|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 20 Sierpnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Natalia Hatalska: Coraz większy potencjał reklamowy blogosfery
- Duża część reklamodawców - moim zdaniem - nie zna blogosfery. Wybierając blogerów do współpracy reklamowej, kieruje się tylko ich tzw. popularnością mediową - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Natalia Hatalska, blogerka i ekspertka ds. marketingu.
więcej
|
|
Polska reklama zmalała w I półroczu o 6,6 proc. do 3,5 mld zł
W I połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 3,507 mld zł, o 6,6 proc. mniej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Wzrosty zanotowała tylko reklama internetowa, a największe spadki nastąpiły w prasie i na outdoorze.
więcej
|
|
Koniec programu "Kawa czy herbata?". ,,Klasyczna telewizja śniadaniowa przestała się sprawdzać"
W jesiennej ramówce TVP1 - po raz pierwszy od 21 lat - nie będzie „Kawy czy herbaty?”. - Nie wykluczamy, że program wróci do ramówki - zapewnia jednak Piotr Radziszewski, szef TVP1.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Koniec programu "Kawa czy herbata?". ,,Klasyczna telewizja śniadaniowa przestała się sprawdzać"
W jesiennej ramówce TVP1 - po raz pierwszy od 21 lat - nie będzie „Kawy czy herbaty?”. - Nie wykluczamy, że program wróci do ramówki - zapewnia jednak Piotr Radziszewski, szef TVP1.
więcej
|
|
"Blondynka" wraca do TVP1 z nowymi aktorami
W niedzielę 1 września TVP1 pokaże pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu „Blondynka” z Julią Pietruchą w roli głównej. Do obsady produkcji dołączyli Liliana Głąbczyńska-Komorowska, Mariusz Ostrowski i Tomasz Borkowski.
więcej
|
|
Reklamy w TVN tanieją o 8,6 proc. Najdrożej przy ,,Mam talent" i ,,MasterChefie"
We wrześniowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 8,6 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy talent-show „Mam talent” (maksymalnie 81 tys. zł) i „MasterChef” (nawet 73,7 tys. zł).
więcej
|
|
Reality-show ,,Ratownicy" jesienią w Pulsie 2
W jesiennej ramówce Pulsu 2 znajdzie się pierwszy autorski program stacji. W reality-show pod tytułem “Ratownicy” widzowie śledzić będą prace służb ratowniczych.
więcej
|
|
"Spadkobiercy", premiery filmowe i seriale Polsatu jesienią w TV4
Jesienią Czwórka pokaże nowe zagraniczne programy dokumentalne i premierowe hity filmowe. Do ramówki trafią też nowe odcinki znanych już polskich produkcji, w tym “Spadkobiercy” oraz powtórki seriali obyczajowych Polsatu.
więcej
|
|
Paweł Prus przeszedł z TVP Info do ośrodka ThinkThank
Paweł Prus, dotąd reporter kanału TVP Info, dołączył do zespołu ośrodka analitycznego ThinkThank, który wydaje magazyn pod tym samym tytułem.
więcej
|
|
TVN z jednocyfrowym wynikiem, TV Puls przed TVN7 i TVN24
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Liga Mistrzów wraca na antenę nc+, mecz Legii od 19 do północy
Od 20 sierpnia na kanałach nc+ ponownie zobaczyć będzie można rozgrywki piłkarskiej Ligi Mistrzów. Na początek widzowie śledzić będą mogli mecze IV rundy kwalifikacyjnej, a 17 września br. ruszy faza grupowa.
więcej
|
|
HBO pokazało niewykorzystaną scenę z "Gry o tron 3" (wideo)
Stacja HBO opublikowała niewykorzystaną scenę z trzeciego sezonu "Gry o tron".
więcej
|
|
Nadchodzi piąty sezon serialu "Glee" (wideo)
Do internetu trafił trailer zapowiadający piąty sezon serialu "Glee".
więcej
|
|
Boomerang pokaże nowe odcinki serialu ,,Garfield Show"
2 września 2013 roku kanał Boomerang rozpocznie emisję nowych odcinków serialu „Garfield Show”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama zmalała w I półroczu o 6,6 proc. do 3,5 mld zł
W I połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 3,507 mld zł, o 6,6 proc. mniej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Wzrosty zanotowała tylko reklama internetowa, a największe spadki nastąpiły w prasie i na outdoorze.
więcej
|
|
Reklamy w TVN tanieją o 8,6 proc. Najdrożej przy ,,Mam talent" i ,,MasterChefie"
We wrześniowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 8,6 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy talent-show „Mam talent” (maksymalnie 81 tys. zł) i „MasterChef” (nawet 73,7 tys. zł).
więcej
|
|
,,Wspieramy wszystkich kierowców" - Robert Kubica reklamuje Lotos (wideo)
Pod hasłem „Wspieramy kierowców. Wszystkich kierowców” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Grupy Lotos. Akcję, w której występuje Robert Kubica, przygotowały firmy Grey Worldwide Warszawa, Tank i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Rosyjska telewizja blokuje nową reklamę Burger Kinga (wideo)
Największe telewizyjne stacje w Rosji odmówiły emisji nowej reklamy Burger Kinga, tłumacząc to jej dwuznacznym nawiązaniem do narkotyków.
więcej
|
|
Łukasz Garlicki reklamuje mobilne Konto Direct w ING Banku Śląskim (wideo)
Rusza kampania ING Banku Śląskiego reklamująca mobilny dostęp do Konta Direct. Akcję, w której występuje Łukasz Garlicki, przygotowały agencja Brain i dom mediowy Lowe Media.
więcej
|
|
Google Glass sprawdzi na jakie reklamy patrzymy
Google otrzymał patent na technologię, która pozwala wykrywać na co w danym momencie patrzy użytkownik i jak reaguje. Ma ona znaleźć zastosowanie w okularach Google Glass.
więcej
|
|
Jakub Korolczuk: z Change Integrated do Grey Worldwide Warszawa
Jakub Korolczuk we wrześniu obejmie stanowisko dyrektora kreacji w agencji Grey Worldwide Warszawa, zastępując na nim Katarzynę Sośnierz. Obecnie Korolczuk kończy pracę w Change Integrated.
więcej
|
|
PGE: robimy prąd, góry, jeziora i lasy (wideo)
Pod hasłem „Robimy prąd, góry, jeziora i lasy” wystartowała kolejna kampania wizerunkowa PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Działania mają wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności marki PGE na rynku.
więcej
|
|
,,Odkryj bogactwo orientalnych smaków" w kampanii Fixów Knorr (wideo)
Trwa kampania reklamowa Fixów Knorr (Unilever Polska) do orientalnych dań ryżowych. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Odkryj bogactwo orientalnych smaków”, odpowiadają firmy Lowe Warsaw i PHD.
więcej
|
|
,,Bierz w ciemno!" - Makro Cash & Carry reklamuje Aro (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa marki Aro należącej do sieci hurtowni Makro Cash & Carry. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Bierz w ciemno! Aro zawsze najtaniej”, przygotowała agencja Albedo Marketing.
więcej
|
|
WIG30 z identyfikacją wizualną
Indeks WIG30, który za ponad dwa lata ma zastąpić WIG20, ma już swoją identyfikację wizualną. Na zlecenie Giełdy Papierów Wartościowych przygotowały ją agencje wchodzące w skład ArtGroup.
więcej
|
|
Socializer znów dla Microsoftu w social media
Socializer wygrał przetarg na obsługę Microsoftu w mediach społecznościowych. Agencja zajmowała się tym już w latach 2011-2012.
więcej
|
|
Nokia i Justtag rozdają prezenty użytkownikom Nokia Lumia
Ruszyła promocja „Z Nokią dostajesz więcej” dla użytkowników telefonów Nokia Lumia z zainstalowaną aplikacją Justtag od Dirlango, firmy należącej do Łukasza Wejcherta. Mogą oni w niej pobierać specjalne kody prezentowe i odbierać upominki u 13 partnerów akcji.
więcej
|
|
Nowe pakiety mobilne i motionwall w ofercie Ringier Axel Springer Polska
Biuro reklamy internetowej Ringier Axel Springer Polska wprowadziło do oferty sześć tematycznych pakietów mobilnych oraz format motionwall.
więcej
|
|
Momentum wypromuje centra handlowe M1
Agencja Momentum wygrała przetarg - zorganizowany przez METRO Properties - na opracowanie koncepcji komunikacji telewizyjnej oraz realizację spotów telewizyjnych loterii centrów handlowych M1.
więcej
|
|
Rafał Szafraniec account managerem w OMD
Rafał Szafraniec awansował na account managera w domu mediowym OMD. Obecnie jest odpowiedzialny m.in. za koordynację projektów i współpracę z McDonald’s.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Spada czytelnictwo miesięczników. ,,Twój Styl" ciągle na czele
W I półroczu br. prawie wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa, a liderem pozostał „Twój Styl”. Z kolei wśród dwumiesięczników najchętniej czytany był „Komputer Świat Twój Niezbędnik”.
więcej
|
|
Agora zwolniła 380 pracowników, oszczędzając 22 mln zł
Na koniec czerwca br. w Agorze pracowało 3 020 pracowników etatowych, o 380 mniej niż rok wcześniej. W ciągu roku spółka na wynagrodzenia i świadczenia dla nich wydała 293,6 mln zł, 22,1 mln zł mniej niż rok wcześniej.
więcej
|
|
,,Uważam Rze Historia" z ogromnym spadkiem - ranking miesięczników historycznych
W maju 2013 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych awansował magazyn „Focus Historia”. Ogromny spadek, wynoszący aż 68 proc., zanotował magazyn „Uważam Rze Historia”.
więcej
|
|
Agora: w II kw. reklama zmalała o 6,5 proc., w całym br. spadnie o 5-8 proc.
Według szacunków Agory w II kwartale br. wartość wydatków reklamowych w Polsce wyniosła 1,97 mld zł, o 6,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Na cały 2013 rok spółka przewiduje spadek rynku reklamy o 5-8 proc. W obu okresach najwięcej stracą prasa i outdoor, a zyska tylko internet.
więcej
|
|
"Magazyn Mia i ja" - nowe pismo od Media Service Zawada
Wydawnictwo Media Service Zawada we wtorek 20 sierpnia br. wprowadzi na rynek nowy dwumiesięcznik dla dzieci - “Magazyn Mia i ja”.
więcej
|
|
"Poradnik Domowy" po odświeżeniu sprzedał 390 tys. egz.
Sierpniowy i zarazem pierwszy odświeżony numer “Poradnika Domowego” (Edipresse Polska) sprzedał się w liczbie 390 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy.
więcej
|
|
Nowe pakiety mobilne i motionwall w ofercie Ringier Axel Springer Polska
Biuro reklamy internetowej Ringier Axel Springer Polska wprowadziło do oferty sześć tematycznych pakietów mobilnych oraz format motionwall.
więcej
|
|
"Największe przeboje piosenki francuskiej" z "Gazetą Wyborczą"
We wtorek i środę z "Gazetą Wyborczą" (Agora) ukażą się płyty z największymi przebojami muzyki francuskiej.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|