|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 16 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Wizja do prezesa TVP: działania zarządu dewastują dorobek i pozycję telewizji
Związek zawodowy Wizja wystosował list otwarty do prezesa TVP Juliusza Brauna, w którym zarzuca, że działania zarządu dewastują dorobek i pozycję telewizji publicznej. Wzywa też do prezesa do pojęcia rozmów ostatniej szansy.
więcej
|
|
Anarchiści oblali farbą restaurację Piotra Najsztuba. "Dwuzdaniowe pierdo-niusy"
Anarchiści z grupy 15W08 zniszczyli witrynę lokalu “Przegryź” należącą do Piotra Najsztuba. Był to protest przeciwko temu co dzieje się obecnie w mediach. - Jeśli mają problem z mediami, to niech z nimi walczą, a nie z gastronomią - komentuje dla nas Piotr Najsztub.
więcej
|
|
Wszystkie ,,złote" kampanie z Effie 2013 (wideo case study)
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji sześciu kampanii, za które w tegorocznym konkursie przyznano złote nagrody: „5. Stadionu” Tyskiego, Pascala i Okrasy w Lidlu, Serca i Rozumu w Orange, kampanii pożyczki w ING Banku Śląski, reklam Pharmatonu Geriavitu z Bogusławem Lindą oraz „150 godzin” Opla.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wizja do prezesa TVP: działania zarządu dewastują dorobek i pozycję telewizji
Związek zawodowy Wizja wystosował list otwarty do prezesa TVP Juliusza Brauna, w którym zarzuca, że działania zarządu dewastują dorobek i pozycję telewizji publicznej. Wzywa też do prezesa do pojęcia rozmów ostatniej szansy.
więcej
|
|
Program Mai Sablewskiej hitem TVN Style
Premierowe odcinki programu “Sablewskiej sposób na modę” przyciągają do TVN Style średnio 145 tys. widzów. To zdecydowanie więcej niż ogląda w tym czasie konkurencyjne Polsat Cafe i TLC.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat poszerza pakiety i obniża ceny (wideo)
Cyfrowy Polsat poszerzył ofertę obejmującą pakiety Familijny Max HD i Film HD o pakiet premium Cinemax HD. Operator obniżył też cenę zestawu z pakietami Familijny Max HD, HBO HD i Cinemax HD. Promocję wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
,,Dzięki Bogu już weekend" ma 1,5 mln widzów. Tylko Jedynka jest lepsza
Drugą serię programu kabaretowego „Dzięki Bogu już weekend” ogląda średnio 1,49 mln widzów. Produkcja daje TVP2 drugie miejsce w rynku, ale ma mniej widzów niż Dwójka osiągała rok temu w tym paśmie.
więcej
|
|
TV Puls z archiwum cyfrowym. Stacja gotowa na HD
Telewizja Puls do końca tego roku uruchomi archiwum cyfrowe. System ten zapewni produkcję, emisję i archiwizację programów TV Puls i Pulsu 2 bez wewnętrznego obiegu taśm.
więcej
|
|
Jarosław Kuźniar znów ruszy w Polskę. TVN24 szykuje wyjazdowe poranki na ferie
Kanał TVN24 planuje emitować wyjazdowe wydania programu “Wstajesz i weekend” podczas ferii zimowych w 2014 roku. Obecnie biuro reklamy stacji poszukuje sponsorów do wsparcia tej akcji.
więcej
|
|
Przystanki obok TVP zmienią nazwy. Z Telewizja na Telewizja Polska
W piątek 18 października br. przystanki tramwajowe i autobusowe znajdujące się obok siedziby TVP przy ul. Woronicza w Warszawie zmienią nazwy z Telewizja na Telewizja Polska. O zmianę ich nazw wnioskował do Zarządu Transportu Miejskiego sam nadawca.
więcej
|
|
Adam Pieczyński: produkcja TVN24 Biznes i Świat nie będzie tania
Mniej niż dwa lata zajmie nowemu kanałowi TVN osiągnięcie zyskowności - ocenia Adam Pieczyński, członek zarządu TVN. Za zgodą KRRiT TVN24 Biznes i Świat od 1 stycznia zastąpi TVN CNBC. Wprowadzane w ostatnich miesiącach zmiany w kanale już przynoszą efekty - oglądalność wzrosła o ponad 40 proc.
więcej
|
|
Trzeci sezon serialu ,,Słodkie kłamstewka" w listopadzie w AXN Spin
W listopadzie 2013 roku kanał AXN Spin rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Słodkie kłamstewka”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wszystkie ,,złote" kampanie z Effie 2013 (wideo case study)
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji sześciu kampanii, za które w tegorocznym konkursie przyznano złote nagrody: „5. Stadionu” Tyskiego, Pascala i Okrasy w Lidlu, Serca i Rozumu w Orange, kampanii pożyczki w ING Banku Śląski, reklam Pharmatonu Geriavitu z Bogusławem Lindą oraz „150 godzin” Opla.
więcej
|
|
Reklama Hoop Coli z trojgiem w sypialni trywializuje zdradę (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot Hoop Coli z Wilqiem pokazujący, jak mężczyzna przyłącza się do swojej partnerki i innej kobiety, które zastał w sypialni, trywializuje relacje międzyludzkie i powiela negatywne stereotypy.
więcej
|
|
Brand24 inspiruje twórców startupów nowym viralem (wideo)
Na kanale YouTube założyciela Brand24, Michała Sadowskiego, pojawiło się nowe nagranie. Tym razem firma chce inspirować twórców startupów.
więcej
|
|
,,Ekipa w komplecie" - polscy emigranci na Wyspach reklamują Warkę (wideo)
We wtorek, w przerwie meczu Polska-Anglia, wyemitowany został spot telewizyjny Warki, który zaczyna nową akcję konsumencką piwa Warka - „Ekipa w komplecie”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy The Digitals, Papaya Films, Just, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
|
Jak i Wół Wół Wół w reklamie Heyah (wideo)
Do emisji trafiła nowa reklamowa oferty „Dniówki” w Heyah. Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiada departament komunikacji rynkowej T-Mobile Polska we współpracy z agencjami G7, Interactive Solutions i Engine oraz domem mediowym Starcom.
więcej
|
|
Załoga SKOK-ów z Arturem Żmijewskim reklamuje ubezpieczenia (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa SKOK Ubezpieczenia z udziałem Artura Żmijewskiego. Akcję - w której prezentowane są polisy mieszkaniowe, NWW i podróżne - przygotowały i realizują agencje Apella i Marketing Online.
więcej
|
|
Bank Pocztowy reklamuje konto Standard i Nestor (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa kont Standard i Nestor oferowanych przez Bank Pocztowy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Arip Next, Opus Film i Effective Media.
więcej
|
|
Mindshare Polska obronił budżet mediowy United International Pictures
Dom mediowy Mindshare Polska nadal będzie zajmował się obsługą mediową dystrybutora filmowego United International Pictures. W przeglądzie ofert okazał się lepszy od Starcomu i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Ekspresy UMilk Nespresso reklamowane eventowo
W największych centrach handlowych ruszyła eventowa kampania promująca UMilk - nowe ekspresy kawowe marki Nespresso (Nestlé Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Momentum (McCann Worldgroup).
więcej
|
|
Goplana i Solidarność sponsorami ,,Jaka to melodia?" i ,,Jednego z dziesięciu" (wideo)
Słodycze Goplana i Solidarność (produkowane przez Grupę Colian) zostały sponsorami bieżących serii teleturniejów „Jaka to melodia?” w TVP1 i „Jeden z dziesięciu” w TVP2.
więcej
|
|
"Świadoma energia" - kolejna edycja kampanii RWE Polska
RWE Polska rozpoczyna kolejną, siódmą odsłonę kampanii "Świadoma energia", która promuje efektywne i racjonalne korzystanie z energii elektrycznej.
więcej
|
|
Dorota Brzozowska: z Interactive Research Center do Mint Media
Do zespołu Mint Media dołączyła Dorota Brzozowska, która objęła stanowisko research & strategy manager. W agencji będzie zajmować się badaniami, analizami i strategią.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|