|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 2 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacek Hugo-Bader do ,,Tygodnika Powszechnego": przepraszam autorów, to nie plagiat tylko zła karma
Reporter „Gazety Wyborczej” Jacek Hugo-Bader w liście do „Tygodnika Powszechnego” przeprasza autorów, z których artykułu zaczerpnął kilka zdań do swojej książki. - Może nie plagiat, na litość Boską - chodzi o kilka zdań, sześć, dziewięć... Podobnych. Może to tylko nonszalancja, niechlujstwo? Albo nieświadoma inspiracja? Może poniosła mnie materia? - zastanawia się Hugo-Bader.
więcej |
|
,,Uroda" zmienia się w kwartalnik i zwalnia pracowników. Aneta Wikariak naczelną
Edipresse Polska zdecydowało o przekształceniu magazynu „Uroda” z miesięcznika w kwartalnik. Wydawnictwo rozstaje się też z częścią jego dotychczasowej redakcji. Tytuł przygotowywać będzie teraz zespół pisma „Flesz”, a jego naczelną zostanie Aneta Wikariak.
więcej |
|
,,Teleexpress" liderem, ,,Fakty" straciły 400 tys. widzów a ,,Wiadomości" 200 tys.
W czerwcu 2014 roku nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych został „Teleexpress”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu i wyprzedził "Wiadomości". Z kolei najwięcej straciły „Panorama” i „Fakty”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Prognoza KRRiT: w 2015 roku wpływy abonamentowe wzrosną o 70 mln zł
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie podziału środków abonamentowych na 2015 rok. Rada prognozuje, że wpływy w przyszłym roku wyniosą 720 mln zł, czyli o 70 mln zł więcej niż w prognozie na 2014 roku. Większość z tej kwoty otrzyma publiczne radio.
więcej
|
|
,,Teleexpress" liderem, ,,Fakty" straciły 400 tys. widzów a ,,Wiadomości" 200 tys.
W czerwcu 2014 roku nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych został „Teleexpress”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu i wyprzedził "Wiadomości". Z kolei najwięcej straciły „Panorama” i „Fakty”.
więcej
|
|
Mundial pomógł TVP1 i TVP2, TVN ostro w dół. ,,M jak miłość" hitem czerwca
W czerwcu br. na pozycji lidera oglądalności wśród stacji telewizyjnych w Polsce umocniła się TVP1. Na podium znalazł się jeszcze Polsat oraz TVP2, która zanotowała największy wzrost w czołowej dziesiątce rankingu. Najwyższą widownię zgromadził serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
Polski program ,,Miłość od pierwszego kliknięcia" w jesiennej ramówce TLC
Kanał TLC przygotowuje do jesiennej ramówki nowy polski program „Miłość od pierwszego kliknięcia” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Ma on być swoistym przewodnikiem pokazującym jak randkować w internecie i znaleźć tam miłość.
więcej
|
|
Barbara Wiśniewska-Grzesiak dyrektorem programowym Eska TV
Barbara Wiśniewska-Grzesiak została od lipca br. nowym dyrektorem programowym kanału Eska TV. Zastąpiła Igora Nurczyńskiego, który odszedł z firmy i został prezesem FM Pro.
więcej
|
|
,,Lekko Stronniczy", ,,Polimaty" i ,,Abstrachuje TV" w ofercie Agencji TVN
Agencja TVN podpisała umowę z LifeTube - siecią partnerską portalu YouTube. Dzięki niej w serwisie agencyjnym x-news pojawią się treści wideo autorów zrzeszonych w LifeTube.
więcej
|
|
Discovery i TVP więcej z reklam, ostro w dół TVN (TOP 10)
Cennikowe wydatki na reklamę telewizyjną w maju br. były o 5,6 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Spore wzrosty wpływów zanotowały Discovery Channel, TVP1 i TVP2, natomiast dużo mniej niż przed rokiem zarobili liderzy rynku: TVN i Polsat.
więcej
|
|
Discovery Historia odkodowane w sieci UPC Polska
Przez dwa letnie miesiące kanał Discovery Historia promocyjnie będą mogli oglądać wszyscy abonenci telewizji cyfrowej sieci UPC Polska.
więcej
|
|
Rafał Baran w radzie nadzorczej 4fun Media
Rafał Baran, CEO Grey Group Polska, dołączył do rady nadzorczej 4fun Media. Zastąpił w niej Andrzeja Karasowskiego, który z końcem maja br. zrezygnował z zasiadania w organie z przyczyn osobistych.
więcej
|
|
Yahoo przejmuje serial "Community", zrealizuje szósty sezon
Chociaż szefostwo studia Sony TV wycofało się z realizacji serialu "Community", przyszłość sitcomu została uratowana.
więcej
|
|
Trzeci sezon ,,Kłamstw na sprzedaż" w HBO
W sobotę, 5 lipca 2014 roku telewizja HBO rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Kłamstwa na sprzedaż”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,10. urodziny Małego Głoda" w jubileuszowej kampanii Danio (wideo)
Zaczęła się promocja z okazji 10-lecia obecności na rynku serków Danio (produkowanych przez Danone Polska). Bohaterem akcji, a także wspierających ją reklam, jest brand hero tej marki - Mały Głód.
więcej
|
|
Tomasz Wojciechowski: z Young & Rubicam do H Warsaw
Tomasz Wojciechowski objął funkcję dyrektora kreatywnego agencji H Warsaw. Poprzednio pracował w Young & Rubicam, a wcześniej m.in. w Draft FCB + AdFabrika, G7, McCann Warsaw i JWT Warszawa.
więcej
|
|
Anna Górka i Joanna Czayka pokierują działem międzynarodowym w Infinity Media
Do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyły Anna Górka i Joanna Czayka, które pokierują nowo utworzonym działem międzynarodowym. Górka objęła stanowisko international sales directora a Czayka international sales managera.
więcej
|
|
,,Karnawał wygrywania" - Moreno, Hołowczyc i Kaczmarski reklamują Loteriadę (wideo)
Ruszyła tegoroczna edycja promocji Loteriada obejmującej gry losowe Totalizatora Sportowego. Wspiera ją kampania reklamowa, w której wspólnie z Conrado Moreno występują kierowcy rajdowi Krzysztof Hołowczyc i Martin Kaczmarski.
więcej
|
|
Anna Patek: z McCann Worldgroup do Lemon Sky JWT
Anna Patek objęła funkcję account managera w dziale client service agencji Lemon Sky JWT. Wcześniej pracowała w McCann Worldgroup i Euro RSCG 4D (Havas Engage).
więcej
|
|
Dominik Ulański: z Burda International Polska do Ad-Vice
Dominik Ulański objął funkcję business development managera w sieci reklamy internetowej Ad-Vice. Poprzednio pracował w Burda International Polska.
więcej
|
|
Krasnal promuje kursy niemieckiego w Goethe-Institut
W Warszawie zaczęła się outdoorowa kampania reklamująca letnie kursy języka niemieckiego oferowane przez Goethe-Institut. Bohaterem akcji, przygotowanej przez Leniva Studio, jest krasnal.
więcej
|
|
Procter & Gamble największym amerykańskim reklamodawcą
Magazyn „AdAge” przygotował ranking amerykańskich firm, które przeznaczyły najwięcej pieniędzy na reklamę w 2013 roku.
więcej
|
|
WeLove Ads i Value Media przejmują od Codemedia obsługę Tchibo.pl
Agencja WeLove Ads i dom mediowy Value Media (wchodzące w skład Group One) wygrały przetarg na obsługę reklamową w internecie e-sklepu Tchibo.pl (należącego do Tchibo Warszawa). Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Codemedia.
więcej
|
|
Joanna Sikora na czele działu digital w agencji Mind Progress Group
Mind Progress Group utworzył dział digital. Pokieruje nim Joanna Sikora, która dołączyła do zespołu agencji i objęła stanowisko head of digital projects. To nowe stanowisko w firmie.
więcej
|
|
Levi's z kampanią za blisko 100 mln dolarów
Agencje FCB oraz The House Worldwide zrealizują dla koncernu odzieżowego Levi Strauss & Company kampanię, której łączny koszt opiewa na kwotę blisko 100 mld dolarów.
więcej
|
|
Rafał Baran w radzie nadzorczej 4fun Media
Rafał Baran, CEO Grey Group Polska, dołączył do rady nadzorczej 4fun Media. Zastąpił w niej Andrzeja Karasowskiego, który z końcem maja br. zrezygnował z zasiadania w organie z przyczyn osobistych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Zwolnienia w Marquard Media Polska. ,,Odpowiedź na oczekiwania rynku"
Wydawnictwo Marquard Media Polska zdecydowało o zwolnieniu kilku osób z redakcji magazynów - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Reorganizacja zatrudnienia i przemodelowanie struktury to skutek zmian na rynku mediów - wyjaśnia spółka.
więcej
|
|
Jacek Hugo-Bader do ,,Tygodnika Powszechnego": przepraszam autorów, to nie plagiat tylko zła karma
Reporter „Gazety Wyborczej” Jacek Hugo-Bader w liście do „Tygodnika Powszechnego” przeprasza autorów, z których artykułu zaczerpnął kilka zdań do swojej książki. - Może nie plagiat, na litość Boską - chodzi o kilka zdań, sześć, dziewięć... Podobnych. Może to tylko nonszalancja, niechlujstwo? Albo nieświadoma inspiracja? Może poniosła mnie materia? - zastanawia się Hugo-Bader.
więcej
|
|
,,Uroda" zmienia się w kwartalnik i zwalnia pracowników. Aneta Wikariak naczelną
Edipresse Polska zdecydowało o przekształceniu magazynu „Uroda” z miesięcznika w kwartalnik. Wydawnictwo rozstaje się też z częścią jego dotychczasowej redakcji. Tytuł przygotowywać będzie teraz zespół pisma „Flesz”, a jego naczelną zostanie Aneta Wikariak.
więcej
|
|
,,Gala" rozstaje się z szefową fotoedycji
Dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda) rozstaje się z Magdaleną Dzienisiewicz, szefową działu fotoedycji i produkcji sesji - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" liderem tygodników, pisma plotkarskie w czołówce (top 61)
W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 61 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Dobre Rady" z odświeżoną zawartością i wyższą ceną
Od wydania sierpniowego, który ukazuje się 2 lipca br., miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda) zyska odmienioną zawartość i większą objętość, będzie się też ukazywać wraz z książeczką kulinarną. Wzrośnie również cena pisma.
więcej
|
|
Roboty będą pisać depesze dla Associated Press
Agencja informacyjna Associated Press jeszcze w tym miesiąc zacznie wykorzystywać roboty do przygotowywania depesz.
więcej
|
|
Jarosław Topolewski zastępcą redaktor naczelnej ,,Pani"
Jarosław Topolewski objął stanowisko zastępcy redaktor naczelnej miesięcznika „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Zastąpił Macieja Gajewskiego, który odszedł z wydawnictwa.
więcej
|
|
,,Super Express" z mapami najpopularniejszych polskich łowisk za 2,99 zł
Od 2 lipca przez cały miesiąc „Super Express” (Murator) będzie dołączał do środowych wydań mapy najpopularniejszych polskich łowisk.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Express InterCity Beskidy pierwszym pociągiem z darmowym internetem od T-Mobile
W pociągach PKP Intercity rusza usługa bezpłatnego dostępu do internetu, którą dostarcza T-Mobile Polska.
więcej
|
|
,,Lekko Stronniczy", ,,Polimaty" i ,,Abstrachuje TV" w ofercie Agencji TVN
Agencja TVN podpisała umowę z LifeTube - siecią partnerską portalu YouTube. Dzięki niej w serwisie agencyjnym x-news pojawią się treści wideo autorów zrzeszonych w LifeTube.
więcej
|
|
Filmy od Monolith Films na VoD.pl
W ramach podpisanej właśnie umowy w serwisie VoD.pl (należącym do Grupy Onet) będą udostępniane filmy dystrybuowane w Polsce przez Monolith Films, właściciela Cineman.pl. Pierwsze premiery to m.in. „Wilk z Wall Street”, „Wenus w futrze” i „Bogowie ulicy”.
więcej
|
|
Agencja Idealia obsłuży portal restauracyjny Jami-Jami
Agencja interaktywna Idealia nawiązała współpracę marketingową z portalem restauracyjnym Jami-Jami.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|