Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 27 Kwietnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Taniec z Gwiazdami" w Polsacie będzie mieć drugą edycję

Jesienią tego roku Telewizja Polsat pokaże drugą edycją show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Już rozpoczęły się poszukiwania uczestników, którzy wezmą udział w tanecznej rywalizacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Fokus TV ma sporą szansę na sukces (opinie)

Stacja Fokus TV ma szansę na osiągnięcie sukcesu rynkowego, bo będzie jedynym kanałem popularnonaukowym w naziemnej telewizji i postawi na nowe, polskie programy - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci rynku mediów. więcej

 
Frugo dalej młodzieżowe. ,,Będzie bardzo zadziornie i niegrzecznie"

Wbrew pogłoskom o zmianie pozycjonowania i grupy docelowej napój Frugo (produkowany przez FoodCare) będzie nadal kierowany głównie do osób w wieku 17-24 lat. - Nowa komunikacja będzie bardzo zadziorna, niegrzeczna, z mnóstwem kolorów - zapowiada Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare’u. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media Production poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Marketingu i PR

Antyradio poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz newsowy / Reporter

Aflofarm poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Social Media

Nexterio.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. rozwoju e-commerce

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Kontroler Należności

Digital Open Group poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Działu Sprzedaży

Digital Open Group poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista od serwisów społecznościowych

Digital Open Group poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Efigence poszukuje osoby na stanowisko
stażysta w dziale PR

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Growth Hacker / Specjalista ds. pozyskiwania ruchu

StarEvents poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

StarEvents poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Możesz więcej" - Anna Lewandowska w kampanii Rexony

W połowie maja ruszy kampania reklamowa antyperspirantu Rexona (Unilever Polska) z udziałem Anny Lewandowskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Akcja będzie przebiegać pod hasłem „Możesz więcej”, a odpowiadają za nią firmy Red8 Digital i PHD Media Direction. więcej

 
TOP reklamodawców: Aflofarm, Kino Świat, Orange i USP mocno w górę - spadki T-Mobile i Play

W pierwszym kwartale br. Kino Świat cennikowo przeznaczyło na reklamy ponad cztery razy więcej niż rok wcześniej. Mocno wzrosły też wydatki Aflofarmu, Orange Polska i USP Zdrowie, za to spore spadki zanotowały Unilever Polska oraz operatorzy sieci Play i T-Mobile. więcej

 
Serwis TVP zyskuje użytkowników. Informacje ważniejsze od rozrywki

Portal internetowy TVP.pl odwiedza ok. 2,5 mln internautów miesięcznie, znacznie więcej niż przed rokiem, przy czym wykonują oni mniej odsłon i spędzają w nim mniej czasu. Zdecydowanie najpopularniejsze w serwisie są treści informacyjne, dostępne m.in. pod adresem TVP.Info. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Wiesław Podkański: Badanie czytelnictwa prasy jest za drogie i zbyt skomplikowane

Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy, zapowiada duże zmiany w charakterze badań czytelnictwa. - Chcemy by były one prostsze, bardziej przystępne dla agencji i domów mediowych - mówi Podkański w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Czy polskie firmy potrzebują PR-owców? (opinie)

- W Polsce obsługi PR nie potrzebują osoby młode i przebojowe. Na rynku funkcjonuje jednak mnóstwo firm, które nie potrafią się efektywnie przebić do mediów - współpracę z agencjami public relations oceniają Małgorzata Zaborowska i Szymon Sikorski. więcej

,,Gość Niedzielny", ,,Polityka" i ,,Newsweek" najchętniej kupowane. ,,Do Rzeczy" o 41 proc. w dół
Facebook ogłasza koniec żebrolajków. ,,Każda walka ze spamem wychodzi na dobre" (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Taniec z Gwiazdami" w Polsacie będzie mieć drugą edycję

Jesienią tego roku Telewizja Polsat pokaże drugą edycją show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Już rozpoczęły się poszukiwania uczestników, którzy wezmą udział w tanecznej rywalizacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Fokus TV ma sporą szansę na sukces (opinie)

Stacja Fokus TV ma szansę na osiągnięcie sukcesu rynkowego, bo będzie jedynym kanałem popularnonaukowym w naziemnej telewizji i postawi na nowe, polskie programy - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci rynku mediów. więcej

 
Serwis TVP zyskuje użytkowników. Informacje ważniejsze od rozrywki

Portal internetowy TVP.pl odwiedza ok. 2,5 mln internautów miesięcznie, znacznie więcej niż przed rokiem, przy czym wykonują oni mniej odsłon i spędzają w nim mniej czasu. Zdecydowanie najpopularniejsze w serwisie są treści informacyjne, dostępne m.in. pod adresem TVP.Info. więcej

 
TVP: nc+ i Cyfrowy Polsat boją się TVP ABC. Operatorzy: to nieprawda

Kanał TVP ABC poinformował, że platformy cyfrowe przedłużają negocjacje w sprawie włączenia stacji do oferty, bo obawiają się, że odbierze ona widzów należącym do nich kanałom dziecięcym. Operatorzy twierdzą, że wcale tak nie jest. więcej

 
,,Ben Hur" i ,,Kości" najchętniej oglądanymi serialami zagranicznymi

W wiosennych ramówkach największą oglądalność wśród seriali zagranicznych zanotowała produkcja „Ben Hur”. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do „Kości”. Top 5 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.   więcej

 
,,Sprawa dla reportera" zyskała widzów i nie daje szans konkurencji
 
,,Twoja twarz brzmi znajomo" wróci jesienią do Polsatu. ,,Absolutny hit"
 
Show ,,The Face" z Naomi Campbell w Polsat Cafe
 
Europoseł PO pozwał TV Republikę za nadużycie słów o ,,spocie kampanijnym" (wideo)
 
 
Radio  
 
Złote Przeboje i Radio PiK zyskały w Bydgoszczy, Eska ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od października 2013 roku do marca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
,,Bezpieczna majówka Radia ZET" w Łebie, Szczyrku i Mikołajkach

Radio ZET organizuje w długi majowy weekend w Łebie, Szczyrku i Mikołajkach imprezy plenerowe pod hasłem „Bezpieczna majówka Radia ZET”. Akcja, poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi, potrwa od 1 do 4 maja. więcej

 
Reklama  
 
Frugo dalej młodzieżowe. ,,Będzie bardzo zadziornie i niegrzecznie"

Wbrew pogłoskom o zmianie pozycjonowania i grupy docelowej napój Frugo (produkowany przez FoodCare) będzie nadal kierowany głównie do osób w wieku 17-24 lat. - Nowa komunikacja będzie bardzo zadziorna, niegrzeczna, z mnóstwem kolorów - zapowiada Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare’u. więcej

 
,,Możesz więcej" - Anna Lewandowska w kampanii Rexony

W połowie maja ruszy kampania reklamowa antyperspirantu Rexona (Unilever Polska) z udziałem Anny Lewandowskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Akcja będzie przebiegać pod hasłem „Możesz więcej”, a odpowiadają za nią firmy Red8 Digital i PHD Media Direction. więcej

 
TOP reklamodawców: Aflofarm, Kino Świat, Orange i USP mocno w górę - spadki T-Mobile i Play

W pierwszym kwartale br. Kino Świat cennikowo przeznaczyło na reklamy ponad cztery razy więcej niż rok wcześniej. Mocno wzrosły też wydatki Aflofarmu, Orange Polska i USP Zdrowie, za to spore spadki zanotowały Unilever Polska oraz operatorzy sieci Play i T-Mobile. więcej

 
Serce i Rozum z chińską parą doskonałą reklamują Neostradę i internet mobilny w Orange (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Orange Serce i Rozum pakiet z Neostradą i internetem mobilnym. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis, Film Produkcja, Human Ark i MEC. więcej

 
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Julita Hubicka marketing manager w firmie HTC Polska. więcej

 
Piłkarska ,,flaga radości" w kampanii Coca-Coli (wideo)
 
Marek Staniszewski na czele Significance w Havas Worldwide
 
Anna Mucha reklamuje Oriflame na interaktywnym przystanku
 
NJU.mobile z 479 tys. klientów i promocją urodzinową (wideo)
 
Michał Gątarzewski: z Peppermint do Brand Support
 
Michał Kowalczyk: z NK.pl do Valkea Media
 
1,2 mld euro na reklamy w mobilnych usługach lokalizacyjnych
 
Maja Bartczak: z QBurst do Infinity Group
 
Niepotrzebny szum wokół kosztów spotu ,,10 lat świetlnych" (opinie)
 
Kreacje Reklamowe  
 
Nikon: ultimate flash Band Aid: flexible fabric Ceylor: do not just think about it Energizer: take your day everywhere Breuninger: discover the new you
 
Prasa  
 
Płatny dostęp do treści to przyszłość cyfrowej prasy

- Nie ma znaczenia, ile serwis będzie miał odsłon i prenumeratorów. Ważne, ile na nim zarobimy pieniędzy - tak przyszłości prasy w internecie i wprowadzaniu płatnego dostępu do jej treści dyskutowali Piotr Stasiak, Paweł Nowacki, Przemysław Pająk i Marek Miller podczas debaty zorganizowanej przez Agorę. więcej

 
Pisma plotkarskie wśród czołowych tygodników. ,,Tele Tydzień" liderem (top 59)

W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 59 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Słomczewska i Gadek brand managerami branż w Polskapresse

Grupa Polskapresse utworzyła zespoły zajmujące się markami internetowymi z branż nieruchomości i pracy. Kierują nimi Iwona Słomczewska i Jolanta Gadek. więcej

 
SDP nie musi przepraszać Cezarego Łazarewicza za nominację do "Hieny Roku"

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich nie musi przepraszać Cezarego Łazarewicza za nominowanie go do antynagrody "Hiena Roku" za tekst o ojcu braci Kaczyńskich - orzekł w piątek Sąd Apelacyjny w Warszawie. Pozew Łazarewicza został prawomocnie oddalony. więcej

 
Point Group za miesiąc zdecyduje o przyszłości spółki

Akcjonariusze Point Group 21 maja br. na walnym zgromadzeniu zdecydują o przeznaczeniu zysku netto za 2013 rok na pokrycie strat z lat ubiegłych. Wówczas ma zostać także podjęta uchwała w sprawie dalszego istnienia spółki. więcej

 
Specjalne ,,Nasze Miasto" o Białołęce
 
Jedynki  
 
 
VOGUE - 2014-04-27 Time - 2014-04-26 Forbes (świat) - 2014-04-26 GQ - 2014-04-26 Harper's Bazaar (świat) - 2014-04-26
 
Internet  
 
Serwis TVP zyskuje użytkowników. Informacje ważniejsze od rozrywki

Portal internetowy TVP.pl odwiedza ok. 2,5 mln internautów miesięcznie, znacznie więcej niż przed rokiem, przy czym wykonują oni mniej odsłon i spędzają w nim mniej czasu. Zdecydowanie najpopularniejsze w serwisie są treści informacyjne, dostępne m.in. pod adresem TVP.Info. więcej

 
Google Lego - nowy interfejs mobilnej wersji wyszukiwarki (wideo)

Google testuje nową wersję interfejsu swojej mobilnej wyszukiwarki, która ma lepiej wykorzystywać elementy grafu wiedzy. więcej

 
Opera Coast także na iPhone'a (wideo)

Opera Software udostępniła przeglądarkę internetową Opera Coast w wersji na iPhone'a. więcej

 
Szef Google+ odchodzi z Google. Serwis zmieni strategię?

Kierujący serwisem społecznościowym Google+ Vic Gundotra po 8 latach pracy opuścił szeregi Google. więcej

 
Słomczewska i Gadek brand managerami branż w Polskapresse

Grupa Polskapresse utworzyła zespoły zajmujące się markami internetowymi z branż nieruchomości i pracy. Kierują nimi Iwona Słomczewska i Jolanta Gadek. więcej

 
Andreas Gal nowym CTO Mozilli
 
Facebook przejmuje aplikację fitnessową Moves
 
Badania Marketingowe  
 
Polacy przeciwni sztucznej żywności (infografika)

Polacy nie chcą nienaturalności i sztuczności w swoim życiu, a szczególnie dotyczy to żywności - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Adam Małysz najpopularniejszym polskim sportowcem. Mocno w górę Kowalczyk, Stoch i Żyła
 
89 proc. Polaków popiera członkostwo Polski w UE
 
Bronisław Komorowski i Radosław Sikorski niezmiennie liderami rankingu zaufania
 
Technologie  
 
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin
 
Nowy Samsung Galaxy Mega z 7-calowym ekranem
 
NJU.mobile z 479 tys. klientów i promocją urodzinową (wideo)
 
Apple, Google, Intel i Adobe zapłacą 324 mln dol. za blokowanie podwyżek
 
Apple: 20 mln sprzedanych Apple TV, 800 mln kont w iTunes
 
Tablet Microsoft Surface Mini ma zadebiutować w maju
 
Microsoft sfinalizował przejęcie Nokii
 
Orange Polska: 15,395 mln klientów komórek, mniej internetu i stacjonarnych
 
Gospodarka  
 
McDonald's stawia ma młodych ludzi. "Wierzymy w nich"
 
Rząd pomaga kobietom przedsiębiorcom. "Pożyczki na start firmy oraz misje promujące eksport"
 
Dynamicznie rośnie rynek powierzchni biurowej w Polsce. Stawki za najlepsze biura to 22-24 euro
 
W Polsce jest czterokrotnie mniej transakcji kartą niż średnio w UE
 
Ponad 1,5 mln znaczków z okazji kanonizacji Jana Pawła II
 
Jak zmniejszyć podatek?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Steven Spielberg odpowiada za bajkę "The BFG"
 
"Powstanie Warszawskie" trafi do kin 9 maja. Zobacz zwiastun (wideo)
 
Artur Rojek zaśpiewa na Open'er Festival 2014
 
Mariah Carey wyda album jak Beyoncé
 
Katy Perry pokazała "Birthday"
 
Jagwar Ma zagra na Open'erze
 
Cochise gwiazdą Impact Festival 2014
 
Blog  
 
Przyzwolenie na rzeź - Ada Kiryluk
 
O papieżu, który pozostał człowiekiem... - Aktor nie lubi się powtarzać... - Ewa Derlatka
 
Wstyd mi za taką panią prezydent... - Andrzej Bober
 
Dreszcze i kasa. - Ewaryst Fedorowicz
 
Cyngle - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią

Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej. więcej

 
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
 
Kwestionariusz  
 
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Julita Hubicka marketing manager w firmie HTC Polska. więcej

 
Agnieszka Sołtysiak: Nie przyjęłabym do pracy znajomych
 
Tomasz Tomczyk: Konkurencja to motywacja do ciągłego doskonalenia
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl