Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 8 Lipca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Dziennikarz ,,GW": ,,Smutny autobus" jest nazistowski. Szef K2: przeprosiny albo sąd

Współzałożyciel i były prezes agencji K2 Janusz Żebrowski domaga się przeprosin od dziennikarza „Gazety Wyborczej” Grzegorza Sroczyńskiego za nazwanie - przygotowanego przez K2 - spotu „Smutny autobus” mianem nazistowskiego. - Nie wiem, jak możliwe jest, że gazeta, która tak często pierwsza staje w obronie przed oszczerstwem i agresją, sama przemawia językiem nienawiści i wykluczenia - komentuje Żebrowski. więcej

 
TVP do Polsatu: możemy pokazać mecze Polaków na siatkarskim mundialu, ale stawiamy warunki

TVP jest gotowa do rozmów na temat odkupienia od Polsatu praw do transmisji meczów Polaków podczas siatkarskiego mundialu, ale stawia warunki. - W grę wchodzi np. uzyskanie sublicencji na eliminacje ME w piłce nożnej  - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. więcej

 
Koterski, Zawadzka i Mela w drugiej edycji ,,Tańca z Gwiazdami" w Polsacie

W drugiej edycji nadawanego w Polsacie „Tańca z Gwiazdami” wystąpi Michał Koterski - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W obsadzie programu znajdą się też Marcelina Zawadzka, Jan Mela i Agnieszka Sienkiewicz. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Agencja cyfrowego marketingu poszukuje osoby na stanowisko
Affiliate Manager

Radio ZET Gold poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz - Prezenter Serwisów Informacyjnych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Edipresse poszukuje osoby na stanowisko
Junior Project Manager On-line

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager (video)

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Manager

Against Gravity poszukuje osoby na stanowisko
Szef Działu PR

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy on-line

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Visualcom poszukuje osoby na stanowisko
Account

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Group Account Manager

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Director

iProspect poszukuje osoby na stanowisko
Content Marketing Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Naczelni o publikacji ,,Wprost" o Romanie Giertychu: uderza w mecenasa, ale kierują tym niskie pobudki

Opublikowanie przez „Wprost” rozmowy z Romanem Giertychem burzy jego wizerunek i ujawnia obyczajowo obrzydliwą historię, ale kierują tym niskie pobudki - publikację tygodnika oceniają Bogusław Chrabota, Sławomir Jastrzębowski i Jadwiga Sztabińska. więcej

 
Grupa TVN z mniejszym udziałem, TVN24 BiŚ mocno do góry

Średni łączny udział wszystkich kanałów Grupy TVN w czerwcu br. wyniósł prawie 20 proc. Pięć stacji tego nadawcy zanotowało spadki oglądalności względem analogicznego okresu ub.r., a pozostałe trzy kanały zyskały. więcej

 
Mundial w Brazylii z mniejszą liczbą reklam niż mundial w RPA

Cennikowe wpływy reklamowe TVP z dotąd pokazanych meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii wyniosły 121,5 mln zł, o 8 mln zł mniej niż przy poprzednim mundialu. Mniej spotów pojawia się też w blokach nadawanych przy spotkaniach. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Po przejęciach Grupa WP wyprzedza Onet i RASP, a także Facebooka i YouTube'a

Po doliczeniu ruchu z przejętych niedawno serwisów Dobreprogramy.pl i Sportowefakty.pl Grupa Wirtualna Polska miała w kwietniu br. 16,2 mln użytkowników, o 835 tys. więcej niż Grupa Onet - RASP wraz ze Skąpiec.pl i Opineo.pl. Grupa WP wyprzedziła też Facebooka i YouTube. więcej

Samsung wyśmiewa słabe baterie w iPhone'ach (wideo)

Samsung opublikował kolejny spot reklamowy modelu Galaxy S5, w którym krytykuje i wyśmiewa urządzenia Apple. więcej

Multi reklamowa Agnieszka Radwańska: czy marki zyskają na podobnych spotach?
,,Fakt" liderem, ,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP do Polsatu: możemy pokazać mecze Polaków na siatkarskim mundialu, ale stawiamy warunki

TVP jest gotowa do rozmów na temat odkupienia od Polsatu praw do transmisji meczów Polaków podczas siatkarskiego mundialu, ale stawia warunki. - W grę wchodzi np. uzyskanie sublicencji na eliminacje ME w piłce nożnej  - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. więcej

 
Koterski, Zawadzka i Mela w drugiej edycji ,,Tańca z Gwiazdami" w Polsacie

W drugiej edycji nadawanego w Polsacie „Tańca z Gwiazdami” wystąpi Michał Koterski - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W obsadzie programu znajdą się też Marcelina Zawadzka, Jan Mela i Agnieszka Sienkiewicz. więcej

 
Grupa TVN z mniejszym udziałem, TVN24 BiŚ mocno do góry

Średni łączny udział wszystkich kanałów Grupy TVN w czerwcu br. wyniósł prawie 20 proc. Pięć stacji tego nadawcy zanotowało spadki oglądalności względem analogicznego okresu ub.r., a pozostałe trzy kanały zyskały. więcej

 
Mundial w Brazylii z mniejszą liczbą reklam niż mundial w RPA

Cennikowe wpływy reklamowe TVP z dotąd pokazanych meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii wyniosły 121,5 mln zł, o 8 mln zł mniej niż przy poprzednim mundialu. Mniej spotów pojawia się też w blokach nadawanych przy spotkaniach. więcej

 
HBO nie nadaje już z satelity Amos. ,,Kanały dalej dostępne w SD i HD"

HBO Polska od lipca br. nie realizuje już przekazu kanałów HBO dla sieci kablowych za pośrednictwem satelity Amos. Operatorzy nadal mogą oferować klientom stacje nadawcy w wersjach SD i HD, otrzymując ich sygnał przez światłowód lub satelitę Hot Bird. więcej

 
Jan Kulczyk chce przeprosin od TV Republika za informacje o naciskach na ,,Wprost" (wideo)

Jan Kulczyk i jego firma Kulczyk Investments domagają się od Telewizji Republika sprostowania i przeprosin za podanie informacji, jakoby biznesmen naciskał na redakcję „Wprost”, żeby nie publikować nagrań podsłuchanych rozmów polityków i przedsiębiorców oraz żeby w artykułach nie pojawiało się jego nazwisko. więcej

 
Brazylia-Kolumbia hitem ćwierćfinałów mundialu, ale mecze grupowe popularniejsze

Mecz Brazylia-Kolumbia był najchętniej oglądany wśród czterech ćwierćfinałowych spotkań Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii. Nie przebił jednak widowni najpopularniejszych meczów fazy grupowej mundialu. więcej

 
TVN i TVP2 poniżej 10 proc. Mecz Brazylia - Kolumbia hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Nadchodzi piąty sezon serialu "The Walking Dead" (wideo)

Stacja AMC zaprezentowała fragment jednego z odcinków piątego sezonu serialu "Żywe trupy" ("The Walking Dead"). więcej

 
Warsaw Summer Jazz Days 2014 w TVP2

19, 20 i 26 lipca 2014 roku TVP2 pokazywać będzie jazzowy festiwal Warsaw Summer Jazz Days. więcej

 
 
Radio  
 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski w 2014 roku (raport)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2013 roku do maja 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Filip Chajzer z audycją o subkulturach młodzieżowych w Czwórce. ,,Optymistyczny akcent anteny"

W piątek 11 lipca na antenie Programu IV Polskiego Radia pojawi się autorska audycja Filipa Chajzera o subkulturach młodzieżowych. Dziennikarz ostatnio współpracował z Radiem Złote Przeboje. więcej

 
Reklama  
 
Ogilvy Brand Consulting przygotuje nową strategię marki Gdańsk

Agencja Ogilvy Brand Consulting (należąca do grupy Ogilvy & Mather) wspólnie z Biurem Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta opracują założenia zaktualizowanej strategii marki Gdańsk. Ogilvy Brand Consulting wybrano do tego zlecenia w konkursie. więcej

 
,,Mnie też się to zdarza!" - Małgorzata Socha reklamuje Sunbites

Rusza kampania reklamowa krakersów i herbatników Sunbites (produkowanych przez Frito-Lay Poland) z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy. Akcję przygotowały firmy BBDO Warszawa i Media Direction. więcej

 
,,Nakręć się" - GoPro w promocji płatków Lubella Mlekołaki (wideo)

Rozpoczęła się największa w historii promocja konsumencka płatków śniadaniowych Lubella Mlekołaki (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję, pod hasłem „Nakręć się”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brainbox i Mindshare Polska. więcej

 
VML Poland i K2 z internetową obsługą PGE

Agencje VML Poland i K2 wygrały przetarg na obsługę działań marketingowych w internecie Polskiej Grupy Energetycznej. Umowę podpisano na dwa lata. więcej

 
Złośliwość Losu reklamuje ubezpieczenie mieszkań i domów w Liberty Direct (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa ubezpieczenia mieszkań i domów oferowanego przez Liberty Direct. Akcję, której bohaterem jest Złośliwość Losu, przygotowały firmy Adsalt i Havas Media. więcej

 
Maciej Cichewicz: z biura reklamy TVP do Starcom MediaVest Group

Maciej Cichewicz objął funkcję senior branded content consultata w polskim oddziale agencji LiquidThread działającej w grupie Starcom MediaVest. Poprzednio pracował w biurze reklamy TVP. więcej

 
Smartfony i tablety na wczasach reklamują mobilne Allegro (wideo)

Ruszyła pierwsza odsłona międzynarodowej kampanii reklamowej Allegro, promująca aplikację mobilną serwisu. Akcję przygotowały i realizują - wspólnie z działem marketingu Allegro - firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann. więcej

 
Marcin Maj za Damiana Rutkowskiego prezesem OS3

Marcin Maj objął stanowisko prezesa agencji OS3 (wchodzącej w skład OS3 Group). Zastąpił na nim Damiana Rutkowskiego, który pozostaje członkiem zarządu OS3 Group. więcej

 
,,Smak piękna" reklamuje kosmetyki Perfecta SPA (wideo)

W kinach zaczęła się kampania reklamowa Perfecta SPA, nowej linii kosmetyków Perfecta (produkowanych przez Dax Cosmetics). Akcję, pod hasłem „Smak piękna”, przygotowała agencja Walk Creative. więcej

 
Monika Szczupak, Paweł Śmiechowicz i Urszula Grzebyk w Cube Group

Monika Szczupak zaczęła pracę w Cube Group jako key account manager, Paweł Śmiechowicz jako account executive, a Urszula Grzebyk jako web analyst. Jednocześnie nowe funkcje w agencji objęły Anna Elwart i Aleksandra Laśkiewicz. więcej

 
Dominika Parol: z McCann Worldgroup do Peppermint

Dominika Parol zaczęła pracę jako senior account manager w agencji kreatywnej Peppermint. Wcześniej była związana m.in. z agencjami McCann Worldgroup, Leo Burnett i Euro RSCG 4D. więcej

 
K2 Media wypromuje serwis Big Active

Agencja K2 Media zajmie się działaniami reklamującymi w wyszukiwarkach internetowych serwis herbat smakowych Big Active (produkowanych przez Herbapol Lublin). Zlecenie zdobyła w przetargu. więcej

 
Serwisy Grupy RMF w portfolio Atmediów

Biuro reklamy mediów tematycznych Atmedia od lipca br. zajmuje się sprzedażą reklam w serwisach internetowych Grupy RMF. więcej

 
Digital One wypromuje markę Indesit Hotpoint na Facebooku

Agencja Digital One zajmuje się od lipca obsługą marki Indesit Hotpoint na Facebooku. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Smak piękna - reklama kosmetyków Perfecta SPA Nescafé: pop-up café Calgary Farmers' Market: All summer long Xeomin: Open up. Talk to your doctor. Volkswagen: There are no complicated spots
 
Prasa  
 
Naczelni o publikacji ,,Wprost" o Romanie Giertychu: uderza w mecenasa, ale kierują tym niskie pobudki

Opublikowanie przez „Wprost” rozmowy z Romanem Giertychem burzy jego wizerunek i ujawnia obyczajowo obrzydliwą historię, ale kierują tym niskie pobudki - publikację tygodnika oceniają Bogusław Chrabota, Sławomir Jastrzębowski i Jadwiga Sztabińska. więcej

 
Burda reorganizuje biuro reklamy. "Ułatwienie komunikacji z klientami reklamowymi"

Wydawnictwo Burda International Polska dokonało reorganizacji biura reklamy. Każdy z jego szefów odpowiada teraz za jeden z trzech dużych segmentów wydawniczych. więcej

 
Sprzedaż kioskowa ,,Rzeczpospolitej" i ,,GP Codziennie" spadła o jedną czwartą

W maju br. najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Rzeczpospolita” i „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskał tylko „Parkiet”. więcej

 
Bogusław Chrabota: Materiał tygodnika ,,Wprost" o Romanie Giertychu jest haniebny

- Materiał tygodnika „Wprost” o Romanie Giertychu jest haniebny pod względem warsztatowym, bo wszystko w nim jest „uszyte” pod z góry założoną tezę - ocenia Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" w nowej aplikacji na urządzenia z Androidem

Od 7 lipca br. użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android mogą korzystać z nowej wersji aplikacji „Gazety Wyborczej”. Pozwala ona na dostęp do tekstów z aktualnego wydania „Wyborczej” oraz aktualności z serwisu Wyborcza.pl. więcej

 
Piotr Nisztor tłumaczy się z nagrania rozmowy z Giertychem. ,,Byłem jak Adam Michnik"

Piotr Nisztor, współpracownik tygodnika „Wprost”, twierdzi, że jest „zajadle atakowany”, dlatego zdecydował się ujawnić nagranie rozmowy z mecenasem Romanem Giertychem. - Posądza się mnie, że sprzedałem książkę o Janie Kulczyku, co jest kłamstwem - mówi w wywiadzie. więcej

 
Sławomir Jastrzębowski: ,,Wprost" sprawdził, czy Roman Giertych jest kryształowym człowiekiem

Konflikt pomiędzy Romanem Giertychem a redakcją „Wprost” wchodzi w zupełnie nową fazę. Giertych zaczyna okładać stronę przeciwną pałami, a redakcja sprawdza, czy on jest kryształowym człowiekiem - komentuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „Super Expressu”. więcej

 
Jedynki  
 
 
GQ - 2014-07-08 Komputer Świat - 2014-07-07 SlowLife Food & Garden - 2014-07-07 Kurier TV - 2014-07-07 Magazyn Rowerowy - 2014-07-07
 
Internet  
 
Dziennikarz ,,GW": ,,Smutny autobus" jest nazistowski. Szef K2: przeprosiny albo sąd

Współzałożyciel i były prezes agencji K2 Janusz Żebrowski domaga się przeprosin od dziennikarza „Gazety Wyborczej” Grzegorza Sroczyńskiego za nazwanie - przygotowanego przez K2 - spotu „Smutny autobus” mianem nazistowskiego. - Nie wiem, jak możliwe jest, że gazeta, która tak często pierwsza staje w obronie przed oszczerstwem i agresją, sama przemawia językiem nienawiści i wykluczenia - komentuje Żebrowski. więcej

 
Google oskarża dostawców internetu o zaniżanie wydajności YouTube'a

Google rozbudował serwis YouTube o nową funkcję informującą użytkowników o przyczynach niskich prędkości streamingu wideo. więcej

 
Maciej Żak zastąpi Łukasza Wejcherta w Dirlango

Maciej Żak zostanie współwłaścicielem i prezesem Dirlango, spółki należącej do Łukasza Wejcherta. To kolejna osoba wcześniej pracująca w Grupie Onet, którą zatrudnia u siebie Wejchert. więcej

 
Smartfony i tablety na wczasach reklamują mobilne Allegro (wideo)

Ruszyła pierwsza odsłona międzynarodowej kampanii reklamowej Allegro, promująca aplikację mobilną serwisu. Akcję przygotowały i realizują - wspólnie z działem marketingu Allegro - firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann. więcej

 
Marcin Maj za Damiana Rutkowskiego prezesem OS3

Marcin Maj objął stanowisko prezesa agencji OS3 (wchodzącej w skład OS3 Group). Zastąpił na nim Damiana Rutkowskiego, który pozostaje członkiem zarządu OS3 Group. więcej

 
IDMnet: wielkiezarcie.com pozostaje w ofercie, dołącza grupa Inwestycje.pl

IDMnet nadal będzie obsługiwać serwis kulinarny Wielkiezarcie.com. Ponadto do oferty sieci reklamy internetowej dołącza 14 nowych witryn należących do grupy Inwestycje.pl. więcej

 
Będą kolejne e-ułatwienia dla przedsiębiorców

Ministerstwo Gospodarki pracuje nad kolejnymi propozycjami dotyczącymi elektronizacji procedur administracyjnych. Dzięki nim dokumenty, które mocą ustaw zostaną ujednolicone w skali całego kraju, będą mogły być składane przez internet. Według przedsiębiorców najbardziej przydatną formą deregulacji jest właśnie elektronizacja procedur, dzięki której nie muszą załatwiać spraw osobiście w urzędzie. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy: wybory do PE mają niewielkie znaczenie

54 proc. Polaków uważa, że wybory do Parlamentu Europejskiego mają niewielkie lub znikome znaczenie, według 43 proc. są one ważne - wynika z sondażu CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
MTG Agri-Rol z Klaxon Communications
 
Technologie  
 
Roboty będą składać iPhone'y 6
 
Metalowy Samsung Galaxy F uchwycony na zdjęciach
 
Nowy Kinect dla Windowsa zadebiutuje 15 lipca
 
LG G Pad 10.1 jeszcze w tym miesiącu na półkach sklepowych
 
Smartfony Lumia również z systemem Android
 
LE55M600CF - 55-calowy telewizor LED od Haier za 2999 zł
 
Sprzedaż pecetów, tabletów i komórek wzrośnie w br. o 4,2 proc.
 
iPhone 5s 16 GB najlepiej sprzedającym się modelem smartfona
 
Prezentacje Google dla Androida do pobrania
 
Gospodarka  
 
Zagranica kupuje u nas, OFE za granicą
 
Będą kolejne e-ułatwienia dla przedsiębiorców
 
Kary dla pracodawcy, który nie zapewni pracownikowi odpowiednich warunków pracy podczas upałów
 
Joost Leeflang: Dzięki innowacjom ekologicznym Europa może zaoszczędzić pół biliona euro
 
Jakie są koszty studiowania
 
Część Polaków wciąż nie ma dostępu do kanałów telewizji cyfrowej
 
Powstanie centrum finansowe Warsaw Capital City. "GPW potrzebuje oszczędności Polaków"
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Transformers: Wiek zagłady" hitem w Chinach, pokonają "Avatara"
 
Sylvester Stallone w dramacie "Reach Me"
 
Nadchodzi piąty sezon serialu "The Walking Dead" (wideo)
 
Wraca Roni Size. Jego nowy album to "Take Kontrol"
 
"Pandemonium" - nowa płyta Cavalera Conspiracy
 
"Transformers: Wiek zagłady" dalej podbija kina
 
Blog  
 
Lista nagranych - Krzysztof Czabański
 
Książka o Sewerynie Krajewskim i jego muzyce - Ewa Derlatka
 
Weekend nad Świdrem - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Kazimierz D. i piknik - ks. Artur Stopka
 
Zakaz fotografowania na publicznym koncercie - Łukasz Religa
 
Nasz gość  
 
Piotr Ejdys: Wydawcy nie chcą jeszcze płacić za badania internetu mobilnego

Pomiar multimediów i aplikacji to jeden z prężniej rozwijających się obszarów, tak w Polsce jak i na świecie. Piotr Ejdys, prezes firmy Gemius w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że choć badanie audio-wideo w naszym kraju nie jest jeszcze idealne, to w ciągu najbliższego roku uda się wypracować standard akceptowalny przez cały rynek. więcej

 
Prof. Maciej Mrozowski: Środowisko dziennikarskie jest słabe i niezorganizowane
 
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
 
Kwestionariusz  
 
Jan Biłyk: Pierwsze pieniądze zarobiłem w podstawówce

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jan Biłyk, prezes agencji Laurens Coster. więcej

 
Adam Plona: Czytanie gazety zaczynam od RSS-ów
 
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl