|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 27 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Top Chef" gromadzi 1,7 mln widzów. Polsat przegrywa z TVP2 i TVP1
Trzy pierwsze odcinki nowego reality-show Polsatu “Top Chef” zgromadziły średnio 1,7 mln widzów. Stacja w czasie nadawania kulinarnego formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku - w grupie komercyjnej przegrywa tylko z TVP2.
więcej |
|
5 razy więcej na reklamę kawy niż herbaty. Liderami Nescafé i Jacobs, spadek Unilevera (raport)
W br. cennikowe wydatki na reklamy kawy wyniosły 127,1 mln zł, a na reklamy herbaty - 26 mln zł. Wśród producentów kawy największe budżety miały Nestlé Polska i Mondelez Polska, wśród producentów herbaty - Unilever Polska i Mokate.
więcej |
|
,,Do Rzeczy" z Wydawnictwem M uruchomiło e-księgarnię
Ruszyła księgarnia internetowa tygodnika „Do Rzeczy” uruchomiona wspólnie z Wydawnictwem M. Trzon jej oferty stanowią książki publicystów pisma, na czele z Pawłem Lisickim, Cezarym Gmyzem, Rafałem Ziemkiewiczem, Bronisławem Wildsteinem i Tomaszem Terlikowskim.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Widzowie oglądają to, co znają. TVN liderem (analiza)
Po trzech tygodniach jesiennej ramówki największy udział w rynku notuje TVN, który postawił na sprawdzone pozycje i traci najmniej w grupie komercyjnej. Najbardziej spadły wyniki TVP1 oraz Polsatu.
więcej
|
|
"Top Chef" gromadzi 1,7 mln widzów. Polsat przegrywa z TVP2 i TVP1
Trzy pierwsze odcinki nowego reality-show Polsatu “Top Chef” zgromadziły średnio 1,7 mln widzów. Stacja w czasie nadawania kulinarnego formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku - w grupie komercyjnej przegrywa tylko z TVP2.
więcej
|
|
Dominika Ostałowska poprowadzi "Stalking - zła miłość" w ID
W jesiennej ramówce kanału ID znajdzie się program “Stalking - zła miłość”, który poprowadzi aktorka Dominika Ostałowska. Stacja będzie też patronem akcji społecznej dotyczącej zjawiska stalkingu.
więcej
|
|
,,Pierwsza miłość" nadal nie daje szans konkurencji
W nowym sezonie serial „Pierwsza miłość” gromadzi 2 mln widzów, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej. Pomimo tego obyczajowa produkcja wygrywa walkę o widza z głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Pierwszy polski serial o in vitro w TLC
W połowie października br. na antenie kanału TLC pojawi się zrealizowany w Polsce program dokumentalny „In vitro. Czekając na dziecko”. W ofercie stacji znajdzie się też drugi sezon “Salonu ostatniej szansy”.
więcej
|
|
Discovery stawia na Beara Gryllsa, syrenka w "Fanach czterech kółek"
Jesienią Discovery Channel pokaże dwa nowe programy z Bearem Gryllsem, nową serię “Fanów czterech kółek” z polskim akcentem, a zimą na antenie stacji znajdzie się film fabularny “Klondike”.
więcej
|
|
Hotspoty w 400 poznańskich tramwajach i autobusach dzięki sieci Inea
Wielkopolski operator Inea uruchomił ponad 400 hotspotów w poznańskich autobusach i tramwajach. Każdy użytkownik może korzystać z nich przez 15 minut każdego dnia. Klienci internetu Inea mają dostęp nieograniczony.
więcej
|
|
Związkowcy w TVP przedłużają referendum. Brakuje 165 głosów do strajku
Referendum strajkowe w Telewizji Polskiej potrwa do dnia, w którym żaden pracownik nie odda już głosu. Do środy frekwencja wyniosła 45,4 proc., co oznacza, że brakuje jeszcze 165 głosów do ważności referendum.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Małgorzata Węgierek i Renata Wasiak za Jacka Dzięcielaka na czele Havas Media Group
Małgorzata Węgierek objęła funkcję CEO Havas Media Group w Polsce, a Renata Wasiak - dyrektora zarządzającego Havas Media. Zastępują Jacka Dzięcielaka, który odchodzi z firmy do Media Impact Polska.
więcej
|
|
Plus: według sądu możemy porównywać LTE z Neostradą, to Orange manipuluje w reklamach
Warszawski sąd okręgowy odrzucił wniosek Orange Polska o wstrzymanie reklam internetu LTE w Plusie porównujących jego szybkość z Neostradą. Według Polkomtela w ostatnim spocie Neostrady nawiązującym do reklam LTE w Plusie pojawiają się zmanipulowane dane.
więcej
|
|
5 razy więcej na reklamę kawy niż herbaty. Liderami Nescafé i Jacobs, spadek Unilevera (raport)
W br. cennikowe wydatki na reklamy kawy wyniosły 127,1 mln zł, a na reklamy herbaty - 26 mln zł. Wśród producentów kawy największe budżety miały Nestlé Polska i Mondelez Polska, wśród producentów herbaty - Unilever Polska i Mokate.
więcej
|
|
17 proc. więcej na reklamę radiową. Mocno w górę RMF FM, w dół Jedynka i Eska (TOP 10)
W sierpniu br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 17,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Aż o 71 proc. wzrosły wpływy RMF FM, natomiast spadki po ok. 20 proc. zanotowały Jedynka i Eska Wrocław.
więcej
|
|
Truphone w Polsce: rozmowy za granicą w pakiecie od 150 zł
W czwartek zadebiutował w Polsce międzynarodowy operator komórkowy Truphone, oferujący rozmowy zagraniczne bez konieczności ponoszenia opłat roamingowych.
więcej
|
|
Jacek Dzięcielak odchodzi z Havas Media. Będzie szefem Media Impact
Jacek Dzięcielak, szef Havas Media, odchodzi z firmy. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że zostanie dyrektorem generalnym spółki Media Impact Polska, która powstanie z połączenia biur reklam Onetu i Ringier Axel Springer.
więcej
|
|
,,Nic nie działa skuteczniej!" w reklamie Ortanolu Max (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu na zgagę Ortanol Max (produkowanego przez Sandoz). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hand Made, Garaż i Starlink.
więcej
|
|
GoldenSubmarine na stałe dla ING Banku Śląskiego w internecie i BTL-u
GoldenSubmarine zaczęło stałą obsługę ING Banku Śląskiego w zakresie marketingu internetowego i BTL-owego. Wcześniej agencja pracowała dla banku projektowo.
więcej
|
|
Australia globalnym liderem w wydatkach reklamowych na osobę
USA to co prawda największy na świecie rynek reklamy, ale reklamodawcy wciąż wydają więcej pieniędzy na dotarcie do konsumentów na innych rynkach, szczególnie tych z Australii i Europy - wynika z raportu firm eMarketer i Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
BNP Paribas Bank Polska reklamuje kredyt gotówkowy dla mikroprzedsiębiorców
Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego dla mikroprzedsiębiorców oferowanego przez BNP Paribas Bank Polska. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, Sales&More i Havas Media.
więcej
|
|
Nissan Leaf reklamowany jako ,,w 100 proc. elektryczny"
Ruszyła kampania reklamowa nowej wersji samochodu Nissan Leaf. Akcja - zaadaptowana na polski rynek przez agencję TBWA - obejmuje telewizję, prasę oraz internet.
więcej
|
|
,,Megaloteria - po sąsiedzku" promuje sklepy z Grupy Eurocash (wideo)
W prawie 10 tys. sklepów należących do Grupy Eurocash trwa promocja pod hasłem „Megaloteria - po sąsiedzku”. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji i radiu.
więcej
|
|
AdTime - nowy system do optymalizacji kampanii w sieci od IDMnet
Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza do swojej oferty nowy produkt - system AdTime. Służy on do monitorowania skuteczności emisji kampanii reklamowych, co umożliwia ich optymalizację i większą efektywność docierania z komunikatem reklamowym do internautów.
więcej
|
|
Ryanair wraca na lotnisko w Modlinie i uruchamia loty po Polsce
Irlandzkie linie Ryanair od najbliższego poniedziałku przenoszą swoje wszystkie loty z Warszawy Okęcie na lotnisko w Modlinie. W marcu 2014 Ryanair uruchomi pierwsze loty krajowe na trasie z Warszawy do Gdańska i Wrocławia.
więcej
|
|
Wojciech Michalak w kreacji Lemon Sky
Do działu kreacji agencji Lemon Sky dołączył Wojciech Michalak, gdzie objął stanowisko digital creative.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Do Rzeczy" z Wydawnictwem M uruchomiło e-księgarnię
Ruszyła księgarnia internetowa tygodnika „Do Rzeczy” uruchomiona wspólnie z Wydawnictwem M. Trzon jej oferty stanowią książki publicystów pisma, na czele z Pawłem Lisickim, Cezarym Gmyzem, Rafałem Ziemkiewiczem, Bronisławem Wildsteinem i Tomaszem Terlikowskim.
więcej
|
|
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" liderem wśród pism dla dzieci w I półroczu 2013 roku
W I półroczu br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogólnej wśród pism dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Monster High”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „H2O Wystarczy Kropla Magazyn”.
więcej
|
|
Pietrzak, Łaniewska i Łysiak pisać będą dla "W Sieci"
Satyryk Jan Pietrzak oraz aktorka Katarzyna Łaniewska będą publikowali swoje felietony na łamach tygodnika "W Sieci" (Fratria). W magazynie pojawią się też eseje i artykuły pisarza Tomasza Łysiaka.
więcej
|
|
Jacek Dzięcielak odchodzi z Havas Media. Będzie szefem Media Impact
Jacek Dzięcielak, szef Havas Media, odchodzi z firmy. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że zostanie dyrektorem generalnym spółki Media Impact Polska, która powstanie z połączenia biur reklam Onetu i Ringier Axel Springer.
więcej
|
|
Dariusz Rosati według ,,Polityki" najlepszym posłem, Krystyna Pawłowicz najgorszym
Tygodnik „Polityka” (Polityka) ogłosił wyniki 16. edycji „Rankingu Posłów”. Najlepszym posłem został Dariusz Rosati z Platformy Obywatelskiej.
więcej
|
|
"Rzeczpospolita" najczęściej cytowana, wysoko Wirtualnemedia.pl
W sierpniu br. najczęściej cytowanym medium była "Rzeczpospolita". Wśród serwisów internetowych liderem był newsweek.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
"Shape" z płytą DVD Ewy Chodakowskiej
W piątek 27 września br. w sprzedaży pojawi się październikowe wydanie miesięcznika “Shape” (Marquard Media Polska). Do numeru dołączona zostanie płyta DVD z trzecim z serii treningów “Total Fitness Ewa Chodakowska & Shape”,
więcej
|
|
"Logo" z filmem "Szybcy i wściekli"
W piątek 27 września br. w sprzedaży pojawi się październikowe wydanie miesięcznika “Logo” (Agora). Do części nakładu dołączona zostanie płyta DVD z filmem “Szybcy i wściekli”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|