Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 23 Marca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Rzeczpospolita" 20 proc. mniej z reklam, w górę ,,Super Express" (TOP 10)

W lutym br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 6,3 proc. niższe niż rok wcześniej. O jedną piątą mniej zarobiły „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, a „Dziennik Gazeta Prawna” aż o 40 proc. mniej, za to duży wzrost zanotował „Super Express”. więcej

 
,,Kuchenne rewolucje" zyskały 230 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” ogląda średnio 2,52 mln osób, o 230 tys. więcej niż nadawany rok temu siódmy sezon programu. Reality-show Magdy Gessler daje TVN drugie miejsce w całym rynku i pierwsze w grupie 16-49. więcej

 
Plus krytykuje reklamę Neostrady. ,,Rozum śpi, serce dostaje palpitacji, a Orange wprowadza w błąd"

Polkomtel wytyka nowej reklamie Neostrady, odwołującej się do poprzedniego spotu Plusa i promowanego w nim internetu mobilnego LTE, że zawiera zmanipulowane, nieuczciwie zestawione dane. - Gdy rozum śpi, a serce dostaje palpitacji Orange usiłuje wprowadzić w błąd klientów - ocenia operator Plusa. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Lemon Sky poszukuje osoby na stanowisko
ATL Strategy Planner

ADnova poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

ADnova poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

WiMP poszukuje osoby na stanowisko
Strategic Partnership Manager

Viacom International Media poszukuje osoby na stanowisko
Licensing & Retail Manager

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Sprzedaży

Radio ZET Gold poszukuje osoby na stanowisko
DJ / Prowadzący

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków

- Uczestniczę w różnych przetargach reklamowych, znam briefy, śledzę, jak się materializują. Widzę co z nich powstaje. Oglądam reklamę i widzę, że spot jest dokładnym odzwierciedleniem briefu. Pojawia się zatem pytanie: do czego jest potrzebna agencja? Odnoszę wrażenie, że tylko po to, aby narysować obrazek do briefu - ocenia Marcin Kalkhoff z BrandDoctor. więcej

 
Tesco nie robi błędu, rezygnując z Henia i Krysi (opinie)

Rezygnacja przez Tesco z brand heroes Henia i Krysi nie jest błędem, ale przed nową agencją stoi trudne zadanie powtórzenia sukcesu poprzedniego formatu reklamowego. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Krzysztof Tkaczyk i Piotr Zajlich. więcej

 
Serwisy stacji radiowych: Eska.pl i PolskieRadio.pl liderami, w górę RMF24.pl (TOP15)

Wśród serwisów internetowych stacji radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników mają Eska.pl i PolskieRadio.pl. W ciągu roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały RMF24.pl i Tuba.pl, a najdłużej użytkowników przyciąga RMFon.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Sprzedaż tygodników prawicowych spada, bo minął efekt nowości

Prawicowo-konserwatywne tygodniki opinii notują coraz niższą sprzedaż, gdyż nasycony rynek z trudem mieści kilka podobnie sprofilowanych tytułów. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Wojciech Maziarski, Sławomir Jastrzębowski, Monika Rychlica, Marcin Bartosiewicz i Dariusz Sachajko. więcej

,,Do Rzeczy", ,,Gazeta Polska" i ,,W Sieci" mocno w dół w styczniu

W styczniu br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”. Na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek”. Duże spadki zanotowały tytuły konserwatywne - „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci”. więcej

,,Gazeta Polska" z nakładem zmniejszonym o połowę. Sakiewicz: to bezprecedensowy atak Ruchu
ZKDP zarzuca wydawcy ,,Rzeczpospolitej" nierzetelność. Ale nie może go ukarać
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Kuchenne rewolucje" zyskały 230 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” ogląda średnio 2,52 mln osób, o 230 tys. więcej niż nadawany rok temu siódmy sezon programu. Reality-show Magdy Gessler daje TVN drugie miejsce w całym rynku i pierwsze w grupie 16-49. więcej

 
,,Po przecinku" w TVP Info kontynuacją ,,Panoramy", prowadzącymi Hanna Lis i Joanna Racewicz
 
,,Ojciec Mateusz" stracił 170 tys. widzów, ale TVP1 nie daje szans konkurencji
 
,,To nie koniec świata" ogląda 1,6 mln widzów. Polsat przegrywa tylko z TVN
 
Tańsze reklamy w Polsacie, najdroższe ,,Tylko muzyka" i ,,Mega Hit"
 
Ruszają castingi do trzeciej edycji kulinarnego show ,,MasterChef"
 
Cyfrowy Polsat i Plus: testowanie internetu LTE przez tydzień za 9 zł
 
UPC unowocześniło serwis do zarządzania kontem Moje UPC
 
Grupa TVN wykupiła i umorzyła obligacje senior notes o wartości 35 mln euro
 
Kanonizacja papieża Jana Pawła II w TVP
 
Elitserien na żywo w Eurosporcie
 
 
Radio  
 
Andrzej Sienkiewicz będzie doradzał Eurozetowi w internecie

Eurozet zaczął współpracę z Andrzejem Sienkiewiczem, który został konsultantem zarządu firmy ds. internetu. Sienkiewicz wcześniej pracował m.in. w Cyfrowym Polsacie, Grono.net i Grupie Onet.pl. więcej

 
KRRiT analizuje audycje radiowe ze względu na podobieństwo programów
 
Radio Stargard startuje w maju i stawia na lokalność
 
Polskie Radio Olsztyn na podium, ogromny spadek RMF FM
 
Reklama  
 
Plus krytykuje reklamę Neostrady. ,,Rozum śpi, serce dostaje palpitacji, a Orange wprowadza w błąd"

Polkomtel wytyka nowej reklamie Neostrady, odwołującej się do poprzedniego spotu Plusa i promowanego w nim internetu mobilnego LTE, że zawiera zmanipulowane, nieuczciwie zestawione dane. - Gdy rozum śpi, a serce dostaje palpitacji Orange usiłuje wprowadzić w błąd klientów - ocenia operator Plusa. więcej

 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
 
Tesco nie robi błędu, rezygnując z Henia i Krysi (opinie)
 
Bring You Own Device szansą dla Microsoftu?
 
Tańsze reklamy w Polsacie, najdroższe ,,Tylko muzyka" i ,,Mega Hit"
 
Palikot o knurach z PiS, PSL z tradycją i nowoczesnością (spoty wyborcze)
 
Starcom przejmuje od MediaComu obsługę McCormick
 
Nerwowi ludzie w kampanii konta Getin Up z kartą MasterCard Display w Getin Banku (wideo)
 
Warzywa na parze Bonduelle przebojowo reklamowane w telewizji (wideo)
 
Nowak, Jaeger i Roszko-Mietlińska w Marketing House
 
Neymar będzie reklamował Castrol
 
Ostatni spot ,,Poland. Come and complain" z kelnerką z PZU (wideo)
 
Tomasz Kurek: z Peak21 do Neon Shake
 
Kreacje Reklamowe  
 
Getin Up z kartą pokazującą stan konta El Mostrador Newspaper: News changes fast Rollasole: Rollable flats that fit In your bag Followfish: Follow The True Taste FRIDRIH Mushrooms:Found Guilty for Perfect Execution
 
Prasa  
 
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Rzeczpospolita" 20 proc. mniej z reklam, w górę ,,Super Express" (TOP 10)

W lutym br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 6,3 proc. niższe niż rok wcześniej. O jedną piątą mniej zarobiły „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, a „Dziennik Gazeta Prawna” aż o 40 proc. mniej, za to duży wzrost zanotował „Super Express”. więcej

 
Zygmunt Solorz-Żak największym polskim przedsiębiorcą według ,,Sukcesu"
 
,,Tele Tydzień" liderem sprzedaży wśród tygodników telewizyjnych, ,,To & Owo" zyskało najwięcej
 
Językoznawcy poprawiają dziennikarzy. "Na wyłączność", a nie "ekskluzywny"
 
Emerytury generalskie do wybrania w loterii ,,Koniczynka" w ,,Super Expressie"
 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2014-03-24 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-03-24 Uważam Rze inaczej pisane - 2014-03-23 Auto Świat - 2014-03-23 Wprost - 2014-03-23
 
Internet  
 
Serwisy stacji radiowych: Eska.pl i PolskieRadio.pl liderami, w górę RMF24.pl (TOP15)

Wśród serwisów internetowych stacji radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników mają Eska.pl i PolskieRadio.pl. W ciągu roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały RMF24.pl i Tuba.pl, a najdłużej użytkowników przyciąga RMFon.pl. więcej

 
Grupa K2 z 59,6 mln zł wpływów i 1,2 mln zł straty w 2013 r.
 
Ruszyły testy beta Firefoksa 29 z nowym interfejsem i synchronizacją
 
Google wprowadza domyślne szyfrowanie Gmaila
 
Twitter rezygnuje z muzycznej aplikacji mobilnej
 
Zatrzymano oszustów internetowych; poszkodowani z co najmniej 15 państw
 
Twitter nadal blokowany w Turcji, rząd stawia portalowi warunki
 
Artelit z serwisem od Trol Intermedia
 
Badania Marketingowe  
 
Komorowski, Sikorski i Kalisz liderami rankingu zaufania

75 proc. badanych w marcu przez CBOS ufa prezydentowi Bronisławowi Komorowskiemu. To o 4 pkt proc. więcej niż w lutym. Drugi w rankingu zaufania jest szef MSZ Radosław Sikorski - ufa mu 54 proc. badanych, czyli o 9 pkt proc. więcej niż miesiąc wcześniej. więcej

 
Technologie  
 
Plus krytykuje reklamę Neostrady. ,,Rozum śpi, serce dostaje palpitacji, a Orange wprowadza w błąd"
 
Bring You Own Device szansą dla Microsoftu?
 
Cyfrowy Polsat i Plus: testowanie internetu LTE przez tydzień za 9 zł
 
Sharp: telewizory Aquos Quattron Pro serii UQ10 w Polsce od 8999 zł (wideo)
 
"Twoje numery" - nowa promocja w Orange na kartę
 
Asus: nowe komputery desktopowe i All-In-One dla biznesu
 
DirectX 12 oficjalnie zapowiedziany
 
HTC producentem nowego tabletu z serii Nexus?
 
,,Rynek tabletów w Polsce" - sprzedaż w tym roku może wzrosnąć o 50-proc.
 
Gospodarka  
 
Eksport poprawił wyniki finansowe polskich firm
 
Produkty strukturyzowane: im prościej tym lepiej
 
Polskie firmy dobrze sobie radzą nad Sekwaną, bardziej konkurencyjne od francuskich
 
Problem dla światowej gospodarki stanowią teraz Chiny a nie Rosja
 
,,Rynek tabletów w Polsce" - sprzedaż w tym roku może wzrosnąć o 50-proc.
 
Polacy coraz częściej piją wino i whisky. Traci wódka
 
Kto dostaje najwięcej podatku z organizacji pożytku publicznego? "Te stawiające na reklamę"
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Passione" Andrea Bocellego podbija serca Polaków
 
Lady Gaga pokazała piosenkę "G.U.Y." (wideo)
 
Pierce Brosnan i Benjamin Walker w filmie "The Moon and the Sun"
 
"Kamienie na szaniec" podbiją kina. Ponad pół miliona widzów
 
Beats Friendly i Flight Facilities na FreeFormFestival
 
Justin Timberlake pokazał "Not A Bad Thing" (wideo)
 
Anastacia śpiewa o "Stupid Little Things" (wideo)
 
Shakira: Jay Z nie jest moim szefem, jest moim menedżerem
 
Kate Bush rusza w trasę koncertową
 
Kanye West kupi restauracje Burger Kinga dla Kim Kardashian
 
Blog  
 
AWF niepełnosprawna... - Andrzej Bober
 
Elity III RP są nadal ślepe, ale chwalę Adama Michnika za otwarcie oczu. Nawet, jeśli zrobił to tylko na chwilę. - Krzysztof Czabański
 
Sposób na sukces - ks. Artur Stopka
 
Imperator - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Biedronka, Deichmann, Skisso - 3 historie na Dzień Konsumenta - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków

- Uczestniczę w różnych przetargach reklamowych, znam briefy, śledzę, jak się materializują. Widzę co z nich powstaje. Oglądam reklamę i widzę, że spot jest dokładnym odzwierciedleniem briefu. Pojawia się zatem pytanie: do czego jest potrzebna agencja? Odnoszę wrażenie, że tylko po to, aby narysować obrazek do briefu - ocenia Marcin Kalkhoff z BrandDoctor. więcej

 
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
 
Kwestionariusz  
 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Wala, production director w agencji OS3. więcej

 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl