Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 3 Września 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
W wakacje widzowie wybierali sport i kabarety, TVP z dużym spadkiem

Podczas tegorocznych wakacji najchętniej oglądanymi pozycjami były transmisje sportowe oraz gale kabaretowe. Najpopularniejszą stacją pozostała TVP1, ale podobnie jak TVP2, zanotowała ona ogromny spadek widowni. Na reklamę wydał najwięcej Aflofarm. więcej

 
Eksperci o zmianie regulaminu Facebooka: to nie rewolucja, tylko normalizacja

Wprowadzane przez Facebook zmiany dotyczące prywatności użytkowników i wykorzystania ich danych w reklamach tylko porządkują dotychczasowe zasady i nie spowodują protestów internautów - oceniają specjaliści z agencji social mediowych pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Opłata audiowizualna najwcześniej w 2015 r. Także za komputery, tablety i komórki

Jest już pewne, że opłata audiowizualna, która zastąpi abonament radiowo-telewizyjny wejdzie w życie nie wcześniej niż w styczniu 2015 roku, a jej koszt wyniesie mniej więcej 10 zł na gospodarstwo domowe. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Akademia Dziennikarstwa

AYER Group poszukuje osoby na stanowisko
Praktykant / Praktykantka w dziale client service

AYER Group poszukuje osoby na stanowisko
Graphic Designer

Lubię to - Social Media Agency poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Instytucja społeczna poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

FaceADDICTED Agency poszukuje osoby na stanowisko
Community Manager

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Account Manager

Grupa medialna FIVE MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner Buyer

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Radio codziennie dociera do 22,4 mln Polaków. Szczyt przypada na godziny poranne

W ciągu doby radia słucha 22,4 mln osób. Pora najwyższej słuchalności notowana jest w godzinach porannych i południowych - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Duży spadek TVP1 i TVP2. Mecz Legia Warszawa - Steaua Bukareszt hitem sierpnia

W sierpniu br. wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów utrzymała TVP1. Największą widownię zgromadził mecz Legia Warszawa - Steaua Bukareszt. więcej

 
Tygodnik "W Sieci" droższy o złotówkę

Tygodnik “W Sieci” (Fratria) od dwóch miesięcy ukazuje się cały czas w cenie 4,95 zł. Wydawca tłumaczy, że numery są droższe o 1 zł niż wcześniej, bo ukazują się wraz z dodatkami specjalnymi. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Agata Młynarska: Warto jest ryzykować i tworzyć nowe programy

- Zależy mi na tym, aby „Świat się kręci” był programem, w którym głos będzie miał każdy. Największym błędem, jaki się popełnia, jest chęć uczenia Polaków tego, co jest dla nich dobre - mówi Wirtualnemedia.pl Agata Młynarska. więcej

Koło i minimalizm w nowej oprawie graficznej TVN (wideo)

Telewizja TVN wprowadziła nową oprawę graficzną. Ma ona minimalistyczny charakter, a jej esencją ma być - mające kształt koła - logo stacji. Stworzyła ją agencja Luxlotusliner z Monachium. więcej

Marcin Prokop motywuje gwiazdy w jesiennym spocie TVN (wideo)
Przyjęcie gwiazd i sportowców w jesiennym spocie Polsatu (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
W wakacje widzowie wybierali sport i kabarety, TVP z dużym spadkiem

Podczas tegorocznych wakacji najchętniej oglądanymi pozycjami były transmisje sportowe oraz gale kabaretowe. Najpopularniejszą stacją pozostała TVP1, ale podobnie jak TVP2, zanotowała ona ogromny spadek widowni. Na reklamę wydał najwięcej Aflofarm. więcej

 
Opłata audiowizualna najwcześniej w 2015 r. Także za komputery, tablety i komórki

Jest już pewne, że opłata audiowizualna, która zastąpi abonament radiowo-telewizyjny wejdzie w życie nie wcześniej niż w styczniu 2015 roku, a jej koszt wyniesie mniej więcej 10 zł na gospodarstwo domowe. więcej

 
Duży spadek TVP1 i TVP2. Mecz Legia Warszawa - Steaua Bukareszt hitem sierpnia

W sierpniu br. wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów utrzymała TVP1. Największą widownię zgromadził mecz Legia Warszawa - Steaua Bukareszt. więcej

 
,,Wiadomości" liderem w sierpniu 2013 roku, ,,Teleexpress" wyprzedził ,,Fakty"

W sierpniu br. najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”, a na drugie miejsce awansował „Teleexpress”, który wyprzedził „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności. więcej

 
13th Street Universal zmienia się w 13 Ulicę

Universal Networks International zdecydował o tym, że polska wersja kanału 13th Street Universal od 13 września br. zmieni nazwę na 13 Ulica. Na antenie kanału, którego widownia ostatnio maleje, pojawią się też polskie produkcje. więcej

 
"Wiesz więcej" - Chmielowska-Olech, Turski i Racewicz reklamują TVP Info

Pod hasłem “TVP Info. Wiesz więcej” ruszyła kampania promocyjna odświeżonego kanału TVP Info. Działania reklamowe prowadzone są w prasie, radiu i w internecie. więcej

 
"Czas wojowników" jesienią w Polsat Play

W jesiennej ramówce kanału Polsat Play znajdzie się nowy serial dokumentalny Ireny i Jerzego Morawskich pod tytułem “Czas wojowników”. więcej

 
Danuta Orzeł i Anna Skonieczna nie pracują już TV Puls

Telewizja Puls z końcem sierpnia br. rozstała się z dyrektor ds. sprzedaży Danutą Orzeł i zastępca dyrektora ds. programowych Anną Skonieczną. więcej

 
Duży spadek Polsatu - TVP1 nowym liderem. Rekordowy tydzień dla TTV

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Nadchodzi czwarty sezon serialu "Downton Abbey"

W sieci pojawił się zwiastun czwartego sezonu serialu "Downton Abbey". więcej

 
,,Młoda Polska" - nowy cykl filmów krótkometrażowych w TVP Kultura

W jesiennej ramówce TVP Kultura pojawi się nowy cykl filmów krótkometrażowych „Młoda Polska”. Produkcje będzie można oglądać we wtorki po północy, począwszy od 3 września br. więcej

 
teleTOON+ pokaże nowe odcinki ,,teleTOON+ Sport"

26 września 2013 roku kanał teleTOON+ rozpocznie emisję nowych odcinków swojej autorskiej produkcji „teleTOON+ Sport”. więcej

 
 
Radio  
 
Radio codziennie dociera do 22,4 mln Polaków. Szczyt przypada na godziny poranne

W ciągu doby radia słucha 22,4 mln osób. Pora najwyższej słuchalności notowana jest w godzinach porannych i południowych - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Fakty RMF FM" z trzema nowymi cyklami

W jesiennej ramówce radia RMF FM znajdą się trzy nowe cykle tematyczne emitowane w ramach “Faktów” RMF FM. więcej

 
Rafał Ziemkiewicz jesienią z własną audycją w Radiu Puls

Jesienią w Radiu Plus znajdzie się autorski program Rafała Ziemkiewicza, który zastąpi audycję Małgorzaty Wyszyńskiej. Nowościami na antenie będą też programy „Sedno Sprawy”, „Nocne Światła”, „Zawsze w Rytmie Mix” i „Na Tapecie Radia Plus”. więcej

 
Odeta Moro-Figurska w Radiu Bajka

Odeta Moro-Figurska poprowadzi autorską audycję “Szczęśliwe Macierzyństwo” w jesiennej ramówce Radia Bajka. Na antenie stacji pojawi się też nowy poranny blok oraz cykl “Zdolne Dziecko”. więcej

 
Krzysztof Ziemiec w RMF FM

Krzysztof Ziemiec, dziennikarz TVP1, od 7 września będzie miał autorski program w radiu RMF FM pod nazwą „Gość Krzysztofa Ziemca w RMF FM”. więcej

 
"Symetryczno-Liryczny" zespołu Enej Przebojem Lata RMF FM

Utwór “Symetryczno-Liryczny” zespołu Enej został wybrany przez słuchaczy Przebojem Lata 2013 w plebiscycie organizowanym przez RMF FM. więcej

 
Reklama  
 
,,Słowa dają moc" w kampanii Fundacji Dzieci Niczyje

Ruszyła akcja Fundacji Dzieci Niczyje uświadamiająca rodzicom, jak ważne w wychowaniu dzieci są pozytywne komunikaty. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis. więcej

 
Berlinki ,,mówią same za siebie" w reklamach (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa parówek Berlinki (produkowanych przez Animex). Za przygotowanie i realizację akcji - prowadzonej pod hasłem „Berlinki mówią same za siebie” - odpowiadają firmy Publicis, Human Ark, Papaya Films i MEC. więcej

 
,,Porozmawiajmy o Twoich planach" - BNP Paribas Bank Polska znów reklamuje kredyt gotówkowy i samochodowy (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamująca oferowany przez BNP Paribas Bank Polska kredyt gotówkowy i samochodowy. Akcję - pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach” - przygotowały i realizują firmy Publicis, Sales&More i Havas Media. więcej

 
DNB Nord Polska zmienia strategię i identyfikację

Bank DNB Nord Polska koncentruje się na obsłudze dużych firm i sektora publicznego oraz wprowadza swoją nową identyfikację wizualną. Za zmianę oznakowania placówek banków odpowiada firma Galposter. więcej

 
PSE z nowym logo

Polskie Sieci Elektroenergetyczne (PSE) zmieniają znak graficzny. Nowy logotyp spółki przygotowała agencja Kreacja Pro. więcej

 
,,Dbaj i wygrywaj" w promocji Nivea (wideo)

Pod hasłem „Dbaj z Nivea i wygrywaj” ruszyła loteria promująca damskie i dziecięce kosmetyki Nivea. Akcję - realizowaną przez dział marketingu Nivea Polska wspólnie z agencją Aspe - wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Draft FCB i MEC. więcej

 
Sprzedawcy burgerów reklamują Orange dla Firm (wideo)

Pod hasłem „Bądź zawsze on-line” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Orange dla Firm. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Havas Worldwide Warsaw i MEC. więcej

 
"Sprzęt z klasą i prezentem" w promocji piekarników Siemens

Ruszyła promocji marki Siemens, w której kupując nowy piekarnik można otrzymać prezent gwarantowany. Akcję przygotował BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego wspólnie z firmami 3M Projekt i A1. więcej

 
Redan reaktywuje markę Happy Kids

Spółka Redan, właściciel marek Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket, ponownie wprowadza do swojego portfolio markę odzieży dziecięcej Happy Kids. więcej

 
Grupa SMT: 85,5 mln zł wpływów i 4 mln zł zysku w I połowie br.

W I połowie 2013 roku Grupa SMT (dawniej działająca jako Grupa ADV) zanotowała 85,5 mln zł przychodów ze sprzedaży (62 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 4 mln zł zysku netto (wobec 1,5 mln zł rok wcześniej). więcej

 
Prasa  
 
Tygodnik "W Sieci" droższy o złotówkę

Tygodnik “W Sieci” (Fratria) od dwóch miesięcy ukazuje się cały czas w cenie 4,95 zł. Wydawca tłumaczy, że numery są droższe o 1 zł niż wcześniej, bo ukazują się wraz z dodatkami specjalnymi. więcej

 
BESI z optymizmem o polskich mediach. TVN i Cyfrowy Polsat - "kupuj"

Banco Espirito Santo de Investimento (BESI) z optymizmem patrzy na polskie media, szczególnie na spółki z ekspozycją na segment telewizyjny, takie jak TVN czy Cyfrowy Polsat. więcej

 
"Kodeks pracy" z "Gazetą Wyborczą"

We wtorek z “Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić książkę "Kodeks pracy". więcej

 
Internet  
 
Eksperci o zmianie regulaminu Facebooka: to nie rewolucja, tylko normalizacja

Wprowadzane przez Facebook zmiany dotyczące prywatności użytkowników i wykorzystania ich danych w reklamach tylko porządkują dotychczasowe zasady i nie spowodują protestów internautów - oceniają specjaliści z agencji social mediowych pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Europa przyśpiesza prace nad własną chmurą obliczeniową

Komisja Europejska planuje przyśpieszenie prac nad chmurą obliczeniową Unii Europejskiej. Przyczyną takiej decyzji mają być kwestie bezpieczeństwa oraz prywatności danych przechowywanych przez europejskie firmy. więcej

 
Justyna Muszyńska: z Ogilvy Interactive do Faster and Better

Justyna Muszyńska objęła stanowisko project managera w Faster and Better, spółki należącej do OS3 Group. Będzie opowiedziana za obsługę m.in. Grecos Holiday, Timotei Timotai czy Vitax. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Emil Pawłowski: z Redefine do Gemiusa

Emil Pawłowski został dyrektorem ds. metodologii w Gemiusie. Ostatnio pracował w firmie Redefine. więcej

 
Public Relations  
 
Todd Lynch dyrektorem zarządzającym Worldcom
 
Telma wypromuje firmę MCKB
 
Dawid Koczy w Leniva Studio
 
Technologie  
 
Play, Orange i T-Mobile protestują w UKE ws.Sferii, Polkomtel milczy
 
Pakiet SMS-ów za grosz w Orange będzie dostępny dłużej
 
Nokia Lumia 1020 w przedsprzedaży w Polsce
 
Samsung przedstawia pierwsze ekrany UHD. Czas na 98-calowy ekran
 
Sprzedawcy burgerów reklamują Orange dla Firm (wideo)
 
T-Mobile Ekstraklasa oficjalnie w FIFA 14
 
Dwa nowe smartfony i tablet od Alcatela
 
IFA 2013: telewizor Gallery OLED od LG
 
Pierwsze zdjęcia zegarka Samsung Galaxy Gear
 
LG zapowiada 8,3-calowy tablet G Pad z Androidem (wideo)
 
IFA 2013: nowy komputer AiO z matrycą IPS Ultrawide 21:9 od LG
 
GTX 760 DirectCU Mini - nowa karta graficzna od Asusa w Polsce
 
Plus z 13,93 mln klientów i 3,38 mld zł wpływów
 
Eurotel zwiększa zysk netto o 16 proc.
 
Gospodarka  
 
BESI z optymizmem o polskich mediach. TVN i Cyfrowy Polsat - "kupuj"
 
Przemysł pociągnie polską gospodarkę
 
Warunkiem kontynuacji hossy na GPW będzie wzrost zysków spółek
 
Niewykluczone, że stopy procentowe wzrosną szybciej niż jeszcze niedawno przewidywano
 
Uczelnie wyższe muszą organizować praktyki zawodowe. MNiSW chce przygotować studentów do przyszłej pracy
 
Czerwona Torebka przejęła sieć Małpka Express
 
Wzrosły ceny podręczników. "To efekt rosnących kosztów papieru i dystrybucji"
 
Nowy rok szkolny to ostatni rok pracy dla kilku tysięcy nauczycieli
 
Dobry czas na zaciągnięcie kredytu hipotecznego, potem będzie trudniej
 
Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorców korzysta z programu pomocy de minimis
 
Eurotel zwiększa zysk netto o 16 proc.
 
Usługa ,,Płatności za rachunki" w Media Expert od 1,49 zł
 
Rosyjskie restrykcje wobec Ukrainy uderzą też w polskich eksporterów
 
Czy czynsz najmu samochodu jest kosztem firmy
 
Program ,,Mieszkanie dla młodych" może załamać rynek nieruchomości
 
Bardzo droga wyprawka szkolna. Komplet podręczników to koszt rzędu nawet 600 zł
 
Kultura/Rozrywka  
 
Lady GaGa zaprezentowała siedem nowych piosenek (wideo)
 
"Czarna Polska Jesień" - nowa trasa koncertowa zespołu Behemoth
 
Naomi Watts boi się premiery filmu "Diana"
 
Nadchodzi czwarty sezon serialu "Downton Abbey"
 
Justin Timberlake: 'N Sync lepsi od One Direction
 
Richard Gere zagra w filmie "Franny"
 
"Symetryczno-Liryczny" zespołu Enej Przebojem Lata RMF FM
 
Robert Pattinson dba o swój wygląd
 
Blog  
 
Duma... - Andrzej Bober
 
Trójkąt miłosny - Paweł Tkaczyk
 
Lęk i drżenie... - Wanda Konarzewska
 
Poprawiacze - ks. Artur Stopka
 
Gazeta Wyborcza jako szmata wojenna - Jerzy Szygiel
 
Nasz gość  
 
Agata Młynarska: Warto jest ryzykować i tworzyć nowe programy

- Zależy mi na tym, aby „Świat się kręci” był programem, w którym głos będzie miał każdy. Największym błędem, jaki się popełnia, jest chęć uczenia Polaków tego, co jest dla nich dobre - mówi Wirtualnemedia.pl Agata Młynarska. więcej

 
Grzegorz Kita: Marketerzy powinni zrozumieć, że sport to marketingowy ,,gotowiec"
 
Ewa Wanat: Radio RDC stawia na muzykę i publicystykę
 
Kwestionariusz  
 
Ewa Konopko: moja kariera to efekt ciężkiej pracy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Konopko - szefowa agencji Mozaic (Grupa OMD). więcej

 
Karolina Nawojka Chałupińska: praca to ulubione zajęcie, nawet po godzinach
 
Kornel Dulęba: Czytanie gazety zaczynam od internetu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl