Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 12 Marca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Eksperci o zmianach w Gremi: Mońka podjęła wyzwanie w firmie, której właściciel sam podejmuje decyzje

- Właściciel Gremi Business Communication jest przywiązany do ręcznego sterowania firmą i często wymienia osoby zarządzające. Firmie potrzeba stabilizacji - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. Zmiany w GBC oceniają Michał Kobosko, Wiesław Podkański, Jacek Czynajtis i Marek Sowa. więcej

 
Kryzys na Ukrainie bez wpływu na polski rynek reklamowy

Niestabilna sytuacja polityczno-gospodarcza na Ukrainie nie odbije się na razie negatywnie na rynku reklamowym w Polsce, może tylko spowodować przesunięcie budżetów marketingowych na później. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Lidia Kacprzycka, Tadeusz Żórawski i Małgorzata Węgierek. więcej

 
Problemy z płatnościami w branży reklamowej. "Chcemy mieć w ręku mocną kartę przetargową"

Negocjacje prowadzone z Polpharmą, dotyczące uregulowania kwestii płatności agencjom, dały pierwsze pozytywne rezultaty. Polpharma wstępnie zadeklarowała gotowość do 15-dniowego terminu płatności - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Sprzedaży

Targeo.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy on-line

Engine poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Engine poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Philip Morris Polska poszukuje osoby na stanowisko
Supervisor Consumer Engagement

Lewron Music Center poszukuje osoby na stanowisko
PR & Marketing Project

Interactions poszukuje osoby na stanowisko
Sales Executive

Interactions poszukuje osoby na stanowisko
Senior Sales Executive

DRAFTFCB poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive / Account Manager

Audytorium17 poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

INSIGNIA poszukuje osoby na stanowisko
Strategy Director i Strategic Planner

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Interaktywni chwalą nowy serwis TVP Info (opinie)

Nowa wersja serwisu internetowego TVP Info jest znacznie czytelniejsza, bardziej intuicyjna i lepiej zaprojektowana od poprzedniej, a do tego silniej zintegrowana z portalami społecznościowymi - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych. więcej

 
Ks. Isakowicz-Zaleski: przenoszę się z ,,Gazety Polskiej" do mediów prawdziwie niezależnych

Ksiądz Tadeusz Isakowicz-Zaleski nie będzie już pisał dla „Gazety Polskiej”, po tym jak tygodnik nie opublikował jego ostatnich tekstów. - Przenoszę swoje felietony do mediów prawdziwie niezależnych - zapowiada. więcej

 
Grupa TVP z dużą przewagą nad Polsatem i TVN w lutym

Telewizja Polska w lutym br. zanotowała najwyższy łączny udział swoich stacji w ciągu ostatnich 14 miesięcy. Natomiast dla Grupy Polsat zeszły miesiąc był najsłabszy pod względem udziału w ostatnim czasie. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Memy dla marek - gwarancja kryzysu czy dodatkowa promocja?

Internetowe memy mogą być potencjalnym problemem dla marek, jeśli nie podejmą one działań zmierzających do neutralizacji niezręcznych komunikatów. Właściwie wykorzystane mogą stać się interesującym narzędziem marketingowym. Dla Wirtualnemedia komentują Maciej Budzich, Michał Rutkowski i Marta Laskowska. więcej

Dariusz Bąk za Beatę Mońkę na czele GBC. "Miała inną wizję niż Hajdarowicz"

Kolejne zmiany w Gremi Business Communication. Beata Mońka zrezygnowała z funkcji prezesa spółki. Jej następcą został Dariusz Bąk, prezes E-Kiosku. - Mońka dostała propozycję wejścia do rady nadzorczej GBC - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

RMF FM z najsłabszym wynikiem od lat, Radio ZET mocno do góry
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych w 2013, ,,Harper's Bazaar" trzeci od końca (raport)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Grupa TVP z dużą przewagą nad Polsatem i TVN w lutym

Telewizja Polska w lutym br. zanotowała najwyższy łączny udział swoich stacji w ciągu ostatnich 14 miesięcy. Natomiast dla Grupy Polsat zeszły miesiąc był najsłabszy pod względem udziału w ostatnim czasie. więcej

 
Która firma przejmie pracowników TVP? Decyzja w kwietniu

Do 8 kwietnia br. firmy mogą składać swoje oferty w przetargu na przejęcie pracowników Telewizji Polskiej. W postępowaniu przetargowym uczestniczą obecnie trzy podmioty: LeasingTeam, Personnel Service i Wadwicz. więcej

 
Rusza "Warsaw Shore 2". Będzie nowy uczestnik

Kanał MTV Polska rozpoczyna dziś zdjęcia do drugiej serii reality-show “Warsaw Shore”. W programie wezmą udział wszyscy uczestnicy pierwszej edycji poza Mariuszem Śmietanowskim, którego zastąpi nową osobę. Emisja programu jest planowana jeszcze w ramówce wiosennej. więcej

 
Polo TV na czele kanałów muzycznych. Viva o 53 proc. w dół, MTV o 30 proc. w górę

W lutym 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowało Kino Polska Muzyka, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się kanał ITV. więcej

 
Joanna Kurowska zagra w "Miłości na bogato"

Aktora Joanna Kurowska zagra w drugim sezonie serialu “Miłość na bogato”, który w drugiej połowie marca br. trafi na antenę kanału Viva Polska. W serialu pojawią się też Radosław Rutkowski i Patryk Janas. więcej

 
,,Ukryta prawda" ma 1,5 mln widzów. TVN przegrywa z TVP1 i Polsatem

Nowy sezon serialu paradokumentalnego „Ukryta prawda” ogląda w TVN średnio 1,46 mln osób. Format daje stacji trzecie miejsce w całym rynku telewizyjnym i drugie w grupie komercyjnej. więcej

 
,,Opowieści Kota Śpiocha 2" w MiniMini+

29 marca 2014 roku kanał MiniMini+ rozpocznie emisję drugiej serii programu „Opowieści Kota Śpiocha”. To produkcja własna stacji. więcej

 
Romance TV zaczyna emisję reklam. Brokerem Atmedia

1 kwietnia br. kanał filmowo-serialowy Romance TV rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie firma Atmedia. więcej

 
Rusza kanał filmowy Stopklatka TV. "Będzie miał usługi interaktywne"

15 marca startuje nowy kanał filmowy Stopklatka TV, który chce przyciągnąć widownię dobrze znanymi wszystkim tytułami filmowymi. Twórcy kanału myślą także o produkcjach własnych, m.in. seriali, jednak inwestycje w nowości będą zależały od tego, jak szybko stacja osiągnie oglądalność na poziomie 1 proc. udziału w rynku. U niektórych operatorów kablowych Stopklatka TV będzie dostępna w wersji HD. Prezes zapowiada, że szykowane są również usługi interaktywne. więcej

 
Koniec serialu "Dorastająca nadzieja" ("Raising Hope")

Serial "Dorastająca nadzieja" ("Raising Hope") zniknie z anteny po czterech sezonach. więcej

 
,,Warsztat Danny'ego 3", ,,Ale bryka" i ,,Chłopaki chojraki" w History

Wiosną w czwartkowe wieczory kanał History pokaże trzy programy o motoryzacji: „Warsztat Danny’ego 3”, „Ale bryka” i „Chłopaki chojraki”. więcej

 
 
Radio  
 
Ogromny spadek RMF FM w Warszawie. Radio ZET liderem rynku

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2013 roku do lutego 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie w grupie wiekowej od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Kryzys na Ukrainie bez wpływu na polski rynek reklamowy

Niestabilna sytuacja polityczno-gospodarcza na Ukrainie nie odbije się na razie negatywnie na rynku reklamowym w Polsce, może tylko spowodować przesunięcie budżetów marketingowych na później. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Lidia Kacprzycka, Tadeusz Żórawski i Małgorzata Węgierek. więcej

 
Problemy z płatnościami w branży reklamowej. "Chcemy mieć w ręku mocną kartę przetargową"

Negocjacje prowadzone z Polpharmą, dotyczące uregulowania kwestii płatności agencjom, dały pierwsze pozytywne rezultaty. Polpharma wstępnie zadeklarowała gotowość do 15-dniowego terminu płatności - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Sport nie zna ograniczeń" w kampanii Samsunga na paraolimpiadę (wideo)

Z okazji igrzysk paraolimpijskich Samsung przygotował cykl spotów „Sport nie zna ograniczeń”, pokazujących przygotowania niepołnosprawnych sportowców do zawodów. Za działania odpowiadają agencje 72andSunny. więcej

 
,,Beauty for all" - L'Oréal bez celebrytów promuje naturalne piękno (wideo)

Firma L’Oréal rozpoczęła kampanię reklamową „Beauty for all”, będącą odwrotem od dotychczasowych działań opartych na wizerunku celebrytów oraz słynnym haśle „Ponieważ jesteś tego warta”. więcej

 
Pop-artowy Einstein reklamuje karty IQ w Deutsche Banku

Rusza właściwa odsłona kampanii Deutsche Bank Polska reklamującej nowe karty debetowe i kredytowe IQ. Głównym motywem akcji, przygotowanej przez firmy Directors, AdBirds i PHD, jest słynne zdjęcie Alberta Einsteina. więcej

 
Wojciech Głowacki: z Redefine na szefa RTB House w Polsce

Z początkiem marca stanowisko szefa RTB House w Polsce objął Wojciech Głowacki. Poprzednio pracował w Redefine, a wcześniej m.in. w Netshare i Grupie Onet.pl. więcej

 
Zuzanna Bijoch twarzą kampanii Simple wiosna/lato 2014

Modelka Zuzanna Bijoch została ponownie twarzą marki Simple, tym razem w kampanii na nadchodzący sezon wiosna/lato 2014. Autorką zdjęć do kampanii jest Agata Pospieszyńska. więcej

 
,,Zmywarka zmieni Twoje życie!" w kampanii Bosch (wideo)

Ruszyła promocja zmywarek Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego), której towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, internecie i sklepach. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy 3M Projekt i MediaCom Warszawa. więcej

 
Romance TV zaczyna emisję reklam. Brokerem Atmedia

1 kwietnia br. kanał filmowo-serialowy Romance TV rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie firma Atmedia. więcej

 
Tomasz Kąkol: z ClickAd do Spicy Mobile

Tomasz Kąkol dołączył do zespołu agencji Spicy Mobile, obejmując stanowisko account managera. więcej

 
Prasa  
 
Eksperci o zmianach w Gremi: Mońka podjęła wyzwanie w firmie, której właściciel sam podejmuje decyzje

- Właściciel Gremi Business Communication jest przywiązany do ręcznego sterowania firmą i często wymienia osoby zarządzające. Firmie potrzeba stabilizacji - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. Zmiany w GBC oceniają Michał Kobosko, Wiesław Podkański, Jacek Czynajtis i Marek Sowa. więcej

 
Ks. Isakowicz-Zaleski: przenoszę się z ,,Gazety Polskiej" do mediów prawdziwie niezależnych

Ksiądz Tadeusz Isakowicz-Zaleski nie będzie już pisał dla „Gazety Polskiej”, po tym jak tygodnik nie opublikował jego ostatnich tekstów. - Przenoszę swoje felietony do mediów prawdziwie niezależnych - zapowiada. więcej

 
,,Dobre Rady" na czele miesięczników poradnikowych w 2013 roku (raport)

W 2013 roku większość miesięczników poradnikowych zanotowała spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „Świat Kobiety”, a największy wzrost odnotowała „Olivia”. Na pozycji lidera bez zmian pozostały „Dobre Rady”. więcej

 
Rigamonti, Samcik i Radziwinowicz z szansą na Nagrodę im. Dariusza Fikusa

Kapituła Nagrody im. Dariusza Fikusa za dziennikarstwo najwyższej próby wybrała laureata tegorocznej edycji. Jego nazwisko zostanie ogłoszone 25 marca br. podczas specjalnej gali. więcej

 
"Łączy nas wiele". Agora reklamuje "Metro" i MetroMsn.pl (wideo)

Agora ruszyła z kampanią reklamową dziennika “Metro”, portalu MetroMsn.pl oraz skierowanego do kobiet magazynu “Metro na szpilkach”. Działania obejmują głównie media należące do spółki. więcej

 
Internet  
 
Interaktywni chwalą nowy serwis TVP Info (opinie)

Nowa wersja serwisu internetowego TVP Info jest znacznie czytelniejsza, bardziej intuicyjna i lepiej zaprojektowana od poprzedniej, a do tego silniej zintegrowana z portalami społecznościowymi - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych. więcej

 
Facebook zmienia wygląd fanpage'y

W ciągu tygodnia Facebook ma wdrożyć nowy interfejs stron firmowych, który będzie charakteryzował się liniową strukturą. więcej

 
Filmweb.pl zmienia logo na żółte

Serwis Filmweb.pl zaprezentował nową wersję swojego logotypu, w której charakterystyczny dla niego symbol uśmiechniętej twarzy ma kolor żółty. Logo przygotowano we współpracy z agencją White Cat Studio. więcej

 
Nokaut.pl z nowymi stronami produktów i opcjami dla e-sklepów

Porównywarka cenowa Nokaut.pl wprowadziła nowy układ ofert na stronach kategorii oraz szablon strony produktowej. Serwis zmienił też mechanizm ochrony e-sklepów i panel Centrum Sprzedawcy. więcej

 
W Google Docs pojawiły się zintegrowane dodatki (wideo)

Google ogłosił silniejszą integrację pakietu biurowego Docs z dodatkami oferowanymi dotąd jedynie w ramach Chrome Web Store. więcej

 
Launcher w Chrome z funkcją wyszukiwania kontaktów

Google zapowiedział rozbudowanie launchera aplikacji w przeglądarce Chrome i systemie Chrome OS o funkcję wyszukiwania kontaktów. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Sklepy Douglas z najlepszą obsługą klientów, najgorzej w H&M i House

Sprzedawcy w polskich sklepach są mili i przyjaźnie nastawieni, lecz nie starją się o wyższe wyniki sprzedaży. Najlepszą obsługą klientów mogą pochwalić się sieci Douglas, Lancerto, Zara Home, Hugo Boss i Gino Rossi. więcej

 
Public Relations  
 
Byli menedżerowie ComPress założyli agencję Zoom bsc
 
ABC Direct Contact klientem Pitera Communications
 
Technologie  
 
Premiera gry ,,Wiedźmin 3: Dziki Gon" dopiero w lutym 2015 (wideo)
 
Google blokuje premierę urządzeń z Androidem i Windowsem
 
Rusza produkcja procesorów Apple A8
 
Cloud Print - nowa platforma Samsunga dla MŚP od (wideo)
 
Instagram z nowym interfejsem na Androidzie
 
Precision M2800 - nowa przenośna stacja robocza od Della
 
Gospodarka  
 
Sklepy Douglas z najlepszą obsługą klientów, najgorzej w H&M i House
 
Jeronimo Martins Polska chce przejąć część sklepów Marcpol. Wniosek w UOKiK-u
 
Fiskus może sam oszacować dochód podatnika
 
Polacy nie kupują samochodów z napędem elektrycznym lub hybrydowym
 
Słabe oceny dla Warszawy przez inwestorów. Lepiej wypadają Wrocław, Katowice i Poznań
 
To może być dobry rok dla obligacji korporacyjnych
 
Kiedy trzeba zapłacić podatek od nieruchomości
 
Dla kogo obligacje firm
 
Kultura/Rozrywka  
 
Limp Bizkit gwiazdą Orange Warsaw Festival
 
Lana Del Rey promuje film "Miasta 44" Jana Komasy (wideo)
 
Nowy album U2 ukaże się na pewno w tym roku
 
50 Cent będzie promował słuchawki w Polsce
 
Koniec serialu "Dorastająca nadzieja" ("Raising Hope")
 
Blog  
 
WOJNA, głupcze... - Wanda Konarzewska
 
Każdy może zawrócić ze złej drogi. Jeśli naprawdę tego chce. - Krzysztof Czabański
 
W poniedziałek o WTORKU... - Andrzej Bober
 
Pomyśl zanim napiszesz (o Ukrainie) - Marcin Żukowski
 
Machiavelli nie miał racji - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa

- Polskie Radio przeciera szlaki i właściwym jest, żeby to nadawca publiczny ponosił koszty w pierwszym okresie. Nadawcy komercyjni wejdą na rynek już rozpoznany i w części ukształtowany - mówi Wirtualnemedia.pl Witold Graboś, wiceprzewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media
 
Kwestionariusz  
 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Wala, production director w agencji OS3. więcej

 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl