|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 24 Sierpnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
- Bardzo cieszyłbym się, gdyby taki gracz jak Netflix wszedł do Polski. Bo będzie walczył z piractwem i uczył użytkowników płacić za dostęp do treści - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN nadzorujący dział Online. Zapowiada, że jesienią TVN uruchomi nowy serwis z krótkimi materiałami wideo.
więcej
|
|
,,Puls Biznesu" wyśmiewa przedrukowe teksty w paywallu ,,Gazety Wyborczej". ,,GW": to pomyłka, przepraszamy
Dziennikarze „Puls Biznesu” wytknęli Wyborcza.biz, serwisowi działu gospodarczego „Gazety Wyborczej”, że artykuły zaczerpnięte z „PB” są w nim oferowane w płatnym dostępie. - Przepraszamy „Puls Biznesu” za tę sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby taki błąd już się nie powtórzył - tłumaczy „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
Dziennikarz ,,Polityki" przeprasza Marcinkiewiczów za informację o rozwodzie. ,,Uległem atmosferze tabloidów"
W artykule „Polityki” na temat mediów tabloidowych znalazła się nieprawdziwa informacje o rozwodzie Kazimierza i Izabeli Marcinkiewiczów. Autor tekstu, Juliusz Ćwieluch, dodał już pod nim przeprosiny, które znajdą się też w najbliższym drukowanym wydaniu tygodnika.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacy internauci odwiedzają serwisy ,,Faktu", ,,Super Expressu" i ,,Gazety Wyborczej"? (analiza)
Serwisy internetowe trzech największych gazet ogólnopolskich w większości odwiedzają internauci z miast oraz mający średnie i wyższe wykształcenie. Wśród użytkowników witryny „Gazety Wyborczej” stosunkowo najwięcej jest osób z dyplomem uczelni wyższych i z wielkich miast, a wśród odwiedzających strony „Faktu” i „Super Expressu” - ludzi młodszych i ze wsi.
więcej |
|
Joanna Szczepkowska chce 300 tys. zł od TVN za ,,manipulacje ws. homolobby"
W tym tygodniu zacznie się proces wytoczony TVN przez Joannę Szczepkowską za komentarze w kanale TVN24 po głośnej wypowiedzi aktorki zinterpretowanej jako krytyka lobby homoseksualnego w środowisku teatralnym. Według Szczepkowskiej te doniesienia były manipulacjami naruszającymi jej dobra osobiste. Domaga się od nadawcy zapłaty 300 tys. zł na rzecz PCK.
więcej |
|
Menedżerowie z polskiej branży reklamowej i internetowej też splashują (wideo)
W ostatnich dniach swoje splashe nagrało i opublikowało kilku menedżerów z polskich agencji marketingowych i firm internetowych, m.in. szefowie Dentsu Aegis Network Polska, Michał Sadowski, Yuri Drabent, Illya Kondratyuk i Michał Wolniak.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Do Rzeczy" ostro w dół w I półroczu. Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie
Najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w I półroczu br. był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazły się „Polityka” i „Newsweek Polska”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
,,Wprost" z rekordową sprzedażą dzięki taśmom (dane numer po numerze)
Pierwszy numer „Wprost” (AWR „Wprost”), w którym opublikowany zostały zapisy rozmów polityków z podsłuchów sprzedał się w liczbie 133 tys. egz. Drugie wydanie ze stenogramami z „taśm” osiągnęło już wynik na poziomie 216 tys. egz. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polska reklama o 1,9 proc. w górę dzięki wydatkom farmacji i FMCG, ostro w dół prasa
|
RASP zwalnia moderatorów internetowych. ,,Centralizacja moderacji w Grupie Onet, bez związku z Sikorskim"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
- Bardzo cieszyłbym się, gdyby taki gracz jak Netflix wszedł do Polski. Bo będzie walczył z piractwem i uczył użytkowników płacić za dostęp do treści - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN nadzorujący dział Online. Zapowiada, że jesienią TVN uruchomi nowy serwis z krótkimi materiałami wideo.
więcej
|
|
Joanna Szczepkowska chce 300 tys. zł od TVN za ,,manipulacje ws. homolobby"
W tym tygodniu zacznie się proces wytoczony TVN przez Joannę Szczepkowską za komentarze w kanale TVN24 po głośnej wypowiedzi aktorki zinterpretowanej jako krytyka lobby homoseksualnego w środowisku teatralnym. Według Szczepkowskiej te doniesienia były manipulacjami naruszającymi jej dobra osobiste. Domaga się od nadawcy zapłaty 300 tys. zł na rzecz PCK.
więcej
|
|
TVP2 z konkurencją dla ,,Twoja twarz brzmi znajomo"? ,,Rozważamy emisję wiosną"
Telewizyjna Dwójka szuka nowego rozrywkowego show, który ma trafić do jej ramówki w przyszłym roku. Jedną z rozważanych propozycji jest widowisko „The Ultimate Entertainer”, podobne do programu Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”.
więcej
|
|
Grupa TVN odświeży serwis tvn.pl
Telewizja TVN jesienią wprowadzi zmiany w swoim serwisie rozrywkowym tvn.pl, będącym jednocześnie stroną internetową stacji. Mają one dotyczyć zarówno funkcjonalności, jak i zawartości serwisu.
więcej
|
|
Wiceprezes Telewizji Polskiej zagra w meczu "Gwiazdy TVP kontra Policja"
W sobotę 30 sierpnia w Ostródzie odbędzie się mecz charytatywny „Gwiazdy TVP kontra Policja”, w którym zagra m.in. Bogusław Piwowar. Spotkanie transmitowane będzie przez TVP Regionalna i TVP Polonia, a także na sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Siatkarski mundial w Multimedia Polska bez opłat przy półtorarocznej umowie
Sieć kablowa Multimedia Polska oferuje swoim abonentom możliwość obejrzenia mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn. Dostęp do kanałów Polsat Volleyball kosztuje 99 zł lub 89 zł, a przy podpisaniu umowy na 18 miesięcy klient nie zapłaci ani złotówki.
więcej
|
|
TVP Kultura z programem o książkach i cyklem o Oskarze Kolbergu
W jesiennej ramówce TVP Kultura zaproponuje widzom dwa nowe programy oraz dokumentalny cykl o Oskarze Kolbergu. Nowa ramówka stacji rusza 14 września, a na antenę wrócą stałe pozycje programowe.
więcej
|
|
Jerzy Petersburski Jr, ,,Supełkowe ABC" i program o niejadkach jesienią w TVP ABC
Jesienią dziecięcy kanał TVP ABC zaproponuje widzom nowy muzyczny program Jerzego Petersburskiego Jr, magazyny edukacyjne „Supełkowe ABC” i „ABC wszystko wie” oraz program dla rodziców „Niejadki i inne przypadki”. Do ramówki powracają również cykle poradnikowe „Na kłopoty ABC” i „Zdrowiej”.
więcej
|
|
Serial ,,Zbrodnia" w październiku w AXN. To pierwsza polska produkcja stacji
16 października 2014 roku AXN rozpocznie emisję serialu „Zbrodnia”. Jest to pierwsza polska produkcja AXN Central Europe.
więcej
|
|
Siatkarski mundial bez opłat dla abonentów usług LTE Cyfrowego Polsatu i sieci Plus
Cyfrowy Polsat i sieć Plus przygotowały promocję, zgodnie z którą bezpłatny dostęp do meczów Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn otrzymają klienci korzystający z internetu LTE. Będą oni mogli oglądać rozgrywki w specjalnym serwisie internetowym.
więcej
|
|
Kulinarna ,,Polska Molskiej" jesienią w TVP HD
„Polska Molskiej” to nowy program podróżniczo-kulinarny, który został wyprodukowany dla kanału TVP HD. Jesienią stacja pokaże m.in. zrekonstruowany cyfrowo serial „Alternatywy 4”.
więcej
|
|
Drugi sezon serialu ,,Czarownice z East Endu" w FOX Life
1 września 2014 roku FOX Life rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Czarownice z East Endu”.
więcej
|
|
Barack Obama w serialu "Sonic Highways" grupy Foo Fighters
Zespół Foo Fighters opublikował zwiastun dokumentalnego serialu "Sonic Highways" i zdradził kolejne szczegóły tak samo zatytułowanego albumu.
więcej
|
|
Kammel i Musiał gospodarzami gali The Look Of The Year w TV
Tomasz Kammel i Maciej Musiał poprowadzą galę finałową konkursu Schwarzkopf The Look Of The Year. W piątek 29 sierpnia br. transmitować ją będzie telewizyjna Dwójka.
więcej
|
|
TLC organizuje charytatywny ,,Bieg w Sukniach Ślubnych"
Kanał TLC w niedzielę 14 września br. na warszawskiej Agrykoli zorganizuje „Bieg w Sukniach Ślubnych”. Dochód ze sprzedaży pakietów startowych zostanie przekazany na rehabilitację jednej z podopiecznych Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Menedżerowie z polskiej branży reklamowej i internetowej też splashują (wideo)
W ostatnich dniach swoje splashe nagrało i opublikowało kilku menedżerów z polskich agencji marketingowych i firm internetowych, m.in. szefowie Dentsu Aegis Network Polska, Michał Sadowski, Yuri Drabent, Illya Kondratyuk i Michał Wolniak.
więcej
|
|
Kibicowska kampania Monte z Bartoszem Kurkiem bez zmian, chociaż siatkarz nie zagra w mistrzostwach
Ruszyła kampania reklamowa deserów mlecznych Monte (produkowanych przez Zott Polska) z udziałem Bartosza Kurka nawiązująca do siatkarskich mistrzostw świata. Akcja jest prowadzona zgodnie z założeniami, chociaż nieoczekiwanie okazało się, że zawodnik nie zagra w turnieju.
więcej
|
|
Damian Krawczyk web analytics & SEO directorem w K2 Media
Damian Krawczyk objął nowo utworzone stanowisko web analytics & SEO directora w domu mediowym K2 Media (należącym do Grupy K2). W Grupie K2 pracuje od 5,5 lat.
więcej
|
|
Meblowa składanka ,,Rodzinki.pl" reklamuje Orange Open (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Orange Open z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl”. Akcję przygotowały firmy Publicis, Dynamo, Platige Image i MEC.
więcej
|
|
Forum Film Poland znów klientem Carat Polska
Dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska) rozpoczął obsługę dystrybutora filmowego Forum Film Poland. Pracował już dla niego w latach 2003-2013.
więcej
|
|
Instagram: Nowe narzędzia dla reklamodawców
Instagram, najpopularniejszy serwis społecznościowy ze zdjęciami, chce przyciągnąć do siebie więcej marek i firm. Zamierza wprowadzić nowe rozwiązania pozwalające na bieżące monitorowanie prowadzonych kampanii.
więcej
|
|
Polsat Media zaczyna sprzedaż reklam w Polsat Volleyball 1
Polsat Volleyball 1, najważniejszy z czterech kanałów, w których relacjonowane będą siatkarskie mistrzostwa świata, dołączył do oferty Polsat Media, biura reklamy Telewizji Polsat.
więcej
|
|
Jacek Gadzinowski dyrektorem strategii BrandTube
Jacek Gadzinowski objął funkcję partnera i dyrektora strategii w agencji BrandTube (należącej do grupy G7 Media). Wcześniej pracował m.in. w firmach 360commerce, Kalicińscy.com, Momentum, Amica i Agito.pl.
więcej
|
|
Mobilne studio z fizjoterapeutami promuje nowy katalog IKEA
Zaczyna się dystrybucja katalogu IKEA na przyszły rok. Jest on poświęcony aranżacji sypialni i innych pomieszczeń do spania i odpoczynku. W ramach promocji największe miasta odwiedzi mobilne studio z fizjoterapeutami.
więcej
|
|
Spot a la ,,Psychoza" reklamuje Nescafé Classic w większym opakowaniu (wideo)
W internetowej odsłonie kampanii reklamującej kawę Nescafé Classic (produkowaną przez Nestlé Polska) w większym opakowaniu wykorzystywany jest spot nawiązujący do słynnej sceny z filmu „Psychoza”. Akcję przygotowały firmy Liquid, Mumin’s Interactive i MEC.
więcej
|
|
Serce i Rozum z tabletem zamiast zeszytu w reklamie Orange (wideo)
Nowa kampania reklamowa Orange z udziałem Serca i Rozumu nawiązuje do początku roku szkolnego. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film It, Platige Image, Genetix i MEC.
więcej
|
|
Impreza inżynierów chomików w reklamie elektrycznej wersji Kia Soul (wideo)
Kia Motors rozpoczyna za oceanem kampanię promującą napędzany w całości energią elektryczną samochód Kia Soul EV. Bohaterami spotu są charakterystyczne chomiki.
więcej
|
|
Matthew McConaughey ambasadorem marki Lincoln (wideo)
Aktor Matthew McConaughey weźmie udział w kampanii nowego samochodu firmy Lincoln Motor Company.
więcej
|
|
Factory pokazuje w reklamach, co jest w cenie
Wystartowała jesienna kampania reklamowa centrów odzieżowych Factory. Akcję, podkreślającą koncepcję smart shoppingu i zniżek cenowych, przygotowała agencja Grupa Eskadra.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Puls Biznesu" wyśmiewa przedrukowe teksty w paywallu ,,Gazety Wyborczej". ,,GW": to pomyłka, przepraszamy
Dziennikarze „Puls Biznesu” wytknęli Wyborcza.biz, serwisowi działu gospodarczego „Gazety Wyborczej”, że artykuły zaczerpnięte z „PB” są w nim oferowane w płatnym dostępie. - Przepraszamy „Puls Biznesu” za tę sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby taki błąd już się nie powtórzył - tłumaczy „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
Dziennikarz ,,Polityki" przeprasza Marcinkiewiczów za informację o rozwodzie. ,,Uległem atmosferze tabloidów"
W artykule „Polityki” na temat mediów tabloidowych znalazła się nieprawdziwa informacje o rozwodzie Kazimierza i Izabeli Marcinkiewiczów. Autor tekstu, Juliusz Ćwieluch, dodał już pod nim przeprosiny, które znajdą się też w najbliższym drukowanym wydaniu tygodnika.
więcej
|
|
Google nie musi płacić Axel Springerowi i Burdzie za ich treści w Google News
Niemiecki urząd antymonopolowy odrzucił skargę czołowych wydawców prasowych, m.in. koncernów Axel Springer i Burda, którzy domagali się od Google, żeby dzielił się z nimi wpływami z reklam przy fragmentach ich artykułów agregowanych w Google News.
więcej
|
|
Tylko ,,Kurier TV" na plusie wśród tygodników telewizyjnych w I półroczu 2014. ,,Tele Tydzień" liderem
W I półroczu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
więcej
|
|
Czytelnictwo dzienników w województwach (dane za I półrocze)
W czterech województwach - dolnośląskim, lubelskim, mazowieckim i wielkopolskim - zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w I półroczu 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Miesięcznik ,,GIGA Sport" wchodzi do Hiszpanii
29 września br. na hiszpańskim rynku ukaże się pierwszy numer polskiego miesięcznika „GIGA Sport”, wydawanego przez spółkę 3S Media.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Jacy internauci odwiedzają serwisy ,,Faktu", ,,Super Expressu" i ,,Gazety Wyborczej"? (analiza)
Serwisy internetowe trzech największych gazet ogólnopolskich w większości odwiedzają internauci z miast oraz mający średnie i wyższe wykształcenie. Wśród użytkowników witryny „Gazety Wyborczej” stosunkowo najwięcej jest osób z dyplomem uczelni wyższych i z wielkich miast, a wśród odwiedzających strony „Faktu” i „Super Expressu” - ludzi młodszych i ze wsi.
więcej
|
|
Google nie musi płacić Axel Springerowi i Burdzie za ich treści w Google News
Niemiecki urząd antymonopolowy odrzucił skargę czołowych wydawców prasowych, m.in. koncernów Axel Springer i Burda, którzy domagali się od Google, żeby dzielił się z nimi wpływami z reklam przy fragmentach ich artykułów agregowanych w Google News.
więcej
|
|
Grupa TVN odświeży serwis tvn.pl
Telewizja TVN jesienią wprowadzi zmiany w swoim serwisie rozrywkowym tvn.pl, będącym jednocześnie stroną internetową stacji. Mają one dotyczyć zarówno funkcjonalności, jak i zawartości serwisu.
więcej
|
|
Google kupił Gecko Design. Chce nadal inwestować w hardware?
Amerykański gigant przejął niewielką firmę Gecko Design, cenioną na rynku projektowania urządzeń elektronicznych. To może oznaczać, że Google zamierza realizować nowe projekty sprzętowe.
więcej
|
|
Feedly wprowadza Slider
Feedly, popularny czytnik RSS, został wzbogacony o nową opcję wyświetlania artykułów o nazwie Slider.
więcej
|
|
Instagram: Nowe narzędzia dla reklamodawców
Instagram, najpopularniejszy serwis społecznościowy ze zdjęciami, chce przyciągnąć do siebie więcej marek i firm. Zamierza wprowadzić nowe rozwiązania pozwalające na bieżące monitorowanie prowadzonych kampanii.
więcej
|
|
Google: Założymy dzieciom konta
Koncern Google przymierza się do zakładania w swoich usługach specjalnych kont dla najmłodszych internautów. Projekt budzi jednak kontrowersje.
więcej
|
|
Panorama Firm coraz bardziej mobilna
Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl, dynamicznie przechodzi na mobile, tym samym dostosowując się do potrzeb użytkowników i reklamodawców.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|