Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 2 Października 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Agnieszka Romaszewska-Guzy: Wszystkie media są upolitycznione

- Niesprawiedliwe jest to, że przyjmuje się, iż istnieją media bezprzymiotnikowe oraz te z przymiotnikiem „prawicowe”. Czasami odnoszę wrażenie, że media są bardziej upolitycznione niż sami politycy - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Romaszewska-Guzy. więcej

 
TVN liderem, duży spadek TVP Info. ,,M jak miłość" hitem

We wrześniu 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera utrzymała stacja TVN. Największą widownię zgromadziły seriale „M jak miłość” oraz „Na dobre i na złe”. więcej

 
Andrzej Siezieniewski: Polskie Radio dzięki cyfryzacji poczyni oszczędności

- Cyfryzacja Polskiego Radia niesie z sobą wiele pozytywnych aspektów. Mamy szansę stać się prekursorami w tej dziedzinie w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki cyfryzacji nasze programy będą docierać do 95-97 proc. Polaków - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Siezieniewski, prezes zarządu PR. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Internetowy Dom Mediowy poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
(Junior) Account Manager

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Analiz i Pozyskiwania Kontentu

Interactive Research Center poszukuje osoby na stanowisko
New Business Developer

Direct Press poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. sprzedaży usług medialnych i kontentu

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
Aktor komediowy

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Technical Account Specialist

Evolution Media Net poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

Firma mediowa poszukuje osoby na stanowisko
Regionalny Kierownik Sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Grupa o2 stawia na Pudelka i Kafeterię, a ogranicza markę Tok.pl

Po zawieszeniu serwisów Filmtok.pl i Mototok.pl jedyną stroną Grupy o2 pod marką Tok.pl pozostaje Biztok.pl. Wśród serwisów show-biznesowych spółka stawia na Pudelka (zamykając Lansik.pl), a wśród motoryzacyjnych na Autokrata.pl. więcej

 
Nowy wydawca "Przekroju" ujawni się w czwartek. Zapłaci za tytuł 3,2 mln zł?

W czwartek 3 października br. ma zostać opublikowana informacja o przyszłości tygodnika “Przekrój”. Grzegorz Hajdarowicz negocjuje sprzedaż kultowego tytułu jednemu z wydawnictw. Wycenia prawa do niego na 3,2 mln zł. więcej

 
Grzegorz Hajdarowicz ponownie prezesem Gremi Media SA

Grzegorz Hajdarowicz drugi raz w tym roku został prezesem Gremi Media SA. Zastąpił na tym stanowisku Artura Łopuszko, który zrezygnował z zasiadania w zarządzie tej spółki. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Tablica.pl rekordowo popularna, Allegro.pl traci odsłony i czas

Po starcie w nowej wersji Allegro.pl notuje zdecydowanie mniej odsłon, a użytkownicy spędzają znacznie mniej czasu niż wcześniej. Za to Tablica.pl - drugi największy serwis e-commerce Grupy Allegro - po dużym wzroście osiągnął rekordową odwiedzalność. więcej

Rewolucja w Grupie o2. Spółka zamyka serwisy i zmniejsza zatrudnienie

Grupa o2 zdecydowała o zawieszeniu od października br. wydawania części swoich serwisów internetowych i rozwiązaniu umów z osobami je tworzącymi - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Ruchy te mają najprawdopodobniej związek z przejęciem spółki przez fundusz IEN. więcej

,,Wynosimy się" - Raczkowski na okładce ostatniego ,,Przekroju"
Michał Pol naczelnym "Przeglądu Sportowego". Rewolucja w redakcji
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Agnieszka Romaszewska-Guzy: Wszystkie media są upolitycznione

- Niesprawiedliwe jest to, że przyjmuje się, iż istnieją media bezprzymiotnikowe oraz te z przymiotnikiem „prawicowe”. Czasami odnoszę wrażenie, że media są bardziej upolitycznione niż sami politycy - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Romaszewska-Guzy. więcej

 
TVN liderem, duży spadek TVP Info. ,,M jak miłość" hitem

We wrześniu 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera utrzymała stacja TVN. Największą widownię zgromadziły seriale „M jak miłość” oraz „Na dobre i na złe”. więcej

 
,,I kto to mówi?" ogląda tylko 600 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją

Cztery pierwsze odcinki nowego programu „I kto to mówi?” śledziło średnio 600 tys. widzów. Show ma mniej widzów niż TVP2 gromadziła rok wcześniej w tym paśmie i zdecydowanie przegrywa z konkurencją. więcej

 
FOX Life ma nową oprawę i logo (foto)

Kanał FOX Life od października br. wprowadził nową oprawę graficzną i nowe logo. Stacja zrezygnowała w swojej szacie z koloru fuksji, teraz dominują w niej takie barwy jak fiolet, zieleń i kolor niebieski. więcej

 
"Za siódmą górą" ze Stefanem Czernieckim w TV Republika

Program podróżniczy “Za siódmą górą” to październikowa nowość TV Republika. Magazyn nadawany w sobotnie popołudnia poprowadzą podróżnik i pisarz Stefan Czerniecki oraz dziennikarka stacji Marta Jeżewska. więcej

 
Grupa ITI za 48 mln euro sprzedała Multikino

Sieć kin Multikino nie należy już do Grupy ITI. Spółka sfinalizowała właśnie sprzedaż wszystkich udziałów w  tej firmie na rzecz spółki Vue-Entertainment. Kwota transakcji wyniosła 48 mln euro. więcej

 
Nie będzie filmu o Hillary Clinton, CNN wycofuje się z projektu

Naciski z otoczenia Hillary Clinton okazały się tak duże, że telewizja CNN zrezygnowała z realizacji dokumentu na jej temat. więcej

 
Finał serialu "Breaking Bad" hitem wśród internetowych piratów

Ponad pół miliona nielegalnych ściągnięć w ciągu 12 godzin - finałowy odcinek "Breaking Bad" stał się pirackim hitem. więcej

 
Eva Longoria odpowiada za serial prawniczy "Vega V. Vega"

Eva Longoria zajmie się produkcją nowego serialu prawniczego. więcej

 
SES: satelita Astra 2E wyniesiony na orbitę

Spółka SES poinformowała, że 29 września o godz. 23:38 czasu środkowoeuropejskiego CET satelita Astra 2E został wyniesiony w przestrzeń kosmiczną na pokładzie rakiety nośnej ILS Proton Breeze M. Po trwającej 9 godzin i 12 minut misji, górny segment rakiety pomyślnie umieścił satelitę bezpośrednio na transferowej orbicie geostacjonarnej. więcej

 
 
Radio  
 
Andrzej Siezieniewski: Polskie Radio dzięki cyfryzacji poczyni oszczędności

- Cyfryzacja Polskiego Radia niesie z sobą wiele pozytywnych aspektów. Mamy szansę stać się prekursorami w tej dziedzinie w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki cyfryzacji nasze programy będą docierać do 95-97 proc. Polaków - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Siezieniewski, prezes zarządu PR. więcej

 
10 mln złotych od KRRiT na cyfryzację radia w 2014 roku

- W przyszłym roku KRRiT przekaże na cyfryzację Polskiego Radia z wpływów abonamentowych od 8 do 10 mln złotych - powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Siezieniewski, prezes zarządu PR. Docelowo Polskie Radio zamierza wydać na cyfryzację łącznie ok. 30-40 mln złotych. więcej

 
"Obudź ciekawość" - Polskie Radio RDC reklamuje poranne pasmo

Pod hasłem “Obudź ciekawość” ruszyła kampania reklamowa Polskiego Radia RDC. Działania skupiają się na promocji porannego pasma prowadzonego przez Ewę Wanat i Grzegorza Chlastę. więcej

 
Polskie Radio rusza z nadawaniem cyfrowym i z nowymi kanałami: informacyjnym i muzycznym

Publiczny nadawca radiowy jako pierwszy w Polsce uruchomił dziś swój cyfrowy sygnał. Choć nowe cyfrowe radio nadaje na początek w obrębie Katowic i Warszawy, w przyszłym roku w zasięgu mają znaleźć się kolejne miasta. W ciągu trzech lat sygnał cyfrowy ma być dostępny na ponad połowie powierzchni kraju. więcej

 
Reklama  
 
Kevin Spacey reklamuje Konto Godne Polecenia w BZ WBK (wideo)

Do emisji trafił pierwszy spot telewizyjny BZ WBK z udziałem Kevina Spacey. W całej kampanii - przygotowanej przez firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom - reklamowane jest Konto Godne Polecenia. więcej

 
Chyra, Cielecka, Skiba i Buzek jako pół-zwierzęta w kampanii ,,Paka dla bezdomniaka" (wideo)

Fundacja Viva! wspólnie z agencją AtomClick i serwisem keko.pl rozpoczyna kampanię „Paka dla bezdomniaka” na rzecz zwierząt w schroniskach. Ambasadorami akcji są Agata Buzek, Edyta Olszówka, Maja Ostaszewska, Majka Jeżowska, Magda Cielecka, Andrzej Chyra, Jacek Poniedziałek, Krzysztof Skiba, Piotr Adamczyk i Rafał Zbieć. więcej

 
Zielińska, Kuczyńska i Tyszkiewicz reklamują rajstopy Gatta ,,dla pokoleń"

Ruszyła kampania reklamowa marki Gatta (należącej do firmy Ferax) z okazji 20-lecia jej obecności na rynku. Bohaterkami akcji - prowadzonej pod hasłem „Gatta dla pokoleń” - są Julia „Maffashion” Kuczyńska, Katarzyna Zielińska i Beata Tyszkiewicz. więcej

 
Marek Kmiecik odchodzi z Hoop Polska

Marek Kmiecik zrezygnował z funkcji dyrektora marketingu i członka zarządu Hoop Polska. W firmie pracował przez 7 lat. więcej

 
Adamczyk jako podwójny tenisista reklamuje kredyt gotówkowy z casbackiem w eurobanku (wideo)

Eurobank zaczął promocję kredytu gotówkowego, w ramach której można otrzymać 5-procentowy zwrot każdej raty. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Piotra Adamczyka, którą przygotowały i realizują firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom. więcej

 
Atmedia tracą kolejne stacje. Kanały Universala przechodzą do Polsat Media

Polsat Media od stycznia 2014 roku przejmie sprzedaż reklam w kanałach filmowych 13 Ulica, Universal Channel oraz Scifi Universal należących do Universal Networks International. Obecnie stacje te są w portfolio Atmedia. więcej

 
Modafen reklamowany jako ,,nowoczesne uderzenie w przyczynę objawów grypy" (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa leku przeciwgrypowego Modafen (produkowanego przez Sanofi). Akcję - prowadzoną jednocześnie w Polsce i Rumunii - przygotowały firmy Publicis Poland, Mojo Films i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Max Olech odchodzi z Saatchi & Saatchi

Dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi Poland, Max Olech, po 20 latach pracy w agencji rezygnuje ze swojego stanowiska. więcej

 
Orange Yes reklamowane ,,bez żadnego 'ale'" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Orange Yes, nowej taryfy na kartę w Orange Polska. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Leo Burnett, Film Produkcja i MEC. więcej

 
Grupa Thomas Cook z nowym logo

Grupa Thomas Cook zmieniła swoje logo. Nowy znak będzie także elementem identyfikacji wizualnej należącego do koncernu biura podróży Neckermann Polska. więcej

 
"Kadrowicze w Gdańsku" w kampanii Lotosu Trefla Gdańsk

Na outdoorze, w prasie, internecie, radiu i telewizji ruszyła kampania reklamowa siatkarskiego zespołu Lotos Trefl Gdańsk. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Kadrowicze w Gdańsku". więcej

 
Unit4 Teta reklamuje się oszczędnościami klientów

Ruszyła kampania reklamowa systemu Teta Personel oferowanego przez Unit4 Teta. Reklamy pokazują, ile klienci zaoszczędzili dzięki wdrożeniu tego rozwiązania. więcej

 
Katarzyna Gola nowym general managerem Nivea Polska

Katarzyna Gola zastąpiła od dzisiaj na stanowisku general managera Nivea Polska Michaela Haehnela, który po piętnastu latach pracy w Beiersdorf postanowił kontynuować karierę poza strukturami firmy. więcej

 
Sebastian Oszczepaliński: z Marketing House do Walk Digital

Do zespołu agencji Walk Digital dołączył Sebastian Oszczepaliński. Jako senior project manager & producer będzie odpowiadał za przygotowanie oraz zarządzanie projektami realizowanymi przez Walk dla klientów grupy. więcej

 
Jacek Makowski: z TuPolska do Mail Media

Do zespołu news business firmy Mail Media dołączył Jacek Makowski. Ostatnio pracował w firmie TuPolska na stanowisku konsultanta ds. reklamy. więcej

 
Prasa  
 
Nowy wydawca "Przekroju" ujawni się w czwartek. Zapłaci za tytuł 3,2 mln zł?

W czwartek 3 października br. ma zostać opublikowana informacja o przyszłości tygodnika “Przekrój”. Grzegorz Hajdarowicz negocjuje sprzedaż kultowego tytułu jednemu z wydawnictw. Wycenia prawa do niego na 3,2 mln zł. więcej

 
Grzegorz Hajdarowicz ponownie prezesem Gremi Media SA

Grzegorz Hajdarowicz drugi raz w tym roku został prezesem Gremi Media SA. Zastąpił na tym stanowisku Artura Łopuszko, który zrezygnował z zasiadania w zarządzie tej spółki. więcej

 
"Party" liderem wśród dwutygodników people, "Flesz" stracił w lipcu najwięcej

W lipcu br. wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a liderem pozostało “Party”. Najwięcej stracił “Flesz”, a najmniej - “Viva!”. więcej

 
Jacek Dzięcielak dyrektorem generalnym Media Impact Polska

Jacek Dzięcielak do końca br. obejmie stanowisko prezesa i dyrektora generalnego spółki Media Impact Polska, która powstała z połączenia działów sprzedaży Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet. więcej

 
"Playboy" z naklejką-króliczkiem na jubileuszowej okładce (wideo)

Od 30 września br. w sprzedaży jest październikowe i zarazem 250. wydanie miesięcznika “Playboy” (Marquard Media Polska). Na okładce tym razem nie znalazło się zdjęcie rozebranej kobiety, ale naklejka na samochód z króliczkiem. więcej

 
"Dziennik Gazeta Prawna" promuje przedsiębiorczość

„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) rozpoczął akcję „Nie ma wolności bez przedsiębiorczości”. W jej ramach na łamach gazety ukaże się cykl artykułów o przedsiębiorczości w Polsce. więcej

 
Focus.pl zmienia szatę graficzną i stawia na historię

Wydawnictwo G+J Polska uruchomiło nową odsłonę serwisu popularnonaukowego Focus.pl, a także dedykowaną historii witrynę Historia.Focus.pl. To kolejne odświeżenia serwisów spółki po wprowadzonych w lipcu zmianach na stronie Gala.pl. więcej

 
Tarsago przejmuje Reader's Digest w Czechach i na Słowacji

Spółka Tarsago Media Group, od maja br. będąca właścicielem  oddziałów Reader’s Digest w Polsce, Rumunii i na Węgrzech, przejęła również spółki Reader’s Digest w Czechach i na Słowacji. więcej

 
Internet  
 
Grupa o2 stawia na Pudelka i Kafeterię, a ogranicza markę Tok.pl

Po zawieszeniu serwisów Filmtok.pl i Mototok.pl jedyną stroną Grupy o2 pod marką Tok.pl pozostaje Biztok.pl. Wśród serwisów show-biznesowych spółka stawia na Pudelka (zamykając Lansik.pl), a wśród motoryzacyjnych na Autokrata.pl. więcej

 
Serce i Rozum najpopularniejszym fanpage'em na Facebooku (raport za wrzesień 2013)

Serce i Rozum to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wśród profili mediowych liderem są Demotywatory. więcej

 
Prognoza: W 2014 roku wzrośnie pozycja Google+, LinkedIn i MySpace - straci Foursquare

Magazyn „Forbes” przedstawił trendy, które według jego analityków zdominują świat mediów społecznościowych w 2014 roku. więcej

 
Marek Raczkowski przenosi się z rysunkami na Gazeta.pl

Od października rysunki Marka Raczkowskiego będą publikowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl (Agora). Poprzednio rysownik był związany z tygodnikiem „Przekrój”. więcej

 
Facebook wprowadza wyszukiwanie wpisów

Facebook rozszerza możliwości modułu Graph Search o funkcję wyszukiwania postów. W ten sposób użytkownicy będą mogli dotrzeć do wszystkich treści opublikowanych w przeszłości przez nich lub ich znajomych. więcej

 
Orange udostępnia internet 300 Mb/s w Warszawie

Orange wprowadza do swojej oferty internet 300 Mb/s obsługiwany przez łącza światłowodowe. Usługa ma być dostępna póki co w wybranych lokalizacjach Warszawy. więcej

 
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome i Firefox w dół, w górę IE

Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - we wrześniu br. zanotował wyraźny spadek udziału w rynku, co wykorzystał Internet Explorer Microsoftu. Na polskim rynku aplikacji Google nie udało się tym razem zbliżyć do liderującego Firefoxa. więcej

 
Google udostępnia Web Designera do projektów w HTML5 (wideo)

Google Web Designer to nowe narzędzie od firmy z Mountain View, które ma pomóc programistom w przygotowywaniu stron www, reklam i aplikacji w HTML5. więcej

 
YouTube Music Awards zostaną rozdane w listopadzie (wideo)

Google zapowiedział na listopad rozdanie pierwszych w historii YouTube Music Awards. Nagrody zostaną przyznane artystom, których klipy cieszą się największą popularnością w serwisie. więcej

 
Safari i Opera Mini w dół na urządzeniach mobilnych, zyskuje Chrome

Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała we wrześniu spadek udziału w rynku. Straciła także Opera Mini, a zyskały na tym przeglądarka Androida i mobilna odsłona Chrome. więcej

 
Bundesliga uruchamia oficjalny kanał na YouTubie (wideo)

Niemiecka liga piłki nożnej, Bundesliga, udostępniła na YouTubie swój kanał, gdzie będą publikowane materiały dotyczące ostatnich spotkań, piłkarzy oraz wydarzeń na boisku. więcej

 
BitTorrent chce uczynić komunikację w sieci prywatną i bezpieczną

Firma BitTorrent pracuje nad komunikatorem internetowym bazującym na protokole P2P, który pozwoli na prowadzenie rozmów w sposób bezpieczny i niepodatny na ataki. więcej

 
Finał serialu "Breaking Bad" hitem wśród internetowych piratów

Ponad pół miliona nielegalnych ściągnięć w ciągu 12 godzin - finałowy odcinek "Breaking Bad" stał się pirackim hitem. więcej

 
Focus.pl zmienia szatę graficzną i stawia na historię

Wydawnictwo G+J Polska uruchomiło nową odsłonę serwisu popularnonaukowego Focus.pl, a także dedykowaną historii witrynę Historia.Focus.pl. To kolejne odświeżenia serwisów spółki po wprowadzonych w lipcu zmianach na stronie Gala.pl. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co czwarty Polak boi się, że straci pracę

Polacy w coraz mniejszym stopniu obawiają się utraty pracy. W stosunku do zeszłego roku o 5 pkt. proc. mniej pracowników wyczuwa zagrożenie zwolnienia, a jednocześnie niemal 75 proc. pracodawców deklaruje utrzymanie poziomu zatrudnienia. Obecna sytuacja przekłada się także na znaczące różnice w podejściu do polityki płacowej. Ponad 38 proc. zatrudnionych oczekuje podwyżek, natomiast jedynie 3% firm deklaruje spełnienie tych oczekiwań - wynika z badania Homo Homini. więcej

 
Typowy niewierzący Polak to młody, wykształcony mężczyzna z miasta

Typowy niewierzący Polak to: młody mężczyzna mieszkający w dużym mieście, dobrze wykształcony, zajmujący raczej wysoką pozycję zawodową lub uczący się, dobrze sytuowany i zadowolony ze swojej sytuacji materialnej - wynika z badań CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Związek Firm Public Relations broni agencji Profile, ale jej prezes odchodzi z władz ZFPR
 
Jarosław Rybus: z GG Network do Grupy Edukacyjnej
 
PR consultants wypromuje LibreDocs
 
Technologie  
 
Orange udostępnia internet 300 Mb/s w Warszawie
 
Mist - nowy smartfon od Kruger&Matz za 670 zł
 
Walkman W274S - wodoodporny odtwarzacz z pamięcią 8 GB od Sony
 
ES9541 i C931 - nowe drukarki od Oki
 
Marcin Habzda i Marcin Jamrozowicz pokierują działami w Toschiba Polska
 
Gospodarka  
 
Jak oszczędzić kilkanaście tysięcy złotych na składkach ZUS
 
Leszek Balcerowicz: musimy wymusić na politykach, żeby przestali zadłużać państwo
 
Kondycja polskiego przemysłu poprawia się z miesiąca na miesiąc
 
Katarzyna Gola nowym general managerem Nivea Polska
 
Wyraźna poprawa w polskiej gospodarce dopiero w przyszłym roku
 
Właściciele mieszkań coraz chętniej wynajmują je młodym ludziom. Jakie koszty najmu?
 
Tadeusz Syryjczyk: źle przygotowane projekty i procedury przetargowe, stąd potem opóźnienia
 
Staż to podstawa dla studentów. Stawki za pracę zaczynają się od 10 zł za godzinę
 
Uwaga od dziś duże zmiany w VAT
 
Nie ma czegoś takiego jak bezpłatne studia
 
Uczelnie prywatne walczą o przetrwanie. "Czeka nas fala upadków uczelni wyższych"
 
4000 zł będzie wynosić roczny limit IKZE?
 
Spółka cywilna: zalety, wady, jaki trzeba płacić podatek
 
Jak zrezygnować z umowy kredytu gotówkowego
 
Kultura/Rozrywka  
 
Nie będzie filmu o Hillary Clinton, CNN wycofuje się z projektu
 
Finał serialu "Breaking Bad" hitem wśród internetowych piratów
 
Zwiastun filmu "Hobbit: Pustkowie Smauga"
 
Robbie Williams pokazał "Shine My Shoes" (posłuchaj)
 
Eva Longoria odpowiada za serial prawniczy "Vega V. Vega"
 
Tom Hanks: nie pochwalam produkcji promujących przemoc
 
Sylvester Stallone: Bruce Willis to mój przyjaciel od lat
 
Blog  
 
Orzeł może. Wszystko. - Krzysztof Czabański
 
Referendum, czyli Mińsk (białoruski) w Warszawie. - Ewaryst Fedorowicz
 
O wydawnictwach samorządowych - Łukasz Religa
 
Google Analytics nie jest idealny, jakbyśmy chcieli - Dariusz Geiger
 
Kultura wielkiego wpi...dalania - Mirosław Usidus
 
Nasz gość  
 
Agnieszka Romaszewska-Guzy: Wszystkie media są upolitycznione

- Niesprawiedliwe jest to, że przyjmuje się, iż istnieją media bezprzymiotnikowe oraz te z przymiotnikiem „prawicowe”. Czasami odnoszę wrażenie, że media są bardziej upolitycznione niż sami politycy - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Romaszewska-Guzy. więcej

 
Tomek Tomczyk (Kominek): Nie sądzę, by było coś złego w pisaniu dla kasy
 
Reklama usług finansowych będzie w przyszłości kontekstowa
 
Kwestionariusz  
 
Robert Plesko: Czytanie gazety zaczynam od ciekawych nagłówków w internecie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Robert Plesko, dyrektor zarządzający domu mediowego OMD(Macroscope). więcej

 
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz
 
Maciej Ledzion: wakacje spędzam w podróży, nie na wczasach
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl