|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 14 Marca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Google+ zyskuje w Polsce dzięki integracji z Google, ale pozostaje ,,miastem duchów"
Pod koniec ub.r. Google+ odwiedzała miesięcznie rekordowa liczba ok. 4 mln polskich internautów. Wynika to jednak głównie z intensywnego promowania portalu w innych serwisach i usługach Google, a nie autentycznego wzrostu zainteresowania nim użytkowników. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Kreczmar, Katarzyna Zadworny, Adam Ścibior i Mateusz Walkowiak.
więcej
|
Facebook zmienia wygląd fanpage'y dla wygody użytkowników i własnych korzyści
Nowy wygląd fanpage'y na Facebooku nie jest czysto kosmetyczną zmianą w celu ujednolicenia layoutu serwisu, tylko próbą uzyskania dodatkowych korzyści. Na razie trudno jednak wyrokować, czym zaowocują te zmiany. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Blak, Łukasz Kępiński, Marta Zielińska i Magdalena Jędrusiak.
więcej
|
Wanda Rapaczyńska zrezygnowała, Bartosz Hojka nowym prezesem Agory
|
Problemy z płatnościami w branży reklamowej. "Chcemy mieć w ręku mocną kartę przetargową"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
P-Music - nowy kanał muzyczny Polsatu, jego szefem Marcin Bisiorek
Marcin Bisiorek, były dyrektor programowy Radia Eska i Eska Rock, zostanie szefem jednego z dwóch planowanych przez Telewizję Polsat kanałów muzycznych - stacji pod roboczą nazwą P-Music.
więcej
|
|
Restrukturyzacja w TVN, odszedł Tomasz Berezowski
Tomasz Berezowski, dyrektor departamentu technologii w Grupie TVN, nie pracuje już w telewizyjnej spółce. TVN rozstanie z nim tłumaczy restrukturyzacją.
więcej
|
|
Rusza Stopklatka TV. 400-500 premier rocznie, HD, napisy i telewizja hybrydowa
W sobotę 15 marca br. rusza Stopklatka TV - pierwsza bezpłatna stacja filmowa w naziemnej telewizji cyfrowej. Kanał emitować będzie od 400 do 500 premierowych filmów rocznie. Nadawca liczy, że w ciągu kilku lat osiągnie 2,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
"Polska: Operacja zmiana" w Discovery, program poprowadzi Łukasz Grass
Kanał Discovery Channel pokaże serię „Polska: Operacja zmiana” opisującą kilkanaście inwestycji zrealizowanych w Polsce dzięki unijnemu wsparciu z Programu Infrastruktura i Środowisko. Program ruszy na początku kwietnia, a poprowadzi go Łukasz Grass.
więcej
|
|
Radosław Kotarski i Michał Sobkowski twarzami Fokus TV. Rusza produkcja programów
Kanał Fokus TV rozpoczął realizację trzech produkcji własnych, które pojawią się na antenie wraz ze startem stacji. Gospodarzami dwóch programów będą Radosław Kotarski i Michał Sobkowski.
więcej
|
|
Kanał filmowy Dragon Cinema ruszy w kwietniu. W ramówce kino azjatyckie
Dragon Cinema to nowy kanał filmowy, który w kwietniu br. rozpocznie nadawanie w Polsce. Będzie to pierwsza stacja w naszym kraju prezentująca kino azjatyckie. Dostępna będzie w wersji HD.
więcej
|
|
Golf Channel wchodzi na polski rynek
Na polskim rynku debiutuje Golf Channel, kanał poświęcony grze w golfa. Na razie ma być dostępny u operatorów kablowych. Kanał ma nadawać także w jakości HD.
więcej
|
|
TVP Seriale na czele stacji filmowych, FilmBox z największym spadkiem
W lutym br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych awansowała stacja TVP Seriale. Największym wzrost w zestawieniu zanotował CBS Action, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się FilmBox.
więcej
|
|
Trzy firmy chcą przejąć pracowników TVP, w kwietniu decyzja
Rozstrzygnięcie przetargu na firmę mającą przejąć pracowników Telewizji Polskiej nastąpi po 8 kwietnia - poinformował rzecznik TVP Jacek Rakowiecki. Do dalszego etapu postępowania dopuszczono trzech z czterech oferentów.
więcej
|
|
Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński w reklamie Stopklatki TV (wideo)
Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński zostali twarzami kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek kanał filmowy Stopklatka TV. Działania realizowane pod hasłem „Włącz kino” obejmą telewizję, kina, radio, internet i outdoor.
więcej
|
|
,,Fun App Lista" i ,,Polska Lista" wiosną w 4fun.TV
Wiosną na antenie 4fun.TV zadebiutuje lista teledysków „Fun App Lista”, układana przez widzów za pomocą aplikacji na smartfony. Stacja rozpoczęła już emisję „Polskiej Listy”, czyli zestawienia najlepszych polskich piosenek. Z ramówki wypadła natomiast „Tuba śmiechu”.
więcej
|
|
Spadek przychodów i zysku 4fun Media w 2013 roku
W 2013 roku spółka medialna 4fun Media zanotowała spadek przychodów i zysku netto. Zarząd spółki zarekomenduje radzie nadzorczej przeznaczenie 30 proc. jednostkowego zysku za ub.r. na wypłatę dywidendy.
więcej
|
|
"Gra o tron" zniknie po ośmiu sezonach? "Nie może trwać w nieskończoność"
Serial "Gra o tron" zakończy się po siedmiu lub ośmiu sezonach. Taką informację przekazali mediom twórcy cyklu, David Benioff i D.B. Weiss.
więcej
|
|
TV Puls zmienia godzinę emisji animacji ,,SpongeBob Kanciastoporty"
Począwszy od 17 marca 2014 roku animacja „SpongeBob Kanciastoporty” na antenie TV Puls będzie pokazywana w nowym czasie antenowym.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Orange rezygnuje ze sponsorowania piłkarskiej reprezentacji Polski
Orange Polska nie przedłuży wygasającej w połowie br. umowy sponsorskiej z naszą reprezentacją w piłce nożnej. Firma tłumaczy to zmianą swojej strategii sponsoringowej.
więcej
|
|
Jeff Benjamin na czele jury KTR 2014
Jeff Benjamin, chief creative officer w JWT North America/ JWT New York, został przewodniczącym jury tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Kreatywności KTR. Podano też szefów grup jurorskich w poszczególnych kategoriach.
więcej
|
|
,,Mądra szkoła" w nowej odsłonie kampanii ,,Cała Polska czyta dzieciom" (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”, zachęcająca nauczycieli i dyrektorów szkół do wprowadzenia do programu zajęć czytania na głos. Za przygotowanie działań odpowiadają agencje Bimers i Blast Factor.
więcej
|
|
Mania Kostrzewska za Michała Sławińskiego w The Digitals
Mania Kostrzewska objęła stanowisko dyrektora social media w agencji The Digitals, zastępując na nim Michała Sławińskiego. Wcześniej pracowała m.in. w Przeagencji.
więcej
|
|
Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński w reklamie Stopklatki TV (wideo)
Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński zostali twarzami kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek kanał filmowy Stopklatka TV. Działania realizowane pod hasłem „Włącz kino” obejmą telewizję, kina, radio, internet i outdoor.
więcej
|
|
Patryk Bryliński i Maciej Kaczyński jako niezależny team Rekreacja
Tworzący duet kreatywny Patryk Bryliński i Maciej Kaczyński, znani m.in. jako autorzy bloga Zmemłani.pl oraz fanpage’y Facecje i Antkowi znowu nie wyszło, zaczęli działać jako niezależny team Rekreacja.
więcej
|
|
,,Środa to mała sobota" w kampanii soków Tymbark (wideo)
W ramach długofalowej kampanii „Zacznij zdrowo dzień od szklanki soku” reklamującej soki Tymbark (Maspex Wadowice) rusza projekt „Środa to mała sobota” zachęcający do dobrych nawyków śniadaniowych każdego dnia.
więcej
|
|
,,Wróć do mnie" - Bank BPH promuje kredyt gotówkowy (wideo)
Bank BPH rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Wróć do mnie” wspierającą promocję kredytu gotówkowego. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland i Starlink.
więcej
|
|
Comarch partnerem Polonii Warszawa
Firma Comarch przez rok będzie wspierać jako partner IV-ligowy klub piłkarski Polonia Warszawa. W zamian jej logo znajdzie są na rękawku koszulek piłkarzy Polonii.
więcej
|
|
Monika Banach, Adam Kulesza, Piotr Sałata i Marcin Drabek w Symetrii
Do zespołu agencji Symetria dołączyli Monika Banach, Adam Kulesza, Piotr Sałata i Marcin Drabek. Z kolei Jarosław Samsel i Andrzej Pyra zostali w firmie liderami zespołów projektowych.
więcej
|
|
Biuro Podróży Reklamy wypromuje Bambino
Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała konkurs ofert na kompleksową obsługę marketingową marki kredek dziecięcych Bambino (produkowanych przez firmę St. Majewski). Umowę podpisano na rok.
więcej
|
|
Sodexo wiosennie reklamuje rozwiązania motywacyjne dla pracowników
Pod hasłem „Wiosna to… najlepszy czas, by zmotywować zespół” ruszyła kampania reklamowa firmy Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcję przygotowały i realizują agencje Peppermint i ConTrust oraz dom mediowy Mindshare.
więcej
|
|
Weber sponsorem Tour de Pologne
Firma Weber, producent chemii budowlanej, została sponsorem wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, który w tym roku odbędzie się już po raz 71.
więcej
|
|
Manufaktura z 7 kampaniami od TBWA
Agencja TBWA kontynuuje kompleksową obsługę reklamową łódzkiego centrum handlowego Manufaktura. Na ten rok zaplanowano jego siedem kampanii.
więcej
|
|
Tyskie sponsorem drużyny futbolu amerykańskiego Panthers Wrocław
Marka Tyskie, należąca do Kompanii Piwowarskiej, została sponsorem drużyny futbolu amerykańskiego Panthers Wrocław. Umowę podpisano na sezon 2014.
więcej
|
|
Centrum Janki reklamuje wiosenne kolekcje
Ruszyła kampania reklamująca ofertę sklepów centrum Handlowego Janki. Za przygotowanie działań odpowiada agencja E-Graphics.
więcej
|
|
Zjednoczenie.com dla Browaru Amber na Facebooku
Agencja Zjednoczenie.com wygrała przetarg na obsługę facebookowego fanpage’a Browaru Amber.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|