge w Polsce dała w miesiąc milion złotych

Odd sierpnia akcja Ice Bucket Challenge przyniosła Stowarzyszeniu Dignitas Dolentium 950 tys. zł. - Pieniądze wpłacają duże korporacje, osoby publiczne oraz anonimowi darczyńcy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sławomir Jurzyc, sekretarz Stowarzyszenia. więcej

 
Tomasz Bednarek poprowadzi nowy program w Fokus TV

Kanał Fokus TV jesienią wprowadzi do ramówki program „1000 miejsc w Polsce, które musisz zobaczyć”. Jego gospodarzem będzie znany z serialu „Klan” Tomasz Bednarek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kalina Ben Sira gospodynią programu ,,Beauty Inspector"

W jesiennej ramówce kanału Polsat Cafe znajdzie się nowy program „Beauty Inspector”, w którym Kalina Ben Sira będzie przeprowadzać metamorfozy salonów kosmetycznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Pochwały dla nowych logotypów WP i Interii. ,,Nowoczesne i dynamiczne"

Specjaliści z agencji brandingowych pozytywnie oceniają zmiany logotypów wprowadzone przez portale Wirtualna Polska i Interia. Podkreślają, że nowe znaki są nowocześniejsze i - m.in. dzięki brakowi końcówki „.pl” - lepiej odzwierciedlają specyfikę obecnego internetu. więcej

TVN24 BiŚ wyprzedziło Superstację, TV Republika powalczy o awans z ostatniej pozycji

TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w sierpniu br. Największy wzrost zanotował kanał TVN24 Biznes i Świat, który wyprzedził Superstację. Ostatnie miejsce zajęła TV Republika, która liczy na zwiększenie widowni jesienią. więcej

,,Super Express" dogonił ,,Gazetę Wyborczą". Ostro w dół ,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie"
Interia z nowym logo - już bez tarczy i ,,.pl"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Tomasz Bednarek poprowadzi nowy program w Fokus TV

Kanał Fokus TV jesienią wprowadzi do ramówki program „1000 miejsc w Polsce, które musisz zobaczyć”. Jego gospodarzem będzie znany z serialu „Klan” Tomasz Bednarek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kalina Ben Sira gospodynią programu ,,Beauty Inspector"

W jesiennej ramówce kanału Polsat Cafe znajdzie się nowy program „Beauty Inspector”, w którym Kalina Ben Sira będzie przeprowadzać metamorfozy salonów kosmetycznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Ugotowani" gromadzą 1,4 mln widzów. TVN przegrywa z konkurencją

Po tygodniu emisji „Ugotowanych” program w nowej formule ma średnio 1,41 mln widzów, mniej niż śledziło rok temu w tym paśmie „W11”. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z głównymi konkurentami w rynku, ale w grupie 16-49 pokonuje TVP1. więcej

 
,,Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!" - nc+ reklamuje sport (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca ofertę sportową platformy nc+. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”, przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Ewa Baj szefową wszystkich wydań ,,Dzień dobry TVN"

Ewa Baj, dotychczas producentka wydań magazynu „Dzień dobry TVN” nadawanych w dni powszednie, od września br. została także szefową redakcji weekendowej programu. Tym samym odpowiada za wszystkie wydania morning-show. więcej

 
Siatkarski mundial: 1,25 mln widzów meczów Polski

Średnio ok. 1,25 mln widzów oglądało w kanale Polsat Volleyball 1 dwa kolejne mecze polskiej reprezentacji na siatkarskim mundialu – spotkania fazy grupowej z Australią i Wenezuelą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Piąty - finałowy sezon - serialu ,,Zakazane imperium" w HBO

15 września 2014 roku HBO rozpocznie emisję piątego, a zarazem ostatniego sezonu serialu „Zakazane imperium”. Produkcja będzie dostępna również w serwisie internetowym HBO GO. więcej

 
Mecz Polska-Gibraltar w Polsacie, 13 innych spotkań w kanałach sportowych

Telewizja Polsat rozpoczyna pokazywanie meczów eliminacji Mistrzostw Europy 2016. W niedzielę wieczorem na głównej antenie stacji transmitowane będzie spotkanie Polska-Gibraltar. Pozostałe 13 meczów nadawca pokaże w kanałach sportowych, w tym w naziemnym Polsat Sport News. więcej

 
 
Radio  
 
,,Chajzer na weekend" w Radiu Złote Przeboje

Radio Złote Przeboje rozpoczęło emisję nowego programu Zygmunta Chajzera pod tytułem „Chajzer na weekend”. Jest on nadawany w piątki między 9.30 a 13.30. więcej

 
Polskie Radio Olsztyn poza podium, Radio ZET i Trójka łeb w łeb

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Olsztynie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Karolina Kozak znika z Radia PiN, zmiany w playliście przed zmianą nazwy

Jesienią na antenę Radia PiN nie powróci audycja „Fonobłyski”, która prowadziła wokalistka Karolina Kozak. Stacja planuje kolejne zmiany w ramówce i playliście. więcej

 
Reklama  
 
Instagram ma duży potencjał marketingowy, ale trzeba umieć go wykorzystać

Specjaliści z agencji interaktywnych uważają, że Instagram rozwija się w sposób wymarzony do prowadzenia kampanii reklamowych. Ale jego specyfika wymaga nowego podejścia do działań promocyjnych i marketingowych. więcej

 
Coca-Cola tłumaczy: spot Sprite'a jest żartobliwy i skierowany do dorosłych (wideo)

Produkująca Sprite firma Coca-Cola Poland Services wyjaśnia, że zakwestionowana przez Stowarzyszenie Twoja Sprawa reklama napoju żartobliwie pokazuje, że do pewnych sytuacji życiowych należy dorosnąć, a ponadto nie jest adresowana do dzieci, tylko dorosłych. więcej

 
Endorfiny w mózgu reklamują Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)

PKO BP rozpoczął kampanię reklamową Konta dla Młodych, obejmującą m.in. konkurs dla osób wykonujących płatności zbliżeniowe. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media. więcej

 
Sukcesy technologiczne w kampanii ,,Tworzymy Śląskie" (wideo)

Rozpoczęła się kampania prezentująca osiągnięcia i projekty technologiczne województwa śląskiego. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tworzymy Śląskie”, przygotowały i realizują agencje Locativo oraz Brainbox. więcej

 
,,Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!" - nc+ reklamuje sport (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca ofertę sportową platformy nc+. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”, przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Joanna Jankowska i Katarzyna Kowalska na czele działu sprzedaży agencyjnej Evolution Media Net

Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net podzieliła swój dział sprzedaży agencyjnej na dwa zespoły, którymi kierować będą Joanna Jankowska i Katarzyna Kowalska. Ponadto pracę w firmie zaczęli Tomasz Postępski i Jakub Bohdan. więcej

 
Macademian Girl reklamuje nowe Renault Twingo jako ,,zawrotnie zwrotne" (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Renault Twingo. Akcję, z udziałem blogerki modowej Macademian Girl, przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Digital Wonderland i OMD. więcej

 
Znajomy maratończyk reklamuje Jump! w T-Mobile (wideo)

Sieć T-Mobile Polska rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamującej taryfy Jump!. Akcję, podkreślającą najważniejsze zalety tej oferty, przygotowały firmy DDB Warszawa i Starcom. więcej

 
WWF Polska wybiera Starcom za Lowe Media i Universal McCann

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego fundacji WWF Polska. Poprzednio zajmowały się tym Lowe Media i Universal McCann. więcej

 
STS reklamuje się jako partner reprezentacji Polski (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Star-Typ Sport podkreślająca, że jest ona partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Lunar Six, Blueway Com i PHD Media Direction. więcej

 
Grupa Medicover klientem K2 Media

Agencja mediowa K2 Media wygrała przetarg na obsługę w zakresie SEM i SEO serwisów internetowych Grupy Medicover. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Nie ma na co czekać Echo Investment: Nie ma na co czekać Nissan: Summer Love Latin Lover : Red  passion Sensodyne: You can be sensitive
 
Prasa  
 
Polscy wydawcy apelują do polityków: zatrzymajcie monopol Google

- Zatrzymajcie quasi-mopolistyczną wyszukiwarkę (samo)promującą własne komercyjne produkty i usługi - zwracają się do polityków polskie i międzynarodowe organizacje zrzeszające głównie wydawców prasowych, apelując, by Komisja Europejska odrzuciła ugodę w tej sprawie zaproponowaną przez Google. więcej

 
Joanna Góra przestała kierować ,,Hot Modą", nową naczelną Magdalena Soszyńska

Magdalena Soszyńska została nową redaktor naczelną miesięcznika lifestylowo-shoppingowego „Hot Moda” (Marquard Media Polska). Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Górę. więcej

 
,,Super Express" w kioskach sprzedaje o połowę więcej niż ,,Wyborcza", ,,Przegląd Sportowy" stracił najwięcej

Najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach w lipcu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskał tylko „Super Express”. więcej

 
,,Express Bydgoski" i ,,Nowości" w rękach Polskapresse

Grupa Polskapresse podpisała umowę kupna spółki Express Media, wydawcy lokalnych dzienników „Express Bydgoski” i „Nowości - Dziennik Toruński”. Wydawnictwo nie ujawnia wartości transakcji. więcej

 
Jedynki  
 
 
W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-09-08 Newsweek - 2014-09-08 Do Rzeczy - 2014-09-08 Wprost - 2014-09-08 Flesz - 2014-09-08
 
Internet  
 
Polscy wydawcy apelują do polityków: zatrzymajcie monopol Google

- Zatrzymajcie quasi-mopolistyczną wyszukiwarkę (samo)promującą własne komercyjne produkty i usługi - zwracają się do polityków polskie i międzynarodowe organizacje zrzeszające głównie wydawców prasowych, apelując, by Komisja Europejska odrzuciła ugodę w tej sprawie zaproponowaną przez Google. więcej

 
Onet liderem portali, WP i o2 przyciągają na najdłużej, w dół Interia (raport)

Wśród czołowych portali horyzontalnych Onet.pl notuje najwięcej użytkowników i odsłon, a WP.pl i o2.pl - najdłuższy średni czas korzystania przez internautów. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Onet.pl i Gazeta.pl, za to spory spadek - Interia.pl. więcej

 
Instagram ma duży potencjał marketingowy, ale trzeba umieć go wykorzystać

Specjaliści z agencji interaktywnych uważają, że Instagram rozwija się w sposób wymarzony do prowadzenia kampanii reklamowych. Ale jego specyfika wymaga nowego podejścia do działań promocyjnych i marketingowych. więcej

 
Akcja Ice Bucket Challenge w Polsce dała w miesiąc milion złotych

Odd sierpnia akcja Ice Bucket Challenge przyniosła Stowarzyszeniu Dignitas Dolentium 950 tys. zł. - Pieniądze wpłacają duże korporacje, osoby publiczne oraz anonimowi darczyńcy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sławomir Jurzyc, sekretarz Stowarzyszenia. więcej

 
Gigantyczny pies-pająk podbija internet. SA Wardęga z 2 mln subskrybentów (wideo)

Nowy klip youtubera Sylwestra Wardęgi zdobył globalną popularność, dzięki czemu w trzy dni zanotował ponad 45 mln obejrzeń. Natomiast kanał Wardęgi zyskał ok. 300 tys. nowych subskrybentów i przekroczył poziom 2 mln. więcej

 
Getty Images kontra Microsoft. "Masowe łamanie praw autorskich"

Amerykańska agencja fotograficzna Getty Images oskarżyła koncern Microsoft o stosowanie w wyszukiwarce Bing narzędzi łamiących jej prawa autorskie. więcej

 
Ogłoszenia z Domiporta.pl i Autotrader.pl w Wirtualnej Polsce

W sekcji ogłoszeniowej portalu Wirtualna Polska będą publikowane anonse z serwisów Domiporta.pl i Autotrader.pl, należących do spółki Tader.com (Polska), wchodzącej w skład Agory. więcej

 
Robert Smaza dyrektorem sprzedaży w Stopklatka.pl

Robert Smaza dołączył do zespołu portalu Stopklatka.pl, gdzie objął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży. więcej

 
Mark Zuckerberg: WhatsApp będzie miał trzy miliardy użytkowników

Szef Facebooka zapowiada, że z kupionego przez jego firmę komunikatora WhatsApp za kilka lat będzie korzystać kilkakrotnie więcej internautów niż obecnie. więcej

 
Wojciech Cejrowski zmienia Ruskich na Rosjan po usunięciu wpisu przez Facebook

Po tym jak facebookowy wpis Wojciecha Cejrowskiego popierający zakaz obsługi w restauracji w Sopocie został usunięty z portalu, prezenter zmienił w nim słowa „Ruscy” na „Rosjanie”. - Fejsbuk usuwał mi już kilkakrotnie różne teksty, ale zawsze podawano konkretne słowo, które ich zdaniem „narusza” coś tam. Po wymianie jednego słowa na inne podobne, cały tekst wracał - stwierdził Cejrowski. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
PO odzyskała prowadzenie i wyprzedza zjednoczoną prawicę

34 procent badanych głosowałoby we wrześniu na Platformę Obywatelską. Od czerwcowego badania PO zyskała 10 punktów procentowych. PiS - wspólnie z Solidarną Polską i Polską Razem - ma 28 procentowe poparcie - pokazuje sondaż TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Klasztor Shaolin szuka PR-owców i specjalisty od social media
 
Technologie  
 
Fani iPhone 6 już koczują pod salonem Apple'a w Nowym Jorku. "To dobry biznes"
 
Znajomy maratończyk reklamuje Jump! w T-Mobile (wideo)
 
Vibe X2 i Vibe Z2 - nowe smartfony od Lenovo (wideo)
 
Motorola przedstawia nowy smartfon Moto X (wideo)
 
G Watch R: nowy smartwatch od LG
 
Motorola pokazała smartwatch Moto 360 (wideo)
 
ZenWatch - Asus prezentuje swój pierwszy smartwatch (wideo)
 
Nokia Lumia 830 ma kosztować 1400 zł (wideo)
 
Będzie transmisja z premiery iPhone'a 6, ale tylko dla użytkowników sprzętu Apple
 
X99-E WS - płyta główna Asusa dla wydajnych stacji roboczych
 
ASUS pokazał nową wersję tabletu MeMO Pad 7 (wideo)
 
IFA 2014: cztery nowe komputery od Lenovo
 
EeeBook X205 - nowy notebook Asusa
 
Latitude i OptiPlex Micro: nowe komputery od Della
 
LG na IFA 2014: telewizory 8K i opaska kiZON dla dzieci
 
Gospodarka  
 
Główna stopa procentowa w strefie euro spadła do 0,05 proc., pomoc dla 100 tys. Polaków
 
PGNiG: W Polsce nie zabraknie gazu, nawet gdy Rosja wstrzyma tranzyt przez Ukrainę
 
Minister pracy: System emerytalny wymaga zmian. Priorytet to oskładkowanie umów-zleceń
 
Bezrobocie, reforma strefy euro i unia bankowa to problemy Unii Europejskiej
 
Złoto, srebro i miedź bez szans na wzrosty w najbliższym czasie
 
Dynamicznie rośnie rynek zabytkowych aut
 
Ile kosztuje wniosek o indywidualną interpretację podatkową
 
Port Lotniczy Gdańsk zyskuje pasażerów
 
Konto dla dziecka
 
Jak się relaksować
 
Kultura/Rozrywka  
 
Wrocław na Europejską Stolicę Kultury otrzyma od państwa niemal 120 mln zł
 
Powstaną kolejne "Terminatory"
 
Nickelback pokazali "Edge Of A Revolution"
 
Lenny Kravitz pokazał "The Chamber" (wideo)
 
Robert De Niro i Zac Efron w komedii "Driving Dick Kelly"
 
Zmarła Joan Rivers - aktorka, gospodyni programów talk-show
 
Behemoth rusza z koncertami po Polsce
 
HBO pokaże "Mr. Dynamite: The Rise of James Brown"
 
Nicole Scherzinger pokazała "On the Rocks"
 
Holly Johnson zapowiada płytę "Europa". Promuje ją "In and Out of Love" (wideo)
 
Piąty - finałowy sezon - serialu ,,Zakazane imperium" w HBO
 
Julia Roberts i Gwyneth Paltrow w filmie "The Secret in Their Eyes"
 
Blog  
 
Zmiany, zmiany, zmiany - ks. Artur Stopka
 
Apple story, czyli jak zostałem Miczurinem.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Państwo Islamskie - nowa kinematografia - Jerzy Szygiel
 
Pani prezydent cuda na kiju - Krzysztof Czabański
 
Odpieprzcie się od Polsatu, pieczeniarze! - Mirosław Usidus
 
Nasz gość  
 
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe

- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
 
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl