|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 1 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Kultowy magazyn o grach ,,Secret Service" wraca na rynek
Firma Idea Ahead zamierza reaktywować zamknięty 13 lat temu magazyn „Secret Service”, poświęcony grom komputerowym. Pierwszy numer pisma ukaże się latem tego roku.
więcej
|
Michał M. Lisiecki: Liczymy się z utratą reklam, a nawet bankructwem
Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, poinformował, że przychody spółki rosną dzięki większej ostatnio sprzedaży „Wprost”. Liczy się on jednak z utratą części reklamodawców, a nawet bankructwem spółki.
więcej
|
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
|
Dzięki taśmom ,,Wprost" może zyskać czytelników, ale stracić reklamy
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Zygmunt Solorz-Żak najbogatszy w mediach. Ma już 12 mld zł
Dziesięć pozycji na tegorocznej Liście 100 Najbogatszych Polaków “Wprost” zajęli ludzi związani z mediami. Liderem w tej branży jest zmiennie Zygmunt Solorz-Żak, który pomnożył swój majątek w ciągu roku o 1,5 mld zł.
więcej
|
|
,,Pytanie na śniadanie" straciło 60 tys. widzów. 75,5 mln zł z reklam
W zakończonym właśnie sezonie „Pytanie na śniadanie” śledziło średnio 397 tys. osób, o 59 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w paśmie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 75,5 mln zł.
więcej
|
|
,,Pan Wołodyjowski" zachęca do płacenia abonamentu
Ruszyła kampania abonamentowa Telewizji Polskiej zachęcająca do skorzystania z 5-proc. zniżki w półrocznej opłacie abonamentowej. Wykorzystywany jest w niej spot wykorzystujący fragment filmu „Pan Wołodyjowski”.
więcej
|
|
Cykl ,,Książki na lato" w soboty w TVP2
Telewizyjna Dwójka od 5 lipca br. w każdą sobotę nadawać będzie cykl o czytaniu zatytułowany „Książki na lato”. Będzie on powstawać we współpracy z Instytutem Książki.
więcej
|
|
TVP1 startuje z cyklem ,,Lato z polskim dokumentem"
W lipcu i sierpniu TVP1 zaprezentuje swoim widzom premierowe filmy dokumentalne. Cykl „Lato z polskim dokumentem” nadawany będzie w każdy czwartkowy wieczór.
więcej
|
|
Duży spadek TVP1. Mecz Holandia - Meksyk hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
TVN Meteo z nową aplikacją dla urządzeń z systemem iOS
Kanał TVN Meteo udostępnił nową aplikację na urządzenia z systemem operacyjnym iOS, która została wzbogacona m.in. o dostęp do relacji reporterów i zdjęć prezentujących gwałtowne zjawiska naturalne.
więcej
|
|
Koniec "Zakazanego imperium" (wideo)
Do internetu trafiła pierwsza zapowiedź piątej odsłony serialu "Zakazane imperium".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Blogerzy bez zgody w reklamie serialu, HBO Polska przeprasza
HBO Polska w ramach promocji serialu „Pozostawieni” („The Leftovers”) wysłało wybranym blogerom spersonalizowany mail reklamowy. Niektórych oburzyło wykorzystanie bez zgody ich wizerunku, za co stacja przeprosiła.
więcej
|
|
Rośnie wartość reklamy online, reklama mobilna zyskała ponad 100 proc.
Według badania IAB AdEx w pierwszym kwartale 2014 wartość cyfrowej reklamy w Polsce wyniosła 573,9 milionów złotych, co oznacza wzrost o 7,1 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej. Reklama mobilna nadal notuje wzrost powyżej 100%, a wydatki na wideo online rosną dwucyfrowo.
więcej
|
|
,,Codzienność może ekscytować" w reklamie Volkswagena Golf Sportsvan (wideo)
W największych mediach zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wersji samochodu Volkswagen Golf Sportsvan. Akcję przygotowały firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Łukasz Roszkowski uruchomił Vamos Media i Vamos PR
Działalność rozpoczynają dom mediowy Vamos Media i agencja public relations Vamos PR, założone i kierowane przez Łukasza Roszkowskiego, poprzednio związanego m.in. z Good One Group.
więcej
|
|
,,Maksymalne uderzenie w ból" reklamuje Ibuprom Max Sprint (wideo)
W telewizji i internecie zaczął być emitowany nowy spot reklamujący lek przeciwbólowy Ibuprom Max Sprint (produkowany przez USP Zdrowie). Kampanię przygotowały firmy Red8 Advertising i Starcom.
więcej
|
|
,,3 x tak" - Komfort promuje panele (wideo)
W sklepach meblowych Komfort ruszyła promocja „3 x tak” obejmująca trzy rodzaje paneli. Towarzyszy temu kampania reklamowa w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.
więcej
|
|
,,Kupuj teraz, płać od 2015 r." w promocji Agata Meble (wideo)
W salonach meblowych Agata Meble zaczęła się promocja pod hasłem „Kupuj teraz, płać od 2015 r.”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Opus B i Havas Media Warsaw.
więcej
|
|
"Parenthood" - nowa reklama iPhone'a 5s (wideo)
Firma Apple zaprezentowała nową reklamę telewizyjną promującą smartfona iPhone 5s.
więcej
|
|
Marcin Nurkiewicz: z Instytutu Rozwoju Reklamy do Abanana
Marcin Nurkiewicz objął funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Abanana (należącej do Eura7). Poprzednio pracował w Instytucie Rozwoju Reklamy.
więcej
|
|
Think Kong wypromuje Douwe Egberts w mediach społecznościowych
Agencja Think Kong zajmuje się komunikacją kawy Douwe Egberts w mediach społecznościowych. Od początku czerwca firma zarządza fanpage’em marki na Facebooku.
więcej
|
|
Ptasie Mleczko Ice na lato od Czteryczwarte
Do sprzedaży trafiły sezonowe warianty Ptasiego Mleczka (E. Wedel) - Ptasie Mleczko Ice. Za projekt ich opakowań i promocję w sklepach odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Design.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Kraśko, Lisicki, Paradowska, Grabarczyk, Lizut w Radzie Fundacji ,,Charytatywny Bal Dziennikarzy"
Rada Fundacji „Charytatywny Bal Dziennikarzy” poszerzyła się o dziesięciu nowych członków. Dołączyli do niej m.in. Piotr Kraśko, Paweł Lisicki, Janina Paradowska, Beata Grabarczyk i Mikołaj Lizut. Ujawniono także datę przyszłorocznego balu.
więcej
|
|
,,Show", ,,Przyjaciółka" i ,,Tele Tydzień" dużo więcej z reklam - w dół ,,Party", ,,Claudia" i ,,Wprost" (TOP 10)
W maju br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 6,9 proc. wyższe niż rok wcześniej. Wzrosty rzędu 20-40 proc. osiągnęły „Show”, „Przyjaciółka”, „Tele Tydzień” i „Viva!”, natomiast spore spadki zanotowały „Party”, „Claudia” i „Wprost”.
więcej
|
|
Lidia Dudkiewicz naczelną ,,Niedzieli", ks. Ireneusz Skubiś przeszedł na emeryturę
Lidia Dudkiewcz została od lipca br. nowym redaktorem naczelnym katolickiego tygodnika "Niedziela" (Kuria Metropolitalna w Częstochowie). Zastąpiła ks. inf. Ireneusza Skubisia, który przeszedł na emeryturę.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży tygodników yellow
W kwietniu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Twoje Imperium”, zaś najwięcej straciła „Rewia”.
więcej
|
|
Serwis Cosmopolitan.pl w nowej odsłonie
Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło nową odsłonę kierowanego do kobiet serwisu internetowego Cosmopolitan.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Piotr Ejdys: Wydawcy nie chcą jeszcze płacić za badania internetu mobilnego
Pomiar multimediów i aplikacji to jeden z prężniej rozwijających się obszarów, tak w Polsce jak i na świecie. Piotr Ejdys, prezes firmy Gemius w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że choć badanie audio-wideo w naszym kraju nie jest jeszcze idealne, to w ciągu najbliższego roku uda się wypracować standard akceptowalny przez cały rynek.
więcej
|
|
W nowym Natemat.pl interaktywni chwalą komentarze, a wytykają reklamy
Wraz z nową wersją portalu NaTemat.pl wprowadzono dość rygorystyczny regulamin zamieszczania komentarzy. Eksperci z agencji interaktywnych chwalą to rozwiązanie, za to ganią serwis za coraz większą ilość reklam i niektóre funkcjonalności.
więcej
|
|
Rośnie wartość reklamy online, reklama mobilna zyskała ponad 100 proc.
Według badania IAB AdEx w pierwszym kwartale 2014 wartość cyfrowej reklamy w Polsce wyniosła 573,9 milionów złotych, co oznacza wzrost o 7,1 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej. Reklama mobilna nadal notuje wzrost powyżej 100%, a wydatki na wideo online rosną dwucyfrowo.
więcej
|
|
Płatna wersja YouTube na oku Komisji Europejskiej
Komisja Europejska ma sprawdzić legalność działań firmy Google, która w nietypowy sposób nakłania wytwórnie do współpracy przy płatnej wersji serwisu YouTube.
więcej
|
|
Facebook sprawdzał emocje użytkowników
Facebook eksperymentował z treścią postów w taki sposób, aby wywoływały one określone emocje u odbiorców.
więcej
|
|
Najpopularniejsze mundialowe wyszukiwania w Google
Google podsumowało statystyki wyszukiwania w trakcie fazy grupowej trwających w Brazylii piłkarskich mistrzostw świata. Jakie hasła najczęściej wpisywali internauci?
więcej
|
|
Google zamknie serwis społecznościowy Orkut
Cieszący się dużą popularnością w Azji serwis społecznościowy Orkut z końcem sierpnia zakończy swoją działalność.
więcej
|
|
Serwis Cosmopolitan.pl w nowej odsłonie
Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło nową odsłonę kierowanego do kobiet serwisu internetowego Cosmopolitan.pl.
więcej
|
|
UKE chce uwolnić rynek usług internetowych. Ma zwiększyć to inwestycje, przedsiębiorczość i zatrudnienie
Urząd Komunikacji Elektronicznej zakończył konsultacje w sprawie projektu uwolnienia rynku usług internetowych w 76 gminach. Wprowadzana kilka lat temu regulacja, mająca przeciwdziałać dominującej pozycji TP SA (obecnie Orange Polska), nie jest już potrzebna. Eksperci z branży oceniają, że obecnie szkodzi ona rozwojowi rynku i całej gospodarki, hamując inwestycje w sieci internetowe.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|