|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 4 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Multi reklamowa Agnieszka Radwańska: czy marki zyskają na podobnych spotach?
W ciągu ostatniego półrocza Agnieszka Radwańska wystąpiła w pięciu dużych kampaniach reklamowych - Play, Amiki, Dayli, Rado i Vanquis Banku. Czy tenisistka nie eksploatuje nadmiernie swojego wizerunku, a promowane przez nią marki bardziej zyskują czy tracą w tej sytuacji - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z branży reklamowej.
więcej
|
|
,,Fakt" liderem, ,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem
W maju br. większość dzienników ogólnopolskich zanotowało spadki sprzedaży ogółem, zaś tradycyjnie najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł tylko „Parkiet”.
więcej
|
|
Jacek Laskowski oskarżony o rasizm. TVP nie odsunie go od komentowania meczów
Podczas poniedziałkowego meczu Niemcy-Algieria komentujący to spotkanie na antenie TVP1 Jacek Laskowski nazwał drużynę Algierczyków „cwanymi zwierzętami z pustyni”. Do KRRiT wpłynęła skarga na tę wypowiedź, ale TVP nie odsunie komentatora od relacjonowania mundialowych spotkań.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacek Amsterdamski odchodzi z Grupy Onet
Jacek Amsterdamski, dotychczasowy szef departamentu produkcji multimedialnej, rozstaje się z Grupą Onet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,Wprost": taśmy nie zagroziły spółce. Reklamodawcy nie odeszli, a sprzedaż rośnie
AWR „Wprost”, wydawca tygodnika „Wprost”, zapewnia, że nie widzi zagrożenia dla funkcjonowania spółki. Mimo publikacji tzw. „taśm Wprost” nie nastąpił spadek wpływów z reklam, a sprzedaż tygodnika wzrosła.
więcej |
|
Problem z cyfrowym radiem w Gdańsku, Krakowie i Poznaniu. Polskie Radio unieważniło przetargi
Polskie Radio unieważniło przetargi na świadczenie usług emisji programów w cyfrowym systemie DAB+ w Gdańsku, Kielcach, Krakowie i Poznaniu. Spowoduje to przesunięcie w czasie uruchomienia kolejnych nadajników na tych obszarach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jacek Laskowski oskarżony o rasizm. TVP nie odsunie go od komentowania meczów
Podczas poniedziałkowego meczu Niemcy-Algieria komentujący to spotkanie na antenie TVP1 Jacek Laskowski nazwał drużynę Algierczyków „cwanymi zwierzętami z pustyni”. Do KRRiT wpłynęła skarga na tę wypowiedź, ale TVP nie odsunie komentatora od relacjonowania mundialowych spotkań.
więcej
|
|
Ranking stacji tematycznych: na czele TVP Info, TVN24, TVP Seriale i TTV
W czerwcu 2014 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansowało TVP Info. W grupie 16-49 numerem jeden była cały czas stacja TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ruszyły zdjęcia do programu TVN ,,Kto poślubi mojego syna"
Telewizja TVN rozpoczęła zdjęcia do reality-show „Kto poślubi mojego syna”. Gospodynią programu, który trafi jesienią na antenę stacji, jest Agnieszka Jastrzębska.
więcej
|
|
540 tys. widzów ,,Wikingów". TV Puls wygrała z TVP2 w grupie komercyjnej
Pierwszy sezon serialu „Wikingowie” oglądało w TV Puls średnio 540 tys. widzów. Produkcja zapewniła stacji miejsce tuż za tzw. „wielką czwórką” w całym rynku, ale już w grupie komercyjnej TV Puls udało się wyprzedzić TVP2.
więcej
|
|
Finaliści programu ,,Tylko muzyka. Must be the music" nagrali piosenkę dla Tomasza Kowalskiego
Finaliści show „Tylko muzyka” nadawanego w Polsacie zagrali piosenkę „Nie tracę nadziei”, którą zadedykowali Tomaszowi Kowalskiemu. Zwycięzca 4. edycji programu uległ poważnemu wypadkowi.
więcej
|
|
ITVN świętuje 10 lat. Urodzinowy spot i logotyp (wideo)
Kanał TVN International od 10 lat dostępny jest dla widzów poza granicami Polski. Z tej okazji na antenie stacji pojawił się specjalny urodzinowy spot, kanał zyskał też urodzinowy logotyp.
więcej
|
|
Powstanie czwarty sezon serialu "Sherlock" i odcinek specjalny
W 2015 roku na plan wraca ekipa serialu "Sherlock". Dla widzów przygotowane zostaną aż cztery nowe odcinki.
więcej
|
|
,,Legendy Chima" w TV4
21 lipca 2014 roku TV4 rozpocznie emisję serialu animowanego „Legendy Chima”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Multi reklamowa Agnieszka Radwańska: czy marki zyskają na podobnych spotach?
W ciągu ostatniego półrocza Agnieszka Radwańska wystąpiła w pięciu dużych kampaniach reklamowych - Play, Amiki, Dayli, Rado i Vanquis Banku. Czy tenisistka nie eksploatuje nadmiernie swojego wizerunku, a promowane przez nią marki bardziej zyskują czy tracą w tej sytuacji - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z branży reklamowej.
więcej
|
|
Wrocław z najpopularniejszym hasłem promocyjnym, wyprzedził Warszawę i Gdańsk
Ponad połowa Polaków nie kojarzy żadnego ze sloganów promocyjnych polskich miast. Najlepiej wypadają Wrocław, Warszawa i Gdańsk.
więcej
|
|
Zarządzanie wiedzą w real time, czyli dom mediowy przyszłości
Dom mediowy zwykle kojarzył się z miejscem w którym pracownicy, na wzór księgowych, kalkulują i kupują. Praca względnie spokojna, na liczbach. W sytuacji, gdy digital zagarnia coraz więcej wydatków reklamowych, okazuje się, że przed mediowcem stoją zupełnie nowe wyzwania. Już nie wyłącznie umiejętność kalkulowania jest w cenie. Mediowiec nowej ery to strateg, geek i programista w jednym - pisze Maja Biniewicz, dyrektor ds. strategii w K2 Media.
więcej
|
|
Jak zarobić na RTB?
Nie sposób już dzisiaj nie zauważyć rosnącej popularności RTB. Jeżeli wierzyć konferencjom i artykułom w prasie branżowej, mamy do czynienia z rewolucją porównywalną do pojawienia się reklamy display. Z drugiej strony, osoby od lat zajmujące się reklamą w internecie wciąż nie dostrzegają potencjału biznesowego i milionów złotych, które powinny do nich płynąć wartkim strumieniem - pisze Marcin Barciński, head of RTB w agencji Next.
więcej
|
|
Gdańsk likwiduje kolejne reklamy niezgodne z zasadami. Kilkadziesiąt nośników
Na terenie Gdańska trwa proces likwidacji reklam umieszczonych niezgodnie z regulacjami wydanymi przez prezydenta miasta. Od listopada 2013 r. zlikwidowanych zostało kilkadziesiąt kolejnych nośników.
więcej
|
|
Raiffeisen Polbank: chcemy przedłużyć umowę reklamową z Justyną Kowalczyk
Raiffeisen Polbank dementuje podaną przez „Dziennik Gazetę Prawną” informację, jakoby zakończył współpracę reklamową z Justyną Kowalczyk. Bank podkreśla, że rozmawia o przedłużeniu wygasającej właśnie umowy.
więcej
|
|
Lewandowski i Kusznierewicz reklamują Jump! proFirma w T-Mobile
Ruszyła kampania reklamująca Jump! proFirma - ofertę taryfy Jump! w T-Mobile skierowaną do klientów biznesowych. Twarzami akcji - przygotowanej przez firmy DDB Warszawa, Engine i Starcom - są Robert Lewandowski i Mateusz Kusznierewicz.
więcej
|
|
,,Miliony piw od króla gór" w kampanii Harnasia (wideo)
Do emisji trafił nowy spot wizerunkowy piwa Harnaś (Carlsberg Polska), wspierający tegoroczną odsłonę promocji „Miliony piw od króla gór”. Kampanię przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, Propeller Film, AlienFX i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Gołąb i Bociek brand heores Poczty Polskiej na Facebooku
Nowymi bohaterami facebokowego fanpage’a Poczty Polskiej zostali Gołąb i Bociek. Za ich kreację i współprowadzenie fanpage’a odpowiada agencja Atom Media Interaktywne.
więcej
|
|
IKEA szuka agencji reklamowej do długoterminowej obsługi
Firma IKEA Retail rozpoczęła przetarg na długoterminową obsługę strategiczno-kreatywną. Poprzednio zajmowały się tym dla niej agencje JWT Warszawa i Grey Group Polska.
więcej
|
|
,,Reakcja tabletowa" promuje lodówki Indesit No Frost
Od początku czerwca trwa kampania „Reakcja tabletowa” promująca lodówki Indesit No Frost. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja nls84 advertising group.
więcej
|
|
Clear Channel Polska uruchamia platformę City Connect. Heineken z pierwszą kampanią
Clear Channel Polska uruchomiła platformę reklamy zewnętrznej City Connect. Pierwszą kampanię na nośnikach firma realizuje dla marki Heineken.
więcej
|
|
Tomasz Zwierzchowski i Anna Kowalska w Digital Open Group
Do zespołu agencji Digital Open Group dołączyli Tomasz Zwierzchowski, który objął stanowisko head of sales, oraz Anna Kowalska, kierująca biurem sprzedaży regionalnej w Gdańsku.
więcej
|
|
Media Metropolis wypromuje malarkę Joanny Sarapaty
Agencja Media Metropolis rozpoczęła współpracę z malarką Joanną Sarapatą. Umowa zakłada m.in. kontakty z mediami i grupami interesariuszy oraz działania w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" liderem, ,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem
W maju br. większość dzienników ogólnopolskich zanotowało spadki sprzedaży ogółem, zaś tradycyjnie najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł tylko „Parkiet”.
więcej
|
|
,,Wprost": taśmy nie zagroziły spółce. Reklamodawcy nie odeszli, a sprzedaż rośnie
AWR „Wprost”, wydawca tygodnika „Wprost”, zapewnia, że nie widzi zagrożenia dla funkcjonowania spółki. Mimo publikacji tzw. „taśm Wprost” nie nastąpił spadek wpływów z reklam, a sprzedaż tygodnika wzrosła.
więcej
|
|
Paulina Reiter, Mariusz Szczygieł i Adam Wajrak reklamują paywalla ,,Gazety Wyborczej"
Agora ruszyła z kampanią „Co oni sobie myślą?!” promującą cyfrową prenumeratę „Gazety Wyborczej”. Wystąpili w niej dziennikarze Paulina Reiter, Mariusz Szczygieł i Adam Wajrak.
więcej
|
|
,,eHome" - nowa publikacja od ,,Komputer Świata"
Na rynku pojawiła się publikacja „eHome”, przygotowana przez redakcję „Komputer Świata” (Ringier Axel Springer Polska). Wydanie w całości jest poświęcone domowej elektronice i nowoczesnym technologiom w domu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|