|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 4 Grudnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Fakty" straciły 800 tys. widzów, ,,Wydarzenia" zyskały 300 tys.
W listopadzie br. najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”. Największy spadek oglądalności zanotowały „Fakty”, które spadły z drugiego na trzecie miejsce. Z kolei najwięcej zyskały „Wydarzenia”.
więcej
|
Biedronka, Krupa, Pudzian i zespół Downa - Chamlety 2013 dla najgorszych reklam
Po raz czwarty przyznano nagrody Chamlet dla najgorszych polskich reklam z ostatniego roku. Wyróżniono m.in. kampanie Społecznej Akademii Nauk z Mariuszem Pudzianowskim, firmy Betsson z Joanną Krupą, sklepów Biedronka i akcję społeczną na temat osób z zespołem Downa.
więcej
|
,,Wawa Non Stop" zmienia godzinę. TVN liczy na poprawę wyników
|
Konflikt na linii reklamodawcy - agencje. "Rozważamy wystąpienie na drogę sądową"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dorota Gawryluk: W pracy dziennikarza rzetelność i neutralność to podstawa
- Nigdy nie ośmieliłabym się powiedzieć, że „Wydarzenia” to tylko ja. Program informacyjny jest sumą doświadczeń i talentów wielu osób, a jego siłą jest zespół - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, prowadząca na antenie Polsatu „Wydarzenia”.
więcej
|
|
"Warsaw Shore" hitem MTV. Widownia cały czas rośnie
Cztery pierwsze odcinki reality-show “Warsaw Shore” obejrzało w paśmie premierowym średnio 141 tys. widzów. Produkcja notuje udział w rynku kilkanaście razy wyższy od średniego dobowego udziału stacji i daje MTV Polska zdecydowaną wygraną z konkurencją.
więcej
|
|
Prawie 40 niegwarantowanych kanałów w UPC Polska. "Zwiększy to elastyczność w rozszerzaniu oferty"
Sieć UPC Polska wprowadziła podział oferowanych przez siebie kanałów na gwarantowane w umowie i niegwarantowane, których wyłączenie nie uprawnia do bezkarnego rozwiązania kontraktu przez abonenta. Na tej drugiej liście jest w sumie 39 kanałów.
więcej
|
|
TVP1 liderem w naziemnej telewizji cyfrowej, TVP Polonia o 122 proc. do góry
W listopadzie 2013 roku wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej najchętniej oglądana była TVP1. Największymi wzrostami pochwalić się mogły stacja TVP Polonia i Puls 2, natomiast najwięcej stracił odświeżony kanał TVP Info.
więcej
|
|
"Reklama Dzieciom" TVP w nowej formie i nie w Wigilię
Telewizja Polska po raz 21. organizuję charytatywną akcję “Reklama Dzieciom”. W tym roku po raz pierwszy w inny sposób wyceniane będą spoty nadawane w bloku, a reklamy obejrzeć będzie można nie w Wigilię, ale w Boże Narodzenie.
więcej
|
|
Serial ,,To nie koniec świata" wygrał z konkurencją. 20 mln zł z reklam
Nowy serial obyczajowy „To nie koniec świata” oglądało średnio 1,72 mln widzów. Polsat w czasie jego emisji zajął pierwsze miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,31 mln zł. Wiosną stacja pokaże drugi sezon.
więcej
|
|
TVN szuka uczestników do "Bitwy o dom 3". Program może trafić do nowego pasma
Telewizja TVN rozpoczęła poszukiwania uczestników do trzeciej edycji „Bitwy o dom”. Program powróci w wiosennej ramówce stacji, ale - jak dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl - możliwe, że zmieni pasmo emisji.
więcej
|
|
1,5 mln widzów ,,Dzięki Bogu już weekend". 8 mln zł z reklam
Drugą serię programu kabaretowego „Dzięki Bogu już weekend” oglądało średnio 1,51 mln widzów, mniej niż pierwszą edycję. Produkcja dała TVP2 drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,66 mln zł.
więcej
|
|
,,Czas wojowników" Morawskich od 6 grudnia w Polsat Play
Kanał Polsat Play od 6 grudnia emitować będzie nowy serial dokumentalny "Czas wojowników", którego twórcami są Irena i Jerzy Morawscy. Stacja zamówiła sześć odcinków produkcji.
więcej
|
|
"Dzyń, dzyń do UPC". Operator reklamuje świąteczną ofertę (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, w której prezentuje ofertę pakietu telewizji, internetu i telefonii za 69 zł miesięcznie. Działania obejmują telewizję i radio.
więcej
|
|
"Magazyn narciarski" w TVN Meteo. Wraca "Biała jazda"
W środę 11 grudnia br. na antenie TVN Meteo debiutuje skierowany nie tylko do miłośników jazdy na nartach "Magazyn narciarski”. Kanał przywraca również codzienny serwis dla narciarzy „Biała jazda”.
więcej
|
|
Lars Buschbom w Grupie TVN. Został prezesem Mango Media
Lars Buschbom, specjalista od restrukturyzacji, został nowym prezesem należącej do Grupy TVN spółki Mango Media, nadawcy kanału z telezakupami Mango 24. Dotychczasowy prezes firmy Michał Cieśla będzie w niej dyrektorem operacyjnym.
więcej
|
|
Zmarł Rafał Włoczewski, operator TVN
W wieku 50 lat zmarł Rafał Włoczewski, operator “Faktów” TVN i kanału TVN24, w przeszłości gitarzysta zespołu T.Love.
więcej
|
|
Mikołaj Dorożała szefem dystrybucji kanałów Turner Broadcasting System
Mikołaj Dorożała objął stanowisko menedżera ds. dystrybucji w polskim oddziale Turner Broadcasting System, nadawcy m.n. stacji Cartoon Network i TCM .
więcej
|
|
,,Tulipan" w grudniu na antenie Tele 5
W grudniu 2013 roku w ramówce kanału Tele 5 znajdzie się kultowy serial „Tulipan”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Za życie niezwyczajne" w kampanii Finlandia Vodka
Startuje globalna kampania reklamowa wódki Finlandia Vodka (produkowanej przez Brown-Forman) pod hasłem „Za życie niezwyczajne”. Akcję, mającą charakter wizerunkowy, producent przygotował wspólnie z agencją reklamową Wieden+Kennedy London i fotografem Pierre’em Wintherem.
więcej
|
|
,,Prezent bez pudła" - Prokop i Wellman promują UNICEF (wideo)
UNICEF Polska rozpoczął bożonarodzeniową akcję charytatywną „Prezent bez pudła”. Jej ambasadorami są prezenterzy telewizyjni Marcin Prokop i Dorota Wellman.
więcej
|
|
,,#hellowarsaw" - Coca-Cola reklamuje w Polsce napoje Glacéau vitaminwater
Do sprzedaży w Polsce, na razie w Warszawie i okolicach, trafiły napoje funkcjonalne Glacéau vitaminwater (produkowane przez Coca-Cola Poland Services). Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy K2 Media, Havas Worldwide Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
"Dzyń, dzyń do UPC". Operator reklamuje świąteczną ofertę (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, w której prezentuje ofertę pakietu telewizji, internetu i telefonii za 69 zł miesięcznie. Działania obejmują telewizję i radio.
więcej
|
|
,,Każdy pluszak to historia" - charytatywne bajki w akcji IKEA i UNICEF-u
Rusza 11. edycja kampanii na rzecz dzieci przygotowanej wspólnie przez UNICEF i IKEA. Audiobook z bajkami napisanymi i czytanymi przez znane osoby dostępny będzie od 6 grudnia w internecie, a także w limitowanej edycji na płytach CD.
więcej
|
|
Gry-online.pl: z Goldbach Audience do Evolution Media Net
Seriwis Gry-online.pl w kwietniu 2014 roku zacznie współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Do tego momentu będzie obsługiwany przez Goldbach Audience.
więcej
|
|
Maciek Witalis: z agencji 3 points do Opcom
Maciek Witalis dołączył do działu client service agencji Opcom. Na stanowisku account manager będzie obsługiwał marki Nivea Men, Crunchips oraz Jelp.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Kwitnie handel fałszywymi kontami na Twitterze
Jeśli jest się Justinem Bieberem, Katy Perry albo Barackiem Obamą nie trudno skłonić ludzi do śledzenia swojej aktywności na Twitterze. Co jednak zrobić jeżeli nie ma się tak słynnego nazwiska? Wtedy można zapłacić specjaliście, który poprawi wizerunek wykorzystując specjalne techniki, np. fałszywe konta.
więcej
|
|
Facebook będzie faworyzował artykuły kosztem memów
Facebook ogłosił kolejne zmiany w algorytmach rządzących strumieniem treści na Facebooku. W rezultacie użytkownicy będą znacznie częściej oglądać linki do wartościowych newsów oraz artykułów.
więcej
|
|
Google Trends z funkcją przewidywania haseł
Usługa Google Trends pozwalająca na analizę treści, które internauci wyszukują w sieci najczęściej zostanie rozbudowana o mechanizm przewidywania haseł.
więcej
|
|
Spotify z narzędziami analitycznymi dla artystów
Usługa streamingu muzyki Spotify przygotowała specjalny panel ze statystykami dla artystów, który pozwoli śledzić im swoją popularność oraz przychody. Serwis chce w ten sposób przekonać do siebie szersze grono muzyków.
więcej
|
|
Przemysław Budkowski: za 2-4 lata zakupy online głównie przez smartfony
W ciągu kliku najbliższych lat w Polsce dokona się technologiczny przełom, który sprawi, że znacznie więcej osób będzie korzystało ze smartfonów niż laptopów. Temu wyzwaniu starają się sprostać sklepy internetowe i platformy handlowe oraz banki, przygotowując aplikacje do kupowania i płacenia przez urządzenia mobilne. Jak wynika z raportu firmy Deloitte przygotowanego wspólnie z Allegro i PayU, w Polsce do końca roku w użyciu będzie 8 mln smartfonów – o 2 mln więcej niż przed rokiem.
więcej
|
|
Ingenious Bid Manager - narzędzie do kampanii e-marketingowych od Ingenious Technologies
Firma Ingenious Technologies Polska wprowadza na rynek Ingenious Bid Manager - autorskie rozwiązanie dla kampanii e-marketingowych, umożliwiające automatyzację działań reklamowych w obszarze SEA (Search Engine Advertising).
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|