Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 4 Grudnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Dorota Gawryluk: W pracy dziennikarza rzetelność i neutralność to podstawa

- Nigdy nie ośmieliłabym się powiedzieć, że „Wydarzenia” to tylko ja. Program informacyjny jest sumą doświadczeń i talentów wielu osób, a jego siłą jest zespół - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, prowadząca na antenie Polsatu „Wydarzenia”. więcej

 
"Warsaw Shore" hitem MTV. Widownia cały czas rośnie

Cztery pierwsze odcinki reality-show “Warsaw Shore” obejrzało w paśmie premierowym średnio 141 tys. widzów. Produkcja notuje udział w rynku kilkanaście razy wyższy od średniego dobowego udziału stacji i daje MTV Polska zdecydowaną wygraną z konkurencją. więcej

 
WOŚP najsilniejszą polską marką, TVN najwyżej z mediów

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znalazła się na czele rankingu najsilniejszych marek BAV, wyprzedzając Rafaello, Ptasie Mleczko, Tymbark i Delicje Szampańskie. Wśród marek z branży medialnej w pierwszej dziesiątce znalazły się TVN i TVN24. Dla Wirtualnemedia.pl wyniki badania komentują Mariusz Rzanny i Jerzy Owsiak. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Internet Media Services poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Chimney Poland poszukuje osoby na stanowisko
POSTPRODUCTION CO-ORDINATOR

Chimney Poland poszukuje osoby na stanowisko
DEPUTY HEAD OF PRODUCTION

MyLED poszukuje osoby na stanowisko
AGANCY SALES MANAGER

NextWeb Media poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Telewizja Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży / Doradca Klienta

MODA NA ZDROWIE poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Prowadzący

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Research Manager - Commercial

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
On Air Creative Lead Lifestyle

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Consumer Marketing & PR Manager Lifestyle

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Channel Director Facutal

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Prawie 40 niegwarantowanych kanałów w UPC Polska. "Zwiększy to elastyczność w rozszerzaniu oferty"

Sieć UPC Polska wprowadziła podział oferowanych przez siebie kanałów na gwarantowane w umowie i niegwarantowane, których wyłączenie nie uprawnia do bezkarnego rozwiązania kontraktu przez abonenta. Na tej drugiej liście jest w sumie 39 kanałów. więcej

 
TVP1 liderem w naziemnej telewizji cyfrowej, TVP Polonia o 122 proc. do góry

W listopadzie 2013 roku wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej najchętniej oglądana była TVP1. Największymi wzrostami pochwalić się mogły stacja TVP Polonia i Puls 2, natomiast najwięcej stracił odświeżony kanał TVP Info. więcej

 
"Reklama Dzieciom" TVP w nowej formie i nie w Wigilię

Telewizja Polska po raz 21. organizuję charytatywną akcję “Reklama Dzieciom”. W tym roku po raz pierwszy w inny sposób wyceniane będą spoty nadawane w bloku, a reklamy obejrzeć będzie można nie w Wigilię, ale w Boże Narodzenie. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Fakty" straciły 800 tys. widzów, ,,Wydarzenia" zyskały 300 tys.

W listopadzie br. najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”. Największy spadek oglądalności zanotowały „Fakty”, które spadły z drugiego na trzecie miejsce. Z kolei najwięcej zyskały „Wydarzenia”. więcej

Biedronka, Krupa, Pudzian i zespół Downa - Chamlety 2013 dla najgorszych reklam

Po raz czwarty przyznano nagrody Chamlet dla najgorszych polskich reklam z ostatniego roku. Wyróżniono m.in. kampanie Społecznej Akademii Nauk z Mariuszem Pudzianowskim, firmy Betsson z Joanną Krupą, sklepów Biedronka i akcję społeczną na temat osób z zespołem Downa. więcej

,,Wawa Non Stop" zmienia godzinę. TVN liczy na poprawę wyników
Konflikt na linii reklamodawcy - agencje. "Rozważamy wystąpienie na drogę sądową"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Dorota Gawryluk: W pracy dziennikarza rzetelność i neutralność to podstawa

- Nigdy nie ośmieliłabym się powiedzieć, że „Wydarzenia” to tylko ja. Program informacyjny jest sumą doświadczeń i talentów wielu osób, a jego siłą jest zespół - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, prowadząca na antenie Polsatu „Wydarzenia”. więcej

 
"Warsaw Shore" hitem MTV. Widownia cały czas rośnie

Cztery pierwsze odcinki reality-show “Warsaw Shore” obejrzało w paśmie premierowym średnio 141 tys. widzów. Produkcja notuje udział w rynku kilkanaście razy wyższy od średniego dobowego udziału stacji i daje MTV Polska zdecydowaną wygraną z konkurencją. więcej

 
Prawie 40 niegwarantowanych kanałów w UPC Polska. "Zwiększy to elastyczność w rozszerzaniu oferty"

Sieć UPC Polska wprowadziła podział oferowanych przez siebie kanałów na gwarantowane w umowie i niegwarantowane, których wyłączenie nie uprawnia do bezkarnego rozwiązania kontraktu przez abonenta. Na tej drugiej liście jest w sumie 39 kanałów. więcej

 
TVP1 liderem w naziemnej telewizji cyfrowej, TVP Polonia o 122 proc. do góry

W listopadzie 2013 roku wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej najchętniej oglądana była TVP1. Największymi wzrostami pochwalić się mogły stacja TVP Polonia i Puls 2, natomiast najwięcej stracił odświeżony kanał TVP Info. więcej

 
"Reklama Dzieciom" TVP w nowej formie i nie w Wigilię

Telewizja Polska po raz 21. organizuję charytatywną akcję “Reklama Dzieciom”. W tym roku po raz pierwszy w inny sposób wyceniane będą spoty nadawane w bloku, a reklamy obejrzeć będzie można nie w Wigilię, ale w Boże Narodzenie. więcej

 
Serial ,,To nie koniec świata" wygrał z konkurencją. 20 mln zł z reklam

Nowy serial obyczajowy „To nie koniec świata” oglądało średnio 1,72 mln widzów. Polsat w czasie jego emisji zajął pierwsze miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,31 mln zł. Wiosną stacja pokaże drugi sezon. więcej

 
TVN szuka uczestników do "Bitwy o dom 3". Program może trafić do nowego pasma

Telewizja TVN rozpoczęła poszukiwania uczestników do trzeciej edycji „Bitwy o dom”. Program powróci w wiosennej ramówce stacji, ale - jak dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl - możliwe, że zmieni pasmo emisji. więcej

 
1,5 mln widzów ,,Dzięki Bogu już weekend". 8 mln zł z reklam

Drugą serię programu kabaretowego „Dzięki Bogu już weekend” oglądało średnio 1,51 mln widzów, mniej niż pierwszą edycję. Produkcja dała TVP2 drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,66 mln zł. więcej

 
,,Czas wojowników" Morawskich od 6 grudnia w Polsat Play

Kanał Polsat Play od 6 grudnia emitować będzie nowy serial dokumentalny "Czas wojowników", którego twórcami są Irena i Jerzy Morawscy. Stacja zamówiła sześć odcinków produkcji. więcej

 
"Dzyń, dzyń do UPC". Operator reklamuje świąteczną ofertę (wideo)

Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, w której prezentuje ofertę pakietu telewizji, internetu i telefonii za 69 zł miesięcznie. Działania obejmują telewizję i radio. więcej

 
"Magazyn narciarski" w TVN Meteo. Wraca "Biała jazda"

W środę 11 grudnia br. na antenie TVN Meteo debiutuje skierowany nie tylko do miłośników jazdy na nartach "Magazyn narciarski”. Kanał przywraca również codzienny serwis dla narciarzy „Biała jazda”. więcej

 
Lars Buschbom w Grupie TVN. Został prezesem Mango Media

Lars Buschbom, specjalista od restrukturyzacji, został nowym prezesem należącej do Grupy TVN spółki Mango Media, nadawcy kanału z telezakupami Mango 24. Dotychczasowy prezes firmy Michał Cieśla będzie w niej dyrektorem operacyjnym. więcej

 
Zmarł Rafał Włoczewski, operator TVN

W wieku 50 lat zmarł Rafał Włoczewski, operator “Faktów” TVN i kanału TVN24, w przeszłości gitarzysta zespołu T.Love. więcej

 
Mikołaj Dorożała szefem dystrybucji kanałów Turner Broadcasting System

Mikołaj Dorożała objął stanowisko menedżera ds. dystrybucji w polskim oddziale Turner Broadcasting System, nadawcy m.n. stacji Cartoon Network i TCM . więcej

 
,,Tulipan" w grudniu na antenie Tele 5

W grudniu 2013 roku w ramówce kanału Tele 5 znajdzie się kultowy serial „Tulipan”. więcej

 
 
Radio  
 
Tomasz Maćkowiak szefem redakcji internetowej Polskiego Radia RDC

Tomasz Maćkowiak, były wicenaczelny „Forum”, rozpoczyna pracę w Polskim Radiu RDC, gdzie zostanie kierownikiem redakcji internetowej. Przejmie obowiązki Michaliny Mikulskiej, która rozstaje się z radiem. więcej

 
Radio ZET nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie, RMF FM w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia do października 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie. więcej

 
Radio ZET Gold z wysokim zasięgiem słuchalności wśród młodych Polaków

Radio ZET Gold ma względnie wysoki zasięg wśród słuchaczy z wysokimi dochodami w gospodarstwie domowym, osób z wykształceniem średnim i wyższym oraz w wieku od 25 do 39 lat - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rzecznik MSZ-u do Radia ZET: nie jestem panienką na telefon

Rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych Marcin Wojciechowski odmówił wczoraj wieczorem telefonicznej wypowiedzi dla Radia ZET, stwierdzając, że nie jest „panienką na telefon” - poinformowała rozgłośnia na Twitterze. więcej

 
Reklama  
 
,,Za życie niezwyczajne" w kampanii Finlandia Vodka

Startuje globalna kampania reklamowa wódki Finlandia Vodka (produkowanej przez Brown-Forman) pod hasłem „Za życie niezwyczajne”. Akcję, mającą charakter wizerunkowy, producent przygotował wspólnie z agencją reklamową Wieden+Kennedy London i fotografem Pierre’em Wintherem. więcej

 
,,Prezent bez pudła" - Prokop i Wellman promują UNICEF (wideo)

UNICEF Polska rozpoczął bożonarodzeniową akcję charytatywną „Prezent bez pudła”. Jej ambasadorami są prezenterzy telewizyjni Marcin Prokop i Dorota Wellman. więcej

 
,,#hellowarsaw" - Coca-Cola reklamuje w Polsce napoje Glacéau vitaminwater

Do sprzedaży w Polsce, na razie w Warszawie i okolicach, trafiły napoje funkcjonalne Glacéau vitaminwater (produkowane przez Coca-Cola Poland Services). Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy K2 Media, Havas Worldwide Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
"Dzyń, dzyń do UPC". Operator reklamuje świąteczną ofertę (wideo)

Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, w której prezentuje ofertę pakietu telewizji, internetu i telefonii za 69 zł miesięcznie. Działania obejmują telewizję i radio. więcej

 
,,Każdy pluszak to historia" - charytatywne bajki w akcji IKEA i UNICEF-u

Rusza 11. edycja kampanii na rzecz dzieci przygotowanej wspólnie przez UNICEF i IKEA. Audiobook z bajkami napisanymi i czytanymi przez znane osoby dostępny będzie od 6 grudnia w internecie, a także w limitowanej edycji na płytach CD. więcej

 
Gry-online.pl: z Goldbach Audience do Evolution Media Net

Seriwis Gry-online.pl w kwietniu 2014 roku zacznie współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Do tego momentu będzie obsługiwany przez Goldbach Audience. więcej

 
Maciek Witalis: z agencji 3 points do Opcom

Maciek Witalis dołączył do działu client service agencji Opcom. Na stanowisku account manager będzie obsługiwał marki Nivea Men, Crunchips oraz Jelp. więcej

 
Prasa  
 
Magazyny people z dużymi spadkami po trzech kwartałach. "Show" i "Flesz" na największym minusie

W pierwszych trzech kwartałach br. wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły “Show” i “Flesz”. Natomiast tylko minimalny spadek zanotowała “Gala”. więcej

 
Wydawca ,,Faktu" przeprosił Michała Tuska za informacje o więzieniu ws. OLT Express

We wtorek w wydaniu papierowym i serwisie internetowym „Faktu” ukazało się oświadczenie, w którym wydawca tytułu, Ringier Axel Springer Polska, przeprasza Michała Tuska za podanie informacji, jakoby za pracę dla OLT Express groziło mu 10 lat więzienia. więcej

 
Joanna Parczyńska znów kieruje prasą bezpłatną w Polskapresse

Joanna Parczyńska, ostatnio country manager w Gemius Polska, wróciła do Grupy Polskapresse. Objęła tam nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej produktami bezpłatnymi spółki. więcej

 
Internet  
 
Kwitnie handel fałszywymi kontami na Twitterze

Jeśli jest się Justinem Bieberem, Katy Perry albo Barackiem Obamą nie trudno skłonić ludzi do śledzenia swojej aktywności na Twitterze. Co jednak zrobić jeżeli nie ma się tak słynnego nazwiska? Wtedy można zapłacić specjaliście, który poprawi wizerunek wykorzystując specjalne techniki, np. fałszywe konta. więcej

 
Facebook będzie faworyzował artykuły kosztem memów

Facebook ogłosił kolejne zmiany w algorytmach rządzących strumieniem treści na Facebooku. W rezultacie użytkownicy będą znacznie częściej oglądać linki do wartościowych newsów oraz artykułów. więcej

 
Google Trends z funkcją przewidywania haseł

Usługa Google Trends pozwalająca na analizę treści, które internauci wyszukują w sieci najczęściej zostanie rozbudowana o mechanizm przewidywania haseł. więcej

 
Spotify z narzędziami analitycznymi dla artystów

Usługa streamingu muzyki Spotify przygotowała specjalny panel ze statystykami dla artystów, który pozwoli śledzić im swoją popularność oraz przychody. Serwis chce w ten sposób przekonać do siebie szersze grono muzyków. więcej

 
Przemysław Budkowski: za 2-4 lata zakupy online głównie przez smartfony

W ciągu kliku najbliższych lat w Polsce dokona się technologiczny przełom, który sprawi, że znacznie więcej osób będzie korzystało ze smartfonów niż laptopów. Temu wyzwaniu starają się sprostać sklepy internetowe i platformy handlowe oraz banki, przygotowując aplikacje do kupowania i płacenia przez urządzenia mobilne. Jak wynika z raportu firmy Deloitte przygotowanego wspólnie z Allegro i PayU, w Polsce do końca roku w użyciu będzie 8 mln smartfonów – o 2 mln więcej niż przed rokiem. więcej

 
Ingenious Bid Manager - narzędzie do kampanii e-marketingowych od Ingenious Technologies

Firma Ingenious Technologies Polska wprowadza na rynek Ingenious Bid Manager - autorskie rozwiązanie dla kampanii e-marketingowych, umożliwiające automatyzację działań reklamowych w obszarze SEA (Search Engine Advertising). więcej

 
Badania Marketingowe  
 
WOŚP najsilniejszą polską marką, TVN najwyżej z mediów

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znalazła się na czele rankingu najsilniejszych marek BAV, wyprzedzając Rafaello, Ptasie Mleczko, Tymbark i Delicje Szampańskie. Wśród marek z branży medialnej w pierwszej dziesiątce znalazły się TVN i TVN24. Dla Wirtualnemedia.pl wyniki badania komentują Mariusz Rzanny i Jerzy Owsiak. więcej

 
Siła nabywcza Polaka to 5.879 euro, dwa razy mniej niż w Europie

Średnia wartość siły nabywczej przypadająca na jednego mieszkańca Europy wynosi 12.890 euro. Pomiędzy poszczególnymi rynkami obserwowane są spore dysproporcje. Wskaźnik zdecydowanie poniżej średniej odnotowano w Polsce - wynika z badania GfK. więcej

 
Większość Polaków krytykuje proponowane przez rząd zmiany w OFE

53 proc. Polaków krytykuje planowane przez rząd zmiany w systemie emerytalnym, a 13 proc. ocenia je pozytywnie - wynika z opublikowanego we wtorek badania CBOS "Opinie o projektowanych zmianach w funkcjonowaniu OFE". więcej

 
Małgorzata Półtorak partnerem w Zymetrii

Małgorzata Półtorak dołączyła do firmy analityczno-badawczej Zymetria. Będzie zajmować się nadzorem nad projektami badawczymi oraz analizą danych. więcej

 
Public Relations  
 
Rzecznik MSZ-u do Radia ZET: nie jestem panienką na telefon
 
Vamos PR dla Gezor.pl
 
White Magick wypromuje IteCom
 
Technologie  
 
Sprzedano już 2 mln konsol PlayStation 4
 
Windows XP ze wsparciem tylko do 8 kwietnia 2014 r. (infografika)
 
Polkomtel nie kupi Invest Banku, ale zaoferuje bankowość mobilną
 
N-phone 01 - pierwszy smartfon od NTT System za 260 zł
 
Regent 7 - nowy tablet od Ferguson
 
Apple przejmuje analizującą Twittera firmę Topsy Labs
 
Huawei rezygnuje z USA przez szpiegostwo
 
Microsoft udostępnia narzędzie do tworzenia gier dla Xboksa i Windows 8.1 (wideo)
 
Toshiba przejmuje OCZ za 35 mln dolarów
 
V.me by Visa - elektroniczny portfel na pierwszych rynkach, m.in. w Polsce
 
Gospodarka  
 
W 2014 r. możliwe pełne odliczenie VAT-u od samochodów osobowych
 
Fundusze akcji amerykańskich najlepsze w listopadzie
 
Przemysław Budkowski: za 2-4 lata zakupy online głównie przez smartfony
 
Większość Polaków krytykuje proponowane przez rząd zmiany w OFE
 
Bezrobocie znowu rośnie
 
Jerzy Hausner: Stopy procentowe bez zmian tak długo jak się da
 
Elżbieta Chojna-Duch: Założenia budżetowe dot. PKB zbyt ostrożne
 
Zima to raj dla producentów wódki
 
Prezes Krajowej Izby Gospodarczej: mylenie działalności firm pożyczkowych z piramidami finansowymi
 
W 2014 roku w kopalniach możliwy sześciodniowy tydzień pracy
 
Czy wigilię można rozliczyć w kosztach? Tak, ale z dużą ostrożnością
 
Świąteczny kredyt zapakowany jest w ubezpieczenie
 
Kultura/Rozrywka  
 
Terranova wystąpi na Tauron Nowa Muzyka 2014
 
"Christmas in LA" - świąteczny klip The Killers z Owenem Wilsonem (wideo)
 
Ruszyły zdjęcia do ekranizacji książki "Pięćdziesiąt twarzy Greya"
 
"Mad Max: Fury Road" bez Mela Gibsona
 
Sting wie czemu cierpiał na brak weny
 
Halle Berry odpowiada za serial o Hannibalu
 
Justin Bieber: All That Matters (wideo)
 
Blog  
 
Jesteś kreatywny? Skonsultuj to z psychiatrą - Iwona Łapińska
 
Rząd w korupcji - Krzysztof Czabański
 
Rainbow Tours skarży swojego klienta! Gdzie są granice absurdu? - Janusz Kamieński
 
Być sobą to nie wybór między korpo a mamą - Marcin Żukowski
 
Sokołów się rehabilituje? - Ada Kiryluk
 
Nasz gość  
 
Jacek Karnowski: Po roku ,,W Sieci" osiągnęliśmy założone cele z naddatkiem

Naszym celem jest budowa silnego tygodnika, docelowo największego w Polsce, w otoczeniu silnej grupy medialnej, przede wszystkim internetowej - mówi nam Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „W Sieci”. więcej

 
Adam Fijałkowski: Internet zastąpi cyfryzację radia
 
Stopklatka TV ruszy już w lutym. "Tworzymy stację dla 38 milionów Polaków"
 
Kwestionariusz  
 
Maja Biniewicz: jestem matkującą szefową

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Maja Biniewicz, dyrektor strategii w K2 Media. więcej

 
Kinga Dołęga-Lesińska: Nie jestem gadżeciarą
 
Anna Pańczyk: Moje hobby to życie
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl