|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 16 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Jedynka z najsłabszym wynikiem w historii. VOX FM mocno do góry
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w II kwartale 2014 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym. Dużo straciła również Jedynka, która zanotowała najniższy udział w historii - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Branża reklamowa podzielona ws. ,,Smutnego autobusu": bajka dla dorosłych bez finezji
Stylistyka bajki dziecięcej i brak happy endu w spocie „Smutny autobusu” mogą zwrócić uwagę rodziców na poruszany w nim problem. Z drugiej strony wyśmiewanie filmiku w mediach i internecie sprawia, że jego tematyka schodzi na dalszy plan - oceniają dla Wirtualenemdia.pl specjaliści z agencji reklamowych.
więcej
|
,,O mnie się nie martw" nowym serialem TVP2
|
,,Rząd się psuje, Sienkiewicz musi wylecieć" - RMF FM reklamuje się ,,podsłuchowo"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polska wersja ,,Gogglebox" jesienią w TTV
Telewizja TTV szykuje do jesiennej ramówki polską edycję brytyjskiego reality-show „Gogglebox”- dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Obecnie trwają poszukiwania uczestników do programu.
więcej
|
|
Ewa Ewart nakręciła film o Powstaniu Warszawskim. ,,Zdobyć miasto" w TVN24
TVN24 pod koniec lipca br. pokaże film dokumentalny Ewy Ewart opowiadający o bohaterach Powstania Warszawskiego. - Udało mi w tej produkcji zebrać wszystkich najważniejszych aktorów tego wydarzenia, zarówno z Polski jak i zagranicy - mówi w rozmowie z nami dokumentalistka.
więcej
|
|
Mecze Ekstraklasy kibice obejrzą również w internecie
W piątek 18 lipca startuje nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy. Mecze będą pokazywane na kanałach sportowych platformy nc+ (Canal+ Sport, Canal+ Family i nSport) oraz w internecie.
więcej
|
|
Polo TV liderem kanałów muzycznych. Disco Polo Music w czołówce
W czerwcu 2014 roku liderem oglądalności wśród kanałów muzycznych było Polo TV. Największy wzrost odnotowała stacja Kino Polska Muzyka, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się kanał ITV. Tuż za podium uplasowało się Disco Polo Music.
więcej
|
|
Maria Szabłowska i Krzysztof Szewczyk znów w TVP. Ruszyła ,,Latoteka"
Telewizyjna Jedynka rozpoczęła emisję wakacyjnego programu muzycznego „Latoteka”. Jego gospodarzami są Maria Szabłowska i Krzysztof Szewczyk, w przeszłości prowadzący „Wideotekę dorosłego człowieka”.
więcej
|
|
,,Kawa na ławę" zyskała widzów. TVN24 z dużą przewagą nad TVP Info
W minionym sezonie „Kawę na ławę” Bogdana Rymanowskiego śledziło średnio 574 tys. widzów, o 21 tys. więcej niż rok wcześniej. Program dał stacji pozycję zdecydowanego lidera wśród kanałów informacyjnych.
więcej
|
|
Maria Sadowska rezygnuje z udziału w ,,The Voice of Poland"
Maria Sadowska poinformowała, że nie wystąpi w piątej edycji muzycznego show TVP2 „The Voice of Poland”. Wokalistka i reżyserka zasiadała w fotelu trenera w dwóch seriach tego programu.
więcej
|
|
Polsat Film HD w ofercie UPC Polska
Kanał Polsat Film HD dołączył do oferty telewizji cyfrowej sieci kablowej UPC Polska.
więcej
|
|
Vox Music TV od sierpnia z reklamami
Kanał muzyczny Vox Music TV od 1 sierpnia br. rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie broker IDMnet wchodzący w skład Grupy ZPR, będącej właścicielem stacji.
więcej
|
|
Beata Grabarczyk: Blokada medialna wobec Korwin-Mikkego to szczyt hipokryzji
Nawoływanie do bojkotu to, moim zdaniem, szczyt hipokryzji. Najpierw zaprasza się Janusza Korwin-Mikkego do programów telewizyjnych, pokazuje się go tam gdzie można, bo podnosi oglądalność, a potem wprowadza się blokadę medialną - ocenia Beata Grabarczyk, szefowa anteny Polsat News+.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Google rządzi na rynku reklamy online, Microsoft pokona Yahoo!
Google ma ponad 30-proc. udział w globalnym przychodzie z internetowej reklamy i jest zdecydowanym liderem rynku. Drugi jest Facebook, a Yahoo! straci w tym roku trzecią pozycję na rzecz Microsoft - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Beata Turlejska-Zduńczyk: Jako hostessa byłam dobra :)
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO agencji Lemon Sky JWT.
więcej
|
|
PHD Media Direction z budżetem mediowym Wizz Air
Dom mediowy PHD Media Direction (należący do Grupy OMD) wygrał przetarg na obsługę mediową linii lotniczych Wizz Air na 35 rynkach, m.in. w Polsce.
więcej
|
|
Orzeźwienie na pustyni reklamuje Tymbark (wideo)
Do emisji w telewizji i internecie trafiła nowa reklama napojów Tymbark (produkowanych przez Maspex Wadowice). Kampanię przygotowały firmy 21 East i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Tragedia imprezowiczów w kampanii ,,Alkohol za kierownicą - nie zgadzam się!" (wideo)
W województwie zachodniopomorskim rozpoczęła się kampania społeczna „Alkohol za kierownicą - nie zgadzam się!” przestrzegająca przed prowadzeniem samochodu pod wpływem alkoholu. Akcję przygotowała agencja Mojotribe.
więcej
|
|
Legia Warszawa bliska przedłużenia umowy sponsorskiej z Pepsi
W przyszłym tygodniu Legia Warszawa ma przedłużyć umowę sponsorską z Pepsi-Cola General Bottlers Poland, w ramach której stadion klubu nosi nazwę Pepsi Arena, a oficjalnym napojem drużyny jest Gatorade.
więcej
|
|
Maciej Niepsuj: z Codemedia na buying directora w Lowe Media
Maciej Niepsuj objął funkcję buying directora w domu mediowym Lowe Media. Wcześniej pracował w Codemedia i Polsat Media.
więcej
|
|
Dawid Skalny account managerem w Sparc Media Polska
Do zespołu polskiego oddziału agencji Sparc Media dołączył Dawid Skalny, gdzie objął stanowisko account managera.
więcej
|
|
,,#Jak dziewczyna" komplementem w kampanii Always (wideo)
Startuje globalna wizerunkowa kampania reklamowa podpasek i wkładek Always (produkowanych przez Procter & Gamble), która ma dodać pewności siebie dojrzewającym nastoletnim dziewczynom, zmieniając wydźwięk stwierdzenia „jak dziewczyna” z negatywnego na pozytywny.
więcej
|
|
,,Twarze przedsiębiorczości" promują Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
Rozpoczęła się kampania społeczna „Twarze przedsiębiorczości” nawiązująca do motywu przewodniego tegorocznego Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Celem akcji jest promocja pozytywnego wizerunku osób prowadzących firmy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|