Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 30 Sierpnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Grzegorz Kita: Marketerzy powinni zrozumieć, że sport to marketingowy ,,gotowiec"

- Marketing sportowy zbyt często jest traktowany jako poboczny element, a nawet „odprysk” strategii firmy - mówi nam Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. więcej

 
410 mln zł na reklamy napojów. Coca-Cola przed Pepsi, Red Bull przed Tigerem i Blackiem, mocno w górę Tymbark (raport)

W I połowie br. producenci napojów przeznaczyli na działania reklamowe (bez internetu) 409,4 mln zł, o 5,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Budżet Coca-Coli był dwukrotnie większy niż Pepsi, wyraźnie wzrosły też wydatki Tymbarku. więcej

 
Rusza TVP Regionalna z 16 programami lokalnymi TVP

1 września br. rusza TVP Regionalna, kanał nadający lokalne programy 16 oddziałów terenowych TVP. Znajdą się w nim znane widzom programy, ale i nowe pozycje. Stacja dostępna będzie naziemnie i w kablówkach. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Akademia Dziennikarstwa

AYER Group poszukuje osoby na stanowisko
Praktykant / Praktykantka w dziale client service

AYER Group poszukuje osoby na stanowisko
Graphic Designer

Instytucja społeczna poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

FaceADDICTED Agency poszukuje osoby na stanowisko
Community Manager

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Account Manager

Budujemy Dom poszukuje osoby na stanowisko
Ambitny redaktor

Grupa medialna FIVE MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner Buyer

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Orange będzie reklamować Małgorzata Kożuchowska

Według nieoficjalnych informacji w nowej kampanii reklamowej Orange wystąpi Małgorzata Kożuchowska. Reklamy mają nawiązywać do serialu „Rodzinka.pl”, w którym od kilku lat gra aktorka. więcej

 
Odczarujmy klika - o modelowaniu atrybucyjnym w e-reklamie

W ciągu ostatnich kilku lat wiele firm mozolnie budowało swoją pozycję na rynku reklamy online w oparciu o efektywnościowy model rozliczeń. Konsumenci klikali, generowali leady, a klienci za nie płacili. Mało kto jednak zastanawiał się, co dzieje się z tymi konsumentami zanim kliknęli w reklamę. A dzieje się całkiem sporo i warto to analizować - uważa Maja Biniewicz z K2. więcej

 
Przyjęcie gwiazd i sportowców w jesiennym spocie Polsatu (wideo)

W jesiennym spocie wizerunkowym Polsatu zobaczyć można gwiazdy stacji, które bawią się na ogrodowym przyjęciu. Po raz pierwszy pojawili się w nim także znani sportowcy. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVP Info stawia na gwiazdy TVP, nowe studio i programy (wideo)

Od września TVP Info stanie się pełnowymiarową anteną newsową. W ramówce pojawi się kilkanaście nowych programów, w tym reaktywowane “7 dni świat” i “Plus minus”, a do zespołu dołączą gwiazdy innych kanałów TVP. więcej

Duże zmiany w Grupie Gremi. Czy pomogą jej tytułom?

Należąca do Grzegorza Hajdarowicza Grupa Gremi podzieli swoje tytuły prasowe na dwie spółki i zwolni do 157 osób. - Rynek jest taki, że trzeba obniżać koszty. Kiedyś w “SE” pracowało 750 osób, teraz 200 i gazeta się rozwija - komentuje Zbigniew Benbenek, szef ZPR. więcej

Kolejna rewolucja w "Przekroju". Wydawać go będzie Fundacja
Łukasz Grass: Zmieniam wizerunek i zamykam za sobą drzwi do świata informacji
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Rusza TVP Regionalna z 16 programami lokalnymi TVP

1 września br. rusza TVP Regionalna, kanał nadający lokalne programy 16 oddziałów terenowych TVP. Znajdą się w nim znane widzom programy, ale i nowe pozycje. Stacja dostępna będzie naziemnie i w kablówkach. więcej

 
Przyjęcie gwiazd i sportowców w jesiennym spocie Polsatu (wideo)

W jesiennym spocie wizerunkowym Polsatu zobaczyć można gwiazdy stacji, które bawią się na ogrodowym przyjęciu. Po raz pierwszy pojawili się w nim także znani sportowcy. więcej

 
Kino 5 ma nadawać ambitne filmy polskie i europejskie

Spółka Mediasat zapowiada, że jeśli Kino 5 otrzyma miejsce na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, skupi się na ambitnych filmach polskich i europejskich i dotyczących nich programach. więcej

 
Gwiazdy Polsatu na billboardach i w prasie (foto)

Osiem formatów z jesiennej ramówki Polsatu będzie promowanych w rozpoczynającej się 1 września br. kampanii reklamowej. Obejmie ona m.in. prasę, radio i billboardy. więcej

 
Multimedia mają już prawie 500 tys. klientów internetu

Sieć kablowa Multimedia Polska zakończyła pierwsze półrocze z ponad 820 tys. abonentów. Cały czas najszybciej przybywa klientów telewizji cyfrowej, a liczba użytkowników internetu dobija już do 500 tys. więcej

 
NatGeo Play - aplikacja National Geographic Channel dla klientów sieci Toya

FOX International Channels udostępnił abonentom sieci kablowej Toya aplikację NatGeo Play, która daje dostęp - na różnego rodzaju urządzeniach - do wybranych programów National Geographic Channel. więcej

 
Mecze reprezentacji i ligowe w hokeju na lodzie przez trzy sezony w TVP

Przez najbliższe trzy sezony, najważniejsze transmisje z hokeja na lodzie będą dostępne w Telewizji Polskiej. więcej

 
Kanał Fightklub w ofercie platformy Ipla

Pakiety Ipla Sport i Ipla Mix, dostępne na platformie internetowej Ipla, zostały wzbogacone o nowy kanał sportowy Fightklub, który od sierpnia znajduje się także w ofercie Cyfrowego Polsatu. Ceny pakietów nie zmieniają się. więcej

 
TVP Regionalna i nowe TVP Info w sieci Vectra. W których pakietach?

Sieć Vectra 1 września br. włączy do swojej oferty nowy kanał TVP Regionalna oraz odświeżone TVP Info. Pierwsza z tych stacji będzie dostępna w całej ofercie telewizyjnej, a druga tylko w telewizji cyfrowej. więcej

 
Powstanie drugi sezon serialu ,,Przekraczając granice"

Sony Pictures Television (SPT) Networks, właściciel kanałów AXN, zapowiedział produkcję drugiego sezonu serialu kryminalnego „Przekraczając granice”. Zdjęcia do kolejnych 12 odcinków będą realizowane we Francji, Czechach, Monte Carlo i Bułgarii. więcej

 
Kanał ID pokaże drugą serię programu ,,Geneza grzechu"

3 września 2013 roku kanał Investigation Discovery rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Geneza grzechu”. więcej

 
Drugi sezon programu ,,Anthony Bourdain Parts Unknown" w CNN

16 września 2013 roku kanał CNN rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Anthony Bourdain Parts Unknown”. więcej

 
 
Radio  
 
Rusza jesienna ramówka RMF FM. Robert Karpowicz rano za Witolda Lazara

W jesiennej ramówce RMF FM poranny magazyn “Wstawaj szkoda dnia” zamiast Witolda Lazara prowadzić będzie Robert Karpowicz, Na antenę powrócą też audycje znane już słuchaczom. więcej

 
Cztery premiery w jesiennej ramówce radiowej Trójki

Radiowa Trójka wprowadza w najbliższy poniedziałek jesienną ramówkę. W programie są cztery premiery: audycje „Mówię TAK”, „Świat zwariował” oraz dwa autorskie programy muzyczne pod wspólnym tytułem „Przed godziną Zero”. więcej

 
Robert Janowski promuje Radio Złote Przeboje (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje (Agora), w której bierze udział Robert Janowski. Działania obejmą głównie telewizję i kina, a także internet i outdoor. więcej

 
,,Narodowe Czytanie" na wszystkich antenach Polskiego Radia

7 września br. na wszystkich antenach Polskiego Radia relacjonowany będzie finał ogólnopolskiej akcji „Narodowe Czytanie”, która w tym roku poświęcona jest twórczości Aleksandra Fredry. Główne uroczystości odbędą się w Ogrodzie Saskim w Warszawie. więcej

 
Radio ZET z aplikacją na Samsung Smart TV

Radio ZET udostępniło aplikacją na telewizorom Samsung Smart TV. Pozwala ona na słuchanie rozgłośni i jej ponad 30 tematycznych stacji muzycznych. więcej

 
Reklama  
 
Grzegorz Kita: Marketerzy powinni zrozumieć, że sport to marketingowy ,,gotowiec"

- Marketing sportowy zbyt często jest traktowany jako poboczny element, a nawet „odprysk” strategii firmy - mówi nam Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. więcej

 
410 mln zł na reklamy napojów. Coca-Cola przed Pepsi, Red Bull przed Tigerem i Blackiem, mocno w górę Tymbark (raport)

W I połowie br. producenci napojów przeznaczyli na działania reklamowe (bez internetu) 409,4 mln zł, o 5,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Budżet Coca-Coli był dwukrotnie większy niż Pepsi, wyraźnie wzrosły też wydatki Tymbarku. więcej

 
Orange będzie reklamować Małgorzata Kożuchowska

Według nieoficjalnych informacji w nowej kampanii reklamowej Orange wystąpi Małgorzata Kożuchowska. Reklamy mają nawiązywać do serialu „Rodzinka.pl”, w którym od kilku lat gra aktorka. więcej

 
Odczarujmy klika - o modelowaniu atrybucyjnym w e-reklamie

W ciągu ostatnich kilku lat wiele firm mozolnie budowało swoją pozycję na rynku reklamy online w oparciu o efektywnościowy model rozliczeń. Konsumenci klikali, generowali leady, a klienci za nie płacili. Mało kto jednak zastanawiał się, co dzieje się z tymi konsumentami zanim kliknęli w reklamę. A dzieje się całkiem sporo i warto to analizować - uważa Maja Biniewicz z K2. więcej

 
Gwiazdy Polsatu na billboardach i w prasie (foto)

Osiem formatów z jesiennej ramówki Polsatu będzie promowanych w rozpoczynającej się 1 września br. kampanii reklamowej. Obejmie ona m.in. prasę, radio i billboardy. więcej

 
Sonda uliczna reklamuje ,,Wielką loterię" Providenta (wideo)

28 sierpnia ruszyła loteria promująca firmę pożyczkową Provident. Akcję, przygotowaną przez agencję Albedo Marketing, wspiera kampania reklamowa realizowana przez firmy White Rabbit i OMD. więcej

 
Robert Janowski promuje Radio Złote Przeboje (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje (Agora), w której bierze udział Robert Janowski. Działania obejmą głównie telewizję i kina, a także internet i outdoor. więcej

 
,,Ja i Mój Big Mac" w kampanii McDonald's (wideo)

Wystartowała kampania restauracji McDonald’s prezentująca kanapkę Big Mac. Za przygotowanie i realizację akcji - pod hasłem „Ja i Mój Big Mac” - odpowiadają firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD, 24/7 PR i 24/7 Digital. więcej

 
,,Kochanie, zaskocz mnie" - Bakoma Jogurt Naturalny Gęsty reklamowany w internecie

Na Facebooku ruszyła internetowa odsłona kampanii reklamowej Jogurtu Naturalnego Gęstego marki Bakoma. Za przygotowanie  i realizację akcji odpowiada agencja Goldbach Interactive Poland. więcej

 
Spryciarze.pl w sieci Evolution Media Net

Od września serwis z poradnikami wideo Spryciarze.pl dołączy do sieci Evolution Media Net. więcej

 
Prasa  
 
"Dziennik Gazeta Prawna" z nową jedynką i stronami prawnymi

W poniedziałek, 2 września br. pojawi się pierwszy numer „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) z pierwszą stroną w nowym layoucie i odmienionymi stronami o prawie. więcej

 
Polacy najchętniej kupują tygodniki telewizyjne i plotkarskie

W I półroczu 2013 roku tygodnikiem z największą sprzedażą ogółem był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow oraz telewizyjne. Top 69 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Rzeczpospolita" patronem medialnym PKOL. Hajdarowicz: realizacja idei wspierania sportu przez biznes

„Rzeczpospolita” (Gremi Media) została patronem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Umowę pomiędzy Gremi Media i PKOL podpisano w czwartek. więcej

 
Agora wydaje bezpłatny kwartalnik ,,Metro na szpilkach"

W sobotę na ulicach największych ośmiu polskich miast kolporterzy „Metra” (Agora) rozdadzą pierwszy numer bezpłatnego kwartalnika „Metro na szpilkach”. więcej

 
Anna Kamińska odpowiada za tytuły budowlane Muratora

Anna Kamińska została od czwartku dyrektorem zarządzającym tytułów budowlanych w wydawnictwie Murator. Dotychczas obowiązki te pełniła Renata Krzewska, prezes zarządu spółki. więcej

 
Anna Marucha menedżerem komunikacji w Ringier Axel Springer Polska

Anna Marucha została nowym menedżerem komunikacji korporacyjnej w Ringier Axel Springer Polska. Zastąpiła Annę Gancarz-Luboń, która odchodzi z firmy. więcej

 
Pracodawcy RP pomogą "Sukcesowi"

Gremi Media, wydawca magazynu “Sukces”, zawarł umowę o współpracy przy tworzeniu i dystrybucji tytułu z Pracodawcami RP, największą organizacją pracodawców w Polsce. więcej

 
,,Znak" świętuje 700. urodziny

Na rynku ukazało się jubileuszowe, 700. wydanie miesięcznika „Znak” (Społeczny Instytut Wydawniczy Znak). więcej

 
Naga Maja Bohosiewicz w "Playboyu"

W czwartek 29 sierpnia br. do sprzedaży trafiło wrześniowe wydanie miesięcznika “Playboy” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znalazła się aktorka Maja Bohosiewicz. więcej

 
Internet  
 
Odczarujmy klika - o modelowaniu atrybucyjnym w e-reklamie

W ciągu ostatnich kilku lat wiele firm mozolnie budowało swoją pozycję na rynku reklamy online w oparciu o efektywnościowy model rozliczeń. Konsumenci klikali, generowali leady, a klienci za nie płacili. Mało kto jednak zastanawiał się, co dzieje się z tymi konsumentami zanim kliknęli w reklamę. A dzieje się całkiem sporo i warto to analizować - uważa Maja Biniewicz z K2. więcej

 
Zmiany w regulaminie Facebooka dotyczące konkursów. Czego się spodziewać?

Od kilku dni gorącym tematem na branżowych fanpage‘ach jest informacja o zmianach w regulaminie Facebooka. Skąd to poruszenie? - pyta Jakub Kubacki z agencji Albedo Marketing. więcej

 
YouTube wprowadza nowe logo, ale nie rezygnuje ze starego

W aplikacjach mobilnych i na profilach społecznościowych YouTube’a pojawiło się jego nowe logo. Portal nie zamierza jednak rezygnować ze swojego dotychczasowego logotypu, tylko bardziej akcentować przycisk „play”. więcej

 
Krzysztof Sobieszek i Rafał Skwiot na nowych stanowiskach w Naszej Klasie

Krzysztof Sobieszek objął nowo utworzoną funkcję pełnomocnika zarządu ds. marketingu i danych, a Rafał Skwiot - pełnomocnika zarządu ds. komunikacji w spółce Nasza Klasa zarządzającej serwisem społecznościowym NK.pl. więcej

 
260 mln użytkowników mobilnych przeglądarek Opery

W lipcu br. 259,6 miliona osób korzystało z mobilnych przeglądarek firmy Opera Software, aby uzyskać dostęp do internetu z poziomu urządzeń mobilnych.   więcej

 
Kanał Fightklub w ofercie platformy Ipla

Pakiety Ipla Sport i Ipla Mix, dostępne na platformie internetowej Ipla, zostały wzbogacone o nowy kanał sportowy Fightklub, który od sierpnia znajduje się także w ofercie Cyfrowego Polsatu. Ceny pakietów nie zmieniają się. więcej

 
GetResponse z aplikacją mobilną Forms on the Go

Platforma e-mail marketingowa GetResponse uruchomiła aplikację mobilną Forms on the Go umożliwiającą budowanie bazy odbiorców w trybie online i offline. więcej

 
MCI Management z zyskiem na poziomie 91,2 mln złotych

Grupa kapitałowa MCI Management (m.in. właściciel platformy Answear.com) wypracowała po pierwszym półroczu br. skonsolidowany zysk netto w wysokości 91,2 mln złotych. Prognoza na koniec roku zakłada aż 170 mln złotych zysku.   więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy źle oceniają ustawę śmieciową, ale wierzą w jej pozytywne skutki

Blisko połowa Polaków negatywnie ocenia tzw. "ustawę śmieciową", ale jednocześnie ponad połowa z nas wierzy, że w przyszłości wpłynie ona na poprawę stanu czystości najbliższej okolicy - wynika z badania SW Research. więcej

 
Dwie trzecie Polek zadowolonych z wakacji

33 proc. polskich internautek twierdzi, że to one w ich gospodarstwach domowych decydują o wyborze destynacji turystycznej na wakacje, zaś w przypadku kolejnych 40 proc. decyzja podejmowana jest wspólnie z partnerem, lecz z wiodącą rolą pań. Planując wakacje Polki kierują się głównie rekomendacjami znajomych, a podczas wakacji chcą przede wszystkich spędzić więcej czasu z rodziną - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Anna Gancarz-Luboń communcations managerem w firmie Syngenta
 
Grupa 24/7 uruchomiła agencję 24/7 Reputation
 
Anna Marucha menedżerem komunikacji w Ringier Axel Springer Polska
 
9.90 PR wypromuje szefa kuchni Adama Chrząstowskiego
 
Technologie  
 
Nokia 515 - nowy klasyczny telefon od Nokii (wideo)
 
"Darmowy Facebook w telefonie" w promocji Plusa
 
NTT TN116 - nowy tablet od NTT System
 
Panasonic: nowe monitory LED z serii LFE6
 
Solution 7+ - nowy tablet od Overmax
 
ABI: 6,8 mld USD przychodu z aplikacji na Androida w 2013 r.
 
Gospodarka  
 
Na złocie można znowu dobrze zarobić
 
Wrocławski Park Wodny naruszał interesy konsumentów. "Nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy oddane na przechowanie"
 
W USA może zabraknąć na pensje dla urzędników, kończą się rezerwy finansowe
 
Ceny mieszkań mogą pójść w górę, bo rośnie sprzedaż kredytów hipotecznych
 
Katastrofalna sytuacja finansowa Egiptu. Pieniędzy starczy tylko do końca roku
 
Zatory płatnicze to problem firm, które wspomagają się kredytem, leasingiem i faktoringiem
 
W Polsce coraz więcej centrów magazynowych, dzięki poprawiającej się infrastrukturze
 
Coraz większa popularność funduszy inwestujących za granicą
 
Trzeba będzie mieć 20 proc. wkładu własnego, aby kupić mieszkanie
 
Nowe obowiązki organów podatkowych
 
Zakaz pobierania weksli od pracowników
 
Kultura/Rozrywka  
 
Sharon Stone: po pięćdziesiątce zaczął się nowy etap życia
 
Lady GaGa pokazała "Swine"
 
"New" - nowa singiel Paula McCartneya
 
Lisa Kudrow zagra w serialu "Skandal"
 
Matt Damon zagra w filmie "Interstellar"
 
Robert Pattinson: Staram się pozostać skromnym, normalnym facetem
 
Pusha T śpiewa "Sweet Serenade" z Chrisem Brownem
 
Koniec małżeństwa Michaela Douglasa i Catherine Zeta-Jones
 
Powstanie drugi sezon serialu ,,Przekraczając granice"
 
Blog  
 
T-MOBILE poluje na jelenie... - Andrzej Bober
 
Dobre praktyki komunikacji online w firmie - Paweł Lipiec
 
Bufetowa tłucze słoiki. - Ewaryst Fedorowicz
 
Panie Tusk, pana cóś interes nie idzie! - Krzysztof Czabański
 
Silna marka omija pośredników - Paweł Tkaczyk
 
Nasz gość  
 
Grzegorz Kita: Marketerzy powinni zrozumieć, że sport to marketingowy ,,gotowiec"

- Marketing sportowy zbyt często jest traktowany jako poboczny element, a nawet „odprysk” strategii firmy - mówi nam Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. więcej

 
Ewa Wanat: Radio RDC stawia na muzykę i publicystykę
 
Łukasz Grass: Zmieniam wizerunek i zamykam za sobą drzwi do świata informacji
 
Kwestionariusz  
 
Ewa Konopko: moja kariera to efekt ciężkiej pracy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Konopko - szefowa agencji Mozaic (Grupa OMD). więcej

 
Karolina Nawojka Chałupińska: praca to ulubione zajęcie, nawet po godzinach
 
Kornel Dulęba: Czytanie gazety zaczynam od internetu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl