Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 29 Września 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Tomek Tomczyk (Kominek): Nie sądzę, by było coś złego w pisaniu dla kasy

- Jako bloger nigdy nie przeginałem, ale pozwalam, by opinia o tym, jaki byłem kiedyś straszny, rozchodziła się. To buduje moją legendę - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomek Tomczyk (bloger Kominek). więcej

 
"Wawa Non Stop" gromadzi milion widzów, TVN stracił połowę widowni

Po czterech tygodniach emisji telenoweli “Wawa Non Stop” jej średnia oglądalność to około milion widzów, czyli połowa tego, ile TVN gromadził rok wcześniej w tym paśmie. Serial daje stacji czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Pracownicy Gremi Media: nie rozumiemy działań pracodawcy, nie wiemy co dalej z nami

Przedstawiciele związku zawodowego NSZZ „Solidarność” działającego w Gremi Media domagają się natychmiastowego podania przez zarząd spółki informacji na temat prowadzonej restrukturyzacji i ich przyszłości w firmie. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Interactive Research Center poszukuje osoby na stanowisko
New Business Developer

Direct Press poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. sprzedaży usług medialnych i kontentu

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Analiz i Pozyskiwania Kontentu

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
Aktor komediowy

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
(Junior) Account Manager

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Technical Account Specialist

Evolution Media Net poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

Firma mediowa poszukuje osoby na stanowisko
Regionalny Kierownik Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
MONTAŻYSTA

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Elżbieta Jaworowicz przegrała z ,,Newsweekiem" spór o reklamę

Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Newsweeka Polska”, miał prawo reklamować to pismo okładką, na której znalazła się dziennikarka TVP Elżebieta Jaworowicz - orzekł Sąd Najwyższy. więcej

 
,,Wynosimy się" - Raczkowski na okładce ostatniego ,,Przekroju"

W poniedziałek ukazuje się ostatni numer „Przekroju” wydany przez Gremi Media. Na okładce znalazł się rysownik Marek Raczkowski, związany z tygodnikiem najdłużej z jego obecnego zespołu redakcyjnego. więcej

 
"Wprost" drożeje. Kosztuje tyle co "Polityka" i "Newsweek"

Tygodnik “Wprost” (AWR “Wprost”) od najnowszego wydania, które ukazało się w poniedziałek 30 września br., kosztuje już 5,90 zł, czyli tyle samo co “Polityka” i “Wprost”. Wydawca analizuje też, czy podnieść cenę “Tygodnika Do Rzeczy”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Widzowie oglądają to, co znają. TVN liderem (analiza)

Po trzech tygodniach jesiennej ramówki największy udział w rynku notuje TVN, który postawił na sprawdzone pozycje i traci najmniej w grupie komercyjnej. Najbardziej spadły wyniki TVP1 oraz Polsatu. więcej

Michał Pol naczelnym "Przeglądu Sportowego". Rewolucja w redakcji

Michał Pol, od sierpnia br. dyrektor kontentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska, został nowym redaktorem naczelnym dziennika “Przegląd Sportowy”. W redakcji wymieniono też wicenaczelnych i szefów działów. więcej

Małgorzata Węgierek i Renata Wasiak za Jacka Dzięcielaka na czele Havas Media Group
Plus: według sądu możemy porównywać LTE z Neostradą, to Orange manipuluje w reklamach
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
"Wawa Non Stop" gromadzi milion widzów, TVN stracił połowę widowni

Po czterech tygodniach emisji telenoweli “Wawa Non Stop” jej średnia oglądalność to około milion widzów, czyli połowa tego, ile TVN gromadził rok wcześniej w tym paśmie. Serial daje stacji czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
,,Hotel 52" stracił 500 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2

Siódmy sezon „Hotelu 52” ogląda mniej o 500 tys. widzów niż pierwsze odcinki szóstej serii, która była emitowana rok temu. Polsat w paśmie nadawania serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku, wygrywając tylko z TVP2. więcej

 
,,Na Wspólnej" ogląda 2,6 mln widzów. TVN przegrywa z TVP2

Serial „Na Wspólnej” w pierwszych czterech tygodniach września gromadził średnio 2,6 mln widzów, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji przegrywa z TVP2, która wtedy pokazuje „Barwy szczęścia”. więcej

 
TLC z nowym logo i oprawą (wideo)

Lifestylowy kanał dla kobiet TLC od 15 października br. zyska nową oprawę graficzną i odświeżone logo. więcej

 
Telewizja za darmo z internetem LTE w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat przygotował promocję dla klientów decydujących się na zakup pakietu internetowego LTE. Przez cały okres umowy będą oni mogli bezpłatnie korzystać z pakietu telewizyjnego Mini HD. Promocję wspiera kampania reklamowa. więcej

 
,,Klan" wygrywa z konkurencją, choć stracił widzów

Telenowelę „Klan” w pierwszych tygodniach jesiennej ramówki śledziło 300 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Pomimo tego serial cały czas daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego. więcej

 
Juliusz Braun: Wizja traktuje referendum jako nieodpowiedzialną zabawę

Juliusz Braun, prezes TVP, wytknął związkowi zawodowemu Wizja, że organizowane przez niego referendum traktuje jako zabawę i prowadzi niedemokratyczną kampanię. Apeluje też do związku o zachowanie godności. - Ten apel to niestosowny żart - odpowiada Wizja. więcej

 
Vince Gilligan, twórca "Breaking Bad", zrobi serial o detektywach

Twórca przeboju "Breaking Bad", Vince Gilligan, przygotowuje nowy serial. więcej

 
Powstanie piąty sezon serialu "Zakazane imperium"

Trzy tygodnie po starcie czwartego sezonu telewizja HBO podjęła decyzję o realizacji piątej serii "Zakazanego imperium". więcej

 
Marzena Adamczyk wiceszefem TVP Kultura, odchodzi Anna Drozd

Marzena Adamczyk od października br. zostanie nowym zastępcą dyrektora kanału TVP Kultura. Zastąpi na tym stanowisku Annę Drozd, która obejmie funkcję szefa warszawskiego oddziału projektu Europejskiej Stolicy Kultury 2016 we Wrocławiu. więcej

 
Eurosport pokaże wybrane mecze Lidze Mistrzów UEFA Kobiet

Eurosport przedłużył prawa do transmitowania Ligi Mistrzów UEFA Kobiet. Umowa obejmuje wyłączność na pokazywanie spotkań rozgrywanych u siebie zespołów: VfL Wolfsburg oraz 1.FFC Turbine Poczdam. więcej

 
Novela.tv pokaże telenowelę ,,El Talismán"

7 października kanał Novela.tv rozpocznie emisję nowej telenoweli „El Talismán”. więcej

 
 
Radio  
 
Były szef Trójki Jacek Sobala musi przeprosić związkowców

Jacek Sobala, były szef radiowej Trójki, musi oficjalnie przeprosić związek zawodowy pracowników Programu 3 PR za swoje stwierdzenie z wywiadu dla Wirtualnemedia.pl, iż związek ten powstał po to, aby doprowadzić do prywatyzacji kanału i aby jego członkowie się na tym uwłaszczyli. więcej

 
Paradowska, Żakowski, Wielowieyska, Sekielski i Wróbel reklamują TOK FM

Startuje kampania reklamowa radia TOK FM (Agora), w której występują dziennikarze prowadzący jego pasmo poranne: Janina Paradowska, Dominika Wielowieyska, Tomasz Sekielski, Jan Wróbel i Jacek Żakowski. Akcja obejmie telewizję, prasę, internet, kina i outdoor. więcej

 
Rekordowy wynik Czwórki w Olsztynie, Trójka ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do sierpnia 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Olsztynie.   więcej

 
Reklama  
 
,,EkoSzyk" - Kożuchowska i Braciak w kampanii Ministerstwa Środowiska (wideo)

Ministerstwo Środowiska rozpoczyna kampanię edukacyjną „EkoSzyk”. Głównymi ambasadorami akcji - przygotowanej przez Grupę Eskadra i Starcom - są Małgorzata Kożuchowska i Jacek Braciak. więcej

 
,,Nie robię tego za darmo" - kampania przeciw bezpłatnym praktykom i stażom

Fundacja „Wspieramy Wielkich Jutra” wraz z partnerami rozpoczęła kampanię społeczną „Nie robię tego za darmo” zwracającą uwagę na bezpłatne staże i praktyki oferowane przez pracodawców. Przy akcji pracują agencje Commercial Communications, Lemonbird i Yanah. więcej

 
Joanna Krupa uczy pokera w reklamach Betsson.com (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serwisu hazardowego Betsson.com z udziałem modelki Joanny Krupy. Akcja jest prowadzona w internecie. więcej

 
,,Kropka TV", ,,Claudia" i ,,Tele Tydzień" dużo więcej z reklam - w dół ,,Wprost" (Top 10)

W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 17 proc. wyższe niż rok wcześniej. Duże wzrosty przychodów osiągnęły „Kropka TV”, „Claudia”, „Tele Tydzień” i „Twój Styl”, za to spory spadek zanotował „Wprost”. więcej

 
Mediacap szykuje przejęcie dwóch firm

Holding Mediacap pracuje nad przejęciem pakietu kontrolnego w dwóch spółkach. Jedna z nich działa w branży usług online/e-commerce, a druga segmencie zbierania i analizy danych marketingowych. więcej

 
121 polskie zgłoszenia do Golden Drum, Jakub Korolczuk na czele jury

W tegorocznej edycji konkursu Golden Drum napłyneło 121 zgłoszeń z Polski. Pracami jury zajmującego się kategorią Single Channels będzie kierował Jakub Korolczyk, dyrektor kreatywny Grey Group Poland. więcej

 
,,Wielki powrót misiów" w kampanii herbaty Saga (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa herbaty Saga (Unilever Polska), oparta na wizerunku brand heroes tej marki - pluszowych misiów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warszawa, Hypermedia Isobar i PHD. więcej

 
,,Mój wybór na katar" reklamuje Acatar w sprayu (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu Acatar Spray (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcję, pod hasłem „Mój wybór na katar”, przygotowały agencja Unlimited i dom mediowy Starcom. więcej

 
Bank Millennium w centrum oszczędzania reklamuje 3,5 proc. na koncie (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa usług oszczędnościowych oferowanych przez Bank Millennium. Akcję przygotowały agencja Change Integrated i dom mediowy Initiative Warszawa. więcej

 
,,Odważ się zmieniać!" - zdjęcia fanów na opakowaniach wódki Absolut (wideo)

Do sprzedaży trafiła edycja opakowań wódki Absolut (Pernod Ricard Polska), na których znalazły się zdjęcia uczestników konkursu „Odważ się zmieniać!”. Realizacją projektu wspólnie z artystami streetartowymi Chazme i Sepe zajęły się firmy IQ Marketing, AtomClick i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
,,Nic nie smakuje tak jak Chiquita" - bananowy kciuk reklamuje Chiquitę

Z początkiem października startuje outdoorowa kampania reklamowa bananów Chiquita. Akcja obejmie 8 największych miast i będzie prowadzona pod hasłem „Nic nie smakuje tak jak Chiquita”. więcej

 
Ballantines w nowej butelce wsparta kampanią

Na polski rynek trafiła nowa butelka szkockiej whisky Ballantines. Wspierają to działania reklamowe przygotowane przez agencję Lowe Warsaw. więcej

 
Prasa  
 
Pracownicy Gremi Media: nie rozumiemy działań pracodawcy, nie wiemy co dalej z nami

Przedstawiciele związku zawodowego NSZZ „Solidarność” działającego w Gremi Media domagają się natychmiastowego podania przez zarząd spółki informacji na temat prowadzonej restrukturyzacji i ich przyszłości w firmie. więcej

 
Elżbieta Jaworowicz przegrała z ,,Newsweekiem" spór o reklamę

Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Newsweeka Polska”, miał prawo reklamować to pismo okładką, na której znalazła się dziennikarka TVP Elżebieta Jaworowicz - orzekł Sąd Najwyższy. więcej

 
,,Wynosimy się" - Raczkowski na okładce ostatniego ,,Przekroju"

W poniedziałek ukazuje się ostatni numer „Przekroju” wydany przez Gremi Media. Na okładce znalazł się rysownik Marek Raczkowski, związany z tygodnikiem najdłużej z jego obecnego zespołu redakcyjnego. więcej

 
"Wprost" drożeje. Kosztuje tyle co "Polityka" i "Newsweek"

Tygodnik “Wprost” (AWR “Wprost”) od najnowszego wydania, które ukazało się w poniedziałek 30 września br., kosztuje już 5,90 zł, czyli tyle samo co “Polityka” i “Wprost”. Wydawca analizuje też, czy podnieść cenę “Tygodnika Do Rzeczy”. więcej

 
Pisma plotkarskie w czołówce najpopularniejszych tygodników w Polsce (top 65)

W lipcu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 65 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Charaktery" z nową szatą graficzną i logo (wideo)

Od wydania październikowego miesięcznik psychologiczny “Charaktery” (Charaktery) zyska odświeżoną szatę graficzną i nowe logo. W piśmie pojawią się też nowe działy. Najnowszy numer trafi na rynek 1 października br. więcej

 
,,Kropka TV", ,,Claudia" i ,,Tele Tydzień" dużo więcej z reklam - w dół ,,Wprost" (Top 10)

W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 17 proc. wyższe niż rok wcześniej. Duże wzrosty przychodów osiągnęły „Kropka TV”, „Claudia”, „Tele Tydzień” i „Twój Styl”, za to spory spadek zanotował „Wprost”. więcej

 
Grzegorz Tomaszewski za Janinę Goss prezesem wydawcy ,,Gazety Polskiej Codziennie", w RN sekretarki i kierowca Jarosława Kaczyńskiego

Na stanowisku prezesa spółki Forum, wydającej „Gazetę Polską Codziennie”, Janinę Goss zastąpił Grzegorz Tomaszewski. W radzie nadzorczej firmy oprócz europosła PiS Ryszarda Czarneckiego zasiadają... sekretarki i kierowca prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. więcej

 
"Pszczółka Maja" nowym magazynem dla dzieci

Na rynku pojawił się nowy miesięcznik dla dzieci “Pszczółka Maja” (Egmont Polska), kierowany do dzieci w wieku od 4 do 6 lat. więcej

 
Vadim Makarenko wydaje książkę ,,Zawód: Zwycięzca"

„Zawód: Zwycięzca” to tytuł książki dziennikarza „Gazety Wyborczej” Vadima Makarenki, która ukazała się właśnie nakładem Agory. więcej

 
Michaił Tiurkin rosyjskim korespondentem "Dziennika Gazety Prawnej"

Michaił Tiurkin od października br. zostanie korespondentem “Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) w Rosji. Będzie trzecim zagranicznym reporterem piszącym dla tego tytułu. więcej

 
Michał Pol naczelnym "Przeglądu Sportowego". Rewolucja w redakcji

Michał Pol, od sierpnia br. dyrektor kontentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska, został nowym redaktorem naczelnym dziennika “Przegląd Sportowy”. W redakcji wymieniono też wicenaczelnych i szefów działów. więcej

 
Internet  
 
Tomek Tomczyk (Kominek): Nie sądzę, by było coś złego w pisaniu dla kasy

- Jako bloger nigdy nie przeginałem, ale pozwalam, by opinia o tym, jaki byłem kiedyś straszny, rozchodziła się. To buduje moją legendę - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomek Tomczyk (bloger Kominek). więcej

 
Google świętuje 15-lecie i wprowadza zmiany do wyszukiwarki

Wyszukiwarka Google wkrótce wzbogaci się o szereg nowych funkcji. Kalifornijski gigant zapowiedział też jej nową odsłonę na system mobilny iOS 7. więcej

 
Facebook pozwala edytować wpisy

Największy na świecie serwis społecznościowy Facebook wprowadził właśnie możliwość edycji opublikowanych już postów. więcej

 
Chrome również rezygnuje z pluginów

Chrome to kolejna - po Firefoxie - przeglądarka, która od przyszłego roku będzie w bardziej restrykcyjny sposób traktować pluginy. więcej

 
mBank: darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów dla studentów

mBank wprowadził zmiany w ofercie rachunków dla studentów, dodając możliwość korzystania ze wszystkich bankomatów za darmo, bez konieczności spełniania dodatkowych warunków. więcej

 
Ponad 264 mln użytkowników mobilnych przeglądarek Opery

W sierpniu br. 264,5 miliona osób korzystało z mobilnych przeglądarek firmy Opera Software, aby uzyskać dostęp do internetu z poziomu urządzeń przenośnych. więcej

 
Gazeta.tv w telewizorach Philips Smart TV

Agora udostępniła aplikację Gazeta.tv dla posiadaczy telewizorów Philips Smart TV. więcej

 
Coraz więcej Polaków wysyła skargi do GIODO

Polacy są coraz bardziej świadomi swoich praw do ochrony danych osobowych. Liczba skarg wzrosła w ostatnich czterech latach prawie czterokrotnie, choć samo prawo się nie zmieniło. Rosnącą świadomość klientów mogą wykorzystywać firmy do budowania swojej pozycji na rynku – zapewniając klientów, że ich dane są dobrze chronione, zdobywają ich zaufanie, a tym samym przewagę nad konkurencją. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Zamożność według zamożnych

Nieruchomości, samochody luksusowe i karty członkowskie do ekskluzywnych klubów są uważane przez ludzi mających wysokie dochody za główne korzyści z bycia zamożnym - wynika z badania McCann Truth Central. więcej

 
Public Relations  
 
On Board PR Ecco Network wypromuje firmę Celon Pharma
 
Technologie  
 
UKE: stawki roamingowe spadają także poza UE. W których sieciach najtaniej?
 
Orange Cloud - wirtualny dysk w chmurze od Orange (wideo)
 
Złoty iPad Mini 2 z czytnikiem linii papilarnych na zdjęciach
 
100 tys. użytkowników kupiło ZTE Open - smartfona z Firefox OS
 
Microsoft Surface Mini dopiero w przyszłym roku
 
NTT 307B i NTT 411 - nowe tablety od NTT System
 
Orange Yes - nowa taryfa na kartę w Orange
 
Samsung Galaxy Note 3 i Galaxy Gear wkrótce w Polsce. Jakie ceny? (wideo)
 
Samsung wprowadza blokadę regionalną do swoich telefonów
 
Gospodarka  
 
mBank: darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów dla studentów
 
Lech Wałęsa na znaczku Poczty Polskiej
 
Sklepy przekażą nieodpłatnie żywność bez VAT-u
 
Andrzej Olechowski: założenia budżetu zbyt optymistyczne i ryzykowne
 
Joanna Mucha: w przyszłym roku programy zachęcające dzieci do uprawiania sportu
 
Warszawa liderem pod względem zasobów nowoczesnej powierzchni biurowej
 
Od nowego roku zapłacimy więcej za alkohol, rośnie akcyza
 
Polacy pokochali wakacje w Tajlandii. To najpopularniejszy kierunek wśród podróżujących do Azji
 
Skoda i Volswagen to najpopularniejsze marki samochodowe w Polsce
 
Jak odzyskać VAT od towarów przekazanych do celów marketingowych
 
Przepisy o akcyzie na olej opałowy prowadzą dystrybutorów do bankructwa
 
Kultura/Rozrywka  
 
"The Time" Leszka Możdżera nadal na szczycie
 
Vince Gilligan, twórca "Breaking Bad", zrobi serial o detektywach
 
Billy Bob Thornton i Martin Freeman w serialu "Fargo"
 
Powstanie piąty sezon serialu "Zakazane imperium"
 
Daniel Radcliffe o gejowskim seksie
 
The Killers pokazali "Shot At The Night"
 
Katie Holmes zagra w filmie "The Giver"
 
George Clooney: Ben Affleck to mądry człowiek, wie co robi
 
Zwiastun animacji "Kraina lodu" (wideo)
 
Arnold Schwarzenegger zakochał się w fizjoterapeutce
 
Richard Gere rozstał się z żoną
 
Blog  
 
Kultura wielkiego wpi...dalania - Mirosław Usidus
 
WIZJA - tele - Wanda Konarzewska
 
Zakręt historii - Magda Furman
 
Bolech. Człowiek z kolektury. - Ewaryst Fedorowicz
 
Dlaczego regulacje przegrywają z rozwojem technologii - Dariusz Geiger
 
Nasz gość  
 
Tomek Tomczyk (Kominek): Nie sądzę, by było coś złego w pisaniu dla kasy

- Jako bloger nigdy nie przeginałem, ale pozwalam, by opinia o tym, jaki byłem kiedyś straszny, rozchodziła się. To buduje moją legendę - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomek Tomczyk (bloger Kominek). więcej

 
Reklama usług finansowych będzie w przyszłości kontekstowa
 
Szef MDI: Łazarewicz wykorzystuje wszystko do zaatakowania nas
 
Kwestionariusz  
 
Robert Plesko: Czytanie gazety zaczynam od ciekawych nagłówków w internecie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Robert Plesko, dyrektor zarządzający domu mediowego OMD(Macroscope). więcej

 
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz
 
Maciej Ledzion: wakacje spędzam w podróży, nie na wczasach
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl