Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 5 Lutego 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Agora: za rok 30 tys. osób będzie płacić za serwisy ,,GW"

We wtorek w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej” uruchomiono system płatnego dostępu do treści. - Jest on skierowany do tych, którzy dużo czytają, cenią wygodę czytania i chcą korzystać z różnych urządzeń - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Nowak, dyrektor cyfrowego działu wydawniczego Agory. więcej

 
TVP Info zmienia multipleks. ,,Może nastąpić tąpnięcie, ale bardzo krótkie"

Kanał TVP Info 15 lutego przeniesiony zostanie z pierwszego multipleksu na trzeci. Juliusz Braun, prezes TVP, zapewnia, że Telewizja Polska jest lepiej przygotowana do tej operacji niż jesienią, gdy kanał zanotował ogromny spadek widowni. więcej

 
Andrzej Talaga odszedł z Gremi Business Communications

Andrzej Talaga, w przeszłości wicenaczelny „Rzeczpospolitej”, z końcem stycznia br. rozstał się z Gremi Business Communications - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadal ma jednak publikować na łamach „Rz”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Fox International Channels poszukuje osoby na stanowisko
Senior Research Analyst Central Europe

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

Mindshare poszukuje osoby na stanowisko
Mindshare rekrutuje

FOX International Channels poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Produkcji Autopromocji

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych

Formacja Tv poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca / Realizator

Formacja Tv poszukuje osoby na stanowisko
Researcher

Cumulus poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager / Specjalista ds. Sprzedaży

CD Projekt RED poszukuje osoby na stanowisko
Junior Key Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Serwisów Video

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

Grupa Eskadra poszukuje osoby na stanowisko
Art Director, Copywriter

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
O powodzeniu paywalla ,,Gazety Wyborczej" zdecyduje jakość treści (opinie)

Wprowadzenie płatnego dostępu w serwisach „Gazety Wyborczej” to odważny, ale nieunikniony krok, który może przynieść sukces, jeśli użytkownicy będą otrzymywać treści wysokiej jakości. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Jacek Czynajtis, Lucyna Koba i Łukasz Zdrodowski. więcej

 
,,Hell's Kitchen" z Mateuszem Gesslerem ruszy pod koniec marca

Telewizja Polsat oficjalnie potwierdziła doniesienia portalu Wirtualnemedia.pl, że program „Hell's Kitchen - Piekielna kuchnia” poprowadzi Mateusz Gessler. - Wypadł najlepiej na castingu, w którym wzięło wielu szefów kuchni - mówi nam Jan Kępiński, producent programu. więcej

 
TVP1 liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Puls 2 podwoił wynik

W styczniu 2014 roku wśród odbiorców naziemnej telewizji najchętniej oglądana była niezmiennie TVP1. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Puls 2, natomiast najwięcej stracił telewizja TV4. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Facebook kończy 10 lat - jak zmienił internautów i e-marketing?

Facebook obchodzi dzisiaj 10-lecie swojego uruchomienia. W jaki sposób portal wpłynął na życie 1,2 mld swoich użytkowników, a jak zmienił komunikację marketingową? Dla Wirtualnemedia.pl komentują eksperci z agencji interaktywnych i medioznawcy. więcej

Wojewódzki kontra Lis i ,,Newsweek" pokazuje upadek dobrych obyczajów

Spór Kuby Wojewódzkiego z redakcją „Newsweeka” dotyczący nowej okładki tygodnika to zdarzenie bardziej z branży show biznesu i marketingu, pokazujące upadek dobrych obyczajów dziennikarskich. Komentują Michał Kobosko, Karolina Korwin-Piotrowska i prof. Wiesław Godzic. więcej

Super Bowl 2014: zobacz wszystkie reklamy (wideo)
Reklamy farmaceutyków wychodzą poza schemat
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP Info zmienia multipleks. ,,Może nastąpić tąpnięcie, ale bardzo krótkie"

Kanał TVP Info 15 lutego przeniesiony zostanie z pierwszego multipleksu na trzeci. Juliusz Braun, prezes TVP, zapewnia, że Telewizja Polska jest lepiej przygotowana do tej operacji niż jesienią, gdy kanał zanotował ogromny spadek widowni. więcej

 
,,Hell's Kitchen" z Mateuszem Gesslerem ruszy pod koniec marca

Telewizja Polsat oficjalnie potwierdziła doniesienia portalu Wirtualnemedia.pl, że program „Hell's Kitchen - Piekielna kuchnia” poprowadzi Mateusz Gessler. - Wypadł najlepiej na castingu, w którym wzięło wielu szefów kuchni - mówi nam Jan Kępiński, producent programu. więcej

 
TVP1 liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Puls 2 podwoił wynik

W styczniu 2014 roku wśród odbiorców naziemnej telewizji najchętniej oglądana była niezmiennie TVP1. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Puls 2, natomiast najwięcej stracił telewizja TV4. więcej

 
Stopklatka TV może trafić na MUX już w marcu. TVP zachowa wszystkie swoje kanały

Telewizja Polska w marcu zwolni miejsce na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej na które trafić będzie mogła Stopklatka TV. Dzięki zmianie technologii publiczny nadawca zmieści na MUX-3 wszystkie kanały dotąd nadawane w DVB-T. więcej

 
Zatrudnienie w TVP spadnie poniżej 3 tys. pracowników. "Czas na samozatrudnienie"

Zatrudnienie w Telewizji Polskiej ma na koniec tego roku wynieść poniżej 3 tys. osób - informuje Juliusz Braun, prezes TVP. Spółka poza przeniesieniem części pracowników do firmy zewnętrznej planuje zwolnienia, ale nie grupowe. więcej

 
Reklamy nie pokryją wydatków na igrzyska w Soczi, ale TVP liczy na wzrost widowni

Przychody z reklam nadawanych przy relacjach z igrzysk olimpijskich w Soczi nie pokryją kosztów zakupu praw do tej imprezy. - Liczymy jednak, że dzięki igrzyskom wzrośnie widownia naszych kanałów - mówi Juliusz Braun, prezes TVP. więcej

 
Kanał TVP ABC chce zdobyć 1 proc. udziału w rynku

Telewizja Polska liczy, że ruszający 15 lutego br. kanał dziecięcy TVP ABC, zyska w ciągu roku 1 proc. udziału. - To optymistyczna, ale moim zdaniem i realistyczna wizja - mówi Juliusz Braun, prezes TVP. więcej

 
Juliusz Braun: nie jest możliwe, by strajkujący przerwali transmisję TVP

Przerwanie transmisji nie jest możliwe - uważa prezes TVP Juliusz Braun. Tymczasem związkowcy z TVP, którzy na piątek zapowiedzieli godzinny strajk ostrzegawczy w związku z planowanym outsourcingiem pracowników, twierdzą, że scenariusze protestu są różne. więcej

 
,,Słodkie życie" - nowy serial TVP1

W marcu TVP rozpocznie emisję nowego serialu „Słodkie życie”. W nagrywanym przy udziale publiczności sitcomie występują gwiazdy Kabaretu Moralnego Niepokoju i aktorzy komediowi – Mikołaj Cieślak, Ewa Gorzelak, Roberta Górski, Elżbieta Romanowska i Jerzy Łapiński. więcej

 
 
Radio  
 
Blisko trzy miliony gospodarstw domowych zalega z opłatą abonamentu

Z opłatą abonamentu radiowo-telewizyjnego zalega blisko trzy miliony gospodarstw domowych. Zaległości wynoszą blisko 2,3 mld zł - poinformowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Według niej z roku na rok opłatę w terminie płaci coraz mniej  abonentów. więcej

 
Eska Rock musi zapłacić 50 tys. kary za słowa Figurskiego i Wojewódzkiego

Radio Eska Rock ma zapłacić 50 tys. zł kary za audycję z października 2011 r., w której Kuba Wojewódzki i Michał Figurski znieważyli Alvina Gajadhura, rzecznika Głównego Inspektora Transportu Drogowego - orzekł we wtorek stołeczny Sąd Apelacyjny. więcej

 
Róża Adamcio odpowiada za PR Grupy Radiowej Time

Róża Adamcio objęła stanowisko specjalisty ds. public relations w Grupie Radiowej Time. Zastąpiła na nim Agnieszkę Korotyńską, która rozstała się ze spółką. więcej

 
Jedynka nowym liderem w Radomiu, Eska ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu. więcej

 
Relacje z Igrzysk Olimpijskich w Soczi na antenach Polskiego Radia

Polskie Radio będzie nadawać na swoich antenach relacje oraz transmisje z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Publiczny nadawca będzie emitował m.in. audycje poświęcone olimpiadzie oraz transmisje z zawodów. więcej

 
Radio TOK FM z aplikacją na iOS, Androida i Windows Phone 8

Radio TOK FM (Agora) udostępniło aplikację mobilną na urządzenia z systemami iOS, Android i Windows Phone 8. Jej użytkownicy mogą słuchać programu stacji na żywo, a po opłaceniu dostępu do archiwum mają możliwość odtwarzania wybranych przez siebie audycji. więcej

 
Reklama  
 
Sawka, Zamachowski i Cieślak w kampanii ,,Rak. To się leczy!" (wideo)

Zaczęła się tegoroczna edycja kampanii społecznej „Rak. To się leczy!” organizowanej przez Polską Koalicję Pacjentów Onkologicznych. Akcja jest oparta na rysunkach autorstwa Henryka Sawki oraz głosach Zbigniewa Zamachowskiego i Bronisława Cieślaka. więcej

 
Anna Gruszka digital development directorem w IPG Mediabrands

Anna Gruszka od marca obejmie nowo utworzone stanowisko digital development directora w IPG Mediabrands. Poprzednio pracowała w Codemedia. więcej

 
Serce i Rozum w schodowym wyścigu i z dobrym braniem reklamują Orange (wideo)

Do emisji trafiły kolejne reklamy Orange z udziałem Serca i Rozumu. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy Publicis, Xantus i MEC. więcej

 
Grey Group najlepszą agencją reklamową na świecie

Według branżowego magazynu „Advertising Age” Grey Group jest obecnie  najprężniej rozwijającą się i najlepiej zarządzaną agencją reklamową na świecie. To kolejne wyróżnienie w ostatnim czasie - niedawno „AdWeek” uznał Grey Group za globalną agencję roku. więcej

 
Paulina Olender: z Carat Polska do Arena Media

Do zespołu domu mediowego Arena Media dołączyła Paulina Olender, obejmując stanowisko media managera. Wcześniej pracowała w Carat Polska i OMD Media Direction. więcej

 
Desperados w nowej kampanii żąda zniesienia ciszy nocnej (wideo)

W internecie i na outdoorze pod hasłem „Żądamy zniesienia ciszy nocnej” ruszyła kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy K2, Cream, MediaVest i Roots PR. więcej

 
Bartłomiej Bobrowski: z Grey Group do Plej

Bartłomiej Bobrowski objął nowo utworzone stanowisko digital managera w agencji marketingu zintegrowanego Plej. Wcześniej pełnił funkcję senior digital project managera w Grey Group. więcej

 
Kompania Piwowarska sponsorem i dostawcą piwa na Stadionie Narodowym

Kompania Piwowarska, właściciel marki Tyskie, podpisała umowę z PL.2012+, operatorem Stadionu Narodowego w Warszawie, na wyłączność dostarczania piwa na teren obiektu. więcej

 
TBWA będzie reklamować Makro Cash & Carry

Agencja TBWA wygrała przetarg na obsługę reklamową w zakresie ATL sieci hurtowni Makro Cash & Carry (należącej do Metro Group). Firmy zapowiadają długotrwałą współpracę. więcej

 
Dr. Oetker reklamuje pizzę Rigga

7 lutego startuje telewizyjno-internetowa kampania reklamowa pizzy Rigga Dr. Oetkera. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rigga - nasza rodzinna tradycja”, przygotowały firmy Albert Lumberjacker i OMD Media Direction. więcej

 
Agnieszka Jędrzejczyk: z Kristensen Group do Sun & Snow

Agnieszka Jędrzejczyk objęła stanowisko marketing managera w firmie Sun & Snow. Do jej obowiązków należeć będzie nadzorowanie marketingu operacyjnego oraz outsourcingu usług marketingowo-sprzedażowych. więcej

 
RTB House wchodzi do Wielkiej Brytanii i Irlandii

RTB House kontynuuje ekspansję na zagraniczne rynki. Z ramienia agencji za rozwój usług na Wyspach Brytyjskich będzie opowiadać Robert Geruszczak. więcej

 
Herbaty Big-Active reklamowane hashtagowo

Rozpoczęła się kampania reklamowa trzech wersji smakowych herbat Big-Active. Działania przygotowały i koordynują agencja San Markos i dom mediowy Mediacom. więcej

 
Prasa  
 
Andrzej Talaga odszedł z Gremi Business Communications

Andrzej Talaga, w przeszłości wicenaczelny „Rzeczpospolitej”, z końcem stycznia br. rozstał się z Gremi Business Communications - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadal ma jednak publikować na łamach „Rz”. więcej

 
O powodzeniu paywalla ,,Gazety Wyborczej" zdecyduje jakość treści (opinie)

Wprowadzenie płatnego dostępu w serwisach „Gazety Wyborczej” to odważny, ale nieunikniony krok, który może przynieść sukces, jeśli użytkownicy będą otrzymywać treści wysokiej jakości. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Jacek Czynajtis, Lucyna Koba i Łukasz Zdrodowski. więcej

 
Wojciech Surmacz odchodzi z ,,Forbesa". ,,Zmęczenie materiału po 'Kadiszu'"

Dziennikarz Wojciech Surmacz kończy pracę w redakcji magazynu „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Kilka miesięcy temu Surmacz napisał głośny tekst „Kadisz za milion dolarów”. więcej

 
Magazyny people tracą czytelników. ,,Grazia" o 72 proc. w dół

W listopadzie 2013 roku wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały spore spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Grazia”. Na pozycji lidera uplasował się magazyn „Party”. więcej

 
Serwisy ,,Gazety Wyborczej" stają się odpłatne

W serwisach internetowych związanych z „Gazetą Wyborczą” (Agora) uruchomiono system płatnego dostępu do treści. Za darmo będzie można przeczytać tylko 10 tekstów w miesiącu. więcej

 
Internet  
 
Agora: za rok 30 tys. osób będzie płacić za serwisy ,,GW"

We wtorek w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej” uruchomiono system płatnego dostępu do treści. - Jest on skierowany do tych, którzy dużo czytają, cenią wygodę czytania i chcą korzystać z różnych urządzeń - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Nowak, dyrektor cyfrowego działu wydawniczego Agory. więcej

 
Goldenline.pl z logowaniem przez LinkedIn

Serwis społecznościowo-rekrutacyjny Goldenline.pl wprowadził możliwość rejestracji i logowania za pomocą konta na konkurencyjnym portalu LinkedIn. Ma to być ułatwieniem dla użytkowników. więcej

 
Ponad 400 tys. gier po 9,90 zł w wyprzedaży w Biedronce (lista)

Sklep CDP.pl, należący do CD Projekt Red, podał listę prawie 300 tytułów gier, które będzie można kupić w sklepach sieci Biedronka. Giermasz rusza 10 lutego br. i potrwa dwa tygodnie. więcej

 
Asystent Google Now trafia do przeglądarki Chrome

Przeglądarka Chrome w wersji beta potrafi już wyświetlać powiadomienia za pomocą wbudowanego modułu Google Now. więcej

 
Nowy interfejs Twittera dostępny dla wszystkich

Twitter aktywował wszystkim użytkownikom nową wersję swojego interfejsu, przystosowaną do obsługi dotykiem. więcej

 
Nowe regulacje ws. praw autorskich do muzyki w internecie

Parlament Europejski przegłosował we wtorek nowe regulacje dotyczące praw autorskich do utworów muzycznych. Mają one m.in. ułatwić dostawcom muzyki w internecie uzyskiwanie licencji na jej odtwarzanie w całej UE, a także poprawić zarządzanie prawami autorskimi. więcej

 
Barbara Helman: z Ebola Play Polska do Sataku

Barbara Helman objęła stanowisko publisher development directora w niedawno utworzonej sieci reklamy internetowej Sataku. więcej

 
Firefox 27 już w wersji stabilnej

Na serwerach Mozilli pojawiła stabilna wersja Firefoksa 27, w której wprowadzono m.in. wsparcie dla TLS 1.2 oraz ulepszenia w Social API i narzędziach programistycznych. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy najbardziej liczą na medale Justyny Kowalczyk i Kamila Stocha w Sochi

Według Polaków największe szanse medalowe na nadchodzących zimowych igrzyskach olimpijskich w Soczi mają Justyna Kowalczyk i Kamil Stoch - wynika z badania Pentagon Research. więcej

 
Małe firmy najbardziej boją się rosnących kosztów prowadzenia działalności

Najczęstsze obawy mikro- i małych przedsiębiorców w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej w 2014 roku to rosnące koszty prowadzenia działalności, spadek popytu oraz zła kondycja gospodarki - wynika z badania Instytutu Badań i Analiz. więcej

 
86 proc. Polaków uważa że leki są za drogie, ale tylko połowa kupowałaby je bezpośrednio od lekarzy

Mieszkańcy Europy Środkowej i Niemiec są zgodni, że leki oferowane na receptę w aptekach są za drogie. Jednak tylko Czesi chętnie by je nabywali bezpośrednio od lekarzy - wynika z badania Reader’s Digest. więcej

 
Tylko 22 proc. Polaków uważa, że należy mieć wyraźne zasady moralne

Obecnie ponad jedna piąta (22 proc.) Polaków uważa, że należy mieć wyraźne zasady moralne i nigdy od nich nie odstępować. Jest to o 9 punktów proc. mniej niż w 2009 roku - wynika z najnowszego sondażu Centrum Badania Opinii Społecznej (CBOS). więcej

 
Public Relations  
 
Alina Stahl odpowiada za PR w Grupie BIK
 
Róża Adamcio odpowiada za PR Grupy Radiowej Time
 
Michał Karolczyk w agencji 9,90 Public Relations
 
Technologie  
 
FreeMe X2 8 - nowy tablet od Lark za 349 zł
 
Huawei zapowiada swojego pierwszego smartfona z Firefox OS
 
Nadchodzi Galaxy S5, Samsung rozsyła zaproszenia na konferencję Unpacked 5
 
PocketBook Touch Lux 2 - nowy czytnik za 600 zł
 
Valve testuje usługę Steam Music
 
Satya Nadella oficjalnie nowym CEO Microsoftu (wideo)
 
Gospodarka  
 
W Pomorskiej Strefy Ekonomicznej powstanie centrum logistyczne dla inwestorów z Chin
 
Warszawskie Lotnisko Chopina inwestuje 1,5 mld zł, duży zysk za 2013 r.
 
Bardzo słaby styczeń dla funduszy rynków wschodzących
 
Produkcja mebli w Polsce idzie na eksport, ale głównie są sprzedawane pod obcą marką
 
Totalizator Sportowy zarobił 250 mln zł netto, ponad 1,4 mld zł do budżetu państwa
 
Coraz mniej dzieci w Polsce. Za kilka lat 25 proc. społeczeństwa będą stanowić osoby po sześćdziesiątce
 
Opłata interchange w dół, ale nie ma znaczących obniżek kosztów dla punktów handlowych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Timbaland gwiazdą Orange Warsaw Festival 2014
 
Bono: U2 znalazło się na krawędzi
 
Ogłoszono nominacje do Orłów 2014 - dominacja filmu "Ida"
 
"Let Her Down Easy" promuje nowy album George'a Michaela (wideo)
 
Tom Cruise pozwany. "Mission Impossible: Ghost Protocol to plagiat"
 
Koniec grupy Budka Suflera, pożegnalna trasa koncertowa
 
Matthew McConaughey zrezygnował z komedii romantycznych. "Przez rok żadnych propozycji"
 
Blog  
 
Agora kończy z fikcją bezpłatnej treści w Internecie - Arkadiusz Widawski
 
Dżunior Kopyrajter dodatkowo ubezpieczony. - Ewaryst Fedorowicz
 
Rżnięcie głupa - Krzysztof Czabański
 
ILE JEST WARTE SŁOWO OWSIAKA? - Piotr Barełkowski
 
Promenada gwiazd - Ada Kiryluk
 
Nasz gość  
 
Prof. Godzic: Chcesz być dobrym dziennikarzem? Nie kumpluj się z politykami

- W tej chwili dziennikarstwo zaczyna być biegunowe - jest się za „Gazetą Wyborczą” lub za „Gazetą Polską”. Tymczasem bieguny powinny być zasiedlane przez niewielką część mediów - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl medioznawca prof. Wiesław Godzic. więcej

 
Włodzimierz Schmidt: Internet staje się w polskiej gospodarce branżą wiodącą
 
Krzysztof Fijałek: Portale horyzontalne wciąż dysponują potencjałem
 
Kwestionariusz  
 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Tomasz Nowiński, założyciel i partner zarządzający Marketing Wizards Group. więcej

 
Jacek Karolak: Internet to dla mnie oszczędność i marnowanie czasu
 
Mateusz Felsmann: Nie chciałbym pracować dla kogoś kto nie umie i nie lubi się kłócić
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl