|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 21 Sierpnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duży wzrost ,,Newsweeka" w I półroczu 2013, ostro w dół ,,Wprost" i ,,Uważam Rze"
W I półroczu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem tygodników opinii został „Gość Niedzielny”. Najwięcej zyskał “Newsweek” a udany debiut zanotowały dwa nowe magazyny: „W Sieci” i „Do Rzeczy”.
więcej |
|
SDP RP: testy pracowników TVP to szykany i hipokryzja
Stowarzyszenie Dziennikarzy RP krytykuje rozpoczęte w Telewizji Polskiej testy kompetencji pracowników. - Uważamy ten zabiega za szykanę, natomiast zapewnienia, że każdy dziennikarz może odmówić wypełniania testów - za hipokryzję - ocenia organizacja.
więcej |
|
Polsat Sport i Ipla pokażą mecze reprezentacji koszykarzy i Tauron Basket Ligi
Polsat Sport, Polsat Sport News i Ipla przez najbliższych 5 lat będą transmitować mecze Tauron Basket Ligi, Pucharu Polski i męskiej koszykarskiej reprezentacji Polski. We wrześniu stacje pokażą mistrzostwa Europy z udziałem naszej drużyny.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Panorama dnia", "7 dni świat" i rozmowy prezenterów "Wiadomości" w TVP Info
“Panorama dnia”, “Twoje Info” oraz liczne magazyny to nowości, które pojawią się w TVP Info od września. W ramówce znajdzie się też “Rozmowa dnia” prowadzona przez gospodarzy “Wiadomości” oraz magazyn “7 dni świat”.
więcej
|
|
Agnieszka Szulim: Widzowie potrzebują także prostszych treści
- W tej chwili show-biznesem zajmują się absolutnie wszyscy, dlatego na antenie telewizyjnej będzie coraz więcej programów „bulwarowych” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Szulim, prowadząca w TVN program „Na językach”.
więcej
|
|
Rusza Polsat Romans z serialami i filmami dla kobiet
W niedzielę 1 września br. rozpocznie nadawanie Polsat Romans, kierowany do kobiet kanał serialowo-filmowy. W jego ofercie znajdą się polskie seriale z anteny Polsatu i filmy fabularne. Stacja dostępna będzie w Cyfrowym Polsacie.
więcej
|
|
SDP RP: testy pracowników TVP to szykany i hipokryzja
Stowarzyszenie Dziennikarzy RP krytykuje rozpoczęte w Telewizji Polskiej testy kompetencji pracowników. - Uważamy ten zabiega za szykanę, natomiast zapewnienia, że każdy dziennikarz może odmówić wypełniania testów - za hipokryzję - ocenia organizacja.
więcej
|
|
Polsat Sport i Ipla pokażą mecze reprezentacji koszykarzy i Tauron Basket Ligi
Polsat Sport, Polsat Sport News i Ipla przez najbliższych 5 lat będą transmitować mecze Tauron Basket Ligi, Pucharu Polski i męskiej koszykarskiej reprezentacji Polski. We wrześniu stacje pokażą mistrzostwa Europy z udziałem naszej drużyny.
więcej
|
|
"Mały nie-poradnik" Katarzyny Cichopek jesienią w Polsat Cafe
“Mały nie-poradnik” - to tytuł nowego programu Katarzyny Cichopek, który trafi jesienią na antenę Polsat Cafe. Zastąpi on w ramówce stacji magazyn “Sexy mama”.
więcej
|
|
W górę cennik reklamowy TVP. Najdroższe ,,M jak miłość", ,,Wiadomości" i mecze piłkarskie
We wrześniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 8,1 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość”, w paśmie informacyjnym TVP1 z „Wiadomościami” i przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski.
więcej
|
|
Małgorzata Mikulska-Rembek szefową "Państwa w państwie"
Małgorzata Mikulska-Rembek została nowym szefem redakcji programu Polsatu “Państwo w państwie”. Zastąpiła na tym stanowisku Annę Oblicką, która pozostanie wydawcą magazynu.
więcej
|
|
"Ściągaj błyskawicznie" - nowa promocja internetu w UPC
Sieć kablowa UPC Polska przygotowała nową promocję skierowaną do wszystkich nowych klientów, w tym studentów. W jej ramach oferowane są trzy pakiety internetowe z umową na rok lub dwa lata.
więcej
|
|
"Miłość na bogato", "Randka się opłaca" i "In & out" jesienią w stacji Viva
W jesiennej ramówce kanału Viva Polska znajdzie się nowy serial “Miłość na bogato”, a także kolejne serie programów “Randka się opłaca” oraz “In & out”. Ten ostatni format zyska nową prowadzącą - Katarzynę Kępkę.
więcej
|
|
Rusza kanał informacyjny Al Jazeera America
Katarska stacja telewizyjna Al Jazeera uruchamia nowy kanał, który ma jej pomóc w zdobyciu widzów zza Oceanu.
więcej
|
|
Piłkarze Lecha Poznań w kampanii sieci Inea
Sieć kablowa Inea rozpoczęła kampanię promującą pakiety usług z tabletem Kiano, w której biorą udział piłkarze Lecha Poznań Manuel Arboleda i Rafał Murawski. Operator wprowadził też m.in. niższe ceny pakietów telewizyjnych z dekoderem.
więcej
|
|
US Open 2013 w Eurosporcie, ekspertem Marion Bartoli
Triumfatorka tegorocznego Wimbledonu Marion Bartoli będzie ekspertem Eurosportu na rozpoczynający się 26 sierpnia br. wielkoszlemowym turnieju tenisowym US Open.
więcej
|
|
Kolarski wyścig Vuelta a Espana w Eurosporcie
Eurosport będzie transmitować ruszający w najbliższą sobotę 24 sierpnia br. wyścig Vuelta a Espana. Łącznie na antenie sportowej stacji znajdzie się około 37 godzin relacji.
więcej
|
|
Koniec serialu "Teoria wielkiego podrywu"? Nadchodzi siódmy sezon
Gwiazdor "Teorii wielkiego podrywu", Johnny Galecki nie widzi przeszkód, by kręcić kolejne sezony komediowego serialu. Obecnie w fazie produkcji znajduje się siódma seria.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Maria Szarapowa zmieni nazwisko na Sugarpova w ramach promocji cukierków
Rosyjska tenisistka Maria Szarapowa chce na czas turnieju US Open zmienić swoje nazwisko na Sugarpova, aby promować linię słodyczy, której jest właścicielką.
więcej
|
|
W górę cennik reklamowy TVP. Najdroższe ,,M jak miłość", ,,Wiadomości" i mecze piłkarskie
We wrześniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 8,1 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość”, w paśmie informacyjnym TVP1 z „Wiadomościami” i przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski.
więcej
|
|
Katarzyna Wiater odchodzi ze Starcomu
Katarzyna Wiater kończy pracę w grupie Starcom MediaVest. Za rozwój i strategię nowobiznesową firmy nadal odpowiadać będzie Piotr Szczepański.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk reklamuje przelewy ekspresowe w eurobanku (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wprowadzone przez eurobank darmowe przelewy ekspresowe BlueCash. Twarzą akcji, przygotowanej przez firmy Brasil, Propeller Film i Starcom, jest Piotr Adamczyk.
więcej
|
|
Oknoplast sponsorem Borussii Dortmund
Oknoplast został sponsorem niemieckiego klubu piłkarskiego Borussia Dortmund. Umowa będzie obowiązywać przez najbliższy sezon.
więcej
|
|
Poznań reklamami zaprasza berlińczyków
W Berlinie trwa kampania reklamowa zachęcająca do odwiedzenia Poznania. Akcję - obejmującą radio, internet i outdoor - przygotowały agencja Just i dom mediowy Media Concept.
więcej
|
|
,,Lepszy Start" - uczestniczki ,,Top Model" w kampanii Axe (wideo)
Na Facebooku ruszył konkurs „Lepszy Start” promujący kosmetyki Axe (Unilever Polska). Twarzami akcji są uczestniczki programu „Top Model”: Natalia El Daghestani, Zuzanna Kołodziejczyk i Kasia Smolińska.
więcej
|
|
Impreza wiewiórek reklamuje pożyczkę bez wyrzeczeń w Banku BGŻ (wideo)
W telewizji, internecie, prasie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Bank BGŻ. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Initiative Warszawa i Performics.
więcej
|
|
Piłkarze Lecha Poznań w kampanii sieci Inea
Sieć kablowa Inea rozpoczęła kampanię promującą pakiety usług z tabletem Kiano, w której biorą udział piłkarze Lecha Poznań Manuel Arboleda i Rafał Murawski. Operator wprowadził też m.in. niższe ceny pakietów telewizyjnych z dekoderem.
więcej
|
|
Suzuki partnerem motoryzacyjnym PZKosz i PLK
Suzuki Motor Poland zostało oficjalnym partnerem motoryzacyjnym Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.
więcej
|
|
Daniel Dydak: z Globmedia do EM LAB
Do zespołu agencji EM LAB dołączył Daniel Dydak, który objął stanowisko account managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Duży wzrost ,,Newsweeka" w I półroczu 2013, ostro w dół ,,Wprost" i ,,Uważam Rze"
W I półroczu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem tygodników opinii został „Gość Niedzielny”. Najwięcej zyskał “Newsweek” a udany debiut zanotowały dwa nowe magazyny: „W Sieci” i „Do Rzeczy”.
więcej
|
|
,,Fakt" najchętniej czytany w Małopolsce, ,,Gazeta Wyborcza" liderem na Dolnym Śląsku
Z najnowszych danych badania PBC General obejmujących I półrocze 2013 roku wynika, że najpopularniejsze w poszczególnych regionach są te same dzienniki co rok wcześniej.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" liderem pism wnętrzarskich, mimo utraty czytelników
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymały się „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może „Moje Mieszkanie”. Z kolei najwięcej stracił magazyn „M jak Mieszkanie”.
więcej
|
|
"Newsweek" i "Polityka" z ogromną przewagą nad "W Sieci" i "Do Rzeczy"
W czerwcu br. największą sprzedaż ogółem wśród tygodników opinii zanotowały “Gość Niedzielny”, “Newsweek” i “Polityka”. Najsłabsze wyniki od debiutu osiągnęły za to “W Sieci” i “Do Rzeczy”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|