Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 13 Sierpnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Edward Miszczak: Niektóre stacje kopiują nasze programy

- Mam poczucie, że niektóre stacje mniej lub bardziej kopiują nasze programy...  Jako przykłady mogę podać nasze formaty „Bitwa o dom” czy „Masterchef” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. więcej

 
Dwójka stawia na kulturę. Nowe koncerty i filmy

Jesienią w TVP2 emitowane będą znane widzom cykle kulturalne, a także nowe koncerty i premierowe filmy w paśmie “Kocham kino”. - Jako jedyna z czterech największych stacji mamy stałą ofertę kulturalną - mówi Jerzy Kapuściński, szef TVP2. więcej

 
"Polityka" podniosła cenę, konkurencja się przygląda

Od najnowszego numeru tygodnik “Polityka” (Polityka) kosztuje 5,90 zł, czyli o 90 groszy więcej niż dotąd. Wydawcy konkurencyjnych tygodników opinii na razie podwyżek nie deklarują, ale będą obserwować rynek. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Viacom International Media Networks poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT MANAGER

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk ds. Produktu Reklamowego

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor w Serwisie Plejada.pl

Duża firma medialna poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

ACCA poszukuje osoby na stanowisko
Communications Manager

CD Projekt poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager

The Walt Disney Company poszukuje osoby na stanowisko
Sales Coordinator CEE / Disneymedia+

PRS poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

netmorrow poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant / Account Manager

The Addictives poszukuje osoby na stanowisko
Project / Traffic Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Szkoła życia" - nowy serial w TVP2

W jesiennej ramówce TVP2 znajdzie się codzienny fabularyzowany serial dokumentalny “Szkoła życia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja opowiadać będzie o problemach uczniów, ich rodziców i nauczycieli. więcej

 
Spotify wprowadza ograniczenia do bezpłatnych kont

Dla bezpłatnych użytkowników Spotify usługa odtąd będzie nielimitowana przez pół roku. Po tym czasie dostęp do muzyki zostanie ograniczony do 10 godzin miesięcznie. więcej

 
Korwin-Piotrowska o Stuhrze: Wywiad dla ,,Newsweeka" niepotrzebny (opinia)

- Totalnie dziwnym zagraniem ze strony Maćka Stuhra jest udzielenie wywiadu „Newsweekowi” (Ringier Axel Springer) - tygodnikowi należącemu do tego samego koncernu, który wydaje „Fakt”. Przecież to m.in. „Fakt” opublikował szpitalne zdjęcia jego żony - mówi nam Karolina Korwin-Piotrowska. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Wojciech Mann znika z TVP2

W jesiennej ramówce TVP2 nie znajdzie się kolejna seria programu Wojciecha Manna “Kocham to, co lubię”. TVP chce jednak, by dziennikarz prowadził programy w kanałach tematycznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Biedronka szykuje płatności mobilne z Bankiem Pekao SA

Jeronimo Martins Polska przygotowuje się do udostępnienia w sklepach Biedronka płatności mobilnych opartych na systemie PeoPay Banku Pekao SA - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Ofensywa programowa Polsatu. Siedem nowości jesienią
Prezes Ryanaira: agencje reklamowe są bezużyteczne
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Edward Miszczak: Niektóre stacje kopiują nasze programy

- Mam poczucie, że niektóre stacje mniej lub bardziej kopiują nasze programy...  Jako przykłady mogę podać nasze formaty „Bitwa o dom” czy „Masterchef” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. więcej

 
Dwójka stawia na kulturę. Nowe koncerty i filmy

Jesienią w TVP2 emitowane będą znane widzom cykle kulturalne, a także nowe koncerty i premierowe filmy w paśmie “Kocham kino”. - Jako jedyna z czterech największych stacji mamy stałą ofertę kulturalną - mówi Jerzy Kapuściński, szef TVP2. więcej

 
"Szkoła życia" - nowy serial w TVP2

W jesiennej ramówce TVP2 znajdzie się codzienny fabularyzowany serial dokumentalny “Szkoła życia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja opowiadać będzie o problemach uczniów, ich rodziców i nauczycieli. więcej

 
Piotr Glinkowski przechodzi z RMF FM do TVN24

Reporter Piotr Glinkowski odchodzi z RMF FM. Od września br. rozpocznie pracę w kanale informacyjnym TVN24, gdzie będzie reporterem programu “Czarno na białym” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polsat nowym liderem, kolejny słaby wynik TVP2

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Szef TVP2: Wojciech Mann wróci do Dwójki wiosną

W jesiennej ramówce TVP2 nie będzie programu Wojciecha Manna, ale Jerzy Kapuściński, dyrektor Dwójki, zapewnia, że dziennikarz wróci na antenę stacji wiosną przyszłego roku. więcej

 
TVP: związki zawodowe chciały zwolnień grupowych

Według Ewy Ger, dyrektor personalnej Telewizji Polskiej, działające w spółce związki zawodowe zamiast przeprowadzanego obecnie outsourcingu ok. 550 pracowników wolały zwolnienia grupowe, bo wtedy ich przedstawiciele byliby objęci szczególną ochroną. więcej

 
KRRiT potępia atak na Miecugowa i zachęca do tego SDP

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowanie potępiła przemoc wobec Grzegorza Miecugowa w czasie programu nadawanego z Przystanku Woodstock i zachęciła do skrytykowania incydentu organizacje dziennikarskie. więcej

 
MiniMini+ i Nickelodeon liderami wśród kanałów dla dzieci

W lipcu 2013 roku wśród kanałów dziecięcych pozycję lidera oglądalności w całej populacji zajęła stacja MiniMini+. Natomiast wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat na pierwsze miejsce awansował kanał Nickelodeon. więcej

 
Kanały i filmy na żądanie w aplikacji mobilnej Multimedia Polska

Sieć kablowa Multimedia Polska udostępniła bezpłatną aplikację, która daje dostęp do platformy mmTV.pl na urządzeniach mobilnych, m.in. smartfonach, tabletach oraz telewizorach Samsung Smart TV. więcej

 
Equinox i Value Media zajmą się planowaniem mediów dla TVP

Konsorcjum domów mediowych Equinox Polska i Value Media wygrało przetarg na obsługę mediową Telewizji Polskiej. Brał w nim udział także Maxus Warszawa, który poprzednio pracował w tym zakresie dla TVP. więcej

 
Rośnie popularność telewizorów Ultra HD

Do końca bieżącego roku sprzedaż telewizorów o rozdzielczości Ultra HD ma sięgnąć 57 tys. sztuk., a w ciągu przyszłego roku wzrosnąć ośmiokrotnie. więcej

 
,,Hugo, co to znaczy?" w Polsat JimJam

Polsat JimJam od poniedziałku 2 września br. emitować będzie serial animowany “Hugo, co to znaczy?” przedstawiający dzieciom zagadnienia filozoficzne. więcej

 
 
Radio  
 
Piotr Glinkowski przechodzi z RMF FM do TVN24

Reporter Piotr Glinkowski odchodzi z RMF FM. Od września br. rozpocznie pracę w kanale informacyjnym TVN24, gdzie będzie reporterem programu “Czarno na białym” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rekordowy wynik Radia Plus w Warszawie, Radio ZET liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do lipca 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie. więcej

 
RMF FM liderem, Radio Piekary zyskało w Aglomeracji Śląskiej

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do lipca 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej. więcej

 
Reklama  
 
Anna Przybylska jako blondynka reklamuje Garnier Color Naturals Creme (wideo)

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa Garnier Color Naturals (L’Oréal Polska) z udziałem Anny Przybylskiej. Akcję, prowadzoną w telewizji i prasie, przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Brasil nadal będzie reklamować Netię

Agencja Brasil wygrała przetarg na obsługę reklamową Netii. Zajmuje się tą obsługą od 2009 roku. więcej

 
Facebook szykuje reklamy wideo

Największy na świecie serwis społecznościowy planuje rozszerzenie liczby formatów reklamowych o spoty wideo. więcej

 
Havas Media Group z globalnym budżetem LG Electronics

Sieć Havas Media Group wygrała przetarg na obsługę budżetu mediowego koncernu LG Electronics. W ponad 60 krajach, m.in. w Polsce, będzie się tym zajmować dom mediowy Arena Media. więcej

 
Equinox i Value Media zajmą się planowaniem mediów dla TVP

Konsorcjum domów mediowych Equinox Polska i Value Media wygrało przetarg na obsługę mediową Telewizji Polskiej. Brał w nim udział także Maxus Warszawa, który poprzednio pracował w tym zakresie dla TVP. więcej

 
,,Stripe up your life" w kampanii Stabilo (wideo)

W telewizji i internecne ruszyła kampania reklamowa przyborów do pisana Stabilo (produkowanych przez firmę Corex). Za przygotowania i realizację akcji na polskim rynku odpowiadają firmy E-graphics, Bird, TBWA PR i Equinox Polska. więcej

 
Wojciech Borowski na czele rady nadzorczej SAR

Wojciech Borowski, CEO McCann Worldgroup, podczas pierwszego roboczego posiedzenia rady nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR został wybrany na jej przewodniczącego. więcej

 
Media Markt: prawie 2 mln zł zwrotu dla klientów w piłkarskiej promocji (wideo)

W ramach akcji "Ustrzel darmowe zakupy" klienci sklepów Media Markt otrzymali zwrot wydanych na zakupy pieniędzy na łączną kwotę prawie 2 milionów złotych. więcej

 
Liam Neeson twarzą nowej kampanii UNICEF (wideo)

Amerykański aktor Liam Neeson wziął udział w globalnej kampanii UNICEF, skierowanej przeciwko stosowaniu przemocy wobec dzieci. więcej

 
Barka promuje samplingowo Nestea

Ruszyła wakacyjna akcja samplingowa marki Nestea z barką pływającą po mazurskich jeziorach. Kampanię przygotowała agencja Havas Engage Warsaw. więcej

 
Orange: udział piłkarzy w reklamach gwarantuje nam umowa z PZPN. Boniek: powinni zagrać

- Jako sponsor mamy zagwarantowane umową prawa w zamian za wsparcie, jakie dajemy drużynie od lat. Oczekujemy wywiązania się naszych partnerów wobec nas - pisze w oświadczeniu Orange Polska, komentując zamieszanie wokół udziału piłkarzy reprezentacji Polski w nowej reklamie operatora. więcej

 
Monika Wagner awansowała w f25

Monika Wagner awansowała na nowoutworzone stanowisko executive producera w domu produkcyjnym f25. więcej

 
Prasa  
 
"Polityka" podniosła cenę, konkurencja się przygląda

Od najnowszego numeru tygodnik “Polityka” (Polityka) kosztuje 5,90 zł, czyli o 90 groszy więcej niż dotąd. Wydawcy konkurencyjnych tygodników opinii na razie podwyżek nie deklarują, ale będą obserwować rynek. więcej

 
Korwin-Piotrowska o Stuhrze: Wywiad dla ,,Newsweeka" niepotrzebny (opinia)

- Totalnie dziwnym zagraniem ze strony Maćka Stuhra jest udzielenie wywiadu „Newsweekowi” (Ringier Axel Springer) - tygodnikowi należącemu do tego samego koncernu, który wydaje „Fakt”. Przecież to m.in. „Fakt” opublikował szpitalne zdjęcia jego żony - mówi nam Karolina Korwin-Piotrowska. więcej

 
,,Rzeczpospolita" z największym wzrostem wśród e-wydań, ,,Dziennik Gazeta Prawna" liderem

W czerwcu br. największą średnią sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych miał „Dziennik Gazeta Prawna”, a największy wzrost zanotowała „Rzeczpospolita”. Wśród tzw. mutacji cyfrowych liderem była „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
,,Logo" traci czytelników, rośnie sprzedaż miesięczników ,,Playboy" i ,,Sukces"

W maju 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród pism męskich utrzymał się „Men's Health”. Jedynym wzrostem w zestawieniu mógł pochwalić się „Playboy”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo”. więcej

 
Internet  
 
Spotify wprowadza ograniczenia do bezpłatnych kont

Dla bezpłatnych użytkowników Spotify usługa odtąd będzie nielimitowana przez pół roku. Po tym czasie dostęp do muzyki zostanie ograniczony do 10 godzin miesięcznie. więcej

 
Facebook szykuje reklamy wideo

Największy na świecie serwis społecznościowy planuje rozszerzenie liczby formatów reklamowych o spoty wideo. więcej

 
Spear phishing - nowy sposób cyberprzestępców na łowienie internautów

Cyberprzestępcy coraz częściej decydują się na dokonywanie sprofilowanych ataków wymierzonych w konkretnych internautów. W trakcie przygotowań do ataku oszuści przeprowadzają pogłębiony wywiad środowiskowy, a ich celem jest kradzież określonych danych będących w posiadaniu internautów lub dostęp do systemów należących do ofiary - informują specjaliści zespołu CERT Polska. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
72 proc. źle ocenia pracę premiera Donalda Tuska, 39 proc. krytykuje Komorowskiego

74 proc. badanych źle, a 18 proc. dobrze ocenia pracę rządu; premier Donald Tusk ma 72 proc. przeciwników i 19 proc. zwolenników; prezydenta Bronisława Komorowskiego chwali 48 proc. respondentów, a krytykuje 39 proc. - wynika z sierpniowego sondażu TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
magnifiCo wypromuje markę Dr Murad
 
Technologie  
 
Mobilna telewizja Play - pierwsze wrażenia
 
Nowy iPhone w przyszłym miesiącu?
 
Kanały i filmy na żądanie w aplikacji mobilnej Multimedia Polska
 
Nowego Nexusa 10 wyprodukuje Asus
 
Zawieszono obrót akcjami BlackBerry. Firma rozważa sprzedaż swoich udziałów
 
Solution 10+ - nowy tablet od Overmax
 
Rośnie popularność telewizorów Ultra HD
 
Gospodarka  
 
Eksport trzyma się mocno
 
Ponad 500 mld zł oszczędności Polaków, 14 tys. na osobę
 
Polskie firmy za mało inwestują w badania naukowe. Najwięcej wydają Fiat, Bumar, Asseco, Comarch i Polpharma
 
W Polsce jest za dużo centrów handlowych a za mało ulic handlowych
 
Wysokie opłaty interchange w Polsce. "Trzeba je obniżyć ustawowo"
 
Letnia hossa na giełdzie - czy to już koniec?
 
Nie będzie stabilizacji na giełdzie - wahania przez OFE i spowolnienie w Brazylii
 
Coraz częściej podróżujemy po Polsce - krótsze wyjazdy niż kiedyś, ale częstsze
 
Szara strefa ma nie ma bezpośredniego przełożenia na ceny paliw
 
Wysokie mandaty dla kierowców leasingowanych samochodów
 
Jak obniżyć ratę kredytu walutowego
 
Kiedy jest możliwy powrót do zwolnienia dla przedsiębiorcy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Porażka filmu "Jeździec znikąd", ogromna strata finansowa
 
"Resilient" - piętnasta płyta zespołu Running Wild
 
Justin Bieber chce kupić dom Michaela Jacksona
 
"Blow Your Trumpets Gabriel" - nowy numer Behemoth
 
Alec Baldwin ma poprowadzić talk-show w MSNBC
 
Amanda Seyfried: "Lovelace" to dla mnie wielkie ryzyko
 
"Elizjum" numerem jeden w USA
 
Blog  
 
Pendolino bez pendolino.(wydanie 2) - Ewaryst Fedorowicz
 
Latem o miłości - Wanda Konarzewska
 
Krótki kurs kreowania - ks. Artur Stopka
 
Powalająca (naprawdę!) zupa z biedronek - Ada Kiryluk
 
Jak sprzedawać w social media - Paweł Tkaczyk
 
Nasz gość  
 
Edward Miszczak: Niektóre stacje kopiują nasze programy

- Mam poczucie, że niektóre stacje mniej lub bardziej kopiują nasze programy...  Jako przykłady mogę podać nasze formaty „Bitwa o dom” czy „Masterchef” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. więcej

 
Paweł Suchocki: Przyszłość należy do marketingu rekomendacji
 
Michał Pol: Sport ma potencjał i może dużo zyskać na rozwoju technologicznym
 
Kwestionariusz  
 
Karolina Nawojka Chałupińska: praca to ulubione zajęcie, nawet po godzinach

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Karolina Nawojka Chałupińska - brand manager Chilli ZET, redaktor kroniki towarzyskiej w „C’est La Vie” i współwłaścicielka Very You!Siła przyjaźni. więcej

 
Kornel Dulęba: Czytanie gazety zaczynam od internetu
 
Grażyna Olbrych: Każda następna para butów to konieczność!
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl