|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 13 Sierpnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Edward Miszczak: Niektóre stacje kopiują nasze programy
- Mam poczucie, że niektóre stacje mniej lub bardziej kopiują nasze programy... Jako przykłady mogę podać nasze formaty „Bitwa o dom” czy „Masterchef” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
|
Dwójka stawia na kulturę. Nowe koncerty i filmy
Jesienią w TVP2 emitowane będą znane widzom cykle kulturalne, a także nowe koncerty i premierowe filmy w paśmie “Kocham kino”. - Jako jedyna z czterech największych stacji mamy stałą ofertę kulturalną - mówi Jerzy Kapuściński, szef TVP2.
więcej
|
|
"Szkoła życia" - nowy serial w TVP2
W jesiennej ramówce TVP2 znajdzie się codzienny fabularyzowany serial dokumentalny “Szkoła życia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja opowiadać będzie o problemach uczniów, ich rodziców i nauczycieli.
więcej
|
|
Piotr Glinkowski przechodzi z RMF FM do TVN24
Reporter Piotr Glinkowski odchodzi z RMF FM. Od września br. rozpocznie pracę w kanale informacyjnym TVN24, gdzie będzie reporterem programu “Czarno na białym” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem, kolejny słaby wynik TVP2
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Szef TVP2: Wojciech Mann wróci do Dwójki wiosną
W jesiennej ramówce TVP2 nie będzie programu Wojciecha Manna, ale Jerzy Kapuściński, dyrektor Dwójki, zapewnia, że dziennikarz wróci na antenę stacji wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
TVP: związki zawodowe chciały zwolnień grupowych
Według Ewy Ger, dyrektor personalnej Telewizji Polskiej, działające w spółce związki zawodowe zamiast przeprowadzanego obecnie outsourcingu ok. 550 pracowników wolały zwolnienia grupowe, bo wtedy ich przedstawiciele byliby objęci szczególną ochroną.
więcej
|
|
KRRiT potępia atak na Miecugowa i zachęca do tego SDP
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowanie potępiła przemoc wobec Grzegorza Miecugowa w czasie programu nadawanego z Przystanku Woodstock i zachęciła do skrytykowania incydentu organizacje dziennikarskie.
więcej
|
|
MiniMini+ i Nickelodeon liderami wśród kanałów dla dzieci
W lipcu 2013 roku wśród kanałów dziecięcych pozycję lidera oglądalności w całej populacji zajęła stacja MiniMini+. Natomiast wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat na pierwsze miejsce awansował kanał Nickelodeon.
więcej
|
|
Kanały i filmy na żądanie w aplikacji mobilnej Multimedia Polska
Sieć kablowa Multimedia Polska udostępniła bezpłatną aplikację, która daje dostęp do platformy mmTV.pl na urządzeniach mobilnych, m.in. smartfonach, tabletach oraz telewizorach Samsung Smart TV.
więcej
|
|
Equinox i Value Media zajmą się planowaniem mediów dla TVP
Konsorcjum domów mediowych Equinox Polska i Value Media wygrało przetarg na obsługę mediową Telewizji Polskiej. Brał w nim udział także Maxus Warszawa, który poprzednio pracował w tym zakresie dla TVP.
więcej
|
|
Rośnie popularność telewizorów Ultra HD
Do końca bieżącego roku sprzedaż telewizorów o rozdzielczości Ultra HD ma sięgnąć 57 tys. sztuk., a w ciągu przyszłego roku wzrosnąć ośmiokrotnie.
więcej
|
|
,,Hugo, co to znaczy?" w Polsat JimJam
Polsat JimJam od poniedziałku 2 września br. emitować będzie serial animowany “Hugo, co to znaczy?” przedstawiający dzieciom zagadnienia filozoficzne.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Anna Przybylska jako blondynka reklamuje Garnier Color Naturals Creme (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa Garnier Color Naturals (L’Oréal Polska) z udziałem Anny Przybylskiej. Akcję, prowadzoną w telewizji i prasie, przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Brasil nadal będzie reklamować Netię
Agencja Brasil wygrała przetarg na obsługę reklamową Netii. Zajmuje się tą obsługą od 2009 roku.
więcej
|
|
Facebook szykuje reklamy wideo
Największy na świecie serwis społecznościowy planuje rozszerzenie liczby formatów reklamowych o spoty wideo.
więcej
|
|
Havas Media Group z globalnym budżetem LG Electronics
Sieć Havas Media Group wygrała przetarg na obsługę budżetu mediowego koncernu LG Electronics. W ponad 60 krajach, m.in. w Polsce, będzie się tym zajmować dom mediowy Arena Media.
więcej
|
|
Equinox i Value Media zajmą się planowaniem mediów dla TVP
Konsorcjum domów mediowych Equinox Polska i Value Media wygrało przetarg na obsługę mediową Telewizji Polskiej. Brał w nim udział także Maxus Warszawa, który poprzednio pracował w tym zakresie dla TVP.
więcej
|
|
,,Stripe up your life" w kampanii Stabilo (wideo)
W telewizji i internecne ruszyła kampania reklamowa przyborów do pisana Stabilo (produkowanych przez firmę Corex). Za przygotowania i realizację akcji na polskim rynku odpowiadają firmy E-graphics, Bird, TBWA PR i Equinox Polska.
więcej
|
|
Wojciech Borowski na czele rady nadzorczej SAR
Wojciech Borowski, CEO McCann Worldgroup, podczas pierwszego roboczego posiedzenia rady nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR został wybrany na jej przewodniczącego.
więcej
|
|
Media Markt: prawie 2 mln zł zwrotu dla klientów w piłkarskiej promocji (wideo)
W ramach akcji "Ustrzel darmowe zakupy" klienci sklepów Media Markt otrzymali zwrot wydanych na zakupy pieniędzy na łączną kwotę prawie 2 milionów złotych.
więcej
|
|
Liam Neeson twarzą nowej kampanii UNICEF (wideo)
Amerykański aktor Liam Neeson wziął udział w globalnej kampanii UNICEF, skierowanej przeciwko stosowaniu przemocy wobec dzieci.
więcej
|
|
Barka promuje samplingowo Nestea
Ruszyła wakacyjna akcja samplingowa marki Nestea z barką pływającą po mazurskich jeziorach. Kampanię przygotowała agencja Havas Engage Warsaw.
więcej
|
|
Orange: udział piłkarzy w reklamach gwarantuje nam umowa z PZPN. Boniek: powinni zagrać
- Jako sponsor mamy zagwarantowane umową prawa w zamian za wsparcie, jakie dajemy drużynie od lat. Oczekujemy wywiązania się naszych partnerów wobec nas - pisze w oświadczeniu Orange Polska, komentując zamieszanie wokół udziału piłkarzy reprezentacji Polski w nowej reklamie operatora.
więcej
|
|
Monika Wagner awansowała w f25
Monika Wagner awansowała na nowoutworzone stanowisko executive producera w domu produkcyjnym f25.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Polityka" podniosła cenę, konkurencja się przygląda
Od najnowszego numeru tygodnik “Polityka” (Polityka) kosztuje 5,90 zł, czyli o 90 groszy więcej niż dotąd. Wydawcy konkurencyjnych tygodników opinii na razie podwyżek nie deklarują, ale będą obserwować rynek.
więcej
|
|
Korwin-Piotrowska o Stuhrze: Wywiad dla ,,Newsweeka" niepotrzebny (opinia)
- Totalnie dziwnym zagraniem ze strony Maćka Stuhra jest udzielenie wywiadu „Newsweekowi” (Ringier Axel Springer) - tygodnikowi należącemu do tego samego koncernu, który wydaje „Fakt”. Przecież to m.in. „Fakt” opublikował szpitalne zdjęcia jego żony - mówi nam Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" z największym wzrostem wśród e-wydań, ,,Dziennik Gazeta Prawna" liderem
W czerwcu br. największą średnią sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych miał „Dziennik Gazeta Prawna”, a największy wzrost zanotowała „Rzeczpospolita”. Wśród tzw. mutacji cyfrowych liderem była „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
,,Logo" traci czytelników, rośnie sprzedaż miesięczników ,,Playboy" i ,,Sukces"
W maju 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród pism męskich utrzymał się „Men's Health”. Jedynym wzrostem w zestawieniu mógł pochwalić się „Playboy”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|