Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 9 Maja 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"

Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy! Proste”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks. więcej

 
KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu

W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii „Kulturyzator Frugo”. Agencją roku została DDB Warszawa, reklamodawcą roku - Grupa Maspex Wadowice, a nagrodę klubu KTR otrzymała kampania „Bardzo dobre maniery” PCK. więcej

 
25-lecie ,,Gazety Wyborczej" - silna marka czy propagandowe pismo (opinie)

„Gazeta Wyborcza” miała przywracać standardy medialne w Polsce, zniszczone przez komunizm, a ukształtowała ludzi, którzy nie myślą i szukają gotowych rozwiązań - 25-lecie „Gazety Wyborczej” oceniają Bronisław Wildstein, Jacek Karnowski i Tomasz Machała. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

FEDERACJA poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

amacom.tv poszukuje osoby na stanowisko
new business and account manager - web video production

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Affiliate Director

nc+ poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. relacji z kanałami zewnętrznymi

Media Production poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Marketingu i PR

Aflofarm poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Social Media

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Banki 17 proc. mniej na reklamy. W górę BZ WBK i eurobank, w dół mBank

W I kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe banków (bez internetu) były o 17,4 proc. niższe niż rok wcześniej. Największy budżet miał ING Bank Śląski, duże wzrosty osiągnęły BZ WBK i eurobank, a spory spadek - mBank. Najmocniej banki ograniczyły wydatki w radiu, gazetach i kinach. więcej

 
TVP nakręci serial ,,Strażacy". Na antenę Jedynki trafi dopiero za rok

TVP podjęła decyzję o realizacji serialu „Strażacy” - produkcji Baltmediów opowiadającej o losach pracowników straży pożarnej.  Widzowie Jedynki zobaczą serial wiosną przyszłego roku, ale jesienią stacja pokaże pilotowy odcinek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kanał P-Music szykuje się do startu. Będzie grał muzykę pop

Szykowana przez Polsat stacja muzyczna P-Music, która ma wystartować na przełomie czerwca i lipca br., kompletuje zespół. Dołączyło do niej właśnie trzech byłych pracowników Eski Rock. Kanał ma prezentować muzykę pop.   więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Innovation Award Media Trendy 2014: Grand Prix za kampanie PZU i PCK, triumf VML, SMV Group i Spotify

Grand Prix w tegorocznym konkursie Innovation Award Media Trendy przyznano za kampanie „Mocno pomocni agenci” PZU i „Bardzo dobre maniery” PCK. Najwięcej nagród i wyróżnień zdobyły firmy VML Poland, Starcom MediaVest Group i MediaCom Warszawa. Medium roku uznano Spotify, a wydarzeniem roku cyfryzację telewizji naziemnej. więcej

,,Fakt" liderem dzienników w I kw. 14, ostro w dół ,,GPC" i ,,GW"

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość gazet zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskał tylko „Parkiet” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rafał Baran: wydłużanie płatności przez klientów grozi bankructwem agencji
Polsat nowym liderem rynku. TV Puls zyskuje, w dół TV4
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"

Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy! Proste”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks. więcej

 
TVP nakręci serial ,,Strażacy". Na antenę Jedynki trafi dopiero za rok

TVP podjęła decyzję o realizacji serialu „Strażacy” - produkcji Baltmediów opowiadającej o losach pracowników straży pożarnej.  Widzowie Jedynki zobaczą serial wiosną przyszłego roku, ale jesienią stacja pokaże pilotowy odcinek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kanał P-Music szykuje się do startu. Będzie grał muzykę pop

Szykowana przez Polsat stacja muzyczna P-Music, która ma wystartować na przełomie czerwca i lipca br., kompletuje zespół. Dołączyło do niej właśnie trzech byłych pracowników Eski Rock. Kanał ma prezentować muzykę pop.   więcej

 
Disco Polo Music w czołówce stacji z muzyką. Ogląda je 12,5 tys. widzów

Kanał Disco Polo Music w pierwszym tygodniu emisji oglądało średnio 12,5 tys. widzów, a stacja miała 0,19 proc. udziału w rynku. Nowa telewizja zajęła od razu trzecie miejsce wśród najpopularniejszych kanałów muzycznych, przegrywając tylko z naziemnymi Polo TV i Eską TV. więcej

 
Show o Elizie, ,,Trybsonie" i ich dziecku na antenie Viva Polska?

Eliza Wesołowska i Paweł „Trybson” Trybała, bohaterowie programu MTV Polska „Warsaw Shore” ogłosili, że szykują się do realizacji reality-show o swoim życiu. Nie pokaże go jednak kanał MTV, ale prawdopodobne Viva - ustalił portal Wirtualnemedia.pl więcej

 
Fokus TV w czołówce kanałów dokumentalnych, przegrywa tylko z Discovery. ,,Dobry start"
 
Maciej Kurzajewski za Agatę Młynarską w ,,Świat się kręci"
 
Ruszają zdjęcia do serialu TVP i BBC ,,Dzwony wojny"
 
Donatan i Cleo w finale Eurowizji. Zobacz występ (wideo)
 
Dwa razy więcej internetu LTE w Cyfrowym Polsacie
 
UPC Wi-Free ruszyło w Krakowie
 
Cyfrowy Polsat kupił Polkomtel. Powstał nowy lider rynku
 
FOX International Channels nabył prawa do serialu "Wayward Pines"
 
Mistrzostwa Świata w Hokeju na Lodzie Elity w TVP Sport
 
 
Radio  
 
Radio ZET liderem w Rzeszowie, Jedynka do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od października 2013 roku do marca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie w grupie wiekowej od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu

W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii „Kulturyzator Frugo”. Agencją roku została DDB Warszawa, reklamodawcą roku - Grupa Maspex Wadowice, a nagrodę klubu KTR otrzymała kampania „Bardzo dobre maniery” PCK. więcej

 
Banki 17 proc. mniej na reklamy. W górę BZ WBK i eurobank, w dół mBank

W I kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe banków (bez internetu) były o 17,4 proc. niższe niż rok wcześniej. Największy budżet miał ING Bank Śląski, duże wzrosty osiągnęły BZ WBK i eurobank, a spory spadek - mBank. Najmocniej banki ograniczyły wydatki w radiu, gazetach i kinach. więcej

 
Piotr Barełkowski uruchamia dom mediowy i internetowy projekt. ,,Będziemy ważnym graczem"

Piotr Barełkowski, były prezes spółki Telewizja Niezależna otwiera dom mediowy TVExpo. Będzie kierował również internetową stacją tematyczną. - To nowe, atrakcyjne biznesowo wyzwania - mówi Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Sebastian Karpiel-Bułecka o Polakach w reklamach wody Żywiec Zdrój (wideo)

Pod hasłem „Najlepsze czerpiemy ze źródła” zaczęła się kampania reklamowa wody mineralnej Żywiec Zdrój z udziałem piosenkarza Sebastiana Karpiela-Bułecki. Akcję przygotowały i realizują firmy Young & Rubicam Brands, VML Poland i MediaCom Warszawa. więcej

 
Valeant: MediaVest zamiast Areny

Firma Valeant Pharmaceuticals wybrała dom mediowy MediaVest (należący do Starcom MediaVest Group) do obsługi jej budżetu mediowego. Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Arena (Havas Media Group). więcej

 
Engine zareklamuje Leroy Merlin
 
,,Komfort wyboru" w promocji sklepów Komfort (wideo)
 
Hyundai Brasil reklamowany na piłkarskie mistrzostwa świata (wideo)
 
Perfecta reklamuje Dekoder Genów Młodości (wideo)
 
,,Biznes prowadzi się lepiej" - Visa reklamuje się przedsiębiorcom
 
Wizz Air w reklamach zaprasza na urlop i zakupy
 
The Digitals wypromuje Parodontax w internecie
 
Łukasz Skotnicki: z S4 na stratega agencji Insignia
 
Kreacje Reklamowe  
 
Pool: Honda:  USA Swimming: funnest sport Smashburger: Lust at first BITE Coca-Cola: bottle caps
 
Prasa  
 
25-lecie ,,Gazety Wyborczej" - silna marka czy propagandowe pismo (opinie)

„Gazeta Wyborcza” miała przywracać standardy medialne w Polsce, zniszczone przez komunizm, a ukształtowała ludzi, którzy nie myślą i szukają gotowych rozwiązań - 25-lecie „Gazety Wyborczej” oceniają Bronisław Wildstein, Jacek Karnowski i Tomasz Machała. więcej

 
Wojciech Surmacz nowym naczelnym ,,Gazety Bankowej". ,,Mam wolną rękę w działaniu"

Wojciech Surmacz został nowym redaktorem naczelnym „Gazety Bankowej” (Fratria) i serwisu wGospodarce.pl. Poprzedni szef redakcji, Maciej Goniszewski, będzie teraz jego zastępcą. więcej

 
,,Party" liderem wśród dwutygodników people. ,,Viva!" mocno do góry

W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Viva!”, z kolei najwięcej straciła „Gala”. więcej

 
Wydawca ,,Wprost" wygrał w sądzie z wydawcą ,,Wprost Przeciwnie"

Sąd Apelacyjny w Warszawie zobowiązał wydawców niedoszłego tytułu „Wprost Przeciwne” do oświadczenia, że nie mogą używać znaku towarowego „Wprost”. To efekt procesu wytoczonego im przez AWR „Wprost” jeszcze w 2011 roku. więcej

 
,,Dobre Rady" na czele sprzedaży miesięczników (top 122)

W styczniu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 122 tytuły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
25 lat temu ukazał się pierwszy numer "Gazety Wyborczej". Michnik: Naszym ideałem zawsze była wolna Polska
 
Oto laureaci Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej im. Tadeusza Mazowieckiego
 
Jedynki  
 
 
CKM Czasopismo Każdego Mężczyzny - 2014-05-09 Women's Health - 2014-05-08 Kobieta i Życie - 2014-05-08 Mam Dziecko - 2014-05-08 Kaczor Donald - 2014-05-08
 
Internet  
 
Dwa razy więcej internetu LTE w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat wprowadza nową ofertę internetową z dwa razy większymi pakietami danych. Użytkownik może wykorzystać w ramach pakietu co miesiąc nawet 60 GB danych, a do tego dodatkowo 50 GB w nocy. więcej

 
Twitter wprowadza targetowanie reklam oparte na języku użytkowników

Twitter udostępnił reklamodawcom nową funkcję, dzięki której mogą oni targetować swoje reklamy do użytkowników serwisu na podstawie używanego przez nich języka. więcej

 
Google: nowe Mapy Google na Androida i iOS

Google zaktualizowało aplikację Mapy Google na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS. więcej

 
Public Relations  
 
Łukasz Zarębski, Kornelia Hećman, Emilia Kulas i Magda Oleś awansują w Rc2
 
Sarota PR wypromuje markę Archos
 
Patrycjusz Rak-Miąsik communications managerem w Carlsberg ASC
 
Technologie  
 
Manta, Goclever czy Kruger&Matz? Porównanie smartfonów ze średniej półki
 
Elementy Google Glass kosztują tylko 80 dolarów
 
Od 1 lipca 2014 r. niższe ceny roamingu w UE. Ile zapłacą Polacy?
 
ZTE Open C z nowym Firefox OS dostępny na eBay za 99 dolarów (wideo)
 
myPhone Fun2 - nowy smartfon za 399 zł
 
Asus: nowe modele gamingowe płyt głównych z linii ROG
 
Mozilla: aktualizacja Firefox OS (wideo)
 
Google: nowe Mapy Google na Androida i iOS
 
Darmowe audiobooki od Audioteka.pl dla nabywców tabletów Samsunga
 
Maleją przychody i liczba użytkowników T-Mobile Polska
 
Gospodarka  
 
Cyfrowy Polsat kupił Polkomtel. Powstał nowy lider rynku
 
"Czarna Lista Barier 2014" w polskiej gospodarce
 
Sytuacja na GPW nie jest najlepsza. Strach przed OFE ma (zbyt) wielkie oczy
 
Cudzoziemcy chętnie kupują mieszkania w Polsce. Prym wiodą Niemcy
 
TFI wypełnią lukę po OFE? "Polacy lokują tam coraz więcej pieniędzy"
 
Polskie firmy niechętnie korzystają z zabezpieczeń przed ryzykiem walutowym
 
Kultura/Rozrywka  
 
Donatan i Cleo w finale Eurowizji. Zobacz występ (wideo)
 
"Ultraviolence" - czternaście piosenek na nowej płycie Lany Del Rey
 
Flintstonowie wracają na ekrany kin
 
Alanis Morissette z piosenką do Kongresu
 
Hugh Laurie z dwoma koncertami w Poznaniu
 
Keira Knightley w filmie "Zacznijmy od nowa" (wideo)
 
13 czerwca premiera filmu "22 Jump Street" (wideo)
 
Blog  
 
Za młodzi na śmierć - Wanda Konarzewska
 
Władza - ks. Artur Stopka
 
Historia sklepów internetowych - Paweł Lipiec
 
Sam tego chciałeś ,,Jerzyku" Dyndało, bezpardonowo atakując innych. Teraz musisz wygrywać, bo inaczej Cię zadepczą. Więc bierz się do roboty, Janowicz! Takie życie. - Krzysztof Czabański
 
Nieznane wybiegi. Przyczynek do tematu: dyskusja w strefie social media (cz. II. fanpage / konta organizacji w ,,kryzysie") - Zbigniew Brzeziński
 
Nasz gość  
 
Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"

Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy! Proste”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks. więcej

 
Rafał Baran: wydłużanie płatności przez klientów grozi bankructwem agencji
 
Ewa Lampart: Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
 
Kwestionariusz  
 
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Julita Hubicka marketing manager w firmie HTC Polska. więcej

 
Agnieszka Sołtysiak: Nie przyjęłabym do pracy znajomych
 
Tomasz Tomczyk: Konkurencja to motywacja do ciągłego doskonalenia
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl