|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 10 Sierpnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
- Nam nie zależy na robieniu show za wszelką cenę. Chcemy pokazywać, co ludzie mają do powiedzenia w istotnych kwestiach, nie tylko politycznych. Jerry Springer nie jest moim wzorem - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gozdyra, jedna z prowadzących program „Tak czy nie” w Polsat News.
więcej
|
|
Czy BZ WBK zyska na rebrandingu w Santander? (opinie)
„Hiszpanie już od czasów Kolumba sukcesywnie kolonizują świat. Gdziekolwiek się nie pojawią zatykają swój sztandar. A dlaczego nie... Viva Espana! Nie inaczej będzie i tym razem”. O planowanym rebrandingu Banku Zachodniego WBK na Santander mówią dla Wirtualnemedia.pl stratedzy marketingowi.
więcej
|
|
Powstaje nowa ustawa medialna. Ma być mniej reklam w TVP
Najpóźniej w 2015 roku dojść ma do zmiany ustawy medialnej i likwidacji abonamentu radiowo-telewizyjnego, na rzecz opłaty audiowizualnej. Zmniejszyć się powinna też liczba reklam w TVP. - Obecny poziom zasilenia publicznego w stosunku do całej Europy jest po prostu kompromitujący - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik TVP.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
- Nam nie zależy na robieniu show za wszelką cenę. Chcemy pokazywać, co ludzie mają do powiedzenia w istotnych kwestiach, nie tylko politycznych. Jerry Springer nie jest moim wzorem - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gozdyra, jedna z prowadzących program „Tak czy nie” w Polsat News.
więcej
|
|
Powstaje nowa ustawa medialna. Ma być mniej reklam w TVP
Najpóźniej w 2015 roku dojść ma do zmiany ustawy medialnej i likwidacji abonamentu radiowo-telewizyjnego, na rzecz opłaty audiowizualnej. Zmniejszyć się powinna też liczba reklam w TVP. - Obecny poziom zasilenia publicznego w stosunku do całej Europy jest po prostu kompromitujący - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik TVP.
więcej
|
|
Program informacyjne oglądają osoby starsze i mieszkańcy wsi - liderem ,,Wiadomości"
„Wiadomości” to w tym roku najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. Programy tego typu przyciągają przed ekrany telewizorów głównie osoby starsze i mieszkańców wsi.
więcej
|
|
100 tys. zł kary dla TVP za krwawe rany i sceny śmierci w programie Jana Pospieszalskiego
Telewizja Polska ma zapłacić 100 tys. zł kary za nieuzasadnioną emisję drastycznych scen w programie Jana Pospieszalskiego w TVP Info. TVP sprawy komentować nie chce i zapowiada odwołanie od decyzji KRRiT.
więcej
|
|
Polsat liderem w grupie wiekowej 16-24. TV Puls i Puls 2 z dużymi wzrostami (raport)
W bieżącym roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji telewizyjnych w grupie wiekowej od 16 do 24 lat znalazł się Polsat. Stacja ta zanotowała jednak spory spadek udziału - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
UKE przedłuża konsultacje w sprawie MUX-8
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej przedłużyła do 18 sierpnia termin konsultacji dokumentacji konkursowej dotyczącej ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-8), który w całości mają zająć kanały Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Polsat Volleyball w ofercie Netii. Jaka cena?
Kanały Polsat Volleyball z transmisjami siatkarskich mistrzostw świata znajdą się w ofercie telewizyjnej Netii. Operator nie ujawnia jeszcze, ile będzie kosztować dostęp do stacji.
więcej
|
|
Gwiazdy bawiące się logo TVN w jesiennej kampanii stacji
Nowości programowe TVN oraz najważniejsze pozycje z prime-time promowane są w kampanii jesiennej ramówki TVN. Działania obejmują internet, outdoor oraz prasę.
więcej
|
|
,,Pytanie na śniadanie" wraca po wakacyjnej przerwie
W poniedziałek 11 sierpnia 2014 roku na antenę TVP2 wraca „Pytanie na śniadanie”. W wakacje program można było oglądać tylko w soboty.
więcej
|
|
Karta Telewizji Republika do kupienia na poczcie
Kartę Klubu Telewizji Republika można kupić w 140 placówkach Poczty Polskiej zlokalizowanych w dziewięciu miastach Polski.
więcej
|
|
Kpiny i zarzuty po awanturze w Polsat News. ,,Jerry Springer, walka o słupki"
Ostre spięcie Artura Zawiszy i Rafalali w „Tak czy nie” w Polsat News wywołało sporo krytycznych i prześmiewczych komentarzy ludzi mediów, którzy zarzucili programowi tabloidowość w stylu słynnego show Jerry’ego Springera. - To nie jest moja estetyka, u nas chodzi o rozmowę - odpowiada Agnieszka Gozdyra.
więcej
|
|
Mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce w TVP
12 sierpnia 2014 roku rozpoczną się Mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce. Sportową imprezę relacjonowane będą TVP1, TVP2 i TVP Sport oraz równoległe relacje będą pokazywane na stronie sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Czy BZ WBK zyska na rebrandingu w Santander? (opinie)
„Hiszpanie już od czasów Kolumba sukcesywnie kolonizują świat. Gdziekolwiek się nie pojawią zatykają swój sztandar. A dlaczego nie... Viva Espana! Nie inaczej będzie i tym razem”. O planowanym rebrandingu Banku Zachodniego WBK na Santander mówią dla Wirtualnemedia.pl stratedzy marketingowi.
więcej
|
|
Szacun Tropików - nietypowa oferta na Allegro w kampanii ,,Płytka wyobraźnia to kalectwo"
W ramach tegorocznej kampanii „Płytka wyobraźnia to kalectwo” umieszczono na Allegro fikcyjną ofertę olejku do opalania Szacun Tropików zwracającą uwagę na to, że niefortunny skok do wody może skończyć się niepełnosprawnością.
więcej
|
|
Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska mniej na reklamy, w górę Carlsberg i Namysłów
Cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) Grupy Żywiec w I połowie br. zmalały o 2,5 proc., a Kompanii Piwowarskiej o 11 proc., za to Carlsberg Polska zanotował wzrost o 4 proc., a Browar Namysłów - aż o 144 proc. Prawie 80 proc. budżetów reklamowych producentów piwa trafia do telewizji.
więcej
|
|
Tak (może) wyglądać konsument jutra
Dla marketerów, zachowania konsumenckie coraz bardziej przypominają Kostkę Rubika, której odpowiednie ułożenie jest uwarunkowane od elementów wzajemnie od siebie zależnych i oddziaływujących. W przypadku reklamy tymi elementami są kanały promocyjne. Te powiązania wpływają na zmiany w podejściu do pomiaru i analityki prowadzonych działań. Coraz większy nacisk, który jest wywierany na efektywniejsze zrozumienie pozyskanych informacji, pozwoli markom wejść na jeszcze bardziej szczegółowy poziom swoich kampanii - pisze Dariusz Geiger.
więcej
|
|
Cydr będzie można reklamować? Jest projekt zmian prawa
Senatorowie PO w odpowiedzi na rosyjskie sankcje zakazujące eksportu m.in. polskich owoców przygotowali zmiany w prawie dopuszczające reklamę cydru, na takich samych warunkach, jak obecnie piwa. Ich zdaniem, ma to zwiększyć popyt i konsumpcję polskich jabłek na rynku krajowym.
więcej
|
|
Długowieczni trolle reklamują masło Finuu (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa masła Finuu, wprowadzonego niedawno do sprzedaży przez ZT Kruszwica. Akcję, której bohaterami są długowieczni fińscy trolle, przygotowały firmy PZL, Film It, Lunapark i Starcom.
więcej
|
|
Ewa Nierzwicka, Weronika Banasiak i Paulina Bobrycz-Rogala w Polymus Events
Do Polymus Events, działu eventowego agencji Polymus, dołączyły Ewa Nierzwicka, Weronika Banasiak i Paulina Bobrycz-Rogala. Na nowe funkcje awansowali natomiast Michał Atlas, Tomasz Dworak i Katarzyna Maliszewska.
więcej
|
|
,,Forever Faster" - Usain Bolt i Mario Balotelli reklamują Pumę (wideo)
Startuje globalna wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa marki Puma. Głównymi bohaterami akcji, pod hasłem „Forever Faster”, są sprinter Usain Bolt i piłkarz Mario Balotelli. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy JWT, ZenithOptimedia Group i Sigma International.
więcej
|
|
,,Warzymy Tyskie na Fest!" w kampanii BeerFestu (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca BeerFest, piwną biesiadę organizowaną przez Kompanię Piwowarską, producenta piwa Tyskie. Akcję, pod hasłem „Warzymy Tyskie na Fest!”, przygotowały firmy Storystore.is, Xantus, Tequila, MEC i Q&ACommunications.
więcej
|
|
,,Przyćmij wszystkich tego lata" - Jessica Alba w promocji Braun
Ruszyła kampania promująca depilatorów Silk-épil i produktów do stylizacji włosów Satin Hair marki Braun, której ambasadorką jest aktorka Jessica Alba. Za przygotowanie i obsługę akcji odpowiada agencja TQ Group.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Wyznanie hieny", czyli Piotr Mieśniak o pracy w ,,Fakcie"
- Liczę się z tym, że część środowisk dziennikarskich zareaguje na moją książkę oburzeniem. Ma ona zdemaskować prasę brukową i ludzi z jej kolorowych okładek - przyznaje Wirtualnemedia.pl Piotr Mieśnik, autor książki opisującej codzienną pracę w największym polskim tabloidzie.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" na czele sprzedaży e-wydań w I półroczu. Tylko ,,Gazeta Wyborcza" na minusie
W I półroczu 2014 roku najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”. „Przegląd Sportowy” zanotował największy wzrost, zaś jedyny spadek odnotowała „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
Poczta Polska wydaje bezpłatny tygodnik ,,Poczta TV"
W minionym tygodniu do skrzynek pocztowych trafił pierwszy numer tygodnika z programem telewizyjnym „Poczta TV”, którego wydawcą jest Poczta Polska. - Planujemy na razie wydanie trzech numerów pisma, potem ocenimy zainteresowanie klientów - informuje firma.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|