Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 28 Lutego 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
"Dzwony śmierci" drugim wspólnym serialem TVP i BBC

Telewizja Polska wspólnie z BBC Worldwide wyprodukuje kolejny serial historyczny. Będzie to produkcja “Dzwony śmierci”, której akcja rozgrywać się będzie podczas I wojny światowej. więcej

 
Czarny PR zagrożeniem dla marek i osób publicznych

Czarny PR może stać się poważnym problemem zarówno dla marek, jak i osób prywatnych, ale jak pokazał ostatnio Jacek Kurski - również formą obrony przed zarzutami o niestosowne zachowanie. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Justyna Dzieduszycka-Jędrach, Dominika Dworak i Sławomir Chmielewski. więcej

 
Twitter w Polsce dopiero ma szanse na rozwój (opinie)

Twitter może być atrakcyjnym kanałem komunikacji z konsumentami, jednak polskie marki nadal podchodzą do niego zachowawczo. Jego przyszłość w dużej mierze zależeć będzie od dalszego rozwoju rynku urządzeń mobilnych. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Anna Miotk, Dawid Pacha, Michał Sławiński, Łukasz Kłaczyński  i Mateusz Miecznikowski. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Akademia Telewizyjna poszukuje osoby na stanowisko
Kurs Prezenterski

Biuro KRRiT poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy specjalista (współpracownik)

Ad-Vice poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

SVG Studio poszukuje osoby na stanowisko
Account Specialist

Chimney poszukuje osoby na stanowisko
Nuke Compositor

Operator sieci kin poszukuje osoby na stanowisko
Traffic assistant

McCann Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager/ Digital Producer

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR i organizacji eventów

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Senior Copywriter

SWPS poszukuje osoby na stanowisko
Adiunkt

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Wydawca "Wprost" i "Do Rzeczy" zmienia siedzibę na tańszą

Od marca 2014 roku Platforma Mediowa Point Group i jej spółki zależne oraz redakcje wydawanych przez nie tytułów będą miały nową siedzibę. Nowe biuro PMPG znajdzie się w kompleksie Batory Office Buildings przy al. Jerozolimskich w Warszawie. więcej

 
Disco Polo Music i Polsat Film 2 ruszą latem

Szykowane przez Telewizję Polsat kolejne dwa nowe kanały tematyczne: muzyczna stacja Disco Polo Music oraz filmowa Polsat Film 2 mają zacząć nadawanie w drugim lub trzecim kwartale br. więcej

 
Cyfrowy Polsat: będą nowe kanały w TV Mobilnej, kolejne MUX-y na stacje HD

Cyfrowy Polsat chce poszerzyć ofertę płatnej usługi TV Mobilna, którą spółka oferuje w ramach naziemnej telewizji cyfrowej - o kolejne stacje. Dominik Libicki, prezes platformy uważa, że następne multipleksy telewizji naziemnej powinny być przeznaczone na kanały HD. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Twitter rekordowo popularny w Polsce. Jacy są jego użytkownicy?

Dwie trzecie polskich użytkowników Twittera ma do 34 lat, prawie 30 proc. posiada wyższe wykształcenie, a 25 proc. miesza w dużych miastach. W ostatnich miesiącach portal odwiedzało u nas rekordowo dużo internautów. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Duże zwolnienia w Wirtualnej Polsce. ,,Chcemy zrobić to jak najszybciej"

Grupa Wirtualna Polska zaczęła zapowiadaną redukcję zatrudnienia, która na razie obejmuje przede wszystkim redakcje serwisów Wirtualnej Polski. Według nieoficjalnych informacji pracę straci około stu osób. - Robimy wszystko, by proces ten był jak najszybszy i jak najmniej dotkliwy dla pracowników - podkreśla firma. więcej

Porównujemy Samsunga Galaxy S5 z najlepszymi smartfonami na rynku
TVN Player zmienia się w Player. Będzie kontent spoza TVN i płatne treści
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
"Dzwony śmierci" drugim wspólnym serialem TVP i BBC

Telewizja Polska wspólnie z BBC Worldwide wyprodukuje kolejny serial historyczny. Będzie to produkcja “Dzwony śmierci”, której akcja rozgrywać się będzie podczas I wojny światowej. więcej

 
Disco Polo Music i Polsat Film 2 ruszą latem

Szykowane przez Telewizję Polsat kolejne dwa nowe kanały tematyczne: muzyczna stacja Disco Polo Music oraz filmowa Polsat Film 2 mają zacząć nadawanie w drugim lub trzecim kwartale br. więcej

 
Cyfrowy Polsat: będą nowe kanały w TV Mobilnej, kolejne MUX-y na stacje HD

Cyfrowy Polsat chce poszerzyć ofertę płatnej usługi TV Mobilna, którą spółka oferuje w ramach naziemnej telewizji cyfrowej - o kolejne stacje. Dominik Libicki, prezes platformy uważa, że następne multipleksy telewizji naziemnej powinny być przeznaczone na kanały HD. więcej

 
Zygmunt-Solorz Żak z największym majątkiem w mediach

Właściciel Cyfrowego Polsatu i Polkomtela Zygmunt Solorz-Żak zajął drugie miejsce na liście najbogatszych Polaków w 2014 roku według magazynu „Forbes”. W zestawieniu znalazły się jeszcze cztery osoby związane z rynkiem mediów. więcej

 
Dom z gwiazdami w wiosennym spocie Polsatu (wideo)

W wiosennym spocie promocyjnym Telewizji Polsat gwiazdy programów i seriali stacji goszczą w pięknym domu. Film promuje nowości programowe Polsatu oraz kluczowe pozycje z jego ramówki. więcej

 
Polsat potwierdza: Polsat News Plus wystartuje w marcu

Polsat oficjalnie potwierdził, że w marcu ruszy stacja informacyjna Polsat News Plus. - Ze względu na tabloidyzację wszystkich mediów uważamy, że jest bardzo dużo miejsca na dziennikarstwo zaangażowane - przekonuje Maciej Stec, członek zarządu Polsatu. więcej

 
,,Wikingowie 2" ze zwiastunem od Platige Image i Bagińskiego (wideo)

Zwiastun drugiego sezonu amerykańskiego serialu „Wikingowie”, którego emisja ruszyła w amerykańskim kanale History, wyprodukowało studio Platige Image, a wyreżyserował Tomasz Bagiński. więcej

 
TLC pokaże uciekinierów z sekt i tajemnice celebrytów

„Ucieczka z sekty”, „Wiza na miłość” i „Rodzinne sekrety gwiazd” to nowości marcowej ramówki kanału TLC. Na antenie kobiecej stacji znajdzie się też drugi sezon „Salonu ostatniej szansy”, który prowadzi blogerka Hanna Knopińska - Grzenkowicz. więcej

 
Cyfrowy Polsat: 3,53 mln abonentów i 525 mln zł zysku w 2013 r.

W 2013 roku grupa kapitałowa Cyfrowego Polsatu zanotowała 2,91 mld zł wpływów ze sprzedaży i 525,44 mln zł zysku netto. Na koniec roku liczba abonentów operatora wyniosła 3,535 mln. więcej

 
Irena Dziedzic nie jest kłamcą lustracyjnym

Irena Dziedzic nie jest kłamcą lustracyjnym - potwierdził w czwartek Sąd Najwyższy. Tak skończyła się autolustracja znanej w PRL dziennikarki. Według IPN w latach 1958-66 była ona agentką kontrwywiadu MSW jako TW "Marlena". więcej

 
Powstanie drugi sezon serialu "Spojrzenia" ("Looking")

Szefostwo telewizji HBO podjęło decyzję o realizacji drugiego sezonu serialu "Spojrzenia" ("Looking"). więcej

 
,,? la show" Alicji Resich-Modlińskiej w TVP Rozrywka

W sobotę 8 marca o godz. 21:00 w TVP Rozrywka staruje nowy program Alicji Resich-Modlińskiej. więcej

 
,,Wikingowie 2" od kwietnia w History

W kwietniu 2014 roku History rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Wikingowie”. więcej

 
Drugi sezon ,,Hello Ross" w E! Entertainment

1 marca 2014 roku kanał E! Entertainment rozpocznie emisje drugiego sezonu show „Hello Ross”. więcej

 
MTV Movie Awards 2014 na żywo w MTV Polska

13 kwietnia 2014 roku odbędzie się gala MTV Movie Awards. Wydarzenie na żywo będzie można oglądać na antenie MTV Polska. więcej

 
 
Radio  
 
Program II Polskiego Radia ma nowe multimedialne studio emisyjne

Radiowa Dwójka ma nowe studio emisyjne. Jego inauguracja odbędzie się w sobotę 1 marca br. więcej

 
RMF FM, Jedynka, TOK FM i Eska o 30-40 proc. więcej z reklam (TOP 10)

W styczniu br. cennikowe wydatki na reklamę radiową były o 21,6 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jeszcze bardziej wzrosły wpływy reklamowe rozgłośni takich jak RMF FM, Jedynka, Tok FM, Eska Warszawa i Złote Przeboje Pogoda Warszawa. więcej

 
Radek Nałęcz w radiu Eska Rock

Radek Nałęcz będzie nowym współprowadzącym “Porannej rozgrzewki” w radiu Eska Rock. Obejmie też stanowisko dyrektora promocji tej rozgłośni. więcej

 
,,Pyta nie na śniadanie" w Rock Radiu zastąpi w piątki Wojewódzkiego i Lizuta

Dzisiaj w Rock Radiu (Agora) zadebiutuje audycja „Pyta nie na śniadanie”. Poprowadzą ją Michał Migała i Mikołaj „Jaok” Janusz. Program będzie nadawany w tym samym paśmie co audycja Kuby Wojewódzkiego i Mikołaja Lizuta w pozostałe dni tygodnia. więcej

 
Irma Tomaszewska dyrektorem promocji Radia VOX FM

Z początkiem marca br. nowo utworzone stanowisko dyrektora promocji Radia VOX FM obejmie Irma Tomaszewska. Nadal będzie jednak pełnić funkcję media managera Grupy Radiowej Time. więcej

 
,,Prowadzimy na Dolnym Śląsku" w kampanii Radia Wrocław

Rusza wizerunkowa kampania reklamowa Radia Wrocław oparta na haśle „Prowadzimy na Dolnym Śląsku”. Akcja oprócz autopromocji obejmuje telewizję, prasę, internet oraz outdoor. więcej

 
RDC uruchamia serwisy i audycje lokalne dla Ostrołęki

Polskie Radio RDC rozpoczęło emisję porannych serwisów lokalnych w Ostrołęce i Ostrowi Mazowieckiej. Od marca br. nadawane będą również serwisy popołudniowe. więcej

 
RMF FM nowym liderem rynku radiowego w Lublinie, Radio ZET ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie. więcej

 
Reklama  
 
RMF FM, Jedynka, TOK FM i Eska o 30-40 proc. więcej z reklam (TOP 10)

W styczniu br. cennikowe wydatki na reklamę radiową były o 21,6 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jeszcze bardziej wzrosły wpływy reklamowe rozgłośni takich jak RMF FM, Jedynka, Tok FM, Eska Warszawa i Złote Przeboje Pogoda Warszawa. więcej

 
Skorpion, Wiking i diabeł tasmański reklamują Pepsi Max bez cukru

Startuje kampania nowej wersji napoju Pepsi Max bez cukru (produkowanego przez Pepsi Cola General Bottlers). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD, Digital One, Pink Pepper Media i Questia. więcej

 
Roszady w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

Izabela Sarnecka i Marcin Warych przejęli obowiązki zastępców dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer. Piastująca poprzednio tę funkcję Magdalena Rzepnicka odchodzi z firmy z początkiem kwietnia. Do biura reklamy dołączyła natomiast Marta Gądek. więcej

 
,,Right Here, Right Now" w kampanii Nissana Qashqai (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa nowego modelu Nissan Qashqai. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja TBWA. więcej

 
Koszykarze Trefla Sopot jako lekkoatleci promują mistrzostwa świata (wideo)

Z okazji zbliżających się halowych mistrzostw świata w lekkoatletyce, które odbędą się między 7-9 marca w gdańskiej Ergo Arenie, koszykarze Trefla Sopot wcielili się w rolę lekkoatletów w spocie promującym imprezę. więcej

 
Bank Millennium z romantyczną wycieczką reklamuje aplikację mobilną (wideo)

Startuje kampania reklamowa usług bankowości mobilnej oferowanych przez Bank Millennium. Akcję, obejmującą telewizję i oddziały banku, przygotowały firmy Change Integrated i Initiative Warszawa. więcej

 
Maciej Hoffman: Internet zassał z prasy informacje oraz przychody reklamowe

Wpływy z reklamy w segmencie prasy drukowanej w ciągu dziewięciu lat spadły o dwie trzecie. W tym samym czasie w internecie wzrosły jedenastokrotnie. Wydawcy gazet starają się więc zmobilizować czytelników, by płacili za treści publikowane w internecie i zamykają bezpłatny dostęp do części artykułów. więcej

 
Prasa  
 
Wydawca "Wprost" i "Do Rzeczy" zmienia siedzibę na tańszą

Od marca 2014 roku Platforma Mediowa Point Group i jej spółki zależne oraz redakcje wydawanych przez nie tytułów będą miały nową siedzibę. Nowe biuro PMPG znajdzie się w kompleksie Batory Office Buildings przy al. Jerozolimskich w Warszawie. więcej

 
Zygmunt-Solorz Żak z największym majątkiem w mediach

Właściciel Cyfrowego Polsatu i Polkomtela Zygmunt Solorz-Żak zajął drugie miejsce na liście najbogatszych Polaków w 2014 roku według magazynu „Forbes”. W zestawieniu znalazły się jeszcze cztery osoby związane z rynkiem mediów. więcej

 
Najlepsze dwutygodniki w Polsce, na czele ,,Tele Świat" (TOP 24)

W listopadzie ub.r wśród wszystkich dwutygodników na pozycję lidera sprzedaży ogółem awansował „Tele Świat”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma people oraz poradnikowe. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grzegorz Haftarczyk odchodzi z Polskapresse, Chudzikiewicz odpowiada za internet

Magdalena Chudzikiewicz została dyrektor zarządzającą pionu Internet, IT i marketingu w Grupie Polskapresse. Przejęła kompetencje członka zarządu Grzegorza Haftarczyka, który odszedł z firmy za porozumieniem stron. więcej

 
Roszady w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

Izabela Sarnecka i Marcin Warych przejęli obowiązki zastępców dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer. Piastująca poprzednio tę funkcję Magdalena Rzepnicka odchodzi z firmy z początkiem kwietnia. Do biura reklamy dołączyła natomiast Marta Gądek. więcej

 
,,Historia jest ciekawa" - konkurs magazynu ,,W Sieci Historii"

Miesięcznik „W Sieci Historii” (Fratria) przygotował konkurs pt. „Historia jest ciekawa” kierowany do nauczycieli historii w szkołach ponadgimnazjalnych. Wydawnictwo zorganizuje także lekcje historii z gośćmi specjalnymi. więcej

 
,,Przepis na prawo" wspólnym programem TVP Info i ,,Dziennika Gazety Prawnej"

Telewizja Polska i „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) rozpoczęły stałą współpracę przy realizacji programu „Przepis na prawo”, który jest nadawany w TVP Info. Magazyn prowadzi Katarzyna Gryga. więcej

 
Marcowe ,,Avanti" z konkursem dla czytelniczek z okazji 10. urodzin

W piątek 28 lutego br. pojawił się w sprzedaży marcowy numer magazynu „Avanti” (Agora). Miesięcznik organizuje dla czytelniczek konkurs z okazji 10. urodzin pisma. więcej

 
Maciej Hoffman: Internet zassał z prasy informacje oraz przychody reklamowe

Wpływy z reklamy w segmencie prasy drukowanej w ciągu dziewięciu lat spadły o dwie trzecie. W tym samym czasie w internecie wzrosły jedenastokrotnie. Wydawcy gazet starają się więc zmobilizować czytelników, by płacili za treści publikowane w internecie i zamykają bezpłatny dostęp do części artykułów. więcej

 
Internet  
 
Twitter w Polsce dopiero ma szanse na rozwój (opinie)

Twitter może być atrakcyjnym kanałem komunikacji z konsumentami, jednak polskie marki nadal podchodzą do niego zachowawczo. Jego przyszłość w dużej mierze zależeć będzie od dalszego rozwoju rynku urządzeń mobilnych. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Anna Miotk, Dawid Pacha, Michał Sławiński, Łukasz Kłaczyński  i Mateusz Miecznikowski. więcej

 
Facebook rezygnuje z Messengera dla Windows

Program Facebook Messenger dla systemu Windows nie będzie dłużej wspierany przez twórców. Jego zamknięcie zaplanowano na 3 marca br. więcej

 
Reklamy na NK.pl będzie sprzedawać firma jej byłych menedżerów

Sprzedażą reklam w portalu NK.pl zajmie się firma Admatica, założona i kierowana przez Pawła Petkowicza i Marcina Dobrzynieckiego, którzy wcześniej odpowiadali w serwisie za dział przychodowy. więcej

 
Gdańsk stawia na darmowy internet, wzrośnie liczba hot-spotów

100 zamiast dotychczasowych 72 punktów hot-spot powstanie na terenie Gdańska. Pod koniec 2014 roku Gdańsk zwiększy sieć GD@NSK wifi. Trwają parce nad ustaleniem lokalizacji hot-spotów dostępnych w gdańskiej przestrzeni miejskiej. Lista powinna być znana do końca kwietnia. więcej

 
Microsoft kończy integrację Skype'a ze swoimi usługami

Odtąd komunikator Skype będzie pozwalał użytkownikowi na logowanie wyłącznie za pomocą kont Microsoftu. więcej

 
Agnieszka Janulewicz i Wacław Wykrytowicz na czele grup roboczych w IAB Polska

Agnieszka Janulewicz (Efigence) oraz Wacław Wykrytowicz (Przeagencja) zostali nowymi szefami grup roboczych w IAB Polska. więcej

 
Disney zainwestuje 200 milionów dolarów w serwis Netflix

Wytwórnia Disneya w ciągu trzech lat zainwestuje 200 milionów dolarów w nowe nowojorskie seriale serwisu Netflix (m.in. "House of Cards"). Ich bohaterami będą postacie z komiksów Marvela. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Obsługa klienta w salonach polskich telekomów na wysokim poziomie, ale długi czas oczekiwania

Polscy operatorzy telefonii komórkowej pozytywnie wyróżniają się na tle operatorów z krajów europejskich w obszarze sprzedaży w kanale internetowym. Wciąż mają jednak wiele do nadrobienia np. pod względem czasu obsługi w salonach firmowych - wynika z globalnego badania KPMG. więcej

 
Zdecydowana większość Polaków ufa najbliższej rodzinie

Zdecydowana większość respondentów (97 proc.) ufa najbliższej rodzinie, a także znajomym (91 proc.) oraz dalszym krewnym (87 proc.) - wynika z najnowszego sondażu Centrum Badania Opinii Społecznej. więcej

 
Public Relations  
 
Czarny PR zagrożeniem dla marek i osób publicznych
 
Mariusz Przybylski: z PKP Cargo do Pracodawców RP
 
Technologie  
 
Polkomtel z 6,7 mld zł przychodów i 14,1 mln klientów
 
Smartfon Zopo ZP780 trafia na polski rynek w cenie 649 zł
 
Gooogle zapowiada konferencję poświęconą modularnemu smartfonowi Ara
 
Samsung przedstawia nowe procesory Exynos
 
Intel prezentuje McAfee Mobile Security dla Androida i iOS
 
Google Now Launcher - ekran domowy dla Androida od Google
 
Quattor 7 II - nowy tablet od Overmax
 
Mirosław Godlewski: Telekomy muszą szukać nowych źródeł przychodów
 
Gospodarka  
 
Mocny złoty nie zawsze działa na naszą korzyść i niełatwo przewidzieć kierunek jego zmian
 
Mirosław Godlewski: Telekomy muszą szukać nowych źródeł przychodów
 
Coraz więcej mieszkań sprzedawanych na kredyt. Rynek najgorsze ma za sobą?
 
W 2013 roku Provident udzielił pożyczek na prawie 2 mld zł
 
25 proc. przychodów polskich spółek pochodzi z zagranicy
 
Zalane mieszkanie - co robić?
 
Ile może wynieść wypłata gotówki z firmowego konta
 
Kultura/Rozrywka  
 
Lily Allen gwiazdą Orange Warsaw Festival 2014
 
Disney zainwestuje 200 milionów dolarów w serwis Netflix
 
Powstanie drugi sezon serialu "Spojrzenia" ("Looking")
 
Trust, Roosevelt i Evian Christ gwiazdami FreeFormFestival
 
David Fincher zrobi film o Stevie Jobsie
 
Adam Sandler wystąpi w filmie "Pixels"
 
,,Wikingowie 2" od kwietnia w History
 
Blog  
 
Internet społecznościowy, a potrzeba przynależności (droga na skróty, czy droga donikąd?) - Zbigniew Brzeziński
 
Odpowiedni czas - ks. Artur Stopka
 
8 mln zł na zagraniczną kampanię promującą Polskę wyrzucone w błoto? - Andrzej Kwaśniewski
 
Na wizerunek PR pracuje marketing. I dlatego jest jak jest. - Michał Żołądkowski
 
Tu moskiewskie Polskie Radio! - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie

- Były błędy i nieścisłości, a nasza wiarygodność jako wydawcy i redakcji „Forbesa” wymagała przyznania się do nich i przeproszenia - mówi nam Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, komentując sytuację po publikacji przez „Forbes” artykułu „Kadisz za milion dolarów”. więcej

 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media
 
Prof. Godzic: Chcesz być dobrym dziennikarzem? Nie kumpluj się z politykami
 
Kwestionariusz  
 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Bartosz Bieszyński, managing director agencji Walk Events. więcej

 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca
 
Jacek Karolak: Internet to dla mnie oszczędność i marnowanie czasu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl