Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 20 Sierpnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Natalia Hatalska: Coraz większy potencjał reklamowy blogosfery

- Duża część reklamodawców - moim zdaniem - nie zna blogosfery. Wybierając blogerów do współpracy reklamowej, kieruje się tylko ich tzw. popularnością mediową - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Natalia Hatalska, blogerka i ekspertka ds. marketingu. więcej

 
Polska reklama zmalała w I półroczu o 6,6 proc. do 3,5 mld zł

W I połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 3,507 mld zł, o 6,6 proc. mniej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Wzrosty zanotowała tylko reklama internetowa, a największe spadki nastąpiły w prasie i na outdoorze. więcej

 
Koniec programu "Kawa czy herbata?". ,,Klasyczna telewizja śniadaniowa przestała się sprawdzać"

W jesiennej ramówce TVP1 - po raz pierwszy od 21 lat - nie będzie „Kawy czy herbaty?”. - Nie wykluczamy, że program wróci do ramówki - zapewnia jednak Piotr Radziszewski, szef TVP1. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

AdPilot RTB poszukuje osoby na stanowisko
Informatyk w Dziale Traffic

TradeTracker Poland poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

TradeTracker Poland poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Viacom International Media Networks poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT MANAGER

Infacto Fly poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Egurrola Dance Studio poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk ds. Produktu Reklamowego

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor w Serwisie Plejada.pl

CD Projekt poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Spada czytelnictwo miesięczników. ,,Twój Styl" ciągle na czele

W I półroczu br. prawie wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa, a liderem pozostał „Twój Styl”. Z kolei wśród dwumiesięczników najchętniej czytany był „Komputer Świat Twój Niezbędnik”. więcej

 
"Blondynka" wraca do TVP1 z nowymi aktorami

W niedzielę 1 września TVP1 pokaże pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu „Blondynka” z Julią Pietruchą w roli głównej. Do obsady produkcji dołączyli Liliana Głąbczyńska-Komorowska, Mariusz Ostrowski i Tomasz Borkowski. więcej

 
Agora zwolniła 380 pracowników, oszczędzając 22 mln zł

Na koniec czerwca br. w Agorze pracowało 3 020 pracowników etatowych, o 380 mniej niż rok wcześniej. W ciągu roku spółka na wynagrodzenia i świadczenia dla nich wydała 293,6 mln zł, 22,1 mln zł mniej niż rok wcześniej. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Na antenę TVN wraca ,,Taniec z gwiazdami"

- Jest już pewne, że na antenę TVN powróci „Taniec z gwiazdami” - udało się nieoficjalnie dowiedzieć portalowi Wirtualnemedia.pl. Czternasta edycja show pojawi się w TVN wiosną przyszłego roku, prawdopodobnie w nieco zmienionej formule. więcej

Prezes T-Mobile: Operator komórkowy musi wyróżnić się czymś więcej niż ceną

- Myślę, że w najbliższym czasie decyzjami klientów operatorów telekomunikacyjnych w większym stopniu będą kierowały jakość i różnorodność oferty niż cena usług - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile Polska. więcej

Edward Miszczak: Niektóre stacje kopiują nasze programy
Biedronka szykuje płatności mobilne z Bankiem Pekao SA
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Koniec programu "Kawa czy herbata?". ,,Klasyczna telewizja śniadaniowa przestała się sprawdzać"

W jesiennej ramówce TVP1 - po raz pierwszy od 21 lat - nie będzie „Kawy czy herbaty?”. - Nie wykluczamy, że program wróci do ramówki - zapewnia jednak Piotr Radziszewski, szef TVP1. więcej

 
"Blondynka" wraca do TVP1 z nowymi aktorami

W niedzielę 1 września TVP1 pokaże pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu „Blondynka” z Julią Pietruchą w roli głównej. Do obsady produkcji dołączyli Liliana Głąbczyńska-Komorowska, Mariusz Ostrowski i Tomasz Borkowski. więcej

 
Reklamy w TVN tanieją o 8,6 proc. Najdrożej przy ,,Mam talent" i ,,MasterChefie"

We wrześniowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 8,6 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy talent-show „Mam talent” (maksymalnie 81 tys. zł) i „MasterChef” (nawet 73,7 tys. zł). więcej

 
Reality-show ,,Ratownicy" jesienią w Pulsie 2

W jesiennej ramówce Pulsu 2 znajdzie się pierwszy autorski program stacji. W reality-show pod tytułem “Ratownicy” widzowie śledzić będą prace służb ratowniczych. więcej

 
"Spadkobiercy", premiery filmowe i seriale Polsatu jesienią w TV4

Jesienią Czwórka pokaże nowe zagraniczne programy dokumentalne i premierowe hity filmowe. Do ramówki trafią też nowe odcinki znanych już polskich produkcji, w tym “Spadkobiercy” oraz powtórki seriali obyczajowych Polsatu. więcej

 
Paweł Prus przeszedł z TVP Info do ośrodka ThinkThank

Paweł Prus, dotąd reporter kanału TVP Info, dołączył do zespołu ośrodka analitycznego ThinkThank, który wydaje magazyn pod tym samym tytułem. więcej

 
TVN z jednocyfrowym wynikiem, TV Puls przed TVN7 i TVN24

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Liga Mistrzów wraca na antenę nc+, mecz Legii od 19 do północy

Od 20 sierpnia na kanałach nc+ ponownie zobaczyć będzie można rozgrywki piłkarskiej Ligi Mistrzów. Na początek widzowie śledzić będą mogli mecze IV rundy kwalifikacyjnej, a 17 września br. ruszy faza grupowa. więcej

 
HBO pokazało niewykorzystaną scenę z "Gry o tron 3" (wideo)

Stacja HBO opublikowała niewykorzystaną scenę z trzeciego sezonu "Gry o tron". więcej

 
Nadchodzi piąty sezon serialu "Glee" (wideo)

Do internetu trafił trailer zapowiadający piąty sezon serialu "Glee". więcej

 
Boomerang pokaże nowe odcinki serialu ,,Garfield Show"

2 września 2013 roku kanał Boomerang rozpocznie emisję nowych odcinków serialu „Garfield Show”. więcej

 
 
Radio  
 
Złote Przeboje nowym liderem w Poznaniu, Eska w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres maj - lipiec 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu. więcej

 
Eska liderem we Wrocławiu, Trójka i Złote Przeboje Kolor w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres maj - lipiec 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu. więcej

 
Reklama  
 
Polska reklama zmalała w I półroczu o 6,6 proc. do 3,5 mld zł

W I połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 3,507 mld zł, o 6,6 proc. mniej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Wzrosty zanotowała tylko reklama internetowa, a największe spadki nastąpiły w prasie i na outdoorze. więcej

 
Reklamy w TVN tanieją o 8,6 proc. Najdrożej przy ,,Mam talent" i ,,MasterChefie"

We wrześniowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 8,6 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy talent-show „Mam talent” (maksymalnie 81 tys. zł) i „MasterChef” (nawet 73,7 tys. zł). więcej

 
,,Wspieramy wszystkich kierowców" - Robert Kubica reklamuje Lotos (wideo)

Pod hasłem „Wspieramy kierowców. Wszystkich kierowców” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Grupy Lotos. Akcję, w której występuje Robert Kubica, przygotowały firmy Grey Worldwide Warszawa, Tank i dom mediowy Starcom. więcej

 
Rosyjska telewizja blokuje nową reklamę Burger Kinga (wideo)

Największe telewizyjne stacje w Rosji odmówiły emisji nowej reklamy Burger Kinga, tłumacząc to jej dwuznacznym nawiązaniem do narkotyków. więcej

 
Łukasz Garlicki reklamuje mobilne Konto Direct w ING Banku Śląskim (wideo)

Rusza kampania ING Banku Śląskiego reklamująca mobilny dostęp do Konta Direct. Akcję, w której występuje Łukasz Garlicki, przygotowały agencja Brain i dom mediowy Lowe Media. więcej

 
Google Glass sprawdzi na jakie reklamy patrzymy

Google otrzymał patent na technologię, która pozwala wykrywać na co w danym momencie patrzy użytkownik i jak reaguje. Ma ona znaleźć zastosowanie w okularach Google Glass. więcej

 
Jakub Korolczuk: z Change Integrated do Grey Worldwide Warszawa

Jakub Korolczuk we wrześniu obejmie stanowisko dyrektora kreacji w agencji Grey Worldwide Warszawa, zastępując na nim Katarzynę Sośnierz. Obecnie Korolczuk kończy pracę w Change Integrated. więcej

 
PGE: robimy prąd, góry, jeziora i lasy (wideo)

Pod hasłem „Robimy prąd, góry, jeziora i lasy” wystartowała kolejna kampania wizerunkowa PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Działania mają wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności marki PGE na rynku. więcej

 
,,Odkryj bogactwo orientalnych smaków" w kampanii Fixów Knorr (wideo)

Trwa kampania reklamowa Fixów Knorr (Unilever Polska) do orientalnych dań ryżowych. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Odkryj bogactwo orientalnych smaków”, odpowiadają firmy Lowe Warsaw i PHD. więcej

 
,,Bierz w ciemno!" - Makro Cash & Carry reklamuje Aro (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa marki Aro należącej do sieci hurtowni Makro Cash & Carry. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Bierz w ciemno! Aro zawsze najtaniej”, przygotowała agencja Albedo Marketing. więcej

 
WIG30 z identyfikacją wizualną

Indeks WIG30, który za ponad dwa lata ma zastąpić WIG20, ma już swoją identyfikację wizualną. Na zlecenie Giełdy Papierów Wartościowych przygotowały ją agencje wchodzące w skład ArtGroup. więcej

 
Socializer znów dla Microsoftu w social media

Socializer wygrał przetarg na obsługę Microsoftu w mediach społecznościowych. Agencja zajmowała się tym już w latach 2011-2012. więcej

 
Nokia i Justtag rozdają prezenty użytkownikom Nokia Lumia

Ruszyła promocja „Z Nokią dostajesz więcej” dla użytkowników telefonów Nokia Lumia z zainstalowaną aplikacją Justtag od Dirlango, firmy należącej do Łukasza Wejcherta. Mogą oni w niej pobierać specjalne kody prezentowe i odbierać upominki u 13 partnerów akcji. więcej

 
Nowe pakiety mobilne i motionwall w ofercie Ringier Axel Springer Polska

Biuro reklamy internetowej Ringier Axel Springer Polska wprowadziło do oferty sześć tematycznych pakietów mobilnych oraz format motionwall. więcej

 
Momentum wypromuje centra handlowe M1

Agencja Momentum wygrała przetarg - zorganizowany przez METRO Properties - na opracowanie koncepcji komunikacji telewizyjnej oraz realizację spotów telewizyjnych loterii centrów handlowych M1. więcej

 
Rafał Szafraniec account managerem w OMD

Rafał Szafraniec awansował na account managera w domu mediowym OMD. Obecnie jest odpowiedzialny m.in. za koordynację projektów i współpracę z McDonald’s. więcej

 
Prasa  
 
Spada czytelnictwo miesięczników. ,,Twój Styl" ciągle na czele

W I półroczu br. prawie wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa, a liderem pozostał „Twój Styl”. Z kolei wśród dwumiesięczników najchętniej czytany był „Komputer Świat Twój Niezbędnik”. więcej

 
Agora zwolniła 380 pracowników, oszczędzając 22 mln zł

Na koniec czerwca br. w Agorze pracowało 3 020 pracowników etatowych, o 380 mniej niż rok wcześniej. W ciągu roku spółka na wynagrodzenia i świadczenia dla nich wydała 293,6 mln zł, 22,1 mln zł mniej niż rok wcześniej. więcej

 
,,Uważam Rze Historia" z ogromnym spadkiem - ranking miesięczników historycznych

W maju 2013 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych awansował magazyn „Focus Historia”. Ogromny spadek, wynoszący aż 68 proc., zanotował magazyn „Uważam Rze Historia”. więcej

 
Agora: w II kw. reklama zmalała o 6,5 proc., w całym br. spadnie o 5-8 proc.

Według szacunków Agory w II kwartale br. wartość wydatków reklamowych w Polsce wyniosła 1,97 mld zł, o 6,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Na cały 2013 rok spółka przewiduje spadek rynku reklamy o 5-8 proc. W obu okresach najwięcej stracą prasa i outdoor, a zyska tylko internet. więcej

 
"Magazyn Mia i ja" - nowe pismo od Media Service Zawada

Wydawnictwo Media Service Zawada we wtorek 20 sierpnia br. wprowadzi na rynek nowy dwumiesięcznik dla dzieci - “Magazyn Mia i ja”. więcej

 
"Poradnik Domowy" po odświeżeniu sprzedał 390 tys. egz.

Sierpniowy i zarazem pierwszy odświeżony numer “Poradnika Domowego” (Edipresse Polska) sprzedał się w liczbie 390 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy. więcej

 
Nowe pakiety mobilne i motionwall w ofercie Ringier Axel Springer Polska

Biuro reklamy internetowej Ringier Axel Springer Polska wprowadziło do oferty sześć tematycznych pakietów mobilnych oraz format motionwall. więcej

 
"Największe przeboje piosenki francuskiej" z "Gazetą Wyborczą"

We wtorek i środę z "Gazetą Wyborczą" (Agora) ukażą się płyty z największymi przebojami muzyki francuskiej. więcej

 
Internet  
 
Natalia Hatalska: Coraz większy potencjał reklamowy blogosfery

- Duża część reklamodawców - moim zdaniem - nie zna blogosfery. Wybierając blogerów do współpracy reklamowej, kieruje się tylko ich tzw. popularnością mediową - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Natalia Hatalska, blogerka i ekspertka ds. marketingu. więcej

 
Play.pl sprzedane za 2 mln zł, co.pl za milion - najdroższe domeny w Polsce

Blisko 5 mln złotych zapłacono w 2011 roku za najcenniejsze polskie domeny. Najwięcej kosztowało przejęcie adresu play.pl. więcej

 
Po zawiadomieniu do prokuratury Dziennik.pl usuwa komentarze przy memie z Tadeuszem Rydzykiem

Szef Ogólnopolskiego Komitetu Obrony przed Sektami i Przemocą zgłosił do Prokuratury Okręgowej w Warszawie opublikowany przez Dziennik.pl mem z o. Tadeuszem Rydzykiem i dodane przy nim komentarze. Redakcja portalu usunęła już komentarze. więcej

 
Firefox z interfejsem dla Windows 8 zadebiutuje w grudniu

Fundacja Mozilla opublikowała informacje o planach wydania Firefoksa kompatybilnego z nowym interfejsem Metro obecnym w systemach Windows RT i Windows 8. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Przemysław Saleta idealnym ojcem według mężczyzn

Przemysław Saleta to wzorowy ojciec według mężczyzn w Polsce - wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. więcej

 
Public Relations  
 
Sigma dla firmy Bonair
 
SteaMaster wybrał Quote Me PR
 
Procontent Communication wypromuje sieć Da Grasso
 
Technologie  
 
Google Glass sprawdzi na jakie reklamy patrzymy
 
Wyciekła specyfikacja zegarka Samsung Gear
 
Smartfon Sony Honami ma nagrywać wideo w rozdzielczości 4K
 
Plus z profilem i konkursem na Instagramie
 
Nokia i Justtag rozdają prezenty użytkownikom Nokia Lumia
 
Portable AiO - przenośny komputer all-in-one od Asusa
 
Lenovo: przychód i zysk w górę, pozycja lidera na rynku pecetów
 
Beats by Dr Dre chce zrezygnować ze współpracy z HTC
 
Steve Wozniak krytykuje film "jObs" i Ashtona Kutchera (wideo)
 
Gospodarka  
 
Akcje na GPW nie są tanie, ale mają potencjał
 
Polska gospodarka odbiła się od dna, coraz lepsza kondycja
 
Dla kogo kredyty ze wsparciem? Preferencyjne finansowanie dla firm ze wschodnich województw
 
Rząd chce wprowadzić limit kosztów kredytu. Protestuje Provident Polska
 
Lotnisko w Poznaniu traci pasażerów
 
Banki nie chcą inwestować w zieloną energię
 
Ministerstwo Gospodarki prowadzi audyt spółek węglowych
 
Spadają ceny miedzi i srebra, trudna sytuacja KGHM
 
Dzień wolny może skrócić czas na złożenie odwołania
 
Jak i gdzie podróżować na wakacje z dziećmi
 
Jak działa kantor internetowy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Steve Wozniak krytykuje film "jObs" i Ashtona Kutchera (wideo)
 
Lady Gaga pokazała teledysk do piosenki "Applause" (wideo)
 
W grudniu premiera filmu "Hobbit: Pustkowie Smauga"
 
Bardzo słaby debiut filmu jOBS"
 
HBO pokazało niewykorzystaną scenę z "Gry o tron 3" (wideo)
 
Nadchodzi piąty sezon serialu "Glee" (wideo)
 
Lana Del Rey projektem "Tropico" żegna się z fanami
 
Blog  
 
SERCE, UMYSŁ I CIPA. - Ewaryst Fedorowicz
 
Co słychać w piwie? To samo, co w perfumach. - Monika Klama
 
Ideał siegnął bruku - Magda Furman
 
Co by tu jeszcze spieprzyć, Platformo?! - Krzysztof Czabański
 
Celem programu lojalnościowego jest nakłonienie klienta do powtarzania najmniejszej akcji, która przynosi zysk - Paweł Tkaczyk
 
Nasz gość  
 
Natalia Hatalska: Coraz większy potencjał reklamowy blogosfery

- Duża część reklamodawców - moim zdaniem - nie zna blogosfery. Wybierając blogerów do współpracy reklamowej, kieruje się tylko ich tzw. popularnością mediową - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Natalia Hatalska, blogerka i ekspertka ds. marketingu. więcej

 
Prezes T-Mobile: Operator komórkowy musi wyróżnić się czymś więcej niż ceną
 
Edward Miszczak: Niektóre stacje kopiują nasze programy
 
Kwestionariusz  
 
Ewa Konopko: moja kariera to efekt ciężkiej pracy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Konopko - szefowa agencji Mozaic (Grupa OMD). więcej

 
Karolina Nawojka Chałupińska: praca to ulubione zajęcie, nawet po godzinach
 
Kornel Dulęba: Czytanie gazety zaczynam od internetu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl